Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Far Cry 2 (Ismertető)

Far Cry 2

Far Cry 2
A legutóbbi Far Cry 2 cikkek, hírek
36 levél
Válasz 09.10.12. 16:59 #40
core2duo
remélem jön a 3. rész is
tomi
2087 levél
Válasz 09.06.28. 20:52 #39
Shadowguard
Én csak egy nagyon kicsit kötözködnék: Paul Ferenc nem magyar, hanem letelepedett izraeli az adatlapja szerint. Különösebben nem számít, de no
Egyébként nem rossz a játék (19%-nál vagyunk), bár vicces, hogy párhuzamosan játszok barátnőmmel és ugyanazt a karaktert teljesen más helyre tette az én játékomban, mint nála. És RPG helyett is lángszóróm van
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
16 levél
Válasz 09.04.19. 01:47 #38
Saren
Szerintem jobb mint a crysis, már ha csak a gépigényeket nézem akkor is.
Na igen a járkálás néha fárasztó.Főleg a wh-s botok miatt rossz, akik mindenen keresztül meglátnak, hiába kommandózom
De amúgy nagyon jó kis játék.
26 levél
Válasz 09.02.24. 15:52 #37
levi 25
Jó kis game ez a far cry 2.Csak sokat kell benne játkálni ezen a méretes
pályán.
HITLER
4 levél
Válasz 09.02.04. 18:36 #36
mp40
70 levél
Válasz 09.02.02. 16:02 #35
GTA4forever
nekemaz is tettszett nagyon ,de en inkabb tps jatekokat szeretem
31873 levél
Válasz 09.02.02. 14:44 #34
Creativ3Form
Nem az én játékom a Crysis. Persz kitoltam mindkét részt, mert látatlanban nem szeretek kritizálni, de nem jött be annyira, mint akritikusok és a játékosok többségének. Egyszer végig lehetett játszani, de nem nyűgözött le igazán. És ezért nyugodtan lehet bántani
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
70 levél
Válasz 09.02.02. 14:02 #33
GTA4forever
naa azert a crysis jobb volt no de ez is nagyon jo
31873 levél
Válasz 09.02.02. 13:41 #32
Creativ3Form
Én is keveseltem picit a pontozást, de ízlések és pofonok. Nálam 10/10, év FPS-e.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
70 levél
Válasz 09.02.02. 13:39 #31
GTA4forever
magyarazzatok meg hogy tudtok jo jatkra ilyen pontszamot adni mig mas szarra 9,5 ot?
84 levél
Válasz 09.01.07. 11:02 #30
Nicolas19
Tegnap este sikerült véletlenül beleugranom egy sziklába. Nem tudtam mozogni, de lőni igen. Láss csodát: a környék összes fegyverese odagyűlt, de csak kerestek bambán, nagyon mókás volt hallani őket. Lőttem rájuk, de nem viszonozták a tüzet, igaz, sok örömöm nem volt a dologban, mert tölthettem vissza az utolsó állást.
Ha rakétavetővel lősz rájuk van, hogy a túlélők "I didn't sign up for this!" felkiáltással elmenekülnek, de ennek semmi köze a reputációhoz.
"I'm serious as an erection problem, mate..."
5613 levél
Válasz 09.01.07. 08:30 #29
csuvi
én ilyet nem tapasztaltam, nálam nem ragaszkodtak soha ennyire az életükhöz . egyszer volt hogy bemászott valaki a sziklába, de rábaszott a sompolygásra, mert símán kilőttem onnan is.
apropó: valaki tapasztalt változást reputacion level 3-nál? én hiába hajtok át az őrposztokon ezerrel, akkor is ugyanúgy utánam lőnek, mint előtte és a városokban sem reszketnek kocsonya módjára, ha meglátnak..
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
84 levél
Válasz 09.01.06. 21:00 #28
Nicolas19
Feltűnt valakinek, hogy minden bandita életében van pár pillanat, amikor halhatatlan? Arra gondolok, amikor megsebesül, már a földön fetreng, hiába lősz bele egy tárat is, csak mikor már legalább térdel, akkor képes meghalni, persze egy lövéstől.
Egyetértek Playbahnosh-sal, eleinte nekem is hiányoztak a fekete-Afrika legfeketébb titkai, ugyanakkor ha mindent beleraktnak, a fél világon betiltják a játékot. Persze látszik, hogy a készítők próbálkoztak, egy csomó utalást találunk elvétve, hogy milyen kegyetlen, nyomorult világ ez (pl. mikor az egyik barátunk beszél a "tisztátalan" nőkről, vagy a Sakál a gyerekkatonákról). Nagy respect az Ubi Softnak, hogy hozzá mertek nyúlni a témához és ilyen igényesen dolgozták fel. Hozzáteszem, a civil lakosság belefért volna (akár ilyen Call of Juarez-es "ne lőj" keresztekkel) és tényleg hiányoltam a taposóaknákat is.
"I'm serious as an erection problem, mate..."
5 levél
Válasz 09.01.03. 20:11 #27
Procyon
12558 levél
Válasz 09.01.03. 12:29 #26
McCl@ne
Pihenj, közlegény!
Respect is not given. It's taken.
5 levél
Válasz 09.01.03. 12:25 #25
Procyon
Kedves Fórumozók!

Szóval azért nem árt, egy-két fegyver működési tulajdonságait ismerni, mielőtt nekiállnak egyesek fanyalogni a játék játszhatóságán. Mondjuk aki volt katona az tudja, hogy nem az egész tár/katona elve érvényesül a harcmezőn, vagy pl. az mp5 közelharcra és nem kacsavadászatra való. Ha meg RPG-ve nyomulsz akkor előbb nézd meg nics-e valami gyúlékony a hátad mögött, mert könnyen te leszel a karácsonyi sült.
Szerintem a játék a mai grafikai tech. egyik csúcsa, a füstölgő tokfedéllel a túlmelegedő akadó fegyverekkel és meleglevegő vibrációval a célzógömbben és még sorolhatnám. Aki nem hiszi menjen és lőjön ki egy - két tárat AK-47-el, aztán majd ha eltöri a kulcscsontját a rosszúl beszorított tusa akkor gondolkodhat hogyan is kell ilyen csúzlikat használni.

A játék többek között ennek az érzésnek a hangulatát adja vissza Pont annyi bénázást enged, amennyi egy amatőr zsoldostól elvárható....
44 levél
Válasz 08.12.23. 12:06 #24
fubenalvo
A single player részt 20%ig vittem, de a sablonos küldetések miatt abbahagytam. Most sikerült magyarítást szereznem hozzá, így hogy érteni fogom a sztorit lehet hogy nekivágok mégegyszer.
Viszont egy patchel és kicsit több játékmóddal a multiplayerben nagyon nagy potenciál lehet. A map készítő mod kegyetlen jóra sikerült.
Kellene bele egy HQ és egy SD mód, kicsit a sniperekből visszavenni, a gépfegyvereken erősíteni és mindjárt élvezetesebb. DE így is nagyon jó, mindenkinek ajánlom!
http://gw2.variance.hu - Variance Guild Wars 2 magyar hírblog
12558 levél
Válasz 08.12.07. 10:55 #23
McCl@ne
Na, akkor egy-két új tapasztalat, nézegettem a neten, picit jobban belemerültem a játékba is, mióta megvan eredetiben és végigküzdöttem magam a Fallout3mon...

-a cikkben azt említitek, hogy a játék még könnyű fokozaton is túl nehéz(?)
Én normálon játszom, semmiféle problémám nem volt vele, néha meghalok, mert ugye elgázolnak, nem úgy mérem fel a terepet, ahogy a helyzet megkívánja, ill. ökör módjára belehajtok a tömegbe... De ez nem a játék hibája, sőt!

-a lopakodás lehetetlenségéről is sokat olvasni, meg kell, hogy cáfoljam az ilyen véleményeket... Először is, ez nem egy lopakodós játék, tehát értelemszerűen az árnyékból árnyékba, csigalassúsággal ide-odakúszást el kell felejteni, ez nem Splinter Cell... Viszont a dolog abszolút nem lehetetlen. Vegyétek meg a Camo-Suit-ot, válasszatok egy lopakodáshoz kézenfekvő napszakot (éjszaka, alkonyat, pirkadat) és mondjuk egy hangtompítós MP5-öst! Próbáljatok meg becserkészni így egy outpostot. Ha ésszel csináljátok, ki lehet végezni azt a 3-4 embert úgy, hogy egyikőjük sem szúr ki minket!
Ha én meg tudtam csinálni, meg tudjátok Ti is.

A játék hibája inkább az, hogy az ellenfelek bizony tökéletesen látnak fülig érő fűben vagy éppen egy kurva nagy bokor mögött is, míg nekünk csak sejtésünk lehet, hogy vajon honnan lőnek, torkolattűzről lehet beazonosítani esetleg. Ez gáz, bár nem olyan, amit egy patch ne rakna helyre...

A félpercenként respawnoló őrposztokra is van megoldás: vajon mire jó a hírnév (reputation) a játékban? Ha sok buddy-questet csinálsz, növekszik a hírneved és az őrposztoknál strázsáló arcok nem kezdenek el automatikusan lőni rád, hanem csak felvesznek egy fenyegető állást és kész... Legalábbis külföldi fórumok szerint, én egyelőre nem tartok még itt, de ha ezt mondják, nyilván így van. Tehát kinyírni sem muszáj őket, vagy ha igen, akkor csak az esetleges bónuszokért, de megfelelő reputáció mellett te akár keresztül is hajthatsz rajtuk!

Stb.
Respect is not given. It's taken.
482 levél
Válasz 08.12.07. 01:58 #22
Playbahnosh
"De lehet, hogy csak az a bajom a játékkal, hogy anno a Far Cry nagyon tetszett, és ezzel túl magasra tette a mércét."

Hát az lehet, látod. Amúgy a sok autózás nyilvánvalóan a játékidőt hivatott növelni. Ha minden küldetés 5 centire lenne egymástól, nagyon rövid lenne a játék. Másrészt, a készítők voltak kint személyesen Afrikában, méghozzá Kenyában, így azért van tapasztalatuk elsőkézből.

A történetről meg annyit, hogy ezt lehetett kihozni a témából, anélkül, hogy bárkinek a jóérzését vagy érdekeit sértették volna. Nagyon vékony jég ez az Afrika téma, és rengeteg helyen lehet elcsúszni benne. Most gondold el, ha 24 - Redemption c. film mintájára csinálták volna meg a játék sztoriját, itt világégés lett volna a játékpiacon. Gyerekkatonák, értelmetlen és kegyetlen mészárlások, a TÉNYLEG véres gyémántok, AIDS és egyéb halálos kórok, a reménytelen szegénység, éhhalál...stb. Ja, biztos életszagúbb lett volna a sztori, de abba is gondolj bele, hogy nem hogy R kategórát kapott volna a játék, de lehet, hogy azt sem, sőt perelték és széttüntették volna az Ubisoftot minden oldalról...

Minden éremnek két oldala van, Allecto...
14 levél
Válasz 08.12.06. 10:50 #21
Allecto
Playbahnosh:

lehet hogy egy kicsit eltúloztam a dolgokat, de ha vennéd a fáradtságot, hogy végigolvasd a commentement, akkor láttad volna hogy azt is leírom, hogy ez nem egy rossz játék (sőt esetenként egész jól el lehet szórakozni vele) csak azt mondom, hogy sokkal de sokkal jobb lehetett volna. Ha pl. kitalálják, hogy hogyan lehet A-ból B-be egyszerűbben eljutni, meg esetleg beleraknak néhány mellékküldetést (mert a felhozatal ezen a téren enyhén szólva szegényes), no meg ha veszik a fáradtságot, hogy utánaolvassanak egy kicsit az Afrikában folyó tényleges konfliktusoknak, és abból csinálnak hozzá egy olyan sztorit, ami tényleg meg tudja ragadni az embereket.

De lehet, hogy csak az a bajom a játékkal, hogy anno a Far Cry nagyon tetszett, és ezzel túl magasra tette a mércét.
8608 levél
Válasz 08.12.02. 18:22 #20
davkar9
Én is, de fölöslegesen. Komment nincs, az csak a pár mondatos ... élménybeszámolókra jár.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.12.02. 18:12 #19
Razor03
Én is írtam róla, tessék elolvasni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
482 levél
Válasz 08.12.02. 18:08 #18
Playbahnosh
Az első térképen is van, de a második térképen is találtam egyet, a vályogvárosnál (már nem tudom mi a neve), ahová egy küldetés is visz, hogy robbantsd fel a klin-t, ott felmész a lépcsőkön a kazánig, aztán elmész jobbra, ott egy pallón le, és ott lesz a sárkány.

Egyébként háromszor repültem sárkánnyal a játékban, de mindháromszor kb 1 perc repülés után lelőttek a levegőből, szóval nekem nem jött be annyira.

@Allecto

Őszintén szólva nem tudom mi a bajod. A FC2 nem egy tökéletes játék, de nem is olyan hulladék, amilyennek te próbálod lefesteni. Az, hogy neked semmi se jó, az nem a játékkészítők hibája. Ha nem tetszik, játsz mással, ilyen egyszerű. Talán találsz olyan játékot, ami az igényeidet kielégíti.
481 levél
Válasz 08.12.02. 14:28 #17
Hokum
Abban segítsetek legyetek kedvesek, hogy hol a fenébe találok végre repülő alkalmatosságot? A 2. térképen járok már.

Egyébként a gém nálam: 9/10, vagy 89%. Nagyon nagyon jó progi lett...
10589 levél
Válasz 08.12.02. 14:14 #16
Dark Archon
Ez mindennel így van, nem kell meglepődni. Ha félkész terméket teljes áron is el lehet adni, minek erőltetnék meg magukat? Felmérik mennyien vásárolják meg, aztán annak fényében majd írnak egy patch-et... vagy nem.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
14 levél
Válasz 08.12.01. 22:20 #15
Allecto
Ja, ez a beszólás nekem se kerülte el a figyelmemet (Azt hiszem, mindjárt a legelején a taxisofőr mondja), de szerintem ez csak mellébeszélés.

Az ugyanis a helyzet, hogy nem dolgoztak ki megfelelő mennyiségű civil karaktermodellt, ill. nekik külön-külön MI-t kellett volna készíteni, stb. Szóval egyszerűen egy ilyen frappáns mondattal a készítők átvágták a gordiuszi csomót, nem kell ide sok háttér, az egyszerű (hülye) játékos ezt is szeretni fogja.

Egyébként meg szerintem tök undorító, hogy újabban egyre több játékkiadó kezd elmenni ebbe az irányba: eladunk félkész, vagy csak valahogyan összebarkácsolt játékokat, amiket sokkal jobban is meg lehetett volna csinálni, csak az extra ráfordítás nem áll arányban az általa elérhető nyereséggel, úgyhogy jön egy kis primitív matek, és kész is az "eladható játék". És ezt igazán senki sem veti a szemükre.

(A FAR Cry 2 sztem nem egy rossz játék, csak pont ezen is nagyon érződik, hogy a kiadó egy idő után kiadta a parancsot, hogy most aztán stop, már így is meg fogják venni az emberek...)
1750 levél
Válasz 08.12.01. 20:10 #14
X-com
még csak 28% de én is csak hasonló jókat tudok elmondani erről a remekműről. Gyönyörű grafika, adrenalin az egekben. És Messze Sírok olyan jó!
31873 levél
Válasz 08.12.01. 20:07 #13
Creativ3Form
Illetve 9/10, csak már nem tudtam szerkeszteni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31873 levél
Válasz 08.12.01. 20:07 #12
Creativ3Form
60%-nál járok így már bőven kialakult bennem egy vélemény. A cikkel többnyire egyet értek, ezek az „őrhelyeken kinyírok mindenkit, majd 5 perc múlva megint ott vannak” dolgok engem is idegesítenek, de így akarták fenntartani az adrenalin szintet. Ha minden őrhelyet kiiktatnánk, és tényleg meghalna ott mindenki. akkor egy idő után uncsi lenne és a vége felé, már nem lenne kit megölni a főküldi ellenségeken kívül. Jó megoldás, de még is szar. Viszont, amit én nem unok, az a vezetés. Annyira szép a grafika, hogy ilyenkor gyönyörködöm…egyszerűen nem tudom unni a cammogást se az utakon, se vízen se levegőben. Úgy jó, ahogy van ez a game, és tényleg elmagyaráznak mindent, hogy mi miért van és ki kivel mit miért csinál. Nem értem a fanyalgókat e téren. Összességében nekem nagyon bejön és az őrhelyes cuccokat leszámítva teljesen tökéletes, az év játéka egyelőre.

10/10
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
20 levél
Válasz 08.12.01. 02:11 #11
Angus
hátt izzé, csalódni ekkorát én még játékban....jó minden játékban vannak hülyeségek, néha szőrszálhasogatás, néha orbitális baromságok, de ilyen egy idióta játékot mit ez, totál unalom, azonkívűl miénk az egész térkép?? kivéve mikor átlépek egy láthatatlan vonalat és kimúlok maláriában....furcsa egy betegség ez a malária...továbbá amikor már a legelső pályán nem tudtam felugrani a vasúti kocsira...(ez lehet hogy bug, de akkor is...) gyönyörű grafika ide, vagy oda, ment az uninstall.....borzalom, csalódás a köbön
2 levél
Válasz 08.11.30. 14:33 #10
ProEvoFan
egyet értek a cikkel, szerintem is fan fps és ami a lényeg, más mint a többi fps game
kicsit sokat kell mászkálni/autózni de engem ez nem zavar, sőt ilyen gyönyörű tájakon élvezet többször is végigmenni
viszont 1x fogom csak végigjátszani nem úgy mint a Crysis Warheadot, azt 3x nyomtam le és még mindig nem unom
a magyar felirat szerintem kicsit hiányos, mert a háttérszövegek nincsenek lefordítva, és soxor hamar eltűnik a felirat
PES 2009 FOREVER!!!
53 levél
Válasz 08.11.30. 12:42 #9
Fatty
ÁMEN! Pontosan ez a lényeg!!!
Én nem hiszek annak, aki 5 napig vérzik, és nem patkol el!!!
1032 levél
Válasz 08.11.30. 12:26 #8
Chavez
Sőt, a lakosság holléteére még a sofőrünk is magyarázta, hogy akinek volt egy kis esze, az kivándorolt külfölfre innen.
482 levél
Válasz 08.11.30. 09:34 #7
Playbahnosh
A történet szerintem elég korrektül el van mesélve. Nem egy Oscar díjas alkotás, de eléggé valósághű és jól fenntartható, így könnyű beleélnie magát az embernek. Ha valaki elnyomja a dialógusokat, nem figyel semmire és csak úgy keresztülszánkázik a játékon, az persze, hogy nem érti.

Totál jól el van magyarázva a játékban, hogy kik a harcoló felek, miért harcolnak és az is, hogy hol van a lakosság, sőt, azt is megtudhatjuk, hogy ki a megbízónk és egyeltalán MI mit keresünk a dzsungelben, meg hasonló érdekességeket. Semmi más titka nincs a dolognak, csak nyitott szemmel kell járni.

Egyébként attól, hogy valakinek megvan Pask 4-es blokkja és fullhdübermax-ban tudtad futtani a Crysis-t, még nem jelenti azt, hogy a FC2 ronda lenne. Sőt, mint írtam, lehet hogy nem szebb, viszont sokkal látványosabb. Ráadásul sokkal jobban (vagyis inkább egyeltalán) optimalizált, így az egyszerű jómunkásember is tud vele játszani, nem csak a NASA.
1032 levél
Válasz 08.11.29. 23:08 #6
Chavez
Grafikai véleményeden kivül mindegyik mondatoddal egyetértek. Remélem fog jönni egy izmos patch, ami javítja az ilyen idegesítő BUGokat (respawn, stb)
14 levél
Válasz 08.11.29. 23:08 #5
Allecto
Ja és valami nagyon fontosat elfelejtettem: a történet olyan szinten pocsék, hogy arra szó nincs. Ha megnézed a többi gamer oldalt, a negatívumok között szinte mindenhol előkelő helyen szerepel a történet.

(Arra gondolok, hogy egyáltalán nincs elmesélve, hogy ki is az egyik frakció és ki a másik, miért küzdenek egymással, HOL A LAKOSSÁG ???, és kb az egész történet arról szól, hogy valaki hátba szúr valakit, majd őt szúrják hátba. Egyébként én nagyon hiányoltam, hogy az afrikai konfliktusok igazi szenvedő alanyai, a civil lakosság semmi, de tényleg semmi szerepet nem kapott a mészárlásban )
14 levél
Válasz 08.11.29. 23:02 #4
Allecto
Nemtom ti hogy vagytok ezzel, de az én gépemen elég jó felbontásban és részletesség mellett tudtam futtatni a Crysist, így elmondhatom, hogy a Far Cry 2 az egy éve kijött Crysisnak nyomába sem érhet. Nagyon is szögletes, helyenként túlságosan is leegyszerűsítettek a textúrák. Pl. tök látványos, ha felgyújtod a szavannát, de a kiüszkösödött facsonkoknál már erőteljesen lehet látni, hogy milyen háromszögekből rakták össze őket... Másrészt viszont a gépigény sokkal kisebb, úgyhogy jut jócskán a mérleg mindkét oldalára.

Egyébként meg engem is a hosszú autózások idegesítettek nagyon, na meg hogy a kocsikban nincs rádió, és a 4 buszállomás sztem édeskevés egy ekkora területhez. És akkor még nem is említettem a kocsis járőröket. Tök idegesítő, hogy nem is látják, ki van a kocsiban, de mindjárt szarrálőnek, elmenekülni meg persze nem tudsz, a kocsid pár lövés után füstölgő roncs, te meg próbálsz valahogy élve kikászálódni belőle. Mert a katonák amúgy erőteljes Carmageddon fan-ek, és előszeretettel eltaposnak. Mondanom se kell, hogy mennyire frusztráló, ha mész egy fél órát a dzsumbujban, aztán egy másodperc töredéke alatt elpatkolsz.

Egyébként a játék szerintem egyáltalán nem nehéz, inkább tele van idegesítő dolgokkal. (Mint pl. minden helyőrség katonái úgy fél-egy km után újjáélednek, épp 5 perce mentél keresztül egy checkpointon, és visszafordulnál, akkor már darálhatod le őket újból)
482 levél
Válasz 08.11.29. 21:29 #3
Playbahnosh
A cikkíró tisztában van ezekkel a dolgokkal, csak nem akartam kisregényt írni játékismertető címén, ezért maradt ki.

Amúgy ezek engem is idegesítettek, de a hosszú, unalmas autózások a pálya egyik végéből a másikba azért jobban. Egy idő után már meg sem álltam, ha lőttek rám, minek, ha kinyírom őket visszafelé ugyanúgy újáélednek, szal nem láttam értelmét....
1032 levél
Válasz 08.11.29. 14:18 #2
Chavez
Talán az eddigi év legszebb grafikájú játéka lett. Viszont hangulatilag sajnos nagyon rossz. Az első, bevezető küldetések okésak, sőt fenomenálisak, de utána már nagyon unalmassá vállik a játékmenet. S ezt a cikkíró nem is említette.
Meg ezek az állandó respawnos geriilák haza vágják a játékot.
Pl. megtisztitottam x helyet, de már 5 perc múlva már látok őrséget ismételten ott. kérem szépen, ez így nem jó, ezt azért valljuk be
7180 levél
Válasz 08.11.29. 14:01 #1
nyomi
érdekes, hogy ahova odakerül, hogy gyönyörű grafika ott csak azért sem kapja meg a 10 pontot a játék... pedig a far cry2-nek ez az egyetlen valódi erőssége, bőven jár neki a 10... én szumma 8-at adnék rá, de a 8.5 még határeset
Damn it!!! - Jack Bauer
766 levél
Válasz 08.11.29. 14:01
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Far Cry 2 (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.