Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Command & Conquer: Red Alert 3 (Ismertető)

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
34 levél
Válasz 10.03.14. 14:18 #56
SkyLine008
Szerintetek a ra2 jobb mint a 3 ? mer nekem a 2 van meg de annak a grafikája .. uff....
Bartha Ákos
4981 levél
Válasz 09.03.13. 16:48 #55
tibi6893
Sajna nem sok c&c játékkal játszottam, de azokból se maradt túl sok.
Fantasyt mindig is jobban bírtam.

Blizzard játékai többnyire egyszerűek, de nagyszerűek (és a gépigény se nagy..)

Warcraft és Diablo sorozat örök kedvenc (SC-t sajna nem próbáltam, nem szeretem a scifit, talán majd a 2-t...)
http://shudzsi.blogspot.com
11 levél
Válasz 09.03.13. 16:44 #54
Star Buck
Lehet hogy ezért amit most írok majd majd kapok a pofámba, De én az a egész C&C-sorozatot jobban szeretném látni a Blizzard-nál, márcsak ha a Warcraft 3-ból indulunk ki ök biztos sokkal jobban megcsinálnák.
51813 levél
Válasz 09.03.01. 05:34 #53
Barthezz
A sorozat legjobb része a C&C 1 és a Red Alert 1, de amúgy a többivel egyetértek.
11 levél
Válasz 09.02.28. 23:49 #52
Star Buck
Nem azér de nekem ez a játék, hát jó jó de nem igazán tetszik. egyrész ez a rajzfilmszerű grafika, másrész azok a megjátszott átvezető videók. Abszolút nem tükrözi a 2. rész hangulatát, főleg a szövetségesek, a ra2-ben ők voltak a kedvenceim de itt!! Igazából se védeni se támadni nem tudnak meg légierejül is, Nem az övéknek kéne a legerősebbnek lennie? de itt!! a ruszkiké esküszöm sokkal jobb. Meg az egész haderejük olyan komolytalan.
Szóval mostmár a japcsik az új kedvenceim. amit még sajnálok hogy a sztorit nem úgy csinálták meg mint a C&C3-ban hogy minden frakciónak ugyanaz csak más szemszögből. Szóval a sorozat legjobb része szerintem még mindig a red alert 2.
51813 levél
Válasz 09.01.24. 14:01 #51
Barthezz
Azta, és tényleg, reális a játék!!!
5397 levél
Válasz 09.01.24. 13:59 #50
Morello
Figyelj, ezt a jelenséget úgy kell megragadni, hogy a szovjet tábornokokat már kiskoruktól kezdve a háborúra edzették, fanatikus és kíméletlen katonák voltak. A szövetséges parancsnokok meg ilyen McDonaldsben szocializálódott, eltunyult, kontár aranyifjak, akik egy igazi, életre-halálra menő háborúban lefossák a bokájukat.
Így már jobban magyarázható, nem?
51813 levél
Válasz 09.01.24. 13:34 #49
Barthezz
Ezzel egyetértek, míg a Soviet kampányban az volt a gondom, hogy ha nem küldtem el a megfelelő gyülekezési paranccsal a térkép átellenes pontjába az AI csapatait, akkor pillanatok alatt elvégezték helyettem a küldetést, addig a szövetséges kampányban a társtábornok szépen kimúlt az egyes pályákon, méghozzá 10 évvel ezelőtt is közröhejnek számító alapvető bugok miatt. Pl. az említett Kirovos küldetésben sorra vette a vízre a légvédelmi tornyokat a Kirovok ellen, csupán erőműveket felejtett el építeni hozzájuk... Így volt kb. összesen 30 tornya, ami a 2 db erőmű miatt azonban mind működésképtelen volt. Kapott egy támadást, 5 perc alatt ki is végezték, én meg bajlódhattam egyedül sokszor 4-5 Kirov egyidejű levadászásával.
5397 levél
Válasz 09.01.24. 13:26 #48
Morello
Igazából leginkább azért volt nehéz szerintem, mert a szövetséges AI olyan iszonyú bénán játszik, és nem hogy segít, de még hátráltat is.
51813 levél
Válasz 09.01.24. 13:17 #47
Barthezz
Az tuti.

Daishi: Hát hogy kinek mennyire volt élvezetes, az valóbban relatív, a nehézségen azonban sztem nem lehet vitatkozni. A Soviet és Japan utolsó küldetések szinte 0 kihívást jelentettek (a Japan kampány vége pedig egy vicc volt komolyság tekintetében is), míg az Allies kampány végén a Kirov elkapós pálya, vmint az időre menő legutolsó misszió meglehetősen nehéz volt mindenki szerint.
5397 levél
Válasz 09.01.24. 12:59 #46
Morello
Szerintem a szövetséges kampány utolsó videóbejátszása a legmókásabb
5 levél
Válasz 09.01.24. 12:22 #45
Daishi
Te így élted meg én másképp . Jó hogy nem mindenki egyforma
FORZA JUVE
51813 levél
Válasz 09.01.24. 09:34 #44
Barthezz
Szövetséges kampány szvsz a legélvezetesebb és egyben legnehezebb is a játékban. Utolsó 3 pálya meglehetősen kemény lett, az egyetlen kihívást itt lehet találni az egész RA3-on belül.
5 levél
Válasz 09.01.24. 02:27 #43
Daishi
Kezdeném azzal hogy az előző Red Alert részek jobban tetszettek.
Most pedig néhány szót mondanék a Red Alert 3-ról saját benyomás alapján.

Kampányok
Szovjet: Elég élvezetesre sikerült,bár közepe tájékán picit vontatott lett,aztán az 1. csavar,Krukov kiiktatása valamelyest felpezsdítette a játékot, a 2. csavart azonban kicsit erőltetettnek éreztem.Összességében jól szórakoztam a hadjárat alatt.

Szövetségesek: Ha vlamit elfuseráltak a játékban akkor mindenképpen ezzel kezdeném. Rögtön az 1. küldetések sem túl élvezetesek,aztán átcsap az erősen vontatott kategóriába. Kihívást ne is keressünk ebben a kampányban. Sajnos borzasztóan egyszerű.

Japán:Ha valamely kampányt feldobták a küldetések közti videok,akkor szerintem mindenképpen ez az.Kellőképpen ráhangolják az ember hangulatát a következő küldetésre. Küldetések nem túl könnyűek és nem is túl nehezek,összességében szórakoztató lett ez is.

M.I. mint társ egyszerűen hulladék. Van hogy már legyakja az ellenség legnagyobb részét mire a játékos kiverekedik a kezdeti nehézségekből és van hogy megpatkol ( asszem szövetséges uccsó küldetésnél behalt.Próbáltam megvédeni,de oktondi volt )

Grafika: Ma már gyengének számító konfiggal rendelkezem,éppen ezért 2x ért meglepetés. 1. hogy elindult 2.Ahhoz képest szép és akadásmentesen futott. C&C:TW után még jó hogy meglepődtem
Apokalipszis tank baromira nem tetszett. A nagy dögből csináltak valami kis kretén tankot. Többi egység nagyából elmegy,kivééve az a szöcske valami és a "levegőben repülő" medve.

Zene,hang: Talán a legjobban sikerült elem,ezzel semmi gondom nem volt.

Ha pontoznék kb 8.4-t adnék rá. Erős negatívum nálam a szavatossága. 1 év múlva sajnos már senkit nem fog érdekelni. Másik gyenge pont az M.I.,valamint az útkeresés sem a legjobb ha van néhány tankunk egészen közel egymáshoz.
FORZA JUVE
1 levél
Válasz 09.01.06. 17:41 #42
Brádi
A red alert 3 +12 Trainert hogy kell rendesen használni????Tudom hogy nem ide illő és nem is kéne használni de nem tok továbbjutni 1 pályán tehát ha vki tudja akk pls írjon!!!
27766 levél
Válasz 08.11.30. 14:25 #41
LordMatteo
A csata tényleg RTS, de a térkép rész nem az, és az a főbb elem a játékban, lévén a csatát a gép is lejátszhatja De a térképen Neked kell bohóckodni.

Amúgy egyszer volt egy durva csatám a MTW-ben, volt 48 Hasashinom, és ezzel lenyomtam kb 1200 embert.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31928 levél
Válasz 08.11.30. 14:18 #40
szbszig
A Total Warnak a csatái igenis rts-ek, csak nem bázisalapú rts-ek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27766 levél
Válasz 08.11.30. 14:08 #39
LordMatteo
Eltekintve attól, hogy a TW nem RTS, igazat mondtál. Körökre osztott stratégiai játékként tényleg a legjobb, legjobb RTS az a SC.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8614 levél
Válasz 08.11.30. 09:52 #38
davkar9
Ezt a 9 pontot változtassuk már meg! Mert oké, hogy a cikk írójának tetszett meg minden de, hogy pl a Dead Space meg a Far Cry 2 (amik azért 9+ pontos játékok) is 8.5-öt kapjon...
Simple. Eternal. Beige.
51813 levél
Válasz 08.11.30. 02:55 #37
Barthezz
Okok, nekem viszont ez túl összetett / időigényes / unalmas / pepecselős lenne, a KW-ben sem tetszett az a nagy térképes rész. Sorry, de tényleg ízlések és pofonok, hogy kinek milyen játékstílus jön be, s nekem a Total War féle nem.
1032 levél
Válasz 08.11.29. 23:39 #36
Chavez
A Total war sorozatok nem körökre osztott, csat közben full real time van.
csak a térképen való terjeszkedés, mászkálás körökre osztott. szvsz a legjobb rts egész PC-n.
51813 levél
Válasz 08.11.29. 23:27 #35
Barthezz
Nekem az ilyen vontatottabb játékmenetű, főleg a körökre osztott cuccok sajnos nagyon nem jönnek be. Időm és türelmem sem lenne egy ilyennel elpepecselni. Persze az sem jó, ha olyan gyors a játékmenet, mint RA3-ban, de azért a legtöbb RTS szerencsére tartja az arany középutat
27766 levél
Válasz 08.11.29. 22:53 #34
LordMatteo
Pedig az jobban stratégiai játék

Szvsz Medieval Total War I-et vedd meg vmelyik online áruházban, és próbáld ki, lehet hogy csak lépkedős, de a csata rész... A II-nek még inkább , de az elsőre bonyolult lehet.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.11.29. 22:51 #33
Barthezz
Annyira az nem stílusom Csak hallottam róla, de nekem a dinamikusabb RTS-ek jönnek be.
27766 levél
Válasz 08.11.29. 22:49 #32
LordMatteo
Játszottál már Total War szériával?

SPOILER
Következő spoiler box


SPOILER
A következő tényleg!





Total War Empire


SPOILER
Az elöző box végén!
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.11.29. 22:45 #31
Barthezz
27766 levél
Válasz 08.11.29. 22:44 #30
LordMatteo
TWE is jövőre jön.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.11.29. 22:40 #29
Barthezz
KW itt volt, bár sztem az se lett egy nagy eresztés, de RA3-nál mindenképpen jobb.

De nembaj, jövőre el leszünk kényeztetve RTS téren: DOW2, WiC küldetéslemez és remélhetőleg, ha minden jól megy, SC2 is
1032 levél
Válasz 08.11.29. 20:00 #28
Chavez
Jaja, ezért is írtam, h akadálymentesen xD
de elég fura, h nem jött ki semmilyen rts ez évben
31928 levél
Válasz 08.11.29. 19:50 #27
szbszig
Ja, hát az év rts-e címet nálam is elérték, mert más rts-sel egyszerűen nem játszottam...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1032 levél
Válasz 08.11.29. 19:36 #26
Chavez
Velős cikk, grat érte
Ebben az évben akadálymentesen sikerült elérniük -nálam- az ÉV RTS címét. Bár ennyi pontot nem adtam volna, max 7-8-at
51813 levél
Válasz 08.11.29. 14:20 #25
Barthezz
Nah ez már jóval korrektebb, én azért a teljes összegző szöveget ideírnám:

"A Red Alert 3 gyakorlatilag semmi újat nem mutatott fel a Tiberium Wars óta, csupán más köntösbe bújt. Felemás folytatása a patinás sorozatnak, és a beígért innovációk többsége is csupán kölcsönzött ötleteket takar. Maradtak egy olyan receptnél, ami már a közelmúltban sem aratott osztatlan sikert, és mindezt egy olyan névvel tették, amitől sokan sokkal többet, mást vártak. Mindezek ellenére egy élvezhető, szerethető, multiplayerre kihegyezett RTS, ami korántsem rossz, ha hajlamosak vagyunk eltekinteni elődjeitől. A Red Alert 3 korrekt játék, ami inkább szól a szériával most ismerkedőknek, mint a sorozat veteránjainak."
908 levél
Válasz 08.11.29. 12:50 #24
ShuleyvA
Én tökéletesen egyetértek. Ez rövidem tömören az elődök megcsúfolása, de ha a cím más lenne, elmenne egy teljesen más szférában játszódó játéknak is...
7180 levél
Válasz 08.11.29. 03:10 #23
nyomi
egy másik teszt, ami talán jobban fedi a valóságot

a két kulcsmondat "...egy élvezhető, szerethető, multiplayerre kihegyezett RTS, ami korántsem rossz, ha hajlamosak vagyunk eltekinteni elődjeitől. A Red Alert 3 korrekt játék, ami inkább szól a szériával most ismerkedőknek, mint a sorozat veteránjainak."
Damn it!!! - Jack Bauer
7180 levél
Válasz 08.11.28. 23:41 #22
nyomi
ez bizony kurvára igy van, nem igazán tudok elképzelni olyan embert, akinek az első két rész után ez tetszene... bár Blade pont ebbe a kategóriába tartozik, tehát létezik ilyen ember mondjuk én is fura féle vagyok ugyanis számomra a második rész is egy rakás hulladék volt
Damn it!!! - Jack Bauer
92 levél
Válasz 08.11.28. 18:32 #21
Narxis
Először ironizálni próbáltam.
51813 levél
Válasz 08.11.28. 16:22 #20
Barthezz
Dino, Gerry: Okés, sorry akkor a feltételezésért. Egyes helyeken sajnos így megy, nah meg EA-ról van szó, s túl gyanakvó már emiatt az ember.

Viszont akkor meg nem értem, miért kapott ez a játék mindenhol ilyen pozitív értékeléseket, amikor nem csak az én, hanem szinte az egész Dome közösség véleménye szerint a játék gúnyt űzött az elődökből, s nem méltó a C&C névhez.
Nyilván egy cikkíró, mint ti is írtátok, másképp kezel egy értékelést, s rengeteg szempontot figyelembe vesz, de azért az itt játékról nyilatkozó fórumozók is eléggé tisztában voltak az elődökkel, szinte mindannyian, akik kifejtettük véleményünket a játékról, nagy C&C rajongók vagyunk, s így vannak ismereteink az egész univerzumról. Éppen ezért nem tetszett nekünk a játék, összehasonlítva a többi C&C résszel ez egy infantilisre sikeredett, gyenge paródia csak. Persze ha a cikkíró jót nevet a birkózónak öltöztetett harci medvén, míg néhányan inkább a fejünket verjük a falba, mert ilyen gyerekes egységeket egyszerűen kritikán alulinak tartunk, akkor ez van, mindenkinek más a humorfaktora. Mindenesetre ilyenre még nem emlékszem, hogy egy játék megítélése ennyire eltért volna a játékosok és a szaksajtó véleményei között, ráadásul hogy a szakkritikák legyenek a jobbak. Ezért éreztem a háttérben az EA erős háttértevékenységét, hiszen a játékot is a marketinggel adták el (nagy cicik ugyebár, mint fő reklámszempont).

Mindenesetre akkor, hogy reálisabb legyen a kép, nézzétek meg davkar blogbejegyzését, mert sztem be lehetne linkelni ellenpéldaként a játék adatlapjára, ahogy már több bejegyzés esetén is ezt megtettétek.
27766 levél
Válasz 08.11.28. 15:48 #19
LordMatteo
"...9 pont. simán"

Most meg 75%?

Barthezz: Azért az túlzás hogy bizonyos utalások lennének a háttérben a több pontért, mert ha visszanézel csomó korábbi játékot, akkor Domeon is le lett húzva néhány nagyobb név.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 08.11.28. 15:46 #18
LordMatteo
Még ha a legelvakultabb elfogultság is beszélt a cikkíróból, a színészi játékot véleményem szerint erős volt pozitívumként kiemelni...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5454 levél
Válasz 08.11.28. 15:17 #17
Dino
Barthezz: Mondhatnám akár azt is, hogy kikérem magamnak a feltételezést (sőt, feltételezéseket). Különösen, hogy az EA-tól még tesztpéldányt se kaptunk (mert logisztikai okok miatt kivételesen nem kértünk) a játékból, hanem cikkírónk fogta és megvette magának a játékot és arról írta a cikket. (És nem, egyetlen fillért se adtak soha, hogy ugyan már, adjunk szép pontokat. Nem is fogadnám el...)
Igen, kicsit lehet, hogy elfogult lett, mert BladeRN nagyon nagy rajongója a C&C sorozatnak, és a C&C3 után minden pozitív változásnak igencsak örült a cikkben. Amit szbszig felhozott, én is megnéztem a cikk felrakása előtt, azaz hogy valóban nem túlzás-e ennyi pontot adni rá, de a gamerankingsen látottak alapján nem éreztem jelentős túlzásnak, így elfogadtam a véleményt.
A másik meg, hogy a magazin és a shop alapvetően két független dolog. Persze, a magazin felületeit használom a shop hirdetésére, meg visszalinkelünk a magazinra a shopból, hogy minden infó ott legyen, de soha nem volt olyan, hogy egy játékra azért adtunk volna több pontot, hogy esetleg jobban fogyjon. És nem is lesz ilyen. A shop megy, ahogy megy, ha egy játékból kevesebbet vesznek, majd másikból vesznek többet helyette... Sőt, szokszor tapasztalok olyat, hogy egy-egy játék annak ellenére, hogy mindenhol pozitív értékeléseket kap, nálunk épp mégse fogy...
8067 levél
Válasz 08.11.28. 14:50 #16
Gerry
Látom nagyon tetszenek ezek az összeesküvéselméletek. Hogy mindenki le van fizetve, mert nekünk az jó. Az én bankszámlámnak biztosan jó lenne, de sajnos erről nincs szó

Egy normális, mértékadó magazinnál dolgozó cikkírónak nem szabad nagyon kilengenie egyik irányba sem: a nyilvánvaló retorikai képességeken túl, s a célon, hogy ne önmaga szórakoztatására írjon, rendkívül fontos az is, hogy értsen ahhoz a játékstílushoz amikről ír. Mindenkinek megvannak a maga stílusai, amelyeket ismer, s amelyekben nagyságrendekkel mélyebb ismeretei vannak (nem csupán a puszta "játékról", hanem azok történelméről, hátteréről, mechanizmusairól, stb) mint az átlag gémernek. Pölö én a büdös életben nem írnék repülőgép-szimulátorról, mert azon bizonyos telekárak is lemennének a Dome főhadiszállásának környékén
Szintén fontos, s ezt az esetek elsöprő többségében illik is betartani, hogy a cikkíró ne legyen elfogult. Nyílván mindenkinek vannak szubjektív meglátásai, azonban a kerek egészet, az összeképet ezek ne módosítsák a minimálisnál jobban egyik irányba sem. S ez ideális esetben meg is valósul.
S a játékosokkal nekem pontosan az a bajom, hogy a "tisztelet a kivételtől" eltekintve a fentiek csak részben, avagy sehogy sem valósulnak meg. Mert történetesen lövése nincs az adott játékról, játéksorozatról, a háttérről, a műfaji követelményekről, és sokszor úgy am blokk semmiről se. S szintén nagyon sokszor látom a végletes gondolkodást: ennek a játéknak x. eleme ne tetszik, ergo szar az egész. Avagy x. elem bejön, és akkor meg mekkora királyság már ez, dacára mondjuk annak, hogy a játék egyéb részegységei egy rakat bélsárral egyenértékűek. (Aligha fogom elfelejteni valaha is, hogy mikor bő öt éve lehúztam az Enter the Matrix-ot, mennyi anyázást kaptam a cikkhez, még emilben is. S miért? Azért, mert rengeteg gémer majd' megőrült, ha meghallotta a "Mátrix" szót, ezért egy alapvetően pár élvezetes elemmel felvértezett, általánosságban harmatgyenge játékot is istenítettek.)
A jó cikkíró ezek között képes megtalálni a középutat, és odatenni a "de", meg az "és" szócsákat, amikor oly sokan csak a "vagy"-ot ismerik. De ugyan ez igaz azokra, akik lemezkritikákat írnak, avagy éppen autókat tesztelnek: normál esetben sokkal jobban értenek ehhez, mint a közönség, az átlagember. AMi persze nem zárja ki, hogy a tök ismeretlen csóka mondjuk tízszer jobban ért ehhez, de nagy általánosságban a fentiek érvényesülnek.
Én pölö mindig meg szoktam nézni a nagy külföldi oldalakat és összesítéseket: vajon azokon átlagolva mennyit kapott a játék? Az nem egy, és nem is két cikkíró véleménye, ergo talán mérvadóan tekinthető.
Félreértés ne essék: nem valami "hű, de magasztos" játékokról cikket írni, de nyílván ehhez is érteni kell. Lehet, hogy egyes olvasók ezerszer jobban ismerik az adott játékot mint a cikkíró (akinek persze nincs is ideje tízszer kijátszani az adott gémet), azonban a nagy átlagban ez nincs így. Mindenkinek megfelelni persze nem lehet, de nem is cél. Átlagolás, arany középút.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
92 levél
Válasz 08.11.28. 14:00 #15
Narxis
Én olyan 75%-ot adnék a játékra. A grafika eléggé szubjektív, annyi biztos, hogy szép. A stílussal lehet gond, az épületek, egységek merőben mások mint a 2-ben, van akinek bejön van akit a hányás kerülget. A játszhatóság érdekes egy dolog, nekem az elején még közepes nehézség mellett is könnyű volt és emiatt már-már unalmas volt de aztán adtam neki egy esélyt és kijátszottam. Így azt mondanám, hogy vannak nagyon gondolkodtató pályák, főleg az utolsó pár pálya. Itt már tényleg nem működik az, hogy legyártok egy rakat repülőt, bombázót és szétbombázom az ellent mint a CnC-ben vagy a Kane's Wrath-ben. A zenék teljesen jók, bár ez is szubjektív. A videok szándékosan ilyenek, vissza kellene emlékezni, hogy a 2-ben miért voltak jobbak... ugyanúgy poénra vették az egészet, itt most csinált az EA egy pofátlan húzást, hogy telerakta dögös modellekkel(nem színészekkel, bár férfi részről többen is aktívan színészkednek), hogy majd a sok kocka nyálcsorgatva végig viszi a csajok miatt. Összeségében szerintem jó lett a játék, de 6 ezer Ft-nál többet biztos, hogy nem ér meg. A Westwood már eladta magát az ördögnek, fel kéne ébredni kedves hc Red Alert fanok, nem lesz már sose olyan mint régen.
51813 levél
Válasz 08.11.28. 13:59 #14
Barthezz
Tényleg nem az objektív szó volt a legjobb, amit használtam, de sztem egy játékos véleménye még mindig objektívebb, mint egy cikkíróé. Egy cikkírónál is közrehatnak azok az alap szubjektív tényezők, mint pl. a többi játékkal való összehasonlítás, vagy a játék előző részeinek szeretete / nem szeretete, azonban itt ennél még több szubjektív befolyásoló hatás is jelen van: A már említett pénz, a főnök esetleges nyomása, hogy erről a játékról jót kell írni, stb.

Mellesleg (és ezzel most tisztában vagyok, hogy egy eléggé kényes témát feszegetek) a Dome-nak sem érdeke egy rossz értékelő cikk a játékról, hiszen közvetve ezáltal kevesebb bevételhez jutna az online shopból. A Dome-nak nyilván az a jó, ha minél többen rendelik meg innen a játékot, így evidens, hogy egy pozitív, a hiányosságokat eltakaró cikket tesznek inkább ki, mint a valós tényeket.


(Asszem lehet törölni a hsz-em 2. részét... )
2088 levél
Válasz 08.11.28. 13:34 #13
Shadowguard
Kis fogalomzavar van itt valóban
Vagy legalábbis jóhiszeműség. Az igazság az, hogy (szigorúan szvsz) sem a sajtó, sem a játékosok nem alkotnak objektív véleményt. A sajtónál valóban közrejátszhat az esetleges pénzügyi ráhatás, a játékosoknál meg jelen van egyfajta elfogultság.
Hiszen akinél meghatározó élmény volt egy játék az egy hasonló stílusút óhatatlanul ahhoz kezd hasonlítgatni. Szvsz ez jelen esetben is közrejátszott a játékosi értékeléseknél(Értsd: ha nem Red Alert 3 néven jön ki a játék, hanem teszem azt Alternatív világháborúként akkor a játékosok is kevesebb hibát vetnek a szemére)
Vagy vegyük azt, hogy valami szerkesztőségi hiba folytán egy olyan ember ír tesztet egy FPS-ről aki kizárólag stratégiával/RPG-val stb. játszott, csak kíváncsiságból nézett meg egy-két belső nézetes akciójátékot.
Plusz szintén sajtói elfogultság, hogy ha valami egyedi ötlet van, azt hajlamosak lopással vádolni, vagy enyhébb esetben azt mondani: "Ezt már láttuk valahol".
És még egy érv az ismertetők ellen, amit már észrevettem egy ideje:
Sokszor egy alapvetően monoton, unalmas játék érthetetlenül magas pontszámot kap és kiemelik, hogy de szép a grafika. Csak azt nem értem, hogy miért olyan fontos is ez? A mai napig el tudok játszogatni a M&M VI-tal, pedig a mai szemmel nézve nevetségesen néz ki.
(Megint hosszú lettem)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
5011 levél
Válasz 08.11.28. 13:14 #12
Gump
Függetlennek független egy játékos véleménye, objektívnek viszont nem mondanám. Naná, hogy elfogult ha tetszik és bejön. Innentől áradozni fog róla, a másik meg nem érti, hogy miért és ugyanez fordítva. Max. közelíteni lehet, hogy ha valami csoda folytán függetlenül tudja szemlélni játék közben az egészet.
51813 levél
Válasz 08.11.28. 13:05 #11
Barthezz
Igen, én is így vagyok vele. Sokkal többet ér a játékosok független és teljesen objektív véleménye, mint pl. egy újságban megjelent cikk, ahol ki tudja, milyen nyomás, vagy egyéb ráhatás ($) alatt állt a cikkíró.

Az RA3 szaksajtó általi sztárolása kb. olyan, mintha az Alien vs. Predator 2 című filmet 5 Oscarra jelölték volna...
2088 levél
Válasz 08.11.28. 13:02 #10
Shadowguard
Ezért nem hiszek én semmiféle ismertetőnek...
Felőlem akár 100%-ra is értékelhetik a játékot, én az esetek 95%-ban inkább utánaolvasok különböző fórumokon és a játékosok véleményét veszem figyelembe. Az ismertető sokszor csak kíváncsiságból olvasom el, vagy olyankor, ha nagyjából megegyező számú pozitív és negatív vélemény van. (Lásd Fallout 3, az kapott hideget és meleget egyaránt)Meg tájékozódás szintjén, ha valami ismeretlen névről van szó.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.11.28. 12:37 #9
Barthezz
Ezzel tisztában vagyok, úgy tűnik, ez történt, ez EA-ból bármit ki tudok nézni. Nézz fel akármilyen fórumra, ahol maguk a játékosok véleményeit olvashatod, kb. 1 ember védi mindenhol a játékot 10 ellenében, s a C&C fanok többsége 10 perc után már nyomja is az uninstallt. Ennek tükrében irreális az online és offline magazinok ennyire pozitív értékelése és áradozása a játékról úgy, hogy a tízezer negatívumból egyetlen egyet nem említenek meg, s még az egyértelműen katasztrofálisra sikeredett színészi játékot is agyba-főbe dicsérik. Egyértelműen kamu az egész.
31928 levél
Válasz 08.11.28. 12:33 #8
szbszig
Az igazság az, hogy mégis meg kell védenem a cikkírót, mert vagy nekünk rossz az ízlésünk, vagy a készítők minden nemzetközi pc-s újságot és honlapot lefizettek, ugyanis Wikipedián ilyen értékelésgyűjteményt találtam:

1UP.com PC: A-
GamePro PC: 4/5
GameSpot PC: 8/10
GameSpy PC: 4/5
IGN PC: 8.2/10
PC Gamer UK 88%
Game Rankings PC: 82%
Metacritic PC: 81%
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51813 levél
Válasz 08.11.28. 09:52 #7
Barthezz
Mennyit fizetett az EA a cikk írójának ezért a látványosan erőltetett pozitív kritikáért?

"a stáb minden tagja teljes beleéléssel játssza szerepét"

Ezt nem tudom én sem, komolyan szánta-e a cikk írója, vagy esetleg az Amerikai Pite 6. része volt-e a viszonyítási alap. Katasztrófa a "színészi játék" (idézőjelbe tetem, mert voltaképpen nem is beszélhetünk ilyen fogalomról).

"grafikára ismét rátettek egy lapáttal"

A TW grafikája - a vizet leszámítva - mérföldekkel szebben mutatott.

"Összefoglalva a Red Alert 3 egy régen várt visszatérés a sorozat erősségeihez, azaz az érdekes játékmenethez, a humorhoz, valamint az első osztályú grafikai- és hangminőséghez."

Helyesen: A Red Alert 3 a sorozat többi részének megcsúfolása, az összes eddigi erősség elvetésével. A játékmenet nem érdekes, hanem infantilis, a humor túlerőltetett (én pl. vhogy nem tudtam nevetni az ágyúgolyóként kikatapultált birkózó mezbe öltöztetett tv-macin, a fejem fogni viszont annál inkább), a grafikáról már kifejtettem a véleményem, a hangok és zenék pedig szintén itt a leggyengébbek az első 2 részhez viszonyítva. A korábbi rajongók szinte egybehangzóan tiltakozva utasították el ezt a C&C nevéhez méltatlan mocskot.



Amúgy nem lepődnék meg, ha törlésre kerülne ez a hsz-em...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.