Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 09.09.07. 10:31 #423
Lacko
Nekem az lett, hogy én nem a NAPA-val mentem, hanem a Manhattan-ben lezuhant heliből elvergődtem a CDF-ig. De velük ugyan ez van. Az elején könnyebb: elfoglaljuk az első falut, jön egy HQ BMP, amiből bázist építünk és termeljük a katonákat, meg a fegyvereket (itt jön az amit nem értettem és kérdezem továbbra is, hogy hogy a szarba termelhetek nem a saját rajomba katonát). És aztán el kell foglalni még másik három falut, amiket sikerült is, de két bizonyítékból (amit találni kell) csak egy lett meg, ezért endmission.
A következő küldiben szintén CDF, de itt választhattam, hogy nem akarok parancsnok lenni és magától fossa az egységeket és hihetetlen csatákat vív a két A.I. hadsereg egy csomó (kb 15-20) faluért. Ezt pár óra harc után meguntam és endmission. Ekkor jött egy videó, hogy szuperek voltunk, megyünk haza, anyahajón nagy ünneplés oszt' vége. Nagyon vérszegény. Szánalmas, hogy a hivatalos BIS kampány legnagyobb játékidőt elrabló része a teljesen AI vezérelt Warfare-rel működik. Ez nulla munkát igényel összedobni ilyen küldiket.
6448 levél
Válasz 09.09.07. 10:15 #422
Sabar
OK, este megpróbálok ránézni ezekre is.

Egyébként piszok kiváncsi vagyok, kinek hogyan alakult a történet Manhattan után. Gondolom addig nagyjából ugyanaz.

SPOILER
Én a NAPA-hoz csapódtam, utána foglalgatni kellett a falukat, amiknél egy-egy központi bunker, és pár kisebb homokszák bunker volt, pár UAZ-zal. Aztán az oroszok és a csedakiak néha támadták a központi bázisunkat, illetve vissza-visszafoglalták azt, amiket mi elfoglaltunk. Lehet, hogy az ellen főhadiszállására nagyobb figyelmet kellett volna fordítanunk, mert egyszercsak jött egy rádióüzenet, hogy lerohantak minket az oroszok, fusson ki merre lát. Aztán gyalog indultunk egy kivonási ponthoz, amiről sejteni lehetett, hogy valami nem stimmel. És a végén vár egy kis mozi, amiben csapdába csaltak, de inkább magunkkal vittünk párat, minthogy élve elfogjanak. A Razor csapat MIA lett, a szigeten pedig csúnya, gonosz diktatóra. Game Over. Most kezdtem elölről
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.09.07. 07:29 #421
Lacko
Köszi a tesztet! Jó ötlet az elmenekülni akaró helikopter. Csak az a baj, hogy elég különböző időpontokban érnek oda a jenkik. Én pl az utolsó pár tesztnél - pedig nagyon igyekeztem - mindig később értem őda, mint egy AAV, ami bazira megölt mindenkit a reptéren. Tehát akkor kéne elmenekülnie a helonak, amikor az első jenki a közelbe ér, de akkor meg lehet, hogy a player még messze jár és észre sem veszi. Azért megcsinálom, mert jól hangzik.

Azóta javítottam a küldin sok mindent. Sőt, hogy passzoljon a következőhöz (Force Recon), ezért a reptér elfoglalása után még értünk küldenek egy AAV-t, hogy visszavigyen Komarovo-ba, ahonnan a köv küldi kezdődik.

Amúgy teljesen befejeztem a 2. (Force Recon) és 3. (Rescue) küldit és már 70%-ban kész a 4. (Loyal) is. Szerintem 5 küldi elég is egy mini-kampányba. Ha meglesz az 5, akkor összecsomagolom.

Beachhead
Force Recon
Rescue

161 levél
Válasz 09.09.06. 08:52 #420
erik1818
Kiraly
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
2745 levél
Válasz 09.09.05. 21:06 #419
cygary
Igen!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
6448 levél
Válasz 09.09.05. 20:58 #418
Sabar
Lacko, megnéztem a Beachead-et. Az első próbálkozás során már a parton meglőttek, aztán Komarov elfoglalása után is. Ott végignéztem a földön fetrengve, hogy a kis csapatom mészárolgat, aztán valami robbanástól rám dőlt egy fa is, aztán a csapatom körbeállt és megnézte, ahogy elvérzek

Komarovtól újraindultam. A reptér előtti kis faluban nem volt senki, ez így volt tervezve?

Ja, Komarov után jött egy PK-s teherautó, de a lövészt nagyon hamar leszedték, utána a sofőr szépen lassan odahajtott mellénk, hogy lelőjjük.

A kezdés nagyon durva volt, ahogy az A-10-es megszórta a terepet... Komarov és a kis falu között sokat kellett futni eseménytelenül, de lehet, hogy addigra az ellen máshova ment és elvérzett. Amúgy a hangulat jó volt. Nem mondom, hogy sokkal nagyobb ellenállás kéne, mert akkor anyázós lesz. Esetleg egy elmenekülni akaró helikopter, amikor a reptérre érünk? És egy Stingeres baka?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
161 levél
Válasz 09.09.05. 11:33 #417
erik1818
Ez arma 2 szerver?
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
2745 levél
Válasz 09.09.05. 11:23 #416
cygary
Szedjétek le a TeamSpeak-et és gyertek ide nagyon jó meccsek szoktak lenni esténként, az egyetlen magyar szerver tudtommal. Lényeg a lényeg tegnap 12-en voltunk fenn az AI ellen!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
6448 levél
Válasz 09.09.04. 20:52 #415
Sabar
Bocs, azt kijelentésként értelmeztem. Igazából a csapatirányítós történetnek eddig nem sok hasznát vettem, és gyarló módon nem is emlékszem teljesen, hogy mit hogy kell használni (amikor a legkisebb lurkó az ölembe ült, és elkezdte csapkodni a gombokat, átváltottam hadvezér üzemmódba, alig találtam vissza a Razor-höz). Nem is nagyon foglalkoztam vele.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.09.02. 11:39 #414
Lacko
Kösz Sabar. De lentebb írtam neked kérdéseket az utolsó hozzászólásodra. Illetve azt a kérdést kiegészíteném azzal, amit konrádtól is kérdeztem: hogy neked tetszik ez a nem-csak-a-saját-squadomat-vezetem dolog?
6448 levél
Válasz 09.09.02. 11:30 #413
Sabar
Lacko, majd én is meglesem a küldiket, kicsit elegem van most a sztoriból. Az, hogy a NAPA oldalán végig gurulom az ország déli részét, és minden pontnál kiszedek 2-3 UAZ-t, valahogy most uncsi lett.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 09.09.02. 10:23 #412
konrad
de sajnos a látványból generált repcsik folyton tűzharcba keverednek vele és ki is lövik egy idő után, pedig az az én feladatom volna.

És ha lehúzod a skilljeiket és teljesen lebutítod a repcsiket, akkor is lelövik a silkát?
12857 levél
Válasz 09.09.02. 10:21 #411
konrad
Kérdés: konrad, neked mennyire jött be a kampányban azok a küldik, amikor nem csak a saját csapatodat irányíthattad, hanem Ctrl+Space megnyomása után ilyen kék NATO-jelek jelennek meg és ezek más squadokat jelentenek, akiknek szintén adhatsz parancsot?

Hát Lacko, odáig még nem jutottam el a kampányban, hogy ezt megtehessem, mert még "csak" annál a résznél tartok (3. pálya?), amikor behatolunk Csernogorszkba! De van ilyen az arma2-ben, hogy más csapatot is irányíthatsz? Hát ez kurva jó!

Egyébként ne haragudj, tegnap foci előtt nem volt időm tesztelni, este meg hullafáradtan értem haza, de ma megnézem a bícshedet mindenképp!
10960 levél
Válasz 09.09.02. 08:45 #410
Lacko
Tegnap este nagyon lassan haladtam. A második küldi (Force Recon) második felével bíbelődtem. Egyrészt ennek főleg dinamikusnak kell lennie (azaz a küldi kezdetén még nincsenek meg a baráti és ellenséges egységek. ezek csak később teremtődnek oda). Másrészt szépen el kellett helyezni az ellenséget. Plusz a barátok teremtésével volt egy csomó bajom és végül úgy feküdtem le, hogy azzal el sem készültem. Szóval odajönnek a találkozási ponthoz a pajtik 2 AAV-ben, ki is szállnak, de egyrészt az AAV-k rögtön összetapossák őket, másrészt aztán amikor indulnánk a támadásra, az AAV-k ott maradnak és nem csatlakoznak hozzánk, amire pedig nagy szükség volna.

A másik gond, hogy egy shilkának már a küldi kezdetekor is ott kell lennie, de sajnos a látványból generált repcsik folyton tűzharcba keverednek vele és ki is lövik egy idő után, pedig az az én feladatom volna.

Még azért gondolkodom ezen a második felén..., mert az első fele elég jó lett. Ha esetleg valaki kipróbálta a Beachhead-et, akkor kipróbálhatja a következő rész elejét is, ami már kész van: Force Recon
10960 levél
Válasz 09.09.01. 14:33 #409
Lacko
Várj csak, amit ma adtam (beachhead) az még nem ez: az egy sima partraszállás. Kicsit hasonlít a ArmA1-es harcolós-kampim partraszállósára. Jöttök egy csomóan amcsik és lenyomjátok a parton és beljebb védekező helyieket. Csak itt a fő cél a parttól kicsit keletebbre lévő reptér elfoglalása.

Kérdés: konrad, neked mennyire jött be a kampányban azok a küldik, amikor nem csak a saját csapatodat irányíthattad, hanem Ctrl+Space megnyomása után ilyen kék NATO-jelek jelennek meg és ezek más squadokat jelentenek, akiknek szintén adhatsz parancsot?

Mert épp most tanultam meg, hogy ilyet hogyan kell csinálni és arra gondoltam, hogy most az első két küldiben hadnagyként vezetsz egy rajt, de mondjuk a 3. vagy a 4. küldiben téged neveznek ki 2 másik raj (összesen három raj) tartalmazta szakasz vezetésére... Csak kérdezem.
12857 levél
Válasz 09.09.01. 11:11 #408
konrad
Aztán valamit elszartam és egyre több repcsi lett az égen - ami jól nézett ki, de - lejöttek alacsonyabbra és elkezdték gépágyuzni a nekem odatett ellenségeket.

Na ne, odarendelted a fél amerikai légierőt???

Kíváncsi leszek a küldire, igyekszem jól végrehajtani!
10960 levél
Válasz 09.09.01. 10:39 #407
Lacko
Kösz. Nem olyan hosszú küldi, mint a sztalkeros.
Viszont tegnap tök sokat pepecseltem a következő küldivel. Mert abban tök sok féle feladat lesz, úgyhogy az hosszabb lesz. De azért nem akarom olyanra megcsinálni, mint a Manhattan, tehát a feladatok egymás UTÁN jönnek, nem pedig össze-vissza.
Tegnap azzal szarakodtam, hogy a küldi közben legyenek az égen USAAF gépek, amik a belső területeket bombázzák, hogy meglegyen a feeling a háborúhoz. Meg persze a magyarázat arra, hogy miért nincs légitámogatás - mivel ezeknek a gépeknek a Csedaki tankokat kell támadniuk messze északon.
Aztán valamit elszartam és egyre több repcsi lett az égen - ami jól nézett ki, de - lejöttek alacsonyabbra és elkezdték gépágyuzni a nekem odatett ellenségeket. (pont mint konrádnak a helikopter) Szóval jó kis segítség volt, csak éppen nem ezt akartam.
De végül megoldottam.

A másik, hogy vannak benne ilyen hírszerzők, akiket meg kell óvnom, hogy nehogy meghaljanak vagy megsebesüljenek, vagy tönkre menjen a Humvee-jük, mert ha nem tudnak odajönni, ahol én vagyok, akkor megakad a küldi. Na ezt nem tudtam megcsinálni. A régi OFP/ArmA-ban, ha nem a player halt meg, hanem egy másik karakter, azt simán fel lehetett támasztani, de most már nem. Ez persze realisztikus, csak éppen szívok vele. Most csak reménykedhetek benne, hogy odaérnek épségben a hírszerzők...
(bár most jutott eszembe, azt még megcsinálhatom, hogyha valami miatt nem jönnek oda, akkor azt mondja a HQ, hogy útközben meghaltak és semmisítsem meg a csomagot, amit át kellett volna adnom és mehet tovább a küldi - na ez nem is rossz.)
12857 levél
Válasz 09.09.01. 10:02 #406
konrad
Oké Lacko, zip lementve!!! Akkor megnézem ezt a küldidet!
10960 levél
Válasz 09.09.01. 09:57 #405
Lacko
konrad, ha lehet kérnem ne a másik (Pirjod) küldetést nézd meg, hanem inkább az újat: a Beachhead-et. Mert úgy néz ki ebből lesz egy olyan mini-kampány, mint az Afternoon-os volt. Szóval nincs hatalmas sztori, de mégis összefüggő küldik. És hát szerintem jobbak is lesznek, mint ezek az első próbálgatások. Na és persze ennek jobban is kell a tesztelés...
12857 levél
Válasz 09.09.01. 09:49 #404
konrad
Na, akkor nem csak én tapasztaltam azt a vibrálást az ugrásnál: azt hittem, hogy nekem szarakodik a kártyám vagy valami hasonló!

A heli "túl tökéletes" volt! A leszakadó vezetéket én is láttam, de szerencsére a kerítéshez közelebb álltam, így nem esett a nyakamba! (Kár, hogy ezt a pillanatot nem szkríneltem ki!) Bár állatvédőnek tartom magam, de elég látványos volt, amikor az ott bóklászó német juhász eb a robbanáskor elszállt, mint a győzelmi zászló! A srácok meg azért nem sérültek meg a vezetéktől, mert ekkor mindegyik még az utcán kevergett, nem voltak bent az udvarban.

Egyébként a végső robbantást kétszer próbáltam a végén, mert egy bombával nem sikerült, mind a kettő kellett neki.

A fegyó az tetszett, bár igazán "pontosan" lőni csak fekvő helyzetből tudtam. Egyszer azonban rémbóztam: nem sajnálva a skulókat, állva soroztam őket, persze csak arra volt jó, hogy kicsit beparázzanak!

Ma este foci előtt megnézem a másik küldidet!

Jajj! Most nézem, hogy a statisztikai tábla helyett a robbanás képet linkeltem be! Na mindegy, délután pótolom, mert lementegettem őket a gépemre!
10960 levél
Válasz 09.09.01. 07:34 #403
Lacko
Konrad, nagyon köszönöm a leírást és a véleményeket!!!

1., Az eleje sajnos tényleg kicsit uncsi, mert az ugrás miatt jó nagy területen szóródnak szét az emberek és nem akartam, hogy egyből kinyírják őket, ezért ezen a szakaszon nem volt ellenség. De az első falu után már elég folyamatosan voltak.

2., Sajnos a HALO jump-nál (amikor ugye a zuhanást ernyőnyitás nélkül csinálod és csak közel a földhöz nyitod ki az ernyőt) én is tapasztaltam ezt a villogó, rázkodó szart, de fogalmam sincs, hogy mi okozza. Mert az eredeti BIS-es függvényeket használom. Ők szartak el valamit.

3., A heli ilyen jól támogatott? Ez szuper, mert nekem csak röpködött fel alá és nem segített semmit. Azon azonban csodálkozom, hogy úgy megsorozott, hogy baráti veszteséget okozott. Ott inkább én lehettem a ludas (bár teljesen ésszerű): mert ha sérülést okozol a két trafó közül valamelyiknek, akkor a hozzá csatlakozó magasveszültségű vezeték is lezuhan (ezt én triggereltem) és ez szokott veszteségeklet okozni a sajátok között. Ezért is írtam egy csomó figyelmeztetést, hogy csak akkor robbants ha nincs a vezeték alatt haver. Csakhogy a heli megsorozta a spetznaz-ok miatt a trafót, amitől az egyik megsérült és leszakadt a vezeték. Szerintem...

4., Engem is zavar a célkeresztbe futó saját haver. De szerintem ez elég életszerű, hogy vigyázni kell. Főleg a te karakterednek, mert ugye mi most támogató géppuskások voltunk (hogy tetszett a fegyver?).
12857 levél
Válasz 09.08.31. 19:14 #402
konrad
Javítás:

"Most már óvatosabban, közeledtünk a gyár és az újabb kisvároska felé, de váratlanul újabb lövéseket kaptunk és immáron másodszor kaptam lövést."

és immáron másodszor kaptam lövést.

Még annyit az alábbiakhoz: nagyon zavar, hogy ezek a drágalátos bajtársak nemegyszer belerohannak a tűzsávomba, állandóan hisztizve, hogy "seize fire, seize fire"! Én meg gondolom magamban: tudom bazmeg, de akkor ne előttem ugrabugrálj...
12857 levél
Válasz 09.08.31. 18:51 #401
konrad
STALKER Missionby Lacko

A feladat egyszerűnek tűnik: a rajunkkal - egy, az ellenség által ellenőrzött terepszakaszon - el kell jutni egy kisvárosba, ahol a trafóállomást kell megsemmisíteni!

Az ejtőernyős landolás jól sikerült, majd a szórványos lövöldözések mellett megkezdtük a közeli kisvárosba történő beszivárgást. A rajparancsnok néhol kissé körülményesen vezette a rajt, de ezen a részen belecsöppentünk az első csetepatéba. A "fő utca" végén próbálták megakasztani az előrenyomulásunkat, de szerencsére a a jól irányzott lövések megtették hatásukat. Az egyik férget én vágtam telibe! Jobbra kanyarodva még igyekeztük az épületek környékét tisztogatni - míg én kihúzódtam a jobbszárnyra! Az utca végéről lövések dördültek, csak úgy süvítettek a lövedékek, míg megláttam a tűz forrását: a figura hamar fűbe harapott! Jött a fülemre az ukáz, így visszatértem a rajomhoz.

Ahogy kiértünk a nyílt terepre jobb oldalról egyszer csak lövések csattantak fel. Tüzelőpozíciót felvéve, sikeresen akasztottuk meg a támadásukat. Folyt a vér rendesen...

A kisebb dirr-durr után, a fák takarásában jobbra tartva mentünk tovább, aránylag zavartalanul. Nem sejtettük, mi vár ránk...

Újabb mezőre érve, a messzeségben feltűnt egy gyár, körülötte házak, de még arra sem volt időnk, hogy betájoljuk magunkat, rohanó alakokra lettünk figyelmesek, majd kemény tűz alá vettek minket. Hasalás, tűzpozíció, scoop és viszonoztuk a tüzet! Kemény kis csata lett belőle, amelynek eredményeképpen kaptam is egy lövést, de egyik bajti "leápolt"! Alighogy rendbe jöttem, felkúsztam a töltésútra, egyszer csak baloldalról jött az áldás: előttem éppen egy géppuskás sunyizott volna, de lekaptam, majd egy tiszt futott be balról a célkeresztbe... Ő sem úszta meg!

Most már óvatosabban, közeledtünk a gyár és az újabb kisvároska felé, de váratlanul újabb lövéseket kaptunk és immáron másodszor kaptam lövést. Körülöttem mindenhol jajgatás, egyre több bajtársam kapott lövést, még azt is hallottam, hogy az ellenség specop sniper-ei lőnek minket. Reménytelennek tűnt a helyzet, ugyanakkor felcsendült egy helikopter hangja: hál'istennek a mieink segítettek be, megtizedelve az ellenséget, de sajnos két bajtársat végleg elveszítettünk.

Újból kaptam egy "kötést", majd míg a többiek az utcát tisztogatták, én hátulról közelítettem meg a gyárudvart: mihelyt beértem, irdatlan sorozattüzet okádott a helikopterünk! Robbant ott minden, Ural, emberek, német juhász... Annyira "jól sikerült" a gyár elleni légi attak, hogy a megmaradt bajtik is kaptak a sranpnelekből, mindegyik megsebesült! Végre megtaláltam a végső célpontomat, majd egy gombnyomás és BUMMMM!!! A trafó állomás eltűnt. Még visszamentem a gyárudvarra, hogy a társakon segítsek, ahol még egy fekvő ellenség ólálkodott, kilőttem és feljött a statisztikai tábla

Bár egyszerű kis küldiről van szó, nekem tetszett. A parancsnok AI néhol rohadtul óvatoskodó, körülményes volt. Kissé dinamikusabbá tehetted volna Lacko, ha kevesebb a statikus ellen, mert úgy vettem észre, hogy sokan csak álldogáltak, várva, hogy lelőjük őket. Nem tudom hány triggert tettél le, de a pálya eleje is mozgalmasabb lehetett volna. Ott, az utolsó város előtti csetepaté az már nagyon király volt! Bár hogyha a fokozatosságot nézzük, összességében nem lehet egy szavam sem.
Viszont egy érdekesség: lehet, hogy bug vagy mifene, de amikor kiugrottam ernyővel, az egész képernyőm le-föl ugrált és vibrált. Alig tudtam odakormányozni magamat a jelzőfüsthöz, de amint földet értem, megszűnt ez a borzalom... Nem tudom mi lehetett?!

7/10

126 levél
Válasz 09.08.31. 16:03 #400
JimmyHD
És még ilyen 1GB-os,és néhány 100Mbos(legkisebb) töredezett fájlok vannak az addonoknál,és ezekkel nem tudok mit tenni,töredezettségmentesítővel próbáltam,de nem tudott vele semmit csinálni,ezt kipróbáltam külön mentesítővel is,olyannal ami nincsen beleintegrálva az XP-be.És ezek a fájlok akkor lesznek töredezettek amikor felteszem a patcheket,legalábbis így vettem észre.
126 levél
Válasz 09.08.31. 15:57 #399
JimmyHD
Azt nem tudja valaki hogy miért szar a hang?amikor többféle hang hallahtó pl:helikopter,lövések,vagy többen lőnek akkor a hang ilyen sercegő,és néha el is megy,nem régóta van ez a probléma,sound blaster audigy-m van.A fegyvereknek ilyen vízipisztoly szerű hangjuk van,és már kurvára idegesítő,ja és még mély hangoknál szokott ez előfordulni,mint pl tankban.
10960 levél
Válasz 09.08.31. 13:30 #398
Lacko
A másik, ami egy kérdés: szóval én ezt az egész Hadviseléses dolgot nem értem. Mondjuk én nem a NAPA-val mentem, hanem a CDF-fel, de gondolom tök ugyan az: van a Razor Team és ha átváltasz stratégiai módba, akkor 2-3 kék NATO-ikonnal jelölt csapatom a helyiekből. ezeket irányíthatom. ez oké. Aztán építhetek bázist és gyárat. Ez is oké. Aztán feltölthetem a saját csapatomat (azaz Razor-t) a gyárból extra gyalogosokkal: AT, medic... stb. Később BTR vagy T-72 is jut. De nem tölthetem a többi rajt. Tehát a kék NATO-ikonnal jelölt rajok szép lassan elfogynak és kész: maradok egyedül a végtelenségig tölthető Razor Team-mel. Így meg nem lehet normálisan taktikázni és az egésznek nincs értelme.
10960 levél
Válasz 09.08.31. 13:24 #397
Lacko
Tudom mit érzel. Én a Manhatten utáni küldiben tapasztaltam meg ezt. Van egy ilyen sunyi megoldása a BIS-nek arra, ha a kampányában/küldijében nem ott vagy, ahol szeretné: kiad egy ilyen hangot és mindenképpen meghalsz.

A te esetedben az történhetett, hogy - mint korábban írtam az ArmA2 gépigénye miatt minimalizálják a kint lévő egységek számát - tehát nincsenek hatalmas csaták. Ami azt jelenti, hogy ezeket a teremtett katonákat ha meghaltak, ki is törlik. De persze nem csak a katonákat, hanem a járművüket is. (Ha esetleg emlékszel az én legutolsó ArmA1-es küdimre (Pig Bay) ott is az volt, hogy csak a katonákat töröltem ki, ha meghaltak, de a járművüket nem, ami azt eredményezte, hogy fél óra elteltével roncstemetővé vált a part, ami ugyan úgy lefogta a CPU-t, mintha ezren harcoltak volna.

Na most a BIS leellenőrzi, hogy a player benne van-e a kjárműben, amit épp ki akar törölni és ha igen, akkor megöli. Ez mondjuk a legszarabb megoldás. Még én is (pedig én nem vagyok a BIS) úgy csináltam, hogy csak azokat a hullákat töröltem ki, amik több, mint 50 méterre voltak a playertól. Tehát semmiből nem állt volna, hogyha a player benne ül egy ilyen járműben, akkor üsse kő, nem törlik ki.
6448 levél
Válasz 09.08.31. 13:11 #396
Sabar
Az elmúlt pár napban sikerült sokat haladnom a játékkal, most már a NAPA oldalán a kisvárosokat szabadítom fel lelkesen. Amikor eljöttünk Manhattanből, akkor egy igazi, eredeti OFP fílingű meglepetés várt a helikoterúton, amiről itt nem olvastam... nem akarom lelőni a poént.

Viszont tegnap tapasztaltam valamit, ami először felidegesített, aztán kikészített, és aztán megnevettetett:

Az egyik falu elfoglalásakor kiszúrtam egy gránátvetős UAZ-t, ami üresen állt a falutól nem messze. Mivel jött két-három BTR, ami folyamatosan cafatokra lőtt RPG híján, gondoltam, majd ezzel adok nekik. Beállítottam a helyére, lesben álltam. Egyszercsak elfutott előttem egy megmaradt, bújkáló orosz, lelőttem. Abban a pillanatban felrobbant az UAZ, én visítottam, hogy critical hit, aztán mint amikor sűvít egy rakéta, és a következő pillanatban "meghaltál". Na mondom, valahol elbújt egy AT, és szivat. Ezt a fenti történetet vagy 10x eljátszottam, mert annyira ragaszkodtam az UAZ-hoz (más esély nem volt a BTR-ek ellen.). Aztán visszatöltöttem a falu elfoglalásának az elejét, és a BTR-eket nem megvárva elszeleltem. Sokkal később egy BMP-2-ben tapasztaltam meg azt, hogy ha kilövöd a lövészt egy UAZ-ból, akkor a sofőr elszelel, de az UAZ megmarad. De ha kilövöm a gyalog menekülő/harcoló sofőrt vele robban az UAZ is! Tehát valahányszor én, vagy az egyik emberem a faluban lelőtte a menekülő orosz sofőrt, egyúttal felrobbantotta az UAZ-omat. Hogy ez egy BUG-e, vagy szándékos, hogy ne cserélgethessem a járműveket, nem tudom, de ennyit rég anyáztam és röhögtem a monitor előtt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.08.31. 11:19 #395
Lacko
12857 levél
Válasz 09.08.31. 11:16 #394
konrad
Lacko! Elkezdtem tesztelni az egyik, Stalker küldidet! Képes beszámoló coming soon...
10960 levél
Válasz 09.08.31. 08:49 #393
Lacko
Megcsináltam komplettre a partraszállós küldimet. Akit érdekel az letöltheti innen. És annyira megtetszett, hogy lehet, hogy kampányt csinálok belőle. Tegnap már elkészítettem a következő küldi 2/3-át. Az talán még ennél is jobb lett.
Remélem hamar kész leszek vele teljesen és akkor azt is kiteszem nektek.
10960 levél
Válasz 09.08.31. 08:44 #392
Lacko
Hát azért mindent én se tudok. A Warfare (hadviselés) modult egyáltalán nem ismerem. Sőt ezt még a játékos oldaláról se nagyon értem (pl a kampány utolsó küldijeit). De ha tudsz angolul, akkor ajánlom az ofpec.com oldalt, ahol mindent megtudhatsz ezekről.
126 levél
Válasz 09.08.28. 16:08 #391
JimmyHD
Lacko,és mi a helyzet az egészség modulokon kívül?pl vannak bonyolultabb modulok is,pl a hadviselés,na ott mit kell csinálni hogy rendesen működjön,mert letettem a közelembe,szinkronizáltam,és töltés után visszalépett és nem csinált semmit,le kellett állítanom a játékot a ctrl+alt+del kombinációval.
10960 levél
Válasz 09.08.27. 13:26 #390
Lacko
Ja és még valami. Ebben az új partraszállós küldiben volt, hogy amikor elfoglaltuk a parthoz legközelebbi falut, jöttek a helyiek visszafoglalni. Elég sokan jöttek, de mi sem voltunk kevesen, ráadásul mi védtünk, tehát jobb helyzetben voltunk és kaszáltuk őket, mint atom. Aztán egyszercsak látom a scope-omban, hogy egy ellenséges raj két utolsó megmaradt katonája lehajol, mint amikor a sebesültet gyógyítják, de nem, hanem letették a fegyverüket a földre. Sajnos az egyikük nem volt elég gyors és az egyik emberem fegyverletétel közben agyonlőtte, de a másiknak sikerült: lerakta a fegyvert és tarkóra tette e kezét. Most gyalogos voltam, úgyhogy odamentem hozzá, de semmi. Sajnos nem lehet secure-olni, vagy hátraküldeni. Ott áll, mint egy hülye a küldi végéig... De azért jópofa ez.
10960 levél
Válasz 09.08.27. 09:06 #389
Lacko
Na tegnap játszogattam kicsit. Elkezdtem egy új küldit készíteni, ami olyasmi lenne, mint az Afternoon-os kampi (tehát nincs sztori, de összefüggő küldik). Na és most a partraszállós részt csináltam. Nagyon látványos lett. Amíg haladunk a seahawk-okkal az anyahajóról a partra - alattunk az AAV-k úsznak - és egy Huey elkezdi rakétázni a parton a védelmet, miközben oldalról beúszik két A-10-es varacskosdisznó és porig bombázzák a partszakaszt. Aztán szépen leszállunk de közben az AAV-k is elkezdik gránátozni a parton vélt (mert már rég megsemmisített) géppuskafészkeket és száll a füst, meg a por. Közben kiugrálunk a helokból, akik visszafordulnak, mi meg elindulunk a parton befelé...
10960 levél
Válasz 09.08.26. 10:48 #388
Lacko
Vigyázz, mert három ilyen elsősegélynyújtó modul is van és már nem emlékszem melyik kell, úgyhogy legjobb ha mind a hármat leteszed.
Szinkron: kijelölöd oldalt a szinkront (a modul felett van valamennyivel) aztán ráklikkelsz a lerakott modulodra de nem engeded fel az egér gombot, hanem húzod egészen az egységig, amivel szinkronizálni akarod.
Ahhoz az egységhez (ember) húzd, aki a te csapatod parancsnoka. Ha te vagy a parancsnok, akkor magadra.

Nem kell újraindítani semmit.

126 levél
Válasz 09.08.26. 10:41 #387
JimmyHD
Mit is mondtál hogyan kell szinkronizálni Lacko,összekötöttem a modult magammal,vagy mindenkivel kell?és újra is kell indítani(a modult)?
Bocs,de nem sokszor szerkesztettem eddig küldetést,sőt,még 1 játéknál se,ez az első,nem hiába.
10960 levél
Válasz 09.08.26. 10:13 #386
Lacko
A fegyvercsempészt én úgy kaptam el, hogy mentünk valahova helibel és egyszercsak elkezdtem beszélni, hogy "megvan a fegyvercsempész". Néztem nagyot, aztán külső nézetre váltottam és láttam lent a földön egy fehér autót... A hülye trigger akkor is beindul, ha 1000m-rel felette szállsz el. Na egyből mondtam a pilotának, hogy itt kiszállnánk, és oda is mentünk és az autó meg volt lőve, a fószer meg halott volt, úgyhogy nem volt nehéz. De szerintem ez a sok véletlen miatt volt. Pl amit te is írtál az Uralról... Na ezt elmondom, csak hogy értsd:

Szóval az ArmA2 nagyon sok procit zabál és ezért nem lehet benne túl sok egységet letenni, emiatt kitaláltak egy olyat, hogy ACM (ambient combat modul) amit te is betehetsz a küldieidbe: ez azt csinálja, hogy ahol épp a játékos van, oda varázsol egy kis háborút, de ha arrébb mész, akkor ezeket törli. Na most az az Ural is ilyen lehetett. Meg az, hogy a fegyvercsempész halott volt. Mert jártam korábban arrafelé és akkor biztos odavarázsolt jenki katonákat, akik szétlőtték a fószert, aztán, amikor elmentem onnan, akkor ők már eltűntek.

Hát ez jó is meg rossz is.

Van amikor tetszik a manhattan filozófiája, de leginkább utálom: sok feladat és össze-vissza vállalható és minden mindennel összefügg. Én mint küldi készítő, nagyon jól tudom, hogy az ilyen rohadt összetett küldikből csak hiba lesz, mert nem lehet megcsinálni tökéletesre. Ezért jó a kampány, mert az lehet bonyi, de egy küldi ne legyen ennyire sokrétű szerintem, mert valami el fog romlani, mint neked a Mi-8 most.
Maga az ötlet teszik, de kivitelezhetetlen: mondjuk nekem mákom volt és már másodjára sikerült megcsinálnom az egész Manhattant, de azt hiszem ez tényleg szerencse volt.
6448 levél
Válasz 09.08.26. 09:45 #385
Sabar
Igen, igazad volt, helivel sokkal egyszerűbb, végül én is rájöttem. Az zavart meg eleinte, hogy a magyar fordítás mindent kimentésként/kivonásként kezel. Ha mész, ha jössz.

Azt a vacak fegyvercsempészt még én sem találom. Viszont egyszer ráakadtam egy ellenséges Uralra, de mire letetettem a helit, eltűnt.

Az viszont marha látványos volt, amikor egyszer az értünk jövő helit az erdőből kilőtt rakéta lekapta! Persze ment a reload...

Van egy küldi, amikor egy lezuhant Mi-8 legénységét kell kimenteni, illetve a terepet biztosítani. Azt egyszer kaptam meg még az elején, azóta újrakezdtem a Manhattant kétszer. Szándékosan nem bántom azt a csedaki megfigyelő posztot, hiszen ha leszedném a Sztrelás ürgét, nem várhatnám, hogy lelőjje vele a helit. De azóta a Mi-8-as csak repked felettük, mintha ingerelné őket, de semmi.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.08.26. 07:48 #384
Lacko
Sabar, csak miattad megnéztem tegnap a manhattan-t és tényleg nem egyszerű a szállítmányozás helo-val. Jól átvariálták a patchek alatt...
De megvan!!!!

Szóval bent vagy a heliben
1., előveszed a térképet
2., megkeresed ahova menni akarsz és oda helyezed az egeret (és el ne mozdítsd!)
3., lenyomod a space-t
4., görgővel kiválasztod a legalsót (kommunikáció)
5., görgővel kiválasztod a Támogatást, azon belül a Szállítmányozást

Amint (a görgővel/középső gomb) megnyomtad a szállítmányozást, el fog tünni a menü és megjelenik azon a helyen, ahol az egered áll egy jel, hogy akkor most ide fogunk repülni.

Rohadt macerás lett.

De hidd el sokkal jobb helivel csinálni azt a küldit, mint Humvee-val, mert sokszor az idő is fontos. Éppen az idő miatt, néha előre gondolkozz és már akkor hívd vissza a helit, hogy vegyen fel titeket, amikor még 5-6 percig az adott feladattal vagy elfoglalva, mert ennyi idő úgyis kell neki, hogy érted jöjjön.
10960 levél
Válasz 09.08.26. 07:43 #383
Lacko
Jimmy, be kell tenned a küldidbe egy Modul-t, aminek az a neve, hogy elsősegélynyújtás. A modulokat jobboldalt találod meg a szerkesztőben. És aztán ezt a letett elsősegély nyújtást kell szinkronizációval összekötni a saját csapatoddal.

Szóval nem csak a hadjáratban van haldoklás és vonszolás, hanem a sajátokban is. Az én összes küldimben is van.
126 levél
Válasz 09.08.25. 19:45 #382
JimmyHD
Igazából olyan nagy harcba nem kell részt venni ha megadást akarsz látni,én először a nagyon nagy "jó" fiús amerikai kampánykörúton láttam megadást,az anyahajós eligazítás után(legelső),amikor helikopterrel elszállítanak titeket a célponthoz(faluhoz),ahol fel kell robbantani egy generátort,és bizonyítékokat kell keresni,na ott több gerilla is megadta magát,de egy tiszt vonakodott,de az nagyon nagy hangulatromboló szerintem,hogy csak hadjáratba tudsz haldokolni,és másokat vonszolni,vagy téged vonszolnak,én legalábbis még egyszer sem láttam a saját küldetéseimben ilyet,vagy máshol(1-2 perc alatt összedobható küldetésekben(varázslóval))
12857 levél
Válasz 09.08.25. 14:56 #381
konrad
Nahát! Megadja magát az ellenfél? Hát ez kurva jó, még nem találkoztam vele, igaz olyan nagy csetepatéban még nem vettem részt!

Na majd figyelem! Este - a Debrecen meccs előtt - megkuksizom a küldetéseidet!
10960 levél
Válasz 09.08.25. 14:06 #380
Lacko
Nem acélból, hanem titánból! A szovjetek elképesztő marhaságokat csináltak, hogy igazolják, hogy civil ipar is van náluk, nem csak katonai: például kerti ásót titánból 5 kopejkáért. Nagyanyám azzal ás már 50 éve és még csak egy karcolás sincs rajta

Na de vissza témához: beülsz a helibe és átváltasz térképre ás ott kell valahogy klikkelni. Már elfelejtettem, hogy hogyan: jobb vagy bal-klikk vagy az altot is nyomni kell?) Mindegy, a tutorial-ok közül a team tutorial legvégén elmagyarázza, hogy hogyan kell helit hívni.
6448 levél
Válasz 09.08.25. 14:00 #379
Sabar
Engem nem szeretett a heli. Egyszer Manhattan előtt még a bázison hívtam, rádiózott, hogy már jön is, fel is szállt mellőlem, és le is szállt mellettem, ahogy kell. De utána nem tudtam megmondani neki, hogy hova menjen, csak a kresztáblákat lőttem a géppuskával kínomban (Itt jegyzem meg, hogy a kresztáblák maguk acélból készültek, szétlőni nem lehet őket, csak kidönteni! de ez legyen a legnagyobb hiba a játékok történelmében.)
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.08.25. 13:23 #378
Lacko
Én még a legelső patch előtt is játszottam ezzel a résszel és akkor is működött. Szóval ennek mennie kell. A kommunikáció menü tök új, eddigi ArmA-ban nem volt.

6448 levél
Válasz 09.08.25. 13:08 #377
Sabar
OK, majd újra próbálom. Ez még a patch-elés előtt volt, beültünk a helibe, és semmit nem tudtam csinálni semmilyen menüben, vagy a térképen.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.08.25. 12:36 #376
Lacko
Manhattennél ne autóval járkálj, hanem Huey-val. A kommunikáció menü a titka a dolognak (Space gomb) és ott adhatod meg, hogy hova menjen a Huey és aztán ha ott kitesz, akkor visszamegy a bázisra és újra hívnod kell (szintén kommunikáció menüvel), hogy felvegyen és máshova vigyen.
De azért vigyázz rá, ne hívd bele ellenséges tűzbe és olyan helyre kattints, ahova tényleg le tud szállni.

Szerintem most már nem olyan messziről lőnek, mint régen és sokszor nem is találnak el, csak fütyül a fülem mellett. Ez nagyon tetszik. Az is igaz, hogy jól el tudnak bújni a fűben, de a füvön is javítottak, mert ha lehasalsz, akkor a pont előtted lévő fű lehajlik, max a távolabb lévők zavarnak be, de régen a legközelebbi fűtől nem láttál semmit.

Tényleg konrád, akartam mesélni, hogy a sebesülés mellett (amit már te is biztos megéltél) láttam nemrég megadást. Elég ritka, de néha az ellenség megadja magát. Mentem két BMP-3-mal és az erdőből egy csomó gerilla jött (párnak RPG-je is volt) Mi meg aprítottuk őket géppuskával meg ágyuval is, és egyszercsak a másik BMP besokallt és odalőtt egy 100mm-es ágyúval, amitől a legtöbb gerilla meghalt, de ketten megadták magukat. Mondjuk azt nem tudom, hogy ilyenkor mi van, mert nem szálltam ki, hogy biztosítsam a foglyot, és egy idő után a nagy lövöldözésben láttam egy fegyvertelen gerillát ronagálni. De akkor is jó poén, hogy van már ilyen is benne.
6448 levél
Válasz 09.08.25. 12:00 #375
Sabar
Küzdök a játékkal Elég későn vettem meg, úgyhogy az harmadik javítás került fel rögtön. A játék elején még elszórakozgattam, de a Manhattan Project kikészít. Fel-alá rohangálok a Humwee-vel a küldetések között, vagy belebotlok a keresett személybe vagy nem. A legnagyobb vicc az a lent említett lezuhant helikopter volt. Csak a második nehézségi fokon játszom, de még így is piszok messziről leszed az ellen, és sokszor van az, hogy "észreveszem" az ellenséget, közlöm, hogy jó messze van előttem 2 órára, de hiába nézegetek, nem látok senkit. Aztán megnézem a térképet, és mint egy jó tájfutó, elnavigálok hozzá, míg végre nagy nehezen észreveszem.

Azt áruljátok el nekem lécci, hogy az UH-1-est hogy tudom használni? Ha a bázison beülök, akkor örülnek, és megkérdezik, hogy hova menjünk, de nem tudok sehol semmilyen úticélt megadni

(A család jól van, köszönöm, mostmár két iskolásunk lesz + egy totyogó, úgyhogy fejleszteni kell a logisztikai részleget )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 09.08.24. 17:06 #374
konrad
Hello Sabar Bajti!

Végre előkerültél! Már azt hittem, hogy Afganisztánban ragadtál vagy vmi ilyesmi! Remélem minden ok. és a család, porontyok is jól vannak!

Kíváncsi leszek a véleményedre a játékot illetően!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.