Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 09.07.01. 09:28 #273
Lacko
Na, nem egy nagy etwas. De ez egy kerek, egész küldi. A player csak beosztott, de válthat parancsnokra is ha akar.
És az a feladat, hogy át kell törni néhány falun, és eljutva a célig, fel kell robbantani egy elektromos trafó-központot.

Innen lehet letölteni.
10960 levél
Válasz 09.06.30. 10:49 #272
Lacko
ArmA2-ben? Igen, csináltam.
De még nincs olyan állapotban, hogy megoszthassam.
Például a Briefing, az megváltozott és ezért még nem csináltam hozzájuk briefinget.
12 levél
Válasz 09.06.30. 10:42 #271
Joces
Lacko,nem csak egyedül akarok ugrani természetesen,hanem többedmagammal.
Úgy értettem a scriptet,hogy repülőben kezdve egy megadott terület fölött
ugrás.Te csinálátál már küldiket?Vagy még ismerkedsz vele?
1989 levél
Válasz 09.06.30. 10:38 #270
georgee
De, azt irtam pont. Csak nehany "bush" marad meg.
A beallitas a kepnel meg ugy volt, hogy:

Texture detail: Normal
Video memory: Normal
AF: Normal
AA: Normal

Terrain detail: Very Low
Object detail: Very High
Shadow detail: Very High

PPE: High

1280x1024 az Interface es a 3D is. (Amugy ennek nem tudom mi ertelme, hogy kulon lehet allitani hisz ha leveszem a 3D-et nagyon homalyos kepet kapok)

Ahogy meg most jatszhato beallitas mellett nez ki az se veszes. Lovok majd arrol is azert...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 09.06.30. 10:27 #269
georgee
Tudom. Az lenne a PP *PostProcess* Ez is sok fps-t hoz.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
12857 levél
Válasz 09.06.30. 10:04 #268
konrad
Ha a terrain-t lehúzód tökig, akkor nem tűnik el a fű? Mert mintha a képen nem látnám az aljnövényzetet! Amúgy tényleg jól néz ki a képed: megadnád a beállításokat egy linkelt képpel, kipróbálnám én is!
10960 levél
Válasz 09.06.30. 09:53 #267
Lacko
Azért, mert az 1.0-ás (az egyébként dugig volt bugokkal). És ami megjelent angolul, magyarul, az már 1.01-es.
22 levél
Válasz 09.06.30. 09:52 #266
maxim01
Nekem még nem volt fent a patch de már akkor sem működött.... Azt mondták tegyem fel az 1.02 patchet, de az sem javította ki úgyhogy nem a patch a rossz az biztos... A német verzió volt meg ezelőtt ott nem volt semmi gond ezzel a pályával!
10960 levél
Válasz 09.06.30. 09:40 #265
Lacko
Az elmosódást is ki lehet kapcsolni.
1989 levél
Válasz 09.06.30. 09:30 #264
georgee
No kiprobaltam. Eleg jonak tunik. A hihetetlen meg az, hogy 1024-ben AA nelkul meg normal beallitasok mellett PP-et kikapcsolva jatszhato ezen a szar gepen (AMD 2800+, Ati 2600XT, 2 Giga ram) A titka, az, hogy a terrain reszleteseget le kell venni very low-ra (ez jelenti tobbek kozt a fuszalakat, bokroka a talajon) es igy rengeteg FPS-t lehet nyerni.
Lottem egy kepet fordulas kozben max grafikan mar amit gepem enged maxon. Eszmeletlen milyen jol nez ki. Bar ez a homalyos kep es elmosodas eloszor furcsa volt.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 09.06.30. 09:15 #263
Lacko
Légicsapás működött már valakinél? Van egy olyan küldi a hivatalosok között, amiben kérhetünk légicsapást (meg valahol máshol is találkoztam vele - ja emlékszem egyszer a SOM adott ajándékba, amiért megoldottam az egyik feladatot) kértem is egy megadott helyre, jött is két vadászbombázó és röpködtek, de nem dobtak le semmit. Egyik esetben sem.
10960 levél
Válasz 09.06.30. 08:10 #262
Lacko
Nem. ez nem igaz. Olvasd el a nemzetközi forumokat. Mindenkinek ez a gondja, a német és az angol verzióval is. Azért mert ezt a bug-ot a patch tette bele, ami más bug-okat javít.

Amíg nem volt fenn a patch, addig a hivatalos magyar verzióval simán ment ez a küldi. Csak a vége nem... De az se a magyar hibája.
22 levél
Válasz 09.06.30. 07:59 #261
maxim01
Lacko
Nekem is ez volt a gondom az eredeti játékkal, beszéltem a kiadóval is nem tudják mi az oka...
Az viszont érdekes, hogy amit torrentről letöltöttem az meg működött csak az eredeti magyarral van ilyen gond!
10960 levél
Válasz 09.06.30. 07:52 #260
Lacko
Feltettem a legújabb (update-elt) 1.02-es patchet és újrakezdtem a kampányt a Manhattan utántól és most nekem is beszarik a Gangland (Lepusztult terület)-nél. Az elején már el se indulnak az embereim. Hiába hívom vagy küldöm őket. Ha átváltok magasabb parancsnoklásra, akkor a többi rajt simán tudom küldözgetni, de a Razor team meg se moccan.
10960 levél
Válasz 09.06.30. 07:42 #259
Lacko
Mit értesz ejtőernyős script alatt?
Mert ernyőzni úgy tudsz, hogy kiugrasz egy repülő objektumból.

Ha a HALO-ra gondolsz, akkor tudok küldeni egy példát.
12 levél
Válasz 09.06.29. 22:56 #258
Joces
Tud valaki egy ejtőernyős scriptet?Egyáltalán minden arma script jó lesz
az arma2-höz?
12857 levél
Válasz 09.06.29. 21:51 #257
konrad
16989 levél
Válasz 09.06.29. 20:28 #256
KisCsirkee
Egy kicsit vissza kellett venni, de most már megy Köszi.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3023 levél
Válasz 09.06.29. 19:32 #255
joccc
Igen valójában működik az is! Viszont tűzérségihez,vagy esetleges légi csapásméréshez mit kell beírni abba a fájlba ??? Mert tudod említetted,h a transzportnál is kreálni kell 1 fájlt,amibe be kell másolni xy dolgot. És hogyan kell a további lépéseket megcsinálni,h legyen elérhető támogatásunk. Remélem ez nem SOM-os téma,vagy,ha is,akkor legalább meglehet csinálni SOM-on kívül is.
-
12857 levél
Válasz 09.06.29. 19:21 #254
konrad
Na mi a helyzet Csirkee Bajti??? Sikerült beállítanod a játékot? Mi volt a probléma?
27765 levél
Válasz 09.06.29. 19:02 #253
LordMatteo
Igen.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
13 levél
Válasz 09.06.29. 18:57 #252
kidnapper
Letöltöttem a demot, de iszonyatosan szaggat! (1024x768, minden beállítás alacsony= max 30 FPS)
Ennyire gyenge a 9400GT-s videokarim?
10960 levél
Válasz 09.06.29. 13:42 #251
Lacko
Az a BMP akkor is leszed, ha gyengére van állítva az AI, mint ahogy konrádot is leszedi a bokor mögül, mert átlát rajta és ezen nem változtat.

481 levél
Válasz 09.06.29. 13:24 #250
Hokum
Mit javasoltok, hányasra állítsam a nehézségi szint menü alatt az ellenség MI-jét?

Egyelőre nagyon szivat, most legutoljára egy BMP szedett le a házon belül, ahol nem is láthatott, hogy bent vagyok.

Meg aztán leszedtem a segítségek nagy részét (ellenség mutatása, külső nézet lehetősége, stb.), de így valami cseszettűl nehéz a gém. Van valami olyan javaslatotok, amiben érdemes játszani és még a valósághűséghez is van némio köze?
10960 levél
Válasz 09.06.29. 12:34 #249
Lacko
És mégvalami. Kipróbáltam én is, amit írtam lentebb, hogyan lehet kikapcsolni a SOM-ban, hogy adjon küldiket és mégis működjön a tüzérségi támogatás és a szállítási támogatás. És nekem működött. Simán kérhettem tüzet, meg szállítást, mégsem kaptam küldiket.
3023 levél
Válasz 09.06.29. 12:26 #248
joccc
10960 levél
Válasz 09.06.29. 12:19 #247
Lacko
Én tudom.

Írd be a helikopter Init mezőjébe, hogy
this setPos [(getPos this) select 0,(getPos this) select 1,15]

A végén a 15-tel még játszhatsz, mert az méterben, hogy milyen magasan legyen. tehát most pontosan nem tudom, hogy mennyi a pontos érték, de azt majd teszteléssel beállítod.
3023 levél
Válasz 09.06.29. 12:02 #246
joccc
Még mindig nem jött rá,h az Utes szigete mellett lévő anyahajóra,h lehet normálisan repülőket,helikoptereket pakolni ???
-
12857 levél
Válasz 09.06.29. 11:54 #245
konrad
Igen, a tanulásban még nem jutottam el a "számos parancsok" variációig, mert én is a gyors parancsokat használtam! Ez utóbbit különben én is hasznosnak találom, főleg az időtényezők miatt: egy nagyobb akcióban, amikor döntéseket kell hozni, gyorsabban lehet kivitelezni azokat.

Még tegnap elfelejtettem írni az ellenséges AI-ról: ügyesek meg minden, de azt azért túlzásnak találtam, hogy a kiképző rész "faluelfoglalási" résznél egy épületet akartam megkerülni. Az épület sarkán volt egy bazi nagy és sűrű bokor, amely mögé igyekeztem bekúszni. Az ellenséget - tőlem 30 méterre - nem láttam, ellenben ő igen, a bokron keresztül(!) és már dobta is a gránátot! Utána megpróbáltam térdelőhelyzetből kihajolni, akkor meg szintén a bokron keresztül kilőtt. Mi a fasz ez, röntgen szeme van a csávónak vagy mi, gondoltam? Na aztán meguntam, odanyomtam neki egy kis támadó gránátot, aztán már nem lövöldözött a bokron át. Furcsa...

A másik: kipróbáltam ezt a Javelint T-72-es ellen, nekem pontatlannak tűnt, de lehet én vagyok a béna. Sajnos a demo-ban nincs kipróbálható orosz gyalogság (legalábbis én nem találtam), szívesen megnéztem volna őket! Na este még szórakozok vele, tapasztalgatom, no meg be akarom járni a területeket!
22 levél
Válasz 09.06.29. 10:18 #244
maxim01
Szokta valaki online is játszani? Lenne hozzá egy pár kérdésem...
10960 levél
Válasz 09.06.29. 07:47 #243
Lacko
Csak egy ACM-et szabad letenni!!!! És azt kell szinkronizálni a játékos csoportjával. Ha nem a játékos a parancsnok, akkor a parancsnokkal! És tök mindegy hova teszitek. Ez csak egy függvénygyűjtemény, nem egy objektum a térképen.

És tényleg nem kell hatalmas ellenséges erőkre gondolni, csak kisebb járőrök fognak mozogni a terepen. És úgy működik, hogy ahol a palyer van oda teremt ilyen egységeket, de ahol már nincs, onnan elveszi/kitörli. Viszont mindezt úgy, hogy ne a szebed előtt teremtődjenek a semmiből. Ezért ha össze-vissza máskálsz egy kis terepen, akkor soha nem fogsz találkozni velük. Ha egy nagyobb helyen haladsz egy konkrét cél felé, akkor 10-15 perc múlva már észlelni fogd őket.

Amúgy ha a SOM-mal együtt használjátok, akkor észre se veszed az idő múlását - mert ugye jönnek folyamatosan a küldik - és akkor szembetűnőbb lesz az ACM munkája is, még a kis Utes szigeten is.


Konrad: csapatirányításban most is van számos parancs, pl 1-1 "gyertek hozzám", 5-4 "megsebesültem"... stb. Csak van ez a gyorsparancs rész a space lenyomásával. Ami azért jó, mert kijelölsz mindenkit a ~-vel és aztán egyetlen gomb a "kiszáll mindenki", nem pedig 4-1, azaz két gomb. De a régi megmaradt és tudod a szokott módon használni.

A fűvel meg az van, hogy nem kikapcsolható, de sokkal jobb. Nyilván ha egy nagyobb fűcsomó van 2m-re az bezavar, de ha a szemed előtt lenne az a fűcsomó, akkor az lelapul magától, mintha csak realisztikusan letapogattad volna magad előtt, hogy jobban láss. Ez nagyon jó benne.
1186 levél
Válasz 09.06.28. 23:47 #242
Baracklekvár
Kipróbáltam a Seek & Destroyt a hétvégén, a kormányerők Mi-24 gépe jött, fordult egyet és kiírtotta a tanyán állomásozó, elszórt pozícióban lévő két szakasz döntő többségét... Természetsen az első, aki elhullott, az egyetlen légvédelmis mókus volt... Tetszik a fejlődés...
pogessor.pcdome.hu
12 levél
Válasz 09.06.28. 23:39 #241
Joces
Csirkee:tegyél le több ACM-et,akár 4-et 5-öt,kell hogy működjön.Egyébként gyalogsággal én sem találkoztam még.A bajom nekem az hogy az egész térképen szétszórja az ellenséget,és a nem ellenséget is.Ezt nem lehet behatátolni?
Továbbá hogy milyen típusú ellenséget/barátot tegyen le,és hogy hova.
Egyik ilyen ACM-es játéknál jött 2 orosz heli és szitává lőtt minket,a mezőn nem tudtunk elbújni...

Nemtudom észrevettétek e,de a seek and destroy (keresd és pusztítsd)
opció mennyire jobb lett,nem csak köröz a repülő/heli, de ott kő kövön nem
marad.
16989 levél
Válasz 09.06.28. 22:14 #240
KisCsirkee
Kösz, azonnal ki is próbálom!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10536 levél
Válasz 09.06.28. 21:41 #239
TcG|Rommel|Hun
Tisztára Függetlenség napja...

Az arcnak egy olyan erőműve van...
12857 levél
Válasz 09.06.28. 21:29 #238
konrad
Csirkee Bajti!

Priviben kérted a gépem - ill. az arma2 - beállításait!

Íme! Nem a legzúzosabb - pld. a fák grafija furcsa -, de azért fut, játszható és ez a lényeg!
12857 levél
Válasz 09.06.28. 20:21 #237
konrad
Megfogott a játék, pontosabban a demo, amit eddig láttam, tapasztaltam belőle. Sikerült optimalizálnom a grafót, az én masinámmal sokkal rosszabbra számítottam, de nem: elfut rajta, nem is közepes beállításokkal.

A szerkesztőben kipróbáltam egy tök egy szerű küldit, ahol aránylag nagyszámú gyalogság és jónéhány páncélos vesz benne részt: bírta a gépem, se akadás, se fagyás nem volt, rendesen meg is lepődtem. (Bár ettől függetlenül biztosan fogok ilyennel találkozni az eredeti dvd-n! Vagy nem?)

Kíváncsi voltam a fizikára: a Hámví-t faszán le lehet amortizálni, kilőtt kerekek, utólagos robbanások, amennyiben van benne lőszer. És ami az érdekes: a vezető oldali szélvédő sokkal golyó-állóbb mint a többi, hiszen mégegyszer annyi skulót kellett beleeresztenem, mint a többi ablakba, mire szétrobbant.

Végre sikerélményem volt a levegőben: a helik irányítását mintha stabilizálták volna az arma 1-hez képest, jóval könnyebben irányítottam őket. (Főleg a Cobrát, ami az istenért sem sikerült az előző részben!) A kiképzés során külön tetszett az ejtőernyősugrás, ahogy egy 50 méteres körbe kellett leérkeznem, folyamatosan irányítva a karaktert.

A csapatirányítással még ismerkedem, furcsa az, hogy már nem "számozzák" a kiadható parancsokat, legalábbis az eddigi kiképzés alatt ezzel még nem találkoztam.

A kiképzés résznél, a falu "bevételénél" meggyűlt a bajom az ellenséges AI-val: jól mozgott, leguggolt, kivárt stb., magyarán szívatott.(Persze azért nekem sem kellett sok, hogy fűbe haraptassam!)

Viszont furi, hogy a füvet nem lehet kikapcsolni, de hát ha ez kell a realizmushoz, akkor legyen. Úgyhogy összességében elégedett vagyok - leszámítva néhány bugot, de hát ezt 2001 óta megszokhattuk a cseh srácoktól -, úgyhogy várom a korongot! De nagyon...
14264 levél
Válasz 09.06.28. 17:06 #236
balays82
Tegnap leszedtem a demót, és ki is próbáltam (megjegyzem, mostanában, amikor szinte alig adnak ki valamiből demót, az ArmA 2 próbaverziója nagyon tartalmas lett, amiért külön dícséret illeti a cseheket). Annak idején az Operation Flashpoint első részével játszottam, az ArmA azonban már kimaradt, mert úgy gondoltam, nem igazán az én műfajom. Kipróbálás után most viszont ott tartok, hogy megrendelem a második részt, mert nagyon tetszik, amit a demóban láttam, illetve, amit olvastam róla. Az igaz, hogy ráfér néhány tapasz, de biztos vagyok benne, hogy ezek meg is fognak érkezni előbb vagy utóbb.
3023 levél
Válasz 09.06.28. 11:12 #235
joccc
Nekem ment. Habár nem volt nagy az ellenséges csapatok intenzitása (pár csapatszállító,1-2 bmp,meg 1-2 heli),de ment. De azt meg lehet elvileg a CFGGroup.cfg-be állítani,csak én nem találtam ilyen fájlt!
-
16989 levél
Válasz 09.06.28. 10:56 #234
KisCsirkee
Ez jó kérdés. Én akárhányszor raktam le az ACM-et és húztam össze magammal, ellenséggel soha nem találkoztam, de még mással sem, ámbár egyszer egy SeaHawk fedélzetéről valaki észlelt egy BMP-t, de ez csak egyszeri alkalom volt.

Hogy lehetne beüzemelni ezt az ACM-et?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
2 levél
Válasz 09.06.28. 08:30 #233
skatopium
Próbáltam de semmi. Most kicsit később fagyott le ennyi volt az eredménye. Fogalmam sincs miért csinálja de marha idegesítő.
12857 levél
Válasz 09.06.27. 23:26 #232
konrad
Köszönöm Rommel, így már sikerült beállítanom! Franc se figyelte azt a haladó beállítások gombot!
12 levél
Válasz 09.06.27. 23:01 #231
Joces
Kérdés.:
Tegnap próbálgattam az ACM-et,letettem vagy 4-et,+civileket,ámde
az egész térképen szétszórta az összes egységet.Beültem egy civil autóba,
körbejártam az egész térképet,találkoztam t-72-vel,halott civillel,
bmp-vel,sőt még egy,jólfigyeljetek:falu szélén kocogó fiatal nővel,
aki kb 10-20 méterenként különféle gimnasztikai gyakorlatokat is végzett......LOL,valamint egy öregasszonnyal,aki elcsoszogott a buszmegállóig,majd vissza a házábaJa,én egy BLUFOR katona voltam.
Egyetlenegy baráti egységet sem láttam.Hogy tudom elérni hogy ne az egész csernoruszban szórja szét az egységeket?

Konrad:tavaly te küldted mailen a briefingszerkesztőt és egyéb hasznos dolgot,biztosan emléxel.Szóval belevetettem magam megint,el tudnád küldeni?
126 levél
Válasz 09.06.27. 22:16 #230
JimmyHD
Hi

Az mitől lehet hogy ,mert csináltam egy küldetést a szerkesztővel,nem bonyolultat,mert még nem is foglalkoztam ilyesmivel,hogy amikor az előnézetre rámegyek akkor el kezdi tölteni,az meg is van,aztán fekete képernyő fogadással,utána megint visszalép a zöld töltő képernyőhöz,a fogadás ott is ott van és a töltés is,csak csík nélkül,és nem csinál semmit.

Úgy hogy ha tudna valaki segíteni akkor jó lenne

(Biztos vannak itt is mesteremberek)
10536 levél
Válasz 09.06.27. 20:37 #229
TcG|Rommel|Hun
Haladó beállítások alul.
20332 levél
Válasz 09.06.27. 20:36 #228
Z-Master
Esetleg próbáld meg a legújabb videó driverrel.
12857 levél
Válasz 09.06.27. 20:34 #227
konrad
Köszi Csirkee: azt a 3d-s akármitfelhúztam 100%-ra (javult is a textúra), de azt az utófeldolgozásos szarságot hol találom?
2 levél
Válasz 09.06.27. 16:47 #226
skatopium
Szevasztok!
Megvettem eredetiben a játékot és mülködik is meg minden csakhogy állandóan fagy és se kép se hang max restart. Miért van ez? Az 1.2 patchel is fagy és anélkül is. A konfig megvan hozzá azzal nincs gond.
16989 levél
Válasz 09.06.27. 15:53 #225
KisCsirkee
Homályosság levétele: a +D-s textúrákat állítsd 100%-ra, vagy a százalékos sávot húzd fel, illetve az utófeldolgozást kapcsold ki, így megszűnik.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3023 levél
Válasz 09.06.27. 14:11 #224
joccc
Vki tudja,h anyahajóra,h lehet helikopter,vagy repülőgépet rakni ? mert vmiért mindig alá spawnolnak.
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.