Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
2048 levél
Válasz 10.09.09. 13:00 #873
PanzerWolf
Lenne egy olyan kérdésem,hogy ha van támogatásomnak helikopter azt hogyan tudom irányítani?Beszállok,de nem tudom megmondani nekik merre repüljenek.Pedig tudtommal lehetne nem?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
10961 levél
Válasz 10.09.09. 09:58 #872
Lacko
Akkor ez meg is oldódott...
12857 levél
Válasz 10.09.09. 09:54 #871
konrad
Ó én állat, most nézem, hogy ez a arma 1 peccse...
12857 levél
Válasz 10.09.09. 09:50 #870
konrad
10961 levél
Válasz 10.09.09. 08:42 #869
Lacko
Amennyire én tudom, nem kell a közbülső patcheket feltenni, tehát elég a legutolsót (de nem vagyok benne 100%-ig biztos). Viszont a patch futtatásakor úgyis ellenőrzi a patch, hogy pont az a változat van-e neked, ami kell, ha meg nem, akkor szól.

A teljes reinstall figyelmeztetés az minden patchben benne van és csak azt jelenti, hogyha felrakod a patchet, akkor onnan már nincs visszaút: azaz nem lehet egy patch-nyit visszalépni, csak a teljes reinstallal tudod megoldani. De gondolom erre nincs is szükséged.

Nemcsak az armacholicon vannak fent a patchek. Szóval ha ott hibás, akkor szedd le máshonnan.

De most jobban megnéztem és a hivatalos oldalon (arma2.com) úgy tűnik, hogy 1.07 a legnagyobb patch: Az összes patch. És ha ezen belül nézed, az 1.07-est, akkor ott a zöld részben fel van sorolva még egy csomó hely, ahol kint van a patch.

Ha ennél nagyobb verziószámút találsz, akkor linkeld már ide, megnézem, de szerintem azok béta patchek, azaz a BIS kiadja tesztre a játékosoknak a jövendőbeli patcheket, de ezek nem mindig jók. Pl az Arrowhead-hez most kiadtak egy olyan béta patchet, amivel nem indul el az új kampányom...
12857 levél
Válasz 10.09.08. 20:20 #868
konrad
Egy kis segítség kellene srácok!

Visszatérve a "régi" kerékvágásba, újból elkezdtem arma2-őzni! Taps!

Nézem - az 1.05 pecs feltétele után -, hogy 1.08, sőt már 1.14-es javítás is van! Feltettem - volna - az 1.08-at az armaholicról, de letöltés közben kiírta, hogy sérült a fájl! Meg valami olyasmit írtak az 1.08 note-ba, hogy reinstall a teljes game! Most akkor mi van...???

A másik (mert öreg negyven éves koromra szelektív már az agyam, ráadásul vagy fél éve nem nyúltam a játékhoz): itt is ki lehet kapcsolni a füvet, mint az elődnél vagy hagyjam, mert nem?

Egyelőre ennyi, újból elkezdem a kampányt, belemelegszem, majd megrendelem az Arrowhead-et, hátha tudok segíteni Lacko tesztjeiben!
10961 levél
Válasz 10.09.07. 08:52 #867
Lacko
Csirke, volna egy kérésem. Elkészítettem az első öt küldi kampány változatát és kiraktam tesztre az ofpecre, de az a panasz érkezik onnan vissza, hogy a standalon Arrowheadesek nem tudják elindítani, mert hibát ír ki nekik.

Lécci szedd le ezt és tedd be a campaign könyvtárba és indítsd el (nem kell végigtolni, csak elindítani).

Előre is köszi!

10961 levél
Válasz 10.09.01. 19:01 #866
Lacko
Az nagy királyság lehet. Emiatt rohadtul irigyelek. Tökre jó lenne coopban játszani az Armat!
2048 levél
Válasz 10.09.01. 18:00 #865
PanzerWolf
Nah majd ha megveszem a kieget akkor érdekelne engem is ez a küldi.Egyenlőre az alap játékkal toljuk kettő haverommal coopba.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
207 levél
Válasz 10.09.01. 17:55 #864
Feró Flex

Lackó!Hibátlan,semmmi gond.
Se megadás,se elakadás,napló jó és a végén vége van.
Nagyon jó ez a küldi.GRATULA!
10961 levél
Válasz 10.09.01. 07:58 #863
Lacko
Nos a megadás-probléma megoldva!

Persze még vannak apróságok (illetve közepesek), de a küldi most már végigvihető.

Nálam nem jelentkezett ez a beragadás, mint Csirkénél. Lehet, hogy abban a verzióban még volt valami hülyeség.

A két közepes baj, most az volt, hogy:
1., az egyik Bradley valamiért mozgásképtelen lett (ezt a problémát egy ideig elfedi a transport script, mert őt is átvarázsolta (mozgásképtelenül) az új helyre és vitte magával a Robber 3-t. De aztán a küldiben nem jött tovább és így az ágyúkat a Robber 3 nélkül kellett kikapcsolni. A küldi végére utolért a Robber 3... csak hát gyalog nem éppen gyorsak.
2., valamiért a Bradley konvoj az új helyre érkezéskor rögtön kiszórja a gyalogságot magából, pedig be kéne vinnie minket a faluhoz. Mondjuk ez nem akkora gáz és még hihető is. Csak egy kis plusz kutyagolás.
10961 levél
Válasz 10.08.31. 19:08 #862
Lacko
Kösz Fero! Dolgozom rajta, hogy ne adjak meg magukat. De azert te vegigvitted? Vagy te is elakadtal valahol? Neked rendesen vege lett?
207 levél
Válasz 10.08.31. 18:17 #861
Feró Flex

Teszteltem a 5-dik küldit.
Ott van!Nagyon komoly hangúlat végig.
A zárótűznél Én kiadom AWRE+FORM.DELTA+STAND UP,és láss csodát jönnek gond nélkül.Többször próbáltam és hibátlan,követnek.
Ez a megadás nálam is pont így van,sajna dezertálnak a srácok pont úgy ahogy írtad Lackó.
Szerintem ez marhajó misz.lesz le a kalappal!
10961 levél
Válasz 10.08.31. 09:56 #860
Lacko
Az a narancs célkereszt szerintem már az ArmA2-ben is benne volt. Azt jelenti, hogy akcióban vannak. És én úgy vettem észre, hogy addig maradnak ilyen célkeresztes állapotban, amíg valaki el nem kiabálja, hogy CLEAR!. Akkor ez eltűnik és feltápászkodnak a földről és mennek tovább. De amíg van célkereszt addig csak úgy mennek, hogy hasalnak és néha egyikük felkel és picit előreszalad, aztán lehasal. Ez mondjuk így elég korrekt.

A rossz hír viszont, hogy én nem találtam meg, se a felületen (parancsok), de script commandban, hogy mi szünteti ezt meg.
Én továbbra is azt gyanítom, hogy amikor ilyen célkereszt van, akkor ők COMBAT módban vannak és ha ezt átállítjuk AWARE-ra, akkor megoldódik a dolog. És ezt használom is az AI vezette rajoknál (akik szépen otthagynak csapot-papot és futnak a meeting pointra). De valamiért ez nem működik a player csapatára, sőt még a gyógyítás se!
Csináltam tegnap egy tesztet, hogy az alpha rádióparancsra lefut egy script, ami mindenkit AWARE-ra állít és meggyógyít (setDamage 0). Aztán beküldtem az embereimet a darázsfészekbe, ahol egyrészt megjelent a célkeresztjük, más részt meg-meg sebesülgettek. De hiába indítottam el a scriptet, nem tűnt el a célkereszt és nem gyógyultak meg se.

Abban reménykedem, hogy nálad csak valami ritka együttállás okozta ezt a gondot és majd ha sikerül kijavítanom a takik tömeges megadását, akkor ha teszteled, már nem lesz ez a dolog...
16989 levél
Válasz 10.08.31. 08:42 #859
KisCsirkee
Van egy narancssárga célkereszt az ikonjaik jobb felső sarkában. Nem tudom milyen parancs lehet az, nem én adtam ki, hanem így indulnak.

A lefagyás úgy történik, hogy van 2-3 takisztáni a Longdon hegy oldalában, és mindenki leáll velük csatázni. Küldik rájuk a Javelint, és minden mást is, ami van. A probléma az, hogy megindul a tűzcsapás, kiadom nekik a parancsot, de mint ha nem is hallanák. Egyszerűen csatáznak a takikkal, semmint engedelmeskedjenek!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.31. 07:37 #858
Lacko
Na ledobom mindjárt a gépszíjat...

Már majdnem tök jó a küldi. Simán jön a Bradley meg a Stryker és át is visznek minket az új helyre, ahol kb jól történnek a dolgok, de... (és már majdnem sírok).

Szóval van ez a patrol script, ami azt csinálja, hogy kis munkával piszok hihetően viselkedik az ellenfél. Információkat ad át egy raj a másiknak, bekerít, lefogótűz, füstgránát, aknákat telepít és ha úgy hozza, akkor megadja magát. Na most pont ez a baj. Az első helyszínen (Longdon) kinyírunk mindenkit, de akit meg nem, azt - amíg utazunk az új helyszínre - kitöröljük a térképről, hogy ne akadjon a játék. Aztán az új helyszínen új egységeket hozunk létre és adjuk be nekik ezt a patrol scriptet. csakhogy olyan profi a script, hogyha a saját csapataik nagyon megfogyatkoznak, akkor megadják magukat: emiatt az új helyszínen csak felemelt kezű takikkal találkoztunk (kivéve akinek más feladata van és nincs benne a scriptben).
Nagyon gáz. Most futok pár kört a script írójánál aztán ha nem megy, akkor az egyik helyszínen nem lesz ez a script.
10961 levél
Válasz 10.08.30. 14:36 #857
Lacko
Értem. Azért kicsit lassítok rajta így is.

Amúgy még rákérdezek: pontosan hogyan fagytak le?
1., Álltak ott mint a hülyék és ha montad, hogy menjen a bokorba, akkor egy idő után azt mondta, hogy I can't do.
2., Volt egy Engage felirat az ikonjukon és amikor mondtad, hogy return formation, akkor egy pár másodpercre eltűnt az Engage felirat, de rögtön aztán visszakerült.

Vagy harmadik?

Nekem eddig a fenti kettő volt, de azt hittem én bénáztam el valamit (vagy a játék engine). A 2. nál az lett a megoldás, hogy rájöttem, hogy néha ilyen alparancsnokok is vannak. És rájöttem, hogy épp a 4-es srác az alparancsnok és ő adta az engage parancsot a 7-nek és a 8-nak. Ezért a 7,8-nak egyedileg adtam return formation parancsot (ezzel leszakadtak a 4-ről). A 4-nek nem adtam többé parancsot, mert ha adtam, akkor ő újra kiadta a parancsot 7,8-nak. Szóval a 4-es srácot bebuktam...
Most, hogy így írom, ez tuti arma bug.
16989 levél
Válasz 10.08.30. 12:58 #856
KisCsirkee
Nem az a baj, hogy van, hisz én eltépek onnan abban a pillanatban, hogy becsap az első lövedék, hanem az, hogy hiába nyomok 50 'Return to fromation'-t, vagy jelölök ki egy 600 méterre lévő bokort, az embereim nem mozdulnak, és otthagyják a foguk mind! Ez idegesít!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.30. 09:48 #855
Lacko
Akkor még ne próbáld újra! Tök megértem, hogy idegesítő az a tüzérség. Igazából én pontosan tudom mit kell csinálni és elég gyorsan rohanok a meeting point felé (de a bradleyk marháskodása miatt ott is szarakodni kellett) és addigra már olyan közel ért a tüzérség, hogy befostam. Szóval - bár rohadt hangulatos - le fogom lassítani a tűzhengert, hogy kicsivel több időd legyen. De azért menni kell!
És kipróbálom azt is, hogy, amikor retreat parancsot kaptok, akkor nem csak az AI rajok kapnak automata gyógyítást és mindenkinek AWARE, hanem a te rajod is. Hátha ez segít.
16989 levél
Válasz 10.08.30. 09:41 #854
KisCsirkee
Igen, igazából a játék csak az M16A4 Acog GL-t hiányolja, mást nem. Majd ha hazaértem, újra megpróbálom, csak tényleg nagyon idegesítő, hogy hatszor kezdtem újra, és mind a hatszor elvitte a tüzérség az embereimet.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.30. 09:40 #853
Lacko
Hát fejből nem tudom. Én azzal szoktam próbálkozni, hogy van ahol lehet állítani a combat mode-ot és ott AWARE-re rakom. Ez néha lenyugtatja őket.

Amúgy raktam ki egy új verziót, mert kiderült - amit sejtettem - hogy én ölöm meg a Bradley-t (az kizárt, hogy egy allodamage false és setcaptive true-s járművel az ellenség tegyen taccsra). Szóval az is javítva. Ennek ellenére az áthelyezéskor kicsit furcsa dolgok vannak. Még küzdenem kell vele, de úgy néz ki, hogy most már megyeget.

Egyébként meg tökre örülök, annak, hogy neked csak az Arrowhead van feltéve, mert ez azt jelenti, hogy az eddigi négy küldihez se kell alap ArmA2.
16989 levél
Válasz 10.08.30. 09:32 #852
KisCsirkee
Na az érdekes, elsőre sem tudtam, mit jelent a narancssárga célkereszt az embereim ikonjának jobb felső sarkában. Melyik paranccsal lehet őket kivenni ebből a módból? Milyen billentyűkombinációval?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.30. 07:44 #851
Lacko
Van egy új béta patch (én a bétákat nem rakom fel), de abban van egy ilyen javítás: [72966] Fixed: AI stuck while in combat/stealth mode.
Nem lehet, hogy ebbe futottunk bele?
10961 levél
Válasz 10.08.29. 17:12 #850
Lacko
A tűzcsapás az gördül feléd. Lassan de biztosan kúszik dél felé.
Nekem egyszer csinalta, ezt mint neked, amikor fetrengőre sérültem, és az uj parancsnok adott nekik engage parancsokat, amiket nem tudtam visszavonni. Fogalmam sincs mi ez. Van egy scriptem ilyesmire, de az azAI vezette rajokra jó: osszekapja es lenyugtatja a rajt. De nem hinnem, hogy ez működne a jatekos rajara is. (azert megprobalom).
Nekem ennel most nagyobb a bajom: a ket brad, akiknek szallitani kene, az egyik mindig felrobban (gondolom a bmp kiszedi) pedig captive true es allowdamage false. Tehat nem is kene, hogy lojek, es nem is serulhetne. Igy viszont nem indul el a masodik resz....
16989 levél
Válasz 10.08.29. 11:18 #849
KisCsirkee
Na, most már működik, de lenne egy kis probléma. Amikor megkezdődik az ellenséges tűzcsapás, hiába adok bármi parancsot az embereimnek, azok leszarják. Leállnak tűzharcot vívni a hegyen lévő 3-4 takival, melynek következtében mindenki ott pusztul. Nem tudnád a tüzérségi csapást a hegy lábáról kicsit távolabb vinni? Hatszor próbáltam meg, volt itt "Return to formation"-tól a "Move to that bush at 12 o'clock"-ig, de az embereim leszarják, és mind meghalnak... A hegyen lévő pár taki fontosabb az életüknél.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.29. 10:32 #848
Lacko
Csirke, tettem ki uj verziot. Ugyan oda.
Javitottam sok dolgot es kitoroltem az A tentet. Remelem most mar elindul nalad is.
Es kösz a tesztet!
10961 levél
Válasz 10.08.27. 22:19 #847
Lacko
Tök érthető. Inkább az a furcsa,hogy az első 4 küldi működött.
Megpróbálom kiszedni a sátrat, de félő, hogy az nem lesz elég. Van pl tehên az OAban?
16989 levél
Válasz 10.08.27. 17:32 #846
KisCsirkee
Na, akkor itt lesz a gebasz, ugyanis nálam a helyhiány miatt nincs fent az ArmA2, csak az OA.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.27. 17:29 #845
Lacko
Kösz. Ez hasznos! Szerintem ez lehet a baj.
Te együtt jatszod a régi arma2vel? Ugy értem arra telepítetted rá az arrowheadet? Szoval combined operation? Mert az A tent az ilyen kutyaól sátor és az az alap arma2ben van.
16989 levél
Válasz 10.08.27. 16:32 #844
KisCsirkee
Mikor elindul a küldi, kapok egy ilyet:

missions\__cur_sp.takistan\mission.sqm/Mission/Vehicles/Item34.vehicle: Vehicle class Land_A_tent no longer exists

Nem tudom mit jelenthet, hátha te neked mond valamit.
Nem tudom mitől tölti be így, továbbra is bármit állítok be, csak az 5km-re tőlem levő dombot kapom feladatnak.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.27. 16:16 #843
Lacko
Csirke! Megneztem. Nalam minden mukodik. Longdon a cel, ami 1.6km-re van toled, eszakra. Az igaz, hogy ha a keletebbi gerincen mesz fel, akkor nincs nagy ellenallas, de fent vannak. Meg fel sem kell erned es jon a visszavonulas.
Nem ertem mi lehet nalad.
A zip nem volt serult?
Biztos,ami biztos holnap teszek ki uj verziot. Majd irok ide ha kint lesz.
Koszi a tesztet.
10961 levél
Válasz 10.08.27. 10:34 #842
Lacko
Hmmmm... elvileg északnak kell indulni a start pontról és van ott még 4 másik raj, meg 2 abrams, 2 bradley és 2 MGS
16989 levél
Válasz 10.08.27. 10:12 #841
KisCsirkee
Nálam is fent van az 1.54, akkor nem az a baj.

Nem. Egyszerűen a feladatom az, hogy menjek ki a pálya egyik legnyugatibb pontjára, a semmi közepébe. Se ellenség, se emberek, se semmi. Láttam egy M1A2-őt, de annak nem tulajdonítottam nagy figyelmet.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.27. 10:08 #840
Lacko
Azta... na erre nem számítottam.

Se ellenség, se saját támogató egységek? Mi a franc ez...?
Bocs, akkor ma este lesz vele dolgom. Nekem azért rendesen elindult otthon és harcoltam is Longdonig... Csak a második felét nem tudtam megnézni, mert már későre járt.

Nem lehet valami patch összeakadás? Én feltettem tegnap az új brit patchet (1.54).
16989 levél
Válasz 10.08.27. 10:03 #839
KisCsirkee
Lacko, te valamit most derekasan elcsesztél. Szerintem kifelejtetted az Objective Markereket, mert az első feladat (Attack Longdon) megegyezik az utolsó feladattal (Capture the crossroads), mivel amint láttam, csak ennek van markere. (A többi feladatot nem jelöltem ki) A feladat alapból tőlem 5km-re van, a semmi közepén, a világvégén, odafelé pedig a legnagyobb ellenállást egy mezei nyúl fejtette ki. Oda érve pedig semmi sem történt. Mondjuk már az gyanús volt, hogy hiába klikkeltem, hogy megnézzem merre van a feladat, a térkép nem hozta be.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 10.08.27. 09:47 #838
Lacko
Mint lentebb kifejtettem: nem, nincs meg. Javaslom az armed-assault.hu fórumát. Nekik megvan.
3023 levél
Válasz 10.08.27. 09:43 #837
joccc
Bakker nektek mindannyiótoknak megvan az ace 2. Nem irnátok le,h h tettétek fel ?
-
10961 levél
Válasz 10.08.27. 09:41 #836
Lacko
Kösz. Mindig ellenőrzöm. Ma nem tettem meg...

Javítva!
9326 levél
Válasz 10.08.27. 09:38 #835
Kanduhrka
Hibás a link.
horrorgeeks.blogspot.com
10961 levél
Válasz 10.08.27. 09:01 #834
Lacko




Iszonyat sok tökölés és pöcsölés után, lassan elkészül az 5. küldi is.
Tegnap este már csak kicsit volt időm egybe letesztelni (a részfeladatokat külön-külön már teszteltem - az tartott ennyi ideig). Szóval tesztelőket keresnék (akiknek megvan az Arrowhead).

LETÖLTÉS

Érdekelne, hogy:
* van-e elakadás és hol
* van-e olyan rész, ahol nem egyértelmű, hogy mit kell csinálni
* van-e unalmas része







2048 levél
Válasz 10.08.26. 23:06 #833
PanzerWolf
Most nyomtam coop-ot haverral és nagyon bejön a játék!Főleg este éjjellátóval az erdőban.Eszméletlen jó a hangulata!Holnap jön még egy haver aztán nyomjuk tovább.
Singlébe még csak a tariningeket viszem.A helikopter küldikkel végeztem a legutoljára és elsőre nem egyszerű a kezelése/irányitása.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 10.08.26. 15:23 #832
PanzerWolf
Nah nem lesz nekem ACE2 mod.Haver se tudta fölrakni.Már most elegem van a modokból!Az egyik megy a másik nem,pedig haver ugyan azt csinálta mint magánál.Aztán most elment erre a MI24-es célzójánál egy nagy sárga kocka van.Miért nem lehet ezeket a modokat egyszerűen bemásolni aztán kész?Tudom valamelyiket elég de,nem mindet.Azt hiszem én ezekről a modokról lemondok.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 10.08.26. 08:28 #831
PanzerWolf
Most indulok nemsokára megvenni.
Viszont annyi van,hogy elkezdtem leszedni egy 1.30gigás ace2 modot és beállt 56%-nál.Nem találom sehol ezt a verziót még egyszer máshol.Viszont leszedtem egy ace 2 full beta 1-est.Remélem ez is jó lesz(bár beta de,mást nem találtam)?Kb 5 perc alatt lent volt most.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
3023 levél
Válasz 10.08.25. 21:15 #830
joccc
Jójó kössz szépen előre is!
-
2048 levél
Válasz 10.08.25. 20:57 #829
PanzerWolf
Én még csak holnap veszem meg a sima Arma 2-t.a sivatagos dolog nem annyira nem jön be alapból.Bár lehet azt is megveszem később.
Most csak nézegettem hogyan is kell fölrakni azt a modot.Kíváncsi leszek sikerül-e?Havernak se jött össze pedig mondta követte ő is az utasításokat.
Holnap majd jelzek,hogy sikerült-e vagy nem.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
3023 levél
Válasz 10.08.25. 20:09 #828
joccc
Bakker úgy nyomnám vki kérlek írja már le,h h kell felrakni normálisan ezt a modot.
-
3023 levél
Válasz 10.08.25. 18:52 #827
joccc
Szívesen! Cserébe,ha sikerül írd már le,h h csináltad kérlek. Meg h neked is síma arma 2-őd van-e,vagy Operation Arrowhead ?
-
2048 levél
Válasz 10.08.25. 18:37 #826
PanzerWolf
Köszi!
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
3023 levél
Válasz 10.08.25. 17:20 #825
joccc
http://wiki.armed-assault.hu/index.php/ARMA2_le%C3%ADr%C3%A1s_kezd%C5%91knek#Az_AddonSync_telep.C3.ADt.C3.A9s.C3.A9nek_r.C3.B6vid_le.C3.ADr.C3.A1sa:
-
2048 levél
Válasz 10.08.25. 16:44 #824
PanzerWolf
Én nem találom hogyan is kell felrakni.Tudnál adni egy linket légyszi?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.