Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

20579 levél
Válasz 09.03.17. 21:52 #421
Pyrogate
Lassan eltűnik a sport vonzata az egésznek. Ezek a szabályok és az új "pontozási rendszer" is szerintem csak 1-1 évig fognak élni. Mindent a nézőkért, de alig vmit a sportért.
20761 levél
Válasz 09.03.17. 20:24 #420
Eric
Az FIA minden időmérő edzés után közzéteszi majd az autók súlyát, döntött kedden a Motorsport Világtanács. Ebből kifolyólag viszonylag pontosan kikövetkeztethető lesz, hogy a Q3-ba bejutott versenyzők mekkora benzinmennyiséggel állnak rajthoz a futamon, és - az időjárást és a taktikai hadviselést figyelmen kívül hagyva - előreláthatólag mikor ejtik meg az első boxkiállásukat. A nézők nemcsak ebből juthatnak plusz információkhoz, hanem egy új rendelkezés által is, amelynek értelmében a kvalifikáció első és második etapjában kihullott, illetve a versenyt feladni kényszerülő, továbbá a dobogóról lemaradó pilóták kötelesek lesznek interjút adni a TV-társaságoknak. Nem ez lesz a főszereplők egyetlen pluszfeladata: a pénteki edzésnapon tartaniuk kell egy autogramosztást is a paddockban.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
31934 levél
Válasz 09.03.17. 19:30 #419
szbszig
Negatívumok:

- Az élcsapatoknál még több csapaton belüli taktikázás és látványos elengedés.
- A mezőnyben rekedt vébéesélyesek féltávnál valamiért mindig fel fogják adni a versenyt.

Derék pesszimista módjára ezekre gondoltam először, de bizonyítsák be, hogy nem lesz igazam...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4956 levél
Válasz 09.03.17. 19:03 #418
bodajoci
Egyszerűen nagyobb különbséget kellet volna tenni a helyezések után járó pontok között.Ez így egy baromság. Ezeket a vén faszokat ki kéne lőni az űrbe, nem valók ezek semmire, élen a költségcsökkentünkmózlival, aki ráerőlteti a kerst, meg a minden évben variálunk valamit a csapatokra, had fogyjon a lóvé, hiszen költségcsökkentünkAzt nem veszik má észre, h milliárdok mennek el a fejlesztésekre? A másik tróger meg az ekleszton, aki lenyúlja a nagy pénzet a csapatok elől, hisz annak a vén szarnak nagyon kell. Vicc má ez a forma1 komolyan. Kéne egy új sorozat, azt ezek meg baxák meg a forma 1-üket. A lehülyézett jenkiknek mennyivel több eszük van ehez.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
32 levél
Válasz 09.03.17. 18:26 #417
spargarepa
Én már csak azt remélem h elérik ezzel a szabállyal amit akartak, és mindenki a jobb helyezésért fog küzdeni és nem lesznek olyan versenyek mint tavaly h a fél verseny tök unalmas mert csak köröznek. Majd meglátjuk...
1567 levél
Válasz 09.03.17. 18:20 #416
Marv
Kicsit a témához kapcsolódik, és hirtelen feldereng statisztikai adatokban történt búvárkodásaim sorai közül a '87-es év.
Ekkor Piquet lett a világbajnok, úgy, hogy pontosan fele annyi győzelmet szerzett, mint -öreg kedvencem, akinek még szurkoltam is hugyosként... - Mansell. 6 győzelem is kevésnek bizonyult.

És biztos akad még más pl. is.

szerk: ez az adat különösen undorító annak tudatában, hogy Piquet milyen ordenárénagyképűseggfejként tud még a mai napig is nyilatkozni Mansellel folytatott csatái kapcsán.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 09.03.17. 18:09 #415
Marv
Kimi drukkerként mondom, hogy azért vicces lett volna, ha Schumi azévben szerzett 5 vagy 6 (utóbbi ha jól rémlik) győzelme mellett Kimi lesz a VB. Valahogy nem lettem volna rá büszke, mint Kimi drukker.

A pontrendszer változásnak jobban örültem volna. Valami azt súgja, nem lesz ez jó.

82 pedig valami állati év lehetett... ... sajnálom, hogy ilyen későn születtem!

5 pilóta rendelkezett 2, és további 5 egyetlen győzelemmel. Pironi sajnos eltörte a lábát a germán nagydíjon, így elbukta a címet. Mindenesetre nem összehasonlítható év Kimi "majdnem címéhez" képest .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2883 levél
Válasz 09.03.17. 17:52 #414
Nayrobi
Persze, ez egy kicsit szélsőséges lehetőség, de 2003-ban Kiminek majdnem összejött, 1 győzelemmel VB lett volna, Keke is 82-ben 1 győzelemmel lett vb, de ami még jobb és a Kimis példára mindig ezt szoktam felhozni amikor azt mondják h nem érdemelte volna meg, hogy 2003-ban Kenseth nyerte meg a NASCAR-t de úgy, hogy a 36(!!!) futamból 1 győzelme volt. Bármi megtörténhet.
PSN: nayrobi11
13840 levél
Válasz 09.03.17. 17:49 #413
powerhouse
Egyre jobban várom ezt a szezont, egyszerűen annyi a változás, hogy nem lehet unalmas a világbajnokság!
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 09.03.17. 17:43 #412
balays82
"Meg ha valaki nyer 6 futamot, többi futamon kiesik és vb lesz, egy másik pilóta nyer 5x, a többi helyezése mindig 2., akkor nehéz lesz megmagyarázni h miért a 60 pontos csóka lett a vb, miért nem a 130 ponttal rendelkező pilóta."

Ez nekem is megfordult a fejemben, de azért nem valószínű, hogy ilyen szélsőséges eset előfordul majd. Az azonban könnyen lehet, hogy sokszor nem a legtöbb pontot gyűjtő pilóta lesz a világbajnok, nem olyan rég volt is szó róla, hogy hány esetben alakult volna másként a végeredmény ezzel a szabállyal.
Azzal is egyetértek, hogy az élcsapatok nagyon gyorsan ki fogják majd jelölni az első számú pilótát, a másiknak onnantól kezdve pedig szinte reménytelen lesz a helyzete. Persze mostantól azt sem várhatja el senki, hogy ne legyen csapatsorrend és "hallgatólagos" csapatutasítás.
2883 levél
Válasz 09.03.17. 17:26 #411
Nayrobi
Bocs, nem tudok szerkeszteni, még 2 megjegyzés:

"Vagy ha egy élmenő elbassza a qualt és semmi esélye győzni eddig legalább hajtott a pontokért, most kisebb jelentősége lesz ennek, max győzelem-egyenlőségnél."

Itt akár ki is állhat a pilóta a versenyből, hogy kímélje a motorját, úgysem számít...

Tavaly Spaban elvették Hamilton győzelmét, most az részletkérdés h jogos volt vagy sem, de ezek szerint mostantól az FIA beleszólhat a vb győztes kilétébe...
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 09.03.17. 17:18 #410
Nayrobi
Érdekes egy döntés, egyenlőre nem tudtam eldönteni, hogy mennyire jó vagy sem. Viszont az tuti, h a 8 motorral most elkezdenek kavarni, hiába kapnának utána 10 helyes büntetést, első 8 futamon 8 különböző motort felhúznak úgy, h tuti győzzön a pilóta, el van döntve a vb.
Vagy ha Kova halad Hami előtt az első helyen, 1000% h el kell engednie, bármekkora is a pontkülönbség köztük, ami gáz a második számú pilótákra nézve, ezzel megint a Ferrari fog szívni.
Meg ha valaki nyer 6 futamot, többi futamon kiesik és vb lesz, egy másik pilóta nyer 5x, a többi helyezése mindig 2., akkor nehéz lesz megmagyarázni h miért a 60 pontos csóka lett a vb, miért nem a 130 ponttal rendelkező pilóta.
Vagy ha egy élmenő elbassza a qualt és semmi esélye győzni eddig legalább hajtott a pontokért, most kisebb jelentősége lesz ennek, max győzelem-egyenlőségnél.

Viszont az jó, hogy lesz harc az első helyért, talán nem állnak be vonatozni a 2. és 3. helyen lévő mukik, hanem betámadják az első helyet.
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 09.03.17. 16:52 #409
Eric
A pontokat amúgy is kell számolni továbbra is a csapatsorrend miatt.

Amúgy igazad van. Ha már egyszer a helyezésekre megyünk rá a VB cím odaítélésekor, akkor legyünk konzekvensek.
Az a világbajnok, akinek több futamgyőzelme van. Egyezőség esetén az nyer, akinek több második helyezése van, ha az is egyezik, akkor akinek több harmadik, stb.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 09.03.17. 16:39 #408
Gillette
Sztem jó kis szabály ez. Kevesebb taktikázás, több kockáztatás, izgalmasabb futamok. Legalábbis elviekben.
Viszont azt baromságnak tartom, hogy döntetlen esetén a pontok döntenek. Akkor már miért nem a többi helyezés alapján döntenek? Sztem így lenne logikus. Minek számolni még mellé a pontokat?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
14264 levél
Válasz 09.03.17. 16:33 #407
balays82
Véleményem szerint a két megoldás közül sikerült a kevésbé jót kiválasztani, ami már csak azért is furcsa, mert igazából nem is volt napirenden mostanában ez a verzió. Massa szurkolóként viszont azt mondom, hogy egy évvel ezelőtt kellett volna bevezetni ezt a rendszert.
20761 levél
Válasz 09.03.17. 15:57 #406
Eric
Valamivel több info:
"A Motorsport Világtanács keddi, Párizsban zajló ülésén elfogadták a FOM előterjesztését, amely szerint a 2009-es idénytől kezdve a legtöbb futamgyőzelmet arató versenyzőt koronázzák majd világbajnokká. Holtverseny esetén a bajnoki titulusról, ahogyan a 2. helyezettől lefelé az összetett további sorrendjéről is, a jelenleg érvényben lévő pontrendszer határoz majd. Ez egyben azt is jelenti, hogy elutasították a FOTA által javasolt 12-9-7-5-4-3-2-1-es szisztéma bevezetését. A módosítás nem érinti a konstruktőri viadalt, ott változatlanul az autóival a legtöbb pontot gyűjtő istálló lesz a bajnok."
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
29146 levél
Válasz 09.03.17. 15:52 #405
Germinator
Aztarohadt Ez kissé gyökeres változtatás, nem?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
20761 levél
Válasz 09.03.17. 14:47 #404
Eric
Változás!

A 2009-es szezontól kezdve az nyeri a VB címet, aki a szezon végére a legtöbb futamgyőzelmet gyűjti be, határozott az FIA!

A kérdés az, hogy egyébként a többi helyezést hogyan döntik el?
Gondolom hamarosan erről is érkeznek hírek.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 09.03.17. 14:23 #403
Marv
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.17. 13:28 #402
dghost
Nem őrültem meg! Mindössze zavarba ejtő ez a sok egymásnak ellentmondó információ...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 09.03.17. 13:17 #401
Marv
Azt tanácsolom ne foglalkozz vele. Én is így teszek, ellenkező esetben, megőrülnék mint te.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.17. 13:01 #400
dghost
Teljes lutri lesz az első verseny! Ma Rosbergtől megen olvastam egy olyan cikket ahol elsírja, reméli, hogy a középmezőnyben harcolhatnak blablabla, aztán már ma délelőtt jobb időt ment mint tegnap alfonzó... (Buzi BrawnGP meg 1.17 alá, de ezt már meg sem említem)

Viszont a RedBull-ért kezdek nagyon aggódni! Jerezben még nagyon jól teljesítettek, sokak ledöbbentek mennyire jól megy az új gép az Barcelonában visszaestek mint a szar... Most nézem hogy Vettel Jerezi legjobbját már a Mclaren is megdöntötte! Hogy mi lesz ebből...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 09.03.17. 09:47 #399
Marv
Ne hisztizz vaze!

Egyébként a Brawn GP eddig mindenféle körülmény mellett, és szimuláció esetén gyors volt, a Ranult szenvedett itt-ott. A Ferrari és a Toyota is konstans jónak tűnik. A BMW-sek pedig... hááát... remélem, hogy Kubica hülyeségeket beszélt amikor nem tartotta magukat versenyképesnek.

Plusz Alonso olyan verdával is tud menni, ami esetleg nem versenyképes! (seggnyalás és imádat OFF ).
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.17. 09:20 #398
dghost
Alonso legyőzte a BrownGP-t a Renaultal? Akkor mi a faszt nyávogott a múlt héten ez a pöcs gibbon, hogy az első hatban nincsenek...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 09.03.17. 08:17 #397
Marv
Alonso az élen

jön föl a McLaren... már utolsó előttiek ...

No more Silverstone

Csak nem nyugszik ez a fasz, amíg el nem viszi valami olyan helyre a F1-et, ahol 4 bantu vagy arab fasz felrobbantja magát pár néző mellett, élő-egyenes adásban.

Egy kis "Blikk extra"


Sérülésből visszatérők
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
6377 levél
Válasz 09.03.16. 22:13 #396
RatBaG
A Brawn a legjobb, a McLarent elszúrták
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1567 levél
Válasz 09.03.13. 12:27 #395
Marv
Azért gondolj bele, mennyire lett volna elegáns, ha mondjuk x ezer embert kib*sznak a gyárakból, miközben százmilliókat "dobnak ki" az ablakon F1-re.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
20761 levél
Válasz 09.03.13. 11:47 #394
Eric
Jelenleg abból a 100 millió dollárból "élnek", amit a Hondától búcsúzóul kaptak (megegyeztek, hogy a csapat felszámolása esetén a végkielégítésekre és az egyébb ezzel kapcsolatos költségekre fordítandó összeget inkább a létrejövő új csapatba tolják bele).
Viszont az a "kopasz" verdából is jól látszik, hogy egyelőre nem tépik szét egymást a szponzorok, hogy a matricáik felkerülhessenek a Brawn GP autóira. Talán ez a jó teszteredmény komoly lökést adhat a folyamatnak.
Ettől függetlenül nem lesz sétagalopp a mai gazdasági helyzetben tőkeerős támogatókra lelni. (persze, nyilván nem Ross Brawn kilincsel a pénzekért, megvannak erre a megfelelő szakemberek)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 09.03.13. 11:36 #393
balays82
Jó, ez igaz, és korábban én is úgy gondoltam, hogy a Honda lehet a 2009-es szezon egyik nagy meglepetése. A japánok kiszállását követően azonban hosszú heteken keresztül látszólag teljes létbizonytalanságban élt a csapat, és ennek törvényszerűen meg kellett volna törnie a fejlesztések ütemét, akármennyire jól is álltak. Gyakorlatilag egy héttel ezelőtt még motor sem volt az autóban, majd beleraktak egy Mercedest, kigurultak a pályára és űridőket repesztenek, miközben mások több ezer tesztkilométerrel a hátuk mögött több másodperces hátrányban kullognak mögöttük. Belegondolni is rossz, hogy mi lett volna, ha a Honda nem száll ki, mert az a McLaren és Force India eredményeiből leszűrhető, hogy nem a motor a gyorsaság fő oka.

Az persze igaz, hogy a jó teszteredmények nem jelentenek törvényszerűen jó teljesítményt a futamokon, de a józan ész azt diktálná, hogy a Brawn GP az előzmények fényében a teszteken sem nőlhet ennyivel a mezőny fölé. Ami a csapat anyagi helyzetét illeti, én nem vagyok benne biztos, hogy lesznek gondjaik, mert az az érzésem, hogy Ross Brawn csak a nevét (meg persze a tudását) adja a csapathoz, de az anyagi feltételeket valaki más teremti meg a háttérből.
20761 levél
Válasz 09.03.13. 11:27 #392
Eric
Válság...
Amikor 20-40-50%-ot esnek az újautó értékesítések, minden nem létszükségletű "sallangot" igyekeznek lefejteni magukról az autógyártók.
Mivel eddig enyhén szólva nem volt sikeres a Honda mint gyári csapat, vélhetően a költségvetésük jelentős részét a gyár finanszírozta.
Míg pl. egy Ferrari, vagy BMW esetében a szponzori pénzek lényegesen nagyobb részt képviselnek a büdzséből.
Az, hogy a Brawn GP most ennyire jó, egyrészt még nem garancia a jó szereplésre a VB-on, másrészt szerintem azért ez nem is volt ennyire egyértelműen előre látható.
Ilyenformán a Honda nem kockáztatott és kivonult.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2745 levél
Válasz 09.03.13. 11:21 #391
dghost
Egyet viszont kurvára nem értek, ha tudták hogy jó lesz az autó - mivel sejteniük azt már a pályára gördülésük előtt is kellett - akkor Honda minek szált ki?? Egy vb esélyes csapat mögül kihátrálni, pöttyet marhaságnak tűnik...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
20761 levél
Válasz 09.03.13. 11:16 #390
Eric
Azért azt ne feledjük, hogy a Honda bevallottan - látva az évközbeni esélytelenségét - már a 2008-as szezon második felétől az idei verdára koncentrált. Pénz pedig volt mögöttük dögivel, mert a gyár tolta bele rendesen.
Az más kérdés, hogy ez eddig is így volt... csak hát ugye kellett egy olyan formátumú szakember, mint Brawn, hogy a lóvéből eredményeket gyártson. Eddig úgy tűnik jól halad.
Itt azért van még egy minimum két változós egyenlet, aminek nem tudni mi lesz a vége:
1. Vajon a jó teszteredmények a pályán is meghozzák-e a remélt eredményeket?
2. Lesz-e elég zseton az év közbeni fejlesztésekre?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 09.03.13. 11:14 #389
Marv
Hát végülis ja... De azért jobban örülnék egy BMW-Ferrari-Alonso csatának, minthogy a mezőny 2 leglampibb ember harcol a címért .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.13. 11:13 #388
dghost
A pánik teszi! Mindenki be van szarva...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 09.03.13. 11:12 #387
Marv
Én mondtam neked, hogy 2007 óta 2009-re készült a Honda...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.13. 11:12 #386
dghost
Ha a Mclaren uccsó lesz - ami benne van a pakliban, a tesztek alapján - az azért jobb kedvre derítene, nem?
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.03.13. 11:11 #385
balays82
Én azzal biztatom magam, hogy ezek csak taktikai nyilatkozatok, és a többség nem nyílt lapokkal játszik. Az biztos, hogy még a szokásosnál is jobban várom, hogy végre elkezdődjön a szezon. Amennyiben Ausztráliában is a Brawn GP lesz az élen, az óriási szégyen a többi csapat számára. Mi a fenének tesztelnek hosszú hetek óta, ha egy szélcsatornára alapozva is ilyen jó autót lehet összerakni?
20761 levél
Válasz 09.03.13. 11:09 #384
Eric
Én Buttont szívesebben látnám a dobogó csúcsán.
No de ne szaladjunk azért ennyire előre!
Egy-két jó teszteredményből mindjárt világbajnokot avatunk...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 09.03.13. 11:06 #383
Marv
Hát b*szod, én gondoltam, hogy nem lesznek olyan rosszak, mint ahogy sokan "elvárták" tőlük, írtam is pár hsz-szel ezelőtt, de ez már kurva nagy túlzás. Jobban utálom most őket, mint a McLarent ...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
20761 levél
Válasz 09.03.13. 11:06 #382
Eric
Ha tényleg beigazolódik a versenyeken is, hogy a Brawn GP autói ennyire jók, akkor kétséget kizáróan Ross Brawn az isten!
Eddig is sejtettem, hogy egy géniusz, de hogy szarból mégis lehet várat építeni...
Na! Szóval, nem semmi!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2745 levél
Válasz 09.03.13. 11:02 #381
dghost
Nagyot nézünk, ha utolsókból lesznek az elsők!

Szerk.:Még a végén Rubinnyó bajnok lesz...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 09.03.13. 11:02 #380
Marv
Ne b*ssza már meg az ég, hogy ezek tényleg ennyire jók és ennyire fosik tőlük mindenki...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 09.03.12. 17:55 #378
Marv
Bár nem félek, de remélem a Brawn csapat a középmezőnyben marad legfeljebb, mert az általam legkevésbé kedvelt pilótapárosa "sajna" nekik van a McLaren után.

Rossz belegondolni, micsoda Hamiltont is megszégyenítő nagyképűség törne elő mindkét pilótából (főleg Barrichello-ból).
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2745 levél
Válasz 09.03.12. 17:44 #377
dghost
Hasonlóan érzek Én is, szóval a továbbiakban a tesztről nem nyilatkozok...
...amúgy Barrichello mai 1:18.926-os ideje döbbenet!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.03.12. 17:14 #376
balays82
Valamiért továbbra is az az érzésem, hogy ezek a teszteredmények köszönőviszonyban sem lesznek az Ausztrál Nagydíjon tapasztalható erőviszonyokkal. Annak ellenére, hogy Ross Brawn és Norbert Haug is azt állítja, hogy a Brawn GP valóban ennyire gyors. Lehet persze, hogy nem lesz igazam, akkor viszont itt az ideje a Forma 1-ről alkotott nézeteim felülvizsgálatának.
2745 levél
Válasz 09.03.11. 18:27 #375
dghost
ÁÁÁÁ, ezt benéztem! Vettel azt Jerezben mente...
(és már nem tudom szerkeszteni sem!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
2745 levél
Válasz 09.03.11. 18:22 #374
dghost
"Button űridővel az élen Barcelonában"

Vicces, de Én még mindig azon görcsölök, hogy Vettel múlt heti 1:19.055-ös idejét eddig senki sem tudta megdönteni. Tény hogy most Button közel járt hozzá(nagyon közel), de még sem lett meg.
Ezek a dolgok bennem rengeteg kérdést vetnek fel...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
9789 levél
Válasz 09.03.10. 20:51 #373
Gillette
Jó de felesleges pénzkidobás lenne a Red Bulltól ha külön mérnök csoporttal, külön terveztetne kasznit az STR-nek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1567 levél
Válasz 09.03.10. 18:20 #372
Marv
Na ez a cinikus hozzáállás már több a soknál... Lassan bojkottálom a topicot, ha így elharapóznak az ehhez hasonló rosszmájú és alaptal megjegyzések...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.