Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

2745 levél
Válasz 09.04.17. 10:53 #771
dghost
Teljesen egyetértek!
Sokat lehetett arról olvasni hogy a McLaren és a Ferrari azért nem tudtak ütőképes autót építeni mert tavaly egész éveben az akkori autó fejlesztésén dolgoztak, így kapacitásuk jelentős részét lekötötte a vb közdelem! Náluk ezt még alá is írom mert így is volt, na de épp a minap gondolkodtam azon hogy akkor a Renault meg a BMW mi a jó faszt csinált? Hisz a Renault-nak egyáltalán, a BMW-nek meg az évad vége felé már reális esélye nem volt beleszólni a vb küzdelembe, így legalább ők simán tudtak volna készülni az idei szezonra!
Szerintem a Renault-nál nem gondolták hogy nem lesz elég idejük, hisz annak ellenére, hogy nem volt esélyük 2008-ban vbt nyerni az autót az évad végig folyamatosan fejlesztették, ennek volt köszönhető a múlt év végi remek szereplésük... de, hogy ennek mi értelme volt arra nem jöttem rá.
Viszont hogy a BMW mit szerencsétlenkedett arról még lövésem sincs.

Persze nem mintha bánnám hogy így alakult, csak elég furcsa látni/belegondolni, hogy nagy múltú csapatok is így mellényúlhatnak...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.04.17. 10:02 #770
balays82
Könnyen lehet, mert ők az egyetlenek akik hatékony diffúzor nélkül is tudják tartani a lépést a Brawn-Toyota-Williams hármassal.
Egyébként elhiszem, hogy sokan nagyon örülnek az erősorrend átalakulásának, de szerintem még ennél is többen gondolják azt, hogy azért ez így egy eléggé elcseszett szezon lesz. Továbbra is úgy gondolom azonban, hogy a kialakult helyzetért az úgynevezett nagycsapatok kizárólag magukat okolhatják.
2745 levél
Válasz 09.04.17. 09:41 #769
dghost
A másodikon viszont már szarra sem ment, sem a McLaren, sem a Ferrari, sem a Renault, sem a BMW... Minden maradt a megszokott vágányon - legalább is a szabadedzések alapján - szerencsére! A RedBull még mindig stabilan a második aminek nagyon örülök, sőt Newey már nekiugrott egy saját diffúzor kifejlesztésének, szóval talán még szebb is lehet a dolog a közeljövőben...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
432 levél
Válasz 09.04.17. 09:38 #768
kdave9
2. edzés
Button az utolsó szektort nagyon érzi
6377 levél
Válasz 09.04.16. 23:39 #766
RatBaG
bye-bye dennis
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 09.04.15. 13:36 #765
balays82
Szinte borítékolható volt ez a döntés, és most már tényleg fel van adva a lecke azoknak a csapatoknak, akik félreértelmezték a szabályokat. Azt olvastam, hogy a Ferrari például csak június környékére tudják elvégezni a szükséges átalakításokat, ami (persze nem csak ezért) jó eséllyel azt jelenti, hogy ebben az évben nem érdemes merész álmokat szövögetniük a világbajnoki címről. Sőt az is kérdés, hogy egy Ferrari vagy egy McLaren mennyire engedheti meg magának, hogy feladva a mostani bajnokságot, a következő szezonra koncentráljon...
20761 levél
Válasz 09.04.15. 11:46 #764
Eric
Az FIA fellebviteli bírósága szerint szabályosak a Brawn GP, a Toyota és a Williams ezidáig vitatott diffúzorai.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20579 levél
Válasz 09.04.13. 11:57 #763
Pyrogate
4 napos hír már

"Ahogy az a Formula–1-es csapatoknál jól megszokott – és ahogy azt hazánkban is évente megtapasztaljuk – időről időre különböző promóciókkal, bemutatókkal szórakoztatják a nagyérdeműt. A Renault csapat például gyorsulási versenyt szervezett a dubai versenypálya célegyenesében. A résztvevők Romain Grosjean tesztpilóta és Mohammed Ben Szulajem többszörös közel-keleti ralibajnok voltak.

Valószínűleg műszaki hibából kifolyólag elvesztette az uralmát az autó fölött, majdnem elsodorta Grosjean autóját, aztán a boxutca falának vágódott."

Kb mint ha Baumgartner törte volna össze a Red-Bullt (bár múltkor BMW-t vezetett)
31927 levél
Válasz 09.04.13. 03:32 #762
szbszig
És a kommentek szerint ez egy többszörös helyi ralibajnok volt...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6377 levél
Válasz 09.04.13. 03:14 #761
RatBaG
hogy-hogy nem volt még itt ez az eset?
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
12084 levél
Válasz 09.04.09. 11:51 #760
Gobiakos
„Sokan elkövetik a hibát, hogy amikor van egy jobbkanyar, balra kanyarodnak, és így lefutnak a pályáról. Én mindig jobbra kanyarodok, amikor jobbkanyar van, mert a betonon sokkal jobban megy az autó.”
14264 levél
Válasz 09.04.09. 10:08 #759
balays82
11785 levél
Válasz 09.04.08. 04:19 #758
Star Wars
Elmész a p*csába.

szerk: bocsi a 2 hsz-ért.
11785 levél
Válasz 09.04.08. 04:16 #757
Star Wars
6377 levél
Válasz 09.04.08. 04:10 #756
RatBaG
hoppá
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
5384 levél
Válasz 09.04.07. 15:09 #755
HunnernessKonge
"A finn tehetség az egyik leggyorsabb fiatal, de sorozatos autópusztításai miatt veszélybe került a helye a Fordnál. Sebességével elégedett főnöke, Malcolm Wilson, de ha sosem ér célba, ez keveset ér."

Pedig a Fordnál megszokhatták volna már ezt a szintű amortizációt...
khmm..Mc Crash..khmm
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
6377 levél
Válasz 09.04.07. 15:07 #754
RatBaG
off

szerintem új rekord az átfordulások számát tekintve
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
7503 levél
Válasz 09.04.07. 12:35 #753
Attila88
Csak nekem van mar tele a f.szom ezzel a sok blikk szintu szenzaciohajhasz bulvar shitbol? Ugye nem?
Rohadtul unom mar, hogy a hetkoznapokat probaljak izgalmasabba tenni, a vasarnapi futamok helyett.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 09.04.07. 12:13 #752
balays82
Az egy dolog, hogy felmerült a lehetősége Hamilton távozásának (ami szerintem elég nagy túlzás), de most már a Mercedes kiszállásának is.

Veszélyben a Mercedes F-1-es programja?

Bízom benne, hogy gyorsan tisztázódik a helyzet, és marad a Mercedes, mert a kivonulásával három csapatot rántana magával, ami gyakorlatilag tönkrevágná az egész Forma 1-et, de talán éppen emiatt nincs is rá reális esély, hogy kiszállnak.
14264 levél
Válasz 09.04.07. 10:17 #751
balays82
6377 levél
Válasz 09.04.07. 04:01 #750
RatBaG
hamiltoon
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 09.04.06. 17:22 #749
balays82
Ecclestone eredeti elképzelése az lett volna, hogy az ausztrál és a távol-keleti nagydíjakat Szingapúrhoz hasonlóan késő esti időpontban rendezzék meg, de a szervezők a világítás kiépítésének túlságosan nagy költségei miatt ez nem vállalták, ennek eredménye lett ez a kompromisszumos megoldás, amely sem Ausztrália sem pedig Malajzia esetében nem vált be teljesen.
Elvileg még Japán és Kína esetében lehet érdekes a rajt időpontjának kérdése, mert Bahrein, Törökország és Abu Dhabi esetében egyébként is az európai időhöz van igazítva a rajt időpontja, és az időeltolódás sem túl nagy.
Egyébként Ausztrália esetében talán még volt is értelme a kései rajtnak, de Malajzia esetében már nem igazán. Személy szerint sokkal jobban örültem volna a 8-9 órai kezdésnek, nem is értem, hogy a vasárnapi ebédet éppen keresztező 11 órai kezdés tulajdonképpen kinek volt jó.

Ehhez kapcsolódó hír:

Ecclestone szerint nincs baj a késői futamkezdettel

Ehhez csak annyit, hogy Ecclestone állítása szerint nem tudtak az esőről, ezzel szemben a verseny előtti napokban másról sem lehetett hallani, mint, hogy szinte biztosan esni fog a verseny alatt, és nem is kicsit. Most vagy nagyon nincs képben a jó öreg Bernie, vagy nem csak Hamilton és a McLaren hazudós a Forma 1-ben.

Egy kicsit más:

Schumachert támadják a Ferrari hétvégi fiaskói miatt

Úgy látszik, az újságírói hülyeség, illetve a Forma 1 önjelölt megmondó emberének (Lauda) hülyesége nem ismer határokat. Mindenki tisztában van vele, hogy Schumacher csak tiszteletbeli pozíciót tölt be a csapatnál, ezért bármiféle felelősséget ráhárítani elég nagy baromság szerintem.

Amennyiben pedig Button tényleg azt mondta, ami a cikkben van ("Nálunk itt nincs szükség olyan tanácsadóra, mint Michael Schumacher, ahhoz, hogy gyorsak legyünk. Magunktól is tudjuk, hogyan kell versenyeket és bajnoki címeket nyerni. Nem, tényleg nincs szükségünk egy ex-versenyzőre, aki segít nekünk"), akkor azért megkérdezném tőle, hogy ő személy szerint honnan tudja, hogyan kell versenyeket és bajnokságot nyerni. Ross Brawn tudja, ez igaz, talán még Barichello is, de Button azért egy kicsit túlzásba esett szerintem. Persze, nem mindenki tudja megfelelően kezelni, ha alátolnak egy verhetetlen autót és hirtelen az élen találja magát...
10106 levél
Válasz 09.04.06. 08:54 #748
mucius
szerinted az úszok egy szürke hétköznap mikor kezdik meg az első edzésüket? kb végeznek mire te a másik oldaladra fekszel.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
31927 levél
Válasz 09.04.06. 05:35 #747
szbszig
Már azóta rajta hordja?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.04.05. 22:20 #746
Star Wars
Vettem észre én is. Egyébként nem, kiskorom óta ő a kedvenc F1-es pilótám.
20579 levél
Válasz 09.04.05. 22:16 #745
Pyrogate
jó lenne egy időzónákat áthidaló adás
31927 levél
Válasz 09.04.05. 21:35 #744
szbszig
Meddig lesz amúgy ez az esti versenyzés? Minden ázsiai futamra ezt tervezte be idén Bernie / az FIA?

Bár az igazság az, hogy lehet utálni a fejeseket, akik most eldöntötték, hogy dafke szürkületben lesz a verseny, de az igazság az, hogy ez egy sokkal mélyebb probléma ennél, és azóta létezik, mióta léteznek komoly, élő televíziós közvetítések. Kezdve akár a '94-es labdarúgóvébétől, ahol déli 50 fokban kellett játszani a csapatoknak, mert az elsődleges célközönséget jelentő európai nézőknek az volt jó, egészen a tavalyi olimpiáig, ahol az úszóknak hajnalban kellett versenyezni, mert ott meg a leginkább érdekelt amerikai nézők határozták meg az időpontot.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
15992 levél
Válasz 09.04.05. 20:53 #743
ufodani
Jogos a FIA észrevétel!Az európai közvetítés miatti 5 órai start most a visszaütött.
Sajnos igen,a Ferrari ismét odavágott magának(KIMI),bár lehetséges,h KIMInek amúgy is akkor kellett volna jönnie és bevállalták a brutál eső gumit.2 kör kellett volna..
Örülök meg nem is,h a "kicsik" most odavágnak.Igen,mert sokkal brutálabb a meccs,tele van nagy rácsodálkozásokkal.És nem azért,mert félő(nekem),h nagyon elmennek a Ferraritól.Kubit én is sajnálom!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 09.04.05. 14:01 #742
balays82
Ha valaki a szezon előtt azt mondja, hogy két futam után Raikkönen, Massa, Kubica, Kovalainen és Vettel is nulla ponttal fog állni, akkor azt mondtam volna, hogy nézesse meg magát egy orvossal, de igaza lett volna.
A Ferrari ismét megpróbálkozott egy merész taktikai húzással, ami ismét teljesen rosszul sült el. Ezzel együtt, ha normális körülmények között ér véget a verseny, akkor sem értek volna el túl jó eredményt, a dobogó érzésem szerint ma is elérhetetlen álom lett volna. Kimi nagyon lazának tűnt azzal, hogy miközben a többiek a pályán várták a fejleményeket, addig rövidnadrágban jégkrémezett, de időközben kiderült, hogy az autójában meghibásodott a KERS, ezért semmiképpen nem tudta volna folytatni a versenyt.
Egy nagy gratuláció jár még a FIA-nak is, akik annak ellenére ragaszkodtak az 5 órai start időpontjához, hogy szinte biztosan számolni lehetett a menetrendszerűen érkező égszakadással, illetve a sötétedéssel.
16989 levél
Válasz 09.04.05. 13:43 #741
KisCsirkee
Bárki nyerhet, akinek van diffúzora!

SW: De csak azért, mert dávid csillag van a sisakján, mi?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
11785 levél
Válasz 09.04.05. 13:42 #740
Star Wars
38325 levél
Válasz 09.04.05. 13:32 #739
kopé
Ez igazándiból akkor lenne kiegyenlített, hogyha az eddig élcsapatokat nem más élcsapatokra cseréltük volna, és ugyanúgy-megvannak a jó-rossz kocsik és stb, hanem az eddigi középmezőnyös csapatok felzárkóztak volna a Ferrari/McCLaren(/Reanult?) duóhoz/trióhoz.
Akkor sózlnai gazán a pilótákról és a kocsik közti századokról.

Ez ugyanaz mint ami eddig volt csak más csapatokkal.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
12084 levél
Válasz 09.04.05. 13:28 #738
Gobiakos
Hát ez nem volt piskóta!
Kubicát én is sajnálom, de ez van , Kovi elvérzett már az elején (hál' Istennek), Hamilton egy kis genyó, Maszat megszívta, az Isteni Kimi óriási figura (jégkrém + kóla ), Brawn GP-knek grat, Glock-ot sajnálom, mert piszok jót autózott végig, Palik+Gyula "nemnormális" páros ...
29145 levél
Válasz 09.04.05. 13:27 #737
Germinator
Najó, de Rosberg is baromi jó helyen volt végig, szóval most tényleg megmutathatják a nem Ferraris és nem McLarenes fiatalok, hogy mit tudnak. Szerintem hihetetlenül ki vannak egyenlítve az erőviszonyok.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
38325 levél
Válasz 09.04.05. 13:26 #736
kopé
Hát ha nem a kiöregedett és láthatóan Button nyomába sem érő Barcihelloról lenne szó, hanem mondjuk egy Vettelről vagy Rosbergről, mint a másik kocsi sofőrje, akkor mindenféleképpen jobban örülnék azért.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 09.04.05. 13:24 #735
Germinator
De szerintem ez rohadt jó. Button és Baricchello már rég voltak ilyen jó helyzetben, a nagy csapatok meg a középmezőnyben vagy hátul szívnak. Ezt ki nem élvezi? (a Ferrarin és a McLarenen kívül)
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
31927 levél
Válasz 09.04.05. 13:23 #734
szbszig
Ja, bárki nyerhet, de a végén azért mindig a Brawn kerül ki győztesen.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29145 levél
Válasz 09.04.05. 13:22 #733
Germinator
Szaaar? Hát nem élvezed, hogy bárki nyerhet?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
18316 levél
Válasz 09.04.05. 13:22 #732
LiT
Hát igen szar az idei F1.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
38325 levél
Válasz 09.04.05. 13:22 #731
kopé
ikszdééé
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 09.04.05. 13:15 #730
Germinator
A csapatát
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1447 levél
Válasz 09.04.05. 13:11 #729
Donnie
A Sportszabályzat 5.3-as paragrafusának értelmében a megszakítás időtartama nem számít bele a 2 órás maximális időhatárba, azaz a versenynek nem lesz feltétlenül vége magyar idő szerint délután 1-kor.

ezért nem kell 5 kor indítani a versenyt, az eső elállt, bernie meg egyre hülyébb
31927 levél
Válasz 09.04.05. 13:06 #728
szbszig
Szépen besötétedett mostanra, mit ne mondjak.

Amúgy ha nem este kezdtek volna, és nem lenne az a különleges szabály a távol-keleti versenyeken, hogy este hétkor mindenképpen be kell fejezni, akkor az álldogálással nem telt volna a versenyre szabott két óra, és folytathatták volna, ugye?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4472 levél
Válasz 09.04.05. 13:06 #727
-007-
Micsoda villámok. De rendesek voltak, hogy ezt berakták
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
1989 levél
Válasz 09.04.05. 13:04 #726
georgee
haha 2. lett Heidfeld.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
5086 levél
Válasz 09.04.05. 13:04 #725
Toki
Én nem tudom, de meglepődtem rendesen. Amúgy meg a ferrarinak szóljon már valaki hogy elkezdődött az idény.
16989 levél
Válasz 09.04.05. 13:03 #724
KisCsirkee
Erre én is rácsodálkoztam! Esetleg Ross Brawn lehet zsidó, egyenlőre csak Barichello sisakján láttam. Button sisakján is rajta van?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5086 levél
Válasz 09.04.05. 13:00 #723
Toki
Amúgy mit keres egy dávid csillag a brawn gp-s versenyzők sisakjának tetején?
5384 levél
Válasz 09.04.05. 12:59 #722
HunnernessKonge
Glock csak a harmadik
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.