Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» ArmA 2 (Előzetes)

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 09.04.27. 13:18 #82
konrad
Arma1 alatt nem futtatható!? Ahhh, nagyon megindult a nyálelválasztásom...
10961 levél
Válasz 09.04.27. 12:46 #81
Lacko
A cikkhez még annyit hadd tegyek hozzá: sajnálom, hogy nem próbálhatom ki rendesen a járműveket, de gyalogosan is annyira hihetetlenül lenyűgöző a játék, hogy nehéz szavakat találni rá. Hétvégén összekalapáltam magamnak egy egyszerű küldit. Tengerészgyalogos felderítő raj tagjaként kell elfoglalnunk egymás után három falvat. Az elsőnél még egy mesterlövész team is segít nekünk, illetve egy kicsit butácska AA7V, ami legalább arra jó, hogyha őt lövik, akkor visszalő.

Hát a táj, a falu, az ellenségek, a barátok, mind-mind iszonyat jól néznek ki és nagyon hangulatos az egész harc. Ráadásul megpakoltam állatokkal és civilekkel is, meg mini ellen-ellenlökésekkel az ellenség részirűl. Egy óra játékidő csak, de az állati kellemes, mert van benne minden. Ráadásul tapasztalt küldetés készítőként tudom, hogyan kell script nélkül olyan pályát csinálni, hogy még nekem is meglepetés legyen, hogy mi történik. Meg hát kétszer sosem történik ugyan az. Állat jól telt a játékidő. Jó játék lesz ez, higgyétek el. Kár, hogy nem tehetem ki a videót, amit csináltam róla...
645 levél
Válasz 09.04.27. 08:53 #80
4rc28
Nem tudom mi a bajotok a nyögésekkel
Egyébként, honnan tudjátok, hogy egy sebesült katona, hogy nyögne a valóságban, olyan sűrűn láttatok, hallottatok haldokló katonákat.
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
10961 levél
Válasz 09.04.27. 07:05 #79
Lacko
Azt hiszem, hogy a magokban azt fogja kihasználni, hogy az egyiken megy a grafika és a másikon meg az AI.
Korábban ez nem volt így szétválasztva és ha sok AI volt benn (több, mint 2-300), akkor az megérződött a grafikán is.
2745 levél
Válasz 09.04.26. 16:45 #78
cygary
Kösz szépen. Nos csak remélni tudom hogy a grafikán optimalizálnak még, és hogy tényleg kihasználja a Quad procikat a játék. Intel Q6600, 4 GB Ram, szóval inkább a Videókártyám miatt aggódok, ami csak egy S-el jobb a tiednél
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
10961 levél
Válasz 09.04.26. 14:00 #77
Lacko
Nézd meg az adatlapomon a konfigomat. Csirkéék felvetésére, frissítettem.
2745 levél
Válasz 09.04.26. 13:21 #76
cygary
Nagyon megköszönném ha a leírnátok a konfigot, amin a képek és a videók készültek!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
104 levél
Válasz 09.04.25. 12:10 #75
tpM91
A sajtóverzió februári alpha, azóta sokminden változhatott. A német kiadó Májust, az 505 Games pedig Jún 26-ot ír kiadási dátumnak.
http://armed-assault.hu/
224 levél
Válasz 09.04.25. 11:26 #74
Lacee86
Az van írva, h megjelenés 2009 II. negyedév, vagyis ez azt jelenti, h még júniusban meg kéne jelennie. Vajon tartani fogják ezt az időpontot? Ha full kész egy játék, még akkor is hetekbe telik, mire a boltok polcaira kerül, nem? Ennél a játéknál meg h kész lenne, a videó meg a leírtak alapján abszolút szó sincs.
10961 levél
Válasz 09.04.24. 13:07 #73
Lacko
A hangok még nagyon nincsenek kész. Egy csomó szöveg még beszédszintetizátorral készült csak el.
16989 levél
Válasz 09.04.24. 12:57 #72
KisCsirkee
Ezek a fránya nyögések!

Amúgy az emberek hangján is van mit javítani, ez így elég kevés, hogy csak ennyit mondogad: Man! ... Man! ... Man!... Hol van az At 12 o'clock, enemy soldier, 200 meters?

Ez a Corpsman-ezés is elég idegesítő, főleg a P ottléte miatt, meg ugye egyáltalán nem is realisztikus!

Szóval van még mit rajta dolgozni a hangok terén is!

De jöhetne már!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 09.04.24. 12:23 #71
Lacko
Ezt írtam lejjebb, hogy nem voltak okosok és elakadtak...
12857 levél
Válasz 09.04.24. 12:12 #70
konrad
Az embereid hol maradtak Lacko? Vagy nem irányítottad őket?
10961 levél
Válasz 09.04.24. 12:02 #69
Lacko
Azon én is csodálkoztam, de csak a videó visszanézése után. Játék közben úgyse erre figyelsz. Max zavar. Engem legalábbis eléggé zavart és ilyenkor ezerrel keresek egy medicet, hogy gyógyítson meg és hagyja abba a sóhajtást.

Vicces, mert a youtube-on meg arra panaszkodtak, hogy sebesülés után azt kiálltja, hogy "Corpsman", ami a marines-nél a medic. De azt írták ott, hogy azt nem úgy ejtik, hogy corpsman, hanem úgy, hogy core-man...
6448 levél
Válasz 09.04.24. 11:57 #68
Sabar
Lacko, megnézten a városi harcról a videót: amikor az emberke megsebesül a 3. perc környékén, a nyögései engem nem éppen egy sebesült nyögésére emlékeztetnek, hanem inkább... de le sem írom

De ez legyen a legnagyobb baj, csak jöjjön már!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 09.04.23. 19:13 #67
konrad
Még szerencse, hogy a közlemény megjelenése előtt megtudtuk nézni az azóta törölt képeket!

Engem a megmaradt képek is izgalomban tartanak, de azért ez tök korrekt volt tőletek, tiszteletben tartva a fejlesztők kérését. Bár azt nem tudom, hogy az a néhány fotó milyen "eseményeket lőtt volna le" a játékból?

Bár mindegy, ők tudják!
5454 levél
Válasz 09.04.23. 10:01 #66
Dino
Szolgálati közlemény
A fejlesztők azzal a kéréssel fordultak hozzánk, hogy a cikk mellé leközölt képek számát jelentősen csökkentsük, mert ezzel elronthatjuk a játékosok számára a felfedezés örömét, esetleg előre lelőve 1-1 eseményt a játékból. Az esetleges kellemetlenségért mindenki elnézését kérjük.
10961 levél
Válasz 09.04.23. 07:34 #65
Lacko
Sajnos nem kaptam meg...
Nem tudnád egyből elküldeni az Armaholicos srácnak? Előre is köszi!
3764 levél
Válasz 09.04.22. 19:15 #64
cINC2
Elküldtem a fordítást az e-mail címedre, de ha van kedved, akkor felőlem írhatsz magadtól egy angol előzetest.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10961 levél
Válasz 09.04.22. 16:03 #63
Lacko
Ja még egy dolog.
Most, hogy felhúztam a felbontást, meg a detailt, azt tapasztaltam, hogy néha az emberek arca tök fehér lesz. Aztán egy idő után - vagy ha közelebb megyek - akkor lesz színes. Ez valami mappings hiba?
10961 levél
Válasz 09.04.22. 15:23 #62
Lacko

@konrad:
AI. Egyelőre elég bénák. De azt mondja a BIS, hogy ebből a verzióból kihagyták az AI-t, hogy gyors legyen.
A városi harc videón látszik, hogy a végén megfordulok, hogy hol vannak a többiek és sehol nincsenek. Mert valszeg elakadtak valahol.

Amúgy az jó újítás, hogy nem akadsz el a kerítésnél, hanem át tudod lépni, mint a BiA:HH-ban.

A Javelin fos. Azért csináltam a videót, mert szánalmas. Én a CM-ben láttam először Javelint és ott beleszerettem, ahogy felröppen. Ezt kerestem már az ArmA-ban is, de nem volt és itt sincs. Irta is egy srác a youtube-on kommentbe, hogy ő jobb AddOn-t csinált ArmA1-hez, amiben igazibb a Javelin.

@Csirke:
OFP/ArmA-ban nehéz tesztelni az ilyen tankos dolgokat. Mert ha leteszek egy reptér két végre egy-egy tankot, akkor az egyik mindig előbb fog lőni (valami default) és az fog győzni.
Ha meg dombos vidéken mennek egymás felé, hát ott is az fog győzni, aki előbb észreveszi. Szerintem a T-72-nek is van esélye bőven az Abrams ellen az ArmA-ban is, meg itt is.
Szerintem a BTR-90-nel szemben nagyobb az esélye a LAV-nak.
10961 levél
Válasz 09.04.22. 15:11 #61
Lacko
Megköszönném. Mert megigértem nekik, hogy írok egyet. (Nem tudok fordítani, de újat tudnék írni nekik... Na képzelheted... ) De most elég szűkében vagyon az időnek. Azért fogok írni nekik, mert birom őket (meg az OFPEC-t), de nem baj ha ez is megvan. Meg lehet, hogy te előbb végzel. Előre is köszönöm.
3764 levél
Válasz 09.04.22. 14:12 #60
cINC2
Lacko, olvastam hogy nem tudod lefordítani angolra az előzetesedet. Ha gondolod, esetleg én megtehetem ezt.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
16989 levél
Válasz 09.04.22. 14:04 #59
KisCsirkee
Mennyi esélye van a T-90-nek az M1A2 ellen?

És mi a BTR-90 LAV-25 meccs kimenetele?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3764 levél
Válasz 09.04.22. 13:54 #58
cINC2
A fejlesztők mondták, hogy a végleges verzióban ha túlmész a térkép határán, akkor végtelen távolságban új területeket generál a motor.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12857 levél
Válasz 09.04.22. 13:07 #57
konrad
Lacko! Hogy mozog az általad irányított csapat-AI? Beakadnak a falnál vagy itt-ott? Hogy reagálnak az ellenségre?

Ja és a Javelin-teszted: ott egyenesen repül a lüvedék a FUG-ra, nem ilyen magasan ível pályán, mint a COD-ban? Vagy lehet, rosszul láttam!
112 levél
Válasz 09.04.22. 12:51 #56
Icebird
Nekem anno OFP alatt az fwatchban lévö pbo/script miatt dobta ki mindig beszállásnál.
Tehát esetleg valamelyik pboban lehet gáz, pár pbot ellehetne mozgatni ami nem fő részét képzi, hátha.
10961 levél
Válasz 09.04.22. 12:39 #55
Lacko
A belült nem tudom, mert kidob a játék... De megpróbálom menet közben is lekapni.
112 levél
Válasz 09.04.22. 12:36 #54
Icebird
Jöhet kép, kivül belül, meg milyen fegyverzettel bír, viselkedés, felfüggesztés, csövisszarugás stb...
10961 levél
Válasz 09.04.22. 12:30 #53
Lacko
Van, van. Krómnikkel.
Néha mégis tóni kell.

Készítsek róla képet? Vagy valami más teszt?
112 levél
Válasz 09.04.22. 12:25 #52
Icebird
T90 van-e a sajtó verzióban?
10961 levél
Válasz 09.04.22. 11:27 #51
Lacko
Ennek a sztorija inkább Grúziára hasonlít. Vannak az itteni oszétok, akik csatlakozni akarnak a ruszkikhoz.

Na de ezt már lehetett tudni hónapokkal ezelőtt is.
Ez le van írva a korábbi előzetesben.
12857 levél
Válasz 09.04.22. 11:21 #50
konrad
Csecsenföldön azért eléggé gonosz arcukat mutatták, nemcsak az ellenállókkal, hanem még a saját katonáikkal is!
12857 levél
Válasz 09.04.22. 11:20 #49
konrad
Na, akkor ráhibáztam...
104 levél
Válasz 09.04.22. 11:14 #48
tpM91
jajj megint ez a hős USA vs vérszomjas gonosz oroszok beállítás lesz
:\
http://armed-assault.hu/
10961 levél
Válasz 09.04.22. 11:09 #47
Lacko
A ruszkik az első kampány-küldiben megerőszakolnak egy szegény lányt.
12857 levél
Válasz 09.04.22. 09:56 #46
konrad
Azt a jó seggű csajt direkt raktad be? (Remélem csinál hozzá valaki megerőszakolós modot, hogy utána megbosszulhassa a gamer!)
112 levél
Válasz 09.04.22. 09:39 #45
Icebird
Minden objektnek van egy globál páncélja, ami a katonánál vagy jármüveknél felvan osztva részekre különböző értékkel ellátva.
Katonánál pl. a fej, gumikerekes jármünél a kerék, tanknál a lánctalp kapja a legkisebb értéket.
Ezzel még nem is lenne baj, a baj ott kezdődik hogy ha pl. a tank LÁNCTALPÁT elkezded lőni aminek következtében sérül és CSÖKKEN A GLOBÁL PÁNCÉL értéke IS, aminek a vége az hogy BUMM!
10961 levél
Válasz 09.04.22. 09:02 #44
Lacko
@tM91
Lacko azt meg tudnád nézni, hogy a lövedékek dolgokon való áthatolása milyen lett? pl AK47-tel át lehet-e lőni egy ~10centis betonfalon míg az M4-gyel nem

Megnézem, de szerintem nem. Olyan viszont volt, hogy a hangtompítós M4-gyel hiába lőttem a ruszkit, csak porzott a kevlárja. Aztán végül csak halálba küldtem. A probléma az volt, hogy hiába kopogtattam a kevláron, nem reagált semmit.

@Icebird:
Járműben továbbra is oda vagy fagyva tehát nem lőhetsz belőle ki. Beszállás ugyan olyan. Szerintem a motor mélyén van ez, hogyha beszállsz egy járműbe az valami más világ, mert ebben a sajtó verzióban engem szinte mindig kidob ha beszállok egy járműbe.
Szerintem HP mentes sérülés van már az OFP óta. Vagy mit értesz ezen? Hiszen már az OFP-ben is lehetett valakit lábon, vagy kézen lőni.


@Csirke: kösz a javítást. Persze 8800. Én csak egy programozó vagyok...
10961 levél
Válasz 09.04.22. 08:32 #43
Lacko
BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS

Készítettem jobb minőségű képeket és lecseréltem velük a cikkben lévőket.
Elnézést kérek mindenkitől, akinek megbántottam a vizuális érzékenységét. Én már csak ilyen belbecs-hívő vagyok. Nekem úgy is tetszett.
Kérek mindenkit, hogy nézze meg az új képeket is (akár a cikkben, akár a galériában külön).

Itt láthatóak az előző galéria beállításai
Ezek a mostaniak. Jól látható, hogy NINCS antialiasing, nem választható.
A post-effectet MINDIG kikapcsolom, mert borzalmasan zavar az elkent fos.

Ez pedig egy vicces és egyben szomorú kép. ez a világvége. Így néz ki az, hogy Csernorussz, nem egy sziget, hanem az egyik irányba vége van... Ez szerintem kár volt.


BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS
16989 levél
Válasz 09.04.21. 20:40 #42
KisCsirkee
Főleg úgy, hogy tudtommal nem létezik 9900GT!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1653 levél
Válasz 09.04.21. 19:47 #41
AstorAnt
Remélem én is hogy elírta, és 8800-ra gondolt, mert ha tényleg 9900 gt mellett fut ilyen felbontásban, akkor lehet az én 9600gt-men úgy fog kinézni mint a Delta Force első része(ami mellesleg a maga korában egész jó volt, voxel technológia forever)
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
9 levél
Válasz 09.04.21. 19:04 #40
Csanjedi
Szerintem a képeken nem látszik sok változás az egyhez képest, de bízom benne, hogy nem ez lesz az oka annak, hogy a gépigény nem változik. Sajna manapság sokan hülyítik a népek, szkeptikus vagyok, de nem lehetetlen meggyőzni. Állok elébe.
Live long and prosper.
5011 levél
Válasz 09.04.21. 16:58 #39
Gump
Na én is ezt gondoltam amúgy, a Lacko által linkelt videók meg nagyon hangulatosak, úgyhogy várom már a játékot én is.
104 levél
Válasz 09.04.21. 16:54 #38
tpM91
Egyébként az épületek miatt ne aggódjatok, hivatalos fórumon írta egy fejlesztő, hogy "Destructible houses was not iplmented in february build, please calm down and be patient, press version is from alpha, no final voiceover, no buildings destruction, not final UI and still some bugs. It for showing basic game conceps and overal atmosphere."

Tehát ezek a rombolható házak nem voltak bent a februári buildben, legyetek türelemmel, a sajtó verzió alpha: nem véglegesek a beszédek, nincs épület rombolás, nem végleges a kezelőfelület és van néhány bug.
http://armed-assault.hu/
16989 levél
Válasz 09.04.21. 16:53 #37
KisCsirkee
9900? Nem 8800?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 09.04.21. 16:44 #36
Icebird
Leírom amit elvárnék és még szerintem nem valósult meg!
De majd Lacko rácáfol ha nem így van
-Kormányzásnál mozgó kéz (botkormánynál is).
-Normális fegyverfogás, ami nem fakezű és váll átlyukasztós.
-Mozgó járműn szabadmozgás, lövés.
-FLIR, hőkamera.
-Átteleportálás nélküli járműbe beszállás/felszállás (bár volt valami tankra fellépős animáció).
-Tank belsőterek, lásd. OFP (viszont teljes funkcióval bírjon, szükségszerű legyen)
-Tank tüzelési rendszer.
-Dinamikus rombolás, HP mentes sebzés.

Látom van valami folyó is, ami úgy is viselkedik?


104 levél
Válasz 09.04.21. 16:16 #35
tpM91
Lacko azt meg tudnád nézni, hogy a lövedékek dolgokon való áthatolása milyen lett? pl AK47-tel át lehet-e lőni egy ~10centis betonfalon míg az M4-gyel nem
http://armed-assault.hu/
3764 levél
Válasz 09.04.21. 15:16 #34
cINC2
Csoki, csak annyit hogy légyszi tényleg cseréld ki az élőzetes képeit olyanokra, amiken te is csutkára húztad a játékot. Ezek a hányadék képek csak elijesztik azokat, akik nem tudják, hogy hogyan is néz ki valójában...meg én is gyönyörködni akarok.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12857 levél
Válasz 09.04.21. 14:29 #33
konrad
Köszi Lacko a videokat, csak most néztem meg őket: zsír, zsír és zsír! Hangulat tetszik, a TÁJ és a KÖRNYEZET állat, most hogy láttam a bevezető küldit, már rohannék is haza arma2-őzni! Bár az épület lerombolása tényleg nem változott - összeesik mint a hónapos szar -, de engem sem zavar különösebben. Ruszkit akarok....gyilkolni!!!

Ajjj, de várom már....

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.