Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Far Cry 3

Far Cry 3

Far Cry 3
A legutóbbi Far Cry 3 cikkek, hírek
10985 levél
Válasz 12.12.03. 19:27 #165
VodevilX
Napnyugta, trópusi vihar
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10258 levél
Válasz 12.12.03. 19:13 #164
MattMatthew
Huhh, végére értem a történetnek, nem sok mindent szedtem össze de a támaszpontokat elfoglaltam egytől egyig. Tetszett a vége is! (spoiler: youtube ending)
SPOILER
Azért ennél egy kicsit hosszabb "closure" részt vártam volna miután megmentettem Lizat meg a többieket. Az az egy mondat kevés volt, egy rövid párbeszéd a hajón elmenet közben még illett volna oda.


A másik befejezés jobban tetszett megvalósítás szempontjából. A döntés viszont tőlem és talán a karaktertől is idegen volt. De jó volt a csattanója.

Csodálkoztam is a "strong sexual content" cimkén, mert játék közben ez a befejezés nálam nem került elő, a korábban történt jelenet meg talán még belefért volna a "partial nudity"-be. Őrült ribanc...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8624 levél
Válasz 12.12.03. 18:47 #163
davkar9
Egy láda bugos, de ezen kívül mindent összegyűjtöttem. Van még 5 sztori küldim amikre végre oda tudok figyelni, nincs több, "jé itt van 50 m-re egy relic, menjünk el érte" helyzet.
Simple. Eternal. Beige.
851 levél
Válasz 12.12.03. 15:20 #162
fZolee
Igen, peldas a fejlesztok-kiado hozzaallasa.
Tanulnak a hibajukbol es eszukben sincs elkovetni megint.
(sok mas csapat tanulhatna toluk)
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
14264 levél
Válasz 12.12.03. 14:20 #161
balays82
Amit az utolsó két mondatban írsz, szerintem az jelenti a különbséget a második és a harmadik rész között. A Far Cry 2 esetében kaptunk egy hatalmas, de egyébként szinte teljesen üres játékteret (idegesítően gyorsan újratermelődő ellenséges egységekkel), ami csak arra várt, hogy megjelenj bizonyos pontokon, aminek eredményeként valami történt.
Ezzel szemben a harmadik rész világa tényleg él, a főhőstől függetlenül is. Bár ez igazából túlzás, egyszerűen csak nagyon jól teremti meg ennek az illúzióját. Tényleg úgy érezni, hogy a főhős csak véletlenül csöppent bele az események közepébe, mert éppen rosszkor volt rossz helyen.

Nagyon tetszik az Ubisoft (Montreal) hozzáállása ezen a téren, képesek belátni, ha valamit rosszul csinálnak, a következő részben pedig meg is lépik a szükséges változtatásokat. Ez történt az Assassin's Creed esetében, illetve ez történt most is. A végeredmény az év talán leghangulatosabb játéka lett.
851 levél
Válasz 12.12.03. 14:03 #160
fZolee
Vasarnap volt par oram jatszani a jatekkal.....hat Sleeping Dogs mellett nagyon ev jateka eselyes nalam.
Multkori vga csere el lett halasztva januarig, az adatlapomon talalhato konfigon is teljesen jatszhatoan fut, minden high-on, igaz felbotast le kellett vennem 1600x900-ra es antialiasingot is hanyagolni kellett, de a latvany meg igy is elkepeszto.

kb 4-5 ora jatek utan fokuldetesben meg sehol sem vagyok, szigeten bolyongok, mellekkuldiket csinalok, fejlesztgetem magam. Ebben a jatekban is benne lesz 20-30 ora jatekido szerintem, vagy meg tobb.

Nagyon tetszik, hogy a szigeten minden el, allatok mindenfele, ahogy volt emlitve lentebb is olykor minket vagy ellenseget megtamadjak...

Ebben a jatekban megvan a nagybetus HANGULAT, amit evente max 3-4 jatekrol tudok elmondani.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10258 levél
Válasz 12.12.02. 23:52 #159
MattMatthew
Már én is majdnem mindent összeraktam, a questes spéci bőrök közül nincs meg még az össz.

Viszont néha nagyon jól tud jönni, ha egy maci az ellent kezdi el enni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6483 levél
Válasz 12.12.02. 21:31 #158
GustyX
Dehogyis! Ha nem lehetne (de szerencsére lehet) oldalazni, megszoknám keservesen, de ez a "toggle" sprint már fuck kategória nálam (ahogy a guggolás is, ha nyomvatartós lenne). Engem ez zavarnak az ilyenek egy-egy játékban. De nem emiatt hagyom ki, csupán minek adjak ki egy játékra pénzt, ha van most bőven mivel játszanom? Ennyi. A fenti meg csupán megerősítette ezt most.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18847 levél
Válasz 12.12.02. 20:32 #157
Peace
Hála az égnek legyártottam mindent, vége a vadászidénynek!!!

Ami még mocskos idegesítő, ha outpost mellett rögtön felbukkan egy dög, és csak a hangtompítós sznájper van nálad, amivel 1% esélyed van kinyírni, szóval vagy meghalsz, vagy assault riflével kinyírod, és ezzel ugrott az észrevétlen outpost kipucolás 1500 xp-ért. Úgy is jártam már, hogy mentem, mint egy igazi ninja, nagyon királynak éreztem magam, dead from above meg minden, erre az outpost közepén egy ilyen hülye madár felbukkan a semmiből, és elkezd csipkedni, itt is bukott a csendes pucolás emiatt. Szóval hogy elejét vegyem az ilyen bakiknak a jövőben, szépen betettem 4. slotra a jó öreg hangtompítós mp5-öst, és most aztán jöhet bármilyen dög, telepumpálom szép csendben ólommal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8624 levél
Válasz 12.12.02. 16:58 #156
davkar9
"spoiler"

Tök jó hogy kb az egész első szigetet elspoilerezték a megjelenés előtti videókban.
Simple. Eternal. Beige.
10258 levél
Válasz 12.12.02. 16:13 #155
MattMatthew
pm
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
591 levél
Válasz 12.12.02. 14:32 #154
nazgul
Figyeljetek már. Kalóz verzióm van.Ne firtassuk. Szóval aa lényeg, hogy ne ment. Nektek hogy megy a mentés?
34 levél
Válasz 12.12.02. 14:18 #153
Baldrick
Ami engem zavar, az a menü. Pontosabban az, hogy ugyanolyan leveleket vagy állatbőröket nem rakja egy csoportba, hanem mindet külön külön tartja. Gyűjtésnél hamar megtelik a csomag tartalma és ilyenkor ki kell dobálni. Ám természetesen minden alkalommal megkérdezi, hogy biztos ki akarom-e dobni. Sőt még eladásnál is ezt teszi. Hosszú távon pedig bosszantó tud lenni, de lehet csak engem zavar. Ahogy meg már írtátok, amint minden fel lett fejlesztve értelmét veszti a vadászat.
18847 levél
Válasz 12.12.02. 14:03 #152
Peace
Lehet egyszerűbb lett volna stimuláló szerekkel, ebben valóban igazad van. Amúgy unlockolódott vagy 26 skill, megvettem a 2 íjász képességet, és az aranytigrises küldi így már egy vicc volt. Odasétáltam 5 méterre tőle, és sündisznót varázsoltam belőle 1,5 másodperc alatt. Nevetséges.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
34 levél
Válasz 12.12.02. 12:33 #151
Baldrick
Ott a titok egy craft cucc volt. Nem tudom, már, hogy akkor kapjuk-e meg a receptet vagy mástól függ, de van az a cucc amivel nagyobb sebzést okozol az állatoknak. Azzal 2 nyílvessző elég volt.
18847 levél
Válasz 12.12.02. 11:19 #150
Peace
GE*ÍÍÍÍÍÍÍÍ, ez nagyon nem volt egyszerű!!!! Tudom, hogy kegyetlen béna vagyok, de ezzel a vadászattal most vagy 50 percig szoptam. És az a tetves dög elszalad, mikor felállok a kis sziklára, nem hogy körözne szépen, hogy leszedhessem. Valami eszméletlen csoda folytán ki tudtam nyírni, de vagy 5 vessző kellett bele. Tudom én, hogy különleges kráfting matériál, de akkor sem kellett volna így szétszopatni a népet. Most megláttam az íjas tigrisvadászat plakátot, olyan szinten nyomtam rá a cancel-re, hogy majdnem széttört az egér bal gombja.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18847 levél
Válasz 12.12.02. 10:34 #149
Peace
Az íjas pumavadászatnál idegesítőbb hulladék szemét szar küldetéssel még az életben nem találkoztam!!! Most kezdtem el 15.-szörre, de a fejem az majd szétrobban az idegtől. És se egy magasles, se fára nem lehet mászni, semmit, az a dög meg szétkap 2 másodperc alatt, az íj meg egy használhatatlan szemét fegyver....

Jah, megoldottam a cápát, partról sznájperrel kilőttem mind a 4-et, amire szükségem volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8624 levél
Válasz 12.12.02. 10:01 #148
davkar9
Jó kis küldi volt, de ettől a tecno-raptől legszívesebben machetet dugtam volna a fülembe...

Cápa: el kell ütni a csónakkal! Persze a csónakból lövöldözgetés a biztos. Érdemes kamerával körbenézni beugrás előtt, de még így is van amikor a semmiből bukkannak fel.

Medve-tigris: (majdnem) egy tár AK a fejére, attól megfekszik.

Krokodilt utálom nagyon. Este volt, beúsztam egy barlangba erre hopp, derékig eltűntem. Fél métert ugrottam hátra székestül.
Simple. Eternal. Beige.
3023 levél
Válasz 12.12.02. 09:17 #147
joccc
Én 3 cápát nyírtam ki eddig,s mind1iket 1 helyen. Volt 1 elsüllyedt hajó,s annak az árbocára álltam rá,ami kicsit kilógott a vízből. Onnan pedig PKM-el pár lövés 1 cápa. Csak kérdés,h milyen gyakran találsz ilyen jó helyet. De a hajós megoldás még talán jobbnak is tűnik,mert ott követheted a cápát. Nekem hajó híján ez is megtette bőven.
-
10258 levél
Válasz 12.12.02. 09:13 #146
MattMatthew
Még nem próbáltam, de mivel a vízbe beugrani őrültségnek tűnt ezért azt gondoltam, hogy csónakból lelövöm.

Egyetlen szívfájdalmam eddig az az, hogy medvére sörétessel kellett vadászni. Tigrisse íjjal ugyan elég beteg dolog, de legalább megvalósítható a valóságban is, de sörétes és medve?!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18847 levél
Válasz 12.12.02. 09:07 #145
Peace
Cápára hogy lehet vadászni? Víz alatt ugye nem lehet se lőni, se késelni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3023 levél
Válasz 12.12.02. 00:15 #144
joccc
Haha! Weeeeeeed.


Végigtoltam a story-t. Nagyon bejött. Nem is értem,h miért írtak erről a játékról olyat,h átlagos story. Oké az eleje olyan,de vajon az írója csak az első 1-2 órát játszotta volna le ? Mind1 is. Nagyon tetszett. 1-2 dolgot belelehetett volna még szórni,de nekem abszolúte bejött. Eddig holtversenybe van nálam az első helyért a Hitmannel.
-
10258 levél
Válasz 12.12.02. 00:05 #143
MattMatthew
Epic!
(a zene, meg ez a rész a játékban, a videót nem figyeltem)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
15994 levél
Válasz 12.12.01. 23:49 #142
ufodani
Áá nem dugom meg a csajt mert nem ízlik a parfümje
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
8624 levél
Válasz 12.12.01. 23:39 #141
davkar9
Ööö most nem tudom hogy jól értem e, de komolyan azért akarod kihagyni az év „legjobb” (év játéka díj nálam is érik, reszkess Connor!) játékát mert lehet benne sprintelés közben oldalazni? Kipucoltam az első szigetet és én csak egyenesen szaladgáltam eddig, szóval nem kötelező...

A történettel egészen meg vagyok elégedve. Akciórésze simán hozza/veri a codot (tudtommal attól kell elájulni, hogy hú de akciófilm). Pár storyküldi után elérhetővé vált egy csomó új skill, de mivel előtte fölfedeztem mindent így volt vagy 20 elszórható pontom. Pikpakk, csuklóig tele lettem tetkóval.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 12.12.01. 22:37 #140
GustyX


Akkor még jó, hogy nem vettem meg, még a Tescoban sem. Engem zavar az ilyesmi apróság.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
15994 levél
Válasz 12.12.01. 21:52 #139
ufodani
Oksa én nem régen tettem fel, azt gondoltam, h 1-1.5 nap alatt már fel is dobtak egyet.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.12.01. 21:47 #138
balays82
Kis pontosítás:

Biztosan lehet futás közben oldalazni, illetve a futás is toggle, nem kell folyamatosan nyomni a gombot.

Amúgy jelenleg nagyon "év játéka" esélyes a játék, de még olyan friss az élmény, hogy talán korai kijelenteni. Majd pár hát múlva, tiszta fejjel kell listát állítani.

Ha esetleg valakinek még nem tűnt fel, UPlay pontért is lehet extra küldetést (Testing Unit) és fegyvert venni.

ufodani:

Mivel a patch telepítésével indul a játék, nehéz lenne nem észrevenni.
15994 levél
Válasz 12.12.01. 21:32 #137
ufodani
És van csúszás. C ( futás közben )
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.12.01. 21:23 #136
ufodani
Nem olvastam sokat vissza de vágási, h van 1.01-es patch 258 megáért.
A LOST EXPEDITIONS az enyém, +2 extra pályával.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3023 levél
Válasz 12.12.01. 17:12 #135
joccc
Igen az is kicsit furcsa,bár az engem annyira nem zavar,bár tény,h hangulatelem.
-
10985 levél
Válasz 12.12.01. 16:33 #134
VodevilX
Nekem meg talán az nem szimpatikus, hogy ott helyben bármit craftolhatsz, talán jobb lenne safehouse-ban, valami műhelyben.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3023 levél
Válasz 12.12.01. 16:17 #133
joccc
1 dolgot hiányolok eddig ebből a játékból nagyon,s azt nem is igazán látom a maradék 5-8 még ki nem rakott skill közül,h lenne, az pedig a késdobálós stealth harcmodor. Mert oké,h van takedown,de az még sem olyan... Ezt nem értem,h miért nem rakták bele,noha van minigame belőle.
-
10985 levél
Válasz 12.12.01. 15:51 #132
VodevilX
Miért ilyen addiktív?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3023 levél
Válasz 12.12.01. 15:04 #131
joccc
Boar az a terkepen balra nezo allat. A diszno a terkepen balra nez. En elsore azt hittem a vaddisznora a tetkepen h orrszarvu! tehat vaddiszno balra, malac jobbbra nez. Igy mar konnyu lesz megtalalnod a terkepen.
-
14264 levél
Válasz 12.12.01. 14:26 #130
balays82
Ez furcsa, de a lényeg, hogy megoldódott.
10258 levél
Válasz 12.12.01. 14:18 #129
MattMatthew
Az ott malac volt, illetve most hogy visszamentem csak malacot találtam ott (meg varánuszt) de máshol találtam már vaddisznót, szóval megoldódott. Így három fegyverrel, íjjal, hangtompítós sniperrel és assoult rifle-lel egész jól lehet már űzni az ipart.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 12.12.01. 11:36 #128
balays82
Egészen biztosan boar lesz az, nem véletlenül kell éppen oda menni.
10258 levél
Válasz 12.12.01. 11:19 #127
MattMatthew
Az ha jól emlékszem akkor az malac (pig), nekem meg vaddisznó (boar) kell. De megnézem legközelebb.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8624 levél
Válasz 12.12.01. 10:51 #126
davkar9
Nagyon tetszik!

DE! Azok a rohad cápák... Szétnézek, sehol senki, jövök fel levegőért erre vámmm, eltűnt a karom. Félek bemenni a vízbe. Azt szoktam hogy csónakkal átmegyek a randa fején. A tigris is állandóan megcsócsál, vagy másfél tárat ki kell ürítenem rá. Vadászat meg sajnos a szükséges táskák megszerzése után értelmét veszti, most már mindegyiknél csak a poszteres küldi anyaga hiányzik. A ffftty-sssha,… fákk hang miatt meg nem éri meg nyúzogatni.

Szigetfelfedezést élvezem, simán lesz ebből egy 50-60 órás játékidő.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 12.12.01. 10:50 #125
balays82
Az hogy lehet? Ahová Dennis a játék elején elküld virágot szedni, meg két vaddisznót levadászni, ott egy csomó szaladgál.
10258 levél
Válasz 12.12.01. 10:47 #124
MattMatthew
Meh... nem találok vaddisznót, így nem tudok lőszertartót csinálni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 12.12.01. 10:33 #123
balays82
Az eddigi tapasztalataim alapján:

- Azt hiszem, lehet.
- Nyomva kell tartani (Left Shift).
- Toggle. A guggolás és a felállás is "C".
- Nyomva kell tartani, himbálózást nem tapasztaltam.
- Erről még sokat nem tudok mondani, de random járőröző egységek biztosan vannak. Illetve el lehet foglalni táborokat, ahová "beköltöznek" a saját embereid, tehát ott biztosan nem termelődnek újra az ellenfelek. Azt még nem tudom, vissza tudják-e foglalni.
- Fedezékrendszere van, automatikus, ha fedezékre alkalmas tereptárgy szélére húzódsz.
6483 levél
Válasz 12.12.01. 10:25 #122
GustyX
Na akkor lenne pár kérdésem a játékkal kapcsolatban, nehogy az ilyen kis apróságok hazavágják nálam az élményt

- sprint közben lehet "oldalazni"?
- sprint az toggle vagy nyomva kell tartani?
- guggolás az toggle vagy nyomva kell tartani? Ha előbbi, akkor ugyanazzal a gombbal is lehet felállni vagy külön gombbal?
- célzás az toggle vagy nyomva kell tartani? Célzásnál amúgy elkezd himbálózni(olyan BiAHH módjára) egy kicsit az irányzék vagy egyből stabilan megmarad?
- újratermelődő ellenfelek vannak?
- fedezékrendszer van benne, ha igen, hogy működik? Ha jól tudom van benne.

Nagyjából ennyi
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 12.12.01. 10:23 #121
balays82
Akkor rossz helyen olvasod. Tegnap hivatalosan is megjelent, néhány bolt pedig már csütörtökön kiszállította, nekem is akkor érkezett meg. A Steam is aktiválta már a játékot. Szóval már nagyon is megjelent, kivéve Észak-Amerikát, mert ott csak jövő kedden fog.
2853 levél
Válasz 12.12.01. 05:28 #120
RAI*DEN
Hát srácok, rengeteget játszottam eddig a játékkal, már-már elgondolkozom rajta, hogy kibaszottul nincs életem, 1,5 hét múlva 2 zh-t írok, aztán kezdetét veszi a vizsgaidőszak, a játéknak meg kb a felével végeztem és a játékidőm valahol 20 óra környékén van. Handbook szerint 72%-nál járok összesítésben, de ez tartalmazza azt is, hogy az első szigeten az utolsó ládikáig mindent megkerestem a megvásárolható térképek segítségével, és igen, ezeknek a ládák-ereklyék-leveleknek a felkutatása minden egyes szigeten rengeteg időt igényelnek... Maga a sztoriszál ugye könnyen teljesíthető lenne, de ha valaki maximalista, szerintem olyan 40 órát lazán belerakhat a sztori részébe, mire a játék végére érhet, meg persze ajánlott is kutakodni és az extra feladatokat végrehajtani az extra XP és pénz miatt(persze pénzhiányban nem kell szenvedni egyszer sem). Csak érzékeltetésképp, már átjutottam a második nagy szigetre, és az első rádiótornyot ki is iktattam és az általa felfedett területen mindent megcsináltam, és mindent megkerestem és csak ennek a kis résznek a maxolása kb 3 órát vett igénybe, ami azért nem kevés, és még van kb 6 ilyen rész ezen a szigeten(most sajnos fejből nem tudom pontosan mennyi...).

Akárhogyis, az év legnagyobb durranása számomra a Far Cry 3. Igaz, hogy csak X360-anon játszok, de itt is meggyőző látványt nyújt. Ami kellemetlen egy picit, hogy néha érezhetően leesik a framerate 1-2 jelenetnél, tehát érezhető, hogy a jelenlegi konzolgeneráció a végét tapossa már jócskán. A játékról még annyit, hogy a sztorija iszonyat jó, nagyon bejövős, a párbeszédek sem untatnak, bár néhány beszélgetést szívesen skippelnék(tehát a nem fő történeti szálak részét képező story quest-eket). Példának okáért hadd említsem azt az idegesítő küldetést, ahol egy fazon 3-szor küldd el különböző gyógynövényeket szedni, és minden egyes alkalommal elfelejti, hogy mit mondott azelőtt, meg azt sem tudja, hogy mit keresünk egyáltalán ott, kicsit idegtépő.

Végszóval nem tudok még szolgálni, és igazán kellemetlen tényező csak kettő van a játékkal kapcsolatban. Az egyik, hogy sajnos valamikor ennek is a végére érek, és akkor rohadt szar érzés lesz, hogy végére értem a 2012-es év számomra legjobb címének, a másik hát, meg SPOILER-es, bár nem túlságosan, mert elég csak a szigeten lévő rosszarcok hierarchiáját tekinteni, hogy ki-ki felett áll.
SPOILER
Sajnos Vaas az első sziget főgonosza, pedig a vele való jeleneteket rettenetesen éreztem, és imádtam haladni a sztoriban azért, hogy újra összefuthassak vele. Másrészt mivel Buck is az első szigeten található és az ő karaktere is zseniális, így már csak Hoyt maradt a másik szigetre, a főgonosz, aki minden szarkeverésnek a forrása. Bár túl sokat nem láttam még Hoyt-ot a játék során, de kétlem, hogy az ő szála ne erősödne meg a játék előrehaladtával, de már számomra kezd összeállni, hogy hogyan kerül Jason Brody a bizalmába, persze álcában Nah, elég a fecsegésből, a lényeg, hogy Vaas nagyon hiányzik nekem így, hogy sajnos meghalt... Reméltem, hogy valami csoda folytán ő marad a végére, de sajnos nem így lett, de persze lehet meglepetés, mert Vaas hulláját úgy teljes valójában nem igazán lehetett látni miután végeztünk vele...
105 levél
Válasz 12.11.30. 23:38 #119
rsescort
Most még mindig a bemutató verzióról beszéltek? Mert mindenki elővételezik, megjelenésről még nem olvastam semmit...
621 levél
Válasz 12.11.30. 17:34 #118
Ghost dog
Titeket nem idegesít, hogy a hullák és az elejtett fegyverek "villognak" figyelemfelkeltés céljából? Mert a ládák még hagyján, de ez így eléggé illúzióromboló...
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
3023 levél
Válasz 12.11.30. 15:14 #117
joccc
1 jó tanács: Ne nagyon bújjatok olyan fedezékek mögé,ami könnyebb anyagból van,mert átviszik a golyók! Végre 1 ilyen jó színvonalú játék,amiben ez is megvalósítást nyer.
-
3023 levél
Válasz 12.11.30. 15:01 #116
joccc
Akkor nem vok vak! Köszi a megerősítést!

Nagy pozitívum számomra,h végre megcsinálták azt,h a felvett fegyverek elérhetőek 1ből az arzenálba,s nem kell megvásárolgatni őket. Maximum csak ugye a fejlesztés érkezik később hozzá. A látványvilág meg egyszerűen elképesztő.
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.