Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2008

2883 levél
Válasz 08.10.07. 15:14 #4226
Nayrobi
Jövőre nem lesz kanadai nagydíj, fuck. Helyette Disneyland 2010-től. lOl
PSN: nayrobi11
1222 levél
Válasz 08.10.07. 15:05 #4225
Peac
A WRC-ben pl. maximálva van a teljesítmény 300 Lóerőben. Mindenki röhög rajta. Nem hinném, hogy az F1-ben kevésbé találékony mérnökök lennének. Biztos vagyok benne, hogy közel a régi V10-es teljesítmény környékén járnak... Persze, lehet hogy nem, de kértlem, hogy mindjárt beír ide a fórumra egy mérnök és pontos számot mond. Így ez sosem fog kiderülni. Mondjuk, hogy mindkettőnknek igaza van?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
14264 levél
Válasz 08.10.07. 14:36 #4224
balays82
Nem tudom, hogy a motorfejlesztések befagyasztása és a szigorú ellenőrzések mennyi mozgásteret adnak a csapatoknak, de azért meglepődnék, ha ezekkel a motorokkal már el is érték volna a korábbi 3 literes V10-esek teljesítményét. Mondjuk ehhez annyira nem értek.
1222 levél
Válasz 08.10.07. 13:58 #4223
Peac
Nem félek én attól, hogy olyan messze lennének az 1000 lóerőtől. Sosem fogják megmondani, pontosan milyen erősek ezek a motorok. Ezen már 10 éve megy a hiszti.

Amúgy én tudnék olyan nyalókát csinálni, ami alkalmas az autó megállítására, csak azt egy picit nehezebb lenne felrántani.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
14264 levél
Válasz 08.10.07. 13:34 #4222
balays82
Az eredeti elképzelés szerint ugye ez a rendszer teljesen automatikus lett volna, ami azt jelenti, hogy emberi beavatkozás nélkül vált zöldre a lámpa abban a pillanatban, amikor a csövet kiveszik az autóból. Ezzel együtt manuális irányításra is át lehet állítani, ami mondjuk célszerű is, hiszen az automatikus rendszer nem tudja érzékelni, hogy éppen van-e forgalom a bokszutcában, vagyis minden további nélkül zöldre vált akkor is, ha éppen érkezik hátulról egy másik autó. A Ferrari a safety car miatt számított arra, hogy a bokszutca kinyitása után egyszerre sok autó jön tankolni, kvázi nagy lesz a forgalom, ezért manuálisan kezelték a lámpát. Na ez viszont totális csőd volt, hiszen nem elég, hogy az illető mérnök nem figyelte, hogy a csapat mikor végez a tankolással, de - állításoddal ellentétben - nem figyelte a forgalmat sem, hiszen Sutil és Massa majdnem összeütközött, amiért Massa büntetést is kapott (azt most hagyjuk, hogy ez mennyire következetlen és nevetséges döntés volt).

A lényeg az, hogy a nyalókás embert leváltani egy gombnyomogató emberre, tényleg nem tűnik túl ésszerű dolognak, már csak azért sem, mert az emberi hiba kijavításának esélye (ami megtörtént Coulthard tankolásánál) gyakorlatilag nulla.

Egyébként a jelenlegi V8-as motorok nagyon messze vannak az 1000 lóerőtől, na nem minta egy 700 lóerős kocsit meg lehetne fogni.
2745 levél
Válasz 08.10.07. 13:30 #4221
dghost
"Coulthard eléggé egyedi eset. A legtöbb pilótának indulás után esze ágában sincs fékezni."
Ha az arcába csapják a "nyalókát" akkor biza mind lefékez...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1222 levél
Válasz 08.10.07. 13:23 #4220
Peac
Emlékszem, de arra is emlékszem, amikor Montoya elb*ta a saját nyalókásemberét mert az is meggondolta magát... Coulthard eléggé egyedi eset. A legtöbb pilótának indulás után esze ágában sincs fékezni.

Szóval, nekem nem világos, miért jobb a rendes nyalóka. Aminek eddig a legtöbb értelme volt, az is a Ferrarinál volt használatos, amikor egy tükör volt a nyalóka. Abban legalább láthatta a pilóta, hogy mikor fejezik be a tankolást.

Bár valami miatt biztos kicserélték...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2745 levél
Válasz 08.10.07. 13:10 #4219
dghost
"Amúgy a közvetítésen említett "nyalóka, mint fizikai korlát" megnevezésen mosolyognom kell. Mutasson valaki olyan nyalókát, amit egy ember tart és megfog egy 1000 lóerős kocsit!"

Megfogni nemfogja, de azt legalább érzékeli a versenyző ha a "nyalókásember" gyors visszacsapja.
Emlékezz vissza, ugyanitt a RedBull is majdnem eljátszotta ezt mint a Ferrári. A "nyalókásember" Coulthard-nál is túl korán emelte fel a pálcát, mikor még tankolták az autót, DC el is indult, de ahogy a tag visszacsapta a "nyalókát" David egyből lefékezett, így nem lett belőle baj!
Massánál is gyorsan visszaváltott a lámpa pirosra, miután az ezért felelős emberke észlelte, hogy korán nyomott zöldet, de ezt Massa már nem láthatta, mivel már elindult...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1222 levél
Válasz 08.10.07. 12:04 #4218
Peac
Nem értem, mit hisztiznek ezzel a szerencsétlen nyalókával... Ezt is ugyanúgy ember kezelte, mint a régit. Massa esetében azt nézte a pali, hogy a nagy forgalom mikor hagy egy kis rést, amikor ki lehet hajtani. Az elkerülte a fickó figyelmét, hogy még tankolják az autót. Emberi hiba volt.

Vagy ezt csak én láttam?

Amúgy a közvetítésen említett "nyalóka, mint fizikai korlát" megnevezésen mosolyognom kell. Mutasson valaki olyan nyalókát, amit egy ember tart és megfog egy 1000 lóerős kocsit!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
14264 levél
Válasz 08.10.07. 11:57 #4217
balays82
Ecclestone: A Ferrari biztosítja az F-1 bohócait

Kemény szavak, és az a baj, hogy sok benne az igazság.

A Ferrari visszahozza a nyalókás embert a hajrára

Ésszerű döntés, csak egy kicsit későn született meg.

A BMW-Sauber bejelentette, hogy jövőre is Heidfeld és Kubica versenyez náluk (Alonso tehát ide biztosan nem jön).



2550 levél
Válasz 08.10.04. 11:39 #4216
Pomee
arról nem is beszélve, hogy sok értelme nem lenne... a top csapatok pilótái, a már amúgy is durva fizetéseik mellé szereznének csak egy kis kiegészítést... a többiek meg csak néznék...
vagy b, verzió: a top csapatok pilótái fognak szarni rá, van már elég pénzük így is, az meg senkit nem fog érdekelni, hogy Fisichella, Sutil, vagy Barichello elvisz egy millát...
Never underestimate the power of the Dark Side...
21647 levél
Válasz 08.10.03. 20:44 #4215
padavan
A pénteket nem erre találták ki.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 08.10.03. 20:44 #4214
padavan
Baromság, ezt nem fogja vállalni a többség. A VB futamok előtt hajtsák szét a kocsikat és versenyzőket? Oltári hülyeség.

Inkább töröljék el a gyökér boxutcás szabályt, sőt, szerintem a motor-korlátozást is el kéne. Minden ilyesmit húzzanak le a wc-n. A kéthétvégés motorokat, illetve a köbcenti vagy milyen szabályozást is. Ezek kerékkötői a sportág fejlődésének.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4956 levél
Válasz 08.10.03. 20:36 #4213
bodajoci
Az ok, h idióta szabályok vannak, azon változtassanak is, de ez akkor is jó lenne, mert nem olyan unalmas a péntek. Amúgy meg ez a TV dolog mindig a pénzről szólt...
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
13840 levél
Válasz 08.10.03. 20:33 #4212
powerhouse
Szerintem meg undorító. Ennek ugyanaz a célja, mint az éjszakai versenynek, a több városi futamnak: nézzék csak többen, dőljön a lé, a többit meg leszarjuk. Inkább változtatnának az idióta szabályokon.
If I look back I am lost
4956 levél
Válasz 08.10.03. 19:27 #4211
bodajoci
Sztem jó ötlet.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1567 levél
Válasz 08.10.03. 09:22 #4210
Marv
mert csak a nagyképű néger nyilatkozatait nem hisszük el a többit igen?

Csak emiatt a kis redvás genya miatt nem nézek TV-ben nyilatkozatokat futam előtt és után... De ott is ilyen amúgy.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2550 levél
Válasz 08.10.03. 01:21 #4209
Pomee
Milliókért a pokolba
Never underestimate the power of the Dark Side...
21647 levél
Válasz 08.10.02. 23:36 #4208
padavan
Nem. Tömény, rosszindulatú hazugság az egész, a KKK aljas összeesküvéséhez tartoznak az ilyen pletyák elterjesztései.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
7503 levél
Válasz 08.10.02. 23:25 #4207
Attila88
de ezekrol a nyilatkozatokrol valaki tud videot is szolgaltani?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
31932 levél
Válasz 08.10.02. 22:51 #4206
szbszig
Durva, de azért ilyen esetek mindig is előfordul(hat)tak, csak legfeljebb régen nem földalatti villamosok által gerjesztett mágnesség zavarta meg a kocsik elektronikáját, hanem mondjuk egy a pályára beszaladó vadnyúl vetette magát a kerekek alá.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1620 levél
Válasz 08.10.02. 22:37 #4205
T-Jay
Nah b+!!! Ha tényleg ez van a háttérben akkor beszarás!
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
4956 levél
Válasz 08.10.02. 22:11 #4204
bodajoci
Ez de kemény
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
302 levél
Válasz 08.10.02. 18:49 #4203
köri
Csoda, hogy jó páran rühellik? Közéjük tartozom.
10104 levél
Válasz 08.10.02. 16:34 #4202
eti8
loller Chuck Norris elbújhatna az arca mögött xD
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14264 levél
Válasz 08.10.02. 10:38 #4201
balays82
"Tudom, hogy én is vagyok olyan jó versenyző, mint Ayrton Senna." – nyilatkozta Hamilton az RTL-nek.

Az egója meg kb. tízszer akkora, pedig ezen a téren Senna is jól állt.

Egyébként, ha már szóba került Senna neve, úgy néz ki, hogy jövőre a GP2 harmadik helyén végző Lucas di Grassi mellett (aki nagy valószínűséggel Piquet helyére megy) a második helyezett Bruno Senna is versenyzőként kerülhet a Forma 1-be (talán Toro Rosso). Csak a szegény győztes Pantano nem kell senkinek...
1567 levél
Válasz 08.10.02. 10:02 #4200
Marv
Lajos "magabiztoskodik"
ez no comment...

más:
Rosberg és Nakajima marad a Williamsnél jövőre is.

megint más és kicsit OFF:
tegnap este Sport 1-en volt Formula BMW összefoglaló (1-4 futamok). Hát mit ne mondjak elég mozgalmas volt a pár perc amit láttam (baltával vágott Halálos Fegyver 3-at néztem...). Ajánlom mindazoknak, akiknek van Sport 1-ük, ma 17:15-től lesz a 5-8. futamok összefoglalója. 1 órás műsor.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.10.01. 13:53 #4199
balays82
Viszont a show kedvéért nem tudom, hogy melyik csapat gyártana le 20 teljesen egyforma F1-es autót. Mert nem valami lebutított formaautóra lenne szükség, hanem teljes értékű F1-es gépekre. Ennek a költségeit senki nem tudná megengedni magának, meg szerintem nem is akarná (érdekes lenne, ha mondjuk a McLaren adna mindenki alá pénteken 20 autót, a riválisok szépen átvizsgálnák, és rájönnének, hogy tulajdonképpen Ferrarit kaptak ). Szóval ez így, egyforma autókkal nem hiszem, hogy megvalósítható (biztos vagyok benne, hogy nem is akarja senki), abban viszont egyetértek veled, hogy a jelenlegi erőviszonyok megtartása mellet sem lenne sok értelme.

A Forma 1 pedig szerintem akkor lehetne látványosabb, ha a csak csőversenyzésre alkalmas városi és a Tilke féle klónpályák helyett visszatérne azokra a helyszínekre, ahol még valóban lehetett versenyezni.
1447 levél
Válasz 08.10.01. 12:46 #4198
Donnie
ez a forma 1 már amúgyis úgy szar ahogy van. nevetséges hogy csak egy SC után válik izgalmassá
1447 levél
Válasz 08.10.01. 12:45 #4197
Donnie
egy pénteki show kedvéért beleférne szerintem. annak nincs értelme hogy az ígyis horribilis fizettségük mellé hamilton massa meg 1-2 ember még szarrá keresse magát
14264 levél
Válasz 08.10.01. 12:24 #4196
balays82
Ebben a formában viszont már nem sok köze lenne a Forma 1-hez...
1447 levél
Válasz 08.10.01. 12:05 #4195
Donnie
ennek akkor lenne értelme, ha mindenki ugyanolyan motorral, kasztnival indulna. ugyanis ha nem így lenne, ugyanaz a 3-4 pilóta lenne esélyes, ergo nincs értelme. így legalább kiderülne ki a legjobb
14264 levél
Válasz 08.10.01. 11:37 #4194
balays82
Azt olvastam, hogy a Forma 1-es csapatok szövetsége felvetette annak az ötletét, hogy a nagydíjak pénteki edzésnapján a jövőben 1 millió dollár összdíjazású, 45 perces versenyeket rendeznének, amelyek eredménye a pontversenybe nem számítana bele. A felvetést később még tárgyalják, de, ha nem kerül elfogadásra, akkor elképzelhető, hogy a pénteki napot törlik is a hétvégi versenyprogramból, annak érdektelensége miatt (pedig itt például elég népszerű ).
Érdekes elképzelés, bár nem vagyok biztos benne, hogy pusztán a pénzdíj elég motivációt jelent a csapatok és a nézők számára. Az is kérdéses, hogy a szigorú szabályok fenntartása mellett (többversenyes motor és váltó, korlátozott mennyiségű abroncs) bevállalnák-e a csapatok a versennyel járó kockázatokat.
20761 levél
Válasz 08.09.30. 22:16 #4193
Eric
Szerintem is idióta egy szabály.
Annál meg nincs is szebb látvány, amikor sc idején libasorban jönnek a boxba.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 08.09.30. 17:13 #4192
Ghoost
Persze, ebben is igazad volt, de abban szerintem egyetértünk, hogy nem ilyen izgalmakra várunk
Ezt a hülye szabályt meg nem értem miért nem törlik már el, egyértelműen látszik, hogy nem működik. Aki betartja a szabályt, még néha rosszabbul jár, mint az aki kimegy és bevállalja a büntetést is (Rosberg). Persze, régen is voltak nyertesei és vesztesei az SC periódusoknak, de talán ennyire azért mégsem szólt bele a futam végkimenetelébe. (hány Minardi győzelmet láthattunk volna pedig, akár még Zsoltival is )
20761 levél
Válasz 08.09.30. 16:31 #4191
Eric
Csak, hogy ez a pálya ilyen formában szinte alapból magában hordozza a Safety Car bejövetelét. Mondhatni fix tényező ezen a versenyen, a lutri a bejövetel időpontja
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 08.09.30. 16:27 #4190
balays82
Igen, magával az éjszakai versenyzéssel tényleg nincs gond, ez a része tökéletesen működött a dolognak. Személy szerint azt sem bánnám, ha jövő hétre a Fuji pályát is bevilágítanák, mert az, hogy vasárnap hajnali 6 órakor keljek fel, az teljesen ellentétes az elveimmel és a természetemmel (ennek ellenére mindig megteszem).
Ezzel együtt bízom benne, hogy további utcai pályák nem kerülnek a versenynaptárba, mert azért arra alapozni egy verseny izgamait, hogy valaki majd úgyis a falnak ütközik és jön a safety car, nem túl szerencsés.
11785 levél
Válasz 08.09.30. 16:12 #4189
Ghoost
Sc nélkül ugyanaz lett volna mint Valenciában, 1-2 előzést azért láttunk az SC előtt is, de ez csak a nagyon eltérő taktikák miatt volt. A látvány valóban rendben volt, de az még kevés egy jó versenyhez. Mindenesetre, azt hogy máshol is kivilágított verseny legyen jó ötletnek tartom, hajnali 4 órakor nem a legjobb felkelni F1et nézni
14264 levél
Válasz 08.09.30. 15:56 #4188
balays82
Osztatlan sikert aratott az első villanyfényes verseny

Montezemolo: Szingapúr "megalázó" volt az F-1-nek

Hát igen, a pályán elért eredmények nagyban tudják befolyásolni az arról alkotott véleményt. Az igazság szerintem most is valahol a szélsőséges vélemények között lehet. Azzal én is egyetértek, hogy a látványos környezeten kívül normális esetben nem sok mindenre lehetett volna emlékezni a hétvégi futamból. Azon meg egy jót mosolyogtam, hogy Frank Williams szerint Szingapúr máris Monaco szimbolikus szerepét veszélyezteti, hiszen az utóbbi verseny maga a nagybetűs FORMA 1, és még sokáig az is fog maradni.
14264 levél
Válasz 08.09.29. 14:46 #4187
balays82
Körülbelül most jutottam el arra a szintre, hogy indulatoktól mentesen tudok véleményt nyilvánítani a tegnapi futamról. Az szinte most már az összes verseny bizonyítja, hogy a biztonsági autó bejövetele esetén életbe lépő szabályok elképesztően rosszak, ennél már csak az az elképesztőbb, hogy hónapok óta semmi változás nem történik ezen a területen. Valakik nem képesek felfogni, hogy a csapatok a verseny előtt kidolgozzák a bokszkiállások stratégiáját, azt, hogy melyik versenyzőnek pontosan melyik körben KELL kiállnia tankolni. Ezen lehet ugyan módosítani menet közben, de azt még senki sem tudta megoldani, hogy benzin nélkül töltsön 2-3 kört a pályán, csak azért mert az idióta szabályok miatt nem mehet be tankolni. Ezek után azért megbüntetni valakit (ráadásul a rendkívül szigorú "stop and go" büntetéssel), mert versenybe akar maradni, ahelyett, hogy szépen leparkolna a pálya szélére, egyszerűen nevetséges.

Az értelmetlen szabályok ugyanakkor nem jelentenek mentséget arra, amit a Ferrari művelt a tegnapi versenyen, az egész évben elkövetett szánalmasan amatőr hibák sorozatára pedig végképp nem. 2006-ban a Ferrari életében lezárult egy dicsőséges korszak, de arra azért kevesen számítottak, hogy egyúttal a profizmus korszaka is. Úgy tűnik, nagyon nagy hiba volt az olaszok kezébe visszaadni a csapat irányítását, mert azóta nagyságrendekkel nőt a hibák száma, nem csak a versenypályán, de a gyártási részlegen is. Néhány éve mindenki azon bosszankodott, hogy Schumacher alatt egyszerűen nem hajlandó megdögleni egyetlen autó sem, ma pedig ott tartunk, hogy gyártási hibás alkatrészek miatt füstölnek el sorban a versenyeken, vagy kiszakad a kipufogó, hogy csak néhány példát említsek. Néhány éve a Ferrari szerelőgárdája volt az etalon, mert általános vélekedés szerint gyorsabban dolgoztak a bokszban, mint bárki más, és képtelenek voltak hibázni. Most meg hiba hiba hátán itt is. Remélem, nem lesz igazam, de nekem úgy tűnik, hogy a csapat megkezdte zuhanását arra a szintre, ahol 1995 előtt álltak, és amiből a Schumacher-Todt-Brawn-Byrne csapat rángatta ki őket. Ezen a helyzeten pedig nem fognak változtatni Montezemolo hangzatos ultimátumai sem.
Azon kevesek közé tartozom, akik szerint Massa megérdemelné, hogy világbajnok legyen. Az idén mutatott formája alapján szerintem méltó lenne rá, a csapat viszont egyre kevésbé. Igaz, van egy olyan érzésem, hogy amennyiben nem sikerül neki nyernie, az éppen az ilyen hibák miatt fog történni, mint amilyen a tegnapi versenyét is tönkretette. Hihetetlen, hogy ezek után még ő volt az, aki vigasztalta a hibát elkövető szerelőt. Valószínűleg nagyon sokat tanult a Schumacher mellett töltött idő alatt, azt azonban biztosan megtanulta tőle, hogy a csapategység mindennél fontosabb ebben a sportban.
31909 levél
Válasz 08.09.29. 14:38 #4186
Creativ3Form
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy száraz körülmények között a McLaren gyorsabban elkapja a versenytempót, de a Ferrari hosszabb távon jobb ezen a téren. Legalább is én így tapasztaltam...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
7503 levél
Válasz 08.09.29. 14:35 #4185
Attila88
Normalis korulmenyek kozott a ferkok jobban mentek. Szerintem.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
2550 levél
Válasz 08.09.29. 14:25 #4184
Pomee
mondjuk inkább úgy, hogy amelyik csapatnál ott van Kimi, az tuti, hogy halálbéna lesz egész szezonban...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1567 levél
Válasz 08.09.29. 11:27 #4183
Marv
És ezt miért nekem címzed? Szárazon megközelítőleg azonos teljesítményt nyújtanak, viszont nedvesen az egyik szinte életképtelen (plussz McLaren erősebb is)... Innentől kezdve McLaren...

A csapat részben egyet értünk.

szerk.: tavaly is a McLaren volt a jobb.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
11785 levél
Válasz 08.09.29. 10:23 #4182
Ghoost
Kb. egyenlő a két autó, a pályák karakterisztikájától függ, hogy melyik az erősebb. De több pálya volt, ahol a Ferrari jobban ment teljesen normál körülmények között, de ahogy történt valaki (eső, Sc, stb) akkor máris orbitális hibákat vétett a csapat. Műszaki hibáik szintén nekik voltak, meg lehet nézni, ha nem tévedek, McLaren egyszer sem rohadt még le idén, a csapat sokkal jobban működik.
1567 levél
Válasz 08.09.29. 09:56 #4181
Marv
"A legjobb autoja a ferrarinak van"

Mondd, te mit nézel F1 címen?
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
3225 levél
Válasz 08.09.28. 20:38 #4180
sHarris
Na, megnéztem az ismétlést (illetve még hátravan pár kör, de innentől már láttam).
Erre az egész boxutcaszabályos szarságra ennyi a véleményem: .

Massa esetét viszont nem mutatták, szóval jútúbolás kezdődik. Na megnéztem az esetet, hát szerencse hogy semmi nem történt miatta.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
497 levél
Válasz 08.09.28. 20:36 #4179
gucci
Ki volt az a paranoiás állat aki kitalálta ,ezt a Nelsihno sztorit ?Mert gondolom még a budiban is hátranéz nem e van ott valaki.Alfonsót amennyire útálom annyira megérdemelte ezt a győzelmet , hogy a Ferrárinál mit csinálnak azt nem tudom.Massának fölösleges lenne lottózni, eleve 0 esélyekkel indulna.Kimi szerintem elfelejtett vezetni a csapat meg gondolkodni .Szánalom volt ez a mai nap.Miután Massa elvitte a benzincsövet ( lehet a Méhbe vitte volna mert réz) ki is kapcsaoltam a Tv-t.
7503 levél
Válasz 08.09.28. 20:34 #4178
Attila88
Ugyan minek? Ugyis csak azt ragadnad ki belole, amit osszefuggesbe lehet hozni a budosnigger szoval

A legjobb autoja a ferrarinak van, mindenkinel jobbak a mezonyben, legalabbis a palyan. Ma is latszott, hogy Massa jobban megy, mint a McLaren, szinte eselytelennek tunt, hogy verseny kozben megelozze Hamilton. Viszont ez boven nem eleg ahhoz, hogy a dobogo legfelso fokara alljon, hala a ferrari szerelo-brigadjanak. Ez ugyan szomoru, de ez van. Emiatt nem kene sertegetni a tobbi versenyzot.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
4956 levél
Válasz 08.09.28. 20:24 #4177
bodajoci
Most olvastam, h a Kubica is azt nyilatkozta, h egyből ki kellett volna mennie, bünti ide v oda, mert akkor sokkal jobban jár. Szal a végletekig el lett qrva ez a hülye szabály. Ezt az indy-ből vették át, de könyörgöm, ott az oválra lett leginkább kitalálva, meg ha road-on mennek ott akkor is van min 3-4 pacecar fázis, ahol bármi megtörténhet.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.