Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Aliens: Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines

31933 levél
Válasz 14.03.21. 17:50 #193
szbszig
Azért a harmadik és a negyedik film szerintem nem volt annyira buzi meg szánalmas, mint amilyennek írjátok. Oké, az első kettő közelébe sem érhetett egyik sem, de ha ettől eltekintünk, szerintem összességében szórakoztatóak voltak. Persze a harmadiknál a hosszabb, vágatlan verziót kell nézni, az sokkal értelmesebb; a negyedikben meg egy-két kínos vagy felesleges elemtől érdemes eltekinteni...

A második és a harmadik film közötti átmenet viszont valóban nagyon erőltetett... Mondjuk számomra nem is az az érthetetlen benne, hogy a tojás hogyan került a fedélzetre. Igaz, hogy a királynő addigra elvileg elszakította magától a tojócsövet, de attól még vihetett magával vagy magában valahogyan egyet. Az a nevetséges, hogy Ripley-ék a lefekvés előtt nem néztek egyáltalán körül, és nem kutatták át a kabint...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8622 levél
Válasz 14.03.20. 18:40 #192
davkar9
Azért joggal szidták ezt a játékot. Az elmúlt másfél év során végigjátszott játékokban együttvéve nem haltam meg ennyiszer (könnyű fokozat!). Ez még jó is lenne, alien nem valami tucatnáci vagy egyéb fps ellenfél, de sajnos nem emiatt. Halálaim 85%-a azért történt mert a script előtt/után értem oda valahova és nyamnyam megcsócsált a csúnya idegen. A további 10 ugyanez az emberekkel (gáz, nem kellettek volna bele!), be a szobába, hopsz ez igazából egy teleporter, itt születnek a botok, jé hát ilyen a smartgun csöve közelről? A maradék 5% vegyes, pl beakadtam a társakba így két közeledő alien halál nyugodtan szendvicsbe tudott vágni.

Leginkább tényleg a scriptes halálok húztak fel, annál a böszménél akit a rakodóval kell megverni komolyan azon voltam hogy törlöm a fenébe a játékot. Mondják futunk, mondom oké, futok, felénél kifulladok, hoppá itt a böszme, na még egy kicsit, nyílik az ajtó, beleharapott a seggembe. Ezt vagy tizenpár alakalommal eljátszottuk mire megláttam oldalt a guggolással megközelíthető részt. Már a bemutatkozásnál is megszerettük egymást, a random előbukkan a szellőző tetejéből résznél volt 2-3 halál, az ajtóforrasztásnál úgyszintén. Az a rész egyébként hangulatilag jó volt, kicsit erősebben szorítottam az egeret, a "banelingek" megjelenése után viszont inkább csak idegesítő volt. Naaaa, haladnék, ne vesztegessük tovább egymás idejét.

A történet nem nyűgözött le, fölösleges "csavar" az amúgy is nehezen bemagyarázható 3. rész elé (ami önmagában végül is nem rossz film, de sosem értettem, hogy volt ideje anyunak nyomni egy tojást valamelyik sarokba majd utána nekimenni Ripleynek). A karakterek egyáltalán nem érdekesek, nem izgultam értük, nem szerettem meg őket – bár a pilóta csaj, még a csúnya grafikával is, nem nézett ki rosszul. Nincs semmi karakterük, ráadásul végig azt éreztem, hogy a legutóbbi avp-t játszom újra. Korábban is írtam, hogy a pulzuspuska nagy csalódás, rángat és félre is hord, szinte végig a shotival mentem, csak akkor váltottam át erre amikor az kifogyott.

Azért legyen valami pozitív is. A beszélő főhős tetszett, mozgásérzékelő hangját mindig is szerettem, néhol tényleg visszaköszönt a 1-2. rész hangulata. A space jockey hajójába belépve elmorzsoltam egy csalódott dühkönnyet amiért a prométeusz ennyire félresikerült. Szóval összességben ez egy kihagyott ziccer, ebben a formában talán 2007-8 környékén megállta volna a helyét, de most ez így már kevés.
Simple. Eternal. Beige.
3214 levél
Válasz 14.03.20. 07:23 #191
Raistlin666
És megelőzve az esetleges "mit dícsérem ezt a f*st" kommenteket:
Ezerszer jobb is lehetne, de a 2. film kijövetele óta először volt a filmekhez normálisan illeszkedő játék bőven vállalható grafikai szinten.
Rongyosra játszottam az AVP1-2-t is, de itt végre tényleg a 2. film helyszínein lehettem (nem csak egy hasonló volt). Nem kevertek bele más lényeket és nem kellett tök fölösleges Alien kampányokat végigszaladni a történet kibontásához.
Az összekötő DLC magyarázatai is ezerszer többet adtak mint a buzi 3. film vagy a szánalmas 4!
3214 levél
Válasz 14.03.20. 07:13 #190
Raistlin666
Az alap sztori kicsit tucat lesz, de a Stasis Interrupted DLC-vel kiegészülve már nem annyira vészes. Viszonylag ügyesen próbálják összefűzni a 2. és a 3. részt, illetve folytatni a sztorit ezeken túl is.
A gyalázatos grafika dolgot én nem mondanám teljesen valósnak. Persze elavult, de PC verzióban a javításokkal már szerintem hangulatos és NÉHA még több is (persze főleg az ismerős helyeken rettegés lehetősége miatt)!
A játékmenet az alap kampányban tényleg béna sokszor, de a DLC-ben megint csak próbáltak kicsit variálni és feledtetni a gyalázat kiadási állapotokat.

Szerintem ha bírod a filmeket és nem vagy finnyás nagyon, akkor ezeken a nyomott árakon bőven megéri látni végig mit hordtak össze.
Én teljes áron vettem, és továbbra is tartom magamat hogy még alap grafikán is megérte a legnehezebb fokozaton végig tolni koopban 2x is. A DLC pályák a javítások után pedig szintén megérték!
31933 levél
Válasz 14.03.20. 00:35 #189
szbszig
A története egyébként milyen? Most félretéve a gyalázatos grafikát meg a játékmenetet. Ez az egy, ami foglalkoztat még mindig igazából. Hiszen úgy indult ugye, hogy pontosan illeszkedni fog a filmek világába, sőt a kánon része lesz minden, ami a játékban történik. Érdemes emiatt kipróbálni vagy végignézni YouTube-on?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3214 levél
Válasz 14.03.19. 21:41 #188
Raistlin666
Azért ha túléled a szánalmas első pályákat, akkor a bolygón már lesz 1-2 frankóbb szakasz. Főleg ha kedvelted a 2. részt a filmek közül...

Mindenképp tedd fel az utolsó sok gigás javítást is, mert 1 fokkal szebb is lesz a látvány!
8622 levél
Válasz 14.03.19. 21:09 #187
davkar9
Ez a játék üt!... ött volna úgy 6-7 éve. Rögtön az elején amíg egyedül átsétálunk a startkocka #1-ről startkocka #2-re addig van egy kis fészkelődökaszékben hangulata (pittyegés hang megunhatatlan). Innentől rájössz, hogy a pulse rifle bármennyire is ikonikus itt csak egy kegyetlenül félrehordó hulladék, jobban jársz a shotival. Jönnek a wayland botok, booo, oda az a kevés hangulat is. 5 euróm bánta, muszáj végigjátszani.

Tagadhatják a részvételüket a gearboxnál, de hát ott virít a nevük és a logó a játékban. Utóbbi időben nagyon leszerepeltek nálam, volt 2 jó BiA rész, egy tűrhető borderlands, utána viszont mélyrepülés; tps bia, DNF, border 2 és ez. Ideje lenne összekapni magatokat Randy!
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 13.08.31. 21:07 #186
balays82
Abban nem is reménykedtem, hogy a játékmenet és a játékélmény bármit is változott, de akkor legalább a technikai jellegű gondok megszűntek. Lehet, hogy teszek vele egy próbát, ennyiért nem nagy kockázat.
14642 levél
Válasz 13.08.31. 20:07 #185
Razor03
A patch-ek nem változtattak semmit a játékélményen, egy nagyon kicsit élesebbek a textúrák, és ha jól emlékszem a bugokat is kijavították.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14264 levél
Válasz 13.08.31. 19:14 #184
balays82
Megér a játék 5 eurót a javítások után, vagy még mindig kb. ugyanolyan botrányos, mint megjelenéskor? Csak mert jelenleg ennyibe kerül a Steamen.
14642 levél
Válasz 13.03.26. 23:10 #183
Razor03
Értem. Közben megnéztem ezt a patch-et. A textúrák már egész jók, de engem ez a kásás "film-effekt" eléggé zavar. Már a Brothers in Arms-ban is ezt erőltették, nem értem miért nem raktak bele egy opciót hogy ki lehessen kapcsolni!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4187 levél
Válasz 13.03.25. 23:47 #182
Madrac
A demo csak 1 palya volt. Annyi volt ugy megcsinalva.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14642 levél
Válasz 13.03.25. 23:37 #181
Razor03
Szerintem a játéktörténelem során nem volt még rá példa, hogy ilyen komolyan foglalkozzanak egy játékkal a megjelenés után. Ha már elkészült az igényes és JÁTSZHATÓ demó verzió (és talán még a teljes is?), ami normálisan meg volt csinálva (az E3 utánira gondolok) akkor hogy a rákba lett ilyen tré 1-2 hónappal leforgása alatt amit kiadtak? Megcsinálták faszára, aztán a jó verzió mert a kukába. Mi ebben a logika?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
31933 levél
Válasz 13.03.25. 20:30 #180
szbszig
Majd szóljanak, ha kész a játék, akkor én is kipróbálom!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10985 levél
Válasz 13.03.25. 20:09 #179
VodevilX
Jön még patch
Ez elég vicces, hogyha digitális formában kicserélik a játék nagy százalékát
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2048 levél
Válasz 13.03.20. 21:35 #178
PanzerWolf
Sokkal jobb lett az alienek AI-ja.kipróbáltam a Raven pályát hrmas nehézségi fokozaton és nagyon hamar bedaráltak folyton.Egyből jönnek neked az alienek ugranak messziről rád.Szóval szerintem ilyen téren jobb lett.A grafika szerintem módosúlt kicsit de,olyan sokat nem.Szebbek a robbanások,csillogások.Ami nem tetszett,hogy még mindig előre beállított helyről jönnek az alienek.Igazán belerakhattak volna egy véletlen generátor rendszert.Ki kellene valamikor próbálni multiba a campány módot.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
10985 levél
Válasz 13.03.19. 18:04 #177
VodevilX
Film grain effekt (nem opcionális, és talán picit sok...), +füst, jobb fények, állítólag jobb textúrák, jobb alien ai. Ez utóbbiról nem tudok, mert nem álltam neki újra... Szarból nem fognak várat építeni, az biztos.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3214 levél
Válasz 13.03.19. 16:45 #176
Raistlin666
Kíváncsi lennék valami élmény beszámolóra. Javultak a dolgok? Sajnos a PS3 verziónál én nem vettem még észre javulást...
10985 levél
Válasz 13.03.18. 21:10 #175
VodevilX
Ma befut az a bizonyos patch, és nem 8, csak 4 gigás. Hát kíváncsi vagyok...

A nearly 4GB update for Aliens: Colonial Marines on PC should begin rolling out on Steam this afternoon.

This update contains the changes that were in the recent update for the Xbox 360 and PlayStation 3 versions, along with some additional changes that will be part of future updates for the Xbox 360 and PlayStation 3.

This update also includes several PC-specific changes, notably: improved texture resolution, various visual improvements, the addition of a mouse smoothing option, and some fixes for PC-only crashes.

More details on this update can be found at the link below:

PC Update Information

As this update is rather large (nearly 4G those players with limited or bandwidth-capped access may want modify their auto-update settings by right-clicking Aliens: Colonial Marines in their Steam Library, choosing Properties and selecting the Updates tab.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
140 levél
Válasz 13.03.04. 15:45 #174
ainder
2048 levél
Válasz 13.02.25. 23:29 #173
PanzerWolf
Sejtettem,hogy valami szóbeszéd csak.8 gigás javítás kicsit sok.
Hogyan kell multiba játszani?Nem sikerül semmit sem találnom.Meg a bónusz cuccok eléréséhez regisztrálni kell vagy mi?Hicks,Drake..stb.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
18846 levél
Válasz 13.02.24. 09:03 #172
Peace
Jajam, twitter poén volt, hivatalosan is megerősítették még aznap. Szó sincsen 8 gigás peccsről vagy bármiféle javításról.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10985 levél
Válasz 13.02.24. 08:16 #171
VodevilX
Ez honnan jött amúgy, én azt láttam hogy hoax a hír.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2048 levél
Válasz 13.02.24. 07:06 #170
PanzerWolf
Mikorra várható ez a 8 gigás javítás?
Ez a mostani pech felrakása eléggé hupilila nekem amúgy.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
14642 levél
Válasz 13.02.23. 22:36 #169
Razor03
Hát, csodát az ini fájlok piszkálásától sem kell várni! Egy picivel élesebbek lesznek a textúrák, a hullák nem tűnnek el és elvileg a PhysX is működik de más változást nem látni. Nekem végül a SweetFX nem vált be, túlságosan sötét lesz tőle a grafika... a Dx10 mod viszont tényleg nem árt!

NEVETSÉGES hogy ennyit kell baszakodni egy ilyen FOS játékkal!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6 levél
Válasz 13.02.23. 20:21 #168
dav2879
Egyébként ez a 8gb patch is elárulja hogy bizony a 13gigányi játékból kaptunk egy 5,5gigás vágott verziót még konzolokon is!
dav2879
6 levél
Válasz 13.02.23. 20:00 #167
dav2879
Mondjuk engem hidegen hagy a grafika, Crysisok utáni "nekem már megvolt" orgazmus már nem tud újat mutatni, viszont a Multi annyira szórakoztató hogy csak a hozzá való DLC-ket várom.
dav2879
140 levél
Válasz 13.02.23. 18:47 #166
ainder
Aztán lehet,hogy az a 8 GB-os patch csak a season pass

6 levél
Válasz 13.02.23. 18:27 #165
dav2879
Ja IGEN NAGYON FONTOS WIN 7 alatt szokjátok meg hogy nem a játék könyvtár mappájában hanem a Documents\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config fájlokat kell buherálni!!! Persze az erősebb kontraszt ugyan megadja a hangulatosabb grafikát de az előzetesekben látott klassz robbanás és köd effekteket úgy tűnik nem rakták bele a játékba: http://www.youtube.com/watch?v=3z2qVebxlUo
De reménykedjünk hogy a 8GB javításban majd az eredetileg látott "TELJES" játékot kapjuk majd meg!
dav2879
14642 levél
Válasz 13.02.23. 17:44 #164
Razor03
Driver-ben legyen minden default. Ha letörlöd, akkor biztos hogy megmaradnak a mentéseid.

Letöltöttem a kimaxolt ini fájlokat, de szerintem nem lett szebb, sőt, most meg alig látok valamit. Nem értem miért nem olyan mint azokon a képeken.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2048 levél
Válasz 13.02.23. 16:28 #163
PanzerWolf
Én nekem nem megy ez a modolás.Sehogyan sem néz ki jobban a játék.Bár még újra nem raktam.Ha letörlöm a játékot attól még a mentéseim megmaradnak?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
14642 levél
Válasz 13.02.23. 14:17 #162
Razor03
dav2879 által vázolt ini edit itt olvasható, és érdemes megpróbálni. Én előbb egy újabb mod-ot szedtem le, de sokkal szarabb mint a SweetFX! Szóval ezt érdemes megpróbálni:

http://steamcommunity.com/app/49540/discussions/0/846945411127887169/?l=hungarian#p5

Képek itt

Ha valóban így fog kinézni, akkor az is lehet hogy megint újrakezdem.

Apropó egyik oldalon olvastam hogy a Gearbox 8 GB-os (!) patch-el készül orvosolni a problémát!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6 levél
Válasz 13.02.23. 10:19 #161
dav2879
Lényegében a Singleplayer pocsék és rövid(hülye történet, beszarós hangulat sincs) persze muszály végigtolni párszor ha kellenek az újabb fegyverkiegészítések és képességek az alienhez ami persze csak multiban használható, viszont a multi nálam kapott egy 9 pontot a 10 ből, azóta csak azt tolom LAN-ba a neten keresztül!
dav2879
6 levél
Válasz 13.02.23. 10:14 #160
dav2879
Vannak angol nyelvű fórumok ahol foglalkoznak a grafikával, ha beleguberálsz az Engine->Config-> mappán belül a sok Base***.ini fájlba akkor gyakorlatilag vagy 800 grafikai beállítás van amitől akár filmszerűvé is varázsolható a játék én csak egy két fénybe mertem belenyúlni és az árnyékok minőségébe, lényegében e kettő adja ki a látványt, aztán vannak az előzetesekben látható köd és atmoszférikus effektek amik egyszerűen ki vannak kapcsolva???!!! és csak True -ra kell változtatni a False parancsot!!!! még vannak olyan finomságok is hogy a hullák ne csak 6 másodpercig maradjanak meg hanem értéket megadva akár órákig ott heverhetnek és működjön rajtuk a fizika is percekig stb...
Ha a trailerekben látott grafikát akarjuk visszahozni akkor a helyes beállításokat megtaláljuk a külfödli fórumokon. Ez viszont már pofátlanság hogy a PC verzióhoz nem tudtak összekalapálni egy menüt a játékban a játékbeállítások és grafika finomhangolásához, hanem kaptuk a Konzol minőséget...
dav2879
265 levél
Válasz 13.02.22. 10:47 #159
capraz
Annak ellenére, hogy milyen sokan milyet sok rosszat írtak a játékról egy végigjátszást szerintem megér. Ha más nem az alienes hangulat miatt. Ami szintén nem tökéletes, de valljuk be alienes játékok terén elég gyér a választék..
I see no God up here / Yuri Gagarin /
31933 levél
Válasz 13.02.21. 21:49 #158
szbszig
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3007 levél
Válasz 13.02.21. 20:19 #157
gregmerch
Üdv a klubban... :-S...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
18846 levél
Válasz 13.02.21. 20:13 #156
Peace
Te jó ég, ez micsoda???!!!!!! Most letoltam gyorsan az első 2-3 pályarészt, de ez valami félelmetesen bűnrossz. 2001-2002 környékén talán még megállta volna a helyét, de 2013-at írunk könyörgöm!!! Nem sebződnek a társak, simán átsétálok rajtuk, mintha szellemek lennének?? Hangulat pedig eddig egyenlő a nullával, a játékélmény meg annál is kevesebb. A story érdekel, ezért lehet, hogy végigszenvedem, de ez eddig valami borzalom...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 13.02.21. 12:32 #155
Razor03
SweetFX /Aliens: Colonial Marines/Binaries/Win32/

Majd rá a Dx10 mod-ot. Nekem így sikerült, de csak miután újratelepítettem a gamet.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2048 levél
Válasz 13.02.20. 15:30 #154
PanzerWolf
Nem mindent egy helyre kell rakni?Vagyis ahol felül ír mindent oda?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
14642 levél
Válasz 13.02.20. 12:58 #153
Razor03
Elsőnek nekem sem ment. Aztán leszedtem a játékot, majd újra felraktam, és jó lett. Az is lehet hogy valamit nem jó helyre másoltál.

Egyébként az jár a fejemben, hogy az 1990-es években, és mondjuk úgy 2005-ig (egészen az ikszbákszszrihándridszikszti megjelenéséig) az volt a trend, hogy a készülőben lévő játékok sokkal bénábban néztek ki a bemutatókon, képeken mint a végső verzióban! 1000 példát tudnék hozni... most sajnos ez az ellenkező irányba fordult.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2048 levél
Válasz 13.02.20. 07:46 #152
PanzerWolf
Köszi!
Átmásoltam a DX10+Sweet FX könyvtár tartalmát de,nem lett szerintem szebb a játék semmivel sem.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2830 levél
Válasz 13.02.19. 20:00 #151
Dilizs
Bármelyik verziót másolom be, .exe hibával elszáll... Win 7 HP 64 bit...virágbolti verzió, lehet h ez a gond? Még szerencse h ott vannak az eredeti fileok is...azokat visszamásolva tökéletesen fut/elindul...
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2830 levél
Válasz 13.02.19. 19:21 #150
Dilizs
WoW! Köszi, ki is próbálom!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
31909 levél
Válasz 13.02.19. 19:19 #149
Creativ3Form
Innen letudod kapni, és csak másolgatni kell a játék könyvtárába. Nem nehéz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2048 levél
Válasz 13.02.19. 19:05 #148
PanzerWolf
Multit próbáltátok már,hogy milyen?
Ezt a Aliens Coloniel Marines Texture Pack honnan lehet leszedni?Meg hogyan kell feltelepíteni?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
551 levél
Válasz 13.02.19. 17:11 #147
Slyder
A nyers crucible-ben több a hangulat mint ebben a szeméthegyben.
207 levél
Válasz 13.02.19. 16:19 #146
VeteranHUNTurul
Már 2006 óta tudni az Obsidian Aliens RPG-jéről, akkor jelentette be a SEGA, hogy készül, 2009-ben kaszálták, 2010-ben mutattak belőle egy gameplayt, milyen lett volna, és képeket is elérhetővé tettek belőle.

Aliens:Crucible gameplay
3007 levél
Válasz 13.02.19. 16:00 #145
gregmerch
Azért csak a Baldur's Gate hozta meg nekik az átütő sikert.
Amúgy nem azt írtam, hogy "csak" folytatásokat készítettek, hanem azt, hogy főként azok révén lettek nagyok és ismertek.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4133 levél
Válasz 13.02.19. 15:52 #144
gothmog
A "csak" folytatásokat készítő ex-Black Isle tag Obsidianosokról csak annyit, hogy egyik-másik dizájnerük már ott bábáskodott a Fallout születésénél is, illetve pl. Chris Avellone volt a fő ember a Planescape:Torment mögött, ami az egyik legkultikusabb (nem véletlenül) cRPG a mai napig (igaz, ez Infinity Engine-es, de azt hiszem, időben részben párhuzamosan fejlesztették a BG1-gyel, vagyis nem "folytatás"). Tehát nem csupán folytatásokból ismerősök.

Ugyanakkor tény, hogy az Obsidian berkein belül valahogy sosem jött össze nekik fullosra semmi. A KotOR2 sok szempontból keresztbe lenyeli az első részt, összességében mégis feledhetőbb, valahogy kevésbé jó játék, mint az első rész volt. Az NWN2 pedig detto ugyanígy van az NWN1-gyel: szinte mindenben jobb, összességében mégis gyengébb.

Egyedül a New Vegas az, ahol szerintem jobban hozták a Fallout1-2 érzésvilágát (nem csoda, mert a készítők átfedtek rendesen), mint amire a Bethesda féle Fallout3 képes volt. (Persze ezt csak azok tudják, akik régi veteránjai az első két résznek, nem utólag találkoztak csak össze azokkal.)

Az AP-t nem ismerem, nem cuppantam rá, amikor kijött, nem érdekelt.
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.