Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
10961 levél
Válasz 09.09.18. 14:36 #473
Lacko
Ja te csak a feladatokat nézed? Vagy amit az elején pampog a tiszt?
Mert a legtöbb küldibe ugye nem pampog a tiszt.
Bár pont a 3.-4.-ben a feladatok is később adódnak csak be.
6448 levél
Válasz 09.09.18. 14:05 #472
Sabar
Értem én, azért kacsingatok

Jogos, a briefinget nem olvastam, csak mentem, amerre mondták
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.18. 12:59 #471
Lacko
Nem úgy égő... Hanem ciki, hogy ott egy üres falu.

Te elolvastad a briefinget? Mert ott pont ez van leírva, hogy a többiek ide meg ide mennek, te pedig amoda.
De igazad van: azt fogom csinálni, hogy láthatatlan markert teszek ezekre a helyekre és akkor a briefingben is maradhat a szöveg, a térképen meg nem zavar meg senkit.
Amúgy persze lesz feladat Pavlovo elérése után is.
6448 levél
Válasz 09.09.18. 12:52 #470
Sabar
Bizony, vettem is magamhoz gyorsan egy SMAW-ot. Meg hát mondja is a főnök, hogy elviheti a kocsimat, csak ne legyen rajta egy karcolás sem. Ki tudna ennek ellenállni?

Egy égő üres falu? Szép

Akkor tedd bele a szövegbe, hogy Axe x megy ebbe a városba, Axe y abba, a maguké meg ez a P betűs, itt ni És ha leveszed a kérdőjeleket, eszembe sem jut, hogy odamenjek. Az OFP-s éjszakai küldi jutott róla eszembe, amikor a 3 SF katonával mentünk a szigetre Shilkát felderíteni, aztán robbantani.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.18. 12:38 #469
Lacko
A teherautó még azért is jó, mert tele van pakolva harcanyaggal: fegyverek, lőszerek és satchel is, ami még kelhet...
A kérdőjeles városokban nincs semmi Az csak azért van jelölve, mert a többi Axe Team azokat ment felderíteni. Nem is gondoltam rá, hogy valaki a saját feladata helyett a másikéba megy. Szóval tök üres falut találnál. Ami persze égő...
6448 levél
Válasz 09.09.18. 12:29 #468
Sabar
1,2,3 Humwee, a többi a teherautóban. A munka oroszlánrészét 2-eske végezte a gránátvetővel, a teherautóban meg terveim szerint a cél előtti erdőig pihennek a többiek. A másik két városba, ahol a kérdőjelek vannak a térképen el tudok menni, vagy érdemes elmenni? Vagy ha odamegyek, akkor a célvárosba már nem tudok? Vagy meglepi?

A Red Harvest elején, amikor még Manhattan előtt el akarjuk kapni a menekülő Loptyevet, volt már bárki, aki megtalálta? Mert ha túlságosan északra merészkedek helikopterrel a tengerparton, akkor leszednek rakétával (gondolom nem véletlen) más járművel viszont lassú, és esélytelen is utolérni.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
475 levél
Válasz 09.09.18. 12:21 #467
BIROD5
Megvettem a játékot ,kérdésem milyen patch-ek kellenek alá ? 1.02-vel próbálkoztam ,de ír valami hibát ,hogy töröljek valamit majd újra próbáljam ,nem vágom !
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
10961 levél
Válasz 09.09.18. 12:09 #466
Lacko
A gránátvetős Humvee-t azt a kampim 2. küldijére írtad? Tényleg használtad?
És mit csináltál a többi katonáddal? Konvojban jöttek mögötted a teherautóban? Tök jó! Bár szerintem az ilyen konvoj kezelés néha őrületbe kerget, mint játékost.
De azt gondoltam, hogy a játékosra hagyom, hogy milyen eszközt választ a szállításhoz. Van ott pl (egy sarokra a starttól) egy AAV is, ha esetleg azzal akar menni. A gond azzal, hogy hegynek fel piszok lassú.
6448 levél
Válasz 09.09.18. 12:03 #465
Sabar
Nem mertem tegnap felrakni, nehogy pont emiatt legyen gubanc Lacko kampányával.

Az ACOG azért tetszik, mert érdekes módon ezzel eltalálom az ellent, Holosighttal, vagy Aimpointtal nem mindig. És pont ezért is zavar az Mk12, mert érzésre nem jobb a távcsöve, mint az ACOG. De majd összemérem.

Nem is mondtam, jó ötlet a gránátvetős Humwee, megbízhatóbbak vele a bakák (én általában vezetek, mert a "Go to" és a Left... left... Forward" néha reménytelen ).

A terroristáig még nem jutottam el, kilőttek a kocsiból, meghaltam, és amikor a "Visszaállít" gombra kattintottam elszállt a játék, mentem is aludni.

Off: a cuccok miatt a legtöbben hülyének néznek, de nekem jó érzés így játszani, és nem minden játékon pl. modern német, vagy woodland mintás ruhában (ha belegondolok 4 ruha, és még mindig nincs woodland MARPAT, és II. VHs amcsi ejtőernyős ). Persze ez sok mindentől függ. A festés saját munka, találtam egy aránylag megbízható márkát bő színválasztékkal, utána jött a makettes gyakorlat, és már egész jól megy. Ez kb. fél órába tellett
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.18. 09:50 #464
Lacko
Újraindítás után már igen. Ment rendesen.
12857 levél
Válasz 09.09.18. 09:44 #463
konrad
Én még nem tettem fel! Elindult utána a játék?
10961 levél
Válasz 09.09.18. 09:35 #462
Lacko
Felraktátok már a 4-es patch-et? Én tegnap raktam fel és majdnem megütött a guta, mert indítás után - hiába volt benn az eredeti DVD - azt írta ki, hogy tegyem be a lemezt. Próbáltam így-úgy-amúgy. Végül csak egy gép restart segített, de azért először rendesen befostam, hogy mi van már.
12857 levél
Válasz 09.09.18. 09:20 #461
konrad
Beszarás.... Sabar 64 évvel ezelőtti reinkarnációja! A cuccokat hol sikerült beszerezni?

Nekem ERRE fájna a fogam, de kissé sokallom a vaterás árát annak ellenére, hogy ez totál eredeti, 2. vh-ús!
10961 levél
Válasz 09.09.18. 07:47 #460
Lacko
Szuper jó képek!!! Nagyon klassz, hogy ennyi cuccod van, a megfelelő csatákhoz: army, usmc... Állati klassz cuccok!
Az Mk12-t te fújtad le, vagy valaki azért segített? Én maketteztem régen és tudom, hogy ami olyan marha egyszerűnek tűnik fújás az is rohadt nehéz és tök könnyen el lehet rontani. Szóval ez egy nagyon szép munka!

Mi az, hogy ACOGozol az ArmA-ban? A multkor fikáztátok (még az ArmA1-nél), hogy minek az M16-ra akkora scope, mert úgysem pontos ilyen távon (ami igaz is). Na mindegy: ebben a mostani kampányomban minden küldiben lecserélem a főhős aimpontját ACOG-ra. Szerintem ha nem is lő el olyan messzire, de távcsőnek és célmegjelölőnek tökéletes. Ráadásul gránátvetővel kapjátok, hogy azért mégiscsak legyen tűzerő.

Köszi a hiba jelentést. Ezt már az ofpecen is észlelték, hogyha nem az AAV-val mennek vissza komarovoba, akkor nincs vége. Úgyhogy ezt tegnap javítottam. Tehát ha gyalog vagy bármivel mész vissza, akkor is vége lesz.

Most viszont azt mondják, hogy a következő küldiben nem találják a terroristát. Mintha te is ezt írtad volna korábban. Szóval úgy tűnik, hogy tök magától megszökik az AI. Na szegényt paralízisre fogom kárhoztatni (kikapcsolom az AI mozgását nála).
6448 levél
Válasz 09.09.17. 23:01 #459
Sabar
Lacko, nekem működik a Campaign mappa.

A reptér elfoglalása után nem figyeltem arra, hogy az APC a faluban vár, úgyhogy vártam egy ideig, aztán elloptam a Mi-8-at, elrepültem Kamarovba, ott meg nem történt semmi. Úgyhogy vissza a reptérre, és akkor néztem meg, hogy hol kéne keresni az APC, miután a reptéren volt egy nem használható APC. Szóval elvoltam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 09.09.17. 15:38 #458
Sabar
Off:

Én is felrakok pár képet, ezek annyira a szívemhez nőttek.

A tavalyihoz hasonló Point du Hoc játék

Tarawa

És megint az Mk12 új külsővel. Kap még egy betolható válltámaszt, egy AN/PEQ dobozt, és azt hiszem elégedett leszek

Ez utóbbi valószínűleg az Arma2 hatása, hogy a II. Vh-ból visszatértem napjainkba, bár magában a játékban nem szerettem meg az Mk12-t, jobban bejött az M16 ACOG-gal.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.16. 09:48 #457
Lacko
Tudod, azt kaptam karácsonyra az asszonytól, amikor Generation Kill lázban égtem.
12857 levél
Válasz 09.09.16. 09:32 #456
konrad
Nekem is....!!!!!!! Amúgy baró jól néz ki, főleg, hogy hosszú ujjú! Lacko! A sityakod is király, azt hol vetted?
766 levél
Válasz 09.09.16. 08:55 #455
PC Dome
Új hír a játékról
ArmA II v1.04 patch
Megjelent a negyedik javítás a valósághű csataszimulátorhoz.
12857 levél
Válasz 09.09.15. 15:55 #453
konrad
Azaz! Én is másodjára néztem! Két rész tetszett: amikor felemelt egy madzagot, gondolván megvan az IED, ám ahogy meghúzta, vagy 10 darab jött ki körülötte a földből! A másik, amikor fokozatosan bevadulnak a feka bajtársával a viccnek induló "bunyóban"...tesztoszteron és adrenalin, hát az tényleg van bennük!
10961 levél
Válasz 09.09.15. 15:13 #452
Lacko
Az ugye angolul Hurt Locker? Az jó film volt. Most néztem meg másodjára. Mondjuk a főhős egy adrenalinfüggő barom. De az vicces volt, hogy egyetlen híres színész volt benne, és ő is csak 1 percig, amíg le nem szedte egy sniper.
12857 levél
Válasz 09.09.15. 15:07 #451
konrad
Oké megnézem!

Tegnap már leszedtem a kampidat, de láss csodát, az asszony meg akarta nézni a "Bombaszakértő" c. filmet, így nem tudtam armázni, ellenben rácsodálkoztam a páromra a háborús film igénye miatt!
10961 levél
Válasz 09.09.15. 13:48 #450
Lacko
Sabar, konrad: Lécci majd próbáljátok ki azt, hogy az ArmA 2 könyvtárban létrehoztok egy Campaigns nevű könyvtárat, mert az alapból nem létezik. És abba tegyétek bele az én kampányomat (pullercamp.pbo). És lécci nézzétek meg, hogyha beléptek a játékba és a főmenüben elmentek a Hadjáratig akkor ott megjelenik-e az enyém is a Vörös Aratás mellett? Van egy csóka, aki az őrületbe kerget, hogy szerinte ez nem működik és az addonok közé kell tenni.
De tuti ki se próbálta az enyémet és nem is akar segíteni, csak kötekszik.
475 levél
Válasz 09.09.15. 12:54 #449
BIROD5
Köszönöm a segítséget .
Asszem-remélem boldog tulaja leszek eme armának
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
12857 levél
Válasz 09.09.15. 10:37 #448
konrad
A konfigod el fogja bírni, de sokkal összetettebb, "szabadabb" és élethűbb, mint a H&D sorozat (bár azt én is imádtam/imádom).

A pénzét szerintem megéri, a stílus (és a sorozat) szerelmeseinek kötelező!!!
12857 levél
Válasz 09.09.15. 10:34 #447
konrad
Nekem nem tudsz szerezni Lacko?????
10961 levél
Válasz 09.09.15. 10:16 #446
Lacko
Rohadtul nem hasonlít. Bár nekem mind a kettő bejön.
475 levél
Válasz 09.09.15. 10:11 #445
BIROD5
A konfigom megnézheted ha rám kattintasz .
A game hasonlít a hidden & dangerousra ?Mert azt nagyon imádtam .
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
10961 levél
Válasz 09.09.15. 10:07 #444
Lacko
Pedig jó lenne a demót kipróbálnod. Mert a játék fantasztikus, de kérdés, hogy belefér-e a te stílusodba és hogy megy-e a gépeden.
10961 levél
Válasz 09.09.15. 10:06 #443
Lacko
Ja és majd el felejtettem! Nagy öröm ért a hétvégén, mert Dino megajándékozott egy ArmA II pólóval!
Iszonyú jól néz ki!!! Sötét military zöld és fekete betűkkel rá van írva az elejére, hogy "27th MEU Marines" a hátoldalán meg egy fekete ArmA II logó van, ami sajnos egy picit pici, de azért klassz!

Meg kaptam egy Mafia II polót is, bár annak az elején egy kocsma cégére van, ami gondolom a játékban lesz a törzshelyünk. De amíg nem jelenik meg a játék, addig az utcán azt fogják hinni, hogy csak egy sima komcsma-póló.
475 levél
Válasz 09.09.15. 10:05 #442
BIROD5
Hali !
Tervezem ,hogy ma megveszem a játékot .A kérdésem ,megéri a pénzét?
A demo-t nem tudtam kipróbálni ,valami véleményre lennék kíváncsi .
Köszi.
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
10961 levél
Válasz 09.09.15. 09:34 #441
Lacko
Na tegnap összedobáltam az alternatív küldit, amit szabadon választhat a játékos, ha megtagadja a USMC parancsnok parancsát. Mondjuk nem fektettem bele sok melót, csak a fontosabb részekre raktam katonákat, a többiben ráhagytam az ACM-re (ami elvileg ellenséges járőröket kreál mindenfelé) Mondjuk a tegnapi tesztem során ez nem működött, de jó is volt, mert így könnyen, gyorsan eljutottam a célig és tesztelhettem a sniperkedést, meg a tüzérség hívását a katyusákra.
Csak a poén kedvéért beraktam egy bulletcam scriptet is (ami azt jelenti, hogyha lősz a sniper puskával, akkor olyan hatás lesz, mint a Max Payne-ben, hogy lassítva látod ahogy a golyó repül. Poén volt, mert ez a script még ArmA1-hez készült és ott, a golyó, ha becsapódott, akkor meg is szünt és így a script visszatért és újra lehetett célozni. Most viszont (arma2-ben) a golyó simán gellert kap és pattog a fák között meg minden. Ami jól néz ki, csak éppen addig ugye nem tud újra lőni a játékos. Szóval szerintem nem ez lesz Sabar kedvenc küldije...

Viszont a katyusák szétlövése állati jól néz ki.
Még annó a Perpetua kampányban volt a Ghost küldi, amikor a völgyben vonuló tankokra kellett tüzérséget hívni. Ott az volt a gond, hogy a sima tanklőszer hiába potyogott az égből, az igen kicsit sebzett a tankokon. Ezért nagyon sűrű áldást kellett teremteni, ami viszont nem volt túl realisztikus.
Már akkor próbálkoztam azzal, hogy AT rakétákat teremtsek az égbe és azok potyogjanak alá az égből, de a rohadékok nem leestek, hanem mintha a levegőben lőtték volna ki őket, szépen elhúztak az egyik irányba vízszintesen.
Na most is ez történt. Van ez az MLRS rakétás tüzérség amcsi oldalon és azt akartam meghívni. persze nem igaziból, csak a lőszerét (rakétáját) teremtettel a levegőbe, ami el is húzott vizszintesen a fenébe. De szerencsére találtam egy parancsot (setVectorUp) ami elvileg pont a rakéta irányát állítja be. A gond csak az volt, hogy a megadott 3 paraméterből fogalmam sincs, hogy melyik mi. Rohadtul nem értek a 3D-hez. Így elkezdtem próbálgatni és rögtön elsőre egy olyan 3-ast sikerült beírni, amitől így ferdén csapódtak be a rakéták. Ráadásul pont olyan ferdén, mintha az amcsik felől jönne. Úgyhogy mákom volt, csak arrébb kellett tolnom a target zónát, hogy ne a katyusák mellé, hanem rájuk zuhanjanak a raketták. Gyönyörű lett, ráadásul nagyon tökös lőszer, ezért kevés is elég belőle, hogy minden elpusztuljon a környéken.
10961 levél
Válasz 09.09.15. 08:02 #440
Lacko
A C.S.A.P.D.A-t azonnal fordítsátok vissza T.R.A.P.-nek. Az egy betűszó, ami nem csapdát jelent!!!

(Sajnos azóta se tudok regisztrálni és bejelentkezni az ArmAHu-ba.)
104 levél
Válasz 09.09.14. 18:12 #439
tpM91
1.03-ról beszélsz? 3-an kijavítottuk/juk amit lehet és bekerült az 1.03-as patchbe. Itt a topikja ArmAHun...
http://armed-assault.hu/
6448 levél
Válasz 09.09.14. 15:29 #438
Sabar
Dehogy, nem kell külön, kösz, arra céloztam, hogy egyesével nem kell majd vele foglalkozni
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.14. 15:04 #437
Lacko
Teljesen jogos a kifakadásod.
Én úgy tudom, hogy létezik egy GermanToEnglish fordító (mivel a német verzió sokkal előbb jelent meg és sokan azt vették meg, még amerikából is) Ezt állandóan frissítik a patchek miatt. És ez lehet, hogy vissza-angolosítaná a miénket is, de én még nem mertem kipróbálni. Egyelőre szenvedek vele.

Én szerintem már nem fogom a küldiket egyenként kirakni, csak így egyben a kampányba. De ha ez gond, akkor szólj csak és mégis kivételt teszek. Általában nem gond, mert endmission-nek továbbléphetsz. De pont ahol most tartok, ott ez nem működik. Mivel az endmission az az 1. számú befejezést aktiválja. Csakhogy a negyedik küldi kétféle képpen érhet véget: 1 vagy 2. és így a kettest nem tudnád tesztelni. De ez mondjuk még nem élő probléma, mert ott még nem tartok, csak a 4. küldiig vannak benne.
6448 levél
Válasz 09.09.14. 14:23 #436
Sabar
Igen, a lángszórós-bajonettes sztori

Akkor ez az egész így egyben, ami eddig megvan? Ne egyenként pakoljam mostmár be.

Szerk.: nincs valami megoldás, hogy a kiadó által fordított marhaságokat valahogy javítsuk? Valami kontakt? Kétségbeejtő a magyar fordítása a játéknak. Nemcsak a sablon reakcióknak, a sztori feliratozása is ijesztő.

De a kedvencem (ez csak úgy, fordítástól független):
- Látott valami szokatlant mostanában?
- Két nyugati helikopter, egy nyugati APC...

Jó, ide nehéz mindig életszerű szöveget írni, de amikor a város közepén megkérdezed, hogy melyik a legközelebbi város, és mondja a város nevét, ahol vagy és hogy "nem messze innen".

Egyébként az irányok jelzése borzalmas. Az OFP-ben a "at 12 o'clock" nagyjából megbízható volt, mert tényleg arra kellett keresnem, de ha most azt mondják, hogy "nem messze előttem", meg "mögöttem", akkor mindig meg kell néznem a térképet, hogy tudjam, hol van a jelentett ellenség

Bocs, most csak úgy kifakadtak ezek
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.14. 11:19 #435
Lacko
Elneveztem a kampányom és össze is csomagoltam egybe: Chesty Puller

(Sabar, ugye tőled hallottam először Chesty Puller-ről? Akkor köszi!)

Most ott tartok, hogy kéne egy olyan küldi, ami akkor lesz, ha megtagadja a USMC parancsnoktól kapott parancsot a játékos és segít a CDF-nek. Ebben az lesz, hogy le kell sniperrel lőni egy ruszki tisztet. Nem akarom túlspilázni a dolgot. Valószínüleg az ACM modulra hagyom, hogy járőröket generáljon a játékos köré és cak a ruszki tiszt környékét csinálom meg. Meg még az is lesz ebben a küldiben, hogy felfedezünk egy titkos ruszki bázist (elvileg nincsnenek is oroszok az országban) ahol BM-21-ek sorakoznak. És ezt kell lebombáztatni.
És akkor utánna jönne az igazi 5-ös küldi, amit két példányban csinálnék meg. Az egyikben lenne egy brutál Chedaki zárótűz BM-21-ekkel, ami a másik verzióból kimaradna, hiszen azokat megsemmisítettük.
10961 levél
Válasz 09.09.14. 08:52 #434
Lacko
Tudom miről beszélsz, de szerintem ez két különböző dolog. OFP-ben nem várt, amikor ment a sztori dumája, hanem ott a saját dumája miatt várt a tüzér. Viszont az ArmA2-ben tényleg letiltottak mindent, amig a sztori rádiózása megy, addig tök nem lehet semmit csinálni. Azóta már megértettem, hogy miért van ez, de attól még rohadt idegesítő.
6448 levél
Válasz 09.09.11. 15:27 #433
Sabar
Azóta sem jutottam a géphez rendesen, mióta meg akartam nézni a küldiket, csak egyszer egy 20 perc erejéig folytattam a Red Harvestet. Keresem Loptyevet meg a haverját, kíváncsi vagyok, meg lehet-e találni valóban.

Viszont tudjátok, mi csesz fel? Ugyanaz, mint ami az OFP-ben is. Ha tankban ültem, és adtam volna parancsnokként a tűzparancsot, nem tehettem meg, amíg az emberkém nem mondta el az aktuális mondandóját, mint pl. "Enemy machine gunner at 2 o'clock, 100 meters". És ha egy T-80-assal néztem szemben, és piszokul számított, hogy ki lő előbb, akkor az gáz volt.

Most, amikor a francos kékkel kiírt monológok voltak, egy francos feküdj parancsot nem tudok közben kiadni, holott nem egyszer volt, hogy akkor jött valami francos marha fontos sztori, miközben elkezdtek lőni rám
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.10. 10:26 #432
Lacko
Köszönöm a tesztet!

Szóval ebben a partraszállósban is nagyon erős a véletlen. van, hogy az A-10-ek úgy lebombázzák a partot, hogy teremtett lélek sem marad. Van, hogy mindkét bunkernél marad 2-2 ellenség, akik meg tudják tizedelni a helikopterből kiszállókat.

Általában be szokott jönni az a taktika, hogy még a levegőben kiadom a kiszállás parancsot - úgyis csak a földön tudnak kiszállni. Aztán, amikor a helikopter kidob engem, akkor azonnal hasra vetem magam és a puskám távcsövével körbe pásztázok (ilyenkor - még ha én nem is látom a bokroktól - a gép önmagam jelenti az ellenségeket és az embereim leszedik őket.

Balról tényleg jön ellentámadás, eleve a MACE team-nek az a feladata, hogy balról fedezze a partraszállást. Tehát én itt nem szoktam harcba bocsátkozni, rá hagyom a MACE-ra és tűzök jobbra ezerrel.
12857 levél
Válasz 09.09.10. 08:56 #431
konrad
Én is elkezdtem tegnap a küldiket, a Partraszállással! Meg kell mondjam, nagyon hangulatosra sikeredett a helikopterekkel, füsttel, robbanással stb. Sajnos hiába parancsolgattam az embereimnek, rögtön a kiszállás után 3 sebesültem lett, ráadásul - mivel a balszárnyunkon is jöttek a mieink - nagyon nehéz volt megállapítanom, hogy honnan tüzelnek. Aztán elértem a vasúti töltést, ám hirtelen baloldalról kaptunk egy attakot, jól ki is nyírtak! Mivel kezdődött a válogatott meccs, ezért úgy döntöttem, hogy ma folytatom, majd csinálok hozzá szkríneket, a "hagyományos" teszteléseknek megfelelően!

Megint zavaró volt, hogy a hülye AI-m, pont akkor lépett a célkeresztbe, amikor az ellenségre tüzeltem, ráadásul meg kell keresnem a célzógömb rögzítő billentyűt (pontosabban a lélegzet visszatartást), mert kurvára rúgott a fegyver és piszok pontatlanul lőttem!
10961 levél
Válasz 09.09.10. 08:12 #430
Lacko
Tudom, a topik lassan úgy néz ki, mintha az én blogom lenne, de hát ez van. Szóval tegnap tovább folytattam a 4. küldi (loyal) készítését. A BIS-től kapott ötlet miatt kivettem a civil élet modult és láss csodát, tényleg elmúlt a sok error, így már nyugodtan lehetett harcolni. Most viszont azt éreztem, hogy hiába tart elég sokáig a két falu elfoglalása, meg hiába vannak közben kisebb meglepetések, azért ez így még kevés. Így aztán beleraktam még három - kisebb-nagyobb - feladatot a második felére is. Ebből az utolsó kettő ráadásul olyan, amit dönteni kell: azaz csak az egyik elvégezhető és bármelyiket csinálod meg, akkor a másik feladat nem sikerül, de mindenképpen vége lesz a küldinek. Még arra is gondoltam, hogy majd amikor kampányba teszem őket, akkor itt lehetne egy elágazás. Nem nagy, mert ahhoz nincs erőm, de mondjuk ha a nehezebbet választod, akkor kapsz egy bónusz küldetést. De utána ott folytatódna, ahol a könnyebbik feladat után folytatódik. Szóval csak egy kitérő lenne jutalmul.

Meg még azt vettem észre - az első felében a küldinek - hogy olyan sok a véletlen, hogy néha baromi könnyű, néha meg kivitelezhetetlenül nehéz. Ha a saját AI-nk képes kilőni az ellenség BMP-jét akkor elég könnyű, de ha ez nem sikerül, akkor az képes és mind a három rajunkat lemészárolja.


Kedvcsinálónak:
kép
kép
kép
kép
kép
kép
kép itt látszik a Sahrani térkép
kép Farkas Berci rulez.
6448 levél
Válasz 09.09.09. 13:17 #429
Sabar
Ez tényleg marhajól néz ki! Egy apróság hibádzik: majd a madárcsiripelést le kell cserélni mondjuk varjúkárogásra
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.09. 13:00 #428
Lacko
Ez milyen hangulatos AddOn. Karácsonyra beszerzendő.
10961 levél
Válasz 09.09.09. 09:40 #427
Lacko
Azta rohadt! Elsírtam magam a hivatalos fórumban emiatt a hiba miatt, és írt az egyik BIS srác, hogy ez tényleg hiba, de nem a High Command-ban, hanem a civil élet modul-ban. Szóval most kiszedem a küldiből a civil életet és legfeljebb nem lesznek benne összeszart, menekülő civilek a terepen.
10961 levél
Válasz 09.09.09. 07:55 #426
Lacko
Na tegnap már sírtam. A negyedik küldit csinálom és amikor már mi vagyunk a parancsnokai 5 másik rajnak (ebből az egyik egy légelhárító teherautó, a másik meg egy BMP/BRDM trojka) és odaérünk az ellenség közelébe és akkor egyszercsak felugrik egy hiba, ami onnantól végig látszik a képernyőn (persze nektek nem fog, mert ki van kapcsolva, hogy látszódjanak a hibák, de nekem végig ott van és nem az én hibám, hanem egy BUG miatt van) És közben megy minden szépen. Tökre lehet irányítani a csapatokat és elfoglalom a célokat, csak hát borzalmasan idegesítő.
6448 levél
Válasz 09.09.07. 16:37 #425
Sabar
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 09.09.07. 12:38 #424
Lacko
A minikampányomban egyre több humort próbálok beletenni. Pl most a negyedik elején összeraktam egy briefing room-ot, ahol ugye a tiszt elmondja a feladatot. És - nem hiszitek el - de az ArmA2-ben a térképtáblán nem Csernorussz, hanem Szahrani térképe van. Úgyhogy megcsináltam, hogy a tiszt miután elmondj a feladatot észreveszi, hogy rossz a térkép és elkezd dühöngeni, hogy hol a szarban van a térképem?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.