Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 10.03.01. 12:30 #623
konrad
"Sárga nyil?"

Hát tudod melyik, a WP jelző nyíl! Én a faluba rámentem, de nem jelölte ki a további WP-t, erre írtam, hogy nem folytatódott tovább a küldi!
10960 levél
Válasz 10.03.01. 10:52 #622
Lacko
Sárga nyil?
Van egy piros zászló. Én általában piros zászlóval jelölöm az elfoglalandó helyeket, és az vált át zöldre, ha teljesítetted a küldit. Abban igazad van, hogy ez a zászló sem volt a triggeren belül. Ezt javítottam (köszi!) és most már - majd az új verzióban - az a jel is ott lesz. Meg az is lehet, hogy nagyobbra veszem azt a triggert. Mindenesetre kösz, hogy jelezted. Minél kevesebb ilyen hibát szeretnék benne hagyni.


Felcserről azt olvastam, hogy az egy bug az 1.5-ös patchben. És hogy mindenki veri az asztalt, hogy javítsák ki. Remélem hamar kijavítják, mert rohadt idegesítően béna.
12857 levél
Válasz 10.03.01. 10:41 #621
konrad
Nincs mit, folytatom ma a 2. pályával! Még nem léptem ki most, megvártam, mit mondasz arra, hogy nekem nem lett vége a küldinek! Elmentettem az utolsó kép szerinti állásnál

Akkor megvan a megoldás: én nem mentem végig a falun, csak széltében kolbászoltam a házak között! Mivel a sárga nyíl ott volt az udvaron, azt hittem ezzel vége lesz! Oké, akkor tovább megyek majd!

Igen, Shokolovval vagyok még!

Visszatöltenem háromszor kellett: háromszor sebesültem meg, de nem volt türelmem kivárni a felcsert, így mindig visszatöltögettem az állást! Mindhárom visszatöltés ott volt az erdőben, hát ott szoptam rendesen....
10960 levél
Válasz 10.03.01. 10:29 #620
Lacko
Na hétvégén nagyjából befejeztem az 5. küldit. Úgy terveztem, hogy nem lesz olyan nehéz, mint a 4., de sajnos ez nem jött be. Elég kemény lett. Viszont a táj beszarás szép. És a küldetés is elég izgalmas.
A gond persze az, hogy minél bonyolultabb egy küldetés (annál izgalmasabb) és annál több a hibalehetőség. Úgyhogy ezt majd nagyon kéne tesztelni.

Egyelőre csak Ferónak hoztam be, mert ő már kitolta a 4 első küldit. (Feró ez csak önállóan a küldi, úgyhogy a Mission könyvtárba tedd). A többieknek hamarosan beleteszem a kampányba és úgy teszem majd ki, mint új verziót csomó javítással együtt.
10960 levél
Válasz 10.02.28. 17:50 #619
Lacko
Köszönöm konrád a tesztelést!

Krasznosztáv hosszú falu, végigmentél a főutcáján, elejétől a végéig? A trigger a nyugati felében van.
Annyi kell, hogy odamenj a csapatvezetővel (ha átváltottál a mesterlövészre vagy a AT-katonára, akkor vissza kell váltani). Van a faluban egy tábori kórház is. Az tuti benne van a triggerben. Oda kéne menni és aztán ott várni egy picit. 10 másodperc után jön is a duma (és zöld lesz a zászló a térképen a falunál) és vége.
Te most még a főhőssel (Sholokhov) vagy?
Volt, hogy vissza kellett töltened?
12857 levél
Válasz 10.02.27. 20:38 #618
konrad
megkővennioriginálba...
12857 levél
Válasz 10.02.27. 20:38 #617
konrad
Lackonak!

Pirog kampány teszt:

Mivel teljesen elégedetlen voltam ezzel az AK-107 nevezetű szkópos csodával, ezért még a reptér elfoglalása előtt újrakezdtem az egészet, próbálva kicserélni ezt a csodamasina fegyvert! Hát k*rvára nem sikerült, így abban bíztam, hogy majd a reptéren agyonlőtt ellentől veszek fel egy mezei AK-74-et, jó lesz/jobb lesz az is!

A kampány elején szépen landoltunk a csodás Hind-dal:

Landolás.
A harci zajok és a füst már teljesen kivehető volt, tudtuk, hogy nagy kalamajka van már odalent... (Lacko! A MI-8-as heli szépen lerakta a jónépet és el is húzott, úgyhogy nem "ragadt" be!):-;

A bázist - mint ahogy lentebb írtam - jobbszárnyon támadtam, mert a társ rajok egyenesen mentek be oda és (az újratöltés után) nem szerettem volna baráti tűz alá vonni őket! A bázist felszámoltam - bár balról kaptunk rendesen az előre rohanó védőktől -, de aztán átküzdöttük magunkat!

A bázis túloldalán gondolkodóba estem: jobbról vagy frontálból közelítsem meg a Hill 211-et? Utóbbi mellett döntöttem:

A hegy megközelítése.

Láttam, tudtam, hogy a hegyoldalban becsapódnak az ellenséges tüzérségi gránátok, de bevállaltam, mondván, talán megússzuk! Ám ahogy felértünk az erdő szélre, ritka, véres meglepetésben lett részünk...

Ugyanis fentről, tőlünk balra egy olyan ellentámadásban volt részünk, hogy először azt sem tudtam, fiú vagyok-e vagy lány! A srácoknak rögtön vonal alakzat parancs és kúszás, de a kiba*tt fenyőfák tövéből alig láttunk valamit! Időközben kaptam egy srapnelt, de a medikus összetákolt: előbbre kúsztunk és aki megjelent előttem azt - a még a bázison zsákmányolt AK-74-essel - igyekeztem aprítani:

Nagy gyilok volt, de fentről jobbról, még indig jöttek!

Aztán felértünk, az adótorony is már látótávba került, majd a baloldalról jövő kis gecit én, míg a jobb oldalit egyik bajtársam szedte le! Iszonyat árat fizettünk ezért, hiszen a srácaim közül többen megsérültek...

Felértünk a bázishoz, még előtte egy faszt kilőttem, úgy hogy jöhetett a következő feladat!

Ez volt a terv és haladási irány!

Megközelítettük a bázist,de ott már baráti erőket találtunk!

Közeledve Krasztosztavhoz, egy komolyabb ellenlökés ért minket, de megoldottuk és meg kezdhettük a falu ellenséges erőinek felszámolását a többi raj segítségével!

Be is hatoltunk a faluba, simán veszteség nélkül! Ott azonban - bármennyire is elértem a kijelölt zónát - a feladatomnak nem igazán akaródzott véget érni! Végig rohantam a teljes települést, hátha elkódorgott egy ellenség, de semmi...

Maradni fog az "End Mission"!

Szopó volt, de nagyon, főleg ott a Hill környékén, amolyan a'la Bardosy módra! Sokszor kapkodnom kellett, de annak örültem, hogy az embereim nagy részét végigvittem! Tökös kis küldetés, 10/9!
16989 levél
Válasz 10.02.27. 20:10 #616
KisCsirkee
Hát ez biza a DRM. Illegális megoldás nincs rá...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1 levél
Válasz 10.02.27. 20:00 #615
balogh2254
Sziasztok! ARMA 2-t szedtem le torrent-ről. És anyi bajom van vele, hogy a fegyverek iszonyat pontatlanok... a demoba tökéletes volt minden... és mikor játtszok néha áttvált csak ugy madárrá az egész...:S Valaki nem tud valami megoldást??
Mivel b+
1 levél
Válasz 10.02.27. 16:30 #614
BigPig
Sziasztok!
Nagyon durva a játék.Régen is nagy OFP fan voltam, tehát a bugokat már megszoktam. Viszont most van egy-kettő ami kimondottan idegesít:
1.Az egyik akorábban már említtett röntgenszemű AI.Átlát a bokrokon, fákon stb. Nem tudom ezzel mit lehet kezdeni.
2.A másik amit még senkitől nem hallottam. A hanggal van egy kis gáz. Egyszerűen nem lehet megállapítani,hogy honnan lő az ellen, mert a lövés hangja mellé egy idegesítő csipogás párosul. Ha többen lőnek, akkor már inkább madarak cstájának tűnik az egész és elveszti hangulatát.
Mi lehet: DirectX probléma?
Egyébként a játék eredeti (megvettem).


207 levél
Válasz 10.02.26. 20:52 #613
Feró Flex
"Tényleg, lécci nézz már hátra egy pillanatra, hogy ahol te leszálltál ott nem lebeg-e egy Mi-8-as a levegőben? Néha ott ragad az utánpótlás, pedig azért elkel a segítsége plusz 10 ruszkinak."
Semmi gáz elrepülnek szépen de azért néha fát fognak
Még szerencse hogy ACE2ben rendesen csapástmérnek a hellók.
ACE2 nagyon-nagyon király lett szerintem!
207 levél
Válasz 10.02.26. 11:29 #612
Feró Flex
10960 levél
Válasz 10.02.26. 08:44 #611
Lacko
Tegnap folytattam a kampány készítést az 5. küldivel. Ez sokkal lightosabb lesz, mint a 4-es. De hát pihenésnek jó lesz, meg azért nem lesz unalmas ez se.

Az alap feladat 3 falu elfoglalása. A bonyolultságot az adja majd, hogy te irányíthatsz (a szokásos gyalogos team-esen kívül) 2db T-90-es tankot. Csakhogy a környék dugig van AT fegyverekkel: RPG-s katonákkal és statikus TOW rakétákkal, meg TOW Humveekkel (CDF-es katonák vezetik, nem amcsik). Tehát nem lehet csak úgy előre küldeni a tankokat, mert akkor kampó. Előre kell menni a gyalogsággal megtisztítani az utat (ArmA-ban a statikus TOW rakétások semmilyen veszélyt nem jelentenek a gyalogságra - ami hülyeség, de ebben az esetben pont jó). Viszont néha lesz majd CDF-es páncélos ellentámadás, amikor a gyalogság könnyű célpont és ilyenkor kéznél kell lennie a páncélosoknak.

Na ez a terv. Majd meglátjuk mi sül ki belőle. Remélem hétvégén meglesz.
10960 levél
Válasz 10.02.25. 14:42 #610
Lacko
Kösz Csirke neked is a tesztet.
Bocs a sapekos krapekért, de nekem tetszett. meg defaultban is így néz ki az ArmA2-ben a ruszki teamleader.

Fegyvert már a briefing alatt vehetsz másikat, ha nem tetszik az 107. Van az a távcsöves géppuska. Azt egyszer ki fogom próbálni... Rakjak be az elején választhatóvá olyan Kobrásat?

Hill 211: igazából az ellen nem hátulról jön, hanem le a hegyről, csak az AI bénázik az erdőben és ezért kerül néha a hátunkba.
Bocs az aknavetőkért, de hát ilyen a háború... Az ugye igazából csak puskagránát, tehát elvileg nem olyan veszélyes, HACSAK nem a csapatod közepébe hullik. Engem még sosem talált el, sajnos az ellenséget se...
Igazából hangulati érték miatt csináltam, mert simán van olyan (pl tegnap, amikor ACE-val teszteltem és a helik kiírtották helyettem az ellenséget), hogy síri csend van. Ehelyett néha azért robbanjon valami.

A falu megtámadásánál az pedig az ellenség "aknavetője" volt, ami elvileg rád tüzelt és elvileg pontatlanul. Bár az már eltalálta néha az embereimet is. Mondjuk ez noszogatás is, hogy gyorsan húzz be a faluba harcolni.

Először én is idegenkedtem a ruszkiktól, de rájöttem, hogy egyrészt érdekes a technika, másrészt csomó poénra ad lehetőséget. meg hát az amcsikkal is ironizáltam folyton, akkor megtehetem ezt a ruszkikkal is, mint ahogy a briefingben volt, hogy ők csak "vigyáznak" a "szabad" népszavazásra, ami majd eldönti, hogy Észak-Csernorusz visszakerüljön Oroszország anyácskához.
16989 levél
Válasz 10.02.25. 14:11 #609
KisCsirkee
Én is elkezdtem: Az intro tényleg nagyon szaggatott, pontosan hány ruszkit raktál le Lacko?

Nagyon nem megyek bele a küldetésleírásba, csak pár dolog: Nem lehetne a squad leader karakter sisakos baka? Megmondom őszintén, engem cseszettül idegesít ez a satyekos karakter, harctérre jobban dukál a sisak!

Miután bevettük a repteret és jött az új parancs mentem fel egyenest a hegyre: Lacko, nagyon meg lettem szívatva! Nem elég, hogy az aknavetősök megölték a fél squadom, utána jött a hátulról támadó 2 szakasz és a sniper szemből! Elég sokat kellett velük küzdenem őszintén! Az AK-t én sem bírtam nagyon, először egy PKM-mel helyettesítettem, majd utána találtam egy sokkal érdekesebb fegyvert! AKS-74 Kobra névre hallgat, egy AK-74, összehajtható tussal és egy olyan irányzékkal ami az AK-107-en is van. Eddig még nem találkoztam vele, de nagyon jó kis cucc!

Utána 4 emberrel indultam bevenni a falut, mire odaértem, a kamerádok már az utcán masíroztak... Odafelé viszont újra elkapott valami csúnya aknavető, így a küldetést 3 emberrel fejeztem be!

Meg kell mondjam, b*szott hangulatos, és nagyon tetszik! Nagyon furcsa, de végre üdítő az orosz technikát használni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 10.02.25. 14:00 #608
Lacko
Elvileg néhány team arra megy, amerre te (tehát van azért aki arra támad a tieid közül. De lehet, hogy lemaradtak.)

Tényleg, lécci nézz már hátra egy pillanatra, hogy ahol te leszálltál ott nem lebeg-e egy Mi-8-as a levegőben? Néha ott ragad az utánpótlás, pedig azért elkel a segítsége plusz 10 ruszkinak.
12857 levél
Válasz 10.02.25. 13:51 #607
konrad
"Amúgy tetszett a "sok páncélos és a kutya"?"

Jaja, láttam az ebet, először le sem esett, de aztán rájöttem az utalásra! "Sok páncélos és egy kutya"

"A jobboldali karolás azt jelenti, hogy a hangárokat jobbról kerülted meg?"

Fogom majd csak, mert most értem oda! Azért ezt választottam, mert az 1-es csapatot ahogy elnéztem, ők a füvön és az amellett húzódó kerítésnél futnak a hangár irányába! Azért ezt választom, mert nem akartam egy kupacban rohanni a másik gárdával, mondom így is sokszor befutottak elém én meg picsán lőttem őket véletlenül! Hát mindegy, most már maradok ennél a megoldásnál!

Ezt a szkópos AK-t még szoknom kell, nehezen tapasztaltam ki a szálakat benne és a harc hevében sokszor elbaszom a lövést! Ha nagyon megunom, akkor lopok magamnak egy sima AK-t, faxom se vesződik vele.

Na majd folytatom.
10960 levél
Válasz 10.02.25. 09:32 #606
Lacko
Köszi a teszteket srácok!!!

@Feró: tegnap kipróbáltam én is ACE-val az első küldit és tényleg NAGYON könnyű. Ami azért érdekes, mert eddig úgy tudtam, hogy az ACE nehezít a küldiken. De nálam az történt, hogy a helik olyan okosak lettek, hogy kinyírták az összes ellenséget és nekem nem maradt senki. Nem támadtak a BRDM-ek, se a BMP.
Ha ACE nélkül játszom, akkor ez a pálya sokkal élvezetesebb és nehezebb. Egyszer próbáld ki ACE nélkül is.

@konrad: jöhetnek a képek persze! Szerintem nem spoiler, mert hát úgyse akad olyan, aki csak játszani akar és nem tesztelni... Ugye?!?!?

Szerintem az intrós gebasz amiatt lehet (nem biztos), hogy szaggatott nálad és ezért a hang hamarabb véget ért, mint a kép. Nálam úgy van, hogy amikor a végén halványul el a kép, akkor halkul el a hang. Amúgy tetszett a "sok páncélos és a kutya"? Tettem oda a harckocsizók mellé egy farkaskutyát poénból.

Jobboldali átkarolás??? Ugh, az kemény lesz! Nem árulom el, de ott láthatsz furcsákat. Erre nem is gondoltam, hogy valaki jobbról kerül. De ezért jó a tesztelés. Majd mesélj, hogy mi lett!
A jobboldali karolás azt jelenti, hogy a hangárokat jobbról kerülted meg?

Az AK-107 szerintem pontatlanabb, mint az M16A4 volt a Chesty Puller-ben. De én mostanra megszoktam és már elég jól elvagyok vele. De az a toronyban lévő köcsög, az engem is felbosszant. De azt azért nagyon nehéz eltalálni, mert az tényleg rohadt messze van

12857 levél
Válasz 10.02.25. 08:27 #605
konrad
Belekezdtem a Pirogba!

A bevezető intro nekem is beszaggatott, de annyira nem volt vészes, hiszen tudom, a gépemben nincs egy erőprocesszor! A zene rettentően találó, nagyon tetszett, viszont egy dolog furi volt: az aláfestő zene jelentősen hamarabb véget ért, mint maga az intro, számomra "kellemetlen" volt, hogy a bekövetkező csendben ment tovább a kamera! Nem nagy gond, de én ezt javítanám!

Az alapszituáció teljesen korrekt, a szövegezést még egy nem kimondott angolos is vágni fogja. A feladat meghatározásnál ugyanez a helyzet: érthető, egyértelmű feladatok, jó tipográfiai megjelölésekkel!

Az első küldetés "felét" csináltam meg: csodálatos látvány (külső nézetben), ahogy a Hind-ok leszállnak a reptér mellé, majd utána tűztámogatásban részesítenek! Hangulatos volt az is, ahogy a bázishoz közeledve bazi nagy robbanások voltak, amelyeket a Hind-ok okoztak!

A tervem az volt - hogy az 1-es csapattal ellentétben - jobboldali átkarolást végzek, de sajnos az idióta AI (mármint a másik csapat katonái) így is nemegyszer "belemásztak" a szkópoba és sokszor baráti tűzbe keveredtek. Volt is üvöltés, hogy seize fire... A bázishoz közeledve először nem láttam az ellent, de aztán szépen előjöttek, tüzeltek, mi viszont, így elég heves tűzpárbajra került sor. Az embereim szépen fedeztek, akik vonal alakzat és mindenkire tüzel parancsot kaptak! Az irányító toronyban lévő katonával meggyűlt a bajom, mert a kis geci jó sok ideig álldogált, de mire kitapasztaltam az AK speckó szálkeresztjének becsapódási szögét, addigra a kis görény lehasalt! Jó sok lövedékembe került, mire kiszedtem!

Nos a repteret elfoglaltuk, így a parancs értelmében irány a Hill 211... Eddig jutottam, de folytatom, mert tetszett! Ha nem számít spojlernek Lacko, akkor képeket is illusztrálok!
207 levél
Válasz 10.02.24. 12:41 #604
Feró Flex
Mik ezek a szmájlik bakker....de gáz, hogy kerülnek bele!Nem így akartam hé.
207 levél
Válasz 10.02.24. 12:38 #603
Feró Flex

Intro: Neked szaggatott a sok ruszki katona menetelése?:Kicsit nem gond.

Első küldetés: Miután kiszálltatok, akkor robbant fel a Mi-24? Vagy veletek együtt?:Miután kiszálltunk.Igen,zöld füst volt,prima.
Neked bejött ez az AK-107?:Igen hibátlan.
A reptéren nem támadott meg egy BMP?:Nem a MI vagy a Kamov kilőtte!


Második küldi: Hogyhogy eltalált a lövedék az elején?:Csak simán telibe,rossz időben rossz helyen.Ez a van)
Mint említettem a tisztelfogós uncsi lenne, ezért az inkább a 4.küldire hagyom.k a te sztorid.
A SADRAM-mal elvileg csak 4-et lőhetsz. És a SADRAM csak a páncélosokat öli meg, az élőerőt békén hagyja. Tehát annyira azért nem könnyíti meg a helyzetet, hiszen a sok CDF-est így is ki kell nyírni. A SADRAM azért van, mert elég esélytelen volnál gyalogosként 2db T-72 és 3-4db BMP2 ellen...:Igazad van,de Én vittem egy Jevelint és így semmi nem jutott nekem de jó lesz így.

Harmadik küldi: A lőszer hiány alatt mit értesz? Neked elfogyott a skuló? Vagy a katonáidnak? Elvileg vannak ilyen depók a pályán, meg a járművekben is van. Szerencsére ebben a kampányban mindkét fél AK-kat használ, ezért bárkitől vehetsz el lőszert, az jó lesz neked.:
Nekem nem gond de az AI-val fel kell vetetni,sok emberkének ez idegesitő lehet,ez van jó ez így.Probáltam üldözni Uazokkal de az AI képtelen követni igy platos verdával kergettem őket én vezettem végig.
Amúgy Dubrovka elfoglalása nem volt túl nehéz akkor neked?e igen,lehet már nyügös voltam éjfélkor és az volt a baj...Ez a "siess" dolog jó lesz.Tömegsírt így kihagynám,akasztott embereket raknék a csarnokba.

Negyedik küldi: Hát jelenleg erre vagyok a legbüszkébb.Rohadt jól sikerült.:Nagyon jó lett!!!A CDF-ek hemzsegnek minden irányból bolondok háza.Fürészmalomban kemény közelharcok voltak.VIP-es figurát elkaptam.

1,2,3-ik küldi ACE Mod a negyediket mod nélkül szaggatás miatt,mindegyiket többször is végig vittem.Kéne az a AI script és azzal végig lököm megint.
10960 levél
Válasz 10.02.24. 10:08 #602
Lacko
Na akkor egy kicsit részletesebben is válaszolok:

Először is tényleg nagyon köszönöm, hogy ennyi időt rászántál!!!

Intro: Neked szaggatott a sok ruszki katona menetelése?

Első küldetés: Miután kiszálltatok, akkor robbant fel a Mi-24? Vagy veletek együtt?
Láttál zöld füstpamacsokat a leszálló körül? Oda szállt le a zöld füst közé? (Ez azért fontos, mert direkt azért tettem a leszállást oda, hogy ne menjen neki a fáknak... de ezek szerint nálad mégis nekiment...
Azt a rakétát nem feltétlenül kell cipelni, hiszen a Briefing alatt át tudod pakolni a fegyvereidet arra, amit szeretsz.
Neked bejött ez az AK-107? Tudtad rendesen használni?
A reptéren nem támadott meg egy BMP? Engem mindig megsoroz szemből, azért adtam a rakétát a playernek.

Második küldi: Hogyhogy eltalált a lövedék az elején? Nem indultál el a feladat teljesítésére? Elvileg nem a falun át kell menni és csak a falut bombázzák.
Az aknavetősöket úgy csináltam meg, hogy lehetőleg az utolsó pillanatig lőjék a falut. Tehát, hogy a player úgy érezze, hogy tényleg megállítja a bombázást, ha lelövi őket. De igazad van. Megcsinálom, hogyha nagyon közel érnek a ruszkik (a dombtető még nem elég közel), akkor szálljanak ki és harcoljanak. Ez jó tipp!
Mint említettem a tisztelfogós uncsi lenne, ezért az inkább a 4.küldire hagyom.
A SADRAM-mal elvileg csak 4-et lőhetsz. És a SADRAM csak a páncélosokat öli meg, az élőerőt békén hagyja. Tehát annyira azért nem könnyíti meg a helyzetet, hiszen a sok CDF-est így is ki kell nyírni. A SADRAM azért van, mert elég esélytelen volnál gyalogosként 2db T-72 és 3-4db BMP2 ellen...

Harmadik küldi: A lőszer hiány alatt mit értesz? Neked elfogyott a skuló? Vagy a katonáidnak? Elvileg vannak ilyen depók a pályán, meg a járművekben is van. Szerencsére ebben a kampányban mindkét fél AK-kat használ, ezért bárkitől vehetsz el lőszert, az jó lesz neked.
A tömegsír erdőben való keresgélése már volt a hivatalos kampányban, azt nem akarom másolni. Meg hát nincs is nagy jelentősége itt: észreveszed, anyázol és kész.
Az üldözés neked uncsi volt? Elvileg folyamatosan van ellenség, ha megfelelő tempóban üldözöd a CDF-et és sok sok hátba belelőhetsz... Ha viszont nem vagy elég gyors, akkor ez a sok ellenség mind eljut Dubrovkába és ott rohadt sokan lesznek, ami megnehezíti az elfoglalását. Ezért érdemes őket útközben lelőni.
Azért jó ötletet adtál, mert ezt útközben mondogatni fogom a player-nek, hogy "siess, siess, mert ha elérnek Dubrovkába mind, akkor baj lesz". Kösz.
Amúgy Dubrovka elfoglalása nem volt túl nehéz akkor neked?

Negyedik küldi: Hát jelenleg erre vagyok a legbüszkébb. Rohadt jól sikerült. Én nem éreztem túl soknak a CDF-et. Sőt, amikor én játszottam akkor a többi ruszki (akiket nem én irányítok) elfoglalta nélkülem az ipari zónát. Mondjuk addig rohadt sokat kellett harcolni, de ott már nem sok maradt nekem...
Ja, várj csak, te ugye az előtte lévőre gondolsz, ahol a T-34 szobor van? A lakóövezetben? Nos ott sincs sok CDF-es, csak kipróbáltam egy spanyol srác scriptjét, ami az ellenség AI-jét javítja: ők simán bemennek a házba és az ablakokból lövöldöznek. Aztán ha nagyon nyomulsz rájuk, akkor meghátrálnak és az oldaladba kerülnek. ezért tűnhetett soknak. Azon viszont csodálkozom, hogy hiányolod az orvlövészeket, mert emiatt a script miatt nekem már idegesítően sok is volt az orvlövész. Minden ház, minden ablaka potenciális veszély volt. Rohadt ügyes ez a kis spanyol...
A főrészmalomban voltál? Na ott is megszállták az épületeket. Ráadásul hiába nyírod ki a géppuskást, egy másik mukó átveszi a helyét... Rohadt jó!
Tényleg a helikopteren menekülni akaró CDF-es civilt elfogtad?
10960 levél
Válasz 10.02.24. 07:42 #601
Lacko
Feró, neked ennyi időd van!?!?!

Nekem csak a 4. küldi másfél óra volt...
Nagyon köszönöm a tesztelést és a visszajelzést, meg a tanácsokat is!
A második küldibe azért nem akarok helikopteres, tisztelfogóst részt, mert az van a 4.-ben. Te elfogtad a civil nagykutyát a 4. végén?
207 levél
Válasz 10.02.24. 01:08 #600
Feró Flex
A Piroc tesztem.

Első küldetésesszant után a MI24-es háromszor is fának ütközik negyedik leszállás okés támogatnak a helik rendesen.A magaslat némi veszteség után bevéve.
Meteisz nem használtam csak cipeltem mint állat.Feladat teljesitve,izgalmas és látványos szuper!

Második k.:Becsapodó lövedékek hangulatosak,elsőre közánkvágodik egész szakasznak kampec.Második menetben fel a dombra,sündisznóállás közelharc csihi-puhi.
Az aknavetős srácok kiszálhatnának a mert csak forognak a csővekkel körbe-körbe,tiszta béna dolog,kéne egy "KISZáLL" nekik amikor felérünk a magaslatra.Küldi sikers és izgalmas.
A MIL valami tisztet kimenthetne,ha nem essen fogságba,aztán kihallgatás hírszerzés céljából.a SADRAM kiváló támogatás csak kicsit egyszerű lett igy.

Harmadik K.:Kemény harcok jelentös veszteségek,lőszer hiány a foglyok szabadok.A tömegsírt erdőbe kéne rakní felkutatní,szőrnyűlködní rajta és kész.
Nem kéne már a következő akció mert messze van és rapszódikusnak tartom az utazgatást és megint ugyan az a séma.

Negyedik k.:Rendes kemény csata apc támogatás király hangulat.Szerintem sok a CDF,kicsit kevesebb kéne talán...Viszont orvlővészek a háztetőkre nem ártanának,
valamint épületkbe néhány CDF-es akiket kikéne pucolní a játékosnak.Lehetne dobní a hangulaton néhány IED-el is amire egy szöveg figyelmeztet is(ha közel kerülsz hozzá) aztán találd ki mibe vagy hová van rejtve.
Különben a szakaszomnak kampec volt már elég hamar,egyedül nyomultam már a végén.

Naplózások működnek,feladatok evidens.Nagyon fasza Bárdosy minőség.Gratula!!!
10960 levél
Válasz 10.02.23. 09:50 #599
Lacko
Köszi. Közben megtaláltam az előző kampányom readme-jében egy kis leírást a telepítéshez, ha esetleg gond lenne még, vagy mások nem értenék:

Install:
- If not exists, create a folder in your ArmA 2 folder (eg: C:\Games\ArmA 2) and name it: Campaigns
- Copy the ruscamp.pbo into this campaign folder (eg: C:\Games\ArmA 2\Campaigns)
- Restart ArmA 2
12857 levél
Válasz 10.02.23. 07:56 #598
konrad
Oké srácok, köszi! Meglátszik, hogy ilyen régen armáztam, még ezt is elfelejtettem!

Ma este ugyan focizni fogok, de ha lesz erőm, elkezdem. Ha nem, akkor holnap!
10960 levél
Válasz 10.02.23. 07:35 #597
Lacko
Csirkének igaza van. Az ArmA2 mappában csinálj egy "Campaigns" nevű mappát és oda tedd!


Tegnap este újra leteszteltem a 4. (ez ideig az utolsó) küldit - és hát tudom nem illik saját küldiről ilyet írni - de beszarás. Másfél óra tömény akciózás.
Az a jó az ArmA-ban, hogy minden él, megy magától és hiába én csináltam a küldit, rohadtul maguktól történnek benne a dolgok, és én nem tudom kiszámítani, hogy mi lesz. Így aztán tök új volt nekem is minden.
Mondjuk ehhez hozzájárult az is, hogy beraktam egy spanyol srác AI továbbfejlesztő scriptjét és emiatt az ellenség tényleg össze-vissza bóklászik és igyekszik bekeríteni, meg jobb pozicióba kerülni.
16989 levél
Válasz 10.02.23. 06:25 #596
KisCsirkee
Nincs mappája, neked kell kreálni egyet, és abba rakni a PBO-t. Úgy menni fog!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 10.02.22. 23:41 #595
konrad
Lacko segíts!!!

Lementettem asztalra a pbo fájlodat, de a szűzmáriáért nem találok az arma2 könyvtárában "campaign" mappát, csak sima missiont! Hova tegyem a küldidet, hogy kipróbáljam? Vagy ötször indítottam újra a gammát, de a kampány részben nincsen benne a PIROG...
1653 levél
Válasz 10.02.22. 14:18 #594
AstorAnt
Nem tudja valaki hogy az Arma 2 demója mennyire sikerült játszhatóra?Sajnos szomorúan vettem tudomásul hogy június óta nem került ki újabb verzió belőle, pedig azóta már jónéhány foltozáson átesett a program.
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
10960 levél
Válasz 10.02.22. 12:29 #593
Lacko
Köszönöm! A kampány intro lehet, hogy szaggatni fog! Attól ne foss be, később nem fog.

Ez egy orosz kampány. Tök érdekes volt kipróbálni a ruszki technikát. Mondjuk nekem az M16A4 pontosabbnak tűnt, mint ez az AK-107. De azért ez se rossz.
Javelin helyett, meg itt van ez a Mathis (vagy mi a neve) rakéta. És hát persze a Hind szépségével nehéz vetekedni. Meg azért a BMP-3 se csúnya. Főleg ha veled van és nem az ellenséggel!
12857 levél
Válasz 10.02.22. 12:12 #592
konrad
Megkuksizom majd Lacko, úgyis baromi régen armáztam!
10960 levél
Válasz 10.02.22. 12:05 #591
Lacko
Leteszel egy triggert arra a helyre, ahol az ellenségek vannak. (Ez egy kék kör lesz). A kör méretét növeld/csökkentsd akkorára, amekkora területet meg kell tisztítani az ellenségtől (méret változtatás: a triggerben alapból 50 és 50 az x és y értéke, azt növeld vagy csökkentsd!).

Ha a játékos a BLUFOR-hoz tartozik és az ellenség az OPFOR, akkor ebben a triggerben a felső egyharmadban ahol alapból az van kiválasztva, hogy BLUFOR, azt állítsd át OPFOR-ra. és alatta keresd meg azt a szöveget, hogy "nincs jelen", ezt válaszd is ki.

Aztán lejeb van egy másik legördülő, amiből válaszd ki azt, hogy "Vége #1"
és kész is vagy.

Ez azt jelenti, hogyha a játék során bármikor a kék körön belül nem lesz ellenség, akkor véget ér a játék.

Sok sikert!
10960 levél
Válasz 10.02.22. 07:47 #590
Lacko
Sziasztok. Az elmúlt napokban dolgoztam egy orosz kampányon. Úgy tűnt a fórumokon, hogy van igény a nem kommandós küldikre, tehát az egyszerű babák kemény harcára. Ez az új kampány is ilyen (mint a legtöbb kampim). Egyelőre 4 rész van kész.

Az volna a kérésem, hogyha vetnétek rá egy pillantást és megnéznétek a küldiket tesztelés képen. Aztán itt visszajeleznétek, hogy mi volt. Különösen az érdekel, ha valahol elakadtok, vagy hibát találtok. De igazából a kalandjaitok is érdekelnek. Előre is köszönöm a segítséget minden tesztelőnek.

LETÖLTÉS: PIROG kampány
126 levél
Válasz 10.02.11. 15:19 #589
JimmyHD
Sziasztok.

Csináltam egy egyszerűbb "küldetést" a szerkesztővel,annyira nem összetett ,triggerek sincsenek még benne.A problémám az hogy nem tudom hogy hogyan kéne megoldani azt hogyha a faluba minden egységet megsemmisítettem (gyalogságot,járműveket stb.....) akkor legyen vége a küldetésnek,még talán szöveg se jönne rosszul előtte,a másik meg az objectives,hogy legyen valami célja a küldetésnek,mert most még csak persze simán megsemmisítem az egységeket a társaimmal és nincsen soha vége

Úgyhogy megköszönném a segítséget a fenti problémákhoz.
10960 levél
Válasz 10.02.08. 08:21 #588
Lacko
Csont low? Húzd fel a hagyományos dolgokat nyugodtan csutkára. Csak a látótávot vedd le 800m-re. (Azokban a játékokban, amikkel eddig játszottál, még 500m se volt a látótáv). És akkor még a fos gépeden is menni fog...
9326 levél
Válasz 10.02.07. 12:40 #587
Kanduhrka
Fasza game. Csont lowon is szaggat...
horrorgeeks.blogspot.com
19 levél
Válasz 10.01.26. 13:29 #586
SirBeaver90
Arma2.hu-n hétvégenként egy este coop játék, várunk minden Arma játékost!
104 levél
Válasz 10.01.07. 13:17 #585
tpM91
Aha, majd nézd meg
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.01.07. 10:52 #584
Lacko
Nem baj, hogy még fejlesztés alatt áll. A lényeg, hogy jó lesz!
És a hangja az olyan, hogy előbb a kicsi rakéta hangja szól és aztán kapcsol be a nagy? CMSF-ben elég hangulatos, amikor meghallom ezt a speciális dupla indítás hangot.
104 levél
Válasz 10.01.07. 10:46 #583
tpM91
Nem, az a Jav még fejlesztés alatt áll viszont a hangja jó
A hangok egyébként Youtube-ról meg egyéb felvételekről vannak (persze komoly szerkesztést igényeltek). A rádió, ahogy írtad pedig küldiszerkesztőkre van bízva, baromi jól meg lehet csinálni, hogy pl. csak az tud légitámogatást hívni, akinél van rádió.
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.01.07. 10:30 #582
Lacko
Szuper! Ez azt jelenti, hogy akkor ACE-ban is jó a Javelin? Lehet váltani, hogy egyenesen a célra menjen, vagy fentről csapjon le? És akkor lehet vele lőni épületből? A leírásban csak az AT4-et említetted.

Flashbang: szerintem behatolásnál nincs idő parancsot adni, hogy mindenki elfordul, aztán pedig vissza. Ugye lehet szerkesztőként scriptelni, hogy erre az AI-ra ne hasson a flashbang (és akkor kézzel megcsinálhatom, hogy a csapatomra ne legyen hatással). Mondjuk az egész probléma sajnos teoretikus, mert szánalmas az AI az épületen belül, tehát igazi behatolásra nem is lehet gondolni. Elképesztő, hogy a sokkal bénább OFP2-ben mennyire jól megcsinálták ezt a részt: az AI saját magától tudja ha ki kell pucolni egy épületet és elég jól le is vezényli. Én mint player csak állok kint és gyönyörködöm, meg sóhajtozok, hogy bárcsak lenne ilyen az ArmA-ban.

Fastrope: kösz a választ, ez jó lesz. Régen a BAS mod-ban (még OFP-s időkben) a fastrope-on lecsúszott AI nemcsak arrébb ment, de le is térdelt és körkörös védelmet alakított ki, amíg a heli el nem repült. Akkor visszaállt normál módba és követte a parancsnokot. (Onnan tudom, mert néha elszaródott ez a scriptjük és nem mindig állt vissza automatikusan, és akkor kézzel kellett parancsot adni, hogy "térdelést befejezni, kövessetek").

Klassz a melód a projektben: és te készíted ezeket a hangokat (kimész lőtérre) vagy kapod őket?

Bocs, még egy plusz kérdés: a rádiónak van hatása valamire? Lehet használni? Vagy azt ránk (küldi szerkesztőkre) bizzátok, hogymire használjuk. Mondjuk nagyon jó dolog - csak akkor hívhat támogatást ha valakinek van rádiója a squad-ból.
104 levél
Válasz 10.01.07. 10:10 #581
tpM91
Meg mivel ez kezelési útmutatás, nem említettem meg, hogy ugye van egy csomú új cucc, ami küldetésszerkesztőknek fontos lehet: rakat új fegyver: M32, M79, M110, Tac .50 stbk, sörétes lőszer a sörétes fegyverekhez, Strykerek, Bradleyk, MH/AH-6 változatok, AH-1 régebbi, 2 lapátos változatai, M113, Vulcan és még sorolhatnám...
Itt vannak a classnevek:
http://ace.wikkii.com/wiki/Class_Lists_for_ACE2
http://ace.wikkii.com/wiki/Class_Lists_for_ACEX
http://armed-assault.hu/
104 levél
Válasz 10.01.07. 10:04 #580
tpM91
Van egy fejlesztőnk aki külön az ilyen elektronikai/célzóberendezések scriptelésére "szakosodott", Ő csinál rendes Javelint Igen, a flashbang az AI-ra is hat, a hozzá tartozó képen láthatod, ahogy a civil a szemét dörzsölgeti , mivel inkább behatolásoknál használják, így szerintem megoldható, hogy az AI-knak megparancsolod (vagy küldiben annál a résznél megscripteled), hogy forduljanak el. A fastrope jelenleg úgy működik, hogy ha kiengeded a kötelet akkor alapból az összes raktérben tartózkodó katona lecsúszik, földre érve epdig szépen odébb áll. Mivel script, így gondolom lehet trükközni vele küldetésben, hogy triggerrel hívod meg. Fejlesztő vagyok (főként hang: én csináltam a fegyver, robbanás, fülcsengés stb hangokat) meg PR-os :]
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.01.07. 09:06 #579
Lacko
@tpM91

Nagyon jó leírás, élvezet volt olvasni. Köszi. Pár megjegyzés:

Szobában elsüthető pct rakéta:
Amennyire én tudom, a Javelin is ilyen. Direkt úgy tervezték, hogy zárt térből is lőhessenek vele. Ha megnézel egy komolyabb játékot (sajnos az ArmA-ban iszonyú szarul szimulálják a Javelint - ha lehet vegyétek fel a kapcsolatot Honenkonig-gel, aki csinált egy eszeveszett jó Javelin modot), akkor látszik, hogy a Javelint egy nagyon gyenge rakéta löki ki a csőből, ami nem okoz sérülést a hátul állonak vagy a szobában lévőnek és csak amikor már valamennyire eltávolodott a kilövőtől, akkor kapcsol be az igazi rakéta hajtás.
A Javelin iszonyat jó fegyver és kár, hogy az ArmA-ban csak azt szimulálták le, hogy nagyon sok helyet foglal, de az előnyeit nem rakták be.

Nagyon tetszett a leírásban a könnygáz részletezése - tegyük hozzá: sajnos.

Ez a HUNTIR ez állati jó, még csak nem is hallottam róla soha. Azt hiszem csak emiatt biztosan ki fogom próbálni az ACE-t...

A flashbang az AI-re is hat? Én főleg single-ben játszom, ezért a multis dolgok nem nagyon érdekelnek. Szóval nagyon fontos nekem, hogy milyen hatással van az AI-ra a flashbang? Mondjuk az se elhanyagolható, hogy a saját AI-nkra milyen hatást gyakorol, mert gondolom ők nem fognak félrehajolni... Lehet, hogy volna értelme egy kis csalást betenni, hogy az eldobó player squadjában lévő AI-ra ne legyen hatással - ezzel szimulálva, hogy ők félrenéztek.

Hasonló (single player) okokból érdekelne a fastrope küldiszerkesztő leírása. Az tök jó, hogy egy csomó pontban adtál segítséget nekünk (szerkesztőknek). Jó volna a fastrope-hoz is egy: ha a player nem parancsnok, hogyan vehető rá az AI parancsnok a kötél kiengedésére. Illetve az AI alárendeltek miként vehetők rá, hogy lecsússzanak.

És még valami: te mi vagy az ACE projektben? Marketinges? Vagy azért komolyan részt is veszel a fejlesztésben? Melyik részekben?


Előre is kösz a válaszokért!
104 levél
Válasz 10.01.06. 22:32 #578
tpM91
btw írtam kezelési leírást ACE-hez. Még nem teljes, de aki eddig nem ismerte az képet kaphat róla...
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 10.01.05. 11:20 #577
Lacko
Kösz Sabar. Igazából most nem kell tesztelni semmit. Egyelőre.
Kiadtam a Chesty Puller kampányhoz egy új verziót, amiben főleg az angol hibákat javította ki két amcsi. Meg egy két apróságon változtattam a bejövő kérések alapján.

Most még egy Combat Mission kampányon dolgozom, de ha az kész lesz, akkor visszanyergelek az ArmA2-re. Tegnap tettem fel az 1.05-öt.
Ti próbáltátok már az ACE-t?
6448 levél
Válasz 09.12.31. 21:26 #576
Sabar
Ide is benyögök az uraknak egy BUÉK-ot, nehogy ezen múljon a jó hangulat

Lacko, ha tudok segíteni a kampányban, valamit tesztelni kell, akkor szólj lécci mélben, szívesen ránézek (csak előre kell terveznem, mert mostanában ritkán ülök gép elé játszani).

Szóval BUÉK nektek!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
16989 levél
Válasz 09.12.23. 18:23 #575
KisCsirkee
Oh, shiny!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
766 levél
Válasz 09.12.23. 18:15 #574
PC Dome
Új hír a játékról
Arma2 patch és DLC
Megérkezett a Bohemia által beígért frissítés.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.