Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2009

20761 levél
Válasz 09.09.29. 14:28 #2071
Eric
Az igaz, hogy magát a szerkezetet nem konkrétan Maranelloban tervezték, de attól még azt a kütyüt be kellett építeni az autóba.
A KERS jelentette többlet súly és az ebből fakadó kiegyensúlyozási problémák, meg úgy általában az egész szerkezet összehangolása(megfelelő hűtés, érintésvédelem, stb.) az autóval negyon sok tesztkilométert igényelt volna. Ami ugye az új szabályok következtében csak erősen korlátozottan volt lehetséges.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2883 levél
Válasz 09.09.29. 14:19 #2070
Nayrobi
A KERS-t nem a Ferrari tervezte, hanem a Magnetti Marelli, a Renault is ugyanezt használta. Mellesleg az ECU-hoz a mekinek semmi köze, egyik leányvállalata nyerte el a pályázatot és közösen a Microsofttal tervezték meg, mindenki ugyanazt kapja, nincs semmi hátsó szándék, elhihetitek, ha lenne már rég fellázadtak volna a nagycsapatok.
PSN: nayrobi11
206 levél
Válasz 09.09.29. 14:00 #2069
HIS
Mind1 ez akkor sem a ferrarinak tesz jót...mercedes sokkal erösebb és sztem ennek sök köze van hozzá! és ebben igazam van " Mclaren egy aljas romlott társaság!hogy lehet egy ilyen csapatnak a sz..ját használni már rég el kellett volna öket távolitani innen a forma 1-ből! "
loptak és ennyi ezt nem lehet csak ugy elfelejteni mint anno 2007ben
14264 levél
Válasz 09.09.29. 12:42 #2068
balays82
Szerintem tévedsz. Ráadásul az egységes motorelektronika már 2008-ban bevezetésre került, a Ferrari pedig csak idén esett vissza látványosan. A másik, hogy akkor logikusan a McLarennek kellene az élen lennie, mert ők tudják maximálisan kihasználni a saját rendszerüket. Ezzel szemben idén ők is csak szenvednek.
A Ferrari már az éve elején elismerte, hogy aerodinamikai szempontból félretervezték az idei autót, továbbá a KERS fejlesztése túl sok erőforrást vont el máshonnan. Rengeteg pályán az volt a gondjuk, hogy hiányzott az autó mechanikai tapadása (például a hétvégén is), ehhez pedig nem sok köze van a MEC féle elektronikának.
206 levél
Válasz 09.09.29. 12:30 #2067
HIS
Azóta nem az igazi a Ferrari és ez biztos hogy a mercedes javára hajtja a malmot!Tuti hogy a ferrarinak ebböl hátránya van és más autoknak is!
Mclaren egy aljas romlott társaság!hogy lehet egy ilyen csapatnak a sz..ját használni már rég el kellett volna öket távolitani innen a forma 1-ből!
31933 levél
Válasz 09.09.28. 19:45 #2066
szbszig
Heidfeld érdekes rekordja és kirohanása.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20761 levél
Válasz 09.09.28. 16:30 #2065
Eric
Úgy látszik ez a sógoréknál népbetegség. Laudának is rendszeresek az olyan elszólásai, amivel csak lejáratja magát...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
13840 levél
Válasz 09.09.28. 13:46 #2064
powerhouse
Ha tényleg ez lenne, akkor mindenki átlépné...
If I look back I am lost
14264 levél
Válasz 09.09.28. 13:38 #2063
balays82
Így van, sőt a záróvonal átlépése már önmagában is veszélyeztetésnek minősül, ahhoz meg nem kell, hogy az előidézett veszélyhelyzet tényleges következményekkel is járjon. Wurz a jelek szerint jobban tette volna, ha inkább nem mond semmit, de úgy tűnik, hogy a visszavonult osztrák pilótáknál gyakori az ilyen megszólalási kényszer, csak sajnos nem mindig párosul értelmes gondolatokkal.
20761 levél
Válasz 09.09.28. 12:39 #2062
Eric
Jaja, Wurz papának át kellene nézni a szabályokat ismét, mert a boxutca kivezető záróvonalának átlépését mindig is szigorúan büntették, függetlenül attól, hogy az átlépéssel veszélyeztetett-e vagy előnyre tett-e szert, vagy sem.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
31933 levél
Válasz 09.09.28. 12:22 #2061
szbszig
Ennél még Badoer is kevésbé volt béna, mégis megbüntették. Szóval következetesen mérlegelés nélkül teszik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 09.09.28. 11:48 #2060
balays82
Találtam egy érdekes véleményt Rosberg tegnapi büntetéséről:

"A volt Formula-1-es pilóta, Alexander Wurz az ORF-nek elmondta, hogy a Williams pilótája nem sértette meg a szabályokat. "Nem értem a büntetést, mert ellenkezik az előírásokkal. A boxutca a pálya része. A szabályok szerint ha áthajtasz a záróvonalon, de nem teszel előnyre szert, nem kapsz büntetést. Őt megbüntették. Nicónak semmi előnye nem származott belőle, és senkit sem veszélyeztetett." (teljes cikk itt)

Szerintem Wurz elég nagy hülyeséget mondott, nekem legalábbis az eddigiek alapján nyilvánvaló volt, hogy a záróvonal átlépése mérlegelés nélkül büntetendő, függetlenül az adott versenyhelyzettől. Vélemény?

16989 levél
Válasz 09.09.28. 11:03 #2059
KisCsirkee
Az utóbbi időben én egész megszerettem Alonsot. Képes hozni a jó eredményt még a Renaultban is, ami idén szintén nem valami top autó, ezzel bizonyítva, hogy igenis jó versenyző, a Ferrarinak pedig szüksége van egy olyan alakra, mint ő, akiből akár egy második Schumachert alkotnak, és nyernek vele 5 VB-t egymás után, valamint teljes mértékben köréépülhet a csapat. Baromira kíváncsi vagyok, hogy jövőre ő és a Ferrari mit alkot majd.

Az, hogy tényleg mit kezd majd, ha esetleg Massát kell majd támogatnia, ha úgy alakul a dolog, kérdéses, de szerintem ez a 2 pocsék Renaultos év talán egy kicsit helyre pofozta.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 09.09.28. 10:57 #2058
balays82
Valóban furcsa dolog, hogy a fejlesztésre kiírt pályázatot a McLaren nyerte meg (pedig volt külsős cég is), de szerintem az autók teljesítményt illetően ez jelentéktelen apróság (ellenkező esetben nem hinném, hogy pl. a Ferrari elfogadta volna az egységesítést, nem arról híresek ).
206 levél
Válasz 09.09.28. 10:45 #2057
HIS
Részben igazad van de akkor is ezt a közös elektronikát el kéne felejteni...
14264 levél
Válasz 09.09.28. 10:18 #2056
balays82
Így van, és szerintem nagyon sok Ferrari szurkoló gondolja ezt. Alonso szerződtetése (ami legkésőbb Briatore távozása óta gyakorlatilag tény) az elmúlt 15 év legrosszabb döntése. Nyilván nem azért, mert rossz versenyző, hanem azért, mert összeférhetetlen. Nem értem, a Ferrari miért nem tanult a McLaren esetéből. Alonso nem fogja tolerálni, ha versenyhelyzet alakul ki a csapaton belül, ha esetleg nem köré fog épülni a csapat. Amennyiben pedig Massa valóban visszatér (amire minden esély megvan), akkor valószínűleg ez lesz helyzet, mert a brazil biztosan nem fog beállni mögé. Persze, amikor a két legnagyobb riválisnak ugyanaz a bank az egyik legfontosabb szponzora, aki állítólag "javaslatokat" is tehet a pilóták személyére, bármi megtörténhet. Amióta Ferrari szurkoló vagyok, most fog először előfordulni, hogy az egyik pilóta iránt minimális szimpátiát sem érzek. Egyenlőre nehezen tudom elképzelni, milyenek lesznek az elkövetkező évek ilyen tudathasadásos állapotban.

Ami egyébként a tegnapi futamot illeti, tovább erősödött bennem az az álláspont, hogy ilyen pályáknak nem lenne helyük a versenynaptárban, miközben olyanok tűnnek el belőle (vagy kerülnek veszélybe), mint Silverstone, Magny-Cours, Spa vagy Montreal. Szingapúr egyszerűen unalmas, miközben a pálya minősége szánalmas, mintha szándékosan arra építkezne, hogy valaki úgyis a falnak csapódik, és akkor majd lesz valami izgalom. Rendben van, tényleg nagyon szép (rá is ér az ember a körítésen ámuldozni), de ezért fölösleges Forma 1-es versenyt szervezni, két év után szerintem a szurkolók inkább már igazi versenyt szeretnének látni. Jól jellemzi a mai viszonyokat, hogy Szingapúr helye betonbiztos a versenynaptárban, ellentétben a fentiekkel.

HIS: A motorfejlesztés befagyasztását illetően azért nem jó példa a Red Bull, mert télen éppen a Renault kapott felmentést a tilalom alól, és erősebb motort fejleszthetett, annak érdekében, hogy utólérje a többieket.
1087 levél
Válasz 09.09.27. 22:38 #2055
richy25
Na ez nem igaz... a legkedvencebbc sapatomhoz (ferrari) megy az, akit a legjobban gyűlölök az F1-ből... a picsába már... legalább remélem Kimi megy a csapatból, mert ha még ráadásul MAssa távozna tőlük, akkor asszem átértékelném, melyik is a kedvenc csapatom...
A rengeteg versenyző közül pont az az egy akit rühellek
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
6377 levél
Válasz 09.09.27. 22:12 #2054
RatBaG
ha ez igaz, akkor szeptember 27 gyásznap
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2883 levél
Válasz 09.09.27. 21:42 #2053
Nayrobi
De honnan tudod, hogyha lehet fejleszteni akkor sokkal jobb lenne a Renault motor, mint most? Lehet, hogy sokkal rosszabb lenne és akkor még a dobogós helyekért se küzdhetnének.
PSN: nayrobi11
1620 levél
Válasz 09.09.27. 21:41 #2052
T-Jay
Végre! Itt volt az ideje! De én még azért megvárom a hivatalos bejelentést. Bár egy dolog nem áll össze nekem ebben az egészben- miért Massa marad? Kimi jobb pilóta..legalábbis nálam.
Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.
12314 levél
Válasz 09.09.27. 21:18 #2051
vortób
Alonso Ferrari
,,Happiness is only real when shared."
206 levél
Válasz 09.09.27. 21:15 #2050
HIS
Akkor pl a RedBullnak több esélye lenne söt 100% sokkal gyengébb a Renault mint pl egy Mercedes...ez igy van
2883 levél
Válasz 09.09.27. 21:10 #2049
Nayrobi
Miért, szerinted ha lehetne fejleszteni a motort, akkor nem lenne gyorsabb az egyik a másiknál?
PSN: nayrobi11
206 levél
Válasz 09.09.27. 21:04 #2048
HIS
Ez a Safetycar is elég gyenge nem tudom miért nem használnak inkább egy Ferrari Enzo-t van FXX-t vagy például egy Lambo Reventot...ugye mert az lenne a dolga a Safetycarnak hogy tartsa a versenytempot de hát amit müvelnek az vicc, csuszkál a kocsi össze vissza gumik vissza hülnek motorok ugye legtöbb esetben megadja magát mivel nem megfelelö a versenytempó stb stb stb lehetne sorolni..szerintem ezen változtatni kellene nekik mert ez igy elég szánalmas...
376 levél
Válasz 09.09.27. 21:03 #2047
Pangloss
Világos, nem is mondtam, hogy használhatatlan lenne a rendszer. Bár én alapvetően a hagyományos, pontosztogatós rendszert preferálom. Ennek a rendszernek köszönhető talán az is, hogy a tavalyi cím olyan izgalmas és drámai körülmények között dőlt el.
A futamgyőzelmek alapján történő világbajnokavatást kicsit idegennek érzem a Forma-1-ben (és úgy általában az autósportban).
A pontok megoszlásán talán lehetne változtatni, hogy a győztes több pontot kapjon, de ne feledjük, hogy pont Schumacher "miatt" kellett a mai rendszert bevezetni (túl jó volt, és sokat nyert).
206 levél
Válasz 09.09.27. 20:59 #2046
HIS
Szevasztok!
Szerintem ez a Forma 1 már nem az igazi...teljesen másról szól mint régen!Mi az hogy például mclaren elektronika van minden autóban..meghogy az a legjobb ez vicc a ferrari például azota nem az igazi miota ez van...
Nem értem hogy ez miért jó mindenkinek..FIA-nál is elég buta emberek ülnek ez ma be is bizonyosodott mivel elég vicces döntéseket hoznak...
Ez a motor fejlesztés befagyasztás is elég vicces...mire jó ez? ha ez nem lenne akkor nem igy állna most a dolog...nem a mercédes lenne a legerösebb mert sztem és sokak szerint kb 40-50 le vel erösebb mint pl egy ferrari! Nem kellett volna ez az idei hülye modositás hagyni kelett volna mindent ugy ahogy volt 2008 ban csak a slic gumik lettek volna modositva és a motor befagyasztás sem kéne..sokkal jobb lenne ugy sztem
13840 levél
Válasz 09.09.27. 20:51 #2045
powerhouse
Egy esetet kiragadni sok közül még nem bizonyítja egy rendszer használhatatlanságát. Lehet, hogy idén rossz, de máskor meg pont, hogy jó lenne, hogy nem egy-két győzelem, és sok második hely dönt.
If I look back I am lost
376 levél
Válasz 09.09.27. 20:44 #2044
Pangloss
Csak mellékesen jegyzem meg, ha Ecclestone terveinek megfelelően a futamgyőzelmek száma alapján avatnának világbajnokot, Button már bajnok lenne.
Akik neki szurkolnak, most kicsit csalódottak lehetnek, a többiek viszont örülhetnek, mert még mindig nyitott a világbajnokság.
Ez szerintem megfelelő válasz arra is, hogy melyik "pontszámítás" teszi izgalmasabbá a bajnokságot.
4187 levél
Válasz 09.09.27. 17:42 #2043
Madrac
Azert en bizok benne hogy abban a korben Hamilton is nullaz megint.
Quoth the raven, `Nevermore.'
5086 levél
Válasz 09.09.27. 17:12 #2042
Toki
31933 levél
Válasz 09.09.27. 17:11 #2041
szbszig
Megint jön az utolsó kanyar majd?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5086 levél
Válasz 09.09.27. 17:09 #2040
Toki
3 futam van még vissza. Az 30 pont. Addig lazán csökkenhet 10 alá.
4187 levél
Válasz 09.09.27. 17:08 #2039
Madrac
15 pont az elonye, 1 futam keves hozza.
Quoth the raven, `Nevermore.'
5086 levél
Válasz 09.09.27. 17:07 #2038
Toki
Nekem meg van egy olyan érzésem, hogy viszont majd az utolsó futamon mindent visszavesz tőle.
31933 levél
Válasz 09.09.27. 16:56 #2037
szbszig
A sors az leginkább Buttont támogatja idén, most már tényleg kezd hihetetlenné válni, hogy minden neki játszik össze...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4956 levél
Válasz 09.09.27. 16:36 #2036
bodajoci
Jó néz ki ez a pálya, de a lexarabb az összes közül az biztos...
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
31909 levél
Válasz 09.09.27. 15:24 #2035
Creativ3Form
*** ÉLETBE, VETTEL BÜNTIT KAPOTT! A *** MÁR, HOGY A SORS IS EZT A *** HAMBURGERT TÁMOGATJA! Tavaly is ugye itt ment el Massa VB-je, most pedig Vettel második helye...ÁÁÁÁ!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31933 levél
Válasz 09.09.27. 15:06 #2034
szbszig
Még a futam felénél se tartunk, pedig már rég elmúlt három óra. És nem is volt bent olyan sokáig a biztonsági autó. Ilyen lassú ez a pálya? Nem tűnik pedig annak...

Amúgy a pálya nagyon szép, különösen így este kivilágítva, de borzasztó unalmas, kb. Monte-Carlóban könnyebben lehet előzni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
13840 levél
Válasz 09.09.27. 15:00 #2033
powerhouse
Én bírom az új albumot is hellyel-közzel, de ez a ruha ez szörnyű. Valami futuro-kommunista förmedvény.
If I look back I am lost
31909 levél
Válasz 09.09.27. 14:47 #2032
Creativ3Form
Dede, ő az
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 09.09.27. 14:46 #2031
Creativ3Form
Igen a Pásziketen jót röhögtem
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
29146 levél
Válasz 09.09.27. 14:46 #2030
Germinator
Jaja, a pásziket az durva volt (egyébként a nőci mellett az nem will.i.am volt a Black Eyed Peasből?)
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
5086 levél
Válasz 09.09.27. 14:45 #2029
Toki
Nikol Szejcingel, Pásziket Dolsz. Palik angol rulz.
29146 levél
Válasz 09.09.27. 14:45 #2028
Germinator
Kicsit káosz van
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
13840 levél
Válasz 09.09.27. 14:43 #2027
powerhouse
Már megint csalnak!

És már több csapat is benne van a buliban!
If I look back I am lost
12091 levél
Válasz 09.09.27. 14:11 #2026
Gobiakos
"Hátul volt, lassú volt, de legalább kijön a boxba..."
11785 levél
Válasz 09.09.26. 18:33 #2025
Star Wars
Akkor jó, hisz' nyilván nem szándékosan csinálta.
31909 levél
Válasz 09.09.26. 18:14 #2024
Creativ3Form
Jóóóóóóóóó tudom, hogy ő a kedvenced, de akkor is mérges vagyok rá. Persze, hibázhat hisz nem egy gép, de akkor is felment bennem a pumpa. Ettől még csípem az öreget, de ma nem
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 09.09.26. 18:13 #2023
Star Wars
9789 levél
Válasz 09.09.26. 17:54 #2022
Gillette
Kíváncsi vagyok, hogy Fiscot is széjjel fogják-e szakértők ahogy ezt tették az elődjével is?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.