Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» BioShock (Ismertető)

BioShock

BioShock
A legutóbbi BioShock cikkek, hírek
1 levél
Válasz 09.05.01. 06:48 #28
ds024775r7
Ez egy abszolút jó játék. A sok fújolás után, amit a sok megrögzött System Shock fanatikusoktól hallottam, rosszabbra számítottam. És bár szinte minden eleme a System Shock 2-ből eredeteztethető, mégis egy abszolút más játék. Ezért szerintem hülyeség volt 'spiritual successor'-nak titulálni. Az egész kevésbé összetett, kevésbé nyitott, szűkebb terekbe kényszerít... és az az állandó déja vu. De a SS2-től elvonatkoztatva igenis nagyon szórakoztató lett.

Az elődök és hasonszőrűek azonban mindenkinek ajánlottak kipróbálásra, nevezetesen: System Shock 2, Deus Ex (Deus Ex: Invisible War, System Shock). És valahogy mindig mindenki elfelejteni említeni (persze még a System Shockokat is... pl. ezen cikk szerzője), de a BioShock nagyon sokat örökölt még egy játéktól: a Beyond Good & Eviltől.


A cikk fogalmazásmódján és tartalmán, mint már előttem sokan megjegyezték, meg lenne mit javítani...
8 levél
Válasz 09.04.11. 10:50 #27
mctoto
köszi szépen ez bevált.
1146 levél
Válasz 09.04.11. 00:53 #26
sysnrt
Próbáld meg a játék .exe fájlját (nem a parancsikont) WinXP kompatibilitásra állítani a tulajdonságok menüben.
8 levél
Válasz 09.04.11. 00:50 #25
mctoto
hy. Valaki tudna segíteni abban hogy, megvettem eredetibe a játékot és csak a menübe meg az intró alatt van hang. a játékban egyáltalán nincs. directx 10.0 van. mi lehet a gond? kérlek segítsetek ha tudtok. előre is köszi.
1432 levél
Válasz 08.10.23. 21:24 #24
-T0ng-
A játék hihetetlenül jól el van találva. Fallout keverve Nemo álmával
Egyébként a játéknak abszolút nincs nagy gépigénye legalábbis nem vettem észre. Nekem P4 3,0Ghz, 2 GB ram, Geforce 8800 és a játék maxon fut döccenés mentesen.
A játék egyébként nem Unreal 3as motorral fut hanem csak 2.5-össel. A Tribes.Vegeance motorja van feltupirozva pár unreal 3as feattel. De ettől ez még nem Unreal 3
344 levél
Válasz 08.05.04. 13:54 #23
TEXAS
Na most pörgettem ki!!!! A jó befejezés lett.Pedig a legelején a játéknak a legelső "Little Sisternél" a harvestet választottam. Csak annál az egynél.És a jó befejezést kaptam. (úgy olvastam h ha csak egynél is a harvetet választod akkor a rossz befejezést kapod) ezek szerint az első nem számít????
344 levél
Válasz 08.05.02. 11:16 #22
TEXAS
Ez valami rohadt jó játék!!!!!(Most lett meg)...
1 levél
Válasz 08.04.06. 13:18 #21
iynas
Dark Archon:

Össze ne hasonlítsd már a Dark Messiah teljesen lineáris játékmenetét a BioShockéval!
A DM AI.ja egyenlő a nullával(azért nem vettek észre sose! Nem pedig azért mert lopakodtál!)
A BioShock ugyanazt nyújtja mindig?? Hmmm... Nem tagadom a DM-ben valóban van pár látványos varázslás(Pölö kicsinyítés), de ha azt nézzük a játékban mindig ezt kell csinálni: Gyilkolni megállás nélkül 5 órán keresztül(mert a DM simán végigjátszható 5-6 óra alatt...)
Bár a BioShock-ban is gyilkolni kell, de ott legalább nincsen megkötve a kezed.

Nem áll szándékomban senkit se megsérteni, de azért a hülyeségnek is vannak határai...
19 levél
Válasz 08.01.12. 10:36 #20
Lu-Duck Mc
Vki tud BioShock kódokat xbox360-ra?
19 levél
Válasz 08.01.11. 13:07 #19
Lu-Duck Mc
Ugyanezt tudom mondani rá: nézőpont kérdése. Ha én játszok egy játékkal, az lehet h régebbi meg megfog a hangulat, akkorsem fogok már azzal játszani, főleg ha végigvittem. bár. te tudod
5011 levél
Válasz 08.01.11. 13:04 #18
Gump
nézőpont kérdése. nekem a deus ex az amire azt mondom, hogy jobb. pedig nem szerencsés összehasonlítani, de akkor is így gondolom. persze ha most megnézi az ember azt a játékot, akkor a grafikán már fanyalogni fog, de aki a maga idejében játszott vele és megragadta a hangulat és játékmenet, az lehet, hogy egyetért ezzel.
19 levél
Válasz 08.01.11. 12:53 #17
Lu-Duck Mc
Úgytűnik nem értettél meg.. nekem eszemágában sem volt összehasonlitani az SS2 -t és a BioShockot, csak sokan mondják h jobb az SS2. ennyi
5011 levél
Válasz 08.01.11. 12:46 #16
Gump
Persze, a 2007-es BioShock grafikáját az 1994-es System Shock és a 1999-es System Shock 2 grafikájával kell összemérni...
19 levél
Válasz 08.01.11. 12:34 #15
Lu-Duck Mc
Appancs, én nem játszottam a system shock 1-el se a kettővel.. nekem elég volt az a videó amit láttam grafikára kap egy egyest, játszhatóságra mondjuk 3-ast és az egész nagy rakás szar
Szerintem a BioShock ezerszer jobb lett, mégha hasonlít is, grafikában is & játszhatóságban is.
19 levél
Válasz 08.01.11. 12:25 #14
Lu-Duck Mc
A cikk kiváló! Pontosan ugy írja le ahogy énis gondolom, meg amugyis igaza van.. Szerintem is nagyszerűre sikerült a BioShock. Mondjuk az alapvető hibája ha kinyirok egy zombit, utána mozog a feje meg a lába..Nemtudom, lehet h nem is hiba
8067 levél
Válasz 07.10.08. 15:17 #13
Gerry
Az Eidos éppen mostanság tűnik úgy, hogy kezd feléledni, ne írjuk le a nagynevű angolt-még

Appancs: Abban nem kell reménykedni, hogy a BioShock nagy pénzügyi siker lesz, lévén az már hosszú hetek óta tény, hogy hatalmas pénzügyi kasszasikert sikerült kreálni.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
2 levél
Válasz 07.10.08. 10:26 #12
Appancs
Ha nem derült ki a hozzászólásomból, akkor leírom újra, az SS2 világa engem is jobban megfogot, szintúgy a játékmenet! Amúgy igazad van, a Looking Glasses dolgot el is felejtettem, a franchise jogokkal együtt....kösz, hogy emlékeztettél! Lehet, hogy jobb is ha hagyják az SS2-öt, mert a végén még a Deus Ex 2 sorsára jutna. Ebben a mai "konzol" típusú játékgyártó világban nincs helye SS2-nek sé Deus Exnek. RIP!
3933 levél
Válasz 07.10.08. 10:05 #11
Samu G
Ebben abszolút egyetértek. Bár engem a SS2 világa valahogy jobban megfogott (ás a játékmenet is jóval lassabb volt, amit én jobbban kedvelek)

Viszont ki kell hogy ábrándítsalak : soha nem lesz SS3, a franchise jogai valahol szétporladtak a múltban (a készítő Looking Glass már sehol (rögtön a megjelenés után bezárták), a kiadó Eidos meg örök álmát alussza...)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
2 levél
Válasz 07.10.08. 09:47 #10
Appancs
Szerintem a Bioshock egy System Shock 2 Lite Edition. Annyira hasonlít az elődre, hogy az félelmetes. Csak pár - szerintem nagyon lényeges dolgot - kiheréltek belőle, így eladhatóbb lett. Az egész történet vezetés, a világ felépítése, szinte minden SS2. A méhészetben lévő méhék hangja szerintem egy az egyben az SS2-ből van. Én az egész játék alatt deja vu-t éreztem, és nem tetszett különösebben. Bízom benne, hogy a Bioshock pénzügyi siker lesz, és jöhet az SS2 innovatív továbbfejlesztett változata, az SS3. Elvégre Shodan nem halt meg, csak átalakult..."...how do you like my new look?"
18 levél
Válasz 07.10.07. 22:39 #9
Silenzio
Nos, igen. Néhány apróság: a cikkben foglalt "narratíva" szó jelentése kb. cselekmény akar lenni, tehát "Ryan narratívája" helyett "Ryan narrációja" lett volna a helyes kifejezés.
Rapture nem orvosi létesítmény, hanem egy önálló és független életközösség, törpeállam ha úgy tetszik. De erről már volt szó.
Az art deco stílus valójában nem a 60-as, inkább a 30-as, 40-es évekre jellemző, de Rapture ugye '46-ban épült, és nem igazán követte a külvilág stílusváltozásait...
Nem ártott volna kitérni az elődökre (System Shock, közvetve a Deus Ex...)
A pontatlan fogalmazásbeli és stilisztikai megoldásokra a jövőben nem ártana figyelni. Ja, és még valami: a gépigény szerintem teljesen korrekt. Az utóbbi idők egyik legjobban optimailzált játékaként emlegetik.

Szubjektív rész: a játékmeneten csiszolhattak volna még, nem volt túl "bevállalós", sem egyedi. Már a cselekmény. A vízeffektek valóban igen jók, a Half-Life 2 folyadékjai ugyan kevésbé voltak változatosak, de az ottani víz szerintem sokkal élethűbb, illetve szebb volt...
21647 levél
Válasz 07.10.05. 16:53 #8
padavan
"Erről a játékról nem is lehet jobb cikket írni."

Minden gonoszkodás nélkül mondom: Erre azért nem varrnék gombot.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10589 levél
Válasz 07.10.05. 13:44 #7
Dark Archon
Erről a játékról nem is lehet jobb cikket írni. A környezet az vagy bejön vagy nem, de a lehetőségek korlátozottak. Kicsit agyalhattak volna azért még a fejlesztők, miért ne lehetne egyik kézben a plazmid, másikban a fegyver, valamint hadd válasszon már a játékos a rambó, kevésbé rambó és lopakodva gyilkolászás közt. Mindez a Dark Messiah-ban megvolt, ha akartam nekirontottam az ellenfélnek, aki tette-vette dolgát avagy járőrözött, de meg is lephettem (szakadék mellett lefagyasztani és lelökni volt a kedvencem, de ki lehetett használni a környezetet is, stb.). Bioshock-nál elvétve találtam olyan ellenfeleket, akik nem vettek észre akár a falon át is... ennélfogva az összes lopakodós géntonik kuka... aztán valahol a 195. hackelés és a 23. bigdaddy közt elkapja az embert valamiféle dejavu érzés, s reméli, hogy a játék végén levő videóért legalább megéri, de nem... na majd akkor talán a másikért, de... újrakezdeni? akkor az 195*2 hackelés és 23*2 bigdaddy... áhh... mégse...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
21647 levél
Válasz 07.10.05. 07:20 #6
padavan
Mondom, nem szeretném minősíteni ezt az ismit, de már a szerző személye is meglepett. Én úgy tudtam, hogy más dolgozik rajta. Na, mindegy.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12565 levél
Válasz 07.10.05. 01:41 #5
McCl@ne
akkor nem csak én éreztem ratyinak?
Respect is not given. It's taken.
21647 levél
Válasz 07.10.04. 22:28 #4
padavan
Anélkül, hogy kritizálnám a cikket:

Általábban a gamer cikkírók - nevezhetjük őket akár újságíróknak is, ha a modernizáció jegyében rugalmasak akarunk maradni - egyik legalapvetőbb és legsúlyosabb hibája az, amikor - akár öntudatlanul is - baromi komolyra veszik a figurát. megpróbálnak mértékadókká válni, és halálosan komolyan akarják venni mind a témát, mind önmagukat, illetve a kettő kapcsolatát.

Ekkor jön a görcsölés, a hírek-cikkek egykaptafa kinézete, és a nevetségesen hivataloskodó stílus, meg az olyan műlazulások, mint pl. a magyar gamer oldalakon elterjedt, rettentően hányinger szlengek, pl. a "XY kiadós lányok" (gyk: itt az író az XY kiadó játék készítőire-fejlesztőire utal). Ez lenne a humor és lazaság...

Na, ezekből szoktak megszületni az olyan rémálmok, mint a Playware, vagy a Gamekapocs pl.

Ez egy szórakoztatóipari ágazat, és amennyiben valaki komolyra veszi benne a figurát, az simán csak sznoboskodik, vagy helytelen módon elkapta a trendi stílus.

Kicsit lazábban, urak...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
41 levél
Válasz 07.10.04. 16:21 #3
Samurai
"...hogy ennyire jól kitalált és érdekes alapkoncepciót ilyen profin megvalósítva még nem láttam."

Én láttam. System Shock 1 és 2 néven futottak.
12565 levél
Válasz 07.10.04. 15:40 #2
McCl@ne
Az egész ismertető úgy ahogy van, totál szinten aluli szerintem, mind fogalmazásmód, mind szerkezet szempontjából... No offense, általában jók a Dome-os cikkek, de miért pont a BioShock-ét kellett ilyen sótlanra degradálni, azt végképp nem értem.
Respect is not given. It's taken.
1 levél
Válasz 07.10.04. 15:19 #1
TecH
A játék tesztelése során a cikkíró valamit nagyon elnézett...Ti. Rapture-t nem azért építették az óceán talapzatára, mert holmi eldugott helyeken orvosi kísérleteket akartak végezni, hanem azért, mert a megrögzött idealista Ryan, aki kiábrándult mind a nyugati kapitalizmusból, mind a kommunistákból, mind pedig az egyházból, egy új, utópisztikus települést akart építeni magának, és a kiválasztott keveseknek. El akart vonulni a világtól, s attól függetlenül élni a maga alakította közösségben. A speciális hal (tengeri uborka?) fajt, amiből az őssejteket kivonhatták csak évekkel a munkálatok megkezdése után fedezték fel. (Erről az ismertetőben szó sem esik...) A cikkben végig "páciens"-ket emleget a szerző, holott azok Rapture lakói voltak, nem egy szupertitkos kísérletre a víz alá hurcolt szerencsétlenek.
Figyelni kellett volna pontosan mi is van azokban a naplókban
Let's Quake Again!
766 levél
Válasz 07.10.04. 15:19
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
BioShock (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.