Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Rage

Rage

Rage
A legutóbbi Rage cikkek, hírek
8067 levél
Válasz 08.08.02. 19:59 #27
Gerry
Nézd, én úgy vagyok vele, hogy amennyiben adott egy produkció, ami ugyan minden elemében fantasztikusnak tűnik, s egy legendás fejlesztőcsapat készíti, azonban teszem azt a stílusa, avagy a körítése nem jön be (esetemben legyen ez egy klasszikus hc körökre osztott II. Vh-s stratégia; igaz, ezeknél általában a játékélmény és maga a rendszer a mérvadó, nem a külcsín, de tegyük fel az álomszép és rendkívül hangulatos képzeletbeli verzió megérkezik) akkor nem kezdem el fikázni pusztán azért, mert x eleme nekem nem jön be. Ettől az adott produktum még lehet egy minden ízében vérprofi, a téma kedvelőinek mestrei alkotás. Nyilvánvalóan persze minden játék bejöhet valakinek, azonban a szaksajtóban szépen kivesézzük az adott műveket, hogy mi merre, és mennyi. Olyan emberek, akik értenek is adott stílusról: ha én elkezdenék repülőgépszimulátorról írni, még a telekárak is lemennének a szerkesztőség környékén
Imigyen tehát ha valakinek a Rage poszt-apokaliptikus világa nem jön be, annak szíve joga: én imádom a hasonló tematikákat, de teljes mértékben megértem ha valakinek ez nem jön be. Azonban ne kössünk már bele abba, ami viszont nyilvánvalóan álleejtős, azaz a grafikába (annak realizmusába ) avagy magába a világba, mikor ezek objektíve jelenleg nagyon jónak tűnnek, a grafika pedig szubjektíve is hozza a szokásos "id"-s szintet, azaz áll: irány a padló. Ha valakinek nem tetszik x. karakter feje, mondja azt, de ne kössön bele a látványilágba magába, s a grafika milyenségébe, lévén pusztán magát égeti. A grafikus motor tudása, és a megjelenített képi világ stílusa nem egy és ugyan az.
S nem mellesleg egy poénra vett hsz-re ne kezdjen el a bunkóskodás irányába elindulva okoskodni, mert a bicska mint olyan kinyílik az ember zsebében.


Amúgy amit írtál lejjebb azzal vitatkoznáék: az, hogy milyen gammákat hoznak ki adott motorra, az irreveláns a grafikus engine tudásától. Sőt, ez független az engine licensztől is, hiszen az esetek döntő többségében fix pénzt kell leperkálni egy motor licenszéért, amely független a játékeladásoktól. Természetesen amennyiben sikeres egy játék, úgy a következőkhöz is meglehet ugyan azt a motort, avagy a következő verzióját megvenni, így magától értetődően nem jön rosszul a készítőnek sem, ha az adott játék, amelyhez a motorjukat eladták sikeres lesz.
Az Unreal 3.0-nak, akárcsak az Unreal 2.0-nak az az óriási előnye, hogy az Epic lépéselőnyben van a fő rivális id-hez képest ( most a Valve-t és a Monolith-et hagyjuk). Amikor kijött a Quake II, sőt, már hamarabb is, rengeteg játékot jelentettek be rá, azonban fél évvel később, 98 nyarán megérkezett az Unreal, amelynek motorja teljes mértékben kenterbe verte a Quake 2-t. Azonban rengetegen már megkötötték a szerződéseket korábban, amelyeket nem feltétlenül akartak felbontani (persze jópáran megtették) illetve a következő id motor, a Quake III engine 99 tavaszára volt bejelentve – az áttérés a Quake II motorról erre könnyebbnek tűnt. 99 telén megérkezet az ÚT, s a kipofozott Unreal motor, amely azonban csak nem vehette fel a versenyt a Quake III motorjával-azonban ettől még az Epic szépen hasítani kezdett az engine-licenszek tortájából, mégha a Quake III motor dominanciája elsöprő is volt. Azonban ezen a ponton állt be a nagy változás, ti. a mai napig minimális létszámmal dolgozó id (jelenleg 46, ha nem csalódom, de éppen most vesznek fel új embereket: ez a mai több százas stúdiók korában szinte garázsfejlesztésnek számít, ami meg is látszik mára az elkészülő játékaikon: a korábbi 1.5-2 éves ciklusok helyett a Doom III majd’ öt évig készült, s a rage is már lassan négy éve készülgethet) baromi sokat csúszott a Doom III Tech 4-vel, míg az Epic…az Epic szépen kihozta 2003 tavaszán az Unreal II-vel bevezett Unreal 2.0.-ás motort, amire az id-nek nem volt válasza: a Quake III motor eddigre végképp lemerült, az utolsó nagyobb játékok rá építve 2002 végén, illetve 2003-ban jelentek meg. S persze, kijött 2004 végén, a Doom III, lehetett licenszelni a Tech 4-et, de eddigre egyrészt sokan licenszelték már az Unreal II-t, illetve már gőzerővel dolgoztak az Unreal 3.0-ás motoron is. Ami meg jött, látot, győzött, s kenterbe verte a Doom III motorját. S mindmáig szvsz ha 3-4 játék használta a Doom III motort, amelyek azonban a Prey kivételével szinte „hazai” termékek voltak: Quake IV, és Quake Wars, és pont.

Éppen ezért nagyon nagy kérdés, hogy mikorra hozza ki az id a Rage-t. Carmack szerint a motor már szinte kész van, ha pedig ez így lészen, akkor optimalizálni kell,és sürgősen elszórni a népeknek, különben csúsznak vele jó sokat, és mire megjelenik, már korántsem lesz akkorra durranás, mint lenne most –a ’ la Doom III. S ki tudjuk, hogy a valaha „örök második” Tim Sweeney már dolgozik az Unreal 4.0-ás motoron, s az is tény, hogy minden nyilatkozatuk ellenére nem fogják ölbetett kézzel várni, hogy az id Tech 5.0 jöjjön, lásson, és győzzön. Mindezek miatt nem csupán mint játék rendkívül izgalmas a Rage, hanem a dolog technikai oldalát továbbgondolva is. S persze játékként jó lesz ez, csak rakjanak bele sok RPG elemet, mint mondottam volt
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
8067 levél
Válasz 08.08.02. 19:18 #26
Gerry
"Gondolom nem vagy annyira hülye"

Ha már a gondolomoknál tartunk, akkor gondolom
Neked is tanítottak stitisztikát, és némi fogalmazókézséget, s azt, hogy a "nem annyira" mérsékelten kedves jelző, amire a másik fél netalán fogja magát, és bepöccen. De biztosan csak elgépelés volt, megesik

Mindenesetre hatalmas átvitt értelmet fedeztem fel, úgymint nyáladzás, ésatöbbi, köszi segítséget, magamtól soha nem jöttem volna rá. Mint ahogyan arra se, hogy egy álleejtős grafikai prezentáció, és fantsztikus hangulat mellett miért is kell fikázni valamit, amit nem is igen láttunk. Trendi, netán okosnak érzitek tőle magatokat, vagy micsoda...?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1281 levél
Válasz 08.08.02. 19:06 #25
Indigo
Cseles trükk kiforgatni mások szavait és önmaga ellen fordítani, de ez nálam nem válik be Gondolom nem vagy annyira hülye, hogy megértsd a mondandóm lényegét.... (hint: a "maszturbáció" szót átvitt értelemben használtam)
8067 levél
Válasz 08.08.02. 18:52 #24
Gerry
Mivel itt a grafikára való maszturbáció fel sem merült, egyetlen csenevész pillanat erejéig sem, gondolom majd Te ki fogod fejteni miért is jutott pontosan ez először az eszedbe. De semmi gond, megértjük mi, game híreknél előre odakészíted a kis zsepikét, gond egy szál se, csak fura az erre való erőteljes célzásokat ilyen nyíltan olvasni. Előtört az eleddig elnyomott belső én, miközben másokra célozgatsz, hogy biztosan Ők csinálják? De persze nem ítélünk el, de tényleg nem...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1281 levél
Válasz 08.08.02. 18:48 #23
Indigo
Én még nem láttam semmi olyat ebből a Rage-ből, amiért odáig lehetne lenni. Grafikára esetleg lehet recskázni, akinek erre van ingerenciája...
14642 levél
Válasz 08.08.02. 16:31 #22
Razor03
Én is oda vagyok ezért a cuccért, csak még nem írtam (vagyis ehhez a hírhez nem kommenteltem).

Carmack-ék egyszer azt nyilatkozták (nem túl rég), hogy a soron következő id játékból csak óvatosan, visszafogottan csepegtetik a kép/videó és egyéb technikai jellegű infókat, mert egyszerűen ellopják az ötleteiket, és bizonyos jeleneteket. Szóval nem lennék meglepve, ha a következő videót a jövő évi E3-mon mutatnák.

Szerintem a Doom3 is profi cucc volt, megfelelő körülmények között a környezet szerelmesei kiváló játékot ismerhettek meg. Akár a GOW-ra is ráfoghatnánk mindent, amit a Doom3-ra, épp olyan darálós eszetlen agyatlan az is, sokkal lineárisabb, csak épp nem fps - mégis szeretik .

Lehet kővel dobálni meg flémelni, meg mittomén, de ez a véleményem, és az ellentáborét meg úgy is lesz@rom .

Jah, és aki végigpróbálta az utóbbi idők Unreal 3 licenc felhozatalát, simán rá kellett, hogy jöjjön, hiába a népszerű motor, ha képtelenek érdemben bármi minőségit alkotni (Turok, Turning Point, Hour of Victory, BlackSiteArea51, Stranglehold...). GOW és BioShock-on kívül semmi maradandót nem tettek le az asztalra ezzel a grafikával, tud HDR-t meg korszerű eljárásokat, de olyan lowpoly-csillogvillog cukormáz baltával faragott primitív minden, mint a régi Unreal 2-es dolgok. UT3 és R6V még amit kihagytam, utóbbi épp becsúszik a minőségi gfx kategóriába. Sztem tipikus olcsó hús jellege van ennek a motornak, vagy csak szimplán bétás, vagy csak bizonyos részeit vásárolták a motornak, és nyoma sincs a 2004-es E3 prezentáció döbbenetes varázsának szinte sehol. Brothers In Arms H'sH-ról is lekopott a photoshopcukormáz .

Érdekes, hogy sem a Cryengine 1-2 nem fogy/fogyott, sem pedig a Valve féle Source, de az id Tech 4 sem. Source-ból kihozták a Dark Messiah-ot, mint kb. "BioShock minőség" derék munka, id Tech 4-ről pedig a Prey jut eszembe, ami szintén derék munka, trendi fikázók meg kussoljanak. Nagyjából ennyi, ezzel szembe az id Tech 3 motorból (Quake 3) eszement jókat ki tudtak hozni, minden féle korlát nélkül, kb. 2 tucat játékot fel tudnék sorolni, amikre büszkék lehetünk, Unreal 2.0 szintén, de az utóbbi verzióját nem minősítem, majd bővül a blogom "Powered by" részlege ...

Remélem, hogy ezzel az új grafikával több sikert érnek el, és nem az Unreal x.x baltával faragott csőlabirintusát kell fürkésznünk a jövőben, mert nagyon kiábrándító!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8067 levél
Válasz 08.08.02. 16:13 #21
Gerry
Hát, mint azt mondottam volt, nekem perpillanat sokkal jobban átjön a jófajta poszt-apokaliptikus hangulat és környezet a Rage-ből mint a Fallout 3-ból...csak tegyenek jó sok RPG emelet a Rage-ba, úgy lesz ez nekünk jó Carmack és az id meg végre bebizonyíthatja, hogy Sandy Petersen nélkül is képes hangulatos világokat összedobni
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1219 levél
Válasz 08.08.02. 16:00 #20
Wotan
jólvanna csak gonoszkodtam kicsit remélem jó lesz tekintve hogy abszolút fallout rajongó vagyok, de egyelőre valahogy még nem nyűgözött le a fallout 3, így nyitott vagyok minden posztapokaliptikára
"Mortui solum finem belli viderunt"
8067 levél
Válasz 08.08.02. 15:57 #19
Gerry
Hogy neked is mennyi bajod van egy első blikkre remeknek tűnő poszt-apokaliptikus világgal
Mintha tavaly 70-30 %-ot mondtak volna az FPS rész és az auókázás között, de a fizikán mindensetre bizonyára rengeteget fognak még javítani, ráfér, tény. De csak én vagyok az egyetlen, akit végre hangulatilag is megfogott egy id játék, 96 óta először?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1219 levél
Válasz 08.08.02. 15:31 #18
Wotan
amúgy ez milyen játék lesz, mert nekem nem egészen jött le. kicsit zagyvadéknak tűnik az egész. a karakterek/grafika az enemy territory kvék wars doom3ból, egy kis fallout, egy kis mad max, flatout és gollam is feltűnik a gyűrűk urából. gondolom az lesz a sztori hogy a hidegháborús atomháború után egy csomó zombi hátukra nőtt hűtőgépekkel előmászik a csatornából és harcba vonulnak egymás ellen, az emberiség ellen és ezt az emberek úgy oldják meg, hogy találnak egy benzinkutat és gyorsan csinálnak egy lövöldözős autóversenyt, mert látták a fogathajtós star wars részt. mellesleg tényleg semmi rugózása a kocsiknak bár egy atomháború után igazán nem várhatjuk el, hogy még lengéscsillapítót is találjanak.
"Mortui solum finem belli viderunt"
8067 levél
Válasz 08.08.02. 15:28 #17
Gerry
Már elnézést, de egy forradalmian új technológia javára mit hozzak fel? A videók magukért beszélnek azt hiszem, mégha a jelenlegi csupán kamerás verzió is. Azonban a realizmus ezek szerint a Te vesszőparipád: sugárfertőzött szörnyek, nem realisztikus, oké. A játékok 99.9999999%-a nem realisztikus, remélem ez nem zavar túlzottan. De akkor mi a fészkes fenéért lovagolsz ezen? Ha pusztán nem tetszik a poszt-apokaliptikus világ, akkor mond azt, ezzel nincs semmi gond, ízlések és pofonok, gond egy szál se. De ne a grafikába, a prezentált látványvilágba magába köss bele, mert az nagyon, de nagyon, de nagyon hülyén fest

(Ezen az elven akkor ha Quake 1 motorra írnak egy szimulátort, ami modellezi a Váci utcát pontról pontra, minden egyes jelenlegi üzletével és fájával együtt, igaz ménkű rondán, de a látvány voltaképpen realisztikusabb mint a Rage, hiszen hát a valóságot adja vissza, nemde? )

An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5202 levél
Válasz 08.08.02. 15:05 #16
Skorpio90
Eszembe se jutott a Crysis képkompozíciós húzása, nyílvánvaló, hogy azokat némiképpen felturbózták Azt várod, hogy bebizonyítsam, hogy a felhozott játékok realszitikusabbak, mint a Rage - ezt nem fogom tudni, lévén te sem igen hozol fel semmit a Rage javára. Sugárfertőzött szörnyek? Ugyan már, akkor miért is beszélünk valóságközeliről?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
8067 levél
Válasz 08.08.02. 14:52 #15
Gerry
Valóban nem értem, hogy pontosan mi a valóságközelibb- sajnos félszemű, sugárfertőzött ogrékról nincsenek fényképeim Ha Te most a Crysis adott, fényképeket a játékból kivett (s kissé feltupírozott) képekkel összehasonlítgatós kompozícióira gondolsz, akkor álljunk már meg egy szóra: ez nem technikai kérdés, lévén teljesen más látványvilágot prezentál a Crysis, az általad ide behozott ArmAA, lévén szép nagy területeket prezentálnak, amilyenekkel a sarki parkban is találkozhatsz. De nehogy már azért legyen "kevésbé" realisztikus a Tech 5, mert nem szépen csörgő patakokat láthatsz, meg szép zöld réteket...
De igencsak problémában lehetsz, ha minden FPS-ben ezeket keresed
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5202 levél
Válasz 08.08.02. 14:46 #14
Skorpio90
Hiába "döngöli földbe" teljesen a másik két motort az a több gigabyte-os textúra technikai szempontból (aminek a gépigényét még nem tudjuk), ami a pályát alkotja, mint az előbb említettek, ha egyszer nem valóságközelibb - amire azt mondtad, nem érted. Az a valóságközeli, amikor egy fényképet összehasonlítasz a játékból kivett képpel, és egy pillanatra gondban vagy, hogy melyik is a valódi. Viszont tényleg értelmetlen ezen vitatkozni, bár a Harry Potter-es hasonlatod kissé túlzás, úgy érzem.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
8067 levél
Válasz 08.08.02. 13:30 #13
Gerry
"cry engine kenetbe veri, vagy elég megnézni az ArmA 2-ből kijött első képet"



Ezt pusztán a technikai specifikációkra érted, amelyek tekintetében teljesen objektíven a földbe döngöli az említett két motort, avagy a szubjektív látványvilágéra, amelynél pedig szintén?

Mindenesetre láttam már pár dolgot a játékiparban tizennégy év alatt, s abszolúte nem értem mire gondolsz Te az alatt, hogy ez "nem eléggé valóságközeli". Maradjunk abban, hogy jelenleg a szaksajtó ömleng egy kicsit a motorról (csupán az objektív technikai részletek okán is, amik eddig kiszivárogtak), a játékosok elsöprő többségének leesik az álla, Neked pedig nem tetszik. Van ez így. Volt aki anno összevetette a Harry Pottert és a Gyürűk Urát, és aszondta, hogy mennyivel komolyabb is a Harry Potter. Van ilyen
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5202 levél
Válasz 08.08.02. 11:34 #12
Skorpio90
Nagyon is meglehet, hogy nem ugyanazt a videót néztük. Igenis életszerűtlen, nem igazán van olyan pillanat a videóban, amire azt lehet mondani, hogy "ez olyan valóságközeli". Említetted az Unreal engine-t. Nem tudom, miért hoztad fel, de abban egyetértek, hogy azzal a motorral sem mindig a realizmusra törekednek. "lealáz minden jelenlegi motort" - a cry engine kenetbe veri, vagy elég megnézni az ArmA 2-ből kijött első képet. Abban több életszagot találok, mint ebben a motorban. Persze ennek is megvan a maga hangulata, azzal nincs baj, és engem is érdekel a játék, még a gépigény lesz kérdéses.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
8067 levél
Válasz 08.08.02. 01:30 #11
Gerry
Jaja, bármi jöhetne, de az biztos, hogy akárcsak némi lightos RPG beütés is nagyon sokat dobna a játékon. Erősebb pedig...
Majd kiderül. Remélhetőleg még ebben az évtizedben
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
12270 levél
Válasz 08.08.02. 01:26 #10
asas01
Igen, ezt remélem én is. Elrejtett városok, ahol választható küldetéseket kaphatunk, eldugott barlang ósdi atomefgyverrel a mélyén stb.
Esetleg valami limitált fejlődési rendszer is jöhetne, ahol mondjuk implantokkal módosíthanánk a főhőst ala Chrome, csak nagyobb szabadságot hagyva a játékosnak.
i tell it like it is, cause im a bold figure
8067 levél
Válasz 08.08.02. 01:20 #9
Gerry
Igazad van, ez majd kiderül. Én úgy vagyok vele, hogy 1-2 autóverseny teljes mértékben belefér, semmi probléma, sőt, fel is dobhatja a játékot, de egy bizonyos százalékot ez ne lépjen túl - s a teljes játékidőt tekintve legyen megnyugtatóan alacsony ez a százalék
A fura amúgy az, hogy a videókból már-már mintha némi RPG beütés is kikacsintana; remélem jócskán adagolnak majd RPG elemeket is a játékba, ezekkel még nagyobbat üthet, mint "mezei" FPS-ként. A hangulat mindensetre nagyon ott van...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
12270 levél
Válasz 08.08.02. 01:15 #8
asas01
A kocsikázás önmagában nem rettentene el a játéktól, az kifejezetten tetszene, ha egy hatalmas bejárható területet kapnánk, amin kocsival közelíthetnénk meg a kisebb-nagyobb elszórt településeket. Csak ne kelljen folyton rakétás autóversenyt játszani, mert az egy egészen már típusú dolog, elrontaná a hangulatot. Nem a Rage világáét, egyszerűen az FPS-ét.
i tell it like it is, cause im a bold figure
8067 levél
Válasz 08.08.02. 01:05 #7
Gerry
A játékidő jelentékeny részében kell majd kocsikázni az "eredeti" tervek szerint - persze majd kiderül, hogy ebből mennyi marad meg. Valóban, jelenlegi állapotában nem tűnik tulzottan vonzónak,d e sanszosan profi módon fogják felvezetni ezt is. Viszont az id-től elvárható brutális grafikán túl (amelyhez persze záros időn belül meg is kéne jelennie a játéknak, mielőtt úgy járna mint az id Tech 4, aka Doom III engine) ilyen remek hangulatot már nagyon régóta nem pipáltam trailerben...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
12270 levél
Válasz 08.08.02. 01:01 #6
asas01
Kölsőre nagyon szép és tényleg realisztikus a konkurenciához képest, a hangulat szintén el lett találva a videó alapján, de a kocsikázás remélem nem lesz kötelező, mert mégha javítanának is a fizikán, egyszerűen nem tűnik túl szórakoztatónak.
i tell it like it is, cause im a bold figure
8067 levél
Válasz 08.08.02. 00:55 #5
Gerry
Nem tudom hol, és minek van életszerűtlen, műanyag hatása, meglehet nem ugyan azt a videót néztük
Ez a második videó a Rage-ból, s még ki tudja egyátalán hol tart a fejlesztés (erősen kétlem, hogy a fizika ilyen maradna aj árgányok esetében), mindazonáltal azon a tényen kívül, hogy magától értetődően lealáz minden jelenlegi motort, nem tudom hol láthattunk ennél realisztikusabb fejlesztés alatt álló enginet? Nem életszerű? Miért, korunk legjobb motorja, az Unreal 3.0 motor igen gyakran operál irtózatosan műanyag karakterekkel, illetve általában olyan helyeken alkalmaznak olyan effekteket vele a grafikusok, ahol nagyon nem kéne...
De hogy a megjelenésekor "műanyag grafikája lett volna a Doom 3-nak...bizonyára. Én sajnos csupán ebben a térben is időben élek, Te némi időbeli csúszással sanszosan pár év múlva, hogy ilyen, első pillantásra kissé vad megállapításokat teszel
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
908 levél
Válasz 08.08.01. 21:52 #4
ShuleyvA
Figyeltétek, mikor egy ugratót követően a földreérkezett a kocsi? Semmi realizmus, csak egyszerűen pákk és lennt volt, semmi rugózás stb. Nem beszélve mikor nekiment egyik a másikának, amaz pedig csúnyán elrepült.

Nem rossz, nem rossz, ebből nem lehet ítélni, de látom nem csak nekem tűnt fel a távirányítós autó style.
151 levél
Válasz 08.08.01. 21:03 #3
Peca001
ugyanolyan életszerűtlen, műanyag hatása van mindennek.

Én ezzel valahogy nem értek egyet
5202 levél
Válasz 08.08.01. 20:55 #2
Skorpio90
"csak egy grafikailag lebutított verziót fognak kapni" - na, ezt se gondoltam volna, hogy valaha írják az xbox-ról

Érdekes ez az engine, hasonlít a Doom 3-ra, ugyanolyan életszerűtlen, műanyag hatása van mindennek.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
151 levél
Válasz 08.08.01. 20:47 #1
Peca001
szakadjak meg, de nekem az autós üldözés teljesen olyan mintha kis távirányítós kocsikkal tolnák Egyébként a játk nagyon ütősnek tűnik, eddig
8067 levél
Válasz 08.08.01. 20:38
Gerry
Ugyan még szinte semmi konkrét nem derül ki a Rage-ről, s az infók csordogálási ideje is hagy némi kívánnivalót maga után, a grafika egyre brutálisabbnak tűnik, illetve a Hangulat, a nagybetűs Hangulat csak úgy ömlik belülük; remekül visszaadja a Mad Max, és furamód még a részben arra építkező Fallout világok hangulatát is - jobban, mint a Fallout 3 az eddig látottak alapján. A kérdés csupán az, hogy a még mindig csupán pár tucatnyi embert foglalkoztató id képes lesz-e belátható időn belül befejezni a Rage-t, avagy elcsúsznak majd, mind a Doom 3 esetében-ami az eladásokon ugyan nem látszott meg, de az engine licenszeinek igen halovány számán már igen.
S mindezeken kívül persze minden tiszteletem az id-é, akik végre képesek voltak egy új névvel előállni - pölö. hiába komálom oly nagyon a Blizzardot, ha a legutolsó teljesen új címük az immáron pontosan tíz éves StrarCraft volt...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
766 levél
Válasz 08.08.01. 20:38 #-1
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Rage - új videó; gondok Xboxon (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.