Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
766 levél
Válasz 09.06.25. 18:56 #173
PC Dome
Új hír a játékról
ArmA 2 - demo
Végre megérkezett az ArmA 2 próbaverziója is.
3023 levél
Válasz 09.06.25. 18:51 #172
joccc
Az utófeldolgozás lenne a blur ? Mert csak az van kikapcsolva a cfg-s akcióm után. De ez nem hangzik post processing fordításnak!
-
12857 levél
Válasz 09.06.25. 18:34 #171
konrad
Srácok, Ti jobban értetek hozzá mint én: valaki legyen kedves nézze meg a konfigomat, hogy szerinte elfut-e rajta a játék?! Bár már megrendeltem , lehet hogy erősebb procit is kell vennem! Na mindegy, a puding próbája... Előre is köszi!
10960 levél
Válasz 09.06.25. 14:47 #170
Lacko
Hát de azt linketlem be lejebb. Itt van akkor nem linkelve:

http://community.bistudio.com/wiki/Ambient_Combat_Manager


Ja, közben rájöttem, hogy értetted... Mert nekem se. Várj egy kicsit. Biztos frissítenek. Próbáld meg egy óra múlva.
2745 levél
Válasz 09.06.25. 14:46 #169
cygary
Afene, sehogy se akar bejönni a wiki... Google-n rákerestem a cím stimmel de nem találja a webhelyet. Remélem ez csak apró hiba és estére újra működik, megnéztem volna az ACM-et
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
16989 levél
Válasz 09.06.25. 14:45 #168
KisCsirkee
Mondjuk azért azok a képek elég közepes beállítások mellett készültek,

Ha kell, én lövök párat az én gamemből.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 09.06.25. 14:30 #167
Lacko
Látványra nincs különbség, csak a mostani stabilabb.
1989 levél
Válasz 09.06.25. 14:15 #166
georgee
azt lattam anno. de az meg a betabol valo volt.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 09.06.25. 14:13 #165
Lacko
Ezt csináltam én is. De én még az 1.01-nél (azaz amit a gyári dobozból kiszedtem).
Aztán amikor felraktam az 1.02 patchet, akkor maradt ez az érték nulla, de egy picit több a blur lett, mint előtte volt . Tehát, ha 2-ről most szedted le 0-*ra (amit egyébként a sima grafikai beállításokban is meg tudsz tenni) akkor biztos látványosan kevesebb a homály. De ha az 1.01-ben is nulla volt, akkor annál most több van.
3023 levél
Válasz 09.06.25. 14:01 #164
joccc
Mellesleg az ARMA 2.cfg-be meg kikapcsoltam a post process-et,azaz 2-ről átraktam 0-ra és elvileg eltűnt a blur meg ez az elmosódásos feature.
-
3023 levél
Válasz 09.06.25. 11:28 #163
joccc
Hát körbejártam meg lövöldöztem,de semmi. Elvileg légi őrjáratnak is kellene lennie,de nincs semmi! Mert,ha lövök és a közelbe lenne vki,csak vissza lőnének. Viszont nem értem a warfare modulnál,miért tölt végtelen ideig. 3szor is megpróbáltam és mindig le kellett csapnom feladat bezárásával.
-
10960 levél
Válasz 09.06.25. 11:20 #162
Lacko
Érdekes. És rohangáltál fel-alá?
Mert lehet, hogy az alap beállítás az, hogy csak elvétve vannak ilyen ellenséges járőrök. És ha nagy háborút akarsz akkor a doksiban lejebb lévő beállításokkal kell sűrűsítened a levegőt
3023 levél
Válasz 09.06.25. 11:16 #161
joccc
Hm köszönöm. Ez érdekes,mert csináltam ilyen ACM-et és szinkronizáltam magamhoz,de semmi az ég világon nem történik. Nem spawnol semmilyen patrol meg semmi.
-
10960 levél
Válasz 09.06.25. 11:08 #160
Lacko
Még nem próbáltam ki, mert semmi időm nem volt. Most meg melózok.
De itt a részletes leírás (hivatalos)
3023 levél
Válasz 09.06.25. 11:06 #159
joccc
Akkor a Környezet - Harc modul lenne az ilyen háborús téma ?
-
2745 levél
Válasz 09.06.25. 11:00 #158
cygary
Nah letettem a Harci környezet modult szépen szinkronizáltam a játékos-hoz. Viszont csak nem akarnak jönni az egységek. Mennyi időt kell várni rá?
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
10960 levél
Válasz 09.06.25. 10:58 #157
Lacko
Nem. A warfare az egy ilyen RTS mód. Építhetsz benne bázist, termelhetsz egységeket és ezeknek parancsot adhatsz távolról, hogy merre hogyan támadjanak.
Annak idején lelkes amatőrök készítették még OFP-hez CTI néven. De annyira sikeres volt, hogy a BIS beépítette saját fejlesztésként már az ArmA1-be.
3023 levél
Válasz 09.06.25. 10:45 #156
joccc
1ébként benyomtam a warfare = hadviselés modult és végtelen ideig tölt. Ez lenne az a modul,ami háborút varázsol körénk ?
-
3023 levél
Válasz 09.06.25. 10:32 #155
joccc
Habár nem én kérdezte,de köszönöm,mert én is hasznát vettem/veszem!
-
10960 levél
Válasz 09.06.25. 09:41 #154
Lacko
Olvasd el az előzetest! Ott vannak képek és egy videó is.
22 levél
Válasz 09.06.25. 09:02 #153
maxim01
Lacko!!
Köszi a tippet működik a pályaugrás. Legalább már tovább tudtam menni.
1989 levél
Válasz 09.06.25. 09:00 #152
georgee
Vki, vmi kepet tegyen mar fel jatek menetbol milyen is a game!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 09.06.25. 07:36 #151
Lacko
Syncronize-zal. nem tudom mi a neve magyarul (most nincs előttem a játék - sajnos). Vannak oldalt ezek, hogy Egység, Csoprt, Trigger... stb és az egyik ez a Szinkron dolog. Átváltasz arra és ráklikkelsz a SOM-ra, aztán húzod az egeret a player-ig. Ha mindent jól csináltál, akkor - miután az egeret elengedted - lesz egy kék vékony vonal a player és a SOM között.


Várj! Most olvasom, hogy azért nem ilyen egyszerű az élet. Még eleve azt sem pontosan értem, hogy mi az a Modul. Valami olyasmi, hogy előre elkészített script csomagok. Tehát ez a SOM nagyon sok mindent csinál. Pl ezzel lehet megcsinálni azt egy saját küldiben, hogy legyen olyan helikoptered, mint a kampányban, ami mindig jön-megy, visz-hoz... Tehát lehet, hogy nem elég csak letenni a SOM-ot és szinkronizálni. Bár tegnap azért írtam ezt, mert ezt olvastam.

Frászt! (bocs, hogy csapongok, de közben is olvasom a doksikat). tehát amire tegnap mondtam, hogy háborút varázsol köréd, az nem a SOM, hanem az ACM (Ambient Combat Manager). Persze ennek is van ezer beállítása, de azt írja a BIS a biki-ben, hogyha simán csak leteszel egy ACM-et és szinkronizálod a játékossal, akkor is működni fog.
12 levél
Válasz 09.06.24. 23:36 #150
Joces
Úristen tényleg ilyen gáz a magyar verzió?A végén még angolosítást fogunk
letöltögetni.A nem eredeti játékkal ezzel a konfiggal nem volt annyira randa mint amit vártam,ezért is rendeltem meg most eredetiben.Annyi volt a gond hogy a színes pixelkockák voltak a tereptárgyak helyén,egyszer kidobott,de ezek lehet a tört verzsönnél direkt vannak,vagy a vidikártya miatt.Legfeljebb nem próbálom ki Lacko ultrabig küldijétAmúgy meg
személy szerint sokat várok a "gyárilag beleépített" scriptektől,
remélem megkönnyíti a magamfajták életét

A lényeg hogy pénteken itt van!
3023 levél
Válasz 09.06.24. 21:42 #149
joccc
Vki letudná írni,h 1.02-be h lehet kivenni a motion blurt ?
-
16989 levél
Válasz 09.06.24. 21:07 #148
KisCsirkee
Srácok, multiplayerhez mennyire értetek? Van egy olyan probléma, hogy amikor belépek, egy ilyen adatok fogadása csík fogad, ami soha nem tölt be. Erre nincs valami megoldás?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
2745 levél
Válasz 09.06.24. 20:47 #147
cygary
Lacko leírnád hogy hogyan kössem össze a Player-t a SOM Modullal?
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
12857 levél
Válasz 09.06.24. 20:38 #146
konrad
Újnye, jól leegyszerűsítették a dolgokat! És mi van azokkal a bonyolult szkriptekkel? Gondolom azok is kellenek egy-egy komolyabb küldi szerkesztéséhez! Egyébként kihasználja az Arma 2 az eddigi OFP, Arma szkript-bázist a szerkesztő? Bár gondolom annyira még nem mélyedtél el a dolgokban!
10960 levél
Válasz 09.06.24. 14:01 #145
Lacko
Én is az ilyen komolyabb csatákat szeretem, ahol a játékos nem dönt a csata kimeneteléről, mert ő csak egy porszem a gépezetben. És csak részese, de nem eldöntője a küzdelemnek.

ArmA1-hez van egy ilyen küldim, amiben egy gigászi partraszállást kell megakadályozni. És a játékost (és raját) folyamatosan rángatja a főparancsnokság a partraszállás különböző szakaszaihoz ide-oda, ahol a legnagyobb a szükség. De közben minden megy magától: a védők védekeznek, a támadók meg támadnak.
Az én gépemen nem is volt vele semmi baj, de a beta teszterek azt mondták, hogy egy idő után beszaggatott rendesen (pedig minden dinamikus volt: tehát a halottakat egy idő után töröltem).
De annyira tetszik az ötlet még most is, hogy amint kirakják Sahrani szigetét ArmA2-höz, azonnal átültetem rá ezt a küldimet is.
1187 levél
Válasz 09.06.24. 13:39 #144
Baracklekvár
Remélem működő ötlet, mert a saját küldetéseim úgy néztek ki, hogy két szakasszal (24 ember) megtámadok egy zászlóaljnyi haderőt magába ölelő falut/várost/bázist, továbbá látványelemként harci helikopterek és páncélosok támogattak engem, amíg el nem enyésztek az ellenség elsöprő légvédelmi és páncélelhárító tüzében.

Szó ami szó, nálam én nem 10-20 fős kis konfliktusokat szeretek gyártani, hanem századszintű harcokat...

Elvárom, hogy az Arma2 képes legyen erre egy normális gépen... (X2 6000+, 3Gb RAM, HD4870 1Gb)
pogessor.pcdome.hu
10960 levél
Válasz 09.06.24. 13:13 #143
Lacko
Ez arra lett kitalálva, hogyha egy küldikészítő szeretne egy olyan küldit, amiben a feladatokat ugyan ő találja ki, de a környezetben folyik a háború, akkor ne neki kelljen bíbelődni azzal, hogy életszerűen folyon a háború a játékos körül, hanem elég legyen csak a játékos feladatait elkészíteni, ez pedig automatikusan köré kerül.

Van azonban még egy nagyon fontos oka! Az ArmA-ban én csináltam olyan küldiket, hogy legalább 200-200 egység rohangászott a terepen egymás ellen háborúzva. Na ezt az ArmA2 MI-je nem bírná el egy mai számítógépen. Ezért ez a Modul ügyel arra, hogy akárhova megy a player ott lesz háború, de ahol nincs, ott nem lesz semmi, ezzel őrizve a CPU-t.
2745 levél
Válasz 09.06.24. 13:04 #142
cygary
EZ KELL! Próbáljátok ki mert ha igaz akkor nagyon frankó kis random csatákban lehetne részt venni, az a kedvenc!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
22 levél
Válasz 09.06.24. 13:04 #141
maxim01
Köszi! de ez a space mozgás ide ugyan az de ez nem a pozició megadása az tuti... az elején az kiképzőtáborban írja hogy nyomd meg ezt a gombot de nem írja melyiket.. Na mindegy ezzel asszem tudok együtt élni
10960 levél
Válasz 09.06.24. 12:44 #140
Lacko
Konrad, ha majd erre jársz... Azt olvastam, hogy két kattintással is lehet komplett küldetést csinálni az ArmA2-ben: leteszed a playert, aztán leteszel a egy Modult- (ez olyan, mint a group, waypoint, trigger... stb, csak az utolsó ott oldalt) És a modul tipusa SOM (magyarul valami "másodlagos küldetésnek" fordították) és ezt összekötöd egy Szinkron vonallal a player-hez. És kész is. Elindítod és egy csatába kerülsz (kis rohangálás után). Jönnek a sajátjaid, meg az ellen is.
10960 levél
Válasz 09.06.24. 12:41 #139
Lacko
Leütöd az 1-es gomb előtti gombot (ez az angol billentyűzeten a hullám/tilde: ~ (ez ugye kijelöli az összes emberedet), aztán megnyomod kétszer az egyes gombot. Ebből az első a Move parancsok, a második, meg, hogy "ide hozzám". És akkor minden beosztottad odaszalad hozzád.
22 levél
Válasz 09.06.24. 12:35 #138
maxim01
~11 sorozatot (ezt nem értem...) ezt hogy kell csinálni? pedig nem mai gyerek vagyok...
10960 levél
Válasz 09.06.24. 12:18 #137
Lacko
Multiban értem, hogy gond. De single-ben nem kell vele törődni. Majd jön szépen utánad. Néha nyomj egy ~11 sorozatot és az ugye mindenkit magadhoz hív.
22 levél
Válasz 09.06.24. 12:04 #136
maxim01
De tuti azt kérdezik ha nagyon lemaradnak... csak még nem jöttem rá hogy tudom megadni... Online is kérdezték már... csak válaszolni nem tudtam. közben a csalásra is kaptam választ : http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Cheats
10960 levél
Válasz 09.06.24. 12:00 #135
Lacko
Szerintem nem a te poziciódat kérdezik. Nekem még sosem kérdezte az AI, hogy mi a pozicióm, ha én voltam a főnök. Én már kérdeztem ilyet a főnöktől, amikor beosztott voltam.
22 levél
Válasz 09.06.24. 11:51 #134
maxim01
Lacko!
Még egy kérdés. Ha megkérdezik a pozíciómat hogy tudok rá válaszolni?
22 levél
Válasz 09.06.24. 11:39 #133
maxim01
Bocs a türelmetlenségért... de két napja nem tudok tovább menni (mert ugye én a pálya átugrós trükköt nem ismertem )... Még egyszer köszönöm a tippet!!!!!
10960 levél
Válasz 09.06.24. 11:30 #132
Lacko
Türelmetlen vagy! Itt van alattad a megoldás...
22 levél
Válasz 09.06.24. 11:29 #131
maxim01
Lacko!
Köszi nagyon király vagy!! Ha hazamegyek ki is próbálom!! Remélem működik is!
Más csalás is van?? Online szoktál játszani?
10960 levél
Válasz 09.06.24. 11:28 #130
Lacko
Én speciel úgy csináltam, hogy a Szerkesztőt is tesztelem (ahogy azt lentebb leírtam) és ezért kitömörítettem a kampányból ezeket a küldiket, hogy megnézzem a Szerkesztőbe, hogy hogyan kell csinálni. (persze nem segített), de ha már ott volt a szerkesztőben, akkor kipróbáltam ezt a küldit is.

Amígy simán tudsz küldit ugrani. Ez nagyon régi OFP/ArmA csalás:
Bal Shift + Num - (azaz legyomod a bal shiftet és aztán ezzel együtt a NumPad-en a minuszjelet) aztán begépeled azt, hogy: endmission
Ennyi.
10960 levél
Válasz 09.06.24. 11:25 #129
Lacko
Ahogy maxim1 mondta, de a helyet sima balklikkel kell bejelölni a térképen. Azt is lehet, hogy ki se nyitod a térképet, csak a Kommunikacióból kiválasztod a Szállítást és aktiválod (azt ugye a középső gombbal kell) és akkor odajön a heli, ahol te vagy.
Ja most jöttem rá, hogy te mindig ezt csinálod és ezért nem tudod, hogy kell megadni a helyet a térképen...
Na szóval akkor hívni is tudod úgy, hogy a térképre kattintasz. Ez olyankor jó, ha van még elintézni valód a faluban, de mindjárt végzel, akkor hívod a helit a közeli mezőre és ezzel megspórolod a várási időt. Mert mire végzel, már ott is van a mezőn.
22 levél
Válasz 09.06.24. 11:19 #128
maxim01
Lacko!!
Akkor nem tudom az enyémen mért nem mozognak, pedig már újra is kedztem de akkor is egyedül voltam az első faluig!
Most jut az eszembe ha még az előző küldetéshez kértél tippet akkor hogy ugrottál át erre a küldetésre ha a Manhattant még meg sem csináltad!??? Ha lehet így átugrani pályát akkor az megoldás lenne az én gondomra is... Hogy csináltad? Igen azt megcsináltam, de itt még nem próbáltam ki..
10960 levél
Válasz 09.06.24. 11:17 #127
Lacko
Neeee máááár! Tuti fel lehet valahogy tölteni a kihalóban lévő rajokat és új rajokat is lehet valahogy csinálni. Hát ez a warfare mod-ból való rész és ennek az a lényege, hogy elvileg te nem is harcolsz, csak gyártod az egységeket és küldöd őket a térképen előre.

Nekem simán mentek az elején is a többi egységek szépen. Azt ugye tudod, hogy bal Ctrl + Space. És akkor nem a Coopert, meg az O'Hara-t látod alul, hanem a rajokat. Ott kiválasztod és a térképen lebököd a waypointot. A Trainingben megcsináltad az erre vonatkozó tutorial-t? (utolsó előtti).
22 levél
Válasz 09.06.24. 11:01 #126
maxim01
A helikoptert úgy tudod a célba küldeni ha beültél térkép, space, szállítmány ha kiírta, hogy a szállítmány aktív akkor a térképen ahova szeretnél menni rákattintasz arra a pontra most nem ugrik be hogy bal klikk vagy középső egér gomb... valamelyik az tuti..
22 levél
Válasz 09.06.24. 10:57 #125
maxim01
Szerintem nem tudod őket átrakni más rajba... Ott nem érdemes embert venni mert csak hátráltatnak szerintem... építs a laktanya mellett egy könnyű gépgyárat és ha lesz elég pénzed akkor inkább a legdrágább páncélost vedd meg az segít...

Neked az elején amíg az első falut el nem foglaltad mennek veled az embereid?? nekem az UAZ-osok is ott maradnak
Nekem csak Pogorevka elfoglalása után fogadnak szót... nem tudom mi a fene baja van...
Itt akadtam el én is miután novi szobort elfoglaltam nem tudom irányítani az emberemet... csak állnak egy helyben..
16989 levél
Válasz 09.06.24. 10:56 #124
KisCsirkee
Én ezt a pucolgatós, első fene nagy szabadságos pályát, szégyenszemre endmissionöltem, úgyhogy most a Manhattannel szórakozok.

Az viszont komoly baj, hogy megvannak a parancsok, mennék a faluba, és egyszerűen nem száll be az AI a helikopterbe. Akármit csinálok, nem hajlandó megtenni.

És lenne egy kérdésem. A helikopternek hogy kell utasítást adni, hogy vigyen oda, ahova akarom?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.