Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2008

7503 levél
Válasz 08.07.28. 02:16 #2726
Attila88
hat hamilton nincs ott
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
2550 levél
Válasz 08.07.26. 16:42 #2725
Pomee
Vazze, hogy már kefélni sem lehet egy jót
Never underestimate the power of the Dark Side...
2550 levél
Válasz 08.07.26. 10:10 #2724
Pomee
na mi a fene? Kova akkor mégsem olyan béna, mint pár napja a futamon...?
Never underestimate the power of the Dark Side...
14264 levél
Válasz 08.07.26. 09:20 #2723
balays82
Kovalainen McLarenje zárt az élen Jerezben

A Ferrari kipróbálta a "csápauszonyt" a McLaren a BMW-s "agancsszárnyat". Aerodinamika terén nagy a kreativitás a csapatoknál.

Az e heti teszt összesített eredménye
1567 levél
Válasz 08.07.24. 16:33 #2721
Marv
Megint akartam, de szerkeztési lehetőség elmúlta után jutott csak eszembe, hogy sok érdekes hír is van... ( ).

Nem linkelek, mert gyakorlatilag hülyeség lenne 4 linket betenni, ami ugyanarra a linkre visz, tessék nézelődni a vezess.hu F1 "fakkjában".
Van hír, Mosley peréről, McLaren szponzor gondokról, felreppent a KERS "jegeltetése" is... Akad olvasnivaló.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.07.24. 16:28 #2720
Marv
Nem a te hibád, szarul hangsúlyoztam... én kérek elnézést, nyilván egy zárójelben lévő "is" nem bír kellő hangsúllyal és talán több helyre is beírhattam volna, hogy nyomatékosabb legyen . A lényeg, hogy a "kor romantikáját" próbáltam hangsúlyozni, most már tiszta sor akkor .

Mentésgükre legyen szólva, szerintem egyszerű csapat és szponzornyomás miatt sem tehetnének meg ilyet... pénz az úr. Viszont a reményedben osztozom . Sennáról láttam utoljára (mármint korban) olyan videót, hogy kiszállt megnézni valakit, hogy minden OK-e. A relatíve modern F1-ből nem rémlik ilyesmi, olyanokat viszont sokszor látni, hogy lelassít a csapattárs, és a pálya szélére húzódik, hogy onnan megnézze menet közben, minden rendben van-e.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.07.24. 16:12 #2719
balays82
"Ettől (is) váltak igazi hősőkké, ettől volt olykor olyan baszott romantikus a sport, hogy láthattunk olyan képeket, amikor egyik pilóta segít kihúzni a másikat az égő roncsokból vagy próbálkozik, de sajnos sikertelenül..."

Egészen pontosan ezt írtad, de ezek szerint sikerült rosszul értelmeznem a mondanivalódat. Mondjuk eléggé meg is lepődtem. Elnézést kérek érte.

Amit viszont arról írtál, hogy mennyire lennének segítőkészek vészhelyzetben egyes pilóták (amikor sokszor köszönés nélkül mennek el egymás mellett a bokszutcában), hát ez tényleg elgondolkodtató. Remélem ez minörökre elméleti kérdés marad.
1567 levél
Válasz 08.07.24. 16:02 #2718
Marv
Utolóag jutott eszembe (elnézést a flood szagért), egy más fajta hasonlat(?), különbség, ami talán jobban érzékelteti az álláspontom.

Eleve a versenyzők mentalitás, a kor szelleme, hiányzik. Ha a mai pilóták bármelyikén múlt volna, hogy Lauda életben marad-e... Nem fejezem be a mondatot... És ez kibaszott szomorú és nagyon hiányzik a sportból!

Sajnálom, hogy nem tudtom kellőképp megfogalmazni/érzékeltetni, hogy mit is szeretnék mondani és, hogy emiatt úgy jön le mintha nekem a halálos balesetek hiányoznának. Nem így van...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.07.24. 15:56 #2717
Marv
Abban nincs romantika... a kornak van romantikája, szerintem ezt mondtam. Sokkal érzelemdúsabb az a kor (és nem csak amiatt, mert közte volt a gyász!).

Nem hiányzik nekem, nem akarok megint roncsokban szénné égett holttesteket látni a pályán. Annyit mondok, hogy az a F1, más volt, sokkal (nem csak amiatt, mert mások az autók, mert nem papucsban rohangálnak, stb.)...

Ismét sarkított és túlzó példa, de talán szemlélteti mire utaltam: paintball/airsoft harc vs. LAN-on COunter Strike-ozni. (a valós harc vs. paintball hasonlatot elvetettem, nagyon túlzó lett volna )

És szerintem a legtöbb F1-et imádó; abban dolgozó embert megkérded, hasonló dolgok miatt is fogja jobban imádni azt a kort, mint a mai F1-et. Ebben biztos vagyok. Ahogy abban is, hogy látunk még halálos balesetet (remélem nem!)... mert 100%-ig nem lehet kizárni, az biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.07.24. 15:43 #2716
Marv
Az F1Racing imádathoz csatlakozom, fantasztikus magazin és úgy is, hogy elég sokat bújom a netet a témában, rengeteg új infóval/hírrel tud előállni. Mint egy izgalmas könyv, olyan olvasmányos interjúk és szubjektív versenyelemzések vannak benne! Fantasztikus. Külön topicot érdemelne, ha nem csak kb. 3 ember írkálna bele hébe hóba .

Nyilvén igazad van egyébként, hogy el kell kerülni a halálos baleseteket. És ezek miatt lassítani kell a tempót és hogy az üzletiesedés elkerülhetetlen. De sajnos ez árt is a sportnak és tényleg lassan -hatalmas túlzással, amiért bocsi- "gazdag tehetséges hülyegyerekek játszóházára" fog hasonlítani az F1 és az azt megelőző felkészítő sorozatok, ami tele lesz mesterkélt PR-karakterekkel,a kiknek önálló gondolatuk nem szabad hogy legyen, azt kell mondaniuk, amit egy külön stáb megír nekik.

Elvész belőle az a plussz, ami miatt az embernek belebórsódzott a háta (én legalábbis így képzelem el) minden egyes futam kezdetén, hogy "Na ma mi lesz itt...". És nem feltétlen a balesetek szempontjából csupán. Úgy képzelem el, hogy tényleg egyfajta "csata előtti hangulat" volt... Sajnálom, hogy kimaradt nekem ez a hőskor na, ez a lényeg . És borzasztó kiváncsi lennék, hogy ezt a rengeteg belsős ember, aki már akkor is benne volt a szakmában, hogy éli meg. És nem értem miért nem ábrándultak ki valamennyire a sportból -nyilván, mert az életük és a szerelmük, de akkor is...-.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.07.24. 14:50 #2715
balays82
Erről van szó. Manapság ez már hihetetlennek tűnik, akkor természetes volt. Azért meglepő dolog, hogy ez valakinek hiányzik, szerintem semmi romantikus nincs abban, ha valaki egy égő roncsban leli a halálát.
6377 levél
Válasz 08.07.24. 14:37 #2714
RatBaG
"Azért említem most ezt, mert a listán szereplő, régebbi időkben versenyző pilóták közül félelmetesen sokan vesztették életüket a versenypályán, vagy nyomorodtak meg egy életre."

van egy dvd-m, a címe Champions Forever - The Formula One Drivers, nagyjából a 73-74es évekről. a film folyamán kb 6-7 pilóta kommentálja a dolgokat, meg elég hosszú beszélgetések is vannak. még csak beletekertem, de elég durva volt mikor a végén egyenként kiírták, hogy ebből a 6-7 versenyzőből 4 meghalt, 1 pedig súlyos sérülés után nem folytatta a versenyzést...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 08.07.24. 14:08 #2713
balays82
Amit leírtál az volt - talán nevezhetjük így - a Forma 1 amatőr korszaka, az amatőr szót persze nem pejoratív értelemben használva. Ezek a dolgok a mai viszonyokkal már ne férnek össze, de ez nem csak a Forma 1-re vonatkozik, hanem igazából a sport egészére. Csak az nyerhet aki professzionális szintre emeli a módszereit, ennek pedig az elszemélytelendés az ára.

Nem reklámnak szánom, de én például azért szeretem az F1 Racing magazint, mert annak valamennyi száma megidéz egy kicsit a régi idők hangulatából, amit máshogyan már nem igazán tudnánk átélni. Ha már szóba jött a magazin, nem olyan rég volt benne egy összeállítás az 50 legjobbnak tartott pilótáról, az olvasói szavazatok alapján. Azért említem most ezt, mert a listán szereplő, régebbi időkben versenyző pilóták közül félelmetesen sokan vesztették életüket a versenypályán, vagy nyomorodtak meg egy életre. Ezek között volt számos ismertebb név is (Senna, Villeneuve, Clark, von Trips, Ascari...), de nagyon sok olyan pilóta is, akiről tényleg csak a legelvetemültebb rajongók hallottak, mert az ígéretesen induló pályájuk elején érte őket a halál.

Egészen a 90-es évek elejéig a Forma 1 kézenfogva járt a halállal, ennek során pedig hatalmas veszteségeket szenvedett. Azt hiszem a topikba írogatók egy jelentős része tisztán emlékszik 1994. május 1-re (nekem a születésnapom is akkor volt), amikor Senna halála sokkolta a világot. Akkor mindenki egyetértett azzal, hogy ilyet többet nem akarnak átélni, melynek következtében azóta a "biztonság mindenek fölött" a legfontosabb elv. Szerintem ez így van jól, és ha ezek a biztonsági intézkedések szükségesek ahhoz, hogy többet ne lássunk egyetelen pilótahalált sem a versenyeken (amit persze teljesen kizárni most sem lehet, nem beszélve arról, hogy 1994 óta két alkalommal is történt már haláleset a lelátókon), akkor ezért megéri beáldozni valamennyit a sebességből és a teljesítményből. A mérnökök meg úgyis vannak olyan leleményesek, hogy más úton kompenzálják az elvesztett tizedeket.
13840 levél
Válasz 08.07.24. 12:06 #2712
powerhouse
Hát ja, akkoriban még igazi menő emberek voltak a pilóták, ma meg már egyre inkább élsportolók.
If I look back I am lost
1567 levél
Válasz 08.07.24. 12:00 #2711
Marv
Perverz módon én annak örülnék, ha Kimi nem hosszabbítana és visszavonulna jövőre. Sokkal inkább illene a róla kialakult képhez az, ha elmenne rallyzni vagy motocrossozni vagy tudja a bánat .

A fejlesztésekkel kapcsolatban:
Akárhogy próbálták eddig is csökkenteni a sebességet, igazán nem tudtak mit tenni... Kisebb a motor? legyen... csinálnak kisebb és aerodinamikusabb kasznit, ami szinte egyenesben is ugyanolyan gyors, kanyarban meg még...

Talán volt már erről vita itt, de én elítélem, hogy lassuljon a sport és azt, hogy a biztonság mindenek felett. Nem kívánom senki halálát és kurva szomorú lenne látni akárki halálát, vagy maradandó sérülésekkel járó balesetét, de valamit veszít magából a sport, hogy effektíve nem életveszélyes.
Javítom magam, a biztonság mindenek felett részt nem elítélem, pusztán mágikus nosztalgikus vágyat kelt bennem a régi idők iránt, amikor még az ember szó szerint az életével játszott, ha beült egy 1300 lovas kocsiba és annak padlóig nyomta a gázpedálját. Ettől (is) váltak igazi hősőkké, ettől volt olykor olyan baszott romantikus a sport, hogy láthattunk olyan képeket, amikor egyik pilóta segít kihúzni a másikat az égő roncsokból vagy próbálkozik, de sajnos sikertelenül... Soha vissza nem térő kor ez, amiért kicsit kár. Tényleg a fél karomat odaadnám azért, hogy visszarepüljek az időben és egy teljes évadot megnézhessek élőben (még ha csak TV-n keresztül is!!!) a 60-as vagy a 70-es (ez kicsit közelebb áll hozzám) évekből... Amikor még a pilóták együtt jártak nyaralni; vagy amikor Monaco utcáin egy elrontott kanyar után nem a boxba mennek, hanem a legközelebbi bárba, ahol egy sör mellett megnézik a futam hátralevő részét; amikor még egy meleg futamon a csapat tagjai papucsban és egy szál gatyában lődörögtek és várták, a kerékcserét; vagy amikor James Hunt cigivel a képében konzultál a "tudorokkal" a kocsijában ülve...

Kicsit elkalandoztam, ne haragudjatok, de valamiért előtört belőlem...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.07.24. 11:02 #2710
balays82
Szerdán is Vettel volt a leggyorsabb Jerezben

Ahogyan a cikkből is kiderül, a csapatok többsége a jövő évi aerodinamikai beállításokkal és slick gumikon tesztel. Ezzel kapcsolatban már megjelentek olyan hangok, hogy a leszorítóerő csökkenését nem kompenzálja teljesen a gumik jobb tapadása, ami azért felvet egy-két kérdést a biztonságot illetően.

Közben szárnyra keltek olyan hírek, hogy Raikkönen 2011-ig meghosszabbítja a szerződését.
2550 levél
Válasz 08.07.23. 16:46 #2709
Pomee
ezt nevezik gunynak...
Never underestimate the power of the Dark Side...
7503 levél
Válasz 08.07.23. 16:40 #2708
Attila88
?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
2550 levél
Válasz 08.07.23. 14:39 #2707
Pomee
sejtettuk, hogy nem automata televiziorol beszelsz...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.07.23. 14:36 #2706
Marv


szerk.: az előző hsz-ben a "TV"- "TC" akart lenni!... bocsi.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2550 levél
Válasz 08.07.23. 14:34 #2705
Pomee
minden a boritek terfogatatol fugg...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.07.23. 14:29 #2704
Marv
Attila88:
"az FIA saját hatáskörén belül is kíváncsi lett Hamilton jelentős fölényének okára"
A FIA-nak is gyanús valami! Biztos ők sem értenek hozzá és idiótaságokat beszélnek ugye?

Kiadhatna a FIA valami közlemény félét, mert nem is sejthető eddig, hogy attól, hogy manuálisan irányítható, még TV-nek minősül-e vagy sem... Nem tudom, hogy most örülhetek-e/reménykedhetek-e, vagy meddő lenne az egész .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
4472 levél
Válasz 08.07.23. 14:07 #2703
-007-
Hambi bajban?
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
2550 levél
Válasz 08.07.23. 12:43 #2702
Pomee
alapbol, ez az ember nem ismeri mi is az a pech valojaban... uccso korbe leszakado kerek... na az pech!
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.07.23. 12:22 #2701
Marv
Alonso butus...

Hát sajnálattal olvastam ez azt igen nevetséges, mentegetőző vicchalmazot, amit Alo most kiköhögött magából...
Vettel manővere tényleg nem volt szép, de szabályos volt, mivel nem tilos a verseny a boxutcában. Innentől hülyeség panaszkodnia, akkor még megérteném ha megbüntették volna őt azért, amiért átlépte a fehér vonalat. Jól ismerte fel a szitut a versenybíróság érzésem szerint.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.07.23. 11:56 #2700
balays82
Szerintem lényegében én is ezt írtam.

Marv: Kétségtelen, hogy disszertációt egyikünk sem fog írni a témából.
2550 levél
Válasz 08.07.23. 11:51 #2699
Pomee
hat azert nem egeszen... ez elvileg ilyen "nitro"-nak felelne meg, hogy telleg akkor adjon plusz loketet amikor a pilotanak szuksege van ra (elozes, meggatolni Lujiszt az elozesben )
csak a problema telleg a sulya... lehet, hogy tok jo lesz elozeskor, viszont atlagban, a plusz suly miatt cseszhetik az egeszet...
ennek lenyegeben annyi lesz a haszna, hogy akik eddig panaszkodtak, hogy keves az elozes, azok orulhetnek... elozni fogjak egymast elore-hatra...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.07.23. 11:40 #2698
Marv
Hát én ált. isk. 8. osztály szinten írtam le (lusta voltam utánanézni ), te pedig érettségi készen . Úgyhogy nem oltja ki egymást a két hsz.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.07.23. 11:18 #2697
balays82
Valami ilyesmi.

A lényege, hogy a KERS (kinetikus energiaátalakító rendszer) képes a fékezési energia eltárolására, majd azt mozgási energiává alakítva az autó teljesítményének átmeneti növelésére (Mario Theissen szerint körönként kb. 7 másodpercig akár 85 plusz lóerőt is jelenthetne), mindezt ráadásul környezetkímélő módon. Elvileg ezzel tizedek nyerhetők, viszont problémát okoz, hogy nehéz (20-30 kiló), megváltoztatja az autó egyensúlyát, és mint kiderült nem is túl biztonságos. Jövőre elvileg már lehet használni (nem kötelező), de igazából egyre többen állítják azt, hogy nem is annyira hasznos, mint azt először gondolták.

Szerk: Most vettem észre, hogy Marv is írt már, ráadásul nagyjából azt, amit én.
1567 levél
Válasz 08.07.23. 11:08 #2696
Marv
Hát lehet, hogy hülyeséget fogok mondani, de nagyon leegyszerűsétve azt csinálja, hogy a fékezésekből energiát tud nyerni és hallani olyan terveket, hogy ezt az energiát esetleg afféle boostként használhatnák a pilóták gombnyomásra, és amellett, hogy kevesebb energia vész kárba és így környezetbarátabb tud lenni a sport (bár én speciel baszott nagy V10 mociknak örülnék megint, olyan hanggal, amitől felállna és amik 150-et esznek százon, ma kb. 60-70 litert esznek azt hiszem és vannak olyan sorozatok, amikben jóval többet esznek a verdák!), több előzést illetve párharcot is remélnek ettől.

De eddig csak egy fél gyár égett le miattuk, meg egy embert megbaszott az áram, tehát megéri eddig .

Kimis eset: nyilván a feltétel nélküli imádatomnak is köszönhetően, de szerintem az anya nagyobb paraszt itt, mint Kimi . Le se szarja a kölköt miután fejbebaszta a mappával(?), csak az számít, hogy aláírást kapjon .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1574 levél
Válasz 08.07.23. 10:55 #2695
Csut
Milyen igazad van...
Mi nők, már csak ilyenek vagyunk
2550 levél
Válasz 08.07.23. 10:25 #2694
Pomee
1. Google

2. Ez a hibridseghez vezeto kutyu... vmi energia tartalekolo cucc, ami egy szep parszaz kilos akumulatort csinal az F1-es kocsibol
Never underestimate the power of the Dark Side...
13840 levél
Válasz 08.07.23. 10:14 #2693
powerhouse
Mi ez a KERS?
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 08.07.23. 09:53 #2692
balays82
Vettel végzett az élen a jerezi teszt nyitónapján

Úgy tűnik, hogy a KERS még nagyon gyerekcipőben járhat, ha ilyen durva hibák fordulhatnak elő, mint áramütés az autó megérintésekor. Nagyon sokan kritizálták eddig is, ez az eset most újabb támadási felület lehet.

Részletek:

Áramütés ért egy BMW-s szerelőt a KERS miatt Jerezben
2550 levél
Válasz 08.07.23. 09:37 #2691
Pomee
alairast ennek? max DNS mintat egy kopet formajaban...
Never underestimate the power of the Dark Side...
14264 levél
Válasz 08.07.23. 09:28 #2690
balays82
Bocs az OFF-ért, de most belegondoltam, hogy ez milyen gyakran hangzik el a nők szájából (nem Kimivel kapcsoltaban).
1574 levél
Válasz 08.07.23. 09:24 #2689
Csut
Ez mekkora egy bunkó...de imádom!!
14264 levél
Válasz 08.07.23. 09:21 #2688
balays82
Az még rendben van, hogy a versenyeken egész évben furcsa dolgok történnek vele, de, hogy most már a versenyen kívül is rendszeresen, az már azért tényleg túlzás. Azért egy aláírást adhatott volna az eset után.
2550 levél
Válasz 08.07.23. 09:10 #2687
Pomee
hat ez hatalmas loal! mutternek fel sem tunt volna, hogy a gyereke kapott egy KO.-t ha Kimi nem mutogat vissza...
amugy ot meg ezert nem lehet megszolni, ha nincs az kikurt nagy mappa siman elslisszol... a mutter meg... hat ezzel az ev anyja lett
Never underestimate the power of the Dark Side...
31927 levél
Válasz 08.07.22. 22:10 #2686
szbszig
A büdös kölke mit fog kapni ezért otthon!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
21647 levél
Válasz 08.07.22. 21:35 #2685
padavan
Reméljük, hogy ad neki önbizalmat a továbbiakhoz, és kicsit meglódul a teljesítménye. Elvégre mák ide, mák oda, az utolsó körei nagyon szépek voltak, tehát van benne azért valami, amiért érdemes F-1-es autóba ültetni.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
13840 levél
Válasz 08.07.22. 21:29 #2684
powerhouse
A kis Piquetnek szerinte mind1, hogy mák volt-e vagy sem. Ez a 2. hely egyrészt megmentette, de lehet hogy most indította el igazán az F1-es karrierjét!
If I look back I am lost
38325 levél
Válasz 08.07.22. 21:29 #2683
kopé
Ezt nem hiszem el. Az X.edik honapod utan neked tenyleg van pofad meg idetolni a keped???
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
21647 levél
Válasz 08.07.22. 21:18 #2682
padavan
Akár visszamenőlegesen is elvehetik a pontjaikat, ha kiderül, hogy csaltak. Itt már tényleg csupán az a kérdés, hogy valóban csalnak e.

Persze ha úgy lesz megítélve, hogy ezt szabad, akkor a Ferrari szaladhat a fejlesztéseikkel a pontok után, és Haminak - ha ezen a 20 ponton múlik majd - lesz egy művilágbajnoki címe. Mert hogy a kiskapu ugye az általában a nem tiltott, de nem is túl etikus dolgokra szokott vonatkozni.

A futamra visszatérve: Annak azért örülök, hogy a meki több év után hitelesítette a Spa-ban történt Sumi-Barichello esetet... Minden egyes pont számít a világbajnokságban ugyanis, nem csak az utolsó. Egyébként Kova ezt hogy viselheti mentálisan? Úgy tudom, elég akarnok tipus.

Piquetnek meg kifejezetten örültem, még akkor is, ha böszme nagy mákja volt. Az utolsó 25-26 kört nagyon összerakta, és Massát verte egy Ferrariban. Ami azért még Alonso becsületére is válhtna a jelen körülmények között.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
6377 levél
Válasz 08.07.22. 21:08 #2681
RatBaG
a szükség nagy úr...

(előbb elnéztem, sikerült a videós topicba is berakni )
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1567 levél
Válasz 08.07.22. 20:57 #2680
Marv
Légy erős... egyet értek . Alapvetően ettől jobb egyik főmérnök a másiknál.

De belelehet kötni mindenképp, a szavakba ezügyben az biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2550 levél
Válasz 08.07.22. 20:42 #2679
Pomee
hát ha ez bebizonyosodik, akkor hogy a fenébe ne lenne szabálytalan... a kipörgésgátló az kipörgésgátló... az eszköz célja ugyanaz... meg amúgy is... eddig ki lehetett kapcsolni, most be lehet kapcsolni... különbség 0!
Never underestimate the power of the Dark Side...
13840 levél
Válasz 08.07.22. 20:35 #2678
powerhouse
Sajnos két verseny már így is elment, és ezek a vizsgálatok se túl gyorsak, és még ehhez jön a tesztelés/megszokás a versenyzőktől, tehát akár még 2-3 versenyig nagy előny ez cucc a Mekinek. És tényleg kiskapunak tűnik, így még a büntetés se biztos.
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 08.07.22. 20:31 #2677
padavan
Azt hiszem érthető, hogy a mekit most megkülönböztetett figyelemben részesítik. Ezt egyébként a FIA a tavalyi botrány után meg is mondta.

Kipörgésgátló: Nem értek hozzá ennyire, nekem ha van egy alkatrész vagy mechanika a kocsiban, ami gátolja a kipögést () akkor az kipörgésgátló, hiába nevezik mondjuk motorpörgettyű túlhajtásvezérlőnek.

Persze meg kell várni a vizsgálat végét, aztán köpködni rájuk, vagy mea culpázni. Ha legálisnak ítélik meg, akkor a Ferrari már szerelheti is fel a cuccot, és onnan ismét nyilt lesz a versenysorozat. - Remélem...

(Lejárt.)
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.