Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

14264 levél
Válasz 09.04.25. 20:00 #871
balays82
Nézőpont kérdése. Az is lehet, hogy a Brawn GP-k süllyedtek az ő szintjére. Viccen kívül, Barichello elég gyenge időt ment, ahhoz képest, hogy milyen kevés üzemanyagot kapott.
Kubica és Heidfeld jó kis verseny elé néz ennyi benzinnel. A lengyelnek főleg nem lehet könnyű dolga, hiszen ő ráadásul jóval nehezebb is, mint a legtöbb pilóta.
7503 levél
Válasz 09.04.25. 19:51 #870
Attila88
Hamilton felnott a BGP-hez Csak igy tovabb!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1989 levél
Válasz 09.04.25. 18:58 #869
georgee
a bomosok teli tankal, szep...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
4956 levél
Válasz 09.04.25. 18:12 #868
bodajoci
Ha rajt tud maradni a Toyotákon, míg azok kimennek tankolni, akkor nyerésben van megint a kiscsákó A Ferrarik meg már igazán összehozhatnának vmit.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
31911 levél
Válasz 09.04.25. 18:06 #867
Creativ3Form
Egyértelmű. Gut Besser Vettel
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4956 levél
Válasz 09.04.25. 18:05 #866
bodajoci
Pos Driver Team Weight (kg)
1. Trulli Toyota 648.5
2. Glock Toyota 643.0
3. Vettel Red Bull-Renault 659.0
4. Button Brawn-Mercedes 652.5
5. Hamilton McLaren-Mercedes 652.5
6. Barrichello Brawn-Mercedes 649.0
7. Alonso Renault 650.5
8. Massa Ferrari 664.5
9. Rosberg Williams-Toyota 670.5
10. Raikkonen Ferrari 671.5
11. Kovalainen McLaren-Mercedes 678.5
12. Nakajima Williams-Toyota 680.9
13. Kubica BMW-Sauber 698.6
14. Heidfeld BMW-Sauber 696.3
15. Piquet Renault 677.6
16. Sutil Force India-Mercedes 679.0
17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 678.5
18. Fisichella Force India-Mercedes 652.0
19. Webber Red Bull-Renault 656.0
20. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 667.5
Vettel nehezebb, mint a többiek az élmezőnyben
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
11785 levél
Válasz 09.04.25. 14:53 #865
Ghoost
Nem szabad azért a Toyotát leírni, Kínát kivéve az élmezőnyben autóztak, valamint a téli teszt Bahreinben + a dupla diffúzor. Bár Trulli és Glock tipikusan az a versenyző, akivel mindig történik valami a futam alatt, ritka, hogy zavartalanul végigmenjenek, szóval azért nagy összeggel én sem fogadnék rájuk.
Kicsit bealudtam a Q3 közben, úgyhogy, igazából nem láttam a Ferrari mit alakított, de már ez, hogy mindkét autóval bejutottak az utolsó etupba, már egyértelműen a fejlődés jele, az egyik autójuk mindenképpen pontot fog szerezni szerintem.
14264 levél
Válasz 09.04.25. 14:46 #864
balays82
Szerintem már az is nagy dolog, hogy mindkét Ferrari bekerült az első tízbe. Főleg miután azt hangoztatták, hogy látványos javulás ezen a versenyen sem várható tőlük, hiszen a KERS visszaépítésén kívül nem nyúltak az autókhoz az elmúlt egy hét alatt. Most az lenne a legfontosabb, hogy végre megtörjön a rossz sorozat és megszerezzék az első pontokat, lehetőleg mindkét pilótával. Erre azért van is esély, mert én úgy veszem észre, hogy a versenyeken normális körülmények között, műszaki és taktikai hiba nélkül jobb teljesítményt képesek nyújtani, mint az edzéseken, ahol láthatólag küszködnek a gumik felmelegítésével. Nyilván mindkét autó eléggé fel van tankolva, majd kiderül, mire lesz ez elég holnap.
A Toyota első sora valószínűleg tényleg nem tükrözi a valós erőviszonyokat, de ez úgyis kiderül hamarosan. Egyre inkább úgy tűnik azonban, hogy a Brawn GP kezdeti előnye lassan elfogy, ahogyan azt sokan megjósolták.
1989 levél
Válasz 09.04.25. 14:26 #863
georgee
Nem ertem mi van a bmwekel? Allitolag kovetekzo futamra jon az uj csomag de akkor is...ha ezen a futamon se szereznek pontot akkor le lehet itt irni a vb-et ahogy van.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
31911 levél
Válasz 09.04.25. 14:02 #862
Creativ3Form
A két Toyota nagggggggggggyon könnyű...ennyi, nem kell hátast dobni. A holnapi napon már nem tudnak ekkorát menni, ez tuti. DE VETTEL MEGINT OTT VAN!!!! HAJRÁ SRÁC! A két Ferrari pedig továbbra is vicc, hiába vannak bennt a 10-ben. Kubicáéknak meg megint nem úgy jött össze ez a nap, ahogy kellett volna. Sebaj, hajrá Vettel!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3225 levél
Válasz 09.04.25. 13:49 #861
sHarris
Pontosan ezt akartam írni, sajnálom Kubicát a kiesők közt látni, de Vettel eredményének örülök.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
31911 levél
Válasz 09.04.25. 13:43 #860
Creativ3Form
Nagy kedvencem Kubica sajnos nincs formában, bár ezt inkább a csapat számlájára írnám. VISZONT VETTEL NAGYON KEMÉNY MEGINT CSAK, NYOMJAD SRÁC!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10106 levél
Válasz 09.04.24. 17:19 #859
mucius
és kik lennének ezek a meg nem szokott zsenipalánták? szvsz fehér hollót gyakrabban látni, mint újoncot versenyképes technikával a segge alatt. a jelenlegi mezőnyből hamin kívül hirtelen egy embert nem tudok, aki ne hoki csapatnál kezdett volna.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5384 levél
Válasz 09.04.24. 14:04 #858
HunnernessKonge
Érdekes dolgokat mondanak az angol közvetítésben:

A mai "rookie" vezetőknek nincs annyi idejük beleszokni a forma1-be mint a régebbi újoncoknak volt, például Alonso is a minardiban kezdte és az ott mutatott teljesítménye alapján vitték el nagycsapathoz, de megvolt a tanulóéve ahol nem volt rajta nyomás, ezután a Renaultnál húzott le egy évet tesztpilótaként, meg tudta szokni a csapatot, az autót ésatöbbi. A mostani újoncoknak akiket viszonylag nagy csapatok hoznak be az F1-be azonnal teljesíteniük kell nagy rajtuk a nyomás és általában kikapnak a sokkal profibb és tapasztaltabb csapattársaiktól. A megoldást abban látják a kommentátorok, hogy több és új csapatok kellenének a forma1-be ahová be lehetne hozni az újoncokat, akiknek nem az lenne a feladatuk hogy felvegyék a versenyt a top pilótákkal és a top csapattásakkal, csupán át kellene élniük milyen a leglegleg-ben versenyezni.

Gondolom ezeket a dolgokat az itteni fórumozók is látják, nem is azért írtam le, csak érdekesnek tartom hogy a magyar kommentátorok és "szakértők" sosem vezetnek le ilyen gondolatmeneteket, csak mondják hogy ez meg ez mennyire lassú és bajban van.
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
15994 levél
Válasz 09.04.24. 12:57 #857
ufodani
Na ezt én is így gondolom de a realitás sajnos nem ezt mutatja!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
206 levél
Válasz 09.04.24. 12:46 #856
HIS
remélem a Ferrarik mostantol kezdve hozzák az igazi formájukat....jolenne ha nem kellene a mezöny végén kullogniuk....
14264 levél
Válasz 09.04.24. 11:30 #855
balays82
Hamilton volt a leggyorsabb a bahreini nyitóedzésen

Egy kicsit talán meglepő, hogy a két BMW ilyen elől van, pedig ők pénteken enyhén szólva nem szoktak remekelni (hozzá kell tenni, hogy szuperlágy gumival mentek).
Jó lenne már végre egy sima, esőmentes futam (erre mondjuk meg is van minden esély, bár a katari MotoGP után biztosra nem mondható ), ahol végre láthatnánk a valós erőviszonyokat.
20761 levél
Válasz 09.04.24. 09:40 #854
Eric
Shakir F1 Circuit
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 09.04.24. 09:33 #853
Eric
Elkezdődött az első szabadedzés.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 09.04.23. 21:46 #852
Nayrobi
Hehe. Nem terveztem győzelmeket, mert még egy gokartba se férnék bele, 2 méteresen max zárt ajtós bajnokságba indulhatnék, de 6 nincs millióm a Seat OB-re.

Amúgy értetted te, hogy mire gondoltam, na.
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 09.04.23. 21:05 #851
Eric
Nem túl egyszerű ez a fék...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5384 levél
Válasz 09.04.23. 12:38 #850
HunnernessKonge
Tök jó lesz látni a Ferrarit az évad második felében 8-10 boxkiállással boxban matatással, szárnycserékkel futamonként

Hiszen ha tesztelni évközben nem lehet, akkor a futamokon fogják kipróbálni a fejlesztéseket aminek könnyen lehet a fent leírt 1,5 sor az eredménye
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
14264 levél
Válasz 09.04.23. 12:37 #849
balays82
Miért, te ennyi idős korodra hány futamgyőzelmet terveztél?

Egyébként tényleg van benne valami, amit írsz, szerintem gyerekként sokan példaképként tekintenek a pilótákra, akikre hasonlítani akarnak. Most, hogy lassan a mezőny nagyobb része fiatalabb, mint például én, ez már elég furcsa lenne.
2883 levél
Válasz 09.04.23. 12:25 #848
Nayrobi
Tényleg jó ez a kép. Ilyenkor érzem azt, hogy mennyire öreg vagyok, ez a srác már nyert két futamot az F1-ben és idősebb vagyok nála 2 hónappal...
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.04.23. 10:58 #847
balays82
A5 Szubjektív - Sanghaji Görbe Tükör

Illetve sokkal inkább a diffúzor ügyet lezáró tárgyalás elemzése, de ettől függetlenül érdekes (bár egy kicsit nehéz) olvasmány.

RatBaG: Nagyon nagy kép.
6377 levél
Válasz 09.04.22. 22:40 #846
RatBaG
http://images.netbag.hu/20090422/22385563422.jpg
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 09.04.20. 14:44 #845
balays82
Inkább reális. Ha a hagyományosan Ferrari pályának számító bahreini futamon (ahol ráadásul nagyon sokat teszteltek télen) sem érnek el értékelhető eredményt , illetve az új aerodinamikai csomag Spanyol Nagydíjon történő bevetése sem segít, akkor ez az egyetlen járható út. Ez ugyanis azt jelentené, hogy a kocsit az alapoktól kell újjáépíteni, ami rengeteg időt és erőforrást igényel.
Nem gondoltam volna, hogy ez belátható időn megtörténhet a csapattal, azt meg főleg nem, hogy idén, de lehet, hogy most félre kell tenni minden büszkeséget, és becsületből végig kell küszködni az idei évet. Jó lenne, ha mindez nem történne meg, de most elég nagy esély van rá. Az a baj, hogy nem csak a gyorsasága nincs meg az F60-nak, de mára az elmúlt évtized legendás megbízhatósága is elveszett.
20761 levél
Válasz 09.04.20. 14:22 #844
Eric
Az egy dolog, hogy Palik hogyan tálalja... De ha a Shell azért fizetett, hogy a közvetítés fő támogatója legyen, akkor jogosan várhatja el, hogy a konkurens olajcégekhez képest (lényegesen)nagyobb fajsúllyal szerepeljen a közvetítések alatt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
6377 levél
Válasz 09.04.20. 14:19 #843
RatBaG
ott a reklámblokk, arra találták ki. de ez full röhej, ahogy palik szóról-szóra ugyanazt a shelles dumát lenyomja minden futam alatt
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
13840 levél
Válasz 09.04.20. 13:54 #842
powerhouse
Durva
If I look back I am lost
1567 levél
Válasz 09.04.20. 12:42 #841
Marv
A pezsgő dugója majdnem kib*szta a szemem... Én se gondoltam volna, hogy bármiben is egyetértünk majd .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
4981 levél
Válasz 09.04.20. 12:11 #840
tibi6893
lol....
http://shudzsi.blogspot.com
10106 levél
Válasz 09.04.20. 12:10 #839
mucius
klikk
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
20761 levél
Válasz 09.04.20. 11:45 #838
Eric
Mivel a közvetítés egyik fő támogatója a Shell, nem értem mi a baj ezzel...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 09.04.20. 11:15 #837
Attila88
Ha masban nem is, de legalabb ebben kb. szorol szora egyetertunk
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1567 levél
Válasz 09.04.20. 10:58 #836
Marv
Egyébkánt érdekes, hogy tök véletlenül a Shell támogatója Lacikánk racing team-jének is...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 09.04.20. 10:55 #835
Marv
Csak ha Palikon múlik, egyetlen kenő- és üzemanyag beszállító (sőt, a Shell az egyetlen cég a F1-ben) van az egész sportágban... Tényleg mi a faszért kell elmondani mindig, hogy "erre a pályára is speciális kenőanyagot készítettek a shell -itt néha elhangzik a 40 fős szó- szakemberei", mert egyébként rohadtul nem viseli meg pont ez a pálya a motorokat (mert a Kínai pont ilyen...).
Szerintem senkinek semmi gond nem lenne vele, ha például elmondaná, hogy melyik cég mikortól létezik, 1-2 érdekes infó stb. De ő a Totalról szerintem még nem is hallot (legalábbis úgy fest). Sőt, meg vagyok győződve arról, hogy komolyan gondolta, hogy a MIG a repülőgyárra utal-e a Brawn GP-n.

Gusztustalan, hogy már-már vezetői tanácsokat osztogat olyan pilótáknak is (lsd. Piquet), akik még ha képességeik miatt kilógnak a mezőnyből, akkor is kb. 16-szor többet tettek le 8 éves korukig az autósportban, mint ő.

Multkor borultam ki, amikor meséli nagyképűen, hogy "úúú micsoda fogadásokat kötöttünk a nyugati rpiorterekkel, hogy ki imseri fel előbb" és stb. Miközben összekever nem hogy pilótákat, de még komlett autókat is (William-BMW. a Red Bullokat nem veszem ide, mert az még hagyján).

Gyula pedig azért hülye, mert Palik mellett az lett. Szerintem nem lenne semmi gond vele, ha nem húzott volna le éveket emellett a nagyképű ostoba seggfej mellett, hanem mondjuk Wéberrel közvetítettek volna ketten.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
13840 levél
Válasz 09.04.20. 09:36 #834
powerhouse
Persze, a csúnya rossz Palik bizony állandóan reklámoz vagy 20 céget futamonként. Pfejj, undorító, ki meri mondani, hogy milyen benzinnel mennek a szekerek!

Év végére nincs hányingered a Ferrari szótól?
If I look back I am lost
1567 levél
Válasz 09.04.20. 07:58 #833
Marv
Na... az első futam idén, amire azt mondtam, hogy oké . Hihetetlenül örülök a Red Bull sikernek és bár a mezőny egyik legjobbjának tartom és emberileg is messze a legszimpatikusabb Vettel, mégis jobban örültem volna ha Webber nyeri meg a futamot. Iszonyúan megérdemelné és drukkolok, hogy sikerüljön neki.

A BMW-s szenvedést is tudta kompenzálni számomra, de miattuk (és Alonso és Kimi miatt) nagyon el vagyok keseredve.

Vettelnek drukkolok, hogy tényleg harcolhasson a címért majd, és megmutassa pl. Hamiltonnak, hogy hogy kell kiscsapatokból indulva elérni a sportág, a szakma és a versenytársak tiszteletét és a VB címet.

Remélem, a Ferrari és a BMW is inkább beáldozza a faszba az idei évet, hogy jövőre tényleg versenyképesek legyenek. Igaz a BMW az idei év miatt dobta el a konstruktőri és talán Kubica VB-jét is.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
38325 levél
Válasz 09.04.20. 06:32 #832
kopé
Már látom a Stry új címlapját:
Otthon melegszívű családapa, de a TVben... kereskedelmi paliklaci...!

"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5086 levél
Válasz 09.04.19. 20:23 #831
Toki
Nana. Itt nem a csatornáról van szó hanem kizárólag palikról. A shell az egyik főszponzora, akik pénzelik a tereprallys dolgait, gondolom ez lehet a háttérben. Mindenesetre had háborodjak már fel ezen. Vagy vezessük be a kereskedelmi paliklászló fogalmát?
1989 levél
Válasz 09.04.19. 19:47 #830
georgee
Az RTL -en levo auto sport kommentatrok szanalmas ripacsok! Gyula, Palik, akkor a kedven hulye geyrekem aki az automaniat vezeti es stb.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
29146 levél
Válasz 09.04.19. 19:15 #829
Germinator
Dehát könyörgöm, ezek is a reklámból élnek, épp ezért kereskedelmi csatorna...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
375 levél
Válasz 09.04.19. 19:13 #828
Dranzi
Mindkettő tökhüly hozzá. Egyedül a Wéber Gabi az, aki értelmeseket beszél. szerintem.
"Aki átbasz, az basszon bét is"
8895 levél
Válasz 09.04.19. 17:12 #827
goodboy007
Gyula: "Kubica miért ilyen lassú?"
Palik: "Gyulám, na vajon miért?"

Vicc ez a Gyula. Szerintem még én is jobban kommentálnám az eseményeket, mint ő. Ez az ember NEM kommentátornak való.
5086 levél
Válasz 09.04.19. 16:33 #826
Toki
Nyilván azért tettem idézőjelbe hogy rejtett reklám. Tudom nagyon jól hogy nem puszta hobbiból mondogatja, épp ezért undorító.
4472 levél
Válasz 09.04.19. 16:31 #825
-007-
Nem tudtad, hogy a Shell fizet neki, ha kimondja a varázsszót?
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
38325 levél
Válasz 09.04.19. 15:59 #824
kopé
Megérdemelte a srác.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5086 levél
Válasz 09.04.19. 15:58 #823
Toki
Nekem meg a palik "rejtett" shell reklámjaiból van elegem de nagyon. Minden héten minimum elhangzik a shell laboratóriuma, vagy valami más ürügyet talál hogy megemlíthesse. Szánalomland
4956 levél
Válasz 09.04.19. 15:44 #822
bodajoci
Vettelnek örülök, de a Ferrari az hatalmas szánalom, nameg ez a 2 hülye már megint, főleg a palik, mikor elkezdi, h kikönyökölt Massa motorja...Há bammeg aki kicsit is gépész, vagy autóversenyző, az hogy mondhat ilyet??? Simán visszaváltogatott Massa, hátha újra beugrik a motor, de az csak szépen leforgott minden fokozatban, hát én már hallottam kikönyökölni motort, de abból nagyon durva hangok jönnek ki, meg lebök elég hamar. De ez csak 1, a sok baromságból. Azért az meg elég érdekes, h folyamatosan verik a kölcsön motoros gépek a kölcsönöző csapatokat. Lsd BrawnMeki-Meki, RedbullRönó-Rönó, TRFerrari-Ferrari, kivétel a Toyota talán, de asse mindig.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.