Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Red Alert 3 - videó (Hírek)

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
51824 levél
Válasz 08.05.21. 15:20 #56
Barthezz
Hát igen, Supreme Commander pl. ezzel bukott egy nagyot.
482 levél
Válasz 08.05.21. 15:19 #55
Playbahnosh
Egyetértek. A grafika legyen annyira jó amennyire a játékmenet és maga a játék megkívánja, de ne legyen túltuningolva és NE AKADJON! Ha optimalizálatlan egy RTS akkor ott ette meg a fene, mert akkor elveszik a Real Time az RTS-ből... Ilyen szempontból a RA sorozat mindig is vitte a prímet, remélem most sem lesz gond.
9326 levél
Válasz 08.05.21. 14:57 #54
Kanduhrka
Nekem bejön a video(dinamikus, pörgős), a design viszont lehetne komolyabb. Egy ilyen címhez illene...

Amúgy tényleg vicces, hogy a hangok ugyanazok

De van még fél évük.
horrorgeeks.blogspot.com
51824 levél
Válasz 08.05.19. 18:31 #53
Barthezz
Nah, látom azért végre gyűlik a játékot várók tábora is

RTS-nél a grafika nálam sem elsodleges szempont. Szép és jó dolog persze, ha álleesos effektek vannak, meg gyönyörű a táj, de mindez mit sem ér, ha rossz a játékmenet és hiányzik a hangulat. Ez utóbbi két tényezot pedig az RA3 simán hozni fogja. A grafika meg igaz hogy nem kiemelkedo, de nem is csúnya. Nekem tetszik az összkép.
13840 levél
Válasz 08.05.19. 15:27 #52
powerhouse
Ma már bárki össze tud hozni az említetteknél igényesebb, részletesebb grafikájú játékot, pedig ezek tényleg kiállták az idő próbáját.
If I look back I am lost
2222 levél
Válasz 08.05.19. 15:21 #51
gary007
Én nem mondtam, hogy nem volt szép grafikájuk, csak én egy RTS-nél nem nagyon szoktam figyelembe venni.
482 levél
Válasz 08.05.19. 15:17 #50
Playbahnosh
"Szvsz a grafika egy RTS-nél csak a sokadik szempontok egyike. "

Ezzel mondjuk vitába szállnék. A StarCraftnak meg a RA sorozatnak is fenomális grafikája volt abban az időben, és az a pojén az egészben, hogy még mai szemmel nézve is totál hangulatos és "szép". Lehet, hogy nincs benne mindenféle HDR, meg ilyen-olyan shader, effektek, de a mai napig kitartó milliós rajongótábor szerint is kiállta az idő próbáját. És tényleg.
2222 levél
Válasz 08.05.19. 15:08 #49
gary007
Lehet, hogy kicsit közhely, de szerintem az RTS-ek fejlesztése kicsit rossz irányba fordult. Már nem is adnak ki annyi jó gammát, mint az ezredforduló körül. Szép és jó, hogy egyre szebb és profibb grafikát kapunk, de egyre kevesebbszer érzem azt, hogy az adott játék hangulatos lenne vagy, hogy élvezném.
Nálam egyébként az etalon az AoE 2, a mai napig szívesen előveszem, és ugyanolyan élvezettel tolom, mint 7-8 éves koromban.
Most sokan fikázzák az RA 3-at egy fél perces videó után, pedig ha hangulatos és élvezetes lesz, akkor már egy jó játékról beszélhetünk. Szvsz a grafika egy RTS-nél csak a sokadik szempontok egyike.
13840 levél
Válasz 08.05.19. 14:59 #48
powerhouse
Ja, én örülök ennek a színes környezetnek. Előző Red Alert is ilyen volt, az is bejött.

Nem tudom, miért kell fikázni ezt szerencsétlen gamet. Bejelentett újdonságokből semmit se láttunk kb.

off: SC 2-ben a bennmaradt régi egységeket is megváltoztatták (nem mindet), szerintem itt is ez lesz.
If I look back I am lost
482 levél
Válasz 08.05.19. 14:33 #47
Playbahnosh
Személy szerint nem tudom mi bajotok van. Ha folytatás hasonlít az eredetire, akkor az a baj, ha nem hasonlít, akkor meg az. Én úgy vagyok vele, hogy ha SC2 egy az egyben olyan lenne mint az 1 csak folytatnák a sztorit meg lenne egy-két új egység, én annak is totál örülnék. A világ legkiegyensúlyozottabb RTS-e a mai napig. Ugyan ez a helyzet a RA3-mal is. Nekem nagyon bejött a 2, és grafikailag nekem még most is tetszik...

Amit nagyon kezdek gyűlölni a mai játékoknál, hogy olyan az egész, mintha egy használt kávéfilteren keresztül nézném az egészet. Eltűntek a színek. Van barna, sötétbarna, fekete, sötétfekete és k*rvafekete. De nem csak az RTS-eknél, hanem FPS-eknél és RPG-knél is. Ha koppig húzom a monitoron a gammát akkor sem látok semmit. Szörnyű

Szal inkább maradjon "tiritarka". Így legalább látni ki kivel van, meg mi történik a képernyőn...
51824 levél
Válasz 08.05.19. 11:56 #46
Barthezz
A WiC sztem teljesen más kategória, így botorság összehasonlítani egy realisztikusságra építo taktikai RTS-t egy hagyományos bázisépítos kevésbé realisztikus játékstílus képviselojével. Mindkét kategóriában meg lehet lelni azokat az elemeket, amiktol szórakoztatóvá válik a játék. Kinek ez, kinek az jön be jobban. Én speciel mindkét vállfajjal szívesen eljátszom
441 levél
Válasz 08.05.19. 10:40 #45
TurboX
"A SC2 is csak egy 3D-s SC1 lesz, nothing new..."

Akkor elkezdheted olvasgatni Karune bácsi beszámolóit, kezd az elejétől. Jó olvasgatást kívánok hozzá.

Azt meg végképp nem értem hogy miért kell álandóan szóbahozni a sc2-t ha ra3-ról van szó. 1 közös jellemzőjük van RTS mind2 és itt ki is fújt. Másrészt valaki tud egy ra3gameplay videót linkelni(az iménti bemutatót sztem. hanyagoljuk)? Ennyi. Szvsz a sc2 megmarad a HC stratégáknak míg a ra3 ún. "tömegRTS" szerepét fogja betölteni, a trailer láttán ebben egyre jobban biztos vagyok.

bocs az offért
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
7180 levél
Válasz 08.05.18. 23:12 #44
nyomi
a viz az szép, amiatt érdemes lesz kipróbálni, a többi egyelőre úgy néz ki mehet a kukába...
Damn it!!! - Jack Bauer
112 levél
Válasz 08.05.18. 20:14 #43
Marshal
Én úgy gondolom, hogy Red Alert 1 és 2 után valahova a World in Conflict irányába kellett volna menniük design szempontjából.

Szóval nekem a World in Conflict és a World in Conflict: Soviet Assault az igazi Red Alert mostantól. Igazi színvonalas korszerű grafika, remek történet, küldetések, hangok, irányítás, multi és újdonságok.

Ebben a Red Alert 3-nak csúfolt valamiben viszont a fent felsorolt szempontokból egy sem található meg. Aki retrozni akar az tegye fel a RA2-t, vagy RA1-et.

Sokan tudom nem szeretik a WIC-et. "Mert nem lehet építeni." Igen. A WIC-ben nem lehet építeni. Mert nem arról szól, hogy milyen gyorsan tudsz 1000 egységet és épületet legyártani a másik előtt. Hanem arról szól, hogy a rendelkezésedre álló egységekkel milyen jól tudsz manőverezni, harcolni, STRATÉGIÁZNI a csatamezőn, a többi játékossal közreműködve. Magyarul az RA3, SC2 nem stratégia a WIC inkább az. De még a stratégia címet a Total War sorozatok is kiérdemlik az én értékrendem szerint.

A SC2 is csak egy 3D-s SC1 lesz, nothing new...
http://www.natural-selection.hu
51824 levél
Válasz 08.05.18. 18:33 #42
Barthezz
Igen, így vagyok vele én is. A vízi csata hangulata eszméletlenül magával ragadott. Az RA játékok egyik leglényegesebb eleme pedig pont a vízi ütközetek, amik szinte semmilyen más RTS-ben nincsenek benn abszolút, vagy csak nagyon kezdetleges módon vannak kidolgozva.

Jó lesz ez sztem, ha írnak hozzá egy RA1 vagy RA2 szintű sztorit is, akkor már semmi gondja nem lesz vele senkinek. Engem a videó meggyozott.
51824 levél
Válasz 08.05.18. 18:29 #41
Barthezz
Huhh, nagyon köszi, hogy belinkelted ^^ Akkora nosztalgiával fogott el a Hell March zenéje, hogy az hihetetlen. Emlékszem még kis 13 éves pöcsként toltam a RA1-et és kb. napi 2-szer néztem meg az introját, ami alatt ugyebár a Hell March szólt. Így újra meghallva a zenét gyakorlatilag lepörgött elottem az akkoriban iszonyatosan tetszetosre és álleesosre sikerült intro
12567 levél
Válasz 08.05.18. 18:26 #40
McCl@ne
"engem elkapott a jól megszokott C&C játékok feelingje és ez a lényeg sztem."

Amúgy tényleg ennyi a lényeg. Ha belenyúlnának ebbe a tinédzserkorú rendszerbe, akkor az jobban fájna, mintha kiadnák a RA2-t a SAGE-dzsel felturbózva, mert ezt ilyennek szerettük, ha már így nem kell, akkor nem kell sehogy. Ha változtatnak, még a hangulata is eltűnik, és akkor mi marad?
Respect is not given. It's taken.
51824 levél
Válasz 08.05.18. 18:23 #39
Barthezz
Jogos. Én mondjuk mindkét játékot várom, és valóban, az RA3-at megilleto kritikák tulajdonképpen a SC2-re is igazak.

Én eddig leírtam RA3-at a képek meg a szinte semmi várható újdonság alapján, de a videót meglátva engem elkapott a jól megszokott C&C játékok feelingje és ez a lényeg sztem.
7500 levél
Válasz 08.05.18. 18:11 #38
Dealer
Most miért, szerintem jó volt.
298 levél
Válasz 08.05.18. 17:25 #37
Szekuj
pfff
bla, bla, bla...
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
12567 levél
Válasz 08.05.18. 16:55 #36
McCl@ne
nesze egy kérdés, neked, aki olyan ütős nyelvtanból: milyennek kellene lennie a Red Alert 3nak, ami a Red Alert 2 közvetlen folytatása, ha nem ilyennek?

a többi süket dumát meg hagyd el, vagy merülj el benne, de ez az "odaböfögök valamit, aztán megyek máshová teleszemetelni a fórumot az egysoros faszságaimmal"-stílus a legnagyobb szarházik legócskább fegyvere.
Respect is not given. It's taken.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 16:51 #35
kopé
ez nálam nem kérdés, hanem kijelentés, miszerint nem tudod, bár lehet jobban fel kellett volna készülnöm a magyar érettségimre.

na mind1, megörzöm jó szokásom, mi szerint az ilyen vitákat nem folytatom.
további jó népírátst.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12567 levél
Válasz 08.05.18. 16:47 #34
McCl@ne
kopé #33: "Ki kell ábrándítsalak, egy halvány kérdést nem tettél fel, amire ne kaptál volna célzott választ."

McCl@ne #23: "bár még mindig nem tudom, hogy milyennek kellene lennie egy RA3nak egy RA2 után, ha nem ilyennek."

jobbulást
Respect is not given. It's taken.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 16:41 #33
kopé
A stílusodról amit az utolsó vitátok után fölvettél, arról. Nem konkrétan padavanra gondoltam (most - az előzőekben igen). Te is felvetted ezt, hogy a véleményedet olyan formában mondod el (no félreértés ne essék, nem azzal van a probléma, hogy más a véleményed, mint az enyém, vagy a közé, erre való a fórum, vagy mi. Hanem, mint említettem a stílusa).

Ki kell ábrándítsalak, egy halvány kérdést nem tettél fel, amire ne kaptál volna célzott választ. Vagy ez csak egy szokványos szófordulat, ami általában bejön? Bocs, hogy elrontottam a játékod.

Arról még szó sem esett, hogy nem általában a játékról volt szó, hanem arról, amit mi eddig a játékról tudunk. Az pedig te is mondhatod, hogy sokat nem árul el. Vagy esetleg, ha belsős EAs infóid vannak pls osszad meg velünk.

A végéhez csak annyit fűznék, hogy ennyi elég lesz, nagyon jól tudod, hogy nem ilyen vagyok... .
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12567 levél
Válasz 08.05.18. 16:14 #32
McCl@ne
"Az meg hogy mi áll vagy nem áll jól neked, csak azért írtam, mert eddig te nyomtad a nagy blamát, ha ugyanazt csinálta amit te most."

Konkrétan megmondanád, hogy miről beszélsz? Mert tényleg nem tudom. Nyilván padavanra gondolsz, csak a hasonlóságot nem értem és ha már megmagyaráztad, dobhatnál hozzá pár példát is.
Amúgy én idejöttem és felvállaltam a többséggel nem egyező véleményemet, ill. feltettem néhány kérdést, amire még mindig nem kaptam választ
Ja, meg bátorkodtam kijelenteni, hogy szar magyarok vagyunk, mert mindent fikázunk. Ezek szerint magadra vetted? Semmi gond, mert pontosan rád értettem, meg a többire. Nem, nem mindenkire, de hogy lehet valamit ennyire leírni két kép és egy fél perces videó alapján? Hypeolni sem lehet, de azt nem is csinálja senki.

Amúgy kurva jó, hogy ha nem egyezik a véleményünk, és esetleg nem a segged körbenyalva fejtem ki mindezt, akkor máris én vagyok a fórumbuzi, akiről véleményt kell alkotni és fellengzősen tálalni, majd ugyanezt visszafelé előadni és önigazolást levonni belőle. Hát beszarás, van, aki ezt a fos dumát megeszi?
Respect is not given. It's taken.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 16:06 #31
kopé
Egyfelöl most elkönyvelem hogy igazam van/volt.
A témát te folytatod itt...

Nem fog futni, hát ezvan, a 2 az egyik kedvenc játékom (volt), ergo had legyen már minimális közöm a 3hoz is, köszönöm, hogy megengeded. Arról nem is beszélve, hogy ki mondta, hogy nem pont a közeljövőben lesz új gépem?

Az meg hogy mi áll vagy nem áll jól neked, csak azért írtam, mert eddig te nyomtad a nagy blamát, ha ugyanazt csinálta amit te most.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12567 levél
Válasz 08.05.18. 15:57 #30
McCl@ne
Láttam a pm-et, de kurvára leszarom. Meg azt is, hogy te itt ilyen hatalmas bölcsességeket meg igazságokat magyarázol és megmondod, hogy ki milyen. Mondtam, hogy le kell pörögni a témáról, de úgy látszik, hogy nem érted meg, úgyhogy nekem úgy is jó, ha rajta maradunk.
Apropó, kurvára mindegy, hogy milyen lesz a játék, mert nem fog futni nálad, ezt csak azért mondom, mert megnéztedm szépen az adatlapodon. Mielőtt azzal jönnél, hogy nem telik mindenkinek/nem mindenki erre költ, jelzem, hogy nem basztatásból írtam, hanem azért, mert így akár tökéletesen mindegy is lehetne neked, hogy milyen a játék, ill. azt is figyelembe kell vennünk, hogy mivel így bizonyára nem fogsz vele játszani, a véleményedet ez nagyban befolyásol(hat)ja, szóval tárgytalan.

Az meg, hogy nekem mi áll jól, vagy mi sem, egyáltalán nem befolyásoló szempont a kinyilatkoztatásaimnál, ugyanis nem pózolni járok ide, vagy éppen parádézni, hanem a véleményemet közölni. Az meg ilyen.
Respect is not given. It's taken.
17778 levél
Válasz 08.05.18. 15:50 #29
MagicMoment
nekem leesett az állam. szerintem nagyon rendben van.
fikázni meg kell,mert mostanában a szakértőknek csak az sc2 az etalon,minden más szar. miközben az sc2 ugyanaz,mint az sc1,csak picit felujított grafikával...
de ha megnézed az első néhány szakértőt:"hajaz az sc2-re,első részből vannak hangok". soroljam? ezeknek a véleményére biztosan sokat adnék.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 14:20 #28
kopé
ezt megüzentem PMbe, nem kell túlozni, neked sem áll jól.
ne légy az aminek msát nevezel.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1989 levél
Válasz 08.05.18. 14:19 #27
georgee
ez nekem kuka igy video utan is...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1401 levél
Válasz 08.05.18. 13:30 #26
SuppaTrucker
Ezer köszönet hogy belinkelted a 2 zenét, azóta is ezeket hallgatom!
I will look for you, I will find you... and I will kill you!
12567 levél
Válasz 08.05.18. 13:06 #25
McCl@ne
LOL. Mármint az utóirat, hát tényleg ennyire gyerekesek vagyunk?
Sebaj, de nem akarok ezen pörögni most, hogy legyen még 500 hsz-ed ma, úgyhogy akármiről is volt szó, igazad van.
Respect is not given. It's taken.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 12:00 #24
kopé
Nem nyomok én semmilyen fikázást, csupán várom, hogy mutassanak valamit, ami alapján tényleg ki lehet dobni a 3. részt az újabb sok-sok eladott példányon felül.
Eddig tulajdonképpen ami változást láthattunk az betudható a jobb gépeknek is, ugyanis igazi játékbeli változást nem mutattak. Arra is kíváncsi leszek, hogy a Japókat hogy éptik majd bele, mennyire lesz háromoldalú, összetett a játék.



(ui.:attól, hogy vkit nagyon nem szeretsz (jogosan), még a stílusát nem kell átvenni.)
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12567 levél
Válasz 08.05.18. 11:56 #23
McCl@ne
akkor nyomjad csak a fikázást tovább, bár még mindig nem tudom, hogy milyennek kellene lennie egy RA3nak egy RA2 után, ha nem ilyennek.
sebaj.
Respect is not given. It's taken.
38325 levél
Válasz 08.05.18. 11:52 #22
kopé
a jápánokról annyit, hoyg amíg nincsenek, addig pozitív véleményti s nehéz róluk ofrmálni, a videoban ugyanis az átalakulások stb nem kaptak különösebben kiemelt szerepet.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12567 levél
Válasz 08.05.18. 11:45 #21
McCl@ne
Csak én látok itt új egységeket, kibővített csatateret, magasságokat áthidaló, ugráló egységeket, 3 színtéren most már egyenlő elosztásban zajló fightokkal?
Dögöljek meg, ha értem, hogy mi bajotok van! Arról nem is beszélve, hogy még semmit nem láttunk a 3. (japán) fél transformersre hajazó átalakulós egységeiről. De fikázni azt kell, csak azt nem láttam még sehol, hogy hogyan lehetne jobb.
Respect is not given. It's taken.
441 levél
Válasz 08.05.18. 11:38 #20
TurboX
"Én beérném azzal ha a Ra3 ugyan olyan lenne mint a Ra2 csak lehesen nagyobb felbontásba rakni mint 1024! Nah ehez mit szóltok?"

Ez mind szép és jó de az igényesebbeknek már karcsú megoldás. Amúgy beletrafáltál, eabácsi is majdnem ilyen szinten áll a dolgokhoz.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
40 levél
Válasz 08.05.18. 11:20 #19
--=mgta™=--
Nem értem már most miért kell fikázni...Szerencse hogy a cimébe nem kötötettek bele:" ugyan az a cime mint a Red Alert 2-nek csak a 2-t cserélték ki egy 3-ra". Nem értem miért lenne muszály minden egyes pixelnek újnak lennie, a az remekül bevált. Meg akkor jön az hogy unjuk az amerikaikat legyenek helyetük: pl japánok, vagy arabok...Én beérném azzal ha a Ra3 ugyan olyan lenne mint a Ra2 csak lehesen nagyobb felbontásba rakni mint 1024! Nah ehez mit szóltok? Most már engem is fikázhatok nem csak a videót
--=mgta™=--
38325 levél
Válasz 08.05.18. 04:55 #18
kopé
Nem szarták össze magkat az erölködéstől az biztos.
Kaptunk egy újabb RA2-t, zenével, egységekkel mindennel ugyanaz. Az egyetelen újdonság, hogy a víz szebb, dinamikusabb a mozgás kicsit és több távolsági lövést láthattunk (rakéták stb), de semmi egyéb.
Ahogy a szövegben is írták az EA nem enged meg hibát magának... Ugye ha nem csinálsz semmit, abban nem lehet hiba...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27766 levél
Válasz 08.05.17. 22:58 #17
LordMatteo
Okés, visszavonva, Tied jogos.

Viszont k. jó lenne ha megjelenne mindkettő idén (...), nagy RTS csata lenne, eddig nálam az SC a befutó.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7500 levél
Válasz 08.05.17. 22:32 #16
Dealer
Ezzel a csiricsáré színes látvánnyal mondjuk én sem nagyon tudok megbarátkozni...
1146 levél
Válasz 08.05.17. 22:31 #15
sysnrt
"SC2 2-0 RA2"
Hacsak nem értem félre.

szerk: Odáig fejlesztették.
27766 levél
Válasz 08.05.17. 22:30 #14
LordMatteo
Nem tudom miről beszélsz.

szerk: Meg sem jelent, és 2007? Hát jó
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1146 levél
Válasz 08.05.17. 22:27 #13
sysnrt
Nem tudom miért hasonlítasz egy meg sem jelent 2007-09-es játékot egy 2000-es játékhoz .
482 levél
Válasz 08.05.17. 22:27 #12
Playbahnosh
HELLMARCH! YEEEAAAH! \m/
Ezer éve nem hallottam! Engem személy szerint azonnal elötött a Red Alert-ezhetnék, bár nem a videóban szereplő izével A hangok valóban RA2-ből vannak, de a HellMarch örök és elpusztíthatatlan!

Ha ezzel a videóval a készítőknek az volt a céljuk, hogy hangulatba hozzák az embert, akkor a zene 100%, a kép -100%-osan jött be. Tehát, egyeltalán nem lettem felvillanyozva, viszont elkezdtem aggódni a játék miatt, hogy ha ez a "WORLD EXCLUSIVE" bemutató, akkor ez nagyon méltatlan... remélem csak egy rossz pojén a Westwoo...izé...EA részéről...
27766 levél
Válasz 08.05.17. 22:15 #11
LordMatteo
Nosztalgiának nem rossz, de azért SC2 2-0 RA2 ( vmeik topicba vki írta h 1-0 az SC-nek )
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7500 levél
Válasz 08.05.17. 22:12 #10
Dealer
Minden hang/zene a második részből van, de 100 %, hogy a végleges verzióban nem ezek lesznek. Ez csak amolyan nosztalgia dolog, és nálam elérték vele a céljukat : mostmár én is várom.
151 levél
Válasz 08.05.17. 21:54 #9
Peca001
Ez nagyon semmitmondó. Csak a víz szép, a többi egy NAGY nulla
1146 levél
Válasz 08.05.17. 21:37 #8
sysnrt
Először a 2. résszel játszottam, és az introban rögtön megragadott ez a dal. Egyébként Frank Klepacki már a Petroglyph-hez szerződött, szóval nem hinném, hogy a 3. Hell March is olyan színvonalas lesz, mint az előzőek.
8067 levél
Válasz 08.05.17. 21:27 #7
Gerry
Jaja, a Hell March-ot elfelejteni aligha lehet- tizenkét év után is tökéletesen emlékszek rá
Mindenesetre ebből a videóból az ég egy adta világon semmi nem derül ki- szép szines egységek lövik egymást a szép színes (bár a játék még mindig a lassan régészeti leletként is hasznosítható SAGE motort használja, amit anno a Renegade alá fejlesztettek ki), pályákon, azonban hangulatnak mint olyannak nyoma sincs...egyelőre az egész játék nem több, mint holmi retro-show.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.