Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» ArmA 2 - HD trailer! (Hírek)

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 08.11.30. 15:29 #21
Sabar
Huhuhuhuhúúú, asszem bepisiltem...

A kutyán meglepődtem, de attól, hogy van benne, lehet jó. A végén valami túszbuli van? Az kicsit CoD4 fíling volt, de az is lehet jó.

Ahogy futnak, másznak át a kerítésen, ahogy az autók normál tempóban húznak el az út jobb oldalán... meseszép Lehet, hogy ebben a részben még a helikoptervezetésre is fogok időt áldozni?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.28. 10:25 #20
konrad
Így visszatekintve időben, az Arma 1-et egyértelműen a fanok tartották életben a jobbnál jobbra megszerkesztett küldikkel, kampányokkal és azért a modifikációk is szép számmal születtek. De amint megjelenik ez a "real arma", szerintem az előd megy a sütibe. Az ofp emlékezetes, hangulatos és szarrá játszott részei után - legalábbis bennem ez jön le - mintha az ofp "folytatását" látnám az arma 2-ben: 1985 után, negyedszázad elteltével újból a ruszkikkal ütjük egymást, immáron náluk, egy elképzelt országban. Lackonak tök igaza van: a valóság, a grúz-oszét/ruszki balhé is megerősítheti a játék - legalább történeti síkon meglévő - realitásérzését. Az jó lenne, ha valami olyasmi történeti szál lenne, mint amikor az ofp-ben pvt. Armstrong bőrébe bújhattunk vagy a resistanszos Viktor Troska-éba.
10960 levél
Válasz 08.11.28. 09:23 #19
Lacko
Ezt a pátyolgatás dolgot is el lehet ám cseszni.
Pl az OFP Resistance kampánya hihetetlen jó volt (egyébként is minden szempontból, de a pátyolgatás is). A QG-t szerintem ezek alapján csinálták: csak azt cseszték el, hogy nem pótolható (még rookie-val se) az elvesztett csapattag. Tehtát ha az első küldiben meghal a 4 másik fickó, akkor onnantól az egész kampányban te vagy egyedül, ami hülyeség.
OFPRes-ben az elveszett katonáid helyett jöttek újak, akiket fel kellett szerelned és küldetésről küldetésre fejlődtek. Tehát értékesek voltak, de nem pótolhatatlanok.

Amúgy ebben az ArmA2-ben - ha jól olvastam - akkor ez az 5 fős csapat csak az egyik szál. De több szál és szereplő is van.
12558 levél
Válasz 08.11.28. 09:10 #18
McCl@ne
Meg haver vmi olyat mondott, hogy egy 5fős csapatot kell ápolgatni pályáról pályára, őket kell irányítani, stb. Ez szerintem nagyon jól hangzik, plusz ha tényleg kibővítik ezzel-azzal (láttuk ugye, hogy sérülteket hurcolnak, kutyák, stb.), akkor az már alapból lök a hangulaton.
Én anno csak pályákat csinálgattam, de ott a legapróbb részletekig kidolgoztam mindent (dzsippel érkezek a kezdőhelyszínre, fordul körülötte a kamera, ahogy ugrat a dombon, meg ilyen elvetemült baromságok), szóval ha nem fosztanak meg a lehetőségtől (miért tennék), akkor ez lesz a sorsa az ArmA2nek is.
Én nem lesz érnyiszálás akkor sem, ha a kampány gyengélkedik, csak a többit ne b@sszák el!
Respect is not given. It's taken.
10960 levél
Válasz 08.11.28. 09:00 #17
Lacko
Értettem, hogy OFP-re gondoltál. Én meg arra, hogy most viszonylag gyorsabban (14) kihoztak egy stabil vberziót...

Én azért vennék addig levegőt, amíg ez megjelenik.
Bár az a baj, hogy az ArmA1 tényleg annyira vérszegény lett az OFP után, hogy mindenki ebben az ArmA2-ben reménykedik és ezért hanyagolják is az ArmA1-et. Sőt - beszarsz - iszonyat sokan visszatértek az OFP-hez!!!
Nem a hibái miatt, hanem tényleg valahogy hangulattalan. Én vért pisáltam, hogy a kampányaimban valahogy feldobjam a hangulatot. Ráadásul a gyári kampányok (még a Queens Gambit is) meg sem ütik egy fan által készített kampány szinvonalát sem. (most nem magamra gondoltam, de tényleg még az enyémek is jobbak).
De ez a csernorussz-sztroi jól hangzik. Főleg, hogy kisértetiesen haszonlít a mostani dél-oszét helyzethez.
12558 levél
Válasz 08.11.28. 08:52 #16
McCl@ne
Ja, értem, az 1.96-ot az OFP-ra értettem...
1.14? Lehet, hogy újra neki kellene ugranom, bár most már szerintem bevárom ezt, ha HD videó jött belőle, akkor nem lehet messze a megjelenés sem...
Respect is not given. It's taken.
10960 levél
Válasz 08.11.28. 08:48 #15
Lacko
ArmA1-nél most tartanak 1.14-nél... Mondjuk csalás, mert sokkal nagyobb adagokat adnak ki egyben. De most elég jó, meg stabil nálam.
12558 levél
Válasz 08.11.28. 08:45 #14
McCl@ne
Jó ötlet. Megoldaná az egész kérdést egy-az-egyben...
Mondjuk én inkább azt mondom, hogy maradjon a fű (bekapcsolva is), legyenek kutyák, meg minél több apróság, aztán majd patchekkel javítják őket, nem érdekel, van időm várni, ezek a srácok legalább addig ütik a vasat, amíg kell... Emlékszem a Flashpointnál is mekkora örömködés volt (ha jól emlékszem, akkor) az 1.96-os patchnél, mintha kicserélte volna a játékot!
Respect is not given. It's taken.
10960 levél
Válasz 08.11.28. 08:39 #13
Lacko
Nehéz ügy, mert számítás igényes kiszámolni, hogy mit lát és mit nem az AI. ezért valamilyen eséllyel átlát azt szevasz. És simán lehet, hogy pont nincs az arca előtt semmi, mégsem lát, vagy fordítva: bazinagy bokorból headshotol...
Egyébként valami transzparens fű (lagalább akkor legyen átlátszó, amikor a player arca előtt van) nem lenne rossz. Mert nyilván ha valódi fűben fekszel, akkor tudod úgy mozgatni a fejed, hogy lásd azt, akire célzol. ezt szimulálná egy kicsit átlátszó textúra...
5011 levél
Válasz 08.11.28. 08:38 #12
Gump
Olyan van, ahol bokorban nem lát, több is.
1989 levél
Válasz 08.11.28. 08:33 #11
georgee
Azmi azt illeti az arma-ban ki lehetett. En is ugy toltam mar csak azert is mert ertekes fps-eket lehetett vele nyerni. Gondolom itt is ki lehet majd.

A stalker clear sky is olyan volt amugy, hogy magas fuben ahol en nem lattam hol az ellen az megis osztott engem.

Amugy nagyon jonak tunik a jatek bar eselytelen lesz mar a gepemen futattni.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
12558 levél
Válasz 08.11.28. 08:27 #10
McCl@ne
Ilyen kaliberű projektnél nagyot néznék, ha minden tökéletes lenne.
Amúgy van olyan játék, ahol az AI nem lát a fűtől? Komolyan kérdezem, mert én a FC2ben a hajamat tépem, amikor a tökig érő gazban domboldalon valaki fejlövéseket osztogat úgy, hogy én természetesen az irányt nem tudom belőni...
Respect is not given. It's taken.
10960 levél
Válasz 08.11.28. 07:53 #9
Lacko
Kutyák, bazmeg, kutyák.... Ne legyen már CoD4... ahol jobban fosol a kutyáktól, mint egy felfegyverzett, gonosz zsoldostól.

Ja és remélem a fű kikapcsolható lesz. Vagy legalábbis az AI se lásson szart se a fűben.

A szinkron meg (remélem csak a filmben) úgy visszhanzik (szobás), mint az én szinkronjaim...

És amúgy tényleg ez az igazi ArmA: szóval nem sok különbséget látok, viszont legalább újra kelet-európa.
Azért azt nem értem, hogy miért hiszi sok kommentelő, hogy ez nem lesz bugos. Ugyan olyan bugos lesz... aztán meg majd kijavítják. Ez van. Ettől még, ez a sorozat a legjobb játék a világon.
12857 levél
Válasz 08.11.28. 01:19 #8
konrad
Miért nem megy rendesen Razor? Bár nekem nincs egy erőművem, az ofp-vel simán és tök jól tudok játszani: akár az alap epizódokat veszem vagy bármely modifikált kampányt. Legutóbb - vagy két hónapja - a CSLAII modot nyomattam, hiba nélkül.

Nálam egyetlenegy bibi van: amikor megjelenik egy MI-24 Hind és elkezd tüzelni a gépágyújával, akkor "beakad" a hang és jöhet az újraindítás. Valahogy, valamiért nem bírja a helikopter ágyújának brrrrrrrr...hangját és lefagy. De azért tudok vele játszani.
12857 levél
Válasz 08.11.28. 01:08 #7
konrad
Asztaakurva! Hát ez bitang jónak tűnik, legalábbis ebből a trélerből meg depláne! Az AI-t figyelve, szerintem ezek már nem lesznek olyan balfaszok, mint az ofp-ben vagy az arma 1-ben! A vaddisznón pedig behidaltam...remélem nem játssza el velünk a "ZrínyiMiklóshalálát!"

Egy dolog azonban zavar: a felső testi lövéseknél a karakter rendre előre-oldalra dőlve hal meg. Talán ez még autentikus lenne egy térdelő helyzetben lévő fickónál, de ha állva basz telibe valakit egy 5.56-os, hovatovább egy 7.62-es űrméretű lövedék, az úgy hanyatt vágja magát az áldozat, mint a Regőczy-Sallai jégtáncpáros a jégen... (Ez legyen a legkevesebb)

Szóval a hangulatfokozás Marek Spanel és Ivan Buchta (BI fejlesztők/vezetők) részéről beindult, baromira várom, hogy ezek a szimpatikus cseh srácok mit hoztak össze!
14642 levél
Válasz 08.11.27. 21:17 #6
Razor03
Kár, hogy OFP a mai gépeken nem megy normálisan (nekem legalábbis).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.11.27. 21:10 #5
KisCsirkee
Az OFP-vel legelőször!

Ha megvolt, akkor jöhet az ArmA! Bár annak megvannak a maga hibái! (A legfontosabb és legnagyobb az a M.I! Nem hülye, csak idegesítően precízen céloz! Nah és városi környezetben egy nagy 0!)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8613 levél
Válasz 08.11.27. 21:05 #4
davkar9
Ejha, ezt már nevezem! Arma-t eddig csak hallomásból ismertem de ezzel azt hiszem majd jobban meg kell ismerkednem!
Simple. Eternal. Beige.
126 levél
Válasz 08.11.27. 20:34 #3
JimmyHD
Hát én is így érzem ,hogy ez lesz talán az igazi,mert az első részbe nagyon sok hiba van,és persze jó sok patch kell hozzá,amik nem kicsik,de biztos hogy ehhez is fognak majd megjelenni patchek a megjelenés után nemsokkal,és az MI hibáit is remélem hogy kijavították(nagyrészét)
16989 levél
Válasz 08.11.27. 18:47 #2
KisCsirkee
Egyre határozottabban érzem, hogy eljött az igazi ArmA!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.11.27. 18:36 #1
Razor03
Köszönet, hogy felraktátok!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
766 levél
Válasz 08.11.27. 18:36
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
ArmA 2 - HD trailer! (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.