Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider Underworld

Tomb Raider Underworld

Tomb Raider Underworld
A legutóbbi Tomb Raider Underworld cikkek, hírek
51808 levél
Válasz 09.03.02. 11:03 #235
Barthezz
Nyomd közben azt a gombot, amivel Lara gyorsabban mászik és máris megoldódik a probléma.
1 levél
Válasz 09.03.01. 20:38 #234
yanesz
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.Az Islandos pályán amikor megöltem azt a nagy látszólag halott valamit továbbmennék, de fönt a lánc visszafelé megy és sehogy nem tudok végigmenni rajta mert gyorsabb mint én..Egy ideig megy, aztán leesekNem is arra kell menni???Vagy csak egyszerűen ügyességi rész???
51808 levél
Válasz 09.01.17. 11:39 #233
Barthezz
Értem, viszont már a Legendben is Avalont kutatta Amanda, akkor meg még nem volt Natla a képben. Szal igazából a Legend sztorijára nem emlékszem már annyira

Amúgy így belegondolva arra is kíváncsi lennék, hogyan tudta Amanda elfogni Natlát, hiszen Natla egy istennő, míg Amandának akkor még a démontalizmánja sem volt meg.
1146 levél
Válasz 09.01.17. 11:30 #232
sysnrt
Amanda egész egyszerűen csak bosszút akart állni Larán, és Natla meggyőzte, hogy előbb juttassa el őt Avalonba. Szerintem ennyi.
51808 levél
Válasz 09.01.17. 11:28 #231
Barthezz
Nah kivittem én is a játékot, a helyszínek hangulata jó volt, a kihívás azonban nem lett a végére sem túl nagy. Egy főnökharcot is azért betehettek volna ide.

Egy kérdés: Amanda miért is akart Avalonba eljutni? Mert Lara az anyja miatt kereste, Natla a világhatalom megszerzése miatt, de Amanda miért?
1146 levél
Válasz 09.01.15. 22:03 #230
sysnrt
Ó, és a jobb oldalon van a Súgó és a Fórumszabályzat, azokat érdemes elolvasni.

Amúgy így visszaolvasva elég provokatív volt az előző hsz-em, elnézést, és örülök, hogy nem vetted sértésnek. További kellemes fórumozást itt.
2 levél
Válasz 09.01.15. 22:01 #229
imice
Sorry! Nem tudtam. Még új vagyok a fórumon,azért köszi!
1146 levél
Válasz 09.01.15. 21:52 #228
sysnrt
Bocs, itt letöltött szarral nem foglalkozunk. Nóoffenz, 8k-ért kapsz egy nagyon jó játékot, egy artbook-ot, egy Így készült DVD-t, és két darab képeslapot (a világ legfölöslegesebb extrája, de szerintem vicces ). Szóval... szerintem vedd meg, és semmi bajod nem lesz vele. Warez témában itt nem segítünk.

Bocs, ez van.
2 levél
Válasz 09.01.15. 21:25 #227
imice
Sziasztok Imi vagyok.Tudna nekem valaki segíteni abban hogy miért dobja vissza a cracket a játék? A következő történik elindul a játék és rögtön az első kép megjelenése után ki írja hogy a Tomb Raider exe működése leállt és ki lép a játékból. Előre is köszi Imi!
51808 levél
Válasz 09.01.12. 23:19 #226
Barthezz
Kukás eset LOL A csapos az mi is amúgy?

Nekem a Strahov erődben volt a már említett bugom, de már pontosan nem emlékszem, mi volt az, asszem egy ajtó nem akart kinyílni. Meg állandóan elment játék közben a hang.

TR5-ben volt még egy vicces bug. Amikor a cyborg üldözött a végén, amennyiben állást mentettünk közben, a cyborg egyszerűen leállt és nem üldözött tovább... Egy haver mondta el, hogy ne mentsek állást, mert már teljesen tanácstalan voltam...

Mondjuk a TR-ek amúgy is hemzsegnek a bugoktól. Az életerő állás-visszatöltések és helyszínváltások utáni automatikus visszatöltődésének megakadályozását a mai napig nem tudták megoldani, ahogy most a legújabb részben már fegyverekből és lőszerekből is végtelen van...

Aztán derék dolog volt az is, mikor a Legendben egy szakadékba zuhanás közben mentett a játék checkpointot Bár a 4-ben ezt saját magam oldottam még meg, mikor egy szakadékba zuhanás közben a töltés helyett a mentésre mentem, s betöltés után kaptam egy szép placcsot
4178 levél
Válasz 09.01.12. 22:48 #225
U.R.H.
Én annyira nem tapasztaltam a bugokat, mert megvártam a patcheket meg a magyarosítást.

Persze egy darabig toltam még én is mikor még friss meleg volt és volt pár groteszk élményem Lara-val. Pl mikor egy ingame videóba leugrunk a háztetőről egyenesen a kukába... Hát fogalmazzunk úgy hogy nekem Lara esett bele a kukába, de kifele mászáskor nekem egy bugszörny érkezett meg lara ruhájába.

Másik emlékem a már legendává vált csapos volt a párizsi gettóból.
Vagy az öreglánnyal mikor beszélgetünk és néha eltűnik.
És még tudnék párat sorolni...

De patchek után "egyáltalán" nem volt bugos. Szóval bug ide vagy oda, TR6 ott volt a szeren!!!
51808 levél
Válasz 09.01.12. 22:15 #224
Barthezz
Teljesen egyetértek, nem tudom, miért bukott meg az AOD. A bugok meg sztem egy idő után már szerethetők voltak, amolyan családtaggá váltak, főleg mikor 15-ször tölthettem vissza emiatt a Strahov Fortress-t
4178 levél
Válasz 09.01.12. 22:00 #223
U.R.H.
Én baromira szerettem az AOD-ot is hiába húzta le mindenki. A történet meg maga a játék meg a hangulat nagyon nagy! Télleg csak a sok Bug meg a kissé fura irányítás (Bár ez egy gyakorlottabb játékosnak nem jelent akkor gondot) volt negatívum. De a patch-ek, után megszűntek a hatalmas bugok.

Ez a legend meg underworld, csak mű Tomb Raiderek.
51808 levél
Válasz 09.01.12. 21:53 #222
Barthezz
Sztem az irányítás a korábbi részekben is AoD-os volt, legalábbis nagy ugrás esetén hátra kellett lépni 2 "csíkot", s ha onnan nekifutva nyomta meg az ember az ugrás gombot, akkor ugrott el épp a kellő pillanatban. Nekem ez a Crystal-os agymenés nem jön be: szar kameraállások és sztem illogikus, hogy a kurzorgombokat aszerint kell nézni, hogy éppen milyen szögből látjuk Larát, nem pedig az alapján, ahogy valójában ő áll.

Nekem mondjuk a Chronicles kevésbé jött be a nem összefüggő sztori és a gyakorlatilag teljes egészében a Last Reveleation-ből való építkezés miatt. Ennek ellenére azzal is jól elszórakoztam persze, s az utolsó felhőkarcolós helyszín pl. nagyon bejött
1146 levél
Válasz 09.01.12. 21:47 #221
sysnrt
Hát, az AoD-nak szerintem a förtelmes irányítás volt a legnagyobb baja. Most felraktam újra, hát az Underworld-höz vagy a Last Revelation-höz képest valami borzalom, megnyomok egy gombot, és 2 másodperc alatt reagál. A sztori és a helyszínek szerintem egész jók, a grafika is egész szép, de egy TPS-nél az irányítás tönkretehet mindent. De egyébként a másik 5 rész szerintem zseniális, az agyonszidott Chronicles pedig a második legjobb rész, szerintem.
51808 levél
Válasz 09.01.12. 21:35 #220
Barthezz
Úgy tűnik, világ szinten mégiscsak kevés.

Én amúgy teljes egészében visszaadnám a Core-nak a fejlesztést, ugyanis még a hatalmasat bukott Angel of Darkness is egy remekbeszabott játék volt véleményem szerint, ha leszámítjuk a töménytelen durva bugot, amit persze igazából az Eidos sürgetése ihletett, s így kígyó saját farkába harapott... A Core Design képes megteremteni egyedül azt a bizonyos TR-feelinget, míg a Crystal most Underworld néven gyakorlatilag újra kiadta a Legendet...
1146 levél
Válasz 09.01.12. 20:38 #219
sysnrt
Dettó, én már nagyon várom, hogy megint egy régimódi, nehéz TR-t kapjunk. Lehetne esetleg azt, hogy az Eidos az a CoD sorozathoz hasonlóan két csapatnak adja a sorozatot, egy részt a Crystal, egy részt pedig a Core fejlesztene.

Egyébként én nem értek hozzá, de 1,5 millió pédány szerintem azért nem olyan kevés.
51808 levél
Válasz 09.01.12. 20:04 #218
Barthezz
Inkább kapta volna vissza a játékot a Core-os csapat...
766 levél
Válasz 09.01.12. 18:06 #217
PC Dome
Új hír a játékról
30 embert bocsájtanak el a Tomb Raider csapattól
Az Eidos elégedetlen az Underworld eladásaival.
2774 levél
Válasz 09.01.07. 01:37 #216
Martin bátyó
nekik raktak elvileg bele az extrakban a traliers & credits cimu fejezetet kar h nem talaltak meg
51808 levél
Válasz 09.01.07. 00:58 #215
Barthezz
TR-ekkel is "játszott" vmennyit, de fingja nincsen, ki az a Natla és ki az az Amanda, s teliberöhögi a játékot, mert "csak úgy fel-felbukkannak ismeretlen szereplők, vicces nagy szárnyakkal és így követhetetlen a sztori"
1146 levél
Válasz 09.01.06. 19:10 #214
sysnrt
A BiA Hell's Highway videónál azt állítja a reviewer, hogy már játszott az előző részekkel. Aztán megemlíti a csapatirányítást, mint újdonságot.
2774 levél
Válasz 09.01.06. 08:30 #213
Martin bátyó
haha a Csak Noriszos hatbarugassal tokeletesen 1etertek annyira irritalo ahogy beszel a gyerek hogy az mar hihetetlen
en most fogok meg csak neki esni a tomb raidernek aztan majd megalkotom a sajat velemenyem de szerintem sincs tul sok ertelme amit ott ossze vissza beszel. En inkabb azt az idot sajnaltam amit a videojaval toltottem
meg ha annyira lett volna mas dolga nem jatszott volna de biztos o is vmi anyaszomorito fajta
4178 levél
Válasz 09.01.06. 08:11 #212
U.R.H.
Nézegettem Otherworld-ön többi videót is. Hát valami botrányosan szar amit ők művelnek. Minden játékot lehúznak, és olyan kivetni valókat találnak, ami kb. tök harmadrangú. Pl.:
-Rainbow six vegasnál ilyenen akad, ki, hogy milyen idétlen, hogy egy seregnyi terroristát kell megölnünk vegasba. Ezek szerint ez a srác még nem nagyon játszott akció játékokkal, mivel a 90 százalékukra elmondhatnánk, hogy irreálisan sok rosszfiú van benne...
-Far Cry 2-nél meg csak szerényen elmeséli, hogy nagy valószínűséggel nem ez lesz az év fps. Ott is a srácnak az egyik problémája, hogy nem hullámzik a levegő a háttérbe.
-Condemned 2 meg túl sötét.
-Prince of persiánál meg kiakad egy másik srác, hogy milyen idétlen figurák ellen kell harcolni.

Áhh-áhh... Szánalom az az oldal. Legtöbb videócikket ez a "Zoly" csinálja. Egy igazi pökhendi fasz, már ahogy beszél és a szavakat forgatja, legszívesebben egy chuck norris hátba rúgással ajándékoznám meg a emberünket. Ahogy előadja magát nagyon irritáló. Komolyan, ez a csávó még szerintem életében nem játszott semmivel, hogyha ilyen apróságokon akad ki.
701 levél
Válasz 09.01.06. 07:06 #211
Spider man
Ja és még nem irtam hozzá h attol még hogy neki nem tetszik attol még lehet jo játék
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
51808 levél
Válasz 09.01.05. 21:27 #210
Barthezz
"Szerintem ideje volt már annak, hogy a fejlesztők rájöjjenek, hogy a játékost szórakoztatni kell, nem pedig csontig szopatni. "

Azért csontig szopatás a régi részekben sem volt, max. egy kicsit lehetett volna visszavenni a nehézségből. Most viszont átestek a ló túlsó oldalára, s egy 5 éves gyerek számára is végigjátszhatóvá tették...

A video mondjuk tényleg botrányos, srác kicsit el van szállva magától, meg nevetséges is, ahogy látványosan rájátszik, mennyire elb*szott kemény 2 napot az életéből...
701 levél
Válasz 09.01.05. 17:38 #209
Spider man
Hát ez egy fos...
Megint valaki utánozni akarja freddyD-t, ráadásul még rosszul is teszi.Szerencséje van h nem mutatta az arcát
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
10589 levél
Válasz 09.01.05. 08:26 #208
Dark Archon
Hát nekem bejött a Legend is meg az Underworld is, pont azért, mert relatíve könnyű. Nekem spec. sem idegrendszerem, sem időm nincs arra, hogy órákig keresgéljek valami eldugott kapcsolót, aztán rohanjak át a fél pályán pixelre kiszámított ugrásokkal, hogy elérjek egy időzített ajtót. Nem is játszottam sokat az első részekkel, mert a billentyűzetem bánta volna. Szerintem ideje volt már annak, hogy a fejlesztők rájöjjenek, hogy a játékost szórakoztatni kell, nem pedig csontig szopatni.

A motornál meg lehetett volna csinálni, hogy Lara a lábával hajtja hátrafelé, de hát ez szőrszálhasogatás. Amúgy nem néztem végig a kritikát, mert még nem játszottam végig.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4178 levél
Válasz 09.01.05. 00:52 #207
U.R.H.
Videó

Ez a kritika valami fellázítóan szar. Komolyan látszik, hogy a gyereknek semmi köze Tomb Raider játékokhoz. Igaz, hogy nem a legjobb Tomb Raider, de olyan dolgokat hoz ki negatívumnak, amiben szinte egyikben sincs igaza. Fárasztó. Ezek az erőltetett betanult beszólások is minősítik a srácnak az elméjét.

Szerintem az új tr-ek legnagyobb gondja, ahogy már barthezz is írta, hogy nulla kihívás. A fejtörők kb egy 5éves gyerek szintjének okozhat gondot. A pályák is borzasztóan lineálisak és a mozgások is sokkal vissza fogottabbak. Minden ugrabugrálós jelenet be van lőve, hogy mit foghatunk meg és mit nem. Egyszerűen csak a space-t kell nyomogatni és lara tuti a helyes útvonalon fog mászni.
Ráadásul nagyon rövid is ez a legend meg underworld.

Csávó ahogy elmeséli, hogy már 10éve nincs fejlődés fejtörők szintjén... Hát nem tudom. 4. részbe már előre-vissza kellett futkosnunk a pályák közt, a nagynál nagyobb bejárható területek közt, heteket elidőzve, gondolkozva, hajat tépve, hogy "most akkor mi a faszomat is kéne csinálni!?"
Utána ilyen hülyébbnél hülyébb dolgokba keresi a hibát, mint, hogy pl motorral lehet tolatni. Jajj istenem ugyanmár, ez aztán borzasztóan nagy negatívum... ezen a bugokon kiakadás is erőltett szánalmas fasság. Nem hiszem el, hogy ez annyira zavarna bárkit is hogy feldühödjön és a billentyűzettel bezúzza a monitort... Azt már meg se merem említeni, hogy a történettel semennyire sincs tisztában, és ebből derül ki, hogy kurvára nem játszott az előző részekkel.


Az ilyen mi a lőcsnek ír kritikát, ha kurvára nem játszott még ehhez hasonló stílusú játékokkal??? Annyit ér a véleménye, hogy semennyit. Csak a sok buta fiatal beveszi amit ír és csak félre neveli őket e tájon...
701 levél
Válasz 09.01.04. 14:37 #206
Spider man
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
701 levél
Válasz 09.01.04. 13:21 #205
Spider man
Ja, még nem játszom vele, majd szünet után fogom megkapni
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
8610 levél
Válasz 09.01.03. 18:48 #204
davkar9
Nem hiszem, hogy sokan játszanák a játékot ps2-n. Nézz szét az options menüben, jobb ötletem nincs.
Simple. Eternal. Beige.
701 levél
Válasz 09.01.03. 18:27 #203
Spider man
Na ki lesz olyan rendes és válaszol a kérdésemre?
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
51808 levél
Válasz 09.01.03. 15:13 #202
Barthezz
Nem is ezzel van a bajom (persze a logikai részek se nehezek), hanem az ügyességi részekkel és a harcokkal. Egyrészt nincs idegölő főnökharc sem, másrészt alig fordul elő, hogy elhalálozás miatt vissza kell töltenem az állást. Az ugrálós részek adják magukat, a harcok pedig nevetségesen könnyűek. Ha néha-néha el is halálozik Lara, az általában a rossz kameraállásoknak köszönhető, amikor nem látom, pontosan hova is kell ugranom... Anniversary ennél lényegesen nehezebb volt, de még a Legend is.

A játék hangulata, a grafika, a tájak persze csodálatos, de a kihívást hiányolom belőle. (Persze még 3 helyszín hátravan, ezek még talán bedurvulhatnak.)
870 levél
Válasz 09.01.02. 19:41 #201
cerebrum
Ki kell kapcsolni az összes segítséget még a legelején (pl. hogy kék színben világítsanak a mozgatható tárgyak, stb.), úgy kicsit nehezebb.
Lacho calad! Drego morn!
51808 levél
Válasz 09.01.02. 18:10 #200
Barthezz
Hamarosan Mexikó végére érek, hát eddig nem túl nagy kihívás a játék nehézsége. Annyversaryval és Legenddel is jobban megizzadtam az új szérián belül.
701 levél
Válasz 09.01.02. 17:00 #199
Spider man
Na szóval.
Aki ezen játékkal játszott ps2n az mondja már meg nekem hogy ebben vala olyan gomb, ami becélozza az ellenfelet vagy nincs.És még hogy hol jelzi az életet.
előre is kösz
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
31878 levél
Válasz 09.01.02. 16:29 #198
Creativ3Form
Aaaaaaaaaha...upsz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8610 levél
Válasz 09.01.02. 16:27 #197
davkar9
Blogban volt csak azt senki sem olvassa.
Simple. Eternal. Beige.
31878 levél
Válasz 09.01.02. 16:05 #196
Creativ3Form
Tomb Raider Underworld trailer

Mivel nem láttam itt a fórumon ezt a trailert, gondoltam belinkelem. Szerintem az egyik legjobb.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51808 levél
Válasz 08.12.31. 01:12 #195
Barthezz
Hú basszus, köszi mindkettőtöknek, így már persze, hogy tudom. Szóval akkor nem volt elég 2-szer megküzdeni a Legendben azzal a g*ci füstszörnnyel, itt is szerepelni fog még?

sysnrt: Most értettem meg én is a trailert, zseniális húzás volt sztem ^^
8610 levél
Válasz 08.12.30. 23:34 #194
davkar9
SPOILER
Az a kő amivel Amanda megidézte azt a szellemet(?) a Legendben.
Simple. Eternal. Beige.
1146 levél
Válasz 08.12.30. 22:31 #193
sysnrt
Nem játszottam a Legenddel, de azt olvastam a történetéről, hogy Amanda a "Wraith Stone" nevű kaviccsal varázsolgatott, valamint ebben a részben is azt teszi majd.

2. kérdés: Igen, kicsit értelmetlen volt számomra is a trailer, de így már világosabb.
51808 levél
Válasz 08.12.30. 22:25 #192
Barthezz
Köcce

SPOILER
Így már értem, csak azt hittem, a pince alatt a kriptát értették, szal hogy a 2 helyiség egy és ugyanaz, ez kavart meg. Amúgy mi a tököm az a Wraith Stone?

Jah és még egy kérdés akkor: Ezek szerint az az előzetesen kiadott video játszódott le, amikor Lara kilép a kastélyból és felrobbantja az egészet? Tehát abban a videoban az ál-Larát láthattuk? Bazzze, kemény
1146 levél
Válasz 08.12.30. 19:09 #191
sysnrt
SPOILER
Az igazi Larát irányítjuk. Amíg mi a családi kriptában ténykedtünk, addig az ál-Lara lement a pincébe és előkerítette a Wraith Stone-t, valamint robbanóanyagot rakott le, aztán miután kiért, felrobbantotta.
51808 levél
Válasz 08.12.30. 15:56 #190
Barthezz
Ma csináltam meg a Croft Manort, de nem igazán vágom, hogy most mi történt? Az ál-Lara robbantotta fel a kastélyt, amíg mi a pincében ténykedtünk, vagy attól robbant fel a hely, hogy felvettük Thor kesztyűjét és ez idézte elő a robbanást a 2 kutya-szerű szörny megjelenésével együtt? Illetve mi most az igazi Larát irányítottuk egyáltalán? Mert tagadta, hogy a pincében járt volna
51808 levél
Válasz 08.12.29. 19:31 #189
Barthezz
51808 levél
Válasz 08.12.29. 19:31 #188
Barthezz
Köszi, azóta már összejött Először rossz oldalon próbáltam elforgatni és nem vettem észre, hogy van egy kis rés a fal mellett, ahol át lehet bújni a túloldalra
103 levél
Válasz 08.12.29. 18:01 #187
strelok66
én már tom miért nem tudsz úgy játszani mint régen.mr idegbajos állatvagy!meg türelmetlen is!!!
én végig toltam már a legendet az anniverzaryt,és most készülök majd a az underworldra.
és összegyűjtöttem a lehetséges legtöbb ereklyét meg iesmit.
szal nem nehéz csak türelmesnek kell lenni.
nekem is volt olyan mikor az anniverzaryban az oszlopokat kellett forgatni hogy kinyíljon az a fos de türelemmel mégis megtudtam csinálni.érdekes.
8610 levél
Válasz 08.12.29. 17:40 #186
davkar9
Elforgatod, átugrasz, ott addig tolod amíg elfogy alólad a talaj, visszamászol aztán megint forgatod. Kész.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.