Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Crysis 2

Crysis 2

Crysis 2
A legutóbbi Crysis 2 cikkek, hírek
1620 levél
Válasz 07.11.29. 21:06 #18
T-Jay
A filmszerű grafhoz annyit, h majd kidobnak olyan game-t, h még a NASA is mediumon fogja vinni, AA nélkül, aztán elégedetten hátradőlnek, de qrva jók vagyunk, nem? Csaképp a pc-ők 2%a fogja maxon vinni. Aztán hogy a Bill Gates miért is milliárdos? Hehe, az ilyen majmokért! Sokkal nagyobb dicsőség bizonyos keretek közt nagyot alkotni, mint úgy, hogy majd nőljenek fel ők hozzánk, és határ a csillagos ég. De nem baj, majd jönnek a videók, mindenkinek leesik az álla, meg akkor is, mikor beköpik a min rendkövetelményt. De sebaj, a lényeg: Crysis filmszerű lesz!!! A kérdés: kinek?
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
22 levél
Válasz 07.11.27. 20:37 #17
danielgray
Én egyáltalán nem hidaltam le a game-tól! Nagyon szép,de egyébként nekem semmi extrát nem mutatott!Sőt... Sokkal többet vártam a hangulat terén.Nyilván a hangulathoz hozzátartozik a remek grafika,amit sikerült is megvalósítani,de valahogy nekem mégsem élvezetes vele a játék,inkább unalmas.Arról nem is beszélve,hogy elképesztően "zabálja" a gépet.Egy átlag gépen,amin mondjuk a call of duty 4 "repül",azon ez csak vánszorog.A történetet is sablonosnak éreztem,semmi újdonság.Itt lenne már az ideje,egy valóban forradalmian új fps-nek.Bioshock ötletekkel,Crysis grafikával(optimalizált,nem csak a Jenky-buzik gépére) és egy szórakoztató
játékmenettel.. Nem rossz ez a game,de egyszeri végigjátszásra,esetleg multiban még van esélye.Persze mindenkinek más és más jön be,nekem ez a game így.Sajnálom,mert nagyon vártam...
9326 levél
Válasz 07.11.27. 17:53 #16
Kanduhrka
Hát, jó sokára lesz az mire én Crysisozhatok, egyenlőre még a Far Cry is alig fut el közepes beállításokkal.

Én a Syberia 3-nak örülnék a legjobban, bár nem hiszem, hogy valaha elkészül
horrorgeeks.blogspot.com
14642 levél
Válasz 07.11.27. 17:49 #15
Razor03
Persze, ezt hajtom én is évek óta, hogy játékok esetében nem a történetre verje magát senki, inkább nézzen filmet, a játékot meg élvezze, azt h egy interaktív világban van. De itt, úgy mint a HL2 esetében, ezt is erősen át fogod érezni (mármint a sztorit), padlót fogsz tőle, annyira odab@sz!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.11.27. 17:48 #14
Gump
az is vicces volt, mikor a hegy gyomrában elértél a részhez, ahol fentről fény szűrődött be és ott is hullottak a kövek. nagy ámulatomban elkezdtem videót felvenni (fraps) kb. ilyen arckifejezéssel -> aztán annyira elbambultam, hogy az egyik szikla kilapított.
amúgy meg tényleg káprázatos dolgok vannak benne, a bónusz DVD-n a concept art képeket nézegetve némelyik in-game kép majdnem teljesen megegyezik.
9326 levél
Válasz 07.11.27. 17:45 #13
Kanduhrka
Ez igaz, én sem állok neki szaggatva, majd pár év múlva előveszem. A történetről pedig, szerintem értelmes játékos nem magát a történet fordulatait figyeli, hanem a tálalást. Tőlem írhatnak egy regényt hozzá, 1000 oldallal, ha rossz a tálalás, az egész szart sem ér. Az AVP2-nek sem volt vmi hipermély szorija, csak szépen fel volt vezetve, jól el lehetett merülni benne.

(remélem érthető vok, csak mert elég fáradt is vok.)
horrorgeeks.blogspot.com
5211 levél
Válasz 07.11.27. 17:44 #12
Sevores
Az átvezetők valóban elsőrangúak (Bár szerintem szájmozgáson van még mit csiszolni) de én csak egyszer hidaltam igazán(!) le > Amikor a hegy elkezd bomlani... priceless...
14642 levél
Válasz 07.11.27. 17:39 #11
Razor03
Én még csak most járok az anyahajón, DE annyira meglep az a tény, hogy egy sablonos B kategóriás történetet ilyen überbrutál profi módon sikerült tálalniuk, és ilyen átvezetőkkel, karakterekkel, animációval, szinte a legjobb filmek színvonalára sikerült hozniuk. Kb. 2 éven keresztül azon erőlködött gyakorlatilag MINDENKI, és azon élvezkedett, hogy hiába lesz élvezetes a Crysis, de történet miatt el fog bukni. Hát, nem, ez nem így lett! A szemem majd kiesett az átvezetők és fordulatok, a kismillió részlet miatt. Szóval, aki azt mondta, hogy a Crysis a történet miatt szar lesz, az most pofára esett! Azt hozzá kell tenni, hogy medium grafikán a hangulat elvész, oda lesz a film szerű varázs. Aki úgy látta és játszotta végig a gamet, ahogy a fejlesztők megálmodták, annak bizony nagy élményben volt/van része és évek multán is felemlegeti majd, hogy milyen jó volt...aki meg gyenge géppel tolta, annak nem marad meg a cucc, aztán 3 év múlva, mikor újra előveszi, és az akkori HW-en minőségileg is élvezi...akkor tudja majd igazán értékelni, mint napjainkban oly sokan a FarCry-t!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.11.27. 17:28 #10
Sevores
HL-es történetvezetésben az a jó hogy folyton a sötétben hagynak és minden átvezető után kb: "Mostakkormivaaan?", de ez benne a szép. Crysisban szépen felépítettek a cutscene-ek, de akármennyire akarták misztikusnak beállítani az alieneket, már a legelején elbuktak ezen a téren.
1620 levél
Válasz 07.11.27. 15:34 #9
T-Jay
Sztem az a stász, h nagyot akartak alkotni, de rájöttek, h "ez igy nem lesz jó", viszont közeledett a dátum, amikor már nem lehetett halasztani, mert már lejáróban a szerződés, gyorsan piacra kell dobni, és akkor egye fene, majd vesznek NASA gépeket.
B.sszák meg azok, akik kiadnak egy játékot, majd összesz@rják magukat, h ilyen game lesz meg olyan game lesz, közben egy amatőr szinten optimalizált gépzabáló játékot kapunk, ami ráadásul rövid is. Nem, erre nincs mentség. Nagyobb a füstje, mint a lángja. Kész, ennyi.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
2426 levél
Válasz 07.11.27. 12:17 #8
Szabip
Na csak van amiben egyet tudunk érteni
Most tényleg csak én érzetem, úgy hogy több van ebben a történetben mint egy átlag FPS ben? Az ürhajós résznél az idegeneket kezdtem komolyan venni, nem idétlenül néznek ki mint pl a HL2 sásákái stb.. (félreértések elkerülése végett, a HL2 az egyik kedvencem, csak látom a fátol az erdőt )

"Manapság minden játék, ami grafikailag indokoltan hazavágja a csúcskártyákat, optimalizálatlan"

Nem minden játék: a Crysis egy speciális játék ezen a területen, az első pályán ami a Demo is volt jól be tudtam lőni többnyire VH beállításokkal, igaz AA nélkül, így stabilan futott tűzharcok közben is, aztán elérkeztünk durván a feléhez amikor is úgy el kezdett szaggatni még indokolatlan helyken is amitől kissé kiakadtam szerintem érthető módon. A dokkban pl: mediumon ugyan annyi fps-t présel ki magából mint highon, döbbenet de 15fps-t is produkál néha.
Továbbá egy sima multis pálya egy gyárteleppel (nem tudom a nevét) víz, pálmafák, felhők nélkül, sima mezei épületek tök átlagos textúrákkal, játszunk rajta 20-an de néha szépen szaggat HIGH beállítsokkal. Ez idokolatlan főleg ha a BF2 vel összehasonlítom ahol 10x akkora látótávolság volt 64 játékossal és 2 éves. Csak erre az egy pályára vonatkozik az összehasonlítás.

Érteam én, hogy indokolja a vasat ezt el is fogadom mert tényleg annyira szép mint eddig semmi se, de azt nem fogadom el, hogy egy mezei allultextúrázott épületben 5 másik társammal nem képes 25fps-st kipréselni magából HIGH beállítsokkal sem. Főleg azok után, ahogy az első páylán futott vagy ahogy a havason ami nálam meglepő mód simán ment végig.

A COJ-t meg kitárgyaltuk de tartom, hogy optimalizálatlan (talán a GS-en olvastam vagy a Guruban hogy ők is megdogálták a Tcehland csapatát, hogy ugyan tanuljanak meg már optimalizálni)

"Persze az ilyen "itt megy 4xAA-val VH-on, ott meg csak high-on bírja AA nélkül" szindróma, tényleg hibára utal. Azt viszont el kell fogadni, hogy a mostani HW még nincs azon a szinten, hogy ezt a játékot maximálisan elbírja."

Ez pont így van még egy kis munka kellett volna hozzá és nem hiszem, hogy a bugokat és az fps értéket ne tudták volna minimálisan feljebb tornászni.

Most is azt mondom, hogy várjuk ki a végét mert szerintem még fog gyorsúlni. Lesz PATCH is és új NV meghajtó is. Pulsz 7fps-t hoz én megleégszem igérem, de azt mindenhol hozza ott is ahol 30 és ott is ahol 18
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.11.27. 11:53 #7
Razor03
Óóóó Szabip, végre valaki, aki így vélekedik a HL2 agyon istenített történetéről! Már nem azért, de a Crysis féle történet vezetés, és karakterek, párbeszédek, legalább olyan jók, mint a HL-os .

Patch tényleg kellene, nem is értem, miért adták így ki, szvsz 2-3 hónap fejlesztés még kellett volna. Ha karácsonyra befejezik, akkor sokkal többet kaszálnak, a HW gyártók is, és mi is jobban járunk, hisz egy sokkal jobb, bug mentesebb játékot kapunk.

Manapság minden játék, ami grafikailag indokoltan hazavágja a csúcskártyákat, optimalizálatlan? Azért, mert bizonyos helyeken olyan effekt parádét vonultatnak fel, amit a GPU már nem bír, optimalizálatlan? Ugyan már...ez volt legutóbb a COJ-el, mikor kiálltam mellette...optimalizálatlan, mert helyenként ahol a látvány indokolja belassul...

Persze az ilyen "itt megy 4xAA-val VH-on, ott meg csak high-on bírja AA nélkül" szindróma, tényleg hibára utal. Azt viszont el kell fogadni, hogy a mostani HW még nincs azon a szinten, hogy ezt a játékot maximálisan elbírja.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
870 levél
Válasz 07.11.27. 11:49 #6
cerebrum
Én arra is kíváncsi volnék, hogy ha x éven belül tényleg teljesen filmszerűek lesznek a játékok, akkor onnantól hová fog fejlődni a grafika???

Amúgy egy patch tényleg jól jönne, már nagyon játszanék a játékkal...
Lacho calad! Drego morn!
5011 levél
Válasz 07.11.27. 11:46 #5
Gump
nekem a fagyos résszel nem volt gondom, nagyjából hozta azt mint az előző részeken, viszont az utolsó csatában a hajón, amikor a két nagy döggel (főleg a második) kellett harcolni na ott már rendesen izzadt a gép, simán 20 alá ment az fps sokszor.
2426 levél
Válasz 07.11.27. 11:41 #4
Szabip
Csatlakozom, egy patch nagyon kellene már a játékhoz.
Az öböl támadásától gyakorlatilag játszahtatlan a játék VH beállítások mellett, továbbá olyan fps kilengések vannak, amiket ritkán látni.
Több helyen érztem úgy, hogy bizony optimalizálatlan a játék.
Multiban vannak pályáka leginkább DM amiken High beállításokkal és 4xAA val simán fut de van olyan pálya amin AA nélkül high beállításokkal is rendesen beszaggat.
Kevés olyan játékkal találkoztam eddig amiben ilyen különbségek lettek volna.

Azeken kívűl is sok bug található a játékban mind a beragadt MI és a fagyottan pislogó katonákon át, a néha fellelhető textúrahibákig. A multi kiegyensúlyozatlan gránátokkal szét lehet verni a játékot.

Jó játék tele új dolgokkal, nekem a sztori is bejött sok nyafogóval ellentétben, (Valaki végre átgondolná a HL2 sztoriját rájöhetne, hogy az se egy nagy durranás, mert persze mindent ahoz kell mérni), amozis hatás is tényleg a helyén van, de a gépigény és a sok bugok igen csak kezdik megutáltatni velem a játékot és ez az eladásokon is meg fog látszani.

Én bízok a 2. részben, de a fentebbi problémákat ki kell javítani.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.11.27. 11:34 #3
Razor03
ÁÁ látom nem csak nekem jött át a filmes hatás . A fagyos rész szvsz nem optimalizációs hiba, hanem egy elbaszott nagy számítás igényes eljárás használata. Mindent, ami fagyott felület, valami elbaszott effekttel oldottak meg, ami gyakorlatilag felzabál minden GPU-t. Ezt nem fogják patch-el javítani...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12558 levél
Válasz 07.11.27. 11:28 #2
McCl@ne
Azért jó lenne, ha először az elsőhöz tennének ki egy patch-et, ami rendbeszedi a játék utolsó harmadát, gépigény és bugok tekintetében!

Mindezek mellett én nagyon várom a következő részt, szerintem már itt is megvolt a filmközeli élmény, legalábbis egy-két helyen úgy éreztem! (pl. a temetőben vagy az űrhajó elején)
Respect is not given. It's taken.
20332 levél
Válasz 07.11.27. 11:17 #1
Z-Master
Itt olvashattok a 2. részről egy kis infót

> Már csak a gépigényére leszek majd annó kíváncsi."célunk a totális filmélmény megvalósítása." Csak bírják majd az emberek masinával.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.