Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2008

7180 levél
Válasz 08.10.19. 14:58 #4526
nyomi
ez a palik minden alkalommal képes valami újat mutatni, amivel halálba kerget... eddig a hülye hümmögése, hogy "ahhhaaaam" most meg az idióta lihegése ha valami poénos történik a pályán ez a paraszt mikor fog kihalni végre a kommentátori székből????????
Damn it!!! - Jack Bauer
11784 levél
Válasz 08.10.19. 12:30 #4525
Ghoost
Hogy jön ide Schumacher? Ez már 20x ki lett tárgyalva.
A futamon az volt amit megjósoltam, Hamilton simán nyert, a többiek meg csak nézték, én még azt sem, a 2. felén bealudtam, de nem is történt utána már semmi, csak a Kimi-Massa helycsere, de az amúgy se érdekelt annyira. Szóval gratula Hamiltonnak, ma egy igazi VB módjára vezetett, de azért az egész évre visszatekintve, nem volt mindig ennyire egyértelmű, hogy ennyivel jobb Hami mint a Ferrari/Massa páros.
31894 levél
Válasz 08.10.19. 12:23 #4524
Creativ3Form
Plusz azt se felejtsük el, hogy a Schumi az első két VB címét úgy szerezte meg, hogy egy középmezőnybe tartozó Benettonal verte szarrá a McLareneket, Ferrarikat és a Williamsokat. Az egy dolog, hogy a maradék 5 címét már a mezőny legjobb verdájával nyerte, (bár ez is nagy részben neki köszönhető, hiszen a Ferrari elég nagy árnyékvölgyben volt, amikor odament) de ettől még van két olyan VB címe, amire a rosszakarói sem mondhatják, hogy azért nyerte, mert mákja volt, vagy mert megnyerették vele.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31894 levél
Válasz 08.10.19. 12:17 #4523
Creativ3Form
Hopsz, ez nem neked ment eti.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31894 levél
Válasz 08.10.19. 12:16 #4522
Creativ3Form
Kimit inkább hagyjuk, szégyen volt, amit idén levezetett. De mondom, nincs kedvem vitázni veled.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31894 levél
Válasz 08.10.19. 12:16 #4521
Creativ3Form
Kb. annyit szedett össze az egész pályafutása alatt, amennyit a Hamburger két év alatt, tehát ezzel nem tudsz megvígasztalni. És ez nem változtat a tényen, miszerint 7 VB cím mellett sem volt akkora arca, mint amekkora a Hamburgernek lesz 1 VB címmel.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
7503 levél
Válasz 08.10.19. 12:14 #4520
Attila88
De egyszeruen nem ertem, hogy megis ki erdemelne meg jobban Hamiltonnal a vb gyozelmet? Iden teljesen egyertelmu, hogy ki teljesitett legjobban, es az bizony Lewis volt. Az erdemet csak noveli, hogy csapattarsahoz kepest is masik dimenzioban autozott egesz evben.
De gondolom Kimi erdemeli most is, mint minden evben Ez kesz...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
10104 levél
Válasz 08.10.19. 12:14 #4519
eti8
ugyan én utáltam schumit, de az tény, hogy a 7 vb-ből mondjuk azért még mindíg biztos marad 4 ami full tiszta és lehet, hogy keveset mondtam
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1567 levél
Válasz 08.10.19. 12:11 #4518
Marv
Hát részben igazad van, részben azonban emlékezésre szeretnélek ösztökölni, hogy Schuminak milyen manőverei illetve csalásai volt voltak.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
31894 levél
Válasz 08.10.19. 12:01 #4517
Creativ3Form
Ezt aláírom, de fele ekkora arccal is lehet VB-t nyerni. Elég csak Hakkinent vagy Schumachert említeni. Érdekes, Schumi sosem rendelkezett ekkor arccal, pedig ha valaki akkor ő nyugodtan elküldhetett volna mindenkit a halál faszába. De nem tette, mert sportember. A Hamilton meg sosem lesz az...lehet, hogy jól vezet, de azért a nagyképűségnek is vannak határai.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31894 levél
Válasz 08.10.19. 11:59 #4516
Creativ3Form
Ne aggódj, nem kezdem. Nem adom meg neked azt az örömet, hogy vigyoroghass, mert a moderátorok kiszórtak egy napra vagy hétre esetleg hónapra. A lényeg, hogy ha stukkert szorítanának a fejedhez, akkor se ismernéd el, hogy a Hamilton idén nem érdemel VB-t. Nagyon jól tudod miért, de nem fogom felidézni. Én innentől kezdve nem vagyok hajlandó tárgyalni veled az F1 topicban. És most jöhetsz az "elfogytak az érvek" meg a "ennyi vagy srác" szövegekkel, leszarom. További kellemes napot és Forma 1 nézést.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1567 levél
Válasz 08.10.19. 11:56 #4515
Marv
te se
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.10.19. 11:56 #4514
Marv
Azért tegyük hozzá, hogy képességeket nézve Hamilton inkább érdemel címet mint Massa.

Hamilton viselkedésével, személyiségével, a nemlétező önkritikájával és "szerintem én vagyok egyedül a pályán" mentalitásával van komoly gond. Egy unfair rakás szar ember. De vezetni 10szer jobban tud mint Massa.

2 olyan ember kűzd a címért, akiknek normál esetben az utolsó 2-3 futamon már esélye nem igen "szabadna", hogy legyen.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
7503 levél
Válasz 08.10.19. 11:55 #4513
Attila88
Miert, iden ki erdemli meg nala jobban a cimet? Ne kezd mar a hulyeget legyszives.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31894 levél
Válasz 08.10.19. 11:48 #4512
Creativ3Form
Sajnos itt már nincs mit tenni, Hamburger lesz a VB győztes, de nem fogja megérdemelni. Természetesen ő és a szurkolói erről nem így vélekednek majd, de aki lát a rózsaszín ködtől, az tudja, hogy Hamburger mindent érdemet idén csak VB-t nem. De ilyen a Forma 1...néha igazságos néha nem. Hamburger az utóbbiba tartozik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10104 levél
Válasz 08.10.19. 11:14 #4511
eti8
Ja, bár igazából már csak azért drukkolok neki, mert ferrarit nem akarok a vb-ben látni már... elég volt a sok schumi... Amúgy meg se massa se hamilton nem szimpatikus nekem, sőt...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1447 levél
Válasz 08.10.19. 11:13 #4510
Donnie
15 kör után kikapcsoltam, ez egy szar undorító futam volt
38325 levél
Válasz 08.10.19. 10:49 #4509
kopé
hát a Ferrari...

ideje lenne végre egy tisztességes autót összedobniuk... a boxmunkáról nem is beszélve... 1,5-2 másodperces hibákat vétenek újabban, régen meg magasan emelkedtek mindenki fölé a boxban...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
7503 levél
Válasz 08.10.19. 10:43 #4508
Attila88
Hamilton
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 08.10.19. 10:36 #4507
Eric
1. Ham
2. Mas
3. Rai
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 08.10.19. 09:38 #4506
Eric
Eléggé a McLarennek(Hamiltonnak) áll a zászló...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4956 levél
Válasz 08.10.19. 09:35 #4505
bodajoci
Ennyi volt
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
20761 levél
Válasz 08.10.19. 09:06 #4504
Eric
Rajt.
Kubica nagyot rajtolt,Alonso küzd mint az oroszlán.


Csóri Webbernek motort cseréltek, oda a jó rajtpozíció...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 08.10.18. 21:17 #4503
Nayrobi
Hamilton legnagyobb ellensége nem a kavicságy, hanem saját maga, de ez igaz Massára is szerintem.
PSN: nayrobi11
31894 levél
Válasz 08.10.18. 19:04 #4502
Creativ3Form
Raikkönennek azt kéne csinálnia a rajtnál, amit a Hamburger csinált vele a múlt héten. Nagyon megérdemelné.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5613 levél
Válasz 08.10.18. 19:01 #4501
csuvi
azért még van némi esély, Kimi arcpirítóan sokszor rajtolta már le a 2. helyről viszont ha el tud menni és nem lesz semmilyen speciális körülmény (SC, technikai probléma), akkor borítékolható a győzelme.
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
11784 levél
Válasz 08.10.18. 18:31 #4500
Ghoost
Persze, technikai sport, bármi megtörténhet, de nem hinném, hogy még1x a kavicságyban ragad Hamilton
2883 levél
Válasz 08.10.18. 18:22 #4499
Nayrobi
Ez a tavalyi év után elég merész kijelentés Ha elfordul Massa a 3. helyen, akkor Kimi elengedi, és bármi megtörténhet...
PSN: nayrobi11
11784 levél
Válasz 08.10.18. 16:40 #4498
Ghoost
Hamilton simán behúzza, lehet hogy Brazíliába már tét nélkül utaznak. Massának voltak idén jó pillanatai, de ez sajna nem lesz elég.
20761 levél
Válasz 08.10.18. 14:06 #4497
Eric
Heidfeld +3 hely a rajtrácson, Coulthard feltartásáért.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1574 levél
Válasz 08.10.18. 12:23 #4496
Csut
Félő, hogy Massa hibázni fog, mert sajnos ebből a szempontból úgy "működik" mint Hamilton. Nem nagyon tudja kezelni stresszhelyzeteket...De nagyon bízom benne!! Megérdemelné végre a világbajnok címet!
14264 levél
Válasz 08.10.18. 09:59 #4495
balays82
Az eddigi edzések alapján Hamilton nagyon erősnek tűnik Kínában. Persze megszokhattuk már az utóbbi időben, hogy a versenyek nem feltétlenül az edzésen dőlnek el. Kubica a 12. helyével viszont lehet, hogy kiírta magát a vb címért folyó versenyből. Amennyiben Massa és Hamilton hozza a Japánban mutatott formát, akkor persze nem biztos.
7503 levél
Válasz 08.10.17. 23:12 #4494
Attila88
"Támogatja őket továbbá Fernando Alonso is, aki már Japánban [2], egy hete kijelentette [3], tavaly a McLarennél annyira megbántották, hogy semmiképp sem szeretné, ha az ő versenyzőjük nyerne. A Renault klasszisa a csütörtöki hivatalos sajtótájékoztatón megerősítette elhatározását."

Ez telejsen ertheto Alonso reszerol. Ket nagyarc nem fert el a mekinel, es nem a spanyol volt felul.

"Hamilton ellen dolgozik Mark Webber és Jarno Trulli is. Állítják, túl aggresszíven vezet. Webber elárulta, a péntek esti, szokásos versenyzői eligazításon felveti a témát, megpróbálja elérni, hogy a felügyelők a hét végén különösen figyeljenek a tehetség manővereire."

Webber helyeben en a japan futam utan, inkabb behuznam fulem-farkam, nem pedig arulkodnek, mint az oviban. Szanalmas bagazs.

"Hamiltont Japánban megbüntették [4], mert veszélyesen vette be az első kanyart. Az utolsó helyre esett vissza, a Red Bull és a Toyota-pilóta úgy gondolja, utána nem egy lekörözötthöz megfelelően viselkedett, ami elfogadhatatlan."

Nem a buntetese miatt esett vissza az utolso helyre, hanem azert, mert Massa kilokte.

"A mclarenes, aki a pénteki szabadedzéseket megnyerte [5], maximum csapattársától, Heikki Kovalainentől várhat segítséget a szombati időmérőn és a vasárnapi futamon."

Miert? Kitol kellene meg elvarnia segitseget? Ez verseny bazdmeg, nem babszinhaz.


Index... hozza a szintet amit elvarunk.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31927 levél
Válasz 08.10.17. 22:57 #4493
szbszig
Látom, Hamiltont szereti mindenki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4956 levél
Válasz 08.10.17. 22:36 #4492
bodajoci
Háát erre gondoltam én, is, de az ilyen Mózli féle agybeindulásoktól is rosszul vok már. Fogja már fel! Ide pénz kell, ez autó gyárak versenye (is). Aki nem bírja az kiesik. Eddig is voltak újak ezután is lesznek. Nem a forma 1-et kell lealacsonyítani, hanem annak a lehetőségét kell megteremteni, h legyenek újak, ill legyen kedvük, h induljanak. Vann ebben a qrva világban pénz, csak nem mindegy mibe fektetik bele. Mindig a költségcsökkentésről pofázik, azt minden újítása milliárdokba került. Mért nem lehetett hagyni a 3 literes motorokat, csak korlátozva??? Rámentek volna a nyomatékra és kész. Sokkal olcsóbb megoldás, ráadásul tényleg kibírtak volna akár 6 versenyt is kb 14000 fordulaton. Egy új hátsó szárny, vagy egy új diffúzor a töredékébe kerül egy új motornak, ezt mégis csak most fogják bevezetni, h könnyebb legyen az előzés, érdekes, Amerikában már régóta így mennek...
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
5613 levél
Válasz 08.10.17. 22:17 #4491
csuvi
de kit? régieket tényleg nincs értelme előszedni, a közelmúltból meg csak Sumi, meg Hakkinen jut eszembe. egyik mekis volt, másik ferraris, így egyenként hiteltelenek lennének, együtt meg bohócparádévá válna az egész..
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
4956 levél
Válasz 08.10.17. 22:03 #4490
bodajoci
Ezek a vén faxok má igazán kihalhatnának az f1-ből... Ne akarjanak indy-t csinálni, az csak a versenyzőkről szól, ez az autókról is kell, h szóljon. Inkább tényleg az előzés megkönnyítése legyen a cél, meg az idióta szabályok újragondolása. Tényleg egykori versenyzőket kéne beültetni minden fontosabb székbe.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
13840 levél
Válasz 08.10.17. 20:36 #4489
powerhouse
Monnyon le. Komolyan, mintha a mondjuk a La Ligában, a Seria A-ban, és a Premier League-ben bevezetnék amerikai mintára a draftolást.

nevetséges.
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 08.10.17. 19:12 #4488
balays82
11784 levél
Válasz 08.10.17. 18:52 #4487
Ghoost
Annak is megvoltak a hátrányai, fél óráig nem jött ki senki max 1-2 minardi, aztán meg már csak a nagy csapatok autóit mutatták, a végén meg hatalmas tömeg a pályán, mindenki feltartott mindenkit és ment a panaszkodás. Szerintem ez a mostani rendszer egész jól sikerült. Az egyen motorokról szóló cikket még nem olvastam, de bármilyen formában is valósul meg egy ilyen tervezet, az nem fog jót tenni a sportnak.
14264 levél
Válasz 08.10.17. 18:44 #4486
balays82
Főleg, hogy az a 12 lehetőség a gyakorlatban régen sem jelentett többet 4-5 lehetőségénél, a ki- és levezető körök miatt. Egyébként a mostani időmérő rendszerrel nekem sincs különösebb bajom, azzal együtt, hogy szerintem nem feltétlenül kellett volna annak idején eltörölni a régi rendszert sem.
14264 levél
Válasz 08.10.17. 18:40 #4485
balays82
"Ennek egész nagy hatása lenne a Forma-1-re, és el tudom képzelni, hogy emiatt a kevés motorgyártóból néhány el is hagyja a sportot" - Martin Whitmarsh, a McLaren vezérigazgatójának nyilatkozata.

Ennek alapján van okunk reménykedni, mert azért azzal szerintem Mosley és Ecclestone is tiszában van, hogy Ferrari, Mercedes, BMW, Renault nélkül a Forma 1 semmit nem érne. Viszont mi értelme lenne résztvenni ebben az egészben, ha a gyártók gyakorlatilag nem építhetnek saját motort? Semmi. Egyébként kíváncsi vagyok, Mosley meddig munkálkodhat még a Forma 1 szétbomlasztásán, annyiszor bejelentette már, hogy távozik, ideje lenne cselekednie.
5613 levél
Válasz 08.10.17. 18:33 #4484
csuvi
egy-egy ilyen pályát fenntartani gondolom nem kis pénz, így nem hinném, hogy a kétévente történő futam megérné az üzemeltetését. a "megérni" persze igencsak relatív..

és igen, azt akartam kifejezni, hogy szerintem jobb a mostani megoldása az időmérő futamoknak, mert a lassabb versenyzők, akik az első körben kipotyognak, nem poroszkálnak a pályán, mikor a nagyok futják sorsdöntő köreiket. az igaz, hogy elméletileg 12 lehetőségnek elégnek kellene lennie egy jó helyhez, de azért ritkán jön össze egy igazán tökéletes kör, amit könnyen tönkre tud tenni az utolsó kanyarban csordogáló konkurens pilóta.
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
21647 levél
Válasz 08.10.17. 18:23 #4483
padavan
Nézd, az elöbb írtad le, hogy a Ferrariról elképzelhetetlen, hogy külső mocikkal kezdjen neki egy idénynek. Szerintem is az. A meki sem fogja ezt elnézni és a BMW sem, a Renault sem. Ez a négy csapat szerintem van olyan erős, hogy ha együttesen fellépnek ennek a szabálynak a bármilyen formában való alkalmazása ellen, akkor meg is akadályozhatják az életbe lépését.

Azonban ha ez nem történik meg, akkor ez a négy csapat akár bojkottálhatja is a futmaokat. Szerinted mennyien fognak nézni egy Ferrari, McLaren, BMW, Renault nélküli idényt? Kétszázan? - Na, és ki akar kétszáz embernek reklámozni? Olyan mértékben, olyan összegek bevonásával, mint most?

Deígy átgondolva közben a szitut, szerintem az lesz, hogy meglékelik ezt az idióta ötletet. Vagy kettéválik a Forma 1. Tessék választani...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14264 levél
Válasz 08.10.17. 18:18 #4482
balays82
Jó lenne, csak ugye éppen ezeknek az ellenkezője zajlik, kivéve a boxutca bezárását, mert már bejelentették, hogy azt a szabályt jövőre eltörlik.
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a nézőszámcsökkenés rövid távú veszély lenne, mert közben olyan helyekre viszik a futamokat, amelyek felkeltik az emberek érdeklődését (jó példa Szingapúr). Ez persze valószínűleg csak rövid távon kompenzálhatja az idióta módosításokat, és, ha folytatódik ez a tendencia, akkor jó esély lesz rá, hogy a keményvonalas rajongók (itt a fórumon is vagyunk jónéhányan), elfordulnak a Forma 1-től.
21647 levél
Válasz 08.10.17. 18:16 #4481
padavan
A több versenyhelyszín jóval változatosabb idényeket hozna szerintem. - De persze ennek is csak akkor lenne értelme, ha a többi pontot megvalósítanák és igazad van, ha ez megtörténne, akkor ez már csak egy extra dolog lenne.

Az időmérő szerinted most jobb, vagy a régi? A mondatodból nem tudom kitalálni.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
5613 levél
Válasz 08.10.17. 18:11 #4480
csuvi
az utolsó kettő szerintem nem annyira fontos, ellenben a régi pontrendszer visszaállítását odabiggyeszteném még a listára.
illetve véleményem szerint az időmérő formája is jobb, mint volt. kisebb eséllyel tartják fel egymást a versenyzők
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
21647 levél
Válasz 08.10.17. 18:06 #4479
padavan
...ebből következik, hogy csökkenni fog a nézőszám, ezáltal kevesebb lesz a hírdető is. The End. Ha teljesen tönkre akarják tenni ezt a sportágat, akkor tökéletes úton haladnak.

Javasolt és szükséges módosítások:

- Boxutca szabály eltörlése.
- A szombati időmérő futam visszaállítása a régi metódusra: 12 kör megtétele.
- A kéthétvégés motor- és váltólimit eltörlése.
- A motorteljesítmény szabályozásának eltörlése.
- Több versenyhelyszín, akár azon az áron is, hogy egy-egy pályára csak kétévente kerülne sor.
- Egy országban ne legyen egy versenynél több egy szezonban.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14264 levél
Válasz 08.10.17. 17:59 #4478
balays82
Tényleg nem az. Nemrég még az ügynökautók betiltása mellett harcolt a csapatok jelentős része, most meg szépen lassan eljutunk oda, hogy márkakupává degradálódik az egész Forma 1. Nem tudom, hogy ez kinek az érdeke, ahogyan azt sem, hogy miért éri majd meg ebben résztvenni a nagy autógyártóknak. El nem tudom képzelni például, hogy a Ferrari külső beszállítótól vegye a motorokat, de még azt sem nagyon, hogy valaki más által felállított szigorú szabványok szerint építsék őket. Úgy tűnik, hogy ki akarják ölni a mérnöki kreativitást, csakhogy ezzel megölik magát a Forma 1-et. Legalábbis azt a Forma 1-et, amit annak idején megszerettünk...
20761 levél
Válasz 08.10.17. 14:37 #4477
Eric
"...A lépés mindazonáltal korántsem annyira drasztikus, mint amilyennek első hallásra tűnik, ugyanis az egységesítés csak a motorok tulajdonságaira vonatkozik. A csapatoknak ezáltal lehetőségük lesz dönteni, hogy az FIA pályázatán nyertes külső beszállítótól rendelik meg az erőforrást, vagy pedig a standard formulák szerint saját maguk építik meg a motort."

Persze ezek ismeretében sem túl rózsás a kép.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.