Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

1989 levél
Válasz 09.11.05. 17:38 #2471
georgee
Hat pedig vannak utalosok itt most arra, hogy Renault nem biztos, hogy marad, lelepnek illetve azt nem dontottek el, hogy indulnak-e jovore ami ugyanaz. A Toyota sajtotajekoztaton meg volt siras-rivas. A valsag kozepen kidobni az ablakon euro milliardokat nem jo dolog. Kubica is miert pont ide akar menni?!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
6377 levél
Válasz 09.11.04. 16:29 #2470
RatBaG
schumacher kikapott, ismét kristensen a ROC egyéni bajnoka...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2883 levél
Válasz 09.11.04. 15:56 #2469
Nayrobi
Jah, gondoltam h ez van a dologban, bár én annyira nem erőltetném a Cosworth mocikat, de ugye muszáj nekik A Renault kilépése durva lenne, sztem Bernie szívrohamot kapna, ha 3 nap alatt egész japán lelépne, és francia se maradna.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.11.04. 15:42 #2468
balays82
Azért az már túlzás lenne, ha a Renault is kiszállna.

Szerintem a Cosworth esetében nem érvényes a korlátozás, mivel elvileg lehetőség van rá, hogy mindenki azt használja (diszkontmotor). Egyébként amennyiben a Renault kiszáll, akkor már a Red Bull is motor nélkül marad, sőt a McLaren és a Mercedes szakítása esetén még cifrább a helyzet.
2883 levél
Válasz 09.11.04. 15:24 #2467
Nayrobi
Ehh, lehet szerkesztenem kell majd az előző beírásomat:

Le Parisien: extraordinary board meeting at Renault today
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.11.04. 15:18 #2466
Nayrobi
Durva, egy gyári csapat marad, a Renault, meg egy olyan csapat, aki konstruktőr és motortervező, a Ferrari. Bazz, mekkorát fordult a kocka, 4-5 éve a gyáriak voltak többen. Ettől függetlenül inkább Sauber, mint Toyota, na meg Heidfeld helye is biztosnak látszik így.

Ja és egy kérdés: Ugye a mercinek mondták, h max 4 csapatnak szállíthat motort, a Cosworth már 5-nél tart, a Saubert pedig nem ismerjük még. Szóval ez lehetséges? Le van ez írva vhova?
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.11.04. 12:42 #2465
balays82
Majdnem biztosan Ferrari motorral, a Sauber-Ferrari "újraélesztése" jegyében. Végső esetben pedig ott van Cosworth motor, azt bárki leemelheti a polcról.
1989 levél
Válasz 09.11.04. 12:24 #2464
georgee
Ugyertettem igen, hogy F1 -es multal. Es hat igen eselyes, hogy a Sauber a BMW-es gardaval tovabb tud menni. Kerdes milyen motorral...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
11785 levél
Válasz 09.11.04. 11:25 #2463
Ghoost
Nagyon benne volt már ez a levegőben. Nem volt pilótapárosuk, és eddig halogatták a döntést, ilyenkor mindenki más már rég a jövő évi autón dolgozik, a Toyota alkalmazottjai meg munkát kerestek...
Kár értem, de jó, hogy szinte biztos lesz helyettük valaki, így nem vész el a helyük.
A kölni gyárral viszont kíváncsi vagyok mi lesz, az új csapatoknak már biztos nincs rá szüksége, így nem valószínű, hogy jövőre lesz ott bármilyen F1es tevékenység.
14264 levél
Válasz 09.11.04. 10:40 #2462
balays82
Sajnos ez várható volt miután Raikkönen megszerzése nem sikerült, az azt követő nyilatkozatok már a kiszállást vetítették előre. Viszont így a BMW utód Sauber csapat indulhat jövőre, legalább ennnyi pozitívuma van a dolognak. Kobayashi helyzete szerintem nem reménytelen, jönnek az új csapatok, sőt a mostaniknál is sok még az üres hely, a teljesítménye alapján meglepődnék, ha senkinek nem kellene. Éppen tegnap olvatam egyébként, hogy már azon gondolkodott, hogy visszavonul és inkább elmegy az apja éttermébe dolgozni, amikor a Toyota versenyzési lehetőséget biztosított neki. Szegény, most megint aggódhat a jövője miatt, pedig szinte pillanatok alatt közönségkedvenc lett.

georgee: Az erős túlzás, hogy a Toyota nem rendelkezik motorsport múlttal, legfeljebb Forma 1-es múltja nincs (rally, CART, IndyCar, Le Mans, szinte mindenhol ott vannak).
1989 levél
Válasz 09.11.04. 09:56 #2461
georgee
Ez varhato volt. Ha valamyik csapat akkor ok aztan nem sokat tettek le asztalta a sok ev alatt. Plussz egy olyan markarol van szo ami aztan semmit de semmit nem mozgatott meg bennem. Nem olyan mint a kivonulo BMW vagy akar a most indulo Lotus akiknek van motorsport multuk.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2745 levél
Válasz 09.11.04. 09:39 #2460
dghost
A Toyota is kiszáll...
Kobajasinak meszeltek.
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
6377 levél
Válasz 09.11.03. 16:23 #2459
RatBaG
azt hittem, majd a nagyobb helyen jobban nyomják neki, de a szűkebb pályákon több volt a baki

na, Schumi ismét megmutatta hogy is kell ezt csinálni. Németország harmadjára!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2883 levél
Válasz 09.11.03. 15:38 #2458
Nayrobi
Én is nézem, nem rossz, bár valamiért nem élvezem annyira, mint az előző években.
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 09.11.03. 14:53 #2457
Ghoost
Én nézegetem, nem rossz a verseny, a németek eddig a mezőny fölé nőttek, de remélem akad még hozzájuk méltó ellenfél.
A német britt döntőre nagy az esély úgy látom.

Közben lassan elfogynak a versenyautók
6377 levél
Válasz 09.11.03. 14:48 #2456
RatBaG
a Race Of Champions-t nem nézi senki? Most megy élőben a nemzetek versenye. Pekingben van az olimpiai stadionban, jó nagy pályát rittyentettek.

a németek természetesen 5/5 győzelemmel nyitottak. hopp, és épp az előbb ment falnak kristensen
ja, meg azon röhögtem, hogy szegény finnek vagy 3 versenyen át skót zászló alatt mentek azt vártam, hogy majd a kommentátorok lecsapják a labdát, de fel se tűnt a vaksiknak...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
13840 levél
Válasz 09.11.02. 21:34 #2455
powerhouse
Hát tényleg nem sürögtek forogtak a Toro Rossonál, de attól még nem kéne beállni a Red Bullhoz. Ezt a gyereket se látjuk már sokat F1-ben, van egy olyan gyanúm.
If I look back I am lost
12089 levél
Válasz 09.11.02. 21:02 #2454
Gobiakos
Annyira gáááz!

Szóltak, hogy menjek a depóba, azonnal jöttem, de a Toro Rossónál nem volt senki, ezért a következőhöz hajtottam. Amikor felnéztem, láttam, rossz helyen vagyok. De semmiképp nem tudtam volna folytatni, a váltó nem akart feljebb kapcsolni" - Peeersze...
5086 levél
Válasz 09.11.02. 15:16 #2453
Toki
Csak ha leveszi a sisakot.
2984 levél
Válasz 09.11.02. 15:16 #2452
Steveyboy
Szerintem ez a szabály még nem volt életben Prost idejében
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
12089 levél
Válasz 09.11.02. 15:14 #2451
Gobiakos
Őőőőő... ha kiszáll a kocsiból, akkor nem ér véget a versenye?!
31931 levél
Válasz 09.11.02. 15:01 #2450
szbszig
Nem akarok csalódást okozni, de Wikipedián azt írják, hogy az az 1986-os német GP-n történt, Prost már előtte is negyedik volt, megpróbálta tolni a kocsit, de nem sikerült neki, és a végén csak azért lett hatodik, és szerzett egy pontot, mert a többiek egyszerűen a körhátrányt nem tudták visszavenni tőle.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
376 levél
Válasz 09.11.02. 14:08 #2449
Pangloss
Az év utolsó futama is lezajlott, a verseny nem volt túl izgalmas, leszámítva a rajtot és az utolsó pár kört. (No meg Alguersuarit a boxban. Ilyet én sem láttam még.)

A szurkolókat mostantól márciusig legfeljebb az átigazolási hírek, az új autók bemutatása és a tesztek hozhatják igazán lázba.

Az átigazolások meg is kezdődtek: Barrichello a Williamshez ment. Gyanítom, hogy ez lesz az utolsó szerződése a Forma-1-ben. (Mintha tegnap lett volna, amikor Imolában bukott 1994-ben, vagy amikor 1999-ben pole pozíciót szerzett a Stewarttal Magny-Cours-ban.)
31931 levél
Válasz 09.11.02. 11:30 #2448
szbszig
Azért itt még lett volna egy lényegi különbség: hogy az alagút miatt még sokkal nehezebben lehetett volna hozzáférni a roncshoz, és például daruval semmiképpen sem lehetett volna kiemelni onnét.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.11.02. 11:28 #2447
szbszig
Esküszöm, pont ezt akartam írni válaszként balays előző hsz-ére, hogy jövőre se fogja senki bevallani, ha kifogyott a benzin, csak a váltótönkremenések szaporodnak majd meg esetleg hirtelen.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.11.02. 09:38 #2446
balays82
Szerintem egy ilyen baleset nagyon sok helyen okozott volna fejetlenséget. Braziliában például gyakorlatilag ugyanilyen szűk "alagút" vezet vissza a pályára, annyi a különbség, hogy az nem fedett. Onnan sem fél perc lenne kiszedni egy falnak ütköző autót.
11785 levél
Válasz 09.11.02. 08:46 #2445
Ghoost
Ezt a benya kifogyást nem erősítették meg, hivatalosan váltóprobléma miatt adta fel a versenyt.
Brazíliában Heidfield viszont tényleg biztosan amiatt esett ki, ugyanis Kubicával voltak elfoglalva a boxban ezért őt nem hívták be.

A boxutca alagútban történő baleseten én is gondolkodtam a versenyen, lett volna esély rá, és sztem is nagy fejetlenséget okozott volna.
4187 levél
Válasz 09.11.02. 03:50 #2444
Madrac
Igen, emlekszem mikor Prostnak a celegyenes elott fogyott ki a benzin es ugy tolta be az autot. Akkora elonye volt hogy 3-nak meg ugy is beert.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 09.11.02. 00:35 #2443
balays82
"Alguersuari nemcsak rossz boxba állással írt történelmet, hanem azzal is, hogy egy darabig most garantáltan ő lesz az utolsó versenyző, akinek a kocsijából kifogyott az üzemanyag"

Ebben azért nem lennék olyan biztos. Valószínűleg mindenki úgy fog tankolni, hogy a versenytáv és egy levezető kör megtételére legyen elegendő üzemanyag, viszont elég egy apró hiba a számításba, vagy mondjuk a vártnál picivel többet fogyasztó motor, máris lehet tolni az autót a célba. Erre egyébként volt is példa a tankolás előtti időben, bár azóta már sokat finomodott a technika.
31931 levél
Válasz 09.11.02. 00:30 #2442
szbszig
Mondjuk jövőre már lényegesen könnyebb dolguk lesz, ha történik is ilyen baleset, mert a boxutca sokkal kevésbé lesz létfontosságú, a tankolás hiánya miatt senki sem rokkan bele, ha nem tud azonnal kimenni.

Erről jut eszembe, hogy Alguersuari nemcsak a rossz boxba állással írt történelmet, hanem azzal is, hogy egy darabig most garantáltan ő lesz az utolsó versenyző, akinek a kocsijából menet közben kifogyott az üzemanyag.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 09.11.02. 00:23 #2441
szbszig
Nekem tetszett ez az idény. Eseménydús volt, az biztos. Az is bejött, hogy egy kiscsapat, vagy legalábbis akként induló csapat nyert. Egy csomó új dolgot láttam, pedig azért elég régóta követem a forma-1-et, még ha az utóbbi években el is hanyagoltam. Gondolok itt az utóbbi mondatban az egészen globális dolgoktól kezdve, mint a világbajnok rekordgyanúsan felemás szezonja, olyan apróságokig mindenre, mint Alguersuari mai boxutcás tévedése.

Amúgy ez a mai pálya lélegzetelállító tényleg. Én csak azt az egy fránya boxkijárót nem értem. Miután látszik, hogy minden milyen profizmussal van eltervezve a pálya szélességétől és a bukóterek kialakításától kezdve, utóbbiba beleértve a nézőtér alá benyúló bukóteret is. Azt azért megnéztem volna, hogy a derék arabok mit csinálnak ott a föld alatt, ha az egyik autóversenyző igyekezetében odacsapja a falnak a kocsit kifelé jövet. Piros zászló, és a roncsok kihalászása után kezdik újra a futamot? Vagy ideiglenesen lezárják a boxutcát?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.11.01. 17:26 #2440
balays82
Eszem ágában sem volt ironizálni. Ghoost megadta a választ, az egyéni mellett a két konstruktőri vb címre gondoltam.
11785 levél
Válasz 09.11.01. 16:54 #2439
Ghoost
Nyilván a konstruktőri címekre gondolt.
31931 levél
Válasz 09.11.01. 16:52 #2438
szbszig
"Viszlát Kimi, köszönjük a világbajnoki címeket!"

Ezt ironikusan mondtad, vagy hogy értetted? Csak mert Räikkönennek egy világbajnoki címe van tudtommal...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.11.01. 16:48 #2437
Star Wars
Valóban megérdemli, de ugyanígy megérdemelte volna Barrichello is. Ez a néhány pontos különbség meg nagyjából reális kettejük közt.
1447 levél
Válasz 09.11.01. 15:53 #2436
Donnie
na ez szép volt. legjobb a végén a faszi tartja a táblát amit a célegyenesbe szoktak, egy hozzám jössz feleségül XY? felirattal de csak egy pillanat volt még Gyula se vette észre
12089 levél
Válasz 09.11.01. 15:47 #2435
Gobiakos
No, háááát jó kis futam volt, tetszett. Vettel ász volt, Webber kitartott, bár Button tolta, mint a meszes.
Jó idény volt a maga kis hülyeségeivel, ballépésekkel, hibákkal, módosításokkal.

2010-ben megint királyság lesz!
14264 levél
Válasz 09.11.01. 15:46 #2434
balays82
Végre egy új pálya, ahol nem volt teljesen dögunalom a verseny (csak egy kicsit ). Algersuari mutatványa különösen szórakoztató volt, ritkán szokta valaki eltéveszteni a saját csapatát. Kobayashi viszont ismét megmutatta, hogy nagy tehetség, remélem, nem marad jövőre csapat nélkül. A szezonnak ugyan vége, de még fognak érdekes események történni az elkövetkező napokban, hetekben, az biztos.

Viszált Kimi, köszönjük a világbajnoki címeket!
15994 levél
Válasz 09.11.01. 15:45 #2433
ufodani
Azért hogy Buemi ledarálja a Merdzsót és a Ferkót..
Idénre vége.Vettel beért teljesen egy jó verdával jövőre győzhet is.A Ferrarinak igencsak fejlesztenie kell,nyár közepe óta szinte hozzá sem szagoltak.Nagy lesz a mozgás szerintem jövőre ütősebb lesz a F1.
Hajrá Felipe jövőre veled ugyanitt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31905 levél
Válasz 09.11.01. 15:40 #2432
Creativ3Form
ÉS MEGVAN! HUUUUUUH!!!! Grat Vettelnek is, de ez a Button/Webber csata a végére naggggggggggyon kemény volt! Vettel pedig megérdemli a VB 2. helyet (bocs SW), jövőre pedig remélem a VB győzelem is meglesz. Uncsi futam volt, leszámítva az elejét és az uccsó pár kört.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 09.11.01. 15:36 #2431
Creativ3Form
Naggggggggggyon kemény lesz ez az utolsó kör! Remélem Webber megtartja!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 09.11.01. 15:28 #2430
Creativ3Form
Faxom, hogy Webber autója kezdi megadni magát. Button be fogja darálni, de Vettel messze van, ott nem lesz gond.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 09.11.01. 15:15 #2429
Creativ3Form
Ppppppppppppppppppiiiiikulába, Koba dobogója elment. De ez is szép a sráctól, GO KOBA!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 09.11.01. 14:57 #2428
Creativ3Form
Unalmasnak tényleg unalmas, de ez a sziget ugye nem csak az F1 miatt készült, így nem különösebben érdekli őket szerintem. Ettől függetlenül a legszebb pálya az összes közül, már ami a környezetet meg a tálalást illeti.
Amúgy mekkora lenne már, ha Koba papa dobogóra állna...ááááááá, nagyon szurkolok neki!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1989 levél
Válasz 09.11.01. 14:56 #2427
georgee
kubica miert is tunt el barri mogul? kint voltam par percre de most latom hol van csak.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 09.11.01. 14:51 #2426
georgee
...egyebkent tok jo. dollar milliardokbol epetettek egy ujabb unalmas palyat!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
31905 levél
Válasz 09.11.01. 14:49 #2425
Creativ3Form
Dhjjjjjjááááááá, nagyon nagy arc, új titkos kedvencemmé lépett elő. Remélem kap csapatot jövőre.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2984 levél
Válasz 09.11.01. 14:45 #2424
Steveyboy
Nagy ember ez a japán fickó
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15994 levél
Válasz 09.11.01. 14:45 #2423
ufodani
És ha van annyi dollár nála akkor tölts már meg öcsém
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31905 levél
Válasz 09.11.01. 14:44 #2422
Creativ3Form
KOBAYASHI A LEGGYORSABB!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.