Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
558 levél
Válasz 10.07.27. 21:15 #723
Drukala
Én azt a küldetést elsőre elszúrtam, rosszul mértem fel a térképen a távolságot és egy másik bázison vártam, hogy megjöjjön a csávesz. Várok, várok, rám szólnak, hogy most landol én meg pásztázom a terepet mint a güzü, de csak az őrjáraton lévő helit látom. Aztán jön az infó, hogy a célpont elhagyta a területet. Aztán második nekifutásra megtaláltam, de szar helyen vártam és nem láttam a célpontot. Harmadszorra meg kifelé leszedett egy őrjárat. Negyedik alkalomra sikerült csak, de baromi jó érzés volt

A Jackal küldetés is nagyon hangulatos még. Sok órát nyomtam bele, mire meglett.

Nekem főleg a hegyeket rendereli le hülyén, félig látszik, aztán egyáltalán nem, majd az egész, aztán újra félig. De minden más katonai játékot messze ver még így is
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
16989 levél
Válasz 10.07.27. 21:06 #722
KisCsirkee
Operation Arrowhead One Shot, One Kill missziója.

Basszus, az egyik valaha volt, leghangulatosabb misszió, amit toltam... Ott hasalni a csupasz hegyoldalon, FLIR-es M82-vel a kézben pásztázni az elhaladó teherautókat, várni, mikor érkezik a tábornok... Ahogy az ember ránéz valamire, a spotter rögtön mondja, hány méter a távolság a kiszemelt, mit sem sejtő áldozatig. Az ember lövi is az irányzékot és követi tovább, fene tudja, lehet, hogy az a tábornok. Majd amikor megjön, megvárni, míg jó helyre kerül, lekérdezni a távolságot. Egyetlen lövés dördül, a tábornok élettelenül esik össze a katonái között, akik rögtön keresik, mi volt, merre, meddig, miért, de már késő. A tettes már rég a dombok túloldalán jár, messze mindentől.

Hihetetlen hangulatos volt, pedig a küldetés végtelenül egyszerűen van összerakva!

Az egyetlen, ami keserédessé teszi az egészet a dolog, az a gépigény. Az ArmA II-nél sokkal nagyobb procit igényel, én pedig nem éppen a kompromisszumok embere vagyok!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3 levél
Válasz 10.07.21. 19:00 #721
gitar1974
Köszi Lacko már nézem is!
10960 levél
Válasz 10.07.21. 18:25 #720
Lacko
Vedd meg itt a Dome-on a shopban. Az eleve magyar és nem is drága.
3 levél
Válasz 10.07.21. 18:09 #719
gitar1974
Nincs meg véletlenül a teljes magyarítás?Nekem az kéne.Feltehetnéd!Köszi
3 levél
Válasz 10.07.21. 18:06 #718
gitar1974
Sziasztok!Valaki tegye már föl a ArmA 2 magyarítást könyörgöm...Angolul nekem bazi nehéz!Köszönöm!
2048 levél
Válasz 10.07.01. 13:22 #717
PanzerWolf
Eléggé érdekes,hogy vaksötétben éjjellátó nélkül észrevesznek a fűben...
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 10.06.28. 21:24 #716
PanzerWolf
Ez tök állat!
[http://www.youtube.com/watch?v=LIPVDAinW38]Siper[/link]
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 10.06.28. 19:20 #715
PanzerWolf
Ugyan úgy van ilyen fáziskésésem.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
41 levél
Válasz 10.06.27. 23:06 #714
DancZer
www.armaholic.com on nagyon sok küldit találsz, sztem van ott sniperes is. Az egér lagghoz: Melyik verziót használod, mert még 1.03 nál volt, azt hiszem 1.04 nél javították. Próbáltad a legújabb 1.07-el, azzal is csinálja?
2048 levél
Válasz 10.06.27. 16:40 #713
PanzerWolf
Okés alapból van az emberkémen ghillie ruha.
Viszont ha nem akarok küldetést szerkeszteni,akkor nincsen valami ilyen sniperes pálya?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 10.06.27. 16:26 #712
PanzerWolf
A ghillie ruhát hogyan tudok az emberkémre adni?
Meg a fordulás/fáziskéséses dologra nincsen ötleted?Ne nagy fáziskésésre gondolj hanem ilyen picikére,de idegesitő mert nem lehet messzire rendesen célozni.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
41 levél
Válasz 10.06.27. 10:58 #711
DancZer
Az alap játék tartalmaz rengeteg fegyvert, játművet, légi egységeket. Ez nem mod a játékhoz, hanem maga a játék. Mivel szimulátor, ezért nagyon szabad a játéktér. A szerkesztőben le lehet tenni dobozokat, amik tartalmazzák a fegyvereket.
2048 levél
Válasz 10.06.26. 22:41 #710
PanzerWolf
Láttam lehet sniperrel nyomulni.Ez valami mod a játékhoz?
Meg van olyan bajom a játékkal,hogy fordulás közben kis fáziskésése van az emberkémnek mikor forgok az egérrel(lebutitott grafikánál is).Amúgy nem akad a játék meg semmi.Érdekes,hogy egyik fps-nél nincs ilyen baj de,a másiknál meg igen,pl a Far cry 2-nél is ilyen bajom van.Call of Dutyi-nál,Sniper Ghost in Warrior-nál nincsen.Van valami ötletetek?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
41 levél
Válasz 10.06.15. 12:11 #709
DancZer
mlacix készített egy leírást kezdőknek! Kitettem az arma2.hu oldalmenüjébe. Köszi mlacix!
41 levél
Válasz 10.06.03. 23:37 #708
DancZer
Elküldtem privátba az msn címem, ott gyorsabban tudok segíteni.
2 levél
Válasz 10.06.03. 23:07 #707
safranek11
Próbálkoztam vele, nem sok sikerrel
Lehet, hogy félreértek valamit?

WaitUntil {alive player}; -nél a player a secop modulhoz szinkronizált karakter neve (tehát amit én adok neki)?

MODUL1 synchronizeObjectsAdd [player]; -nél szintén? Illetve a MODUL1 is az általam adott neve a modulnak, vagy van valamilyen előre meghatározott neve (pl. BIS_SOM)?


41 levél
Válasz 10.06.03. 14:40 #706
DancZer
Meglehet! Dinamikusan kell szinkronizálni. Ha tudsz szcriptelni nem olyan nehéz.


A Team leader init részéhez írd be ezt:
this addEventHandler ["killed",{[] execVM "spawn.sqf";}];

Ezután készíts egy szöveges dokumentumot spawn.sqf névvel, és másold a pálya könyvtárába(Users/Documents/Arma 2/missions/Pálya neve).

A spanw.sqf nek tartalmazina kell:

WaitUntil {alive player};

//MODUL1 - modul neve
//A [] közé írd be azoknak a nevét amiket szinkronizálni szeretnél vesszővel elválasztva, a player a team leader jelen esetben
//pl.: MODUL1 synchronizeObjectsAdd [player, CAR1];

MODUL1 synchronizeObjectsAdd [player];

//Ha ez lefut akkor sikerült szinkronizálnia, teszt után kikommentezheted // jellel
hintsilent "Szinkronizalva";

A script a köv. csinálja: Vár míg újraéled a játékos, majd szinkronizálja a modulal a objektumokat.
2 levél
Válasz 10.06.03. 11:10 #705
safranek11
Sziasztok!
Nagy rajongója vagyok a játéknak, azt hiszem, nincsen a pc-s piacon semmi, ami egyáltalán megközelíthetné a színvonalát, nemhogy versenytársa lenne. A szerkesztővel ismerkedem, olvasgatom a fórumokat mindenfelé, de beleütköztem egy problémába, és hátha tud valaki segíteni:

A Secop module multiplayeres használatáról van szó. Meg lehet oldani valahogy, hogy miután a team leader,akihez szinkronizálva van a modul, meghalt, majd respawn-olt, továbbra is kapjon feladatokat a hq-tól? Kösz a segítséget előre is!
207 levél
Válasz 10.06.02. 15:01 #704
Feró Flex
off.
CMFS fórum Lackó.
207 levél
Válasz 10.05.28. 23:47 #703
Feró Flex
köszi
10960 levél
Válasz 10.05.28. 11:18 #702
Lacko
Átöltözni szerintem nem lehet. A player nem tud másik karakter lenni. Max, úgy, hogy két játszható karakter van és a T-betűvel átvált a másik játszhatóra. De onnan vissza is tud váltani. Szóval ezt nem annyira a mission készítő csinálja, mint a játékos maga.

A füstgránátot, most fejből nem tudom, de valami ilyesmi:
katona action ["throw","smokegrenade"]... szóval az action parancsot nézd meg valami doksiban.
207 levél
Válasz 10.05.28. 10:40 #701
Feró Flex
Lackó,hogyan tudnám az AI-t rávenni hogy az adott útpontnál eldobjon egy füstgránátot,valamint egy adoott helyen pld.sátor "átöltözzek" sniper gúnyába?Már nem találom azt az Arma1-es küldit amiben pilótának öltöztél át a misönben.
köszi.
104 levél
Válasz 10.05.26. 01:00 #700
tpM91
Lackó, biztos, hogy csak a HUNTIR tetsszik belőle?
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 10.05.07. 17:44 #699
Feró Flex
10960 levél
Válasz 10.05.07. 14:36 #698
Lacko
Hát Feró, ez a minimum a sok segítségedért.
41 levél
Válasz 10.05.07. 12:08 #697
DancZer
A szerdai hacker támadás után újra működik az Arma2.hu!
207 levél
Válasz 10.05.07. 11:49 #696
Feró Flex
betatesters: Fero Flex,
Híres lettem
207 levél
Válasz 10.05.07. 11:41 #695
Feró Flex
Köszi Lackó a kampit a videt és a cikket.
Nekem nagyon teccik ez az Avgán hangulat mert aktuális és valós.Irak,Irán modoknak is így megvan az alapja rendesen.Viszont az AI csapnivaló lesz,probáltam már a sivatagos csupasz Razani mappon gáááz nagyon.
Ace2+Zeus AI Combat Skills-el egész türhető jó távólról reagálnak,kitérnek,lőnek de hegynek le meg fel....jaj.Állnak bámúlnak "Negativ" jön a válasz.Egy cseppet ez elkeserít.Aztán meg nagyon szeretnék egy CWC szintű BIS-es kampányt.
Most WGL modban játszom a újra CWC kampányt.Magam sem értem de az OFP-ben van valami ami sem Arma1-ben sem Arma2-ben nincs meg szerintem.
10960 levél
Válasz 10.05.07. 09:28 #694
Lacko
Kint van az előzetes az Arrowheadről, akit érdekel...
10960 levél
Válasz 10.05.07. 07:46 #693
Lacko
Kész lett a P I R O G kampány, akit esetleg érdekel a ruszki oldal is.

Letöltés
10960 levél
Válasz 10.04.26. 14:33 #692
Lacko
Igen, emiatt gondolom, hogy nem lehet kompatibilis, mert a két hátizsák-rendszer jól bekavarhat.
104 levél
Válasz 10.04.26. 14:31 #691
tpM91
Gondolom BISék máshogy oldották meg
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.04.26. 10:30 #690
Lacko
Külön érdekes, hogy azt állítják a BIS-es fiúk, hogy az Arrowhead kompatibilis lesz az ACE2-vel. De én rohadtul nem értem, hogyan lehet kompatibilis, amikor az ACE2-ben is megvan pár feature és az Arrowheadben is. És szerintem ezek egymásnak be fognak tenni. Például mindkettőben van hátizsák rendszer. Ez tuti nem tud kompatibilis lenni.
207 levél
Válasz 10.04.24. 10:21 #689
Feró Flex
Ez van,talán az Acés srácoknak kéne fizetní a bevétel egy részét.Valamint Neked meg Zippernek kéne kampit csinálni
10960 levél
Válasz 10.04.23. 14:09 #688
Lacko
Olvasgatva, hogy miben tud többet az Arrowhead a sima ArmA2-nél, nekem az jött le, hogy átemeltek pár feature-t az ACE2-ből, oszt jónapot...
207 levél
Válasz 10.04.15. 15:12 #687
Feró Flex
10960 levél
Válasz 10.04.15. 12:30 #686
Lacko
Sajnos ArmA2-höz nem készült ilyen egyben letölthető pdf (amennyire én tudom). De ha online vagy, akkor ezt tudod nézegetni:

Scripting_Commands_ArmA2

Itt az összes utasítás és ha ráklikkelsz, akkor a részletesebb leírása is.
207 levél
Válasz 10.04.15. 12:03 #685
Feró Flex
köszi
A [] jeleket nem használtam az volt a gond,honan tudnám ezeket parancsokat letöltení,olvasní,okosodní.Lerirást tudnál ajánlaní.Ez meg van ofpec comref.pdf.
10960 levél
Válasz 10.04.15. 07:56 #684
Lacko
A "duma, duma" az megy, nem?
A csatlakozás pedig JOIN.

Pl aki csatlakozik, annak az a neve, hogy katonax. És a te neved pedig p.
Akkor:
[katonax] join p

Ha több katona csatlakozik, akiknek neve: katonax, katonay, katonaz, akkor meg ez:

[katonax, katonay, katonaz] join p
207 levél
Válasz 10.04.14. 21:27 #683
Feró Flex
szeretnék scriptből meghívni egy parancsot,pld "x" csatlakozzon hozzám.
Taláka,-duma,-duma -"gyere(tek) velem x"!-"Ok rendben" és csapatomba kerül "x".
KÖSZI
207 levél
Válasz 10.04.14. 21:18 #682
Feró Flex
Sajna nem!Két órán át hegesztettem de nem sikerült
10960 levél
Válasz 10.04.14. 08:44 #681
Lacko
Feró, bocs, elfelejtettem otthon. De tudtad ezt a kis "oktatást" használni? Sikerült vele megoldani?
207 levél
Válasz 10.04.13. 22:05 #680
Feró Flex
köszönöm szépen
10960 levél
Válasz 10.04.13. 14:09 #679
Lacko
Otthon majd megcsináűlom neked és behozom. De a lényeg a createVehicle.
Így:


_raklap = createVehicle "Misc_palletsfoiled"
_raklap setPos [x,y,z]


A második sor helyezi el a raklapot. A 3. érték a Z, az általában 0, hiszen a földön van. Az X-t és az Y-t pedig a heli poziciójából kell kiszámolni. Pl így:

x = (getPos heli) select 0
y = (getPos heli) select 1
x = x +3
z = z +2

Ez azt jelenti, hogy először az x,y a heli pontos poziciója, de aztán te hozzá adhatsz, meg elvehetsz belőle métereket és akkor a heli mellé kerül a cucc.
207 levél
Válasz 10.04.13. 13:57 #678
Feró Flex
Lacko csinálnál nekem egy scriptet ami tárgyat teremt.
Ez lenne az a tárgy:Misc_palletsfoiled.
Lefolíázott raklap arra kéne hogy leszállok a helivel és oda teremti körénk,mintha most pakoltuk volna ki.
Nagyon örülnék neki mert ezt is tudnám végre,nem találtam ilyet scriptet eddig.Hogyan tudnám a feliratok színét pl."player sideChat"-ét mondjuk pirosra vátoztatní?
köszi.
126 levél
Válasz 10.04.10. 11:06 #677
JimmyHD
A legutóbbi segítséget köszi,de nem ez volt az utolsó


Most az lenne a kérdésem hogy hogyan tudok olyan lőteret(mozgó és statikus céltáblákkal) csinálni gyakorlás céljából, amilyen az armory-ban is van?

Az armory-val persze az a gond hogy véletlenszerűen adja a kihívásokat és előbb utóbb vége van a lövészetnek is.

De az se jönne rosszul ha elárulná valaki hogy hogyan kell koronglövő gépet(ami magától lövi ki a galambokat,és ki/be lehet kapcsolni) beállítani.
mert ha csak úgy leteszem akkor nem tudom se be/ki kapcsolni,és nem csinál semmit.
20332 levél
Válasz 10.03.31. 20:24 #676
Z-Master
XCU
20332 levél
Válasz 10.03.29. 15:13 #675
Z-Master
kb 90%-os az oldal tehát pár nap és fent lesz.

> De senki ne gondoljon egy pl.: armaholic szerű site-ra. Csapat oldal lesz.
12857 levél
Válasz 10.03.28. 12:51 #674
konrad
Most dolgoztok rajta? Szuper!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.