Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

2883 levél
Válasz 09.01.13. 13:27 #171
Nayrobi
Azt én is néztem, kijárt volna Massának a 3-as rajtszám, na mind1, annyira lényegtelen.
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 09.01.13. 13:17 #170
Eric
Nem hótmindegy?
Egyetlenegy rajtszámnak van jelentőssége, az egyesnek!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 09.01.13. 12:40 #169
balays82
Ezt nem tudtam, de van benne logika. Kösz.

Most olvasom egyébként, hogy a FIA közzétette a 2009-es nevezési listát, amiben ugye már csak az egyik Toro Rosso pilóta, illetve a Honda utód sorsa kérdéses. Érdekesség, hogy a Ferrarinál a szokásoktól eltérően nem a tavaly előrébb végző, és a csapatnál régebben versenyző Massa kapta meg a 3-as számot, hanem Kimi.
2883 levél
Válasz 09.01.13. 11:33 #168
Nayrobi
balays82: Mert csak bejáratás volt, a teszteken pedig korlátozva van a gumik száma. Ilyenkor sokat használják az inter gumikat, főleg ha vmi újoncot ültetnek a gépjárműbe.

DGhost: DC kamerája a plexi alatt volt, Massáé pedig a plexi fölött helyezkedett el. Youtube-on van fent olyan Kubicás helmet cam, ami a sisakon belül volt, tehát a plexi mögött. Sztem tuti h jövőre látunk ilyen képeket, Tracynek 2003-ban már volt ilyen kamerája, és az csak a Champ Car, nem az F1...

Mellesleg idén lehet majd szedegetni a BCC-s rippeket, ott oltári felvételek lesznek majd, osztott képernyő, stb, biztos király közvetítéseket lehet majd látni.
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 09.01.13. 11:28 #167
Eric
Csak azt nem értem, hogy látszólag ragyogó napsütésben miért intermediate gumikon ment Massa.

Szerintem csak szimplán ezt is tesztelik.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2745 levél
Válasz 09.01.13. 10:19 #166
dghost
Sokkal jobban tetszik most a sisak-kamera képe mint a múlt évben amikor Coulthard tesztelt. Nagyon hangulatos így nézni!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.01.13. 10:17 #165
balays82
Tényleg az. Bevezethetnék a futamokon is.

Csak azt nem értem, hogy látszólag ragyogó napsütésben miért intermediate gumikon ment Massa.

2883 levél
Válasz 09.01.12. 21:37 #164
Nayrobi
8 nap múlva kiderül, de tuti h nem.
PSN: nayrobi11
3225 levél
Válasz 09.01.12. 21:26 #163
sHarris
Nem mai képek, de remélem nem ilyen lesz az új BMW...
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
2883 levél
Válasz 09.01.12. 21:24 #162
Nayrobi
Az F60 első köre - sisak kamera

Állat!
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 09.01.12. 16:36 #161
Eric
Közben én is ráleltem. Azért köszi!
Hááát...nem az erőssége a hátulja.
Na mindegy, az igazi kép úgy is a "mindennapokban" mutatja meg magát.
Mindenesetre rosszabbra számítottam.
Kíváncsian várom a többi istálló bemutatjóát!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2745 levél
Válasz 09.01.12. 16:26 #160
dghost
Valóban király kép és be is raknám háttérnek ha nem ferka lenne rajta...(hanem RedBull)
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
2883 levél
Válasz 09.01.12. 16:23 #159
Nayrobi
Itt körbe tudod forgatni a képet, elég érdekes hátulról.

Virtual Tour

Azon a képen tényleg fasza, amit linkeltél, de pl itt viszont elég ganéul néz ki.

Szerk.: most nézem, h mintha azon a képen az Etihad logo oda lenne photoshoppolva az első kerék mögött, érdekes.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.01.12. 16:20 #158
balays82
Én inkább az előbbire tippelnék. Ezek után kíváncsi vagyok a többiek megoldására. A képek hosszas nézegetése után feltűnt az is, hogy drasztikusan csökkentették az oldalsó légterelő elemek méretét a korábbi megoldásokhoz képest, amikor sokszor az első kerék fölé nyúlt. Ezzel együtt a légbeömlő nyílások talán még a korábbinál is kisebbek lettek (a hátsó rész kialakítása egyébként egy kicsit a Renault tavalyi autójára emlékeztet). Szóval van itt változás bőven.
20761 levél
Válasz 09.01.12. 16:02 #157
Eric
Na igen, a visszapillantó tükrök...
Nem is tudom, hogy amit látunk az egy visszapillantónak is hasznáható szárny, vagy egy visszapillantó (nagyon)erős aerodinamikai beütésekkel.

Ja! Azért egy képet felrakhattak volna a "seggéről" is!

Ez egy nagyon jó kép!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 09.01.12. 15:59 #156
Eric
Pont ez jutott nekem is az eszembe.
Anno, amikor az első képek megjelentek a hibrid BMW-ről, nem tudtam hirtelen, hogy hova hányjak...
Ez viszont egy egész pofás szerkezet lett!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 09.01.12. 14:55 #155
Nayrobi
január 12. Ferrari
január 15. Toyota
január 16. McLaren
január 19. Renault
január 19. Williams
január 20. BMW Sauber
február 9. Red Bull Racing/STR
március elején jön a Force India Mercedes
a "honda" meg kitudja mikor
PSN: nayrobi11
6377 levél
Válasz 09.01.12. 13:25 #154
RatBaG
szvsz ha a hátsó szárny nem lenne olyan csenevész, akkor hibátlan lenne a forma. baszki, már egy éve volt, hogy itt dícsértük a csodaszép bmw-t
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 09.01.12. 11:31 #153
balays82
Valószínűleg ennek az lehet az oka, hogy a tervezéskor az autó egész koncepcióját a drasztikusan módosított első és hátsó szárnyakhoz igazították (nem csak felrakták őket a korábbi modellre, ahogyan valószínűleg a BMW esetében történt), amiért az már nem néz ki olyan nevetségesnek. Továbbra is tartom, hogy veszített valamennyit a méltóságteljes megjelenéséből, de szerintem gyorsan meg lehet majd szokni a látványt. Az meg külön öröm, hogy eltűntek a kiegészítő szárnyacskák (bár a visszapillantó tükrök kialakítása meglehetősen fura), és visszatért a slick gumi. Persze a hangsúly úgyis inkább a gyorsaságon és a megbízhatóságon van.
2745 levél
Válasz 09.01.12. 11:05 #152
dghost
Megnyugtatlak ez nem elfogultság! Én nem vagyok Ferrari fan, de még szerintem is pofásabb lett mint amire előzetesen számított az ember...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.01.12. 10:53 #151
balays82
Biztosan egy kicsit a Ferrari iránti elfogultság is szól belőlem, de jobban néz ki, mint amire számítottam.
2745 levél
Válasz 09.01.12. 10:40 #150
dghost
E héten bőség köszönt ránk ha nem tévedek. Úgy tudom, hogy még 2-csapat is a héten fedi fel az új gépet(McLaren, Toyota)
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
2883 levél
Válasz 09.01.12. 10:35 #149
Nayrobi
Szebb mint a teszten használt BMW, majd meglessük a többit is, izgi lesz
PSN: nayrobi11
2745 levél
Válasz 09.01.12. 09:22 #148
dghost
Megjött a Ferrari új autója! Nagyon szemrevaló.
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 09.01.09. 11:43 #147
balays82
A Ferrarinak egy hete maradt a KERS elkészítésére

Olvasva a cikkben leírtakat, egyre inkább olyan érzése van az embernek, hogy a KERS lesz a szükséges rossz a 2009-es szezonban. Meglepődnék, ha márciusra mindenkinek tökéletesen működne a rendszer, ha meg csak a csapatok egy része tudja alkalmazni, az felvet néhány kérdést, főleg annak fényében, hogy az egyik fő törekvés éppen az esélyek kiegyenlítése.
20761 levél
Válasz 09.01.06. 00:53 #146
Eric
01.12. (jövő hétfő) a Ferrari 2009-es autójának bemutatója.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
6377 levél
Válasz 08.12.28. 19:02 #145
RatBaG
lol, coulthard az egyéni versenyen is lezúzott egy ktm-et. elég szép szögben csókolta le a falat, jobb első kerék be is szorult, de a maradék 30 méteren csak bevonszolta a kocsit és nyert
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
38325 levél
Válasz 08.12.28. 18:54 #144
kopé
Alonso a Ferrarinál
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
6377 levél
Válasz 08.12.28. 16:03 #143
RatBaG
ha már a multkor ide írtam a subarut... solberg így búcsúzott
link
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
6377 levél
Válasz 08.12.28. 14:07 #142
RatBaG
még csak tegnap volt időm megnézni az idei Race Of Champions-t, a nemzetek versenyén az elődöntőben Schumi vs DC mecss volt. nyitott ktm kocsikkal mentek, DC természetesen lecsókolta a falat, annyira meg akarta mutatni, utána meg a sérült futómű miatt még egyszer. nem mintha örülnék neki, csak szinte éreztem, hogy vmit alakítani fog egyébként a red bullos f1 gépet se sikerült neki elsőre megforgatni, kicsit átrendezte a kordont...
a németek megvédték a címüket. most megnézem az egyéni versenyt, bár már tudom a végeredményt

ja és kerestem videót youtubeon, de nincs egy se DC mutatványáról, wtf
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
10 levél
Válasz 08.12.27. 13:13 #141
HiroOo
<i>"A Ferrari és a FOTA elnöke, Luca di Montezemolo elégedett volt a WMSC ülésén hozott döntésekkel, de úgy véli, hogy még bőven van tér a javításra. Sem a kinetikus energia visszanyerő rendszerrel, sem az új helyszínekkel nincs kibékülve."</i>

<i>"Az idei esztendőben két új utcai pályával bővült a versenynaptár, jövőre Abu Dhabi érkezik. Montezemolo az Autosport-nak elmondta, hogy nem rajong az utcai helyszínekért, különösen Szingapúrért."</i>

<i>"Két Monte Carlo sok. Legközelebb a Colosseumban vagy a Vatikánban fogunk versenyezni. Ez már nem a verseny. Nem hiszem, hogy több hajóra vagy történelmi felhőkarcolókra van szükség. Inkább több olyan helyszínen kellene futamot rendezni, ahol lehet előzni, a nézők élvezhetik a harcot, és nem egy váratlan esemény teszi érdekessé a versenyt."</i>

Ecclestone meg Mosley kellene már nyugdíjba küldeni. Már tényleg cirkusz lesz az F1, nem versenyzés. Valencia meg többi uncsi pályát hanyagolni kéne és az új pályáknak teret hagyni. Itt van a portugáliai pálya, 2 élcsapatnak is tetszett csak Ecclestone nem akarja mert a közelkeleti helyszint érdekesebbnek tarja a cirkuszának.

Ha a Ferrari nem halad a KERS-el akkor sincs semmi veszve, első futamokon annyit hoz amennyit a súlya elvisz. (Szerintem haladnak a fejlesztése csak megy a parasztvakítás)
2745 levél
Válasz 08.12.22. 12:23 #140
dghost
Ez a cikk koránt sem arról, szólt amit Te itt belemagyarázol? Szánalmas próbálkozás a részedről...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1567 levél
Válasz 08.12.22. 12:08 #139
Marv
Bár nem vagyok nagy Ferraris, és valljuk be sejthető volt valami ilyesmi a háttérben, mégis inkább Ecclestone-t ítélném el inkább ebben a helyzetben. Egyet értek, hogy rendkívül nyers és hálátlan kirohanás volt ez, főleg mivel nem a Ferrari kérte úgymond ezt a pénzt, hanem Ecclestone ajánlotta fel, hogy ne hagyják ott a sorozatot és így ne támogassák a konkurens "bajnokság" létrehívását.

De megértem azokat is, akik -nyilván antiferkásként- bőszen fröcsögnek majd, hogy "hát igen, ez a geci Ferrari"... Csak épp nem feltétlenül van igazuk.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
14264 levél
Válasz 08.12.22. 11:57 #138
balays82
Teljes mértékben egyetértek azzal, amit írtál. Nem értem viszont, hogy miért kellett ezt ilyen formában a nyilvánosság elé tárni, ami legfeljebb csak arra jó, hogy a Ferrari ellen hangolja a közvéleményt.
20761 levél
Válasz 08.12.22. 10:30 #137
Eric
A Ferrari, az Ferrari.
Az egyetlen csapat, amely kezdetektől ott van a Forma 1-ben, a Ferrari név gyakorlatilag összenőtt a Forma 1-el.
Olyan versenyzési kultúra és múlt van ezen istálló mögött, amely példátlan.
Ennek a ténynek értéke van, majd bolondok lennének nem kihasználni, amikor az érdekek érvényesítésére kerül sor.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 08.12.22. 09:37 #136
balays82
Úgy látszik, Coulthard nyilatkozatát egyformán ítéljük meg, ami viszont Ecclestone "kirohanását" illeti - bár tartok tőle, hogy lesz még belőle bonyodalom - őszintén szólva nem lepett meg a dolog. Korábban is minden jel arra mutatott, hogy a Ferrari első a (nem is biztosan) egyenlők között, sőt maguk a felek is többször kifejezték, hogy kölcsönösen függnek egymástól. Nem értem mondjuk, hogy miért volt szükség erre a kitálalásra, de Ecclestone esetében ez a nyers stílus nem nevezhető éppen meglepőnek.
14264 levél
Válasz 08.12.22. 09:24 #135
balays82
Szerintem el van ez túlozva, nincs itt szó semmiféle kitálalásról, sőt alapjában véve ez egy egészen korrekt nyilatkozat, főleg a múltkori Barichello féle megnyilvánulás után, ami inkább egy sértődött pilóta szánalmas siránkozásának szintjén állt. Coulthard mindig is nyíltan megmondta, hogy ő és Schumi nem voltak barátok, azonban versenyzőként kölcsönösen tisztelték egymást.
Szeretem egyébként az ilyen interjúkat, mert sokszor megmutatják a versenyzők emberi oldalát, amit kívülállóként nem igazán ismerhetünk.

Ami például a mostani írásan is nagyon tetszett:

"Még emlékszem egy párbeszédemre mercedeses csapattársammal, Mika Häkkinennel:
Én: 'Megbízhatsz bennem.
Mika: 'Senkiben sem bízom. Sem benned, sem a menedzseremben, sem a feleségemben. Senkiben sem bízom."

A másik:

"Még jól emlékszem egy jelenetre a Mercedes-teherautók között: Michael hátulról a hátamra ugrott, majd utána azt mondta: 'Most már tudod milyen volt akkor Spa-ban (1998-ban).' Nem gondoltam, hogy ilyen nagy önirónia szorult belé."

Na igen.
1567 levél
Válasz 08.12.22. 09:12 #134
Marv
Szerintem ezt nem kell félreérteni. Én egyáltalán nem kitálalásnak veszem, hanem vicces anekdótázásnak. Külömben nem beszélne arról, hogy egyébként versenypályán kívül mennyire normális és mennyire jól elvannak.

Én kellemeset mosolyogtam a cikk olvasásakor és nem a DC iránt érzett szánalom miatt.

Schumiról pedig egyáltalán nem nehéz rosszat mondani, lévén az utóbbi 15 év legszánalmasabb sportszerűtlen manővereit Ő hajtotta végre. Amellett tudott igazi sportember is lenni.

Egyébként is inkább erről kellene beszélni szerintem. "Jópofa"...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
38325 levél
Válasz 08.12.22. 08:24 #133
kopé
Ez így ahogy van bődületes baromság, vagy legalábbis semmi rosszat nem tudott Schumacher-ről mondani, akármennyire is próbálkozott. Elmondta, hogy versenyhelyzetben Schumi mindigj obb volt, mint ő, és egyszer véletlenül megtörtént, hogy DC előzőtt, abban a szent mmásodpecben diadalittas pofával és habzó szájjal már a középső ujját is lóbálja felé, hogy "nesze bazdmeg".
Ezen felül egy hihetetlen tehetség, aki szerette az F-1et és ennél csak egy dolgot szeretett valaha jobban, a családját.

Csak én látom ezt elég szánalmas "kitálalásnak"?

(Aminek ráadásul így évekkel Schumi visszavonulása után semmi értelme.)
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
9789 levél
Válasz 08.12.21. 22:13 #132
Gillette
David Coulthard "kitálal" - Michael Schumacherről

Egy kis belsőség a kockafejtől.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
14264 levél
Válasz 08.12.17. 15:49 #131
balays82
Nem kizárt, hogy a Subaru döntése közvetett módon a Forma 1, azon belül a Honda csapat utódjának helyzetét is érintheti. Dave Richards ugyanis arról beszélt, hogy a Subaru WRC-ből való kiszállásával a raliprogramjukat működtető Prodrive komolyan foglalkozik a gazdátlanná vált Forma 1-es csapat megvásárlásával.
1567 levél
Válasz 08.12.17. 07:31 #130
Marv
Kicsit OFF, azért engedem meg magamnak, mert így is sokat beszéltünk a válságról és áldozatairól:
- az American LeMans Series-ből kivonult az AUDI és a Porsche is... Remélem LeMans-i 24 órást nem fogja érinteni a dolog, bár így is nagy kár, hogy az AUDI ennyivel is kevesebbet tud tesztelni és készülni a megmérettetésre.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2883 levél
Válasz 08.12.16. 18:06 #129
Nayrobi
Izgi lesz, maradt a Ford meg a Citröen + néhány független csapat, a többi meg S2000-es. Asszem jövőre már nem fogom nézni.
PSN: nayrobi11
6377 levél
Válasz 08.12.16. 18:01 #128
RatBaG
a subarura is keresztet vethetünk raliban...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14264 levél
Válasz 08.12.16. 16:31 #127
balays82
Visszatekintve a pályafutására, a saját aktuális csapatán belül többnyire tényleg mindig a második volt.
20761 levél
Válasz 08.12.16. 16:05 #126
Eric
Szerintem marhára örült volna - így vissza tekintve a pályafutására - ha örök második lehetett volna.
Ennek fényében ez a második hely viszont kimondottan hízelgő.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 08.12.16. 12:35 #125
Nayrobi
Viszont cserébe kipróbálhatja a Citröen WRC-t Szegény, örök második.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 08.12.16. 12:19 #124
balays82
Coulthard kikapott Loeb-től a Bajnokok Tornáján

OFF:

Most olvastam, hogy a Suzuki után a Subaru is bejelentette, hogy jövőre nem vesz részt a rali-világbajnokságon.
1567 levél
Válasz 08.12.16. 09:19 #123
Marv
Most vettem észre .:
A PSA rész letudva
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 08.12.16. 09:15 #122
Marv
Akkor röhögni fogsz, de amíg pár évvel ezelőttig szálingóztak olyan hírek, hogy nem teljesen kizárt, hogy konszern belép a F1-be, akkor még arról szóltak a pletyik, hogy a Skodával lépne be.

Audinak örülnék... De azok buzi LeMans mániások (így a "pözsót" sem igen tartom valószínűnek). Plussz a F2-be is ők fogják szállítani a motort. A DTM pedig ki is ment a fejemből...
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.