Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Aliens: Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines

18830 levél
Válasz 11.06.30. 22:22 #43
Peace
Info a megjelenésről...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8614 levél
Válasz 11.06.04. 18:39 #42
davkar9
Tyíí. Lesz itt hangulat rendesen. A mozgásérzékelőtől mindig libabőrös leszek.
Simple. Eternal. Beige.
18830 levél
Válasz 11.06.04. 10:53 #41
Peace
Van egy olyan érzésem, hogy a valaha megjelent leghangulatosabb Alien játékot fogjuk a kezünk közé kapni!!!


KIBŐVÍTETT TEASER...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8614 levél
Válasz 11.06.01. 19:42 #40
davkar9
Pontosítás: Az Alien RPG és a ACM két külön project! Alien RPG évek óta haldoklott, tavaly végleg lefújták, az volt mindvégig az Obsidiannál. Az ACM meg fps, 2007 óta ígérgetik és alapból a Gearbox dolgozott rajta. Azóta 1-1.5 évente kidobnak két kamerával fölvett képet és/vagy egy fél perces teasert és annyi. Oké mondjuk a bejelentés óta volt Brothers in Arms 3, Borlderlands, illetve az utóbbi időben ráfeküdtek a Dukera de azért szólhattak volna valamit hogy igen, még készül.

Itt mondjuk leginkább a Sega kavart be. Volt tavaly egy hír arról, hogy az új AVPhez igazítják a megjelenést, ha az sikeres akkor egy fél éven belül/ tavaly decemberben kihozzák, ha bukta akkor majd később. Számok szerint sikeres volt az AVP, mondták is, hogy örülnek, de az ACMről ennek ellenére csak 3 kamuszagú kép bukkant csak föl az E3-on. De most hogy a Gearbox elkészült a Dukekal, új Bia nem jön, végre szabad a pálya a játék előtt.

És van egy teaser is.
Simple. Eternal. Beige.
563 levél
Válasz 10.12.21. 09:21 #39
raffin
2008-óta várom,lesz még ebből valami?
14642 levél
Válasz 10.12.14. 18:50 #38
Razor03
Én meg előre eltemettem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18830 levél
Válasz 10.12.14. 16:26 #37
Peace
Arra céloztam, hogy a megjelenésre van remény. Mivel idén nem sok infoval árasztottak el a fejlesztők.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 10.12.14. 16:23 #36
Razor03
Úgyse lesz jó mert arcade lesz a konzolok miatt.

A Brothers in Arms HsH-nél jobb minőséget ne várjon senki ha kiadják.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18830 levél
Válasz 10.12.14. 15:46 #35
Peace
Van remény.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10 levél
Válasz 10.11.04. 23:41 #34
alexstrike
szerintem jó a legújabb avp bár a colonial marines engem is érdekelne.
Mészár Alex
9326 levél
Válasz 10.07.31. 09:11 #33
Kanduhrka
Pedig jó lenne, ha kijönne. Amúgy is hiány van az akció-horrorokból. (a mostani AVP féle borzalmat felejtsük el)
horrorgeeks.blogspot.com
18830 levél
Válasz 10.07.31. 08:48 #32
Peace
Keresgéltem kicsit, és tényleg 0 info. Elvileg ott kellett volna lennie az idei E3-on, legalábbis be volt jelentve, de mégsem jött össze ezek szerint. Gearbox oldalán sincs semmi hivatalos update, csak rajongói spekulációk a fórumon. Vagy nagyon rosszul áll a szénájuk, és elkaszálták a fejlesztést, vagy a semmiből fog előbukkanni egy iszonyatosan ütős játék. Az előbbit valószínűbbnek tartom sajnos.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9326 levél
Válasz 10.07.31. 06:15 #31
Kanduhrka
Még mindig semmi?
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.02.22. 17:43 #30
Kanduhrka
Még mindig semmi hír?
horrorgeeks.blogspot.com
766 levél
Válasz 09.02.11. 19:05 #29
PC Dome
Új hír a játékról
Nem lesz idén Aliens: Colonial Marines
Az AvP 3-mal együtt érkezhet a Gearbox akciójátéka, és az Obsidian RPG-je is.
8614 levél
Válasz 09.01.07. 16:08 #28
davkar9
Most már jó lenne ha Randyék inkább a képeket meg a videókat adagolnák...
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 09.01.07. 07:18 #27
PC Dome
Új hír a játékról
Aliens: Colonial Marines - lényeg a sztori
A Battlestar Galactica írói felelnek a sztoriért.
14642 levél
Válasz 08.11.23. 11:02 #26
Razor03
"A Gearbox Software kalapál(t) eddig az Aliens: Colonial Marines FPS-en, amely négyjátékos kooperatívot is tartalmaz PC, 360, PS3 platformokra. Vészmadárkák csiripelik, hogy a Brothers in Arms: Hell's Highway nem túl fényes eladásai miatt rengeteg munkatársat elküldtek. Randy Pitchford, a Gearbox elnöke válaszolt a neten elterjedt pletykákra, melyek szerint a kirúgásokkal kinyírták az Aliens: Colonial Marines fejlesztését??!! WTF??!

Források szerint 15 vagy 25 vagy 26 dolgozót küldtek el a cégtől. Tekintve, hogy az efféle "pletykák" forrása gyakran volt dolgozó, meg kell mondani, elég dühítő a hír. Na lássuk, mi volt a hivatalos válasz:

"Nem dobtuk kukába az ALIENS fejlesztést. - mondta Pitchford - Végrehajtottuk némi változtatást a dolgozók soraiban, azaz néhány tehetséget mozdítottunk, de a pletykák koránt sem takarják a valóságot. E történet igazi súlyát csak akkor érzitek majd, mikor kiadjuk a következő játékunkat. Akkor majd remélem megértitek, miért kellett bizonyos változtatásokat eszközöljünk, hogy ekkora eredmény érjünk el."
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8614 levél
Válasz 08.09.07. 20:27 #25
davkar9
Bár lehetne rövidebb is a videó () azért amit láthatunk az váó!
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.09.07. 20:07 #24
Razor03
Nem tudom nektek mi volt az utolsó játék, ami igazán lázba hozott volna benneteket az utóbbi időben, vagy melyik volt az a videó, de a Crysis trailer-ek óta engem semmi. Eddig a percig, mert fent van a neten egy rövid kis videó a CM-ról! "Must see, must have"
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
470 levél
Válasz 08.03.07. 00:09 #23
Mezzo*
A SEGA kiadásában, valamint a díjnyertes Gearbox stúdió fejlesztésében érkező Alien-filmeken alapuló FPS játékban egy speciálisan képzett tengerészgyalogos osztag felett vehetjük majd át az irányítást, hogy szembe nézzünk az 1979 óta több, mint fél milliárd dollárt tejelő "haláli" sorozat rettenthetetlen rémségeivel.



-Speciálisan, a játék számára megírt történet, a nagy sikerű sci-fi
sorozat, a Battlestar Galactica íróinak tollából.
-A filmekből megismert fegyverek, valamint teljesen egyedi, eddig soha nem látott eszközök tucatjai.
-Új generációs technológiák, amelynek hála mindennél félelmetesebb lesz az Aliens-tapasztalat.
-A rettegés és az akció tökéletes ötvözete.
-Csapat alapú harcrendszer, amelyben osztagunk tagjai önálló döntéseket hozhatnak.
-Négy fős koóperatív többjátékos mód.


3212 levél
Válasz 08.03.03. 11:37 #22
Raistlin666
A nagyfelbontású képek nagyon durvák! De remélem azért nem csak agyatlan hent lesz végig és lehet majd borzongani is egyedül elszakadva az osztagodtól...és legyen COOP!!!
3933 levél
Válasz 08.03.02. 23:39 #21
Samu G
Tudtam, csak költői volt a kérdés.

Mert hátam közepére se kell a reflex játék. Már csak ily konzervatív vagyok.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
14642 levél
Válasz 08.03.02. 23:23 #20
Razor03
Konkurens oldalról nem linkelünk . Mi a baj az ötlettel ?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 08.03.02. 22:59 #19
Samu G
Mért nem linkelhető? Kénytelen voltam átnézni hw csak emiatt. Brutál lesz, de annyi kevetni valóm van, hogy tehetnének az idegenre egy kis nyálkát. Túlságosan tiszta, gépies megjelenésű.

Az ötleted meg nekem nagyon nem bejövős. De hát lehet nekem kicsi a fantáziám.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
14642 levél
Válasz 08.03.02. 20:20 #18
Razor03
Vannak új képek, de nem linkelhetem őket. Sokszor sokféle játékra írtam már: nagyon brutál lesz !

Szerk.

Biztos tudjátok, van a Clive Barker's Jericho-ban egy játékelem. Egész pontosan a reflex játék, amikor meg kell nyomni a megfelelő nyilat a túlélés érdekében. Mekkora feeling lenne, ha ebbe is beletennének valami hasonló Alien-Marine fight-ot .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 08.02.24. 17:57 #17
Samu G
Sok platformra volt már (még c64re is volt kettő, egész jók voltak)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
285 levél
Válasz 08.02.24. 16:47 #16
jékkocka
Amúgy voltak már Alien-es (nem AVP) játékok?
Nem vagyok rasszista, de az ember színe fehér :D
3212 levél
Válasz 08.02.24. 16:23 #15
Raistlin666
Jahh mondjuk most látom hogy Gearbox. Akkor még el is tudom képzelni hogy nem lesz vele gond. Bár érdekes lesz hogy milyen helyszínt és történetet tesznek alá. Tudom látvány meg alien irtás legyen, de azért sületlen izé ne legyen mint az avp2...
3212 levél
Válasz 08.02.24. 16:21 #14
Raistlin666
Ha ez ingame akkor lesz*pom magam!
3933 levél
Válasz 08.02.24. 12:18 #13
Samu G
Leginkább magukkal a beállításokkal van bajom (legalábbis az első kép biztos nem játékból van).
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
14642 levél
Válasz 08.02.24. 12:13 #12
Razor03
GF 8-9 korában ilyen szintű grafikát simán össze lehet dobni. Mire kiadják, már a 9-es szérián is túl leszünk.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 08.02.24. 12:08 #11
Samu G
Már én is néztem, de ha ezek valódiak, akkor megyek veszek egy kalapot és megeszem.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
14642 levél
Válasz 08.02.24. 11:59 #10
Razor03
Valódi ACM képek itt!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 08.02.24. 11:54 #9
Razor03
"A 2002-es projekt befagyasztás után a Gearbox Software kapta a megbízást, hogy feltámassza a kultuszmozi sorozat maximálisan ígéretes, obszcén Giger-horrorisztikus világát. Négyjátékos kooperatívban nyomulhatunk az extrém szűk, klausztrofóbiát kiváltó folyosókon a haverokkal. Eléggé előrehaladott állapotban lehet az ACM, mert idén ősszel akarja kiadni az EA. A Gearbox csapatát a Brothers in Arms sorozatról ismerhettük meg. Érdekességnek álljanak itt a 2002-es screenshotok.

Az ACM sztoriját veterán írók szolgáltatják: Bradley Thompson és David Weddle. Mr. Thompson írta a Homályzóna, Star Trek és a Battlestar Galactica sorozatok történeteit. Mr. Weddle pedig ugyanezen szérián volt producer. Tengerészgyalogosok szakaszát irányítjuk a játékban, pakolgathatjuk a nálunk lévő cuccokat és képességeket állíthatunk. A mozifilmekben látott harci felszerelés mellett újak is benéznek. Helyszínek között lesznek természetesen az elhagyott Sulaco űrhajó szűk folyosói.

A GDC alkalmával kapta el Randy Pitchfordot, a Gearbox elnökét egy interjúra a GameTap. Randy elmondta, hogy még nagyon a fejlesztés elején járnak. Természetesen kapunk pittyegő radart, amelynek jeleiről nem nagyon tudjuk eldönteni, mekkora szörny jön vagy mindössze kóbor macskáról van-e szó. Bajtársainknak utasításokat osztogathatunk, mint például ahogy Hudson kinyitotta az ajtót az ALIENS 2-ben. Ettől függetlenül társaink önállóan is kiválóan akcióznak. A fejlesztők célja a hipergyorsan pörgő, vérpara akció. Ridley Scottot megkérték, magyarázza el, miféle ALIEN ugrott ki az idegen hajó pilótájának melléből. Scott előkapta a régi storyboard könyvet, leporolta és szépen kifejtette az általa rajzolt skiccek ábrázolta teljes előtörténetet. Ennek egy részét felhasználják az ACM-ben is. Várható emiatt, hogy kapunk nemsokára egy bolygófelszínre leszálló hajós trélert. A február 14-én megjelent, amerikai Game Informer magazin tele van gyönyörű Aliens: Colonial Marines képekkel!"



GEARBOX megcsinálja, ennyi. Oly mértékben komolyan veszik ezt a témát, mint azt a BiA-al is tették. Mélyen beleássák maguk a témába, hogy a lehető legtökéletesebb Alien környezetet/játékot vigyék a pixelek világába. Pitchford for president !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3212 levél
Válasz 08.02.22. 10:15 #8
Raistlin666
Ez szerintem a Ps2-re is fejlesztett és vagy két éve leállított CM. Az volt ilyen randa...remélem az és nem az új áll ilyen szinten...
20332 levél
Válasz 08.02.22. 09:51 #7
Z-Master
14642 levél
Válasz 08.02.20. 19:08 #6
Razor03
Még egy kis infó:

"A Gearbox fejlesztőinek értő kezei alatt formálódó Alien FPS elnyerte hivatalos címét, elvesztette konzolos exkluzivitását, s megjelenését a 2009-es pénzügyi év folyamán várhatjuk. A PC Games zsurnalisztái kiderítettek néhány részletet a hét lakat alatt őrzött játékról. Csapat alapú, taktikai shooterre számíthatunk tehát. A történetért a Bradley Thompson, David Weddle írópáros felel. Az ígéretek szerint mind a történet, mind a hangulat és a látvány a filmeket (főként az Aliens-re illik gondolni) idézi majd. A filmekből és az Aliens vs. Predator játékokból ismerős fegyverarzenállal írthatjuk majd a dögöket, de a United States Colonial Marines különleges alakulatának tagjaként egyelőre fel nem fedett fegyverekhez és felszereléshez is hozzáférünk. Az egyetlen ismert küldetés az elhagyott Sulaco fedélzetének szűk folyosóin zajlik majd, ahol a klausztrofóbia kellemetlen érzésével is meg kell küzdenünk. A történetvezérelt egyjátékos kampány mellé négy szereplős kooperatív játékmódot is kapunk. A megjelenés időpontját karácsony környékére tűzték ki."

lehet reménykedni
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 08.02.14. 21:13 #5
Razor03
Hajjajjj ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 08.02.14. 21:07 #4
Kanduhrka
Ez lenne az?

Aliens: Colonial Marines
horrorgeeks.blogspot.com
14642 levél
Válasz 08.02.14. 21:04 #3
Razor03
Lehet, hogy Jericho játékmenetre kell számítani (bár abban nincs sok taktikai elem, sőt ...).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 08.02.14. 21:00 #2
Samu G
Azóta tűkön ülök amióta meghallottam ezt a hírt valamikor tavaly.

De bevallom őszintén, kissé bukás szagot érzek. Az RPG-vel az a bajom hogy nem nagyon tudom elképzelni az Alien univerzumban. Magát a műfajt. Szóval mindenképp el kell szakadniuk a készítőknek az eddig ismert filmek/játékok világából. Bár ez magában hordozza a nagyszerű végeredmény lehetőségét, én inkább az ellenkezőjét hiszem. Kevés az ellenfél, nincs varázslat, speciális képesség (bár ez talán bioimplantokkal megoldható) egy RPG-hez. Esetleg vmi System Shock/Bioshock szerű játékot el tudnék képzelni.

Az FPS-el meg az a bajom, hogy úgy hírlik taktikai csapat-orientált FPS lesz. Így nem lehet annyira az Alien világ paráztatós vonulatát/hangulatát (ami a legnagyobb erénye (főleg játékokban)) megjeleníteni, ami a játékok fő erénye volt. Ráadásul hogy lehet taktikázni az Alienek ellen????(nem bújnak fedezékbe, meg nem lődöznek messziről...) amint rádugranak lőni kell őket ahogy bírod.

Az a másfél év meg lesz még 2, 2 és fél is (plusz már kb 1 éve dolgoznak) úgyhogy időhiányban nem fognak szenvedni.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
14642 levél
Válasz 08.02.14. 20:01 #1
Razor03
Mivel a SEGA megvásárolta az Alien franchise jogait, így ők készítik a soron következő Alien "tartalmú" játékokat. Igen, játékokat, mivel nem csak egyről van szó.

Knights of the Old Republic 2 The Sith Lords ill. a Neverwinter Nights 2 & Mask of the Betrayer című kiegészítőjéről elhíresült Obsidian fejlesztői kódolják az RPG játékmenettel rendelkező Alien franchise-on alapuló játékot.

A másik megbízott a Half-Life kiegészítők (Opposing Force, Blue Shift) és PC-s portok (Halo) után a Brothers in Arms franchise révén híressé vált Gearbox, kik jelenleg a BiA harmadik felvonásán túl (Hell’s Highway) egy poszt-apokaliptikus játékon (Borderlands), és az aktuális topic címén is dolgoznak.

Obsidian által generált játékok inkább egy jó minőségi - de közel sem kiváló - kategóriát képviselnek. Szóval semmi extrát nem tettek le a PC-s játékfejlesztés nagy asztalára. Ha ebből indulunk ki - és az Alien univerzum mára igen csak gyalázatos mértékben megtépázott hírnevéből - nem lesz könnyű az elvárásoknak megfelelni. Főként nem egy RPG kategóriás játék esetében. Ebben a kategóriában hatalmas dolgokat lehet alkotni, és visszaadni (KOTOR1) viszont annál nagyobbat bukni. Képzeljük csak el, mi történik akkor, ha fél profik kezébe a kerül egy ilyen híres név. Nem nehéz kitalálni, továbbá maga az elgondolás tényleg jó (és egy híres játékfejlesztő team kezében - mint pl. Bioware - nem csak ígéret) de a kivitelezés, megvalósítás maga a világ nem kis falat, főként nem RPG formában. De azért drukkolunk.

Gearbox más. Ők már bizonyítottak. HL kiegészítők hangulatilag és minőségileg talán még az etalon alap játékot is fölül múlták. Brothers in Arms nem csak egy jól sikerült FPS taktikai játékká vált, hanem új franchise-t teremtett, hatalmas karakterekkel, filmszerű és korhű világával visszarepítette a játékost a múltba. Ők nagyot alkottak, és úgy érzem megint ezt teszik. Előző részekért felelős (Alien versus Predator) Monolith magasra tette a mércét, amit nem lesz könnyű megütni, de nem kell Gearbox-ékat félteni...

Ami már biztos, az Alien - Predator franchise-t "2 lábbal taposták" az utóbbi két mozifilmmel. Igen csak felkapottá vált a Xenomorp lények savas vérének kioltása, ami a profit szerzésen kívül – a jól sikerült reklámoknak hála – semmi másról sem szólt. Reméljük, hogy PC-s platformon nem kimondottan erről szól a dolog.

Megközelítőleg 1.5 év áll a rendelkezésére a csapatoknak. Úgy gondolom ennyi idő egy becsületes FPS játék elkészítésére elegendő kell hogy legyen, összetettebb RPG-re már kevésbé. Megjelenés PC-n kívül Xbox360 és PS3 egyaránt várható.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.