Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Rage

Rage

Rage
A legutóbbi Rage cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 11.10.07. 12:49 #177
Razor03
Hopp...

"Különben megcsináltam az első küldetést, hát mit is mondjak. Szerintem 2011-ben, Rage ez édeskevés"
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.10.07. 12:46 #176
Razor03
Nah amit Gump linkelt videót, az alapján megcsináltam a 8096-os cfg fájlt, most már azért elfogadható de ez már nem váltja meg a világot.

Szőrnyű, hogy milyen keretek közé került a játék, az által, hogy konzolosították. Valahol valaki írta, hogy John be is vallotta, hogy elcseszték azzal, hogy nem PC-re írták.

Különben szerintem nagy LCD TV-n 1080p-ben, konzolon játszva nem igazán tűnik fel a sok grafikai hiányosság, és probléma, de PC-n, ahol 1 m-ről nézed a képernyőt mocskos módon látszik hogy színtelen szagtalan, élettelen steril a megjelenítés. Valahogy olyan callofduty-s rohand végig a pályát, és ne törődj semmivel, ránézésre szép, de ha nem érdemes megállni leskelődni.

Nekem mondjuk a Metro 2033, Call of Juarez és Crysis után ez azért elég elkeserítő ID-től. Különben az utóbbi 2 játék konzolosított motorja is hasonló cipőkben jár, a Crysis 2-t kb. 15 perc után le is töröltem annyira visszataszító volt. Na meg a koncepciója is.

Különben megcsináltam az első küldetést, hát mit is mondjak. Szerintem 2011-ben, Metro 2033 ez édeskevés, bízom benne hogy fokozódik, mert ez jelen helyzetben kb. 5/10 körül mozog nálam, egyedül a Wasteland feeling menti meg, hogy ne töröljem a picsába!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
368 levél
Válasz 11.10.07. 11:52 #175
Hype
Még 1 plussz, parancsikon cél/target mögé: "F:\Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Rage\Rage.exe" +set com_skipIntroVideo 1

és akkor nem kell végignézni az intrót állandóan
War, war never changes...
368 levél
Válasz 11.10.07. 11:51 #174
Hype
update: letöltöttem a legújabb rage driver hotfixet, letöröltem teljesen a régi catalystot eredmény=> 60fps mint a szög nincs szaggatás-tépődés-akadozás, meg ez hogy a base mappába Rageconfig CFG néven benne ezzel:

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4

valamennyivel a textúrák is megszépültek
War, war never changes...
5011 levél
Válasz 11.10.07. 11:42 #173
Gump
Elvileg amit rootshaper berakott az pont olyan lenne.
De itt egy videó, a leírásban még több beállítás van.
14642 levél
Válasz 11.10.07. 11:33 #172
Razor03
Ilyan 8196-os minőségű cfg-t nem lehet vhonnan szerezni?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.10.07. 11:33 #171
Razor03
Nekem van majdnem 2 GB, mégis okádék elmosódott minden!! A grafika kb. 2004-es szintű, bár a FarCry is 2004-es, mégis körbe röhögi akárhogy nézzük. Sőt, ennél még a Doom3 is mérföldekkel jobban fest!

Ez így kúrvára nevetséges! Olyan Rage-t akarok amilyet az előzetesekben láttam basszák meg!!! Meg voltam róla győződve, hogy a grafikával legalább nem lesz gond, merthogy a trailer-ekben szépnek tűnt!

Ráadásul nekem még a FOV-ot is be kell állítanom, mert a látótér nagyon gáz 5:4-es LCD-n.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18831 levél
Válasz 11.10.07. 11:15 #170
Peace
Grafikában semmi változást nem látok, de megszűnt a mikroakadozás. Ami még nagyon idegesít, az a vsync hiánya, és a szétcsúszott képernyő.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18831 levél
Válasz 11.10.07. 11:11 #169
Peace
Hááát....ez így alapjáraton elég ocsmány. Most létrehoztam ezt a cfg-t, amit írtál, meglesem mit csinál. Ami mocskosul idegesít, az a mikorakadozás forgásnál, mikor tölti be a textúrákat. És a már betöltöttek eltűnnek, szóval, ha fordulok egy 180 fokot, és vissza, akkor minden egyes alklommal ismét betölti, és ismét meg-megakad fél másodpercre, ami felba***a az agyamat. Amúgy eddig rohadtul nem vagyok elájulva. A banditakipucolós küldit csináltam csak meg, de a hangulat az még nem kapott el. A kivitelezés is elég silány. Amit mondtatok is már, hogy nem látszik a lábunk, nincs árnyék, az egész olyan középszerű, 2004 környéki hangulatot áraszt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3006 levél
Válasz 11.10.07. 10:42 #167
gregmerch
Abba majdnem belehalt a videokártyám, pedig nem volt gyenge. A Doom 3 esetében játékmenetbeli gondok voltak főleg (vagy lámpa, vagy puska; gyenge sztori, stb.).

Azért annyira nem gyenge a mai hardware állomány, hogy ne lehetne némi finomhangolási lehetőséget beletenni az opciók menübe. Lehet, hogy az ID már az ONLIVE-ra fejleszt? Ott végülis mindegy lesz, hogy milyen a vasad.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
5011 levél
Válasz 11.10.07. 10:36 #166
Gump
Szerintem itt technikai oldalról értette hibátlannak. Mert egyébként messze nem volt az. Múlt héten láttam egy videót a kiszivárgott korábbi verziójából, ami pár perc alapján messze jobb volt, mint amit később kiadtak végül.
14264 levél
Válasz 11.10.07. 10:30 #165
balays82
Na azért már a Doom 3 is eléggé megosztotta a játékosokat, sokan azt sem tartják hibátlan programnak.
60 levél
Válasz 11.10.07. 08:55 #164
vervunhive
Igazad van, de én úgy értettem, hogy Carmack ezzel a játékkal sokak szemében úgy elásta magát, mint annak idején Romero a Daikataval. Én még nem próbáltam, tehát ezt csak az eddig olvasottak alapján gondolom.
Carmack eddig mindig profi, hibátlan programokkal rukkolt elő, de most a Rage ezt beárnyékolta. Én kívánom neki, hogy a kezdeti nehézségek után patchek, driverek segítségével kiköszörűlje a csorbát, mert bírom a munkásságát és ezt is végig akarom vinni majd párszor.
Ne fikázz addig, amíg nem eredeti a cucc a polcodon!
14264 levél
Válasz 11.10.07. 08:36 #163
balays82
Az erőműveket pedig úgy hívják, hogy PS3 és Xbox360. Alapvetően egy konzolos beállítottságú helyről van szó, ne gondold, hogy bárki is összerak ott egy PC-t.

vervunhive: Azért az túlzás. Amíg a Daikata totális kudarc volt minden téren, addig ez a Rage esetében nem mondható el, magában a technológiában pedig azért elég nagy a potenciál a kezdeti nehézségek ellenére is.
60 levél
Válasz 11.10.07. 07:58 #162
vervunhive
Ahogy olvasgatom a fórumokat, valahogy nekem az jön le, hogy Carmacknak olyan a Rage, mint Romeronak a Daikatana.
Ne fikázz addig, amíg nem eredeti a cucc a polcodon!
1773 levél
Válasz 11.10.07. 01:34 #161
warcat
Na ez érdekes szitu,olvasom itt a problémákat, de én már az elkészített config fájllal indítottam, BF3 béta driver és 560 Ti,és gyönyörü szerintem.
Azt hozzáteszem,hogy 2560x1440, tehát a nagyobb felbontás tuti dob rajta, a recéken tuti.
Sztorin még nem hidaltam le, kicsit több alapozás kellett volna és eddig eléggé csöjáték, valóban.
A kopottas assault rifle rendben van,de mindössze pár küldetés után kapsz egy vadiujnak tünö,katonai minöségü shotgunt,hát nem tudom.Meglátjuk, mi lesz.
2829 levél
Válasz 11.10.06. 23:16 #160
Dilizs
Köszi!

Nálam műxik!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
15993 levél
Válasz 11.10.06. 23:04 #159
ufodani
Méltó módon, játékosok között ünnepli meg a Rage és a Dark Souls hazai forgalmazója, a CNG Hungary a két játék holnapi premierjét, így érdemes lesz ellátogatni a Club 4 Players-be.

A Club 4 Players és a PlatinumShop segítségével, a CNG.hu közreműködésével lesz 2011. október 7-én 19 órai kezdettel indul a rendezvény, ahol játszhattok, kipróbálhatjátok és szórakozhattok is. Nyereményjáték is lesz, méghozzá bőséges, ahol a következőket nyerheted:
- RAGE játékszoftver
- Dark Souls játékszoftver
- Dark Souls kapucnis pulcsi
- RAGE poszterek
- Dark Souls poszterek


Méltó módon..erőműveken nyilván zsír lesz
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3006 levél
Válasz 11.10.06. 19:37 #158
gregmerch
Én azt nem értem, hogy az ősidők óta Pc-re fejlesztő ID miért erőltette a konzolos változatokkal egyszerre való debütálást. Mondom ezt nagy konzolosként. Ez nagyon nem tett jót neki, és valóban meglátszik az egyen grafika az egyes verziókon. Ez nem egy x plusz egyedik játék, hanem egy vadiúj etalonnak szánt grafikus motor első erődemonstrációja. Akkor talán úgy is kellett volna kezelni.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1022 levél
Válasz 11.10.06. 19:29 #157
Dirttwo
Jaja.Bár itt meg kell jegyeznem hogy marhára nem ártott volna kiadni mondjuk Dec.20-adika körül.Az idő alatt bőven lehetett volna foglalkozni még ezzel a kissé elbaszarintott motorral, aminek bár jók az alapjai kissé összecsapott lett finoman fogalmazva.És mennyivel jobban mutatna a "fa alatt" ugyebár...

idióta id..
juventushungary.hu
1614 levél
Válasz 11.10.06. 17:09 #156
rootshaper
tedd be azt a cfg-t amit írtam, a betöltődős dolgon segít, viszont a ténylegesen nagy felbontású textúrák még váratnak magukra, az tényleg a motor hibája. majd alakul ez, nem kell temetni a játékot azonnal.
766 levél
Válasz 11.10.06. 16:29 #155
PC Dome
Új hír a játékról
Rage - az Auto-Balancer okozza a gondokat
Legalábbis ezt állítja az Nvidia.
9326 levél
Válasz 11.10.06. 13:39 #154
Kanduhrka
Ami azt illeti, én se

Egyébként a grafikával, a betöltődésen kívül, semmi bajom nincs. Az összhatás valahogy nagyon frankó.
horrorgeeks.blogspot.com
15993 levél
Válasz 11.10.06. 13:31 #153
ufodani
Én addig meg sem veszem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
9326 levél
Válasz 11.10.06. 13:29 #152
Kanduhrka
Nekem egy 9800Gt-ém van, E8400-es procival és 3 giga rammal, de gyönyörűen fut a játék, akadás nélkül. Egyetlen szépséghiba, hogy ha forgolódok az egérrel,, akkor előttem rajzolja rá az élesebb textúrákat.
A játék szerintem kurva fílinges, de így nem vagyok hajlandó még egy küldetést megcsinálni. Jöhetnek a patchek.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 11.10.06. 13:24 #151
Kanduhrka
2. Nincs benne SLI támogatás
horrorgeeks.blogspot.com
14642 levél
Válasz 11.10.06. 13:02 #150
Razor03
Ez biztos hogy jó így? Mert nekem semmi változás.

Ez a játék is olyan mint a Crysis 2... egy nagy szar konzolosított FOS!

Mutatja a térkép hogy merre menjek, a felvehető tárgyak meg ki vannak emelve, villognak!

ÁÁÁÁ én ezt nem hiszem el!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.10.06. 12:48 #149
Razor03
PC - RAGE - ID - 2011 ... végülis megy ez 60 fps-sel!

rootshaper: kössz, mégy gyorsan meglesem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18831 levél
Válasz 11.10.06. 12:37 #148
Peace
Ez elég elkeserítő. Na majd talán holnap délután már én is lecsekkolhatom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1614 levél
Válasz 11.10.06. 12:21 #147
rootshaper
siránkozás helyett pedig csinálj a /Rage/base könyvtárba egy rageconfig.cfg fájlt és írd bele ezt:

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_maxaniso 4
vt_restart
image_anisotropy 4
14642 levél
Válasz 11.10.06. 12:20 #146
Razor03
Küld már el nekem azt a maxrahúzott cfg-t egy 90-es FOV-val pls, mert ez így ultragáz. Addig mentek képet.

Most nincs kedvem cfg írkálással baszakodni meg mindjárt mehetek melóba.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1614 levél
Válasz 11.10.06. 12:17 #145
rootshaper
C2D E8200-zal, 9600GT-vel, meg 2gig DDR2-vel gyönyörűen fut 1080p-ben, 8x-os élsimítással. na bumm, ellenpélda. gyakorlatilag 4 évesnél fiatalabb játék nincs már, ami ilyen gyönyörűen hasít a gépemen maxra húzva (cfg-vel), fullHD-ben, élsimítással megspékelve. le a kalappal az id előtt, akkor is.

" belőtték konzolos szintre a grafikát, ugyanazt kapja mindenki, azzal pedig nem törődtek, hogy PC-n gyengébb, alacsonyabb felbontású textúrákat is be lehessen állítani." - tele van gyengébb, alacsonyabb felbontású textúrával. mindent az adott távolsághoz mérten számol, hogy arrol a pontról nézve, ahol épp állsz, a lehető legszebb legyen a textúra.

közben meg írtál mégegy háesszt, amiben meg már az a bajod, hogy alacsony felbontású, mosott textúrákat kapsz hát így próbáljon neked a kedvedben járni akárki is
14642 levél
Válasz 11.10.06. 12:15 #144
Razor03
Na ez a nem semmi.

Gépem:

Quad 9550 @ 3.7 GHz - 8 GB DDR2 - GTX 260 1792 MB

Az első benyomások: intro nagyon epic, csak lestem . Aztán az ajtón kilépve nálam is lassú volt a textúra betöltés, de kb. csak akkor, amikor mindent be lehetett látni. Szaggatás nuku, de cserébe olyan fos rondák a textúrák, és mosottak, mint mondjuk a Quake 2-ben! Nem vicc basszátok meg!

A FOV mondhatni okádék, de semmi gond, hisz majd meghekkelem kicsit a cfg-t, ha már nem vették a fáradtságot, hogy 5:4 képarányhoz beállítsák. De ez a grafika, hát komolyan mondom, iszonyat gáz. A textúrák életlenek, és minden olyan kurvára ízetlen!

A némelyik növényről alig tudom eldönteni hogy az most textúra hiba, vagy mi akarna lenni, ráadásul olyan steril a környezet, ehhez képest a FarCry2 maga a kánaán, de még a STALKER is ilyen téren. Próbáltam volna mozdítani a tárgyakon, de szerintem nincs benne fizika, maximum a karaktereknek van fizikája de az ojjektumoknak nincs!!!

Basszus ID, kellett ez neked? Hogy lehet valamit így elkúrni. A hangulat azért adja, de minden más .... egyszerűen nem találok szavakat :S

Én is azt mondom hogy inkább legyen 20-40 fps-em szép grafika mellett mint 60-100 ilyen Quake 2 szint mellett!!! Majd mentek képet, aztán összehasonlítom valamelyik régivel hogy 3-4 éve hogyan nézett ki a játék, és most hogyan fest egy korszerű PC-n! Éljen a minden elbaszó konzol-világ!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.10.06. 11:17 #143
Razor03
Hát, i7 - 8 GB - GTX 580 párosítással naná, hogy jól fut.

Ennek a cuccnak menni kéne 8800 GTX-el 1440/közepes grafikán, és akkor senki sem szólna egy rossz szót sem, de mivel nincs benne lehetőség, hogy lentebb vegyük a grafikát, ezért a legtöbb PC tulaj leszophatja magát, ha játszani szeretne!!!

Szerintem az van hogy: belőtték konzolos szintre a grafikát, ugyanazt kapja mindenki, azzal pedig nem törődtek, hogy PC-n gyengébb, alacsonyabb felbontású textúrákat is be lehessen állítani. Az meg hogy AA-t ki/be lehet kapcsolni már 12 éve működik driver-ből...

Magyarul ugyanazt kapja mindenki, max. az esetek 95%-ban nem lesz játszható és élvezhető, holott ez egy jó játék lenne.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3006 levél
Válasz 11.10.06. 10:23 #142
gregmerch
Nekem nem szaggat és nem töltődnek később a textúrák (csak a betöltést követő mintegy 5 másodperc során van egy nagyon kicsi csúszás), de mondjuk nem gyenge a vasam sem.

A koncepció szerintem az eddigi legjobb az ID-től (a Doom 3-at legyalázza nálam), de kicsit fura ez a "se nem rpg, se nem sima fps" kezdeményezés. A motor nyilván még kiforratlan, és sok fejlesztő sok játékkal fogja tökéletesíteni sok év alatt. Egy ilyen új engine esetében nyilván a jövőre (is ) gondolnak a készítők, így nem feltétlenül a megjelenéskori aktuális géppark az igazi célközönség. A kevés video beállítási opció is ezért lehet. Kicsit "konzolosították" a dolgot Pc-n is, és az nagyon szembeötlik, hogy sokkal több van az ID Tech 5-ben, mint amit a Rage prezentálni tud ma.

Nem akarok többet mondani, lesz majd ismerteő hamarosan, a kolléga abban majd kivesézi rendesen.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1614 levél
Válasz 11.10.06. 09:33 #141
rootshaper
az egyetlen rossz döntés, amit az id szerintem véghezvitt, az az, hogy nem a Quake első részét "folytatta" ezzel a motorral.
inkább az id eddigi (doom 3 előtt bezárólag) munkássága a szívem csücske, meg persze Carmack programozózsenije. oké, hogy van egynéhány game, amit előszedek a Quake 1-2 korszakból, de mindet csak nosztalgiából, a Quake szériát pedig azért, hogy újra és újra átéljem és szórakoztasson. ez nagy különbség.

biztos jön majd hozzá amúgy peccs ami visz bele grafikai beállításokat, annyira nem kell aggódni. a Crysis 2-vel is tökéletesen ugyanez volt, bár igaz, ott volt impossible, vagy milyen beállítás
5011 levél
Válasz 11.10.06. 09:15 #140
Gump
Ne érts félre. Előrendeltem én is. Nem vágtam szart a fejükhöz és nem nulla tudással rendelkezem. Viszont bármilyen programozó rálátás nélkül is sokakat zavarhat a beállítások hiánya, meg ha úgy gondolják, hogy ne foglalkozzam azzal, hogy milyen beállításokkal csak fusson 60fps-sel a cucc, köszi én szeretem eldönteni, hogy mi legyen.
Itt azért olyat senki nem írt, hogy bárki jobbat csinál, meg a többi. Aki ezt mondja az tényleg marhaságot beszél, és engem is zavar az ilyen, főleg ha anyázzák a programozókat warez verziót játszva, meg azért jön, hogy kipörgettem (utálom ezt a szót), de milyen szar.
Az rendben van, hogy szíved csücske az id, de attól még belátható, ha voltak rossz döntések.
Én igyekszem élvezni majd azért.
14642 levél
Válasz 11.10.06. 09:12 #139
Razor03
Szerintem biztos hogy a Rage egy remek játék, de gondolj csak bele, hogy a PC-s startnál most mennyit bukik a célközönség szemében.

Vegyük példának a Crysis-t. Elég sok beállítási lehetőség volt benne, megjelenésének napján akár közepes grafikán az is "élvezhette" a játékot, akinek mondjuk csak egy 8600 GT-re vagy 7800 GT-re futotta akkoriban! De legalább ment, és be lehetett lőni úgy-ahogy!

Most kicsit más a helyzet. Olyat olvasok, hogy nem fut a csúcs modern AMD HD 6950 kártyán, pedig felső kategóriás cuccról beszélünk, ami azért FULL HD-ban jeleskedik! Igaz, AMD szar , de azért ez mégis csak dúúúrva!

Ezek alapján, akinek HD 4850/4870 vagy annál régebbi kártyája van meg se próbálja? Pedig ezek még most sem szar kártyák! Beállítási lehetőség nincs, hogy lentebb vegyük a grafikát közepesre! Gondolom így már érted a felháborodás okát. Megjelenésének napján csak csúcs hardveren fut villogás-akadás textúra betöltés hiba nélkül? Ez trehányság, ilyen játékért fizessen az ember 10.000-ret?

És most legkevésbé sem kötekedni akartam, csak meglátásom szerint ez bizony sehogy sem korrekt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1614 levél
Válasz 11.10.06. 08:34 #138
rootshaper
ha a seggüket nyalnám, akkor közvetlen nekik ömlengnék. most inkább próbálok megvédeni egy alapvetően jó játékot, amit balgaság csak azért a kukába dobni, mert lassabban frissíti a textúrákat, mint azt Pistike elképzelte. új technológiáról van szó, ami még kicsit kiforratlan, na, de mutass egyetlen olyan játékot, ami tényleg ennyire minden gépen elfut és közel azonos látványt produkál, közel azonos FPS szám mellett.

az id-nél remek programozók vannak és egyszerűen nekem kellemetlen, mikor valaki, nulla tudással és nulla rálátással olyanokat vág a fejükhöz - még ha nem is közvetlenül - hogy SZART adtak ki, meg SZAR programozók csapata és ennél BÁRKI jobban megoldotta volna. ezek csak példák, számtalan ilyen mocskolódást láttam netszerte.

próbáljátok meg élvezni, ne azt a két hibát keresni benne, aztán akkor jó lesz. és egyébként arra irányult a kijelentés, hogy szerinte csak On/Off van antialiasing-ra, pedig ez hülyeség. ettől nem lesz több opció, de ilyen jól optimalizált motor mellett én pont le is tojom.

aki nem hajlandó így élvezni a játékot, ahogy van, az nem tudja miből marad ki, de elárulom: egy igencsak jól sikerült lövöldéből.
368 levél
Válasz 11.10.06. 08:34 #137
Hype
+1
War, war never changes...
14642 levél
Válasz 11.10.06. 08:22 #136
Razor03
Látatlanban írok.

Én voltam az egyik aki legjobban várta ezt a cuccot itt a Dome-on, DE!

1. Az mégis milyen dolog már, hogy úgy ad ki egy játékot az ID, hogy az ennyi hibától szenved? Mert ugye ezek nem bugok, hanem inkább nemtörődömség!!!

2. Cramack műfajt teremtett az FPS-el, ha ők így leszarják a számítógépre való fejlesztést, akkor már tényleg régen rossz. És nem azért mert ennyire gáz a PC - annyival jobb a konzol, hanem mert egyszerűen több pénz van az utóbbiban. (pedig kalózkodás konzolon is van)

3. Voltak egyáltalán PC-s teszterek? Mivel nézték a gémet, GTX 580 SLI-vel? Legalább a grafikát lehessen egy kicsit butítani, régen akár 10 féle opció is volt egy játékban (ha nem több) manapság semmi. Minimum egy ilyen híres és nagy fejlesztői cégtől elvárná az ember, hogy ne járassák le maguk. :S

Mostanság minden sorra elbukik, pedig lehet ezt normálisan is csinálni, lásd: Metro 2033. Remélem, hogy azért idővel tényleg megoldódnak ezek a gondok, de akkor sem kéne cfg turkálással meg driver-patch frissítéssel feljavítani és várni a csodát, hogy talán jó lesz. Dura, hogy ezt kapja az ember a pénzéért.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 11.10.06. 08:07 #135
Razor03
Nah, kíváncsi vagyok mennyit jelent hogy 1792 megás a kártyám, a GTA4 esetében bevált a memória többlet. Hátha itt is segít.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 11.10.06. 00:12 #134
Gump
Attól hogy 16x-ig van AA attól még ez rohadtul kevés, nem lesz több beállítási lehetőség a hangolásra.
SPOILER
Ugye nem muszáj a seggüket nyalni, csak mert ők az id Software?
1022 levél
Válasz 11.10.05. 22:24 #133
Dirttwo
XDDDD

Ennyit erről a játékról.Elismerésem a fejlesztőknek, és igenis jó játékkal rukkoltak elő, de könyörgöm....hova sietnek? Amúgy Grat a koncepcióhoz.Akinek ez nem tetszik húzza le magát a gépe előtt merőlegesen levő wc-n.Ez célközönségnek készült, akik aggyal rendelkeznek.Korántsem tökéletes, de a driverfrissítések és az updatek majd megoldják
juventushungary.hu
1614 levél
Válasz 11.10.05. 22:21 #132
rootshaper
antialiasing egészen 16x-ig van benne, nem tudom melyik meccset nézed. a többi meg szubjektív és erőforrásfüggő. egy rageconfig.cfg fájllal ki lehet küszöbölni a textúratöltődést. mindenre van megoldás, de sírni persze egyszerűbb
368 levél
Válasz 11.10.05. 21:55 #131
Hype
Nincs videó beállítás opció, anti-alising ON/of Brightness, ha gyorsan jobbra vagy balra rántod a "fejed" látszik hogy még lassan tölti be a textúrát, akad-szaggat pedig nem kéne neki. Egyelőre nem túl pozítiv a dolog, Carmack így pc a király úgy pc a király, aztán kiszúrják ilyen dolgokkal az ember szemét. BF3 is elvileg 11 millióan próbálták ki a bétát aztán milyen konzolos dolgok vannak benne, "hülyeség hogy haldoklik a pc" mint ahogy terjengeni szokott a dolog, de egyre jobban azt lehet látni hogy tényleg még marketing sallang ellenére is 1. priorítás konzol aztán 2.-> pc konzolport aztán szevasz..
War, war never changes...
18831 levél
Válasz 11.10.05. 21:42 #130
Peace
Annak én is jobban örülnék, mint egy Quake-nek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 11.10.05. 21:37 #129
VodevilX
Inkább hamar álljanak rá a Doom 4re és termeljék ki gyorsan! Mondjuk jövő őszre.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1614 levél
Válasz 11.10.05. 21:04 #128
rootshaper
aki egy ízig-vérig id játékot vár - és nem egy RPG-t, vagy tudja a búbánat, hogy még miket szoktak beleképzelni az emberek manapság a játékokba - annak nem fog csalódást okozni. a lövölde része, olyan amilyennek lennie kell. lehet benne lőni és ez király. a környezet is eszméletlen szép, minden apró részlete egyedileg kidolgozott, semmi ismétlődés. döbbenetes munka lehet csak a pályatervezésben.
a motor is tetszetős, bár megvannak még a gyermekbetegségei, de vegyétek figyelembe azt, hogy kezdetben az Unreal Engine 3 is ilyen gondokkal küzdött, most meg lessétek meg a hírt, hogy az új 11-es Flash-ben már futtathatóak UE3-as játékok! ki tudja, mi lesz még ebből, ha a Bethesda másképp dönt és kiadja a kezei közül a motort... vagy mi lenne mondjuk, ha egy tényleges Quake folytatást adnának ki erre a motorra, a komor, sötét hangulatával. persze sokan amiatt is rinyálnának, hogy lineáris meg nincs benne semmi erpégé meg sztori meg blabla, de a klasszikus id játékok fanatikusainak hihetetlen mértékben bejönne szerintem

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.