Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» GTA IV - trailer (Hírek)

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV
A legutóbbi Grand Theft Auto IV cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 08.10.09. 16:22 #97
Kanduhrka
Nyílván lennének határok a realisztikusságot illetően, de ha neked az jó, hogy végigrombolod az egész várost mindenféle, a jövődre kiható kockázat nélkül, az enyhén szólva is megkopott már.
horrorgeeks.blogspot.com
12270 levél
Válasz 08.10.09. 16:18 #96
asas01
Nem számoltam, hogy eddig mennyit kellett beléd lőni, hogy elpusztulj, nem tudom, hogy mit változtattak. De igen, úgy gondolom, hogy egy árkádos játékban nincs szükség olyan elemekre, amik tönkretennék a hangulatot azzal, hogy fölöslegesen idegesítenék a játékost. Nem akarok egy 130 km/h-s üldözés során arra figyelni, hogy van-e autópálya matricám, de még annak sem örülnék, ha minden küldetést 30x kellene megismételni, hogy végre ártatlan áldozatok és szemtanúk nélkül vezessek át egy súlyosan gyúlékony anyagokkal megrakott kamiont New York főbb utcáin.
Arra ott van a Mafia. Erre meg a GTA.
i tell it like it is, cause im a bold figure
9326 levél
Válasz 08.10.09. 16:12 #95
Kanduhrka
Tehát akkor szerinted ez a része teljesen rendben van. Olyan jó, hogy 7 év alatt semmit sem kellett változtatni rajta.

(Az UT meg alapból szar)
horrorgeeks.blogspot.com
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:52 #94
asas01
Ja, tényleg sokkal szórakoztatóbb lett volna, ha havonta csak 1 kocsit köthettél volna el, a hátralévő időben meg órákig szaladhattál volna a városban(kizárólag a zöldön átmenve!) vagy mondjuk, ha bevittek volna gyorshajtásért vagy fegyverbirtoklásért.

A GTA egy árkádos akciójáték. Akkor veszed elő, ha száguldozni akarsz a városban vagy ki akarod próbálni, hogy meddig tudsz menekülni egy robogóval a hadsereg tankjai elől. Vannak játékok, ahol hiányzik a realisztikusság, de ez nem olyan. Jó lett volna az UT, ha szétfröccsensz vagy legalább megbénulsz a rocket jumptól?
A GTA sem lenne jó, ha a mostaninál nagyobb mértékben kellene tartani a cselekedeteink jogi és morális következményeitől.
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:38 #93
asas01
Nem tudom, rég játszottam már a 3. résszel, de nem emlékszem, hogy konkrétan az autólopás állt volna a középpontban. Kellett párszor kocsit lopni, de nagyrészt ott is csak menekülésre/üldözésre kellett őket használni, ha jól emlékszem. Az első 2 részre pedig ez főleg igaz, tehát tulajdonképpen a 3. a kivétel, csak arra illik a név.
i tell it like it is, cause im a bold figure
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:35 #92
Kanduhrka
Az általad említett Getto Wars bőven elég címnek (SA-nak)
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:34 #91
Kanduhrka
És az igenhosszú játékidő alatt egy sofőrnek sem tűnt fel, hogy ugyanaz az ember lopkodja el a kocsikat, a rendőrségnek pedig az, hogy már 40x vittek be minket
Ma már mindenképpen megmosolyogtató ez, így itt is lehetne változásokat eszközlni.
horrorgeeks.blogspot.com
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:34 #90
padavan
De ezekben a részekben már a fővonal töredéknyi százaléka kapcsolódott csak kimondottan autókhoz, autólopáshoz. Az pedig, hogy Te kirángatod az arcot a kocsiból, mert könnyebb, mint venni egy kocsit, az messze nem fedi le a játék címe által hamisan sugalltakat. Mert a történet maga nem az autólopásokról szól és nem is az autótolvajokat mutatja be. Az általad leírt momentum csupán egy célszerű mozzanata annak, hogy eljuss A-ból B-be, nem a történet gerince. Lövöldözök is az SA-ban, akkor legyen a neve simán csak Nagy Lövöldözés, vagy mittomén.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:31 #89
Kanduhrka
Azért túlzásokba sem kell esni
horrorgeeks.blogspot.com
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:30 #88
asas01
VC-ben és SA-ban nem? Én úgy emlékszem, hogy kb. percenként 5 autót loptam el, mivel ez volt a közlekedés legpraktikusabb formája, ráadásul a küldetések nagy részéhez is, így vagy úgy, de kellett lopni valamilyen járművet.
i tell it like it is, cause im a bold figure
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:29 #87
Kanduhrka
Konkrét elképzelésem nincs, annyi a lényeg, hogy a játékos 3x,4x,5x is átgondolja, belehajtson vmibe vagy vkibe. Ezt FPS-ekben is meg lehetne valahogy oldani. Ha szarul játszol, később nehezebb lesz a játék, mert nem kapsz mondjuk tüzérségi támogatást stb.
A lényeg, hogy az adott tetteink kicsit befolyásolnák az elkövetkezendő időket, különböző segítségekkel, büntetésekkel motiválva a játékost. (pontosabban a büntetés elkerülésével)
Vagy, ha túl sokszor halsz meg, nem kapsz meg bizonyos küldetéseket, és ilyesmik.

Szerintem hasonló ötletekkel mindjárt megváltozna a játékos hozzáállása, hiszen kezdene hasonlítani a való életre.

Az eddigi GTA-kban megmutatták mit tehetünk meg egy részeltesen kidolgozott városban, most már ideje lenne megmutatni azt is, mit nem érdemes, mire kell ügyelni.
horrorgeeks.blogspot.com
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:29 #86
padavan
Nono, azért a HL esetében a játék címében elrejtett esemény következménye a többi epizód, tehát azért ott ekkora gond nincs a címmel.

Volt egy "felezési idő", aminek következtében történnek x események.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
29146 levél
Válasz 08.10.09. 15:29 #85
Germinator
Mondjuk egy ilyenért lehet hogy súlyos lenne a game over nulla bűnözői előélettel (hisz csak most kezdted a játékot, tegyük fel), de mondjuk ha a játék előrehaladtával folyamatosan gázolod el és lövöd halomra a civileket, talán egy idő után reális lenne, hogy villamosszékbe küldenek

És ebben benne van az is, hogy nem 100%, hogy elkapnak a rendőrök - épp az a lényeg, hogy menekülni kell, és ha a játék vége a tét, akkor nyílván hogy lesz okod a rendőrök elkerülésére

De csak egy ártatlan ötlet volt
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:27 #84
padavan
GTA III-ban masszívan jelen volt az autólopás. Erre világosan emlékszem.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
29146 levél
Válasz 08.10.09. 15:26 #83
Germinator
Nézd, ennyi erővel a Half-Life újabb részeire is rámondhatnánk, hogy semmi köze nincs egymáshoz annak, hogy ufók uralják a földet, és annak, hogy "felezési idő". Az első részben még konkrétan megjelent a fizikai kísérlet során, de az új epizódok már kiterjesztették a maguk kis világát.

A GTA-ban is eleinte rengeteg autólopás volt (persze ezek folyamatosan a játék részét képezik), aztán kiterjesztették ezt egy bünözés-szimulátorra.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:26 #82
asas01
Játszottál a GTA 1-el? Hát a 2-vel? Semmivel nem volt több közük a címhez, mint az új részeknek, ebbe 10 éve kellett volna belekötni.
i tell it like it is, cause im a bold figure
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:25 #81
padavan
Akkor tessék:

Játék 6. percében véletlenül ledarálsz egy anyukát egy gyerekkel az ölében. Életfogytiglan. 6 perc játék 12 ezerért.

Szerinted piacképes?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:24 #80
padavan
Hát nekem a Serpicós ötlettel kapcsolatban azért lennének ötleteim, de mindegy, lassan indulok haza.

Szóval elfogadható az, ha a játék címe és a játék fő cselekményfolyama köszönő viszonyban sincs egymással?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:22 #79
asas01
Igazából mindegy, hogy fehérgalléros bűnöző vagy-e(a sikkasztós és adócsalós küldetések biztos faszák lennének) vagy éppen beépült rendőr, ez is csak apró történeti változást hozna. Fehérgallérosként is csak lövöldözni tudnál, menekülni, lopakodni stb, csak már lenne a környezet. Crack helyett árulhatnál kokaint, rozsdás Chevy helyett meg Mercivel nyomulnál. Rendőrként lehetnének poloskázások, árulások stb, de a körítésen kívül ez sem különbözne alapjait tekintve az eddigi epizódoktól, csak itt a nap végén az örsre mennél vissza a lepattant kéró helyett.
Vagy csak én nem látom, hogy hogyan forgatná ez fel teljesen a játékot?

Azzal meg ne legyen már gondunk, hogy egy befuttatott névvel árulják a játékokat, hogy így is biztosítsák a befektetés megtérülését.
i tell it like it is, cause im a bold figure
29146 levél
Válasz 08.10.09. 15:21 #78
Germinator
Igazából nem mintha a GTA-nak egy real life szimulátornak kéne lennie, de pl. az szerintem nem hülyeség, hogy legyen olyan, hogy életfogytiglant kapj, esetleg halálbüntetés (), és ez ténylegesen game overt jelentene. Ekkor már lenne kockázat abban, hogy elkapnak-e a zsaruk vagy sem
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:19 #77
padavan
Nagy siker lenne.

Mondjuk azt el tudnám képzelni, hogy ilyen esetekben lecsuknak, és belép egy másik karakter.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
29146 levél
Válasz 08.10.09. 15:18 #76
Germinator
Ha egy bizonyos szintnél több civilt öltél már meg a játékban, és így kapnak el a rendőrök, akkor game over?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:16 #75
padavan
Jó, hát kábé az összes játékban az a max bünti, hogy újra kezded az adott pályát, ezzel nem nagyon tudsz mit csinálni. De mire gondoltál? Mármint alternatív lehetőség terén.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:15 #74
Kanduhrka
Nem nagyon vettem észre, hogy igazán nehezítette volna ez a játék végigvitelét. De mondom, átgázolsz egy buszmegállónyi emberen, aztán csakúgy elengednek?
horrorgeeks.blogspot.com
29146 levél
Válasz 08.10.09. 15:12 #73
Germinator
Hát azért amikor a szépen összekapargatott pénzt és fegyvereket egy csapásra elveszik, az kicsit gáz érzés
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
9326 levél
Válasz 08.10.09. 15:10 #72
Kanduhrka
Ráadásul korlátlanul ölhetsz meg akárkit, mindenféle negatív utóhatás nélkül. Max elkap a rendőrség, elveszik a pénzedet és a fegyvereidet, és ennyi Ha meghalsz, újraéledsz a kórházban...
Nem motivál semmi arra, hogy figyelj a tetteidre, és a bőrödre.
horrorgeeks.blogspot.com
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:09 #71
padavan
A másik lehetőség az miért nem jó? Egyébként a fehérgalléros bűnözés nem azt jelenti, hogy te vagy a maffiafőnök, reméltem, hogy azért ezen a szinten már túl vagy... A fehérgalléros bűnözésnek köze nincs mindahhoz, amit itt leírtál, de ezt Te is vágod, csak ugye terelgetni kell a dolgot, nehogy már igazam legyen fél percig.

A GTA egyébként az SA-ban sztori szinten az autólopásról szólt? Az autótolvajok világáról? Nem, igaz? Akkor miért GTA a címe? Brand hozza a lóvét, de önmagában már fostak volna valamitől? Érted, mire fel GTA a címe az SA-nak és a IV-nek? Az alkalmi autólopások miatt, amiket megcsinálsz, de nem a sztori magját adják? Már maga a cím sem passzol a dologhoz...Ezzel az erővel lehetne a SA címe Getto Wars is, csak úgy nem brand, ugye... De így meg a cím maga értelmetlen.

Nekem ez is fura.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:09 #70
asas01
Ez kicsit mellément, mert én ponthogy imádom a műfajok keresztezését.
De azt is figyelembe kell venned, hogy ez nem egy hétvégi project. Évekig készült ez az egyik történeti szál, ez az egy karrier. Így is bejárod az egész várost, találkozol mindenkivel, megteszel mindent, amit lehet.
El tudod képzelni mekkora és milyen részletes bejárható területre, milyen komplex történetre lenne szükség, hogy egy 100 órás játékidőn többször is végigverekedhesd magad, anélkül, hogy a küldetések 80-90%-a fedné egymást?

Örülnék neki, ha ilyen lenne a GTA, de a sötét középkorban még ne nagyon repkedjünk, mert lezuhanunk a sziklaszirtről, aztán összetörjük a kis papírszárnyakat.
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 08.10.09. 15:05 #69
asas01
Ezesetben egyszerű a megoldás: nem neked való a GTA. Ez egy humoros bűnözőszimulátor, nem egy korszakalkotó dráma és főleg nem erkölcsi tanoda.
Egy maffiavezérrel ugyanúgy lövöldözni és autósüldözni lehetne csak, mint egy utcai senkivel. Ha valami, akkor ez csak még jobban leszűkítené a lehetséges küldetések körét, mivel egy ilyen forma nem menne neki feszítővassal az ellenséges bandának és valószínűleg nem is rabolna ki sarki közérteket.
Ez az alulról indulsz, majd az utca császára leszel a GTA egyik alappillére, nekem személy szerint hiányozna. El tudsz képzelni egy RPG-t, ahol kapásból felszeletelsz egy hadsereget, ha az utadba állnak? Vagy ha mondjuk egy FPS-ben rögtön a kezedbe nyomnák a BFG-t.
Fontos, hogy észlelhető legyen a fejlődés, az Obliviont is az rontotta el, hogy a végére pont olyan könnyen kapott szét egy mezei bandita, mint az első percekben, mert nem hagyta a játék, hogy a környezet fölé emelkedj. Kinek van kedve játszani, ha nincs sikerélmény?
i tell it like it is, cause im a bold figure
21647 levél
Válasz 08.10.09. 15:04 #68
padavan
Ja, vagyis Te most megszabod a határokat, és nem lehet átjárás műfajok között, mert az olyan rossz. Hát pedig szerintem éppen hogy a különböző műfajok összemosásásban rejlik a játékok jövője, ebben lehet potenciál, plusz tartalom.

Megvalósíthatatlan? Úgy mint a repülőgép?

Pizzafutárkodás: És abban ki tudtál teljesedni, mint lényeges történeti szálban, vagy csak megcsináltál x+1 pizzás küldit és kész? Utóbbi. Az csak egy nagyon halvány előzöngéje annak, amit én vízionálnék.

Szerintem túlságosan mereven kezeled a kérdést és valamiféle megérinthetetlen szentségként fogod fel a GTA-t, illetve a műfajok közötti határokat. A múltba révedsz...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2745 levél
Válasz 08.10.09. 14:59 #67
cygary
Nah ja, a beépült rendőr sztori már alapból hangulatosabb, lövöldözés mellé egy kis nyomozás is, Ázsia, Kína, Afrika, Kuba már helyből kicsit izgalmasabb terep, és ott is van azért bűnözés rendesen, ráadásul jó megvalósítással, nem olyan ürességel mint a Just Cause és lám: beépülős zsaru szitunál máris ott vannak a morális döntések meddig mehet el a beépülés érdekében, esetleg a pénz és hatalom illetve az erkölcs közti döntés. Mind mind érdekes dolog és felrázná az egész játékot.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:58 #66
Creativ3Form
Megvalósíthatatlan? Lol, ezt te sem gondolhatod komolyan. Amúgy mi mást vársz a Fifától, mint focit? Ne adj isten ki lehessen tépni a kapufán, hogy pofán vághasd vele a bírót? Ez kell? A foci lényege a foci, egy akciójátékot pedig lehet igényesen is tálalni, nem pedig sablon lövöldözéssel kitőlteni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12270 levél
Válasz 08.10.09. 14:56 #65
asas01
Nem, nem azt írtam, hogy szar ötlet, azt írtam, hogy megvalósíthatatlan. Tudom ajánlani ezt a helyet.

A specializálódás az RPG-k dolga, nem egy laza akciójátéké. Mellesleg gyakorlatilag az összes felsorolt foglalkozáshoz kapcsolódó küldetést találni a játékban, a pénzszerzés módját pedig a fő történeti szál küldetésein kívül te választhattad ki(igen, lehettél pl nepper vagy éppen pizzafutár), tehát gyakorlatilag a kívánságod teljesült.
De ha azt szeretnéd, hogy teljesen más menete legyen a játéknak a döntéseidtől függően, illetve azt gondolod, hogy fizikailag lehetséges egy százmilliós játékot 10x újraalkotni, más-más törteni szálakkal anélkül, hogy a fejlesztőgárda 2 generációja menjen nyugdíjba, mire elkészül a mű, ajánlom, nézz utána egy kicsit, hogyan folyik egy ilyen fejlesztés.

Egy bizonyos ponton túl még a legjobb szerepjátékok sem képesek szabadságot nyújtani a játékmenet megnyomorítása nélkül, egy szimpla akciójáték meg ezeket nem nagyon múlhatja felül ilyen téren.

Creative3Form:
FIFA-ban meg elég, hogy bumbumbum lövöd a gólokat? A GTA sztorija soha nem volt "eredeti", mivel az rendszerint egy-egy jellegzetes film történetére épül. VC-ben a Scarface-t, SA-ban meg a Menace II Society-t és a Boyz 'n tha hood-ot játszhattad végig. Aki ismeri a GTA aktuális részében parodizált korszakot vagy stílust, annak igenis szórakoztató az események folyása, a szereplőkkel együtt.
i tell it like it is, cause im a bold figure
21647 levél
Válasz 08.10.09. 14:55 #64
padavan
Szakítani kéne mind Liberty Cityvel, mind ezzel az "alulról jött noname csávó megregulázza a helyi alvilágot" koncepcióval.

Már csak azért is, mert nem időszerű. Miért nem lehet csinálni egy olyan részt, ahol mondjuk a fehérgalléros bűnözés van fókuszban, ott is vannak olyan leszámolások, hogy juj. Vagy mondjuk miért ne lehetne egy rendőrt megszemélyesíteni, aki beépül az alvilágba, és belülről osztja le a rosszfiúkat? - Ennek még pozitív mondanivalója, tartalma is lenne.

Helyből két ötlet, az utóbbi szerintem pedig egyenesen kurvajó lenne.

Ki kéne dobni az ablakon az olcsó poénokat és kicsit több drámaiságot adni a sztorinak, kicsit komolyabbra venni a figurát, mert nem igazán tudok azonosulni a "röhögve gyilkolom le az ártatlan járókelőket" felfogással, még játékban sem.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2745 levél
Válasz 08.10.09. 14:46 #63
cygary
*Dupla*
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
2745 levél
Válasz 08.10.09. 14:46 #62
cygary
Nézd az tény hogy a GTA:SA-ban el lehetett szórakozni, én sztori végigjátszása helyett csak őrültködtem, el lehet vele lenni, kikapcsolni meg ilyenek de úgy gondolom hogy olyasmit kéne csinálni mint a Far Cry 2: olyan terep ahol még nem nagyon voltunk. Liberty City számomra helyből visszalépés, már igencsak nehéz egyedi helyszínt kitalálni, esetleg valami arabvilág konfliktust nem láttunk még GTA-ban. Ráadásul kevesebb a lehetőség is mint az SA-ba a grafikai fejlődés és a fizikai motor meg ezért nem vígasztal, ha ugyanis a szabadság a lényeg ne azt vonják meg a grafika miatt. Röviden: ezt még megnézzük kipróbáljuk a multi miatt biztos jó lesz, de kedves Rockstar sok kreatíc fejecske van nálatok valamit gondoljatok ki!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
14264 levél
Válasz 08.10.09. 14:45 #61
balays82
Az nem mondtam, hogy a 4 évből automatikusan következik, hogy forradalmi újítások lesznek, csak arra utaltam, hogy ilyen megjelenési ütemmel azért nem kellene párhuzamot vonni a Rockstar és az EA között. Valószínűleg a Rockstar is megtehette volna, hogy évente kihoz egy-egy újabb részt a GTA III alapjain, amit aztán elég sokan be is kajáltak volna ahhoz, hogy szolíd siker legyen.

A szavaidból azt veszem ki, hogy még nem játszottál a játékkal, ahogyan én sem. A különbség az, hogy te a prekoncepcióid alapján már most eldöntötted magadban, hogy ez bizony szar lesz, én meg azt mondom, hogy kíváncsian várom a megjelenést, hogy ki tudjam próbálni, és el tudjam dönteni, milyen lett valójában. Igaz, én nem is várok semmiféle forradalmi eredetiséget, és emlékeim szerint ilyet a Rockstar sem ígért. Ígért viszont egy új GTA részt a mai kor technikai követelményeihez igazítva. Amennyiben majd valami eredetit akarnak alkotni, azt onnan fogjuk észrevenni, hogy nem GTA lesz a neve.

"tényleg ez kell?"

Azt hiszem, az eladási adatok és a kritikák magukért beszélnek. Tényleg ez kell. Legfeljebb nem neked.
21647 levél
Válasz 08.10.09. 14:37 #60
padavan
Igen, válaszoltál, hogy SZERINTED szar ötlet. Minden esetre még mindig jobb, mint ez a fos, magányos gengszter kicsiben kezdi de aztán belemerül a jóba és egyre nagyobb arccá válik-féle Scarface, most majd negyedszerre végigtolandó, igen egysíkú, mostanra már nyugodtan unalmasnak nevezhető "sztori". Mert az összes GTA kb. erről szól.

Írhatnék egy összehasonlító tanulmányt az eddigi részek közötti különbözőségéről, de nincs hozzá kedvem, ezért csak érintőlegesen jegyeztem meg, hogy a brand roppant módon egysíkú lett.

De írd be a FAQ-ba, hogy csak elégedetten vihogni szabad minden GTA-hírnél, és akkor nem fogok itt méltatlankodni.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:37 #59
Creativ3Form
Tudom, hogy válaszóltál, hiába nézel hülyének. És képzeld, azt is tudom, hogy egy játék célja az, hogy végig vidd, na de te szarsz a többire? A minőségre, a játékélményre, az eredetiségre? Neked csak az a lényeg, hogy menj azt bumbumbumbumbum a fejekbe? Meséld már el, hogy ebben mi az eredeti? Vagy a történetben? Vagy a karakterekben? Tudod, engem ez is érdekel, ha elkezdek játszani. Hogy olyan háttértörténetet kapjak, amit még nem...hogy olyan karaktereket kapjak, amit még nem...ezt megkapom a GTA-tól? Nem. Köszönöm szépen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12270 levél
Válasz 08.10.09. 14:34 #58
asas01
Aham, erre mintha már válaszoltam volna, próbálj meg visszaolvasni, hátha sikerül. Én neked szurkolok.
Az meg jó poén, hogy a FIFA-ban van cél, itt meg nincs. A FIFA-val ellentétben itt vannak küldetések, a célod meg, hogy végig vidd a játékot. Pont, mint a FIFA-nál! Meg az összes többi játéknál. Beszarás!

padavan:
Ha neked a GTA 3, a VC és az SA között csak annyi különbség tűnt fel, hogy egyikben olasz vagy, másikban meg feka, akkor fel kéne hagyni a játékokkal, nyilvánvalóan nem köt le annyira, hogy egy fél percig is odafigyelj rá. Kb mintha azt mondanád, hogy a Warcraft semmit nem fejlődött az 1. rész óta, mert végig csak bázist építesz, meg orkokkal háborúzol.
i tell it like it is, cause im a bold figure
21647 levél
Válasz 08.10.09. 14:27 #57
padavan
Easter egg? Kit érdekel? Játékmenetbeli újítások? Az, hogy gettóniggerrel tesózhatsz a területek felett? Ez inkább ártott a brandnak. Új sztori? Aha, majdnem ugyanaz a közeg, ugyaz a felállás, ugyanaz a "karriered", tényleg tök új. Új karakterek - ne bassz! Ez mekkora újítás már egy új rész esetében!

És már ötvenszer leírtam a fenntartásaimat, csak honos módszer szerint épp ennek ellenkezőjét szeretnéd beállítani. Szar és átlátszó taktika tagadni, hogy nem írtam le az ellenérveimet, visszaolvashatóak. Szóval mantrázzad csak, hogy háde nem írtam le, de, márpedig leírtam. Készvége.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:27 #56
Creativ3Form
Igen, de tudod egy Fifában vannak céljai az embernek. Legyél te a legjobb...nyerd meg a bajnokságot, a kupákat a tornákat. A GTA-ban mi a cél? Ölj, kefélj, ölj, szarj, ölj okádj, ölj. Wow.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:25 #55
Creativ3Form
Mot idézze...oké, idézem:

"Amúgy igen is lehetne bele rakni pl speciálizódási lehetőségeket, eleve az elején választhatnánk, hogy milyen karriert akarunk befutni, bankrabló, bérgyilkos, strici, nepper, soroljam még? És ennek megfelelően kell a küldiket elvégezni, hálózatot kiépíteni pl emberek megdumálásával, beszervezésével, korrupcióval, ilyenek."

Tessék, ez nem elég? És nem gyere megint azzal a dumával, hogy "hát ezt csináld meg te." Én szivesen várnék egy ilyen GTA-ra 4 évet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12270 levél
Válasz 08.10.09. 14:23 #54
asas01
Nem, kedves padavan, neked nem sikerült kitalálni, hogy konkrétan mi is a gondod egy sorozattal, amit ugyan megállás nélkül szapulsz egy ideje, de amint meg kéne mondani, hogy mitől lehetne jobb, rögtön vége a tudásnak. Nem egy konkrét kidolgozott koncepció kell, csak egy általános(de lehetőleg reális, nem ilyen 15 játék az 1-ben) ötlet, de az sem megy.
Új, szebb, nagyobb területek, új sztori és karakterek, játékmenetbeli újítások, egy tonnányi easter egg és feljavított grafika - ez az, ami szerinted azzal egyenlő, amikor a FIFA-ban és társaiban a játékosok mezein lévő neveken kívül gyakorlatilag semmi nem különbözik az előző részektől.
i tell it like it is, cause im a bold figure
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:20 #53
Creativ3Form
Hops a smile lemaradt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:20 #52
Creativ3Form
Je tényleg...ezt elfelejtettem. Most már csak az hiányzik, hogy szarjunk meg pisáljunk meg ne adj isten hányiáljunk egyet a főhőssel és akkor az is lehetne majd a következő rész címe, hogy "GTA V Sims City."
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21647 levél
Válasz 08.10.09. 14:18 #51
padavan
Most majd mobiltelefonozhatsz is benne.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
31908 levél
Válasz 08.10.09. 14:16 #50
Creativ3Form
Az, hogy 4 évig nem volt GTA, még nem jelenti azt, hogy akkor forradalmi újítások leszenk a mostaniban sőt...ezt elég röhejes dolog kijelenteni. Hiszen mi lesz benne az új? A graf? Lol...ez alap elvárás. Ne adj isten az irányításban, mozgásokban? Netán játékmenetben? Lesz valami olyan momentuma, ami még egyik GTA-ban se volt? Nem hiszem...lesz benne egy-pár izgalmas küldi, sok fuck you mother meg elárúlt a legjobb barátom brühühü, de ettől még ez egy Shoot'Em Up game, semmi több. A történetet már ezerszer látott akciófilmekből lopkodják össze, a karakterek majdhogynem nulla személyiséggel rendelkeznek...tényleg ez kell? Ez lenne a forradalmi eredetiség, amire 4 évet vártunk? Tényleg ez jelenti ma a játékélményt? Hát gratulálok emberek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21647 levél
Válasz 08.10.09. 14:12 #49
padavan
Látom, nem sikerül abszolválni a leírtakat. Há'kérlek, ez már igazán nem az én nyomorom!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12270 levél
Válasz 08.10.09. 14:11 #48
asas01
Magyarul megint csak a szádat jártattad, de érdemben nem tudtál hozzászólni a témához. Esetleg próbálj még személyeskedni egy kicsit, ha azt gondolod, hogy jó ötlet.
i tell it like it is, cause im a bold figure

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.