Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2008

7503 levél
Válasz 08.10.28. 22:49 #4576
Attila88
Tudom
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
21647 levél
Válasz 08.10.28. 22:46 #4575
padavan
Értelmes, okos egy ember vagy te, öcsém...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
93 levél
Válasz 08.10.28. 22:44 #4574
varga__kristof
Ja végül is szólásszabadság van vagy mi a szösz?!
7503 levél
Válasz 08.10.28. 22:36 #4573
Attila88
Ez minden.
Parszaz karaterben szidtad Hamiltont. Ez a te velemenyed, jogod van hozza. De sajnos ezen nincs mit kommentalni, csak marad a velemenyem, utanad szabadon.

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
93 levél
Válasz 08.10.28. 22:32 #4572
varga__kristof
21647 levél
Válasz 08.10.28. 22:29 #4571
padavan
Ez minden? Szerintem ez is sok a bárgyú fejedből.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1560 levél
Válasz 08.10.28. 22:26 #4570
Retee

Kristóf, legyél szíves a vigyori jelekből visszavenni, most csak törlöm őket, de ha folytatod, akkor tiltás jön.
29145 levél
Válasz 08.10.28. 22:20 #4569
Germinator
Szerintem Hamiltonnak volt akkora szerencsétlensége, hogy bekerült a McLarenhez, ennek köszönhetően belekeveredett/részese lett a nagy kémbotránynak, és emiatt egy teljesen unszimpatikus csapat egyre unszimpatikusabb tagjává vált. Lehetett volna a világ legszimpatikusabb versenyzője, ha mondjuk a BMW-be kerül, de sajna nem így történt.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
13840 levél
Válasz 08.10.28. 22:18 #4568
powerhouse
Viszont neki volt akkora szerencséje, hogy egyből bekerült a hullámvölgyből kikerülő McLarenbe, ellenben Kubica, Rosberg, Vettel és még néhányan csak sok év gürizés után, vagy akkor se juthatnak ilyen csapathoz (ami vagy a Mclaren, vagy a Ferrari, esetleg a BMW vagy a Renault jobb éveiben), ráadásul ott is örülhetnek, ha nem ők lesznek a szárnysegédei a jobbik pilótának. Persze ha ott van valaki a jobb csapatnál, és a ő a jobb, akkor nem fog sokáig tartani, amíg ő lesz a number one.
If I look back I am lost
93 levél
Válasz 08.10.28. 22:15 #4567
varga__kristof
Én Hamiltonnak drukkolok mert még fiatal és ugyahogy "újonc" de már most kiemelkedni a mezőnyből ez nem semmi .Sztem ő lesz a világbajnok!
7503 levél
Válasz 08.10.28. 22:11 #4566
Attila88
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
13840 levél
Válasz 08.10.28. 21:58 #4565
powerhouse
Most hogy jövök ide én?

Szerintem egyértelmű, hogy Massa többet tett le az asztalra IDÉN, mint Kimi. Azzal jönni, hogy a csapat teljesítménye döntötte el ezt a "párharcot", megint sántít, hiszen csak Massától minimum 2*10 pontot vett el a csapat vagy az autó hibája. Ha ehhez hozzáveszed még azt, hogy Massa jelenleg 18 ponttal áll jobban, akkor Te is láthatod, hogy itt többről van szó, mint a Ferrari hibáiról.
If I look back I am lost
1567 levél
Válasz 08.10.28. 21:51 #4564
Marv
Hát nem...

A Ferrari -mint csapat- "teljesítménye" egész szezon alatt ide-oda billentgete a mézes köcsögöt, hogy majd kinek álljon a zászló az utolsó 1-2 futamon. Massa volt a szerencsésebb nyomoronc.

//te pedig kalkuláldd bele, hogy erős önfegyelmet kellett gyakorolnom, hogy ne 3000 karakteres hsz-ben ecseteljem, hogy miért írtál hülyeséget és te magad is miért vagy lökött //
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
13840 levél
Válasz 08.10.28. 21:44 #4563
powerhouse
Miért, nem?

//erős Massa fanatizmust kalkuláld bele. //
If I look back I am lost
1567 levél
Válasz 08.10.28. 21:40 #4562
Marv
"...le kellett gyűrnie a tavalyi világbajnokot is, hogy ő legyen az első számú pilóta."

http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
13840 levél
Válasz 08.10.28. 21:22 #4561
powerhouse
Kegyetlen az élet, nemde? Utolsó verseny: Brazília. Mindent megnyerhet, és végleg el is bukhatja a világbajnokságot. Pedig szegény tényleg megérdemelné, ahogy írtad, küzd tisztességgel, pedig kapott már nagy pofonokat (Hungaroring, szingapúri éjszakai verseny...). És ehhez még jön az is, hogy le kellett gyűrnie a tavalyi világbajnokot is, hogy ő legyen az első számú pilóta.

Ezek után hazai pályán elbukni mindent...

Ferrari megpendítette, hogy kiszállnak, és egyből összeszarta magát az egész Forma 1-es bagázs. Nélkülük nincs és nem is lenne ez a sportág.
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 08.10.28. 13:08 #4560
padavan
Érik a dolog...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 08.10.25. 01:18 #4559
padavan


Igen, a F-1 történetében egyedülálló bokszutcai kuglizás mindenképpen VB-címet ér, meg Kimi, Massa és a komplett Ferrari bénázása is! Hogyne. Azért, mert a másik csapat momentán szar, máris VB-érdemes a hamika. Messze van ő attól, hogy önmaga erejéből (!!!) VB-érdemes legyen, egy forrófejű, kihaénnem kis patkány a gyerek, akinek idén csak azért lesz címe, mert a többiek maguktól dobták el. Nem ő elvette, érted, eldobták.

Ez az ember egy négy keréken guruló szánalom. Megengedhetetlen, súlyosan balesetveszélyes a vezetési stílusa, olyan, ami még az alapban veszélye ssportágban sem divat, és sokaknak nem tetszik ez a dózer mentalítás. Nézz már meg F-1 legendákat, és álítsd melléjük hamikát. Elég bénán néz ki mellettük ez a kupac gőzölgő szar.

Legjobban teljesített... Tudod megint az van, hogy a kocsi volt a toppon, Scuderia McLaren, és semmi más nem kellett a végső győzelemhez a technikai fölényen kívül, csak a Ferrari bénázása. De ettől még messze nem hamika a legjobb a mezőnyben, egy értelen kis pöcsfej, aki nem tanulta még meg, hogy nem a szavannán rodeózik, hanem a civilizációban kéne civilizáltan viselkednie. Nehéz átszokni a makogásról a beszédre, szentigaz.

Egyébként meg VB-címet Massa érdemel azért, mert az utolsó percig küzd, K.O-ból áll fel és harcol és ott van, és utolsó vérig osztja a feketepéterkét. Az a küzdőszellem, na az VB-érdemes. A lámaság a lá hamika gokartban is röhejes.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 08.10.25. 01:09 #4558
padavan
Tudtam, hogy csal a McLaren!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1941 levél
Válasz 08.10.24. 11:01 #4557
Qwen
14264 levél
Válasz 08.10.22. 15:44 #4556
balays82
Történelmi megállapodás született a költségcsökkentésről

Túl sok részletet egyenlőre nem lehet tudni, de a lényeg, hogy elvetették az egyenmotorok ötletét.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 16:35 #4555
balays82
Egyetértünk, gyakorlatilag én is ezt írtam még korábban.
1620 levél
Válasz 08.10.21. 16:11 #4554
T-Jay
Kimit rengetegszer érte balszerencse a pályafutása során, de ilyen szürkének még soha nem láttam...talán azért, mert ez nem ő, akit idén mutat. Ő is elismeri, most kár bármire is fogni. Massa nem vb alkat sztem se, de idén ő volt előnyösebb helyzetben csapaton belül pár futam után, és látva a meki hozzáállást, nekik is előre kellett volna léptetni vlkit, h felvegyék a harcot velük. Épp ez az, h amióta nincs első embere a ferrarinak, azóta nem is megy nekik. Tavaly oltári szerencséjük volt, de ha pl hami nem primitivkedik v Fernando nem másodikfutamos motorral ment volna, akkor nem lett volna meg Kimi vb cime. Idén már szinte elkerülhetetlen egyéniben a vereség, hacsak vlmi be nem üt megint. De remélem megáll a meki, idén még nem volt technikai problémája...itt az ideje!
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 13:07 #4553
balays82
És közben elnevette magát, ami nála elég szokatlan dolog.

Marv: Kimivel kapcsolatosan egyetértek veled abban, hogy sok balszerencse érte (idén is). A Ferrari nem támogatta olyan szinten egyik pilótát sem, ahogyan az az elmúlt években megszokott volt.
10106 levél
Válasz 08.10.21. 12:57 #4552
mucius
ez tetszett, hogy míg massa nyomta a habidumát az elengedésről, addig kimi kb kimondta, hogy csapatutasítás.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1567 levél
Válasz 08.10.21. 12:12 #4551
Marv
nem is mondtam egy szóval sem, hogy szarul vezetett Japánban, ami egyébként 1 ellenpélda a sokkal szemben . Japánban arra baszott rá, hogy tized olyan jól sem viseli a nyomást, mint Kimi, Schumi, Alonso vagy még lehetne sorolni.

Kanadával kapcsolatban pedig én nem értek veled egyet... Azért mert Force Indiákat előzött, még nem dícsérném...

szerk.: Egyébként sokan félreértitek a mondanivalómat. Nem azt mondom, hogy Massa szar, vagy nem érdemel címet (bár szerintem nem érdemel ), azzal van a bajom, hogy idén mindenki Kimit hibáztatja mindenért, holott minimum ugyanannyira tehet az ő esetében is a csapat arról, hogy úgy alakult neki a szezon ahogy, mint Massa esetében. Egyszerűen igazságtalannak érzem, ennyi.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.10.21. 12:09 #4550
Marv
Értettem amit mondtál, , nem volt félreértés, csak amellett, hogy ugyan a te üzenetedre válaszoltam, nem csak neked szólt a levél a válasz, sőt...

a megjegyzés rovatba pedig sok-sok minden kerülhetne még.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.10.21. 11:44 #4549
balays82
Így van, amikor Massa nullázott, abban azért néhányszor a csapat is vastagon benne volt (Szingapúr), vagy éppen az autó állt meg alatta (Hungaroring). Ha most elkezdenénk számolgatni, hogy ki mennyi pontot vesztett önhibáján kívül (aminek persze semmi értelme nem lenne egy technikai sportban), akkor nem biztos, hogy abból Massa nagyon rosszul jönne ki, bár kétségtelen, hogy Kimi is jóval előrébb tartana. Ráadásul azt is túlzás lenne állítani, hogy Kimi egész évben csak az áldozati bárány szerepét játszotta, ő maga is elismrei, hogy elmaradt a teljesítménye a várakozásoktól.

Marv: Nem értek veled egyet, hogy Massa az elcseszett versenyein minden esetben csak bóklászott a pályán, például éppen a múltkori Japán nagydíj volt az, amikor brutális tempót diktált és sorra futotta a leggyorsabb köröket (és Kanádában is hasonló volt a helyzet).
1620 levél
Válasz 08.10.20. 23:59 #4548
T-Jay
Figyu, ha figyelmesen elolvasod a hsz-m, akkor látnod kell, h nem azt mondtam, h Massa volt a jobb, hanem hogy ő gyűjtötte a több pontot. Szó nincs arról, h jobb lenne, kizárólag annyi, h a pontok most hozzá nagyobb számban jöttek, épp ezért kellett volna őt nyomni.
Megj.: ha Massa ferrarija nem mondja fel a szolgálatot, most hirtelen nem ugrik be melyik nagydijon, de az első helyet dobta el a végén, akkor +10 pontja lenne...
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
2550 levél
Válasz 08.10.20. 23:54 #4547
Pomee
Arról nem is beszélve, hogy az esetek többségében, a hibák, nem miatta voltak... gondolok itt a kocsira, a szerelők odaadó munkájára és persze drága Lújíszunk közbenjárására is...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.10.20. 23:50 #4546
Marv
Kimi idei évét ugyanaz a Ferrari baszta el, mint Massáét, csak épp az övét korábban... Megint leírom, már tényleg sokadszorra: NEM VEZETETT TÖBBSZÖR SZARUL IDÉN, MINT MASSA! SŐT! Ellentétben Massával, amikor Kimi szarul ment, akkor is futotta a leggyorsabb köröket, és a verseny valamely részén akkor is parádézott. Massa ellenben lődörgött ilyenkor.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1620 levél
Válasz 08.10.20. 23:37 #4545
T-Jay
Kimi remek pilóta, de arról nem idén győzte meg a közvéleményt. Ezzel azt akarom mondani, h már nyáron érezhető volt, h idén Massa gyűjti a pontokat, és Kimi szórja, és ha akarnak még vlmit idén, akkor az Felipevel lehetséges.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
1620 levél
Válasz 08.10.20. 23:33 #4544
T-Jay
"Es itt most nem arrol beszelek, hogy a Q3-at tobb uzemanyaggal kezdte, hanem arrol, hogy hasonlo korulmenyek kozott se tudta megcsak kozeliteni sem Hamiltont."
Ne viccelj, ne beszéljünk a Q3-ről? Akkor miről? Nem azt mondom, h jobb mint hami, de a mai F1ben baromira nem mind1, h honnan indulsz, h ki mögül rajtolsz, h ki mögé ragadsz be stb...Sztem igenis több volna Heikibe, csak erre senki sem kiváncsi a wokingi patkányoknál, mert most a hami gyerek a kiskedvenc és az is marad, mig dennis a komisz a góré.
Alonso is csak üzleti fogás volt a mekinek, egyetértek Marv. Ron-t világéletébe a lieblignjei éltették, vissza lehet menni az időbe...de ezt soha nem fogja beismerni.

Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
1567 levél
Válasz 08.10.20. 23:26 #4543
Marv
Nem tehette meg, mivel képtelen a konstans ELFOGADHATÓ boxutcai teljesítményre is. Kimi pedig túl jó, Massa pedig túl labilis ahhoz, hogy korábban döntés születhetett volna. Idén a Ferrari megérdemli, hogy ne nyerjen egy címet se.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.10.20. 23:23 #4542
Marv
A kiakadást úgy értem, hogy a futam utolsó 1/3-án azon lovagoltak, hogy most Kimi elengedi Massát és mikor és miért és majd Shell elemzés, meg humorkodás stb. És szerintem akkor sem korrekt, hogy gúnyolódnak és "szarkazmus rulez" megy, mikor Kova már kb. a 7. versenyen elengedte Hamiltont és azt úgy kezelték le, hogy mi más is lehetne, ez a jó és a természetes.

Ha rosszindulatú akarnék lenni, még azt is feltételehetném, hogy az amit tavaly csináltak Alonsoval az nem elejétől fogva teljesen tudatos volt. Ezt olyan szemszögből értem, hogy tuti, hogy Alonso tapasztalata finoman szólva is hasznos volt mint Hambinak, mint az egész McLarennek... 1 évig kihasználják, "leléptetik", majd jöhetnek a brit kecseg mellé az ilyen "hálás vagyok, hogy egy csicska lehetek" mentalitású Kovalainenek. Remélem rámcáfol azért, mindenesetre nem értem, hogy bárki is miért látott fantáziát Kovában... Nem érzem, hogy itt lenne a helye, viszont valószínű, hogy ha nem is sokkal, de többre lenne képes akkor is, ha csak fele ennyire lenne "elnyomva" a Mekinél.

"Tanultak" a McLarennél a Ferrari-Schumi-éra idejéből, látták mi a recept a sikerhez és most alkalmazzák is.

Én annak örülnék, ha a BMW folytatná a fejlődést, és a Renault is egy versenyképesebb autót adna Alonsonak jövőre. Kimi-Burger-Massa-Kubica-Alonso-Heidfeld VB harcot szeretnék látni, méghozzá úgy, hogy a szerencsények maximum 1/3 akkora szerepe legyen mint idén. Na jó, ez így nem igaz, kurvára remélem, hogy a McLaren geci szarul fog alkalmazkodni az új szabályokhoz és így Hamilton max annyira lenne versenyképes, mint idén Alonso.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
7503 levél
Válasz 08.10.20. 22:06 #4541
Attila88
Sokat temaztak az elengedesen, de kiakadva abszolute nem voltak. Lehet masik kozvetitest neztunk?

Egyebkent az majdnem 100%, hogy Hamitlon mellett nem lesz vb eselyes pilota soha, mivel masodhegedusoket keresnek a britt melle. Ez mindenkinek vilagos volt, szerintem Kovanak is, csak most kisse frusztralt lehet a fiu. Reszben megertem, de tudhatta mi var ra a Mekinel. Ha eltekintunk a motorhibaitol, defektjeitol, akkoris messze gyengebb teljesitmenyt hozott, mint Hamilton. Es itt most nem arrol beszelek, hogy a Q3-at tobb uzemanyaggal kezdte, hanem arrol, hogy hasonlo korulmenyek kozott se tudta megcsak kozeliteni sem Hamiltont.

Annak orulnek legjobban, ha jovore egy harom eselyes vb lenne, Rai, Alo, es Hami szemelyeben.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1620 levél
Válasz 08.10.20. 20:15 #4540
T-Jay
A ferrari is sokkal előbb kijelölhette volna az elsőszámú pilótát...
És persze hogy nem lesz senki, hami ott a kiskedvenc.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
1567 levél
Válasz 08.10.20. 20:10 #4539
Marv
Engem az idegesített, hogy most a nigródrukkerek (gy.k.: Palikék)hogy kivoltak akadva azon, hogy Kimi elengedi Massát... Bezzeg amikor a McLaren már a szezon 1/3-ánál ezt csinálta, az szót sem érdemelt náluk.

A Ferrari legalább csak az utolsó 1-2 futamig várt...

Egyébként a tökömet rá, hogy Hamilton mellett soha a büdös életbe nem lesz VB potenciál versenyző mégegyszer a McLarennél.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.10.20. 16:32 #4538
balays82
Ezzel az erővel el sem kellett volna indítani őt a versenyen, mert potenciális veszélyforrást jelentett Hamiltonra. Lehet, hogy nincs igazam, de szerintem ez már tényleg túlzás, ennyire nem szabadna alárendelni az egyik pilótát a másik érdekeinek, még akkor sem, ha Kovalainen versenyének tényleg vége volt már. Nem csoda, hogy senki nem bírja náluk sokáig.
2883 levél
Válasz 08.10.20. 16:21 #4537
Nayrobi
Itt van az eredeti Kova nyilatkozat.

Amúgy sztem Kovát azért hívták ki, nehogy SC legyen amikor kiesik, akkor oda lenne az előnye...
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 08.10.20. 16:21 #4536
balays82
Nekem is megfordult a fejemben, hogy, ha nem ez volt az igazi ok, akkor Ron Dennis miért pont egy ilyen elborult indokot talált ki, de elvileg ez egy tévényilatkozat volt, aminek hitelessége elég könnyen bizonyítható lenne.
Egyébként meg - bár ezen a téren hiányosak a szabályismereteim - remélem, hogy bemondásra nem lehet büntetlenül motort cserélni, vagyis akkor, ha ténylegesen nincs semmi kimutatható műszaki meghibásodás, főleg mivel Kovalainen esetében már a joker lehetőséget is kihasználták Szingapúrban.
7503 levél
Válasz 08.10.20. 15:52 #4535
Attila88
Ha igaz kova kiborulasa (vmi kulfoldi oldalon nincs fent veletlenul? en nem talaltam), akkor biztos nem emiatt van.

1) ami valoszinubb: felesleges volt kinttartani a finnt, meg elvileg cserelhetnek motort az utolso futamra neki. Kihasznaltak egy "kiskaput".

2) ami kevesbe valoszinu: igaz a hir
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 08.10.20. 15:32 #4534
balays82
Ennek fényében nem csoda, hogy ki van akadva a csapatára:

A McLaren Hamilton érdekében hívta ki Kovalainent

Elég régóta nézek már Forma 1-et, de még nem hallottam olyat, hogy valakit ilyen indokkal vett ki a csapata a versenyből, és még be is ismerik. A Ferrari meg tagadja a nyilvánvalót, hogy Kimi szándékosan engedte el Massát. Ezek után minek?
5613 levél
Válasz 08.10.19. 19:23 #4533
csuvi
nem lennék én olyan biztos benne, hogy ezúttal nem direkt bénáztak a bokszban.. ettől függetlenül szánalom, amit ebben az idényben ott produkáltak.

kár, hogy ez a futam, pont az évad végére esett, kíváncsi lettem volna, Kimi mit tud kezdeni a lágy gumis Hamiltonnal, aki a gumijait gyorsan legyilkolta. ugyanis a bevárós körözgetéseivel is gyorsabb volt az angolnál, holott az 20 körrel a vége előtt még biztos nem kezdett el spórolni.
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
11784 levél
Válasz 08.10.19. 18:13 #4532
Ghoost
Engem csak az idegesít, hogy folyton bevágja hogy a Shell micsoda laborral megy a Ferrarival és hogy ők aztán mindent kielemeznek így meg úgy. Ezt minden futamon elmondja, baromira idegesítő.
1567 levél
Válasz 08.10.19. 16:27 #4531
Marv
OFF

Engedelmeddel elfelejtem, mert nem igaz amit mondasz . Olyan noname arcok dolgoztak ott a Benettonnál, mint Nigel Stepney, vagy Ross Brawn.

És olyan csodák is hozzájárultak mint a rajtgép, az igen necces manőverei, vagy például a szűrő délküli tankoló cső, ami miatt gyorsabban tankoltak és ami miatt Verstappen mágjaként égett egyszer .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
7503 levél
Válasz 08.10.19. 16:26 #4530
Attila88
Hoppahoppa.
Kova sem birja a masodhegedus szerepet, csak azt nem ertem ilyen nyilatkozat minek kell a szezon vegen. Nagyon jol tudhatta, ha Alonso nem lehetett sem elsoszamu, aztan mar egyenrangu sem Hamiltonnal, akkor o mi lesz? Ej-ej Kova! Megertem en a szegeny finnt, de aki kurvanak megy az ne sirjon, ha dugjak.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7503 levél
Válasz 08.10.19. 16:09 #4529
Attila88
Palik Magyarorszagon mar hozzanott az f1-hez. Amig el nem patkol, es raer, addig kozvetiteni fog. Van aki szereti, van aki nem. Meg vagyok en, akinek semleges. ;D

Az interjun nagyon provokaltak a ket ferrarist az elengedes miatt. Nem tudom mit kell ezen porogni, ez ilyen.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
3225 levél
Válasz 08.10.19. 15:04 #4528
sHarris
Nem tudom mi bajotok van Palikkal, végre valaki humort próbál csempészni a közvetítésbe. Nem mindig sikerül, de vannak jó mondatai is.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
14025 levél
Válasz 08.10.19. 15:02 #4527
Martin 19
Engem is nagyon feltud baszni, nem igaz nem lehet jobb kommentátort találni
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.