Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Codename: Panzers - Cold War (Előzetes)

Codename: Panzers - Cold War

Codename: Panzers - Cold War
A legutóbbi Codename: Panzers - Cold War cikkek, hírek
1340 levél
Válasz 08.03.27. 16:29 #36
tomcsa4
Én nekem nem unalmasak az RTS-ek. Csak ha nagyon lebutítják őket. De még akkor is eljátszogatok velük. De most ha jönnének a szánalmasabbnál szánalmasabb Mafia, meg Vietcong stb klónok leegyszerűsítve, buta kidolgozással (lásd a most kijött magyar FPS-t) az fárasztóbb lenne.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
51814 levél
Válasz 08.03.27. 16:15 #35
Barthezz
Kinek mi az unalmas. Nekem pl. tökéletesen megfelelnek az RTS-ek
36 levél
Válasz 08.03.27. 15:39 #34
bakvarnyu
Mért nem készítenek a magyar fejlesztők is olyan játékokat mint a csehek
Mafia, H&D , Vietcong, OFP .Mindig csak ezeket az unalmas rts-eket erőltetik.
hej
173 levél
Válasz 08.03.23. 19:28 #33
úr
egyébként a kiegészitő csomagok már a s.w.i.n.e-ban is jelenvannak pl. extra lőszer vagy akna kereső
ellenségeid legyenek elég erősek hogy miattuk penge maradj
51814 levél
Válasz 08.03.16. 13:33 #32
Barthezz
Mivelhogy a játék nem a második világháborúban játszódik, hanem utána
8 levél
Válasz 08.03.15. 15:28 #31
pipa2
én csak arra akartam utalni h ne t34 el meg nem sherman ekel harcolsz ennyi
pipa
51814 levél
Válasz 08.03.15. 03:05 #30
Barthezz
Elég nagy baromságot írtál. Egyrészt egyértelműen nem realisztikus a játék, de ezt már kitárgyaltuk, hogy nem is kell annak lennie. Másrészt egy darab jövőbeli cucc nem lesz benne, a SR nyilatkozta is, hogy a valóságban is létező egységeket fognak felvonultatni.
8 levél
Válasz 08.03.15. 00:50 #29
pipa2
szerintem ez a game elég realisztikus és a videot látva realisztikusabb nem is lehetne az hogy van egy két jövöbeli tank v repülö benne az kit érdekel
pipa
1340 levél
Válasz 08.03.02. 12:09 #28
tomcsa4
Én úgy vagyok vele, hogy a Stormregion tudna realisztikus játékot is csinálni, mivel magyarok nagyon ügyesek. De ha a kiadó azt mondja: "hmm de jó a swine, akkro ilyet kellene csinálni", akkor olyat kell csinálni, mert boltban is jobban fogy, mint a THeatre of War, vagy a Combat Mission (bár a swine megbukott eladásban csúnyán). Más a célközönség, más az igény. Lásd a Half Life esetét, ott már kellett agyalni itt-ott, bejött divatba, de nem igazán működött és most megint az agyatlan FPS-eknél vagyunk.

Természetesen kifejtheted véleményedet. Ezredik bőr? Az! Unalmas? Hát kinek hogy, nekem elmegy ez a tempó (de nem harapom le a körmeimet). Amire rendelés jön, olyat csinálnak, kiadók adják a pénzt és (hacsak nem Peter Molineuxnak vagy Will Wrightnak hívnak, vagy nem a Blizzardnál dolgozol) kiadó dirigál. De ha túlzottan kicentizett (ami ma divat) akkor leves. Hát azért ne várd hogy lezarjuk véleményedet, mert akkor kár írni. Azért vagyunk itt, hogy beszélgessünk.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
10536 levél
Válasz 08.03.02. 10:52 #27
TcG|Rommel|Hun
Ok, valóban, kicsit túlzásba estem bocsánat. Csak úgy vélem ugyanazt a problémát járjuk körbe sokadszorra. Sajnálom.
51814 levél
Válasz 08.03.02. 10:47 #26
Barthezz
"A S.W.I.N.E. óta megszokhatta volna már mindenki, hogy a SR milyen típusú RTS-eket készít"

Pár hsz-szel ezelott - mint látható - ugyanezt leírtam én is. Nyilvánvaló, hogy a SWINE-ból építkezik ez a játék is, és ez nyilvánvaló volt mindig is, ezért nem értettem, min kell most így meglepodni?

Az innováció hiánya meg nem egyedi dolog, a C&C 3 hol mutatott fel pl. innovációt? Kaptunk egy felturbózott Generalst, ahogy a Red Alert 3 is ugyanezt a koncepciót követi majd. Mégis igen sikeres játék vált belole. Ott mégsem jött senki sem fikázni, hogy nem realisztikus a játék. Ezt akkor miért kell ilyenért leszólni? Talán mert nem a jovoben játszódik? Nem sci-fi témájú RTS-nek ezek szerint kotelezo lenne realisztikusnak lennie? Nah ne már...

Ez van, az RTS stílus elért egy olyan pontot, ahonnan már nem nagyon van hova fejlodni, szinte minden ötletet kiaknáztak már.
Az pedig nem innováció, ha realisztikusra csinálják meg, hiszen az egy másik - CM-féle - játékkategória, teljesen más célközönséggel.
5240 levél
Válasz 08.03.02. 01:32 #25
Pras
Nem akarom folytatni a személyeskedést, de a jövőben szeretném, ha tudnád, melyik felmenődet sznobozd le... Bocsánat, én szeretek "valósággal játszani", akkor én nyilván sznob vagyok, hetes golffal, kopaszra borotváltan, aki nyilván azzal vág fel, hogy esténként olykor-olykor milyen baltával faragott modellszar gurul a monitorján, ugye? Sznob... na bazmeg, gratulálok. Külön gratulálok ahhoz, hogy Te/Ti ássátok ezzel a szakadékot. Tudniillik én ugyanis nem általánosítottam sem SENKIRE, sem SEMMIRE, konkrétan a CW-ről volt szó. Az általánosítás szervája a másik oldalon van. A sok birka meg kapaszkodik a szóba persze, mert egyszerűbb egy "ne gyere ide, kissznob"-bal, meg "tologasd a CM-tankodat"-tal elintézni, mint akár leszarni a véleményemet, mi?
Vissza kéne venni. Gyorsan.
Aki ismer, tudhatja nagyon jól, hogy még politikai témákban is inkább behúzom a nyakam, ám osszatok, amit akartok. De ezzel most kurvára fölbasztátok az agyamat. Folytatnám, de ígértem, hogy nem személyeskedek, úgyhogy itt abbahagytam a dolog sárdobálás részét.

Ami meg a lényegi részét illeti.

Normális véleményt írtam. Ellenpólus megvilágításával. Erre az jött le, hogy "mert én egy faszfej, sznob köcsög vagyok, aki gépén fent van a CMBB, és csók."
Elárulom neked, barátom, C&C-ztem. És Red Alerteztem. És Dune-ztem. És Starcraftoztam. És S.W.I.N.E-ztem.

...és kipróbáltam az új S.W.I.N.E.-t is, csak azt akkor már Panzersnek hívták. Egy harmadik S.W.I.N.E.-re már nem vagyok vevő, köszönöm.

HOPPÁ! Hja, hogy a "szélesebb, szórakozó játékosréteg" CSAK a lényeget nem vette észre a hozzászólásomban? Meglehet, azért, mert arra kissé nehezebb lett volna írni valamit, ugye?
Taps.

"És persze, lehet jönni, hogy én f*szfej "HC-gamer" vagyok(?), aláírom, mást és mást várunk el egy háborús stratégiától, de a fenti ettől teljesen független."

Nem ismerni a "FÜGGETLEN" szót? Elmagyarázzam? Annyit jelent csak, hogy nincs kapcsolatban valamivel. Érteni? Egy mondatban: KÖZE NINCS ahhoz, hogy én, vagy te, vagy az Úristen mivel játszik, és mivel nem. Ez egy TÉNYmegállapításra vonatkozott ugyanis.
Arra, hogy ez RÓKABŐR!

És LEÍROM, ide, mert a hozzászólás nem arról szólt, hogy "Ti még mindig faszfejek vagytok" (erről a ti hozzászólásaitok szóltak ugyanis, nagy tisztelettel...), hanem arról, hogy ez még mindig S.W.I.N.E.

Lehet megint "húzzál vissza a CM-edhez, sznob majomseggű"-vel védekezni, de annak nem az lesz a következménye, hogy azt fogom írni, hogy "jajj, a magyarok már megint innovatívak, zseniálisak voltak, rohanok a boltba"; hanem szépen visszamegyek a BF fórumra, és ott beszélek tovább a külföldiekkel, akiket - hogy, hogy nem - még a magyar történelem is elkezdett érdekelni a játék által. Nem azért, mert történelemszeretőek, vagy mert játékban is szeretnek tanulni, hanem mert sznob köcsögök. Felvágós gecik, érted, ilyenre verni...? Aljanép.

...egyébként meg, újabban Theatre of War-ozok.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
51814 levél
Válasz 08.03.01. 18:01 #24
Barthezz
Még mindig nem érted a lényeget. Olyan dolgot rósz fel a játék hibájának, ami teljesen szándékosan van benne így megoldva. Mint korábban már írtam, a Panzers játékoknál nem az a cél, hogy még a tankok alvázán lévő csavarok is úgy legyenek, ahogy az a valóságban volt, hanem a szórakoztatás és minél szélesebb játékosréteg igényeinek kielégítése, nem pedig egy szűk - magát igényes RTS gamer-nek - kinevező rétegének.
21 levél
Válasz 08.03.01. 12:41 #23
JimmyJoe
Ez teljesen új mondanivaló volt részemről, mivel még egyetlen játékismertetőhöz sem írtam észrevételt és mert ez a véleményem erről a játékról.
Mellesleg meg eddig a ti hozzászólásaitok, akik nyálaztátok a játékot volt többségben, tehát nem értem miről beszélsz. Mikor ajnározod annyira a játékot, mikor elötted már huszan megtették? (Már ha a te eszmefuttatásodnál maradunk)
51814 levél
Válasz 08.02.29. 12:10 #22
Barthezz
Mivel elotted ezeket jópáran elmondták már - csak másként variálva a mondatokat - teljesen felesleges ugyanazt újra és újra ragozni és minden lehetséges Stormregion játék topicjába beírni... Majd ha vmi új mondanivalód van a játékkal kapcsolatban, akkor jelentkezz.

tomcsa: Ez a kicentizett játékmenet nekem sem jön be annyira. Tényleg zavaró, hogy mostanában szinte minden játékban a szájába rágják a játékosnak a küldetést, s 10 méterenként megmondja a leírás, hogy éppen mit tegyek.
Nah de majd kiderül, hogy a Cold War ebbol a szempontból menynire lesz kötött, elore felesleges még ezen rágódni
1340 levél
Válasz 08.02.28. 21:35 #21
tomcsa4
Igen a hozzászólások is sokat nyomnak a latba, de egy "biztonsági másolat" beszédesebb. Túlzott realitás engem zavarna és sokakat, ebben biztos vagyok. Csúnya az életerőcsík a tank felett, meg a gyalogos-csoport feje felett, de ez mégis nagyon bevállt formula. De természetesen, ha téged zavar, szíved joga. Csak te olyan stílust szeretsz, aminek nnics meg a kellő létszámú érdeklődési csoportja. De ha eljutunk odáig, hogy meglesz, akkor több Combat Mission féle gamma fog megjelenni.

De mondd csak, a Combat Mission nem kötött túlságosan? Sorry, csak kipróbáltam a játékot, de nem toltam hosszú napokat.

Amúgy én nagyon komálom a Dark Colonyt is, tipikusan az a játék, ami a "nem elég 100 egység? Megduplázzuk!" féle stratégiát követi. C&C meg a Warhammer 40k is ezért oly népszerű: könnyű kezelhetőség, frenetikus játékélmény (nekem legalábbis).
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
21 levél
Válasz 08.02.28. 21:08 #20
JimmyJoe
Miért ne szapulhatnám a játékot itt, ha nekem speciel nem tetszik? Azért van az ismertetőknél a hozzászólás lehetősége, hogy mindenki kifejthesse szubjektív (és nem pedig objektív) véleményét, ha mégoly negatív is.
Ha valaki a hozzászólások alapján dönti el esetleg, hogy megvásárolja -e az adott játékot vagy sem, akkor lássa az érem mindkét oldalát.
Nem hiszed, hogy csupán pár embernek (pl. nektek) van fentartva a hozzászólás lehetősége, ugye?
1340 levél
Válasz 08.02.28. 20:40 #19
tomcsa4
Pontosabban a Panzers ezen része a Cold War. Erre értettem, bocsi.

Imádom a stratégiákat. RTS, TBS tökmindegy. De ne legyen realisztikus, mert az fárasztó. Arra megvan pár játék, nem is nagy az igény azokra. C&C, Warhammer, Swine óta ezen RTSek (még az ismeretlen 1944 Battle of Bungle is nagyon klassz). Egyedül a Company of Heroest nem tudom hova tenni, szokni kell.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
1340 levél
Válasz 08.02.28. 20:36 #18
tomcsa4
öö igen, de nézd. Ez anno nagyon jó ötlet volt, ho gy nem élethű a látótávolság. Annak mi értelme van, hogy a tank ellő 3 képernyőnyit? "19 monitor esetében. Ezért kellett anno ez a megszorítás. Valahol határt kell szabni a realitás a játékegyensúly között. Mert utóbbi csorbulni fog. Szerintem jó így. Ami nem tetszik, az a kötöttség. Nincs szabadság, és egyre jobban errefele terelődik a dolog. Mikor volt már az, amikor ennyi volt a cél: szerezd meg azt. Hogy hogy? Majd te eldöntöd. Most inkább ez van: menj 5 métert, itt pukk, még 5 méter, pukk. Remélem Panzers nem lesz kicentizett.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
51814 levél
Válasz 08.02.28. 20:21 #17
Barthezz
Ez egy populáris, széles rétegnek szánt RTS lesz, nem pedig 10 sznob számára fejlesztik. Szóval osztom Rommel álláspontját.
Menj és játssz akkor HC stratégiákkal, ne itt szapuld a játékot a topicban! A S.W.I.N.E. óta megszokhatta volna már mindenki, hogy a SR milyen típusú RTS-eket készít, szal ne játssza itt egy "igényes stratégia" fan se a csalódottat...
10536 levél
Válasz 08.02.28. 20:01 #16
TcG|Rommel|Hun
Nem ismétlem meg a lentebb leírt hsz-em, de a véleményem nem változott. Én LESZAROM, hogy nem realisztikus. Fejlett harcrendszert használó stratégia? Őőőő, várjunk csak, nem egészen véletlenül a CM-re gondolsz? Hopp, hogyan találtam ki?

Lehet itt sznoboskodni, hogy ti hc-stratégák vagytok.
21 levél
Válasz 08.02.28. 19:58 #15
JimmyJoe
A Panzerst próbáltam még anno, már akkor sem fogott meg igazán. Ahogy elnézem ez a játék valami hasonló produktum lehet. Engem személy szerint valahogy idegesít ez az idejét múlt, ócska harcrendszer, tudniillik, hogy áll két tank egymástól 8 méterre és felváltva lőnek egymásra, míg az egyik tank "életerőcsíkja" el nem fogy....ugyanez érvényes a gyalogsági harcra is: megáll egymással szemben két csapat és minden egyes lövésük talál, fogyasztva a "csíkot". Idétlen, idejétmúlt bénaság.
A másik még, a látótáv. Addig lőnek, amíg ellátnak az egységek, de ez maximum néhány méter. Amelyik játékfejlesztő ezt az ökörséget annak idején kitalálta annak gratulálok. Az ilyen típusú játékok szerintem már eléggé ódivatúnak hatnak, ha összehasonlítjuk egy fejlett harcrendszert használó stratégiai játékkal.
51814 levél
Válasz 08.02.18. 12:21 #14
Barthezz
Én is pontosan így vagyok vele. CM-mel nem bírnék játszani, túl van bonyolítva az a játék és számomra így élvezhetetlen. Panzers-nek és a többi hagyomáynos RTS-nek sokkal emberbarátabb a kezelése, valamint a játék szabályai, s tökéletes kikapcsolódást nyújtanak számomra. Azt pedig, hogy a tankok alvázán lévo csavarok úgy vannak-e, ahogy a valóságban is voltak, én is nagy ívben leszarom
1340 levél
Válasz 08.02.17. 21:09 #13
tomcsa4
Egyetértek!
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
12560 levél
Válasz 08.02.17. 21:04 #12
McCl@ne
mostanában jöttek ki játékok 8000 forintos áron, szerintem ez egy -ez persze szubjektív- szívünknek kedves műfajt átlagon felül képviselő, legalább közepes élettartamú játékért simán elfogadható összeg, de az 10k fölötti árakat kizárólag a Collector's Edition-öknek hagynám, mert embertelenül és aránytalanul magas.

pl. ha megvesz az ember egy Medal of Honort vagy egy Call of Duty-t és csak a single érdekli, akkor (azon túl, hogy sík hülye ) óriási pénzkidobás mondjuk 12k-t lecsengetni, vagy inkább egy sznob idiótasága...
Respect is not given. It's taken.
1340 levél
Válasz 08.02.17. 16:36 #11
tomcsa4
Engem nem érdekel a grafika. Ha egy játék jó, akkor megéri az árát. Na de milyen jó és mekkora árat tartok érdemlegesnek érte? Mindenkinek más a mércéje.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
1531 levél
Válasz 08.02.17. 16:19 #10
Hofi
Megjelenéskor úgyse érdemes megvenni. Én megvárom még max. 1990Ft lesz. Nekem akkor is újdonság lesz, hiába látok addig 10x szebb gameket. A Rush for Berlin gold-ra is várok, mikor lesz kb. 2990Ft vagy olcsóbb. Vegye meg az aki tele van pénzzel...
1340 levél
Válasz 08.02.17. 12:10 #9
tomcsa4
Nem igaz, tudtam, hogy az idióta EA beleköp alevesbe. 12 ezer forint lesz a játék. Én 8 ezerre számítottam. Szóval valami nagyon nagyot kell ütni, ha azt várják el, hogy teljes áron megvegyük.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
1531 levél
Válasz 08.02.16. 11:29 #8
Hofi
Egy újabb nagyszerű háborús játék a Stormregion-tól. Ha az előző részek színvonalát hozza, élvezetes lesz.
10536 levél
Válasz 08.02.15. 15:58 #7
TcG|Rommel|Hun
Egy RTS attól lesz jó, hogy magyar harckocsi-arzenál benne van? Őszintén szólva én szarok rá, ha beleteszik, ha nem...

És ezt a vitát már annyiszor, de annyiszor kiveséztük, hogy a Ti hc fejeteknek sohasem lesz jó ez a játék. Kész, tudjuk, kár újra elővenni a régi kliséket. Az egyik Combat Mission-t kipróbáltam, és öt perc alatt agyfaszt kaptam tőle. Lehet mondani, hogy a CM az isten. Igen, annak a 20 embernek.
28 levél
Válasz 08.02.15. 15:44 #6
Gregorius Magnus
Én ezt meg tudom érteni valahol. Én például nagyon nem szeretem az erőforrásmenedzsment és bázisépítés nélküli stratégiákat, így aztán soha nem élvezem az ilyen készítményeket, mégha magyarok sem. Ellenben PrasCo véleményével, - bár lehet, éppen ez okból - semmivel sem találom rosszabbnak a külföldi társaikénál, sőt, van, amiben jobban tetszenek, és ettől függetlenül mindig örülök egy hazai fejlesztésnek, még akkor is, ha csak szárnypróbálgatás. Bár véleményem szerint ez messze áll egy szárnypróbálgatástól. És nem véletlenül a legnagyobb hazai fejlesztő cég. El lehet őket mondani sok mindennek, de akkor ezt nehéz magyarázni vele.
Egyébként tomcsa4 véleményével ellentétben én a műfajon belül éppen a Platoon játékkal játszottam a legtöbbet, én abban találtam meg azt a szépséget, ami képes volt még ebben az általam egyáltalán nem közkedvelt stílusirányzatban is felvonultatni valamit.
Gregorius' corner (http://www.gregoriuscorner.com)
1340 levél
Válasz 08.02.15. 13:03 #5
tomcsa4
Értem én, de rts és tbs között más a téma. Más a célirányzat is, arcadosabb az RTS, ezért vannak olyan különbségek?!
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
5240 levél
Válasz 08.02.15. 12:40 #4
Pras
Üssetek - én meg csalódtam. Már a Panzersnél is. Nyissátok már ki a pici szemeteket, 2001 októbere óta a SWINE-ből élnek. Még az - amúgy szánalmas - lőtávokat és hatköröket jelző köröző háromszögek is annyi "evolúción" mentek keresztül, hogy anno még körök voltak.
És persze, lehet jönni, hogy én f*szfej "HC-gamer" vagyok(?), aláírom, mást és mást várunk el egy háborús stratégiától, de a fenti ettől teljesen független.

És ha már megemlítettem a szubjektivitásomat...
Olyan mezőny mellett, mint Officers, CMBB, vagy Theatre of War, a Cold War... Maradjunk annyiban, hogy amint Bridge It! és Pontifex-játékokat kezdenek gyártani, első vásárlójuk leszek ezzel a vízzel és hídgrafikákkal. Amíg viszont ezekkel a csilivili, de valójában tartalmatlan (Hogy is mondják a filmesek? Igénytelen? CGI-dús, leves, de hús sehol?) RTS-eket hoznak ki, "magyar szolidaritásból" sem fogok értük pénzt kiadni. (Apropó, "magyar szolidaritás", a Panzersben gesztusértékkel sem lehetett megjeleníteni egy nyamvadt Toldit sem...? De semmi gond, mert Battlefrontéknál a komplett magyar világháborús harckocsiállományt lemodellezték és textúrázták, még csak nem is számítva a magyar piacra - tették mindezt külföldiek...)
A garázsprojektes 1848-at és Pro Libertate-t többre értékelem ilyen szempontból.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
51814 levél
Válasz 08.02.15. 12:01 #3
Barthezz
Engem is meggyőztek ezek az új képek a játékból. A Panzers Phase One és Phase Two-t is élveztem, vmint anno a S.W.I.N.E. is nagy kedvencem volt, még ha ezzel a játékukkal nem is arattak akkora átütő sikert a Stormregion-osok.

Szóval várom a Cold War-t is már nagyon!
1340 levél
Válasz 08.02.15. 10:04 #2
tomcsa4
Eddig a magyarokban nem csalódtam (Platoon kivételével). Értik a dolgukat, jöhet ez is!
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
12560 levél
Válasz 08.02.15. 08:18 #1
McCl@ne
Egy vásárlójuk már biztosan van, az előző két részt végigtoltam, RTS-szinten csak ezekben a játékokban találtam meg olyan valóban hiányzó dolgokat, mint az egységek pályáról pályára mozgatása vagy a használható gyalogság!
Ezek azok az apróságok, amik a gép elé szögeztek, a látványvilágról már nem is beszélve! Szerintem az első résznek kifejezetten korát megelőző, aprólékos és hangulatos grafikája volt, talán némi túlzással még most is lazán megállná a helyét!
Ami igazán jót tenne viszont a sorozatnak, az egy kissé aprólékosabbra vett, kézzelfogható eredményeket hozó fejlődési rendszer, amivel némileg megdobhatnánk a katonáink képességeit, ha már egyszer úgyis cipelhetjük őket magunkkal az egész kampány alatt! (persze csak amennyiben ezt a feature-t nem vették ki) Így álomRTS lenne a Cold War, de ezek nélkül is polcon a helye, ha másért nem, hát a látvány és a -már videókban is megtapasztalt- rombolásélmény miatt!
Respect is not given. It's taken.
766 levél
Válasz 08.02.15. 08:18
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Codename: Panzers - Cold War (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.