Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

31931 levél
Válasz 09.10.07. 20:43 #2171
szbszig
Jaj, ne mondjuk már így, elég ha versenyhétvégéken ezt hallani minden helyszínen nyilatkozótól vagy rádión beszélőtől, már attól égnek áll a szőr a hátamon...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2883 levél
Válasz 09.10.07. 20:10 #2170
Nayrobi
Szegény Kubika.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.10.05. 10:13 #2168
balays82
Azért van egy nagy különbség a mostani és a két évvel ezelőtti eset között. Két éve az újonc, tapasztalatlan Hamilton bukta el a vb címet, aki óriási hibákat elkövetve nullázta le magát az utolsó két futamon (Kinában a boxutcába sem tudott behajtani, a bejárat melletti kavicságyban végezte, Brazíliában pedig valószínűleg többször is elváltottam magát, teljesen szétesett). Button hozzá képest tapasztalt vén róka, akkor is, ha ekkora nyomás alatt még ő sem versenyzett. Nayrobi írta nemrég, hogy Button az elmúlt 7 futamon csak 23 pontot szerzett, hozzátenném viszont, hogy mindeközben csak Belgiumban esett ki, máskor mindig szerzett pontot. Amennyiben ez így marad, akkor Vettel vagy esetleg Barichello még két futamgyőzelemmel sem biztos, hogy el tudja venni a vb címet az angoltól.

Nem ide tartozik, de Ferrari Szingapúr után megint beismerte, hogy rosszul választotta meg a gumitaktikát, ami valószínűleg Raikkönen dobogójába került.
31905 levél
Válasz 09.10.04. 15:55 #2167
Creativ3Form
Neeeeeeeeeem biztos az
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 09.10.04. 15:54 #2166
ufodani
Abból azért ne induljunk ki,az volt az első és utolsó ilyen story a F1 történetében.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31931 levél
Válasz 09.10.04. 15:52 #2165
szbszig
Nem nagyon emlékszem ilyenre, de az edzés klasszisokkal volt izgalmasabb ezen a hétvégén a tényleges futamnál...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31905 levél
Válasz 09.10.04. 15:49 #2164
Creativ3Form
Hambi két éve 17 pontos előny bukott el két futam alatt...szóval még bármi lehet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 09.10.04. 15:47 #2163
ufodani
Buttontól nem lehet már elvenni a végső sikert.Egy egyszerű középszintű gamer.Ez abból is látszik,h miután a többi csapat behozta a szezon elejei technikai lemaradást ill fejlesztésit,azóta ő csak vegetál,csak csipeget.Mondjuk megértem h nem kockáztat,a cél szentesíti az eszközt.
Mindenesetre bántam a "hajnali" kelést nem kicsit volt szürke a futam.
Vettelnek grat!!Forza Ferrari!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4956 levél
Válasz 09.10.04. 10:55 #2162
bodajoci
A 685 liter benzinen besírtam Amúgy hajrá Vettel Kár, h nem ez a gyerek jön a Ferrarihoz.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
14264 levél
Válasz 09.10.04. 09:04 #2161
balays82
Vettel nagyon meggyőző versenyzéssel tartotta életbe világbajnoki reményeit, amelyek így sem túl nagyok, főleg az elfogyó motorok miatt. Mindenképpen szüksége lenne még két futamgyőzelemre, ami egy két versenyt már így is teljesített erőforrással csaknem lehetetlen, ha viszont cserélni kell, akkor is gond van. Ha jól számolom, a Brawn GP egy pontra van a konstruktőri vb címtől, de nem bánnam, ha az egyéni vb címet nem ők ünnepelnék, főleg nem Button, mert az szezon második felében bizonyította, hogy nem feltétlenül érdemes rá.
A verseny egyébként tényleg sokkal unalmasabb volt a vártnál, ez mindenképpen csalódás. Megjegyzem, Fisichella a második kerékcsere utáni szerencsétlenkedésével azok véleményét támasztotta alá, akik szerint sokkal többet ő sem tud hozzátenni a csapat teljesítményéhez, mint Badoer (sőt az egész versenyen is).
6388 levél
Válasz 09.10.04. 08:58 #2160
Beny12
Azért ez a futam jobb volt, mint az előbbi. Ha az időmérőt is belevesszük, akkor meg pláne.
1447 levél
Válasz 09.10.04. 08:52 #2159
Donnie
az utóbbi 2 futam pályázik a legunalmasabb címért asszem. minek keltem fel, aludtam 5 órát, ki se józanodtam még kb
2883 levél
Válasz 09.10.04. 08:17 #2158
Nayrobi
Lesz egy fasza 3 körös sprintfutam
PSN: nayrobi11
1989 levél
Válasz 09.10.04. 08:11 #2157
georgee
ez a palik ilyenkor reggel meg hulyebb te jo eg...amit ez osszehordott a mai futamon, kesz.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2883 levél
Válasz 09.10.04. 07:26 #2156
Nayrobi
Kimegyek jövőre a ringre és Buttonhoz hozzávágok egy kiló mákot, ez tuti.
PSN: nayrobi11
4065 levél
Válasz 09.10.04. 06:53 #2155
xeLaR
Na mindjárt kezdődik a futam...
Go Brawn!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16989 levél
Válasz 09.10.03. 21:47 #2154
KisCsirkee
Pont ezt olvastam az előbb. Na ez így fasza lesz!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31931 levél
Válasz 09.10.03. 21:26 #2153
szbszig
Na ugye, hogy milyen bonyolult.

Lehet, hogy még ők se tudják, hogyan induljanak holnap...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.03. 18:27 #2152
balays82
Meglehet. Igaz, ez a rajtrács dolgot nem értem, elvileg mindenki az időmérőn elért helyezéséhez képest kapta a büntetést. Akkor viszont, hogy jön ide a rajtszám?
13840 levél
Válasz 09.10.03. 18:23 #2151
powerhouse
szabják, nem?
If I look back I am lost
11785 levél
Válasz 09.10.03. 18:18 #2150
Ghoost
Box utcás indulásnál szerintem a rajtszám alapján rangsorolnak, a kisebb számú indul először. A büntetéseket is valahogy így szablyák ki azt hiszem, azért lett elég fura a rajtrács a büntetések után.
31931 levél
Válasz 09.10.03. 17:07 #2149
szbszig
Ja, meg lehet, hogy már a Q1-ben sincs több pilótának ideje stb. Ezeket biztos szabályozzák azért, mert pláne a mostani szigorú rendszerben, ahol minden szabálytalanságért meg módosításért a kocsin büntetnek, könnyen előfordulhat egy ilyen kaotikus edzés, mint a szuzukai volt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.03. 17:04 #2148
balays82
Az első kérdésre egyszerű a válasz, ha valamelyik időmérő szakaszban több pilótának nincs mért ideje és ott el sem indultak, akkor a korábbi szakaszban elért idő rangsorol, ahogyan ítrad is. Más az az eset, ami ma történt, vagyis, hogy Buemi és Kovalainen sem tudott mért kört teljesíteni a Q3-ban, de Kovalainen annak ellenére Buemi előtt végzett (a büntetések kiosztása előtt), hogy a Q2-ben gyengébb volt az ideje, mert ő részt vett a Q3-ban, Buemi viszont nem.
A boxutcából rajtolók esetében fogalmam sincs, mi dönti el a sorrendet, pedig előfordult már, hogy többen is onnan indultak. Talán náluk is az időmérőn futott idő rangsorol, akinek pedig nincs ideje (Webber), az az utolsó. Amennyiben több pilótának nincs ideje, akkor megint passz, talán a vb állása, nem tudom.
31931 levél
Válasz 09.10.03. 16:24 #2147
szbszig
Éppen számolgatok és gondolkozom, de mindenekelőtt egy gyors kérdés. Mi van akkor, ha több pilótának sincs ideje az edzés valamelyik szakaszában? Mi határozza meg közöttük a sorrendet? Az előző szakaszban elért idő? Meg a boxutcás indulókra is kell lenni valamilyen szabálynak, hiszen előfordulhat, hogy több kocsit is átépítenek a futam előtt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2883 levél
Válasz 09.10.03. 16:22 #2146
Nayrobi
Ez elég durcás így, de azért nem szomorkodok, mert így nagyobb az esély rá, hogy Barrichello elvesz egy csomó pontot Buttontól, nehezebb is, előrébb is van, fasza.
Pont most néztem, hogy Button az első 7 futamon szerzett 61 pontot, a többi 7 futamon meg 23-at. Gáz. Remélem nem lesz vb.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 09.10.03. 15:51 #2145
balays82
Megoldási javaslat?

Nyilván az időmérő szakaszok közötti pár perc nem elegendő az ilyen büntetések kiszabására, a verseny után meg már mást nem nagyon lehet tenni. Esetleg a gyorshajtókat automatikusan a rajtrács végére lehetne száműzni (bár öt pilóta esetében már ez is bajos lenne), vagy a másik megoldás, hogy csak a boxutcából rajtolhatnának. De ott is milyen sorrendben?
31931 levél
Válasz 09.10.03. 15:38 #2144
szbszig
Hm. Erre most így első reakció gyanánt csak annyit, hogy azzal a szabállyal valami nincs teljesen rendben, aminek a szándékos megszegésével előnyösebb helyzetbe lehet kerülni, mint a betartásával. Hiszen ha ott lassítanak, akkor futott idő nélkül valahol a 15. hely környékén lennének, így meg még egy rossz Q3-as szereplés után is legalább a 10. körül, nem?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16989 levél
Válasz 09.10.03. 15:28 #2143
KisCsirkee
Olyannyira, hogy kaptak egy +5 rajtkockás büntit rá.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31931 levél
Válasz 09.10.03. 15:15 #2142
szbszig
Csak most nézem az ismétlést, úgyhogy nem olvasok vissza egyelőre, de az, hogy itt Button, Barrichello és a többiek keresztülszáguldottak sárga zászló mellett a törmelékeken a Q2 végén, az így mennyire szabályos vajon?...

Persze érthető valamennyire, mert különben egyetlen gyors kört se tudtak volna menni az állandó leállások miatt, de nem az a szabály, hogy ilyenkor lassítani kéne?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.03. 14:58 #2141
balays82
Na ezen igazából nem lepődtem meg, talán éppen Barichellót mutatták, hogy szemmel láthatóan lassítás nélkül rongyolt át a Buemi által pályán hagyott törmelékeken. Sajnos én sem hiszem, hogy a Vettel vb esélyein ez számottevően javítana.
1447 levél
Válasz 09.10.03. 12:46 #2140
Donnie
hopp, öten is 5 pozíciós rajtbüntit kaptak. így vettelnek nagy esélye van pontokat faragni, kár h qrva nagy hátránya van
31931 levél
Válasz 09.10.03. 12:05 #2139
szbszig
Akkor jó, addig meg se nézem az eredményeket.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 09.10.03. 11:53 #2138
Ghoost
Igen az az lesz.
Én felkeltem fél kómásan megnéztem, de már az eredményekre nem nagyon emlékeztem reggel
Sok lesz a baleset holnap is én úgy érzem... Viszont ez egy remek versenypálya a vonatozós Szingapúr után, valamint itt a KERS nem tűnik nagy előnynek.
31931 levél
Válasz 09.10.03. 11:31 #2137
szbszig
Nem ismétlik meg valahol véletlenül valami emberi időpontban? Mert őszintén szólva én bizony b@sztam felkelni...

Szerk.: Jól látom, hogy RTL Klubon 14 órakor is lesz valami "Forma"? Ez tán az ismétlés akar lenni?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1989 levél
Válasz 09.10.03. 11:21 #2136
georgee
Mennyivel jobb is volt az mikor volt 1 ora es kesz pont.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
4065 levél
Válasz 09.10.03. 10:32 #2135
xeLaR
Az a gáz, hogy inkább csak a kicsúszásokról szólt ez az időmérő, nem az időeredményekről, és sokaknak el is rontotta az esélyeit a holnapi futamra. Kíváncsi leszek, hogy holnap milyen futam lesz, ha már ma ilyen volt...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
14264 levél
Válasz 09.10.03. 09:15 #2134
balays82
Senki nem kelt fel időmérő edzést nézni? Amióta Forma 1-et nézek, ennyire elhúzódó, versenyhosszúságú edzésre én nem emlékszem, de három piros zászlós megszakításra sem. Úgy tűnik, sem a pályának, sem pedig a pilótáknak nem tett jót a három év kihagyás, főleg az újoncok voltak bajban. Glock balesete mondjuk kivétel, mert ott valami műszaki gond lehetett, de az biztos, hogy Suzuka nem tolerálja a hibákat, itt büntetlenül nem lehet kicsúszni a műfűre. Az edzés alapján érdekes futam elé nézünk, csodálkoznék, ha egyszer sem gurulna pályára a safety car.
14264 levél
Válasz 09.10.02. 22:40 #2133
balays82
Nem értem, miért vagy annyira felháborodva. Tény, hogy a szingapúri futam tavalyi végeredménye egy pofátlan csalás eredménye. Az nem érv, hogy régebben is voltak piszkos munkák, nehogy már a végén még természetesnek vegyük az ilyen dolgokat. Az más kérdés, hogy utólag már azzal a futammal sem lehet mit kezdeni, amennyiben figyelmesen elolvastad a hivatkozott Massa interjút, akkor tudhatod, hogy ezt ő és a Ferrari is belátja. Emberileg szerintem érthető reakció, hogy kiakadt a dolog miatt, senkinek sem tetszene, ha egy hajszállal elveszített vb cím után még az is kiderülne, hogy egy kényelmesnek tűnő futamgyőzelem elbukása jelentős részben egy másik pilóta szánalmasan idióta manővere miatt következett be (attól függetlenül, hogy a csapat bénázása is vastagon kellett hozzá). Nem mondom, hogy Massa logikája teljesen megállja a helyét, de vannak emberek, akik ki is mondják azt, amire mások csak gondolnak.
1620 levél
Válasz 09.10.02. 22:14 #2132
T-Jay
Számomra már kezd unalmas lenni ez a szingapúri dolog...
Ha akkor nem jöttek rá mikor kellett volna, akkor most már ne okoskodjon senki- ez az egyik.(télleg a fociban is vannak biróhibák, és olykor kupákat döntenek, de ettől még nincs visszavonva) A másik meg az, h Massa is rinyál, h elvették tőle a vb cimet- ha Alonsot kivesszük az első helyről, akkor hami is előbbre kerül(mert ugye a sportszerűség úgy diktálja, h az ő eredményüket nem lehet elvenni), és akkor tök mind1, h Glock belassul- e v sem braziliában. Szal rakás szánalom és dedóság a nagy semmiért. Am meg mindig is voltak piszkos munkák az F1ben és mindig is lesznek, csak vlmiről tudhatunk, vlmiről nem. Ezért am sima Renault kizárásnak kellett volna következnie, ám mégis maradt. Vajon miért? Nem más mint anyagi és nemzetiségi okoknak köszönhetően- a FIA java francia, és a mezőny egyik fő motorszállitója. Ennyi a történet.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
1447 levél
Válasz 09.10.02. 22:06 #2131
Donnie
jaja, f1hirek se ír semmit. sőt formula1.com se
14264 levél
Válasz 09.10.02. 21:56 #2130
balays82
Egyébként én is rögtön megnéztem az a5.hu és a formula.hu oldalát (nálam ezek a hiteles források), és tényleg egy szót sem írnak erről.
1447 levél
Válasz 09.10.02. 21:41 #2129
Donnie
semmilyen hivatalos oldalon nincs ilyen hír, tipikus indexes baromság. vagy csak én nem találok semmit..
31931 levél
Válasz 09.10.02. 21:37 #2128
szbszig
Pont annyit lehet tenni, mint egy elhibázott bírói döntés után a fociban...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.02. 21:31 #2127
balays82
Mégis mit lehetne tenni a hibázó versenyfelügyelők felelősségre vonásán kívül? Az egyetlen igazságos megoldás az lehetne, ha a büntetés kiszabása idején fennáló helyzetől kezdve megismételnék a verseny hátralévő részét, ami persze lehetetlen. Hihetetlenül bosszantó lehet Vettel számára, ha tényleg nem ő hibázott, de úgy látszik, kezdhetünk hozzászokni, hogy a szingapúri futam végerdménye finoman fogalmazva megkérdőjelezhető.
31931 levél
Válasz 09.10.02. 21:28 #2126
szbszig
Igazából csak így lehet sebességet mérni...

De persze messze nem ilyen hosszú út alapján kéne, hanem a mai technikával meg lehetne ezt valósítani akár a méter törtrészén is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4956 levél
Válasz 09.10.02. 21:19 #2125
bodajoci
Azér ez kibaszott gáz, h ilyen amatőr módon mérnek a forma 1-ben sebességet. Megtett út-idő alapján ez vicc.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
16989 levél
Válasz 09.10.02. 21:16 #2124
KisCsirkee
Ez bizony kurva gáz. Nem igaz, hogy nem lehet semmit tenni így utólag...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31931 levél
Válasz 09.10.02. 21:15 #2123
szbszig
Azt a büdös...!!!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.10.02. 11:59 #2122
balays82
Zajlik az élet mostanában a Toyota környékén. Tegnap hallottam, hogy mivel Trulli napok óta beteg, ezért valószínűleg Kobayashi fogja őt helyettesíteni, amig jobban nem lesz. Elsőre fel sem tűnt, de Kobayashi valóban részt vett a szabadedzéseken, viszont nem Trulli, hanem Glock helyett, aki állítólag szintén beteg lett hirtelen. Érdekes.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.