Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Rage

Rage

Rage
A legutóbbi Rage cikkek, hírek
1989 levél
Válasz 11.10.09. 07:46 #227
georgee
Nyilvan a jatekok tobbsegeben untig eleg de most mar ennek a Ragenek a maxhoz kell a 2GB ram. Ez olyan mint mikor pl az NFSII -ben csak a 12MB-os Voodoo2-vel volt belso nezetben muszerfal, 8 megassal nem.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14264 levél
Válasz 11.10.08. 23:23 #226
balays82
Valamiért soha nem terveztem, hogy megjelenéskor, látatlanban vegyem meg a játékot, de úgy tűnik, jól tettem. Igaz, nem gondoltam volna, hogy ilyen szintű technikai gondok lesznek majd vele, inkább csak nem keltette fel különösebben az érdeklődésemet a világ és a történet, ID ide, vagy oda. Aki viszont kiadott ezért csaknem 10 ezer forintot, miközben egy korszerű gépen sem tudja kipréselni belőle (vagy csak trükközve) azt a látványt, amit a konzolok lazán hoznak, az jogosan érezheti átverve magát (a torrentezőkre ez nyilván nem vonatkozik). Konzolra viszont elvből nem veszek FPS-t, csak akkor, ha nagyon muszáj (megjegyzem, idén eddig mégis pont a Resistance 3 a műfaj legjobbja számomra), úgyhogy egyelőre a Rage is kimarad.
1022 levél
Válasz 11.10.08. 21:56 #225
Dirttwo
Ugyan miért lenne kevés Razor.Legalább te ne kajáld be a hülye maszlagjukat Akkor adják ki benchmarkprogiként azt csókolom.Ne játékként
juventushungary.hu
14642 levél
Válasz 11.10.08. 21:53 #224
Razor03
Nekem GTX 260 kártyám van, 1792 MB VRAM-mal szerelt változat. 16-os textúrákkal nekem kék minden, szóval szerintem cseszheted.

Különben meg akartam magam lepni egy GTX 570 kártyával, ami ugyebár 1280 MB memóriával lett ellátva, de most már erősen gondolkodóba estem, mert ehhez a játékhoz még a GTX 580 memóriája is kevés. Igaz árulnak 2.4 GB-os 570-et is.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1022 levél
Válasz 11.10.08. 21:48 #223
Dirttwo
Elnézést a stílusomért, nem kell felvenni, volt egy kicsi az agyamban.Már kialudtam meg kajáltam is
Szóval bocs tényleg

Az alapvető véleményem meg most sem változott a játékról.Főleg ahogy olvasom ezt a topicot a nevetőgörcs kerülget.Nekem nvidia 560TI-m van(1Gb-os), core i5-ösöm 3.2ön ketyeg jelenleg, és 4GB 1600as ram egy jó kis Gigabyte deszkában.Amit azonban ez a játék produkált az több mint szánalmas.Az egy dolog hogy optimalizálatlan, üsse kő, na de ha már ennyire összecsapta az id nehogy már olyan érvekkel operáljanak hogy ennyi és annyi vram kell neki

Szánalom banda.Meg hova ekkora gépigény ácsi...Az elavult, immáron többször mégis leporolt, lesajnált unreal engine is produkál BŐŐŐŐVEN ilyet.Sőt.Álljon már meg a menet.Kretén faszkalapok.Nyilván aki új fps-t akar tolni fél millás gépe kell hogy legyen mert a buzeránsok nem képesek normálisan kiadni és ezek is a konzolt szopkodják körbe.
Tudom hogy nem tetszik a stílusom, még egyszer elnézést, de nem tudok átfogalmazva írni a Rage-el kapcsolatban

juventushungary.hu
3006 levél
Válasz 11.10.08. 21:25 #222
gregmerch
A 16 gigás csomag mennyi VRAM mellett kékült be nálatok? Szeretném hinni, hogy egy 580-as GTX azért ma még elég ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
16989 levél
Válasz 11.10.08. 20:23 #221
KisCsirkee
Igen, a tárgyakon a textúrák hányadékok maradtak, de a karaktermodellek és a fegyverek már jól néznek ki. Sajnos 16 gigánál már nekem is kék textúrákat ad, akkor inkább a 8 gigás csomag...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 11.10.08. 19:16 #220
Razor03
Na figyelem!

Sikerült elérni azt a minőséget amit a videóban is látunk! Viszont az nem derül ki a videóból, hogy ha fél méterről nézek egy textúrát, akkor az olyan pixeles felbontású mint a Quake falai!

Akkor most mi a fene van? Ilyen vóna a Rage HD-ben?

Különben annyi az egész, hogy ki kell törölni minden oda nem illő //-t meg felesleges szöveget a cfg-ben, továbbá meg kell adni a képarányt, AA-t, illetve 0 és 1 kapcsolókat értelem szerűen be kell állítani!

Valaki hozzászólhatna ehhez aki jobban ért hozzá, én már egy jó ideje próbálgatom.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3006 levél
Válasz 11.10.08. 18:21 #219
gregmerch
Osztom.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
9326 levél
Válasz 11.10.08. 18:07 #218
Kanduhrka
Kurvára igazad van, de mint PcDome-os cikkíró, azért egy bizonyos szint alá ne alacsonyodj már le lécci
horrorgeeks.blogspot.com
1614 levél
Válasz 11.10.08. 18:06 #217
rootshaper
más:

itt is megkérdezem, hogy tud-e valaki valami módot arra, hogy a játék fájljait ki tudjam szedni a *.resources kiterjesztésű fájlokból? eddig az id *.pak megoldásai olyan jól szuperáltak, megvan az összes játékuk összes wav-ja, de ez most valami egész új, kéne egy kis help.
9326 levél
Válasz 11.10.08. 18:04 #216
Kanduhrka
Én azt nem értem, hogy ha ennyire nem érdekli őket már a PC, akkor mi a tökömnek készítették el erre a platformra is. A másik dolog pedig, lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de ha én csinálok valamit - és főleg ha pénzért (na nem olyat) - akkor azt tisztességesen meg is csinálom.
Én se tudom elhinni, hogy olyan kurva sok idő lenne egy részletesebb menüt megtervezni, másrészt a tesztelést pedig igenis hanyagul végezték el, mert nekem ne mondja azt senki, hogy nem képesek pár embernek kiadni egy béta verziót, vagy az arany lemez előtt egy-két megbízható embernek lepasszolni, hogy nézze meg nála hogyan fut. És akkor talán elkerülhető lenne az ilyen fokú totális leégés is.

Még valami.
ÉRtem én, hogy a konzolos fronthoz képest jóval kevesebb példányt adnak el PC-re, de akkor miért nem kötnek valamilyen szerződést a hardwer gyártókkal, hogy ha le is tölti a játékosa cuccot, de a gépet fejleszteni kell hozzá (stb). Vagy esetleg, ha megvásárolod a Rage-t, akkor 20% kedvezményt kapsz mondjuk videokártyára.

Ennyi. (persze mindezt normális körülmények között, nem ám úgy, hogy csak a legjobb kártyákon fut jól a játék
horrorgeeks.blogspot.com
1614 levél
Válasz 11.10.08. 18:04 #215
rootshaper
persze, azért hegesztik a peccset, mert telibeszarják a szegény kis pécéseket. ha meg még csúszott volna 1 évet a fejlesztés, akkor azért sírna a szájad.

nekem sincs másfél giga véramom, mégis tükör simán elfutott, milyen érdekes. a cfg "tökölés" meg kábé annyi, hogy fogod, kimásolod innen, vagy bárhonnan a cfg-t és bemásolod a sajátodnak. ha ennyire nem vagy képes, hogy a kisujjad megmozgasd érte (kb. annyi időt vesz igénybe, amennyit az venne, hogy a menüben beállítgatod a grafikát!) akkor meg se érdemled, hogy jól szórakozz akármivel is. nem foglak leszopni, ne is álmodj róla, de ismét tanúbizonyságot tettél arról, hogy a véleményed leginkább egy segglyukra hajaz: van, van, mindenkinek, de senki sem kíváncsi az ilyen mértékben mocskosra.

csak nekem forog a gyomrom az ilyenektől? :S
908 levél
Válasz 11.10.08. 17:25 #214
ShuleyvA
3006 levél
Válasz 11.10.08. 17:15 #213
gregmerch
Nekem az egyik gépben GeForce 580 GTX van 1,5Gb VRAM-mal és 8Gb 1600Hz-es DDRIII RAM-mal, a másikban meg egy RADEON 4870X2-es 2Gb VRAM-mal és 4Gb DDRII 800Hz-es RAM-mal. Eddig csak az elsőn néztem meg, de majd letöltöm a másikra is . Kiváncsi vagyok a különbségre.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1022 levél
Válasz 11.10.08. 17:14 #212
Dirttwo
Szánalom.Röviden, tömören, velősen Egy ekkora presztízzsel rendelkező cég mint az id, pont a PC-seket szarja telibe(már bocsánat)...Elmehetnek a jó édes anyjukba oda.Faszom fog tökölni config cfg-kkel megy egyebekkel.Inkább tolok a gépemen értelmes játékokat

Persze, a másfél Gb VRam ma már alap kell hogy legyen mi?Rohadt volna meg az ID az anyjába az ótvar doom-ja után

ennyit erről.Ez a véleményem.akinek nem tetszik leszophat.

keziccsókolom
juventushungary.hu
14642 levél
Válasz 11.10.08. 16:45 #211
Razor03
Szerintem meg a játékok 99.5%-a elvan 1 GB-os VGA-val, és még el is lesz egy évig.

Aminek nem elég 1 GB RAM ott konzolos portálás miatt kell több.

"Nem vezető játékplatformként tekintünk a PC-re. Lehet hogy ez egyeseket felidegesít, de nem tudom másként jellemezni; mindkét konzolváltozatnak nagyobb tábora van, mint a PC verziónak. Kétségtelen, hogy sokkal jobb élményt tudtunk volna biztosítani, ha elsődleges platformként a PC mellett döntünk, hiszen egy nagy teljesítményű PC közel tízszer olyan erős, mint a jelenlegi konzolok, viszont az tízszer akkora erőfeszítésünkbe is került volna." JC

Ez itt a gond kéremszépen. Elég szomorú, hogy már ők is ennyire elpártoltak a PC-től, persze ki tudja mi az igazság valójában, jó pénzért úgyis minden fejlesztő csapat arra fejleszt amiért megfizetik. Azt sem hiszem el, hogy nem lehetett volna csak picit jobban megoldani ezeket a beállításos dolgokat, hisz elvileg benne van a játékban a magas részletesség, csak kínlódással lehet előhozni. Szerintem 30 perc alatt meg lehet azt csinálni, hogy legyen low, medium, high és very high beállítási menüpont, csak dirket nem akarták ezt megoldani mert: konzol több pénz, 60 fps minden platformon (nem számít ha PC high-end is okádékül néz ki)... na mind1, azért remélem hogy még a PS3-mas verzió is szebb mint a PC-s.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1989 levél
Válasz 11.10.08. 16:33 #210
georgee
Na de ezek urhajo arban voltak anno, most meg mar nem veszik mert "regi" kartyak. Szerintem a Pc hasznalok 1% -nak ha van 2GB -os VGA a gepeben de lehet sokat irtam.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 11.10.08. 16:31 #209
georgee
Bar most latom, hogy 6950-bol van 2Gigas verzio is. Meg is van a nyertes. Hiaba, tudomasul kell venni, hogy kell ennyi memo es a gyors VGA nem csak ennek hanem a jovoben erkezo jatekoknal is. Alapvetoen en se vagyok hive az x jatekert rohanjunk boltba efektert (nekem mar amugy is erett egy uj vas beszerzese) de ha belegondolog anno a Quake 2 kedveeret vettem VoodooII 12MB-os karit. Vagy a Q1 miatt 8MB-os S3 -at ha jol emlexem.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14642 levél
Válasz 11.10.08. 16:26 #208
Razor03
GTX 560 Ti 2 GB? 4870 X2 2 GB? stb stb
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1989 levél
Válasz 11.10.08. 16:16 #207
georgee
Mert nincs elo ember a foldon akinek 2GB-os VGA-ja van De most komolyan? A ~130ezer forintos nv580 is "csak" 1,5gigas.

Mindenesetre halasztom a jakekot egy honapig. Addigra lesz javitas is gondolom. Jovo7en akartam uj vasat beszerezni de varok egy honapot mert legalabb egy AMD 6950-et kell veteleznem 5770 nem eleg semmire. Vagy is a Rage-hez...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14642 levél
Válasz 11.10.08. 15:46 #206
Razor03
201-es hsz-ben megtalálod a linket, ami 4 különféle beállítást ad, értelem szerűen a HD a legjobb.

Mondjuk azt nem értem, hogy a HD verzióba miért nem a 16-os textúrákat írták?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2829 levél
Válasz 11.10.08. 15:39 #205
Dilizs
Kipróbáltam a High Definition cfg-t, a Razor03 által linkelt oldalról! 4 van eddig: HD, High End, Mid End és Low End config filék...

Azt vettem észre, h mikor elsőnek belépek és folytatom a játékot iszonyatosan laggol meg minden...de mikor settingsben játékon belül felrakom a 16x élsímítást és alkalmazom; majd rögtön leveszem teljesen (none) és alkalmazom és ha utána folytatom a gamet; mintha nem is lenne szaggatás és későn betöltődő textúrák! 0_O
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
18826 levél
Válasz 11.10.08. 15:39 #204
Peace
Biztos, hogy a 16k-s textúrák miatt ilyen szép. Ha megmondod hol lehet állítani a tesszelációt, akkor bekapcsolom én. Bár szerintem automatikusan alkalmazza, ha dx11-es kártyát érzékel, és a motor is támogatja. Mondjuk én csak holnap délelőtt érek haza melóból, addig tesztelhetné valaki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 11.10.08. 15:35 #203
Razor03
Kipróbáltam 16-os textúra beállítással, és csupa kék minden.

Gondolom nem ártana hozzá 2 GB VRAM. Nem vagyok grafika buzi, mert mostanság a Quake 2 meg Half-Life nálam a "menő" - de ezt így nem fogom végigvinni. Majd ha olyan lesz nálam is, mint a lenti youtube videóban, akkor igen... de addig elmehetnek a picsába a trehány optimalizálatlan 20 gigás PC-s verzióval! Csak ezért az egy játékért nem fogok új 80.000-res VGA-t venni.

Mosottfos textúrákon tényleg csak röhögni tudok, főként azért, mert a Metro 2033 minden gond nélkül ilyen!

Mondhatni lefosom a megatextúrát, meg azt is hogy még kiforratlan. Kóderzseni minek újít, ha a végeredmény az, hogy a tájon kívül minden lowres ??? Inkább nyomassák izomból, legyen széteffektezve hogy magam alá csináljak, még akkor is, ha csak 30 fps-sem van! Az is kiábrándító, hogy minden fényforrás előre beállított, nincs változás, ha más szögből nézem, azt hiszem 2000-ben ez még okés volt, de azóta eltelt pár év, és láttunk sokkal különb megoldásokat is.

Úgyhogy a Rage egyelőre bukta nálam, pedig mennyire vártam.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
368 levél
Válasz 11.10.08. 15:17 #202
Hype
Itt van egy pár kép hogy nekem hogy néz ki én csak a 8as textúrákat raktam be.
1# kep
2# kep
3# kep
4# kep
5# kep
6# kep
7# kep
Ez viszont egy vicc
Kis dolgok amit az utsó képen is látni, eléggé, sőt nagyon elnagyoltak...
War, war never changes...
14642 levél
Válasz 11.10.08. 14:35 #201
Razor03
Itt a high-end beállítás, de nekem nem lett semmivel sem jobb, mint korábban. Egyedül a 8 GB-os beállítás hozott változást.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2156747

Ti nem tapasztaltatok olyat, hogy hibásak a textúra illesztések? Nekem csak akkor múlik el, ha az élsimítást felnyomom 16x-re, de akkor meg a távoli textúrák nem olyan élesek.


Na, ha így nézne ki nálam is, nem lenne egy rossz szavam sem.
Gondolom azért szebb mert tesszellációval nyomják. Nem akarja valaki kipróbálni, akinek Dx11-es karija van, hogy valóban működik-e? Vagy itt azért szebb fényévekkel, mert 16 gigás textúrával nyomják??
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 11.10.08. 14:26 #200
KisCsirkee
Ezt itt úgy ahogy van, Ctrl+C, Ctrl+V-z be a cfg-be. A megjegyzéseket jobb ha benne hagyod, így ha később állítani akarod, akkor tudod, mivel-mit állítasz. Ezek nélkül nem is teljesen egyértelmű, pl. a VSYNC esetében.

Amúgy tökéletesen műkik, nagyon szép lett a játék! A 8 gigás textúrák már nagyon szépek, bele sem merek gondolni, milyen lehet a 16 gigás. Mindenkinek ajánlom a használatát! A Textúra pop-in-t is 90%-ban kiküszöböli.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
2829 levél
Válasz 11.10.08. 14:13 #199
Dilizs
Helló, itt kellenek az idéző jelek? Vagy úgy ahogy van, mehet a cfg be? Gondolom a magyarázó szöveget is ki lehet törölni belőle...
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
14642 levél
Válasz 11.10.08. 11:11 #198
Razor03
Ettől szebb lesz a játék? Vagy csak gyorsabb gyengébb gépeken?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 11.10.08. 07:59 #197
Kanduhrka
És persze a parancsikonba:

+cvaradd g_fov 20 +com_allowconsole 1 +com_skipIntroVideo 1 +g_showplayershadow 1 +m_smooth 0


Így együtt már majdnem teljesen jó a játék, bár a textúra rajzolás nálam még egy picit késik, de mérföldekkel jobb, mint eddig. Megszűntek a néha előforduló mikroszaggatások is, illetve érezhetően jobban fut a játék is.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 11.10.08. 07:56 #196
Kanduhrka
Itt van egy komolyabb, szintén sg-ről:

(és persze a cache fájlos mappa is legyen megcsinálva)

Ez megy a cfg-be - érdemes az aspect ratio-t belőni a monitorunkhoz.



seta com_videoRam "1024" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB
seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "2" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-1" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "125" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_fullscreen "1"
seta r_aspectRatio "2" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom
seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "32" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "0" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-1" //LoD settings
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
seta vt_maxaniso "2"
seta vt_qualityhdplossless "1"
seta vt_qualityhdppower "0"
seta vt_qualityhdpspecular "0"
seta vt_qualityhdpnormal "0"
seta vt_qualityhdpdiffuse "0"
seta vt_qualitydctpower "100"
seta vt_qualitydctspecular "100"
seta vt_qualitydctnormal "100"
seta vt_qualitydctchroma "100"
seta vt_qualitydctluma "100"
seta vt_maxlockedpages "256"
horrorgeeks.blogspot.com
1614 levél
Válasz 11.10.07. 23:39 #195
rootshaper
minden küldi után dumáltam mindenkivel, ami volt küldetés, azt felvettem és ahogy néztem nem volt olyan hely, ahol ne jártam volna legalább egyszer. medium fokozaton viszonylag könnyű is volt, és tényleg rövidke. sok helyen még nézelődni is megálltam, mert annyira ízléses és hangulatos a látványvilág, hogy "fotózni" lett volna kedvem
aki járt már elhagyatott gyárakban meg ilyen helyeken, az tudja szerintem, miről beszélek. nekem ez a látvány mindent felülmúlt "posztapokaliptikumban", még az eddigi etalonnak számító Stalker-t is!
9326 levél
Válasz 11.10.07. 23:26 #194
Kanduhrka
Sg-ről szedtem:

1. Ha jobb kártyád van, akkor GPU Transcoding enable a beállításoknál.

2. A játék nem csinál magának cache mappát (szerintem ez okozza leginkább a lassan töltődő textúrákat), ezért neked kell cisnálnod:

C:Users saját usernév AppData Local mappába csináljatok egy "id software" mappát, azon belül pedig egy "rage" mappát (természetesen aposztróf nélkül mind a kettőt).

Tehát így kell kinéznie:

C: Users saját userneved AppData Local id software rage

ahol a "saját userneved" a saját userneved.

3. Ha a kártyád memóriája 512MB és 1.5GB között van, akkor:

lentebb a leírás

2GB fölött:

Szintén lentebb a leírás



Rageconfig.cfg fájlba ezt kell beírni aki 512MB-os és 1.5G VGA-val rendelkezik!

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_maxaniso 4
vt_restart
image_anisotropy 4


Rageconfig.cfg-be ezt kell beírni aki 2G VGA-val rendelkezik!

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 16384
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 16384
vt_pageimagesizeunique 16384
vt_pageimagesizevmtr 16384
vt_maxaniso 4
vt_restart
image_anisotropy 4


MAjd a cfg fájlunkat elmentjük oda ahova telepítettük a játékunkat Tehát meghajtónk:mappa RAGE BASE mappába
horrorgeeks.blogspot.com
15992 levél
Válasz 11.10.07. 23:15 #193
ufodani
Fő szál, küldetés. Már az első pályán is volt mellék, bár ezt nem jelezte az invertory. Én körülnézek mindenhol, beszélek mindenkivel.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3006 levél
Válasz 11.10.07. 22:37 #192
gregmerch
Pedig állítólag bőven 20+ óra a kampány. Újabb reklámfogás, vagy tényleg ennyire gyors voltál?
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1614 levél
Válasz 11.10.07. 22:14 #191
rootshaper
ami megfog, arra rászánom az időt, erre nem kellett sok idő.
15992 levél
Válasz 11.10.07. 21:58 #190
ufodani
Hát Te nem sokat szaroztál ha már enden vagy
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
908 levél
Válasz 11.10.07. 21:55 #189
ShuleyvA
Miért, az elején az mi volt már, hogy kimászol a kapszuládból, elhagyod a "létesítményt", és miután megment a faszi, rögtön elküld lövöldözni? Basszus. Egyrészt ugye becsapódik a földbe az a kavics, ami nem kis pusztítást visz végbe. Ennek ellenére a hely, ahol felébredünk fent van a felszínen, ráadásul soha senkinek sem jutott eszébe kilomizni. De amin eldobtam az agyam, hogy semmi átvezetés nélkül elküldenek minket lövöldözni, holott a világunkról nem kéne tudunk semmit. Jah de, kapunk a megmentőemberkétől egy sort azzal, hogy "ez a világ, üdv". Na, én már itt az elején nem vártam sokat. De azzal a sok korlátozással, meg magával a csőjátékkal nem is kaptam. Könyörgöm, annyira el vagy határolva, hogy egy kis sziklát nem tudsz átugrani, ha az utad nem arra visz. A quadom viszonylag nagy kereke nem volt képes felgördülni egy picsa alacsony palánkon - helyette nagyot koppant... a kerék. Szép iparos munka, mondhatni. De majd kiforr... pf.
1614 levél
Válasz 11.10.07. 20:57 #188
rootshaper
fú, még ilyen fos befejezést, uram isten...

SPOILER
az utolsó kvesztre úgy küld el a csávó, hogy tudatosítja bennem, hogy itt vége lesz a dolognak... hát gondoltam felkészülök, eladtam minden szart és vettem muníciót, amennyit csak lehetett, aztán durr bele. az utolsó pálya az egész játékhoz képest igénytelen és semmitmondó. mintha a Doom 3-ba kerültem volna vissza. de ez még semmi... gombnyomkodáson kívül gyakorlatilag semmi extra feladat nincs rajta, aztán egyszercsak vége és jön a kőkemény 15 másodperces ending "múvi" !!! halál komoly, de lehet még 15sec sincs... igénytelen, otromba és az egész addig összegyűjtött élménykavalkádot a földig rombolja. megmentettük a Zemberiséget, éljen, de hát így, hogy aztán semmi katarzis a végére? áh. végig élveztem, de a legutolsó 10 perc valami hányadék lett, komolyan. rettenet...
1773 levél
Válasz 11.10.07. 18:02 #187
warcat
Így van,erös fenntartásokkal kell kezelni azt az ajánlást,2560x1440-ben megy reccenés nélkül a 8k-s configgal 1GB-os 560 Ti-n.
Viszont a 16-os már durvább,bár csak olvastam ,nem próbáltam, oda tényleg kell a vram.
18826 levél
Válasz 11.10.07. 17:36 #186
Peace
8k-s röhögve megy 1 gb vram-al is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
827 levél
Válasz 11.10.07. 16:37 #185
_Sun_
Ezt érdemes elolvasni. Ezek szerint a 8k-s textúrákhoz 1.5GB, míg a 16k-sakhoz 3GB VRAM az ajánlott.
Gaming is about killing time, not killing people
1773 levél
Válasz 11.10.07. 16:25 #184
warcat
Szerencsére csak a menüben van egy kis screentearing játékban minden rendben.
Aki most kezdi annak ajánlom a hard fokozatot,még alig futottam bele izzasztó helyzetbe,akkor lejjebb csak unalmas god-mode lehet
Érdekesek ezek a szerencsejátékok,csak az a baj egy kis load game nyomogatással eléggé értelmetlenné válik a pénz,megvettem egy rakat upgradet meg több száz golyót mindenbe.

Kereskedönél 3 ablak van,ne felejtsetek el lapozni,löszer is kapható,elsöre nem találtam meg.
9326 levél
Válasz 11.10.07. 15:51 #183
Kanduhrka
Na, valamelyest javult a betöltődés, de még mindig nem az igazi

Viszont továbbra is kitartok amellett, hogy a grafika - mindent egybevéve - nagyon jó lett. Oké, közelről csúnyák a tárgyak, vagy fix fényforrások vannak, de valahogy az összhatás mégis ütős.
horrorgeeks.blogspot.com
18826 levél
Válasz 11.10.07. 14:44 #182
Peace
Igen, a vsync erőltetése catalyst driver-ből textúravibrálást okoz, méghozzá elég durvát, szóval ki is kapcsoltam. Viszont most meg egyszercsak játék közbe visszatért a szaggatás, és textúratöltés. Iszonyatosan instabil, nem értem miért jött elő ismét ez a gond. Azt hittem a cfg megoldotta.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9326 levél
Válasz 11.10.07. 14:12 #181
Kanduhrka
Lehet, kevés neki az 512MB VRAM a kártyámban.
horrorgeeks.blogspot.com
18826 levél
Válasz 11.10.07. 14:08 #180
Peace
Ráerőltettem, erre olyan szintű textúra villogás és hiba jött elő az NPC-knél, hogy csak na. Most megnézem kikapcsolt állapotban, hogy tényleg ez okozta-e.

Kanduhrka: Nálam meg pont a betöltést oldotta meg a cfg, de egy fokkal sem lett szebb a játék. De legalább már nincs mikroszaggatás, hanem tükörsimán fut, szóval ilyen szempontból hasznos volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9326 levél
Válasz 11.10.07. 14:03 #179
Kanduhrka
Beraktam a cfg-t, és bár szebb lett, de a textúra betöltődés ugyanolyan szar maradt.
horrorgeeks.blogspot.com
10589 levél
Válasz 11.10.07. 12:56 #178
Dark Archon
Miért nem erőlteted rá driverből a Vsync-et?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.