Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Red Alert 3 (Hírek)

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
51820 levél
Válasz 08.02.17. 14:52 #41
Barthezz
Igaz, ott a GDI és NOD szál már párhuzamosan haladt egymással, nem pedig 2 alternatívaként. Ugyanúgy, ahogy már a TW esetében is csinálták.

Amúgy a Yuri's Revenge meg elvileg meg sem történt, nemde? Vmi olyasmi rémlik, hogy a történet végén az Allies a múltba visszamenve megakadályozta az egészet. Szal RA 3-nak elvileg az RA 2 végétől kéne indulnia, a Yuri-ban történteket teljesen figyelmen kívül hagyva.
1146 levél
Válasz 08.02.15. 16:40 #40
sysnrt
A Firestorm-ban mindkettő "normális" befejezés volt. (Spoiler) Az utolsó küldetésben Cabal-t a GDI-al és a NOD-dal különböző irányból kellett megrohamozni (SPOILER vége). Amúgy szerintem is jobb volt a dínós.
8617 levél
Válasz 08.02.15. 16:30 #39
davkar9
Aztán majd jön yuri az időutazós dínókkal, mi?
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 08.02.15. 12:08 #38
Barthezz
Tényleg. Bár a dinós befejezés sztem jobb volt. Mellesleg amúgy ez is lehet akár a hivatalos szál, a Tiberian Sun: Firestorm esetében is a NOD befejezését (Kane felélesztése) folytatták a C&C 3-ban.
1146 levél
Válasz 08.02.14. 22:57 #37
sysnrt
Nem ette meg a dínó, csak a szovjet küldetések végén. A "normális" befejezés szerint bezárták egy kalitkába.
2426 levél
Válasz 08.02.14. 22:31 #36
Szabip
Maximálisan egyetértek.
Nem kell Yuri és a többi szerencsétlen. Az RA2 kiegészítője nagyon gyenge lett annyira elrugaszkodtak minden realitástól, hogy totál értelmetlen lett az egész.

Nekem az RA2 izometrikus grafikája nem tetszett, idejétmult volt a saját korában. Se a történet se az egységek nem voltak jók.

Az RA1 viszont klasszikus!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51820 levél
Válasz 08.02.14. 13:55 #35
Barthezz
Jujj, az mekkora videó volt a legvégén
9326 levél
Válasz 08.02.14. 13:04 #34
Kanduhrka
Kane is meghalt vagy 600-szor
horrorgeeks.blogspot.com
441 levél
Válasz 08.02.14. 12:58 #33
TurboX
Yurit megette a dínó
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
9326 levél
Válasz 08.02.14. 12:52 #32
Kanduhrka
Remélem Yurit és csapatát kihagyják belőle.
horrorgeeks.blogspot.com
10985 levél
Válasz 08.02.14. 12:36 #31
VodevilX
A Blizzardnak majdnem minden játéka klasszikus, az EA meg csak úgy csinálja vagy simán csak kiadja őket, tucatszámra évente.
Nem attól lesz jó valami, hogy EA van a dobozára írva.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2426 levél
Válasz 08.02.14. 12:31 #30
Szabip
Végre!

Ideje volt, 1 éve szerintem mindenki sejtette így a TW után.
Annak örülénk ha leginkább a RA 1 re hasonlítana, mivel annak volt a legjobb a hangulata, gyakorlatilag ma is mérföldkőnek tekintem és hozzá hasonlítok sok RTS-t.
Remélem lesznek hajok, tengeralattjárók. tengeri hadviselés mindig is nagy potenciálja volt az RA-nak. (csak polipot és gyilkos delfint ne mert az kicsit sok(k) volt az RA2 után)

Ha minimum olyan lesz mint a TW már nem fogok csalodni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
97 levél
Válasz 08.02.14. 12:15 #29
Csaba86
Aham. Akkor gondoljunk a szar NFS részekre, a mégszarabb Fifákra (nem a mostaniak, ahnem a régiek, term.), akkor a szar Red Alert 2, a hígfos MoHAA, és az eladási statisztikákban (ergó a legkeresetlenebb játék) szégyen Simsre. S míg nekem egy eredeti Blizz játékom sincs, le merem fogadni, addig a legtöbb PC-s eredeti játékának a túlnyomó többsége EA kiadású. Ennyit erről, persze ettől még tucatjátékokat gyártó szar kis senki cég az EA.
1146 levél
Válasz 08.02.14. 00:14 #28
sysnrt
Tesla, mint tudós, nyílvánvalóan létezett, de én még nem láttam baromi nagy tornyokat, amik szénnéégettek mindent villámokkal . Amúgy Kane is benne volt, tehát realizmusról ne nagyon beszéljünk - mint tudjuk, Kane többszáz (többezer?) éves. Aúgy miért nem hihetőek és ötletesek a második rész egységei? A Desolator, a Weather Storm, ha nem is hihető, de ötletes, míg a Tesla Tank és a Nukuláris - Bush után szabadon - Rakéta hihető.
1989 levél
Válasz 08.02.13. 22:51 #27
georgee
Nem. De ki tudja? Viszont ezek a dolgok meg otletesek voltak es "hihetoek" . Anno a C and C 1 -nel se kotott bele senki a ion agyuba.

Tesla ne lenne?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

http://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A9p:Tesla_colorado_adjusted.jpg

Egy szo mint szaz nekem akkor lesz erdekes a RA3 ha az elso reszhez nyulnak vissza. Ahol Stalin volt es nem yuri meg ilyenek. A TW engineje meg untig eleg lesz ahoz, hogy marha jol is nezzen ki. Havas palyak ujbol meg vizi csatak. Gyerekkorom nagy kedvence a RA1 szoval varom na...hatha
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1146 levél
Válasz 08.02.13. 20:34 #26
sysnrt
Chronosphere is létezik? Amúgy az 50-es években játszódik, tehát Tesla se nagyon van.
1989 levél
Válasz 08.02.13. 20:08 #25
georgee
Jo de Tesla mint olyan van, letezik. Az mas kerdes, ohgy vedelmi toronyra nem hasznaltak de epp ezt modntam ezek a dolgok meg ugyaahogy
elviselhetoek voltak, persze valotlanok de meg hiheto es otletes ellentetben a RA2 ben levo egyegekkel mar.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
441 levél
Válasz 08.02.13. 19:28 #24
TurboX
Ha nagyon ragaszkodunk a realitáshoz akkor a RA (+counterstrike,aftermath-al) is elég messze állt tőle alapjába véve (gondolok itt a chronotankokra és az egyéb furábnál-furább bázisvédelmi megoldásokra). Volt az elődben is bőven cifraság de nem annyi mint a 2.ban az tény. Amíg nem mennek a játék rovására addig engem speciel nem érdekel a dolog. Pláne akkor ki a franc foglalkozott vele
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
51820 levél
Válasz 08.02.13. 19:11 #23
Barthezz
Most olvasom a hírt és nagyon feldobott a dolog Már régóta vártam a bejelentésre, RA1 és RA2 is nagyon kedves játékaim voltak régen. Remélem, sikerül megteremteniük a régi atmoszférát és akkor már tök mindegy számomra, milyen lesz a grafika meg a motor
1989 levél
Válasz 08.02.13. 18:42 #22
georgee
Hat nem voltak benne leghajok
Az vasfufgony meg a teleport az meg abszolute hiheto volt egy ilyen haborus kozegben es fejlesztesben. A 2. vh-ban is probalkoztak sok mai szemmel marhasaggal.

De ezeket leszamitva sozgesdrot, harci kutyak, migek, tengeralatt jarok cirkalok, rombolok, normalis tankok, v2 -es raketa hordozo es apc na me a b52-es bombazo es meg sorolhatnam. A RA2 az mar nekem nagyon meseszeru volt azert nem jott be.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
298 levél
Válasz 08.02.13. 18:13 #21
Szekuj
Ajanlom, hogy jo legyen! Addigra remelem beszerzek egy kicsit erosebb gepet, mert a mostanin nem igazan menne :S
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
7500 levél
Válasz 08.02.13. 15:52 #20
Dealer
Mivel mindent összevetve a legtöbbet a Red Alert második részével játszottam életemben, és ezerszer végigvittem, kiegészítőjét szintén, így nagyon örülök a hírnek, de várjunk az első képekig. Ha nem a Generals féle buta játékmenet, és grafika lesz rá jellemző, még jó is lehet. Mondjuk ekkora ziccert nehéz elcseszni.
7034 levél
Válasz 08.02.13. 15:52 #19
Aruns
Hát ez egy elég komoly nemzetközi reklám a PC Gurunak, hogy ők írhatnak róla először...
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
5011 levél
Válasz 08.02.13. 15:42 #18
Gump
Nekem sokkal jobban bejött volna az alap C&C grafikájának a stílusában a dolog (nagy felbontásban maradhatott volna felőlem minden ahogy volt), és örültem volna, ha az a vonal megy tovább. Zavarni eleinte zavart csak, én is végigjátszottam a RA2-t és a TS-t is, tetszett is mindkettő, csak valahogy megváltozott nyilván a koncepció is, és ezzel együtt az én hozzáállásom is.
1340 levél
Válasz 08.02.13. 15:17 #17
tomcsa4
Az a helyzet, hogy tökéletesen osztom a véleményedet (kivéve a Generals-osat). Tavaly nyáron játszottam megint a Command & Conquerrel (asszem '96os játék). Ja és kib*szott jó volt. Generals nekem nagyon bejött, fantasztikus. Mint minden eddig (C&C, RA, TS, Generals). Várom a RA3-at.

KIs off: a Blizzard nagyon jó játékokat csinál. Pátyolgatja is utána. Csak egy baj van: néha akkora fasz dolgokat csinál, hogy utána nem győzi helyretenni (már ha akarja). Pecselés nem mindig megy nekik. De amit kiadnak alapjátékokat, igényesek!

Csaba86: tucat Blizzard játék nincs! Nincs ilyen fogalom! DE tucat EA játék van. REmélem a RA3-ba nem szólnak bele, csak a pénzt adják
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
441 levél
Válasz 08.02.13. 15:08 #16
TurboX
Őszintén szólva nálam jobban bejöttek a régi izometrikus megoldások a stratégiai játékok terén mint a mai csili-vili effectekkel megspékelt szuperjátékok, volt bennük egy olyan plusz amit nem tudok megfogalmazni. Mai szemmel már kissé nevetségesen festenek, de még mindíg jobban eljátszok egy RA2-vel,Sc-al mint egy Tiberium Wars-al. Talán az első nagy csalódásom a Generals volt, amit már akkor egy elég komoly 3d-s motor hajtott. A "jelen kor" rts-ek már nem tudnak lekötni, az egységekben copy/paste-t látok. Semmi egyediség,ötlet csak az egyre szebb grafika de itt meg is halt a dolog. Kicsit ezért tartok az újdonságok "varázsától"

Kicsit off volt de kikívánkozott belőlem...
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
10985 levél
Válasz 08.02.13. 14:58 #15
VodevilX
Azért lenne az, mert a pár egymásra pakolt pixel helyett sok egymásra pakolt pixel képében szvsz szépen megrajzolt modelleket kaptunk? Bennem soha sem merült fel, hogy rajzfilmszerű.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
27766 levél
Válasz 08.02.13. 14:56 #14
LordMatteo
A RA2-höz épp azért is csináltak ilyen grafot, hogy éreztessék : ez nem valóság Ha jól tudom, jópár érdekes dologról számoltak be a játék megjelenése után, pl egy nemtommármien nevü oldalon olvastam, hogy egy amerikai srác töri dolgozatában benne szerepelt, hogy a Szovjetunió lerohatna Amerikát forrás : média/számítógép, vmi ilyesmi volt, de amilyen hülyék az amerikaiak, el is hiszem.

Na de a lényeg, h készül a RA3 , nekem a kettp most is itt pihen a Pc-n.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8067 levél
Válasz 08.02.13. 14:49 #13
Gerry
Alighanem azért, mert bár ugyan az a grafikus motor dolgozott a C&C játékok alatt 1995-től 2001-ig, a Tiberian Sun-hoz már igen sokat javítottak, rajta - a Red Alert 2-től nem is beszélve. Korábban még ha akarták volna se lehett volna ilyetén , valóban kissé rajzfilmszerű a megvalósítás. Ami engem történetesen egyátalán nem is zavart
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5011 levél
Válasz 08.02.13. 14:40 #12
Gump
valami ilyesmi érzés volt bennem is, ezt grafikailag értem. a RA2 és a Tiberian Sun grafikája számomra sokkal inkább rajzfilmszerűen hatott, mint a korábbi részeké.
27766 levél
Válasz 08.02.13. 14:40 #11
LordMatteo
Csaba86 féle játékelemzés - mit is vértunk eme szakembertől? Ha ő mondja, biztos szar lesz, végülis a Blizzardtól csak szar játékokat kaptunk, gondoljatok pl a vérfos Diablo sorozatra, vagy a hányadék Warcraftokra....Jha, és az élvezhetetlen Starcraft...

(gy.k. : irónia on volt )
A kibaszás társas játék, sose feledd.
441 levél
Válasz 08.02.13. 14:33 #10
TurboX
"tucat BlizzGame"

Ezen jót röhögtem.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
8067 levél
Válasz 08.02.13. 14:32 #9
Gerry
Amennyiben a "tucat BlizzardGame" egy új titulus az abszolúte kiváló játékoknak, akkor persze, igazad van
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
27766 levél
Válasz 08.02.13. 14:25 #8
LordMatteo
És melyik galaxisban is élsz te? Az EA szinte mindig tucatjátékot csinál( van kivétel ), meg a Blizzardosok tudják, ha tucatjáték lesz, széttépik őket a koreaiak Kihívó lesz a RA, de sztem az SC nagyobbat üt majd. Meglátjuk, mindesetre jónak ígérkezik az RTS felhozatal.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
97 levél
Válasz 08.02.13. 14:06 #7
Csaba86
Erre csak egy szó létezik: besz*rás!!!

TurboX: az SC2 pedig lehet, hogy elnyeri a "tucat BlizzGame" címet - nagy esély van rá.
16989 levél
Válasz 08.02.13. 13:55 #6
KisCsirkee
Várom!

Nagyon remélem, hogy tényleg nem egy EA tucatterméket kapunk, hanem egy remek Red Alerted, jó sztorival, a jól megszokott átvezetőkkel és egységekkel! Az 1-hez nem volt szerencsém de a 2 az első RTS-em volt, és egy igazi kedvenc!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
441 levél
Válasz 08.02.13. 13:40 #5
TurboX
SC2 kihívó, helyes!
Kicsit félek hogy elnyeri majd az "EA tucatRTS" címet, de mivel jó anyám mindíg az optimizmusra tanított ezért várom. Aztán "Bombádír tú jór sztésön".
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
10985 levél
Válasz 08.02.13. 13:15 #4
VodevilX
Én mind2-t imádtam, kíváncsian várom ezt is!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8067 levél
Válasz 08.02.13. 13:05 #3
Gerry
Mert az első rész aztán roppant mód realista volt, ugye
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
9326 levél
Válasz 08.02.13. 12:43 #2
Kanduhrka
Mikor jön már ki?
horrorgeeks.blogspot.com
1989 levél
Válasz 08.02.13. 12:41 #1
georgee
Akkor ennyit errol. Kerdes melyik fele "vonalal" kovetnek? Nekem a meseszeru RA2 nem jott be ellentetben az elso resszel ami mai napig etalon a szamomra.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
766 levél
Válasz 08.02.13. 12:41
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Red Alert 3 (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.