Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Close Combat - Modern Tactics (Ismertető)

Close Combat - Modern Tactics

Close Combat - Modern Tactics
A legutóbbi Close Combat - Modern Tactics cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 08.02.14. 10:18 #34
Lacko
Nem Modern Tactics, hanem régi CC:

Ilyet találtam egy spanyol forumon.

Ilyet hogy tudtak csinálni? Komplett reface valamelyik régi Close Combathoz: kampány, nagytérkép, csomo taktikai térkép, egységek, minden... Összebrunyálom magam.


Spanyol polgárháború...
124 levél
Válasz 08.01.10. 10:00 #33
Morus
Nah!A lényeg hogy sikerült!Király
arra vagyok kíváncsi hogy a Hamachi nevű programmal lehet e egymás ellen tolni lehet érdemes lenne kipróbálni ha válalkozna valaki
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
16989 levél
Válasz 08.01.09. 14:50 #32
KisCsirkee
Lrdekes, bekapcsoltam, hogy használja mindkét CPU-t és már nincs is szaggatás! Én most kezdtem el a Battle for Mosco kiegészitő kampányt, deiig jól megy
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
124 levél
Válasz 08.01.08. 13:15 #31
Morus
Erről az officersről ennyi az információm amit most ti ide leírtatok nem több.Majd egy misét megér de nem fűzöm hozzá semmi reményt...főleg ez az ejtőernyős dolog miatt
Lacko!
Én több helyen azt olvastam hogy a CM es srácok is segédkeztek csak ezért írtam de igazából fogalmam sincs.
KisCsikee!
Abban ami linket küldtem nem szerepel hogy be kéne állítanod az egyprocessor használatát a win.-ban a tow.exe -re és utánna a játékban is.Nekem bevált.
Érdekes hogy ha elindítom kb egy félóráig még picit szaggat de tényleg kicsit aztán meg olyan mint a mese csak úgy siklik minden egy röccenés nélkűl
Most az utolsó nyugati német ellentámadásnál tartok ahol adva van egy mesterlövész a maximális képességekkel (felderítés és lövés) jó móka
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
16989 levél
Válasz 08.01.08. 10:54 #30
KisCsirkee
Officers!

A demó napokig lefogott annyi benne a taktikai lehetőség! A lőtávok is jók, csak néha bezavar az az orbitális baromság, hogy partraszálláskor ejtőernyővel érkeznek a partra a Fallschimrjagerek!

Egyszer majd csak kiadják, vagy költözzünk Oroszországba! Ott elvileg mintha már 2006-ban kiadták volna!

A CM-ben a mozgások tényleg zavaróak így utólag illetve a lövésanimáció. Minden fegyver megemelkedik, jelezve, hogy lőttek.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.01.08. 10:41 #29
Lacko
Az Officers-ről csak annyit tudok, hogy megint eltolták a megjelenést. Ha az érdekel akkor a magyar wargamer oldalt ajánlom, ott minden héten közös sírás van, hogy megint eltolták az Officers-t...

A CM készítői csak kiadták, nem vettek részt a fejlesztésében. Legalábbis nehezen tudnám elképzelni, mert egymillió dolguk van (ezért nem gyártják elég lelkesedéssel a patcheket).
124 levél
Válasz 08.01.08. 10:26 #28
Morus
Hát igen próbálkoztam én is a Squad assaultal de a végén mindíg uninstall volt aztán meg telepítettem a Close combatot
Én az első hírek megjelenésétől fogva kísértem nyomon a játékot.
Az pedig igen de nagyon régen volt.Inkább örülök hogy végre megjelent.
Tényleg nem értem mi a ronda benne az árnyékok pl csudaszépek ahogy mozognak a fák ágai és ez rásimul a tankra hát szerintem semmi kivetni való nincs benne.
Mellesleg a CM készítői is részt vettek a munkában
plusz akik az IL-2 tőt csinálták...ez rossz már nem lehet sehogyse
amúgy van egy játék ööööö....Officers!
Na ezzel mi van? Mert láttam valahol hogy megjelent de nem nagyon találom aaaa....boltok polcain
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
10960 levél
Válasz 08.01.08. 09:58 #27
Lacko
Az új CM-ben minden ember látszik. De igaza van Morusnak, hogy látványban most sincs nagyon nagy kapcsolat a talaj és a katonák között. Pl még a Squad Assaultban is szebben ugrálták át a kőkerítést, mint itt, de ennek ellenére nagyon-nagyon tetszik a játék hangulata, ahogy a Bradley Bushmaster-ével lefogom az ellenséget, amelyik összeszarva kuporog, miközben a közelébe irányítom egy rajomat, akik végeznek velük, mire feleszmélnének.
16989 levél
Válasz 08.01.08. 09:54 #26
KisCsirkee
A Squad Assaultban konkrétan az nem tetszett, hogy nem lehetett célpontokat kiadni egységeknek, csak arcokat! KIadtál egyet, és azt a szöget próbálta lefedni, ami egy MG-nél még jól is jön, de a gyalogos gyalogos elleni küzdelemben nállam az életemet keserítette! És a tankok sem mindíg arra koncentráltak, amire kelett volna, de azért nem annyira volt rossz!
/Jobban belegondolva tényleg elég rossz volt/

CM-ben igazából az az egyetlen bajom, hogy 1 Squadnak 3 embert kapunk, holott ha rákattintunk, látjuk hogy 10-12-en is vannak! Ez pedig meg tudott zavarni, amikor egy kanadai lövészosztag szépen leszedte a templomtorony tetején lévő MG42-esemet.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.01.08. 09:45 #25
Lacko
Morus:
Igazad van a gyalogsági futás grafikai bénaságában, de valahogy ez nem zavart annyira. Akkor már inkább az, hogy a tankok egymásba csúsztak. Az nagyon gáz a CM-ben.

Squad assault tényleg elég béna. De próbálkoztam vele párszor. Pl a Pegasus Bridge küldije nagyon tetszett, azt többször is végignyomtam (szivem csücskei a Vörös Ördögök... ). De érdekes, hogy felvetetted, mert nekem a TOW erre hasonlított: azaz jó elgondolás meg minden, de a végeredmény összességében nem jó (vagyis nekem nem tetszett).

A TOW grafikáját azok fikázzák, akik évekig csúrgatták a nyálukat a szebbnél szebb screenshotokra, amit fejlesztők időről-időre megszellőztettek és mérföldekkel szebbek voltak, mint a valóság. Ma már - bár ma is inkább FPS-eknél - ez megszokott, hogy szép képeket "hazudnak" nekünk, aztán csalódunk. De akkoriban mi még hittünk.
124 levél
Válasz 08.01.08. 09:37 #24
Morus
Squad Assault: West Front ez az!
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
124 levél
Válasz 08.01.08. 09:36 #23
Morus
Szevasztok!
Lackó nem érzem lefikázásnak ízlések és pofonok.
Nem nem a CM re gondoltam arról meg is feledkeztem volt egy próbálkozás még a CM elött is áááh meg keresem most már csak befejezem a kommentet.
Játszottam sokat a CM el vagyis próbáltam erőltetni hogy igenis ez jó játék de megmondom mi volt az én problámám vele ami sajnos reméltem nem de átütött a legújabb részébe is.
A karakterek animációja nem tetszett nekem a legelejétől mintha egyhelyben taposnák a földet.Egészen egyszerűen nincsenek kapcsolatban a talajal.Az új részben láttam hogy a páncélosok lánctalpai szépen követik a talaj egyenletlenségeit de a gyalogosok még mindíg mintha futószallagon próbálnák elérni a célt.Az összes CM ben jól megvoltak csinálva a páncélosok a járművek az ágyűk csatározásai de a gyalogsáááág?Jaj hát miket néztem mikor két méterről nem bírták egymást eltalálni a nyílt mezőn az MG fészekből látsz becsapódó lövedékeket de azok nem a kilőtt lövedékek hanem csak effekt hogy lássa az ember mégis csak lövik a szerencsétlent
és ez az új részre is igaz szerintem.A TOW ban látszik minden lövedék!Ha elereszt egy sorozatot a fedélzeti gépuska látszik hogy egy vonalba becsapódnak a töltények egymás után.És ha ezt a vonalat keresztezte netalán egy jenki akkor az möghal...A tankok sérülés modelje szerintem fenomenális.És ami a legjobban tetszik benne hogy látni hogy hol találtad el.Tehát nem csak statisztikát kapsz hanem látod hogy fúú basszus tényleg kilőhették a jármű vezetőjét mert nem mozog de lő és egy fura lyukvan a kémlelő nyílásán.Nos röviden ennyi nem húzom tovább.A grafikára mindenki panaszkodik de nem értem miért szerintem csudaszépek a járművek az egyenruhákkal együtt bár valóban nem egy crájzisz ahol a kóreai szempilláját is a 3d s motor rajzolja ki de nekem nem kell ennél sokkal több hiszen tényleg csudaszép minden szerintem http://i163.photobucket.com/albums/t287/idachs/ToW/111.jpg

KisCsirke én is szívtam vele pedig vacsi új a konfigom viszont
találtam pár dolgot ami segíthet neked főleg ha több magos a procid.Gondolom az a baj hogy szaggat.Nem tom milyen az angol tudásod de ha kell elMAGYARázom én is
http://battlefront.com/products/tow/troubleshooting.html#performance_tweaks

parancsolj
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
16989 levél
Válasz 08.01.08. 08:46 #22
KisCsirkee
Ezzel próbáltam arra rámutatni, hogy a ToW azon ritka játékok közé tartozik, ami törekszik a realizmusra, mégha nem is tökéletesen! És őszintén szólva elég kevés ilyen játék van, mert kicsi Joe nem hinné el odaát, hogy a Tigris már 2km-ről egy lyukat tudott ütni a Shermanba!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.01.08. 08:39 #21
Lacko
Tudom, hogy te se így gondoltad, de ez jön ki a hsz-edből: szóval a Combat Mission-ben sem 10 méterről lőnek a tankok és ott is elég nagy pályák vannak.

Abban teljesen igazad van, hogy a csalódottságom fő oka az volt, hogy a CM-hez hasonlítottam. Nyilván ha el tudok ettől vonatkoztatni, és önálló játékként tudom nézni, akkor talán mást gondolok róla.
16989 levél
Válasz 08.01.08. 08:07 #20
KisCsirkee
Végülis igen, a TOW-nak vannak nagy baklövései és a kampány is elég rossz. Pl: Tartóztasd fel a német áttörést a lenygel határon. Amennyire tudom a németek átsétáltak a határon, de a TOW-ban te ezt megakadályozod! Vagy Villers-Bocage-nál ráváered Wittmann tudására a Cromwell-eket, és kilősz 5 Tigrist!

Ennek ellenére szerintem el lehet vele lenni. Én nem vártam, hogy leváltsa a Combat Missiont csak arra, hogy végre valami, amiben nem 2m2-es a térkép, és nem 10cm-ről lőnek az egységek mint azt egy csomó stratégiai játékban! A tankok és a gyalogság lőtávolsága is a helyén van! A grafika kicsit ronda, de a járművek lemodellezése hibátlan! A gyalogosok iszonyat rondák, de nem egy csúnya látvány, ahogy a tank mellett halad a derékig érő bűzák között előre! A textúrák a hányadék szintet képviselik, de a térképek igen nagyok! Mondjuk az már optimalizációs probléma, hogy ez még az én gépemen is olyan akadást eredményez, hogy csak na!

De most jön az 'überpatch' remélünk javít valamit!

Tehát nem kell annyira lehúzni, egyszerűen nem egy Combat Missiönt kell várni, bármennyire is annak néz/nézett ki!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.01.08. 07:54 #19
Lacko
Morus: Játszottál már a Combat Missionnel? Amikor már régen magyar egységekkel harcoltunk oroszok ellen 3D-ben, teljes taktikai tudásunkat bevetve, akkor jelentek meg az első képek a TOW-ról ()akkor még nem ez volt a neve, azóta 3-4 névváltáson ment át a projekt). Akkor minden CM fan-nak leesett az álla, hogy na itt az új játék, az egyetlen, ami képes lenyomni a CM-et, mert ugyan azt tudja, de ezerszer szebb. Aztán évek teltek el és a TOW projekt haldoklott. Egyre szarabb képek jöttek ki és egyre kisebb kiadókhoz került. Végül a CM kiadójához (és fejlesztőjéhez került) és nagy sokára végre kiadták. Egyből kértem tesztpéldányt és nekiestem. Óriási csalódás: nem lett szebb, mint a CM és a taktikai része a közelébe sem ér. Akkorát csalódtam benne, hogy vissza is adtam Dinonak, mert kétségbeesésemben 2 pontot adtam volna rá.

Az új CM sajnos nem 2. VH-s, de grafikában lenyomja a TOW-ot.

Száz szónak is egy a vége: nem vonom kétségbe, hogy te rátaláltál a neked legjobb taktikai játékra és örülök neki. Tudom milyen érzés az, hogyha este nyomok egy partit valamelyik játékkal és nagyon-nagyon tetszik és másnap regélni szeretnék róla és lefikázzák. Ezért elnézést szeretnék kérni a fentiekért. Nem SZAR a TOW, hanem csak egyszerűen nem az én játékom. Én nagyon vártam a TOW-ot, hogy leváltsa valami a Combat Mission-t, de úgy tűnik ez nem sikerült neki. Legalábbis nálam nem.
Tényleg, te játszottál a CM-mel? Nálad milyen okokból volt cserejáték? Miben jobb - szerinted - mint a CM?

Na közben rájöttem, hogy amit a vége fele írsz, abban te a Combat Mission-re gondolsz... Hát látod: izlések és pofonok. Ne vedd a szívedre, én sem veszem. Neked az tetszik jobban, nekem meg amaz...
Tudom mit érzel a monitor előtt. Tegnap este én is ezt éreztem a CM-mel...
A lényeg Morus, hogy vagyunk még egypáran - hála Istennek - akiket nem vakít el a sok igénytelen parasztvakításos szar. Ebben van közös bennünk.
124 levél
Válasz 08.01.07. 19:34 #18
Morus
Lacko!
Ne mááááááán hogy nem jött beeeeee.......
Igazából az elején nekem se tetszett és ebben is negatívum számomra hogy nem dinamikus a kampány és épületekbe nem lehet bemenni de taktikailag über az én véleményem szerint.Vannak akik nemes egyszerűséggel könyveket olvasnak amiből taktikákat tanulnak második világháborús hadviseléshez.Persze csak virtuálisan.A close combat is nagyon jó de nem veszi figyelembe a harmadik sík minden aspektusát pl. magaslatok ugye,ha akarok találok mindenben hibát.De azt hozzá teszem hogy mikor a TOW-al játszok mint a hülye gyerek ülök a monitor elött és azon izgulok hogy "találd mááááár eeeeel"
ezt nem sok játék hozza ki belőllem.Tény hogy kicsit fárasztó a játék mármint sokat nem tudok ülni rajta egyhuzamba.A grafikája is csuda szép.Volt egy játék ami 3D köntösbe akarta ültetni a close combat sorozatot most meg nem mondom mi volt a címe de biztos tudod.A lényeg hogy az egy elsikerült darabka volt és én azóta vártam ezt a játékot hogy betöltse az űrt.Szerintem sikerült neki a gyermek betegségeit meg folyamatosan orvosolják.
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
3 levél
Válasz 08.01.07. 13:50 #17
X Laci
Jó, hülye vagyok, rájöttem.. ide se írok mostanában
3 levél
Válasz 08.01.07. 13:49 #16
X Laci
Köszi, h erre nem gondoltam!
Morust nem értem, mind a 100 részt tesztelte?
10960 levél
Válasz 08.01.07. 07:08 #15
Lacko
X Laci: A Matrix Games oldalán tudod online megvásárolni. (www.matrixgames.com)



Morus: Sajnos nem. Teszteltem, de nekem nagyon nem jött be.
3 levél
Válasz 08.01.06. 18:38 #14
X Laci
Sziasztok!

Tudtok valamit a magyarországi megjelenésről? Mert az amazonról nem hozzák ki, és nem akarok úgy járni vele, mint a Road to Baghdaddal, a kieggel, ami nem jelent meg nálunk ott pedig már nem kapható! Köszönöm!
Nem tudom hallottatok-e róla, de a Close Combatnak közel 100 része van (!), ugyanis egyesek nagyon komoly kiegészítőket csináltak otthon, melyek közül sok simán veri az egyébként általam is hőn szeretett alaprészeket! Nem túlzok, gyakorlatilag az összes jelentős csata fel van dolgozva, éves munkák eredményeként. Ill. rendes netes világbajnokságot is rendeznek belőle (15 dolláros nevezési díjjal), sajnos már nincs túl sok résztvevő, de volt mikor az is 100 felett volt. Akit érdekel az megtalál! És előre is köszönöm a válaszokat a megjelenéssel kapcsolatban! L
124 levél
Válasz 08.01.04. 15:03 #13
Morus
ajánlanám minden rajongó figyelmébe a Theatre of War nevezetű játékot
Talán a cikk író panaszai itt orvoslásra találnak
"Isten tudja miért, de az egész életem egy western,mosogatóvízben úszkálok és azt hiszem hogy tenger"
10960 levél
Válasz 08.01.03. 14:48 #12
Lacko
Korábbi hozzászólásokhoz:
A Close Combat tényleg nem "stratégia" a szó eredeti értelmében, hanem taktikai játék. Ezek közül szerintem is a legjobb a Combat Mission. És mivel az egyetlen (nem itthon készült) játék, melyben magyar egységek (Toldi, Csaba, Zrinyi, Nimród...) is szerepelnek, ezért a leginkább a Barbarossa ajánlott a trilógiából.
Amikor meghalt a Close Combat sorozat, akkor a Combat Mission vette át a helyét: nagyon sok mindenben hasonlított a CC-re, csak éppen 3D-s volt (de nem csicsás - sokak szerint inkább randa). Viszont ha pont felülről nézed a terepet, akkor teljesen olyan, mint a Close Combat-ok.

Ha nem csak a II. VH érdekel, akkor ajánlhatom még a Combat Mission aktuális részét a Shock Force-t, ami mai modernsék Szíriában USÁval szétnyomod a Gonosz Tengelyét. De a taktikai rész jó benne, nekem tetszett.

Inkább már kicsit startégia, de nagyon profi a Morellóval említett Airborne Assault.

Ha meg teljesen stratégia érdekel (körökre osztott) akkor a Strategic Command 2, ami egy Panzer General klón, de most adták ki...
5397 levél
Válasz 08.01.03. 11:16 #11
Morello
Na igen, de ehhez az kell, hogy TÉNYLEG jó legyen az AI, vagyis hogy nyugodtan lehessen rá hagyatkozni (kivéve ha pár egyéni elképzelésed van). Az Airborne Assault-ban ez megvan, ebben a Close Combat részben meg szinte neked kell katonáid lábait egymás után rakosgatni, mert anélkül össze-vissza mennek
10960 levél
Válasz 08.01.03. 09:16 #10
Lacko
Morello: Az a különbség az "élet" realtime-sága és a játéké között, hogy az életben nem teljesen idiótáknak adsz parancsot, akik csak a parancsot tudják végrehajtani. Tehát ha "helyzet" van akkor tudnak önállóan is cselekedni, ellentétben az itteni CC-s egységekkel. Nekem ezért tetszik a Airborne Assault sorozat, mert ott olyan jó az AI, hogy simán kezelhető a realtime, nem kell szöszölni: a két alámtartozó magasabb egységnek megmondom, hogy mi a feladat, aztán megoldják maguk a sok kis egységgel. Ha meg nem teszik nekem, ahogy megoldják, akkor majd beleszólok. De itt minde egyes rajt nekem kell igazgatnom.

Samu G: Sajnos ebben a CC-ben nem igaz, hogy lassú a játékmenet: volt olyan scenario, ami azzal indított, hogy a szomszéd házakban ott volt az ellenség és kb egy perc alatt eldőlt a csata, pedig mindkét fél előerejének 80%-a elpusztult. Parancskiadásra nem volt lehetőség. Nem is értettem, hogy ebben mi volt a játék.
3933 levél
Válasz 08.01.02. 16:31 #9
Samu G
Nekem is nagy örömet okoz a szöszmötölés, de pont CC ahol nincs nagyon értelme (különben sem engedelmeskednek azonnal az egységek, és nem is pontosan (itt nem lehet kicentizni az egységet (arra ott a játék eleji egységlehelyezés)). Egyszerűen mindenki olyan lassan mozog hogy felesleges időt megállítani. Ez nem HoI.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
5397 levél
Válasz 08.01.02. 16:02 #8
Morello
Játéktól meg játékostól is függhet, hogy van-e igény a megállításra. Vannak akik egyszuszra végignyomják a pályát, és vannak akiknek élvezet okoz a szöszmötölés, minden egység precíz beállítása, mozgások és akciók összehangolása, stb. Persze olyan stratégiai játék is van, ahol eleve nincs szükség ilyesmire.
3933 levél
Válasz 08.01.02. 15:48 #7
Samu G
Én a Close Combat-okban sosem igényeltem a játék megállítását. Annyira nem pergő a játékmenet (és a vilámmgyors gombnyomogatás végképp nem szükséges), hogy ez befolyásolja a dolgokat.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
5397 levél
Válasz 08.01.02. 14:58 #6
Morello
"Nem biztos, hogy mindenki egyet ért velem a következőben – sőt az olvasók fele biztosan nem –, de engem az is zavar, hogy ha megállítom a játék folyását Pause-zal, akkor nem adhatok parancsot az egységeimnek."

Ebben egyetértek veled Lackó. Elvégre még mindig csak egy számítógépes játékkal játszunk, ennyi "cheat"-je hadd legyen már a játékosnak. És az össze-vissza kattintgatás, villámgyors gombnyomogatás is csak idegesítő eleme lesz a játékmenetnek. Ha sikerülne olyan felületet feltalálni, ahol valóban pillanatok alatt adhatunk ki parancsokat és kezelhetünk több egységet real time-ban, akkor ok, de az egér+billentyű kombó erre azért teljes mértékig nem alkalmas. Pláne ilyen játék esetében.
5240 levél
Válasz 07.12.30. 14:01 #5
Pras
<--- Lásd logóm. Mélyvíz.

Egyébként szép, meg jó, meg stb., de így első ránézésre emlékeim szerint 2000 környékén "ugyanezzel" a játékkal játszottam. MOD-nak még elmenne...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16989 levél
Válasz 07.12.30. 13:59 #4
KisCsirkee
Hát, ha körökre osztott II. VH-s kell és kibírod a realizmust, akkor Combat Misson sorozat, azon belűl is a Barbarossa to Berlin!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3933 levél
Válasz 07.12.30. 13:01 #3
Samu G
Ez nem körökre osztott játék. De a taktikát kedvelőknek tökéletes a széria bármelyik része.
Körökre osztott II.vh stratégia témájában Panzer General ajánlható (én személy szerint a cikkben is említett The Operational Art of War-t ajánlanám(ez a kategória legjobbja), csakhát az kezdésnek "kissé" összetett). Olyan nagy választék nincs...

Warhammer : van akit rohadtul nem hat meg a grafika, és van játékstílus ahol a 3D inkább csak árt, teljesen haszontalan...

Lacko : a kampány mód hiánya nagy visszalépés a szememben(olyan nehéz lett volna megcsinálni????). Régen legnagyobb izgalom az volt hogy gazdálkodunk a csapatainkkal (akkor még tényleg megsirattam egy jóféle Panzer). De azért kipróbálom.
Ja és múltkor vmelyik topikban felvetettem hogy vajon reálisan fognak mozogni a járművek (ha nem emlékeznél: egy M1 ugyanolyan tohonya-e mint a korábbi részekben a II.vh-s harckocsik), ez hogy sikerült?
Ja és még egy kérdés, van benne UAV ???
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12558 levél
Válasz 07.12.30. 12:26 #2
McCl@ne
Elolvastam az értékelőt és nagyon megjött hozzá a kedvem, de egy gondom van: még életemben nem játszottam hasonló jellegű játékkal.
Tudna valaki, aki a témában járatos, ajánlani valamit? Mondjuk a kategória legjobbja mi volt? Vagy: mivel érdemes kezdeni? (körökre osztott II.VH-s stratégiákról van szó, aki nem vágja -bár az meg ne írjon)
Respect is not given. It's taken.
95 levél
Válasz 07.12.30. 12:23 #1
wahammer82
Hááát, ez is! Már majdnem 2008-at írunk. Lehet, hogy elfelejtették kiadni, és csak most vették észre
Jajj, ezt meg elfelejtettük kiadni 99-ben, mi legyen vele?
Jó lesz még ez, majd egy kicsit olcsóbban adjuk
766 levél
Válasz 07.12.30. 12:23
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Close Combat - Modern Tactics (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.