Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Clive Barker's Jericho (Ismertető)

Clive Barker's Jericho

Clive Barker's Jericho
A legutóbbi Clive Barker's Jericho cikkek, hírek
1032 levél
Válasz 08.10.10. 12:48 #32
Chavez
Nem értem miért kell lehuzni ezt a gémet ennyire. simán 8-at ér átlagban a 10-es skálán.
Kiváló angol szinkronja van mellesleg!
13 levél
Válasz 08.07.02. 19:49 #31
Altair 16
28 levél
Válasz 08.07.02. 10:35 #30
Prince 16
Lehet hogy ilyesztő! Attól függ! Mondjuk a FEAR mellet elbújhat! Kül is meg egy baromi unalmas játék,csak azért játszottam végig mert elkezdtem....!
3 levél
Válasz 08.05.11. 21:33 #29
hóvirág
Szerintem kellő képpen ijesztő játék nekem nagyon beött.
4187 levél
Válasz 08.03.16. 00:24 #28
Madrac
Christoph mondj akkor egy jo horrorfilmet mert en meg nem lattam egyet se.

Peca: Nem loves kozbe kell ugralni. De hogy meg kelljen kerulni a fel palyat mert ott egy 20 centi magas perem es ez mar tul nagy kihivas a szuperhosoknek...
Quoth the raven, `Nevermore.'
151 levél
Válasz 08.03.13. 20:58 #27
Peca001
Hogy nem lehet ugrálni? Szerintem ez csak hozzátesz a beleéléshez. Aki paintballozott vagy airsoftozott vagy valami hasonlót kipróbált, az tudhatja hogy lövés közben az emberfia nem ugrál. Szal ez szerintem hangukati elemnek is tekinthető. EGyébként szerintem eléggé kísértiesek tudnak lenni (már már félelmetesek) a Bélával való találkozások
4685 levél
Válasz 08.03.13. 17:10 #26
Christoph
A „miért nem?” kérdésre a tömör, ámde annál egyszerűbb válasz a mert és a csak, fűszerezve némi „a legtöbb ilyen film harmatgyenge”

A megoldás egyszerű: jó horrorfilmeket kell nézni. Minden stílusban vannak gyenge filmek nem az alapján kell ítélkezni, válogatni kell ennyi.

A játék nekem nem nagyon jött be, bár keveset is játszottam vele. Valahogy nem fogott meg a hangulata. A tök lineáris pálya meg még egy lapáttal rátett.
31932 levél
Válasz 08.03.13. 13:22 #25
szbszig
Ami meg a horror részt illeti, én nem szeretem és nem is bírom a horrorjátékokat. Far Cry-t félbehagytam, amikor a trimicsodák túlzottan elszaporodtak már a pályákon, Doom III-at és hasonlóakat el se kezdtem inkább, viszont a FEAR-t majdnem végigjátszottam, és akkor is csak azért hagytam abba, mert meguntam (tudniillik magukért az fps-ekért se rajongok túlzottan).

Nem is tudom, igazán miért. Talán a humanoid ellenfeleket jobban bírom, mint a mindenféle plafonról rám ugráló zombi-mutánsokat. Vagy esetleg mert a FEAR-ben nem az ellenfelek maguk alkották a horrorelemet, hiszen azok "egyszerű" katonák voltak, hanem azok a bizonyos cut-scene-ek, amikről meg tudtam, hogy úgyse tehetnek kárt bennem.

Pedig sokan pont a FEAR-t tartják a legjobb horrornak a fentiek közül...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31932 levél
Válasz 08.03.13. 13:12 #24
szbszig
Jó, hát, ennyi erővel játékok terén is a különböző történelmi időkben való fokozatos utazgatás már szerepelt mondjuk az 1985-ös Time Gal-ban is, ami meg egyidős a Vissza a jövőbe első részével.

Ezért mondtam, hogy ma már mindenre rá lehet fogni, hogy sablon.

Úgyhogy szerintem a monotonitás, tömeghent, gyérül megtervezett pályák sokkal nagyobb hibák. Már ha ezek tényleg igazak, mert én ugye nem játszottam a játékkal.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4065 levél
Válasz 08.03.13. 12:07 #23
xeLaR
Pedig ugrálni jó dolog

Jó...neked tetszett a történet...nekem nem. Ezen nem kéne vitatkozni, mert úgyse tudlak meggyőzni erről. Legalább te jól érezted magad a játékkal...
És időben fokozatos visszautazás? Hmm...megvan! A Vissza a jövőbe-trilógia
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10985 levél
Válasz 08.03.13. 10:26 #22
VodevilX
Én valahogy nem szoktam késztetést érezni, hogy minden áron ugrálni akarjak.

Ha egyedül mentjük meg a világot sablon, ha bármennyien sablon... Ezzel nem lehet mit kezdeni, meg a gonosz(okk)al sem, ezek kellenek a világmegmentősdihez. De pl az időben fokozatosan visszautazásra nem nagyon emlékszem másból.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3278 levél
Válasz 08.03.13. 08:12 #21
somesz83
Nem tudom összehasonlítani a FEAR - el, mivel nem játszottam ezzel. Ezért mondjuk kár is tépni az arcomat. Az tuti, hogy a FEAR alapjátékot igen eltalálták, habár az utolsó negyede már elég egyhangú volt és tetszett, hogy nem ilyen idóta szörnyes szarságként jelentették meg. Ezenkívül horrorként a Cold FEar - t próbáltam. Na az aztán tipikus nevetséges zombulós baromság.
11 levél
Válasz 08.03.13. 08:04 #20
bouhouly
Tényleg elég átlagosra sikerdett, bár engem komondottan megfogott a világ, amit feltárt. A Firstborn néhai megjelenései és a hozzájuk társuló ének elég túlvilági.
A korok közül legjobban a római tetszett (Tomb Raider Anniversary-ban is), főleg az aréna.
Az első személyben végighallgatott (beszélt) diskurálások a csapattagok között viszik az embert talán legjobban bele a játékba. Igaz, hogy mész+lősz+nemugrasz, de kinek van kedve ugrálni egy átdolgozott vagy áttanult nap után?!
Megér egy próbát, ha már unod a Serious Sameket!

8,0-8,5
Angels deserved to die...
31932 levél
Válasz 08.03.13. 00:37 #19
szbszig
"Van egy elvetemült gonosz bácsi/néni, aki miatt ki kell küldeni azt az osztagot." -> A Béla?

Egyébként nem ismerek sok fps-t, sem horrorjátékot, de őszintén szólva nem hiszem, hogy az első két pont kimondottan a FEAR-re lenne jellemző. Mindkettő igazi sablon, amiket ősidők óta használnak.

---

Tudom, hogy a játék a lényeg (amivel én sose fogok játszani, mert nagyon nem a stílusom), ezt a videót csak azért linkeltem be, mert valamiért egészen megfogott (annak ellenére, hogy a zombis horror sem a stílusom).

Hmm... Csinálhatnának egy filmet a sztoriból, tele ehhez hasonló megkapó jelenettel, és akkor nem kéne a lapos játékmenettel vesződni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4065 levél
Válasz 08.03.12. 23:45 #18
xeLaR
A játékmenet...és a sztori is sablonos. Miért?
1. Van egy különlegesen kiképzett (vagy képzettségekkel rendelkező) osztag, amit elküldenek egy különleges akcióra... (hmm...talán a FEAR-ben is ez volt)
2. Van egy elvetemült gonosz bácsi/néni, aki miatt ki kell küldeni azt az osztagot. (hmm...ez is pl. FEAR)
3. Különböző korszakok és a bennük lévő intrikák, és sztorisablonok.
4. Óriási fordulatok(nak nem nagyon nevezhető jelenetek) (Uccsó korszak, mikor Delgado gondolja, hogy most megállítják a Bélát...nem sablon, csak simán rá lehet jönni, hogy harcolnod kell majd a Firstborn ellen...persze csak akkor ha nem záródik be a kapu...)
Kb. most csak ennyit szedtem össze...

Ugrálás...szerepjátéktól tényleg nem várom el, hogy megengedje, hogy ugra-bugráljak benne...de azért egy rohadt 21. századi FPS-től elvárom, hogy legyen benne vmi ugrálásnak nevezhető dolog. A pályákat akár élvezetesebbre is meg tudták volna csinálni, ha lett volna benne ugrálás. Sztem egy kihagyott lehetőség...meg egy kisebb érdekesség, ami azért lett hiba, mert az egész játék béna lett...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10985 levél
Válasz 08.03.12. 23:06 #17
VodevilX
Figyu, ha valakinek nem pálya a hent akkor nyilván nem szereti ezt sem, akinek meg fekszik az jól szórakozik vele. Én jól el tudok lenni az ilyen játékokkal is, bár nekem külön öröm, hogy ez épp Barker "világában" játszodik. Egyedül azt sajnáltam, hogy ez a játék látványban horror, nincs az a rettegés ami végigkísér a játékon. Nem szólt akkorát mint kellett volna, de annyira rossz sem lett.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3278 levél
Válasz 08.03.12. 22:51 #16
somesz83
Hát megnéztem egy - két gameplay videót... tömeghent.
1531 levél
Válasz 08.03.12. 21:23 #15
Hofi
A videó hangulatos az tény, de a játék az nem. Nem a videó a lényeg, hanem a játék.
31932 levél
Válasz 08.03.12. 17:46 #14
szbszig
Pedig ez egész hangulatos például.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
149 levél
Válasz 08.03.12. 17:04 #13
Picmiki
Hali!

Szerintem egész élvezhető, egyszeri végigjátszásra. Elvégre aki hentelő FPS-t keres, az tömegesen özönlő ellen minél többféle amortizációjára kiváncsi és nem XP-re meg skillfára. 6 féle fegyver, nemtomhány másodlagos fegyver + varázslatok pedig azért, már jelent egy kis változatosságot. (Bár általában mindenki csak Delgadoval, esetleg Churchel nyomul. Az én kedvencem Black.)

Tény, hogy egysíkú. Milyen legyen egy FPS, ami a világ megmentéséről szól? Lehessen választani, hogy melyik oldalra állok?

SPOILER
A végén Delgado megjegyzése és a végjáték, egész jó kis fordulat sztem... Főleg, hogy nem tudni jól választottak e.
És itt jön a vége dolog. Vajon jól választott a banda? Lehet, hogy így szívták meg az egészet és Rawlingsra kellett volna hallgatni...
SPOILER OFF

Sem Undyingot, sem COD4-et nem ismerem, nem tudok hasonlítani.
Az ellenfelek, ha úgy vesszük változatosak. Minden pályán van a korának megfelelő 3-4 féle ellen, plusz a mindenhol jelenlévő kultista típusok. 12-13 féle ellenség (ha jól számolom), más-más fegyverrel, gyenge ponttal. Nem tudom, mennyi változatosság számít jelenleg trendinek, de tippelek, hogy a COD4-ben mindenki géppisztollyal+gránáttal, esetleg RPG-vel támad...

Hogy nem hozza az emberre a szívrohamot az biztos. Bevallom őszintén a FEAR-el nem mertem sötétben játszani. A STALKER imádnivalóan nyomasztó volt. Ez sajnos inkább csak gyomorforgató...

Bocs a hosszú kifejtésért, nem védeni akarom, de szerintem aki megveszi, úgyis tudja mire akarja kiadni a pénzét, egyszer megéri végigjátszani, változatosságért meg ott vannak a civilizationök, Tycoonok, stb
10985 levél
Válasz 08.03.12. 16:47 #12
VodevilX
Sztem max a játékmenet sablonos, nem a sztori.
Az meg, hogy mindig előjön az ugrálás... Minek? Annyi jó játék van amiben nem lehet ugrálni, pl szerepjátékok, amik elvileg arról szólnak, hogy azt csinálsz amit akarsz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4065 levél
Válasz 08.03.12. 16:19 #11
xeLaR
Tény, hogy a Call of Duty 4 nem egy hosszú játék (bár sztem 6-8 óra a single kijátszása)...és az is tény, hogy a Jericho-t is kb. ugyanannyi idő alatt lehet végigvinni. Az is tény, hogy izgalmas a CoD4...ezt azonban nem lehet elmondani a Jericho-ról.

"Több fordulat a sztoriban"? Nem tudom milyen Jericho-val játszottál, mert ennek a története nagyon sablonos, és egyszerű. Van benne egy-két rész, amit akár fordulatnak is lehetne tekinteni, de azok is elég bénán lettek bemutatva. Mellesleg nincs rendesen vége a történetnek, és amit a végének lehet tekinteni az teljesen kiábrándító és idegesítő. Ennél még a CoD4 története is jobb...

...de ez csak az én véleményem...

Mellesleg az ismertető elég jó. Kicsit hiányolom, hogy nincs arról említés, hogy nem lehet benne ugrani, de a Bélás részek kárpótoltak mindenért
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
3278 levél
Válasz 08.03.12. 16:10 #10
somesz83
Az ismertető alapján hagyom a francba. Mondjuk már az is sejtet valami, hogy Gery milyen stílusban írt egy horror fps - nek kikiáltott játékról, szóval kihagyom a gonosz "Bélát".
1531 levél
Válasz 08.03.12. 15:52 #9
Hofi
Nem úgy tűnik, ebből az utolsó leveledből sem. Pedig nem olyan hosszú, hogy ne lehetne átnézni. Na meg ha elküldöd a levelet, utána szerkeszteni is lehet a nevednél!
151 levél
Válasz 08.03.12. 14:10 #8
Peca001
jajjhát bocsi hutálok gépelni ezért próbálok minél kevesebbet írni és nem átolvasni amit írtam. am lehet hihetetlen de az összes maygaron ottvagyok, és tudok írni..-_-
2150 levél
Válasz 08.03.11. 21:02 #7
darkforce
Jézusom! Járj egy picit többet be magyar órára!
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
8067 levél
Válasz 08.03.11. 20:04 #6
Gerry
Igen, úgy értettem: a Bud Spencer.Terrence Hill filmeknek volt egy hihetetlen bájuk, és egy, a szó legjobb -?- értelmében vett édes gagyiságuk; nem kellett, és nem is lehetett komolyan venni őket, s pontosan ez volt a céljuk: könnyed szórakoztatás, nem több.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
151 levél
Válasz 08.03.11. 17:47 #5
Peca001
jézusom de lehúzzátok ezt, mintha egy szär lenne pedig sztem tök jó. HANGULATOS. vagyis nekem az. tetszik h "mozog" az embert feje.. szal értitek h tárazás közben látni ahogy m atata, nem egysíkű. pl egy COD4 ennél sztem sokkalm rosszabb. abba nincs semmi ami feldobná, az egész csak azért "izgalmas" végig, mert kb 4 óra végigvinni...-_-'. itt sztem sokkal több fordulat van a sztoriban, valahogy fent tudja az érdeklődést tartani. az meg olyan ötlet sztem egy fpsben amit nagyon meg kéne becsülni, amkir így a nagy lövöldözés közben elkap egy szörny és a WASDvel le kell nyomni. na az üt.

nekem 8,5 pont.
10985 levél
Válasz 08.03.11. 14:59 #4
VodevilX
Szerintem inkább Barker ajánlja az ötleteit a studióknak, mert mint tudjuk nem éppen mindennaposak az beteg horror játékok. Nekem egyébként tetszett a játék, de legközelebb (remélem lesz még) más megközelítésből kell játékot csinálni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1531 levél
Válasz 08.03.11. 14:32 #3
Hofi
"a gagyiság egyenesen imádnivaló egy Bud Spencer-Terence Hill opusban"
Erre én azt mondom, hogy bárcsak olyan jó lett volna a játék mint egy Bud Spencer and Terence Hill film. Remélem ezt jó értelemben értetted? A filmjeik mindig is kiválóak voltak.
Ez a játék viszont egyenesen a kukába való! Monoton, egysíkú küldetések, megadott helyeken rohamokban érkező ellenfelekkel. A frászt meg úgy próbálták rád hozni, hogy jó sok ellenfelet küldtek rád egyszerre. A rémek meg röhelyesek, nemhogy félelmetesek. Nagyon sajnálom ezt a Clive Barker's játékot. Nem sok felkérése lesz ezek után a fickónak.
Kár, hogy a nagyszerű Undying ilyen szerény eladásokat produkált. Pedig azt kellett volna hypeolni, és tuti siker lett volna. A mai napig imádom az Undying-ot. Na ott a félelemkeltés mesteri, főleg ha éjszaka nyomod!
14264 levél
Válasz 08.03.11. 13:31 #2
balays82
Bárcsak a játék is olyan szórakoztató lenne, mint a róla készült cikk...
31932 levél
Válasz 08.03.11. 12:07 #1
szbszig
A játékot nem ismertem, de Bélán beszartam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
766 levél
Válasz 08.03.11. 12:07
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Clive Barker's Jericho (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.