Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40,000: Dawn of War 2

Warhammer 40.000: Dawn of War 2

Warhammer 40.000: Dawn of War 2
A legutóbbi Warhammer 40.000: Dawn of War 2 cikkek, hírek
11699 levél
Válasz 08.03.29. 20:01 #30
.:[Kain]:.
na ja, de én azon már elvből nem indítanám el, hiszen azon kb. úgy nézhet ki, mintha odahányták volna a textúrákat, a poligon szám meg a béka segge alatt lehet valahol. én imádom közelről stírölni a hősöm páncélzatán lévő kis bevágásokat, díszeket, és messziről is jobban mutat egy dreadnough pl, ahogy szétszakítja az orkokat.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
51824 levél
Válasz 08.03.29. 18:04 #29
Barthezz
OFF: Soulstorm topicba plz nézzen be vki, elakadtam a kampányban.
1371 levél
Válasz 08.03.29. 18:02 #28
U.S.F. Voyager
Aki most vett videokarit annak nem kellesz sztem.
Never trust others....
51824 levél
Válasz 08.03.29. 18:02 #27
Barthezz
Nah jah, de a DC, WA meg SS kiegészítok, s a 2004-es alapjátékot használják mind. Még szép, hogy elfut a régi gépeken

Nálam a probléma ott leledzik, hogy dual magos procihoz a komplett gépemet le kéne cserélnem: új alaplap, új ház (mivel fekvo házam van), új, nagyobb teljesítményű táp, + mivel az új alaplapok SATA II-es kábeleket használnak és nem támogatják az AGP slotokat sem, így sorra le kéne cserélnem a vinyót, videokártyát, USB kártyát, mivel az új alaplaphoz egyiket sem tudnám illeszteni.

Szal lényeg, hogy így a dual core-nak nálam az ötlete is kilove, játék miatt nem cserélem le a komplett gépemet röpke 150-200 ezer HUF-ért. Így marad az, hogy bízom benne, hogy még egy jó db-ig optimalizálni fogják az RTS-eket a régebbi konfigokra is. Nem kell nekem max. grafika, csak menejn el szaggatás nélkül és ennyi.
38325 levél
Válasz 08.03.29. 17:55 #26
kopé
hmm, a minimummal nem lesz gáz nekemse, az ajánlott is kb megvan, csak ugye az a két mag...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
18846 levél
Válasz 08.03.29. 17:50 #25
Peace
3700+on szaggatott mint a fene CoH. Volt mikor diavetítés is befigyelt. Cseréltem 3800 x2-re, egyből full folyamatos lett max grafon. Nagyon szépen kihasználja a multi-core összes erőtartalékát. Ha nem szúrják el nagyon az engine buherálásával, akkor nem lesz gond. Nem tervezek új procit venni most jóideig. Egy új kari kell majd 1-1,5 év múlva azt ennyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1371 levél
Válasz 08.03.29. 17:49 #24
U.S.F. Voyager
Ha a Relices fiúkon múlik a dolog,akkor a régi gépeken is futni fogLásd Warhammer DoW,DC,SS:a régi P4es gépemen röhögve fut
Never trust others....
51824 levél
Válasz 08.03.29. 17:48 #23
Barthezz
Hát a minimum az szerencsére nem gáz, kb. akkor mint a WiC gépigénye.
1371 levél
Válasz 08.03.29. 17:45 #22
U.S.F. Voyager
Minimum vas:

* Proci: PIV 1,5 Ghz vagy egyenértékű
* Memória: 512 MB
* Video: 128 MB
* Hely 4 GB

Ajánlott vas:

* Proci: 2magos(C2D)
* Memória: 1 GB
* Video: 256 MB

Videokareszról sajnos nemtudok többet mondani.
Never trust others....
51824 levél
Válasz 08.03.29. 11:59 #21
Barthezz
Remélem azért normálisan fogják optimalizálni és gondolnak majd a csak DX 9-et támogató kártyatulajdonosokra és a nem dual magos procival megáldottakra is... Szóval én nem repdesek a hírtol, hogy DOW intró szerű grafika, mert az egyet jelent azzal, hogy erogép kell a futtatásához

A COH gépigényét vki le tudná írni? Ha annak az engine-jével készül, akkor valószínű talán hasonlóra számíthatunk itt is.
38325 levél
Válasz 08.03.29. 11:20 #20
kopé
* Dreadnought orkokat eltaposhat

^^
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
11699 levél
Válasz 08.03.29. 09:16 #19
.:[Kain]:.
két észrevétel:

- irányítható osztagok száma kevésnek tűnik.

- minden egységnek saját nevet adni? minek? hogy aztán két percre rá bedarálja egy gép őket? ki a f*szt érdekel, hogyan hívják őket, ez nem rpg!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
16989 levél
Válasz 08.03.29. 08:54 #18
KisCsirkee
Tyranidák FTW ^^

Azért remélem a játszható fajok listája bővül még, főleg a kedvenceimmer az Imperial Guardokkal!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
18846 levél
Válasz 08.03.29. 08:53 #17
Peace
És akkor magyarul is:
"* Essence 2.0 (CoH továbbfejlesztett motorja) és Havok motort használja melyek mindketten DX10 és multicore támogatásra lettek optimalizálva
* Látvány megközelíti a DOW intróját csak némileg visszafogottabb poligonszámban
* CoH szintű egység AI
* Pályatípusok között elpusztított városokon kívül sivatagok, dzsungelek, hegyi terepek illetve egyéb városok is találhatóak lesznek
* Egyelőre csak Ork és Ürgárdistákat fedték fel mint játszható fajt de természetesen továbbiakra is számíthatunk
* Co-op kampány az orkoknak és az űrgárdistáknak!
* Nagyobb hangsúly az egységek és osztagok egyediségének kihangsúlyozására. Jelen állás szerint minden egységnek saját neve van valamint sok új animációt és részletet is kapnak
* Pálya végén kapható jutalmakat is terveznek (spéci fegyverek, páncélok, ritka tárgyak)
* Jelenlegi állás szerint 6-ra van limitálva az irányítható osztagok száma
* Különös figyelemmel kell majd vigyázni az osztagok vezetőire
* Több érdekes és vicces komment a különböző egységektől
* Űrgárdisták kampányát egy űrhajóból szemléljük mely alatt a különböző célbolygókat láthatjuk, amiken színekkel megkülönböztetett nehézségi küldetéskből válalogathatunk
* Bizonyos jutalmi felszereléseket nem lehet egyből bevetni a következő küldetésben hanem előbb elemezni kell őket az űrhajónkon
* Dreadnought orkokat eltaposhat
* Nem lesznek tengeri vagy légi egységek (jetpack-es egységeket leszámítva)
* CoH-hoz hasonló dinamikusan pusztítható pályák
* Brutálisabb kivégzések és szokásos mennyiségű vér
* Egységekről közelharcban leváló páncéldarabkák!
* 55 ember dolgozik jelenleg a játékon
* Megjelenés 2009 vagy késöbb"


2006 szeptembere óta dolgoznak rajta, szóval bőven lesz idejük egy igazán ütős folytatás elkészítésére. Azt hiszem az olvasottak alapján nincs is okunk kételkedni ebben.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18846 levél
Válasz 08.03.28. 23:35 #16
Peace
Sokkal többet!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18846 levél
Válasz 08.03.28. 23:34 #15
Peace
Azzal én még várok 2010-ig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16989 levél
Válasz 08.03.28. 21:46 #14
KisCsirkee
Egy teasertől mit vársz?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1371 levél
Válasz 08.03.28. 21:39 #13
U.S.F. Voyager
Waaargh
Never trust others....
1371 levél
Válasz 08.03.28. 21:38 #12
U.S.F. Voyager
Mondjuk arra is kíváncsi leszek,mikor csinálnak eredeti Dx10es gammákat végre.Akkor fogom a hasznát venni a videokareszomnak igazán
Never trust others....
2440 levél
Válasz 08.03.28. 21:27 #11
Malin-
Kiváncsi lennék, vajon a környezet hatással van az egységekre? Mondjuk ha egy fal rádől pár orkra, kilapulnak, vagy legalább arréb repülnek. Company-ben sajnos ilyen nem volt.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
18846 levél
Válasz 08.03.28. 21:16 #10
Peace
Igen remélhetőleg 2009-re legalább már 1 játék lesz ami kihasználja majd a 2007-es processzoromat.

Ebből a videóból semmi nem derül ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14025 levél
Válasz 08.03.28. 21:13 #9
Martin 19
Nagyon dúrva lesz!
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
38325 levél
Válasz 08.03.28. 21:07 #8
kopé
nemrossz, sokat tényleg nem mutat, de az az 1-1 beárnyékolt csatajelenet odabasz, nagyon durván néz ki
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2440 levél
Válasz 08.03.28. 21:03 #7
Malin-
Az 1. teaser, bár nem mutat túl sokat. A szöveg felette angolul:

After the rumors of the last days, the development of being hammer 40.000 became now official: Dawn OF was confirmed to 2. Producer Mark of Noseworthy of Relic Entertainment expressed itself to the Sequel of the strategy play in the Belgian magazine PCGameplay, still very much liked. According to Noseworthy Dawn OF was will come 2 at the beginning of of 2009 into the trade. A goal is it to bring completely destroyable scenarios in the play. Multcore processors and DirextX10-Funktionen are to be supported explicitly. Already since September 2006 2 trade ELT become, to the employment come the internal "Essence 2.0"-Engine at DoW, which makes possible physics effects up-to-date through "for Havoc". Noseworthy stressed further that Dawn OF was 2 in the reason been based on the technology of company OF Heroes, but in no case only one world war play in the universe will was. So far the two races of the Orks and the space marine, further were confirmed parties are probably later revealed. In any case one will give it cooperative campaigns for both sides. Further one would like to put more value on the arrangement and the singularness of the individual units, among other things possesses to each krieger a name. Even individualizing of Squads, e.g. use of certain arms, weapons and rare objects, is intended. With further facts we know a unkommentiertes Teaser video in the next days and weeks count however give it already now...
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
38325 levél
Válasz 08.03.28. 20:35 #6
kopé
a magazin 40. oldalán a bal felső kép, áhh, gyönyörű, ha ez ilyen szép lesz, uhh...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
18846 levél
Válasz 08.03.28. 20:18 #5
Peace
Brutálisan jól néz ki! Nagyon várom már! Viszont addig itt lesz nekem még egy fallout 3, amit 10 éve várok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16989 levél
Válasz 08.03.28. 19:01 #4
KisCsirkee
Év startégiája 2009! Semmi kétség. A Company of Heroes enginjével és a WH40k univerzummal ez egy gyilkos játék lesz! Nem hiszem, hogy képes leszek kivárni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
2440 levél
Válasz 08.03.28. 18:10 #3
Malin-
Ejj én akartam. Mindenesetre itt lejjebb találni képeket, szépnek ígérkezik. Ideje lesz már új gépet beszerezni.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
6377 levél
Válasz 08.03.28. 18:05 #2
RatBaG
(W)aaargh, megelőztél
mindegy, alig várom, hogy ismét repkedjenek az ellenségek a dreadnoughtom körül
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
18846 levél
Válasz 08.03.28. 11:33 #1
Peace
2008. február 26.:
"Míg az Iron Lore csapata ezerrel fejleszti a Soulstorm kiegészítőt, addig a Relic már nagyban kalapál a 2004-ben megjelent sikerjáték második részén. Legalábbis pár, magát jól értesültnek gondoló informátor eképp vélekedik."

2008. március 12.:
"A PC Gamer legújabb számában nagy exkluzív bejelentésre készül, amely minden bizonnyal a WH40K: Dawn of War 2 lesz. Legalábbis ez alapján a képrészlet alapján elég nehéz mást elképzelni:"
pikcsör...

2008. március 27.(köszönet Malin- kollégának):
"The intel (gathered from the preview and an interview with Producer Mark Noseworthy in the same Belgian magazine, PC Gameplay):

- Uses the Essence 2.0 engine with Havok physics, all optimised for DX10 and multicore support.
- It looks great, think of the DoW intro but with a bit less polygons here and there (in terms of lighting and all that it looks almost exactly the same).
- Units also use CoH-like unit AI for awareness and pathfinding to find cover and such.
- While DoW 2 shares the same (upgraded probably) engine as CoH it won't be "CoH in space", while soldiers in CoH will ask themselves if flanking the enemy is the right option, in DoW2 it will be more like Space Marines asking themselves if they should use their jetpacks to jump over an Ork squad to attack them in the back. Different settings, different kinds of warfare.
- Preview only showed a destroyed city landscape, akin to DoW (but more detailed), other tilesets will offer deserts, jungles, mountains and other cities.
- Only the Orkz and Space Marines were revealed, more races on the way obviously and to be to revealed later this year (though how many isn't known).
- Co-op campaign for both the Orkz and Space Marines, apparently not for the other to-be-revealed races.
- More focus on making units and squads unique; every unit has got a name (at least in the campaign it seems), more details and more animations.
- Relic wants to give players rewards at the end of a mission like wargear (armor, weapons, rare objects); "Let's pimp out squads with cool stuff!", you will see these items in-game as well of course.
- You'll fight your way through the campaign with the same squads.
- You can't control more than six squads! I am not sure if this is campaign-only but the preview made it sound like it wasn't.
- The squads are going to be a lot more interesting than before though.
- A squad leader (one or several?) will need to survive if you want to complete a mission; you really have to look out for your squads and don't treat them like cannon fodder.
- There is a lot more interesting commentary from the units as well; if your SM commander is holding a Thunder Hammer f.e. then the opponent will specifically comment on that, Ork Warchief saying something like "Ooh, nice hammer, but mine is bigger!". The warchief will say something else if the commander doesn't have the hammer.
- The campaign lets Space Marines operate from a spaceship, you'll get a view of an underlying planet and you'll be able to choose from different missions (which are tagged with difficulty colours, green, blue and red).
- Certain reward items won't be useable at once in the campaign, so they'll be taken back to the SM spaceship for research.
- Dreadnought can now also trample Orkz.
- No sea or air units (though jetpacks are still in of course).
- Development team of 55 people has been working on it since September 2005.
- Release in early 2009 or later."



Szóval kezdhetünk élénken reménykedni, hogy 1-2 éven belül módunkban áll majd telepíteni a fantasztikusnak ígérkező Dwan of War 2-t. És továbbra is:
"death to the false emperor!!!" "purge the unclean!!!"
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.