Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 11.10.03. 08:42 #1173
konrad
Sajnos a hétvégét "benyaltam" nagyon az Arma2-vel! Szépen feltelepítettem, nem kis időmbe telt, mire felpeccseltem 1.10-re, beállítgattam stb. Leszedve az IV44 modot, mondom azért elolvasom a txt-jét, írja ám a csávó, hogy először indítsuk el az iv44.exe-t, igen ám, csak hogy ez sehol nem volt a letöltött mappákba! Volt ott egy valag pbo meg mindenféle fájl, csak ez nem.

Na jól van mondom, most nem szarakodok ezzel, majd utánanézek, inkább játszunk egy kicsit, visszaszoktatva a mancsomat az armázáshoz! Mondom először egyéni küldit próbálok, ki is választottam x-et, ahol egy négy fős brigáddal kell egy ellenséges csapatot kiiktatni. Szépen be is megyünk a faluba, irányítgatom a bikákat, egyszer csak nagy sötétség, majd az asztalon találom magamat ezzel a hibaüzivel... Vissza a játékba, még egy kicsi "lehúzás" az értékekből, még egy kis hangolás, na mondom akkor kampány: aha, a helikopterből történő kiszállás előtt ugyanúgy desktop! Mondom csak utánanézek ennek a szép sorozatszámos error-nak, a bis oldalán valami videomemória szarságról írnak! Érdekes, hogy amíg 1.0-ban toltam amikor régen megvettem és még nem voltak javítások, aránylag felhúzott beállításokkal elég jól elment - jó néhol döcögött a szar procim miatt -, de kivágni soha nem vágott ki!

Úgyhogy most egy kicsit szomorú vagyok, lehet, hogy újra telepítem és nem peccselek, megnézem, hogy úgy mit csinál!
2048 levél
Válasz 11.09.30. 20:28 #1172
PanzerWolf
Ohh köszi!Életemben nem nyertem még ennyi mindent mint itt.Sőt igazából egy alkalom kivételével sosem volt szerencsém.
Ha találtok valami jó szervert akkor lehet pár körre én is benéznék majd egy ilyen jó kis II. Világháborús puffugtatásra.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
10960 levél
Válasz 11.09.30. 19:49 #1171
Lacko
PanzerWolf, gratulálok a nyeremény pendrivehoz!!!!
264 levél
Válasz 11.09.30. 19:40 #1170
Krieger
Én már pár napja feltettem szerintem k**va jó. Ha találtok egy szervert megyek én is.
899 levél
Válasz 11.09.30. 19:23 #1169
sulyid
Ha szabad hozzászólnom, egy esetleges arma 2 coopban én is benne lennék.
12857 levél
Válasz 11.09.30. 19:15 #1168
konrad
Hát, mire felraktam az 1.01-ből 1.10-be a peccseket, azt hittem szenet szarok! Most járok a telepítések végén - mert közben vendégek is voltak nálunk -, de kíváncsi vagyok a modra! Lacko, persze hogy jelentek...
2048 levél
Válasz 11.09.30. 17:53 #1167
PanzerWolf
Én próbáltam és nekem tetszett nagyon!Bár csak egy játékon voltam mert, aztán mindenki ment vissza sima armázni.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
10960 levél
Válasz 11.09.30. 16:36 #1166
Lacko
Majd mesélj!

Amúgy ha felraktad az arma2-t, kipróbálhatnánk neten koopba.
12857 levél
Válasz 11.09.30. 16:08 #1165
konrad
No, újból telepítem az arma2-őt! Leszedtem ezt az invasion1944 modot, kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán menni fog-e és ha igen, akkor milyen lesz!? Remélem menni fog!
12857 levél
Válasz 11.09.30. 10:20 #1164
konrad
Most néztem meg a te videódat is Lacko: hát ezt a Normandiást is szépen megcsinálták! Az armaholic oldalán rá is leltem erre a modra, lehet hogy hétvégén kipróbálom? Már úgyis rettentő régen armáztam...
12857 levél
Válasz 11.09.30. 10:04 #1163
konrad
12857 levél
Válasz 11.09.28. 18:20 #1162
konrad
Ezt a bakit... Jó reklámot csináltak a cseh srácoknak az angol műsorszerkesztők!
264 levél
Válasz 11.09.26. 19:07 #1161
Krieger
Ez tényleg elég jól néz ki, ki is próbálom.
10960 levél
Válasz 11.09.24. 13:06 #1160
Lacko
Annyira nem is offtopic. Kicsit megdöbbentem a végén, hogy ilyen is van, hogy a BIS eladja a technológiát és arra valakik készítenek egy ilyen játékot. Mondjuk én biztos nem venném meg, mert ez igazából egy MOD az ArmA-hoz, semmi más. Abból sem a legszebb. Ugyan ott találtam ezt a másik videót.
Ez is egy II.vh-s mod az ArmAhoz, de ez sokkal szebb. És nem adják ki, mint önálló játék, hanem ingyen letöltheted. Furcsa ez az egész. Mondjuk ilyen a Combat Mission-nel is volt, hogy a ruszkik csináltak egy modot a CMSF-hez, elnevezték Afganisztánnak és pénzért árulják.
264 levél
Válasz 11.09.24. 12:34 #1159
Krieger
475 levél
Válasz 11.09.19. 11:25 #1158
BIROD5
Na Mark barátom megkaptad a magadét ,gyere inkább mw2 specezni .
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
10960 levél
Válasz 11.09.19. 08:50 #1157
Lacko
Ugh, na tessék beletrafáltam4 Kösz a linket, gyorsan meghírezem én is.
10960 levél
Válasz 11.09.19. 08:49 #1156
Lacko
mark: "Milyen kérdést raktam fel újra meg újra?"

Azokat, amik úgy kezdődnek, hogy: "a BIS miért ezt csinálta az ArmA-ban és nem azt?"
Pl, hogy a BIS miért nem csinálta meg az ArmA-ban, hogy csengjen a füled ha elsütnek melletted egy ágyút?
Na ezeknek a kérdéseknek nincsen értelme. Legalábbis nem ezen a fórumon.
41 levél
Válasz 11.09.19. 08:26 #1155
DancZer
"ami csak egy ipari termék" volt! http://www.pcgamer.com/2011/09/14/operation-flashpoint-studio-to-close-codemasters-to-focus-on-racing-titles/
254 levél
Válasz 11.09.17. 17:19 #1154
mark1993
Milyen kérdést raktam fel újra meg újra? ArmA sorozatot csak az AIja miatt szidtam, illetve amiatt még, hogy félkészen néz ki.

Kár, hogy ha városi harcra vagyok, akkor BF vagy Cod szériával kell játszani:S

A Bistudio fórumán kinek kell írni ebben a témában?
10960 levél
Válasz 11.09.17. 15:51 #1153
Lacko
mark, ez rohadtul nem így van. Az OFP1-et nem KÖZÖSEN csinálták. A Codemasters az csak egy kiadó, akinek a birtokában maradt az Operation Flashpoint NÉV, semmi más. Erre toboroztak pár olcsó, rabszolgát kelet-európából (például magyar programozókat) és velük legyártatták az OFP2-t, ami csak egy ipari termék. Teljes egészében hiányzik belőle az a szív, amit a kis fejlesztőcsapatból lett cseh stúdió képes beletenni.
Közösen soha nem dolgoztak és nem is fognak.

A kérdéseid azért feleslegesek, mert már százszor megválaszoltuk őket: azért mert! Majd ha te készítesz játékot az olyan lesz, amilyet te szeretnél. A cseh srácok ilyet akarnak és kész. Nekik nem az a fontos, ami neked. Akinek ez nem tetszik, rengeteg választása van: CoD, Battlefield...

De ezt már leírtam neked tucatszor (nem csak én) és mégis újra, meg újra felháborodottal felteszed ugyan azokat a kérdéseket. Ami még önmagában nem volna baj, na de minek itt teszed fel őket a Dome-on meg az Arma.hu-n??? Írjál levelet a BIS-nek és őket bombázd a kérdéseiddel.
254 levél
Válasz 11.09.17. 15:33 #1152
mark1993
Honnan gondolod, hogy nem hallottam a BiS és Codemasters szétválásának okáról? Azért volt kár, hogy szétmentek, mert egymás nélkül nem tudtak jó játékot csinálni. Hiába jó az OFP2 AI-ja, a játék grafikája nagyon ronda. ArmA sorozat grafikája hiába szép, de az AI-ja nagyon gyengén sikerült. Együtt tudnának csinálni egy olyan játékot, ami grafika és AI helyén megállja a helyét.
41 levél
Válasz 11.09.17. 06:35 #1151
DancZer
Értem. Hát végül is ugye Arma 2-ben volt először CQB, de az nagyon kezdetleges volt. Most, hogy már az OA-ban minden épület bejárható sztem sokat javítottak rajat az elődöz képest. Mivel A3-ban szintén minden bejárható, remélhetően fejlesztenek még rajta a srácok.

mark1993: Szerinted az OFP2-t miért nem a BIS csinálta, mikor az OFP-t(ami már szintén ArmA ) még igen? Olvass utána egy kicsit.
10960 levél
Válasz 11.09.16. 14:48 #1150
Lacko
1. Van az épületekben fix pont és az AI csak oda tud állni ArmA-ban. Tehát ez már eleve most is így van.
2. Ha most ezek közé a pontok közé scriptelnének valami mozgást, az már olyan nagyon sokat nem rontana, viszont klassz volna.

Épületen kívül tök oké, hogy nincsenek ilyen fix helyek. Bár engem az is zavar, hogy az épületeken belül a bis nagyon hülye helyekre tette ezeket a fix pontokat.

Régen állati sokat szívtam ezekkel. Én voltam az a genyó küldetés készítő, aki a dinamikus (rohangászós) védelem mellett, betettem pár sunyi orvlövészt is ezekre a pontokra, ami a játékosok felének tetszett, de a másik fele anyámat emlegette.

Akkoriban írogattam olyan scripteket, hogy egy épületen belül is szaladjon egyik ablaktól a másikig, hogy ne tök statikusan álljon az ablak mellett az AI. De ez már nem annyira ment nekik (ainek). Ilyesmit az előbb említett UPSMON script is próbál csinálni, de az övék is csak a szabad téren hihető (reális). Épületen belül nagyon béna, mert az alap BIS, hogy valahogy beakadnak (amúgy az élő játékosok is beakadnak az épületeken belül). Szóval ennél még az is jobb lenne, ha lenne pár mozgás a fix pontok között, amiket értelmesen használna az AI.
254 levél
Válasz 11.09.16. 14:25 #1149
mark1993
Az mér van, hogy az OFP2ben rendesen fedezéket keres az AI katona, míg az ArmA2ben meg csak össze vissza rohangál?
A BiS meg a Codemasters összeállhatna, a BiS csinálná a játék történetét, meg az egységek és eszközök lemodellezését, míg a Codemasters-es srácok írhatnák az AI-t
41 levél
Válasz 11.09.16. 11:29 #1148
DancZer
Szerintem ha Armában is előre fixált pontokon futna az ai, az már nem volna szimuláció. Tegyük fel, ha befutna egy épületbe és mindig ugyan oda bújna a falon keresztül megölnéd. Szerintem az ilyen megoldások nem szimulátorokba valók.

Érdekes amit az OFP2 példában írsz. Kipróbálom majd Armában, hogy hogy viselkedik. Viszont azt tudom, hogy az Armában ha rálősz egy csapatra sniperrel, akkor nem tudják, hogy pontosan honnan lőttél.
Nézd meg ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v=Y6mI410K_ZU
10960 levél
Válasz 11.09.16. 07:52 #1147
Lacko
Ezt az AI-s dolgot tökre tudom. Éppen ezért volt megdöbbentő az OFP2, mert ott nem ilyen scriptelt az AI, hanem tényleg olyasmi, mint amilyennek az ArmA-nak kéne lennie.

Egyéni AI: Egyszer másztam fel egy dombra és láttam, hogy mellettem lent az erdőben van egy kínai, akire lőnek az AI amcsik és emiatt fedezékbe húzódott egy fa mögé. Azonban - mivel én az oldalában voltam - előlem nem takarta a fa. Rálőttem (de OFP2-ben elég szépen melléhord a fegyver, úgyhogy) nem találtam el első burst-re. Erre a kínai (AI) hátrébb szaladd az erdőben egy olyan fa mögé, ami előlem és a szemből támadó amcsik elől is védte. Leesett az állam.

Csapat AI: OFP2-ben nem csak team van, mint ArmA-ban, hanem magasabb egységek is. Kb olyan három szint van, ha jól emlékszem. És mindegyik szint parancsnoka tud irányítani. Namost az AI parancsnokok állati klasszul irányítják a beosztott egységeket. (és ez nem scriptelt dolog, mert én magam is csináltam küldetést, ahol egy meeting engagement volt, jöttek a kínaiak, meg jöttek az amcsik (én egy legalsó szintű amcsi baka voltam). És amikor összetalálkoztak, akkor tök frankón mindkét AI parancsnok igyekezett a másik oldalába és a hátába kerülni, kihasználták szépen a terepet. Sírtam a gyönyörűségtől. Ilyesmi amúgy van ArmA-ban is, de az egy külsős script (UPSMON ~ urban patrol script). Csak hát ott egy nem létező logika irányítja a teameket, így lelőni se tudod. OFP2-ben, ha leszeded a parancsnokot, egyből szarabbul muzsikál a teamek közötti kommunikáció.

És azért OFP2-re se lehet azt mondani, hogy folyosó-FPS. Itt is bárhonnan jöhet az ellenség és nincsenek előre lefixált fedezékek.

Az épületen belüli mozgás, az szinte biztosan előre megírt protokolok alapján történik, mert annyira profi. Viszont ezt a BIS is megcsinálhatná, hiszen olyan nagyon sok típusú (belül is bejárható) épület az ArmA-ban sincs.
254 levél
Válasz 11.09.15. 14:53 #1146
mark1993
Hogy utáltad meg az addonokat? Én az ArmA szériát nem tudom elképzelni addonok nélkül. Az OFP addonok nélkül elég gázul nézett ki, addonokkal viszont egész jól.
Az ArmA1 és ArmA2 addon nélkül is szépen néz ki, csak unalmas anélkül, illetve csak félig 'realisztikus'.
http://operationflashpoint.filefront.com/screenshots/File/71449/1
41 levél
Válasz 11.09.15. 13:16 #1145
DancZer
Én az A3tól a Take On Helicopter(ToH) szintű heli szimuláció az amit a legjobban várok. Imádok repülni és sajnos az A2-ben nem lehet olyan szintű manővereket csinálni amit mondjuk a ToH-ben már meglehet.

Valóban a multi az ami sztem az ArmA, meg összeségében sztem minden játék fűszere. Hamarosan indul az olasz ArmA turné(ATC) ahova minden magyar játékost szivesen várunk. 80vs80-as csaták. Valóban fontos az AI is, mert vannak olyan szituációk amikor az AI szerepét betölteni majdnem, hogy unalmas tevékenyésg(bár sztem ez is ember függő). Ezért fektet nagyobb hangsúlyt a BIS az új armában az AI-ra.

Valóban nem túl jó az AI az armában, de ennek megvan az oka. Az egyetemen egy egyszerű példát mondtak ennek összehasonlítására, amit most nagyon nem részlteznék, de te mint programozó jobban átlátod majd a problémát. Az ilyen OFP meg Crysis játékokban a pályakészítők megadják(láthatatlan objektumokkal), hogy pl. egy épületben hol mit "tud csinálni" az AI(pl. fedezékekekt, nézz meg egy Crysis pályát a szerkesztőjében). Ilyen az armában nincs, ott valós időben határozza meg az AI, hogy épp hol mit csináljon. A BIS célja egy okos AI létrehozása, míg az árkád játékoknál a cél: elhitetni a játékossal hogy okos az AI. A kettő között óriási a különbség.

Szerintem megfelelő utómunkával és finomhangolással az A3ban már nagyon jó AI-t kapunk. Az Arma2 1.60-as patch(amit pár héten belül kiadnak) is már rengeteget javít az AI-n(pl. átlő az ablakon keresztül, nem lát átt a füvön,stb.: http://www.arma2.com/beta-patch.php).
10960 levél
Válasz 11.09.15. 08:55 #1144
Lacko
Annak ellenére, hogy imádjuk az ArmA-t, el kell ismernünk, hogy bizonyos dolgokat más játékokban jobban megcsináltak. Csak hát összességében mégis az ArmA a legjobb.

A járművek nem éppen egy szimulátor-szintű fizikával és irányíthatósággal bírnak. Bár én ezt speciel nem is hiányolom. Főleg nem a helikoptereknél, amiket igazi szimulátorokban nem is nagyon tudnék vezetni. Repcsiket csak azért nem hozom fel, mert azokat meg se próbálom ArmA-ban. Egyedül talán a harckocsikban tudnék elviselni pontosabb szimulációt, mert azokat igazából is élvezem. De ez az árkádos dolog se zavar annyira.

Ami zavar az inkább az AI. És tudom DancZer, hogy erre azt mondod, hogy multizni kell, de azért 30-40 humán se olyan nagyon élvezetes ha nincs bent mellettük 100 AI. És akkor meg már jobb volna, ha azok jobban viselkednének.

Pl az OFP2-ben (ami nem kérdés, hogy szarabb), az AI sokkal jobban viselkedik: egyénileg is ügyesebben keres fedezéket (épületen belül kb két fényévvel jobb, mint az ArmA AI, de a pusztában is jobb). Viszont csapatban alapból tudja azt, amit az ArmA-ban úgy kell megscriptelni (pl UPSMON script), hogy csapat-szerűen harcoljon: lefogjon, bekerítsen... értelmesen viselkedjen.
10960 levél
Válasz 11.09.15. 08:43 #1143
Lacko
Semmit. Utálom az addonokat. Még az OFPs időkben utáltam meg őket. Azóta ragaszkodom a pure BIS cuccokhoz. De ezt már egyszer kérdezted régebben és meg is válaszoltam. Elég sűrűn ismétled a kérdéseidet.
41 levél
Válasz 11.09.15. 08:26 #1142
DancZer
A páncélos használata valóban sokkal jobb mint az arma szériában, viszont az Operation Arrowhead több mint 1 éve jelent meg a ROhez képest. Szerintem az ArmA3 simán veri majd minden téren, persze addig még van szintén 1 év.


Próbáltad már? Én a youtube-on azt látom, hogy futnak előre az emberek és lőnek, meghalnak. Majd spawn után megint futnak és így tovább. Túl sok csapatjátékot nem láttam eddig, viszont ma már én is kipróbálom(ha sikerül működésre bírnom ). Kiváncsi vagyok rá, hogy milyen. Unreal engine-el jó játékokat szoktak csinálni!
41 levél
Válasz 11.09.15. 08:17 #1141
DancZer
Ha multizok akkor csak is Vanilla, meg most már a PR.
Én nem vagyok híve a több addon használatának, mert nagyon megosztja a közösséget. Főleg a kezdő játékosoknak sok fejfájást okoz ha együtt akarnak játszani olyanokkal akik modokkal játszanak.
254 levél
Válasz 11.09.14. 15:42 #1140
mark1993
DancZer, Lackó, ti milyen addonokat használtok?
899 levél
Válasz 11.09.14. 14:15 #1139
sulyid
Realsztikusabb páncélos használat/megjelenítés, realisztikusabb célzás, SOKKAL jobban össze kell dolgozni, mint az ARMA szériában,
41 levél
Válasz 11.09.14. 10:31 #1138
DancZer
Miért gondolod, hogy a RO realisztikusabb az ArmAnál? A játékmenet(igaz csak youtube-on néztem) nekem COD-osnak tűnik.
899 levél
Válasz 11.09.12. 17:34 #1137
sulyid
Igen ismerem a modot, felvolt téve egy kis ideig de aztán leszedtem, kivéve a hozzá adott pályákat!

Ez az RO:
http://www.pcdome.hu/cikk/2817/red_orchestra_2_heroes_of_stalingrad_pc
Realisztikusabb, mint az ARMA, csak 2. vh-s...
254 levél
Válasz 11.09.12. 16:37 #1136
mark1993
Mi az az RO? ArmA2 csak gyalogságinak jó. Repülőt, helikoptert meg tankot eléggé leegyszerűsítve lehet vezetni. De ezért kárpótol, hogy helikopterből és tankból is lehet látni a gyalogosokat.

Ismered ezt a modot?
http://www.youtube.com/watch?v=H78OZpiI8yY&feature=related
899 levél
Válasz 11.09.12. 10:47 #1135
sulyid
Mivel az ARMA alkalmatlan igazán hardcore szimulátornak én nem is erőltetem. Maximum gyalogági szimulátornak jó, de abban is megvan neki a kihívója: RO.
254 levél
Válasz 11.09.11. 21:23 #1134
mark1993
Csak "realisztikusan" szeretem az ArmA2-őt játszani. A 2007-es Armed Assaultot ACE mod nélkül nem indítom el

A konvertált P85-ös, RACS és SLA katonákat azért említettem, mert ők bizonyítékai annak hogy az ArmA2 és Armed Assault nemigen különbözik. Szerintem azért nem konvertálják át a DCU egyenruhás katonákat, mert egyrészt a többség megvan az ACU-s katonákkal, másrészt a készítőjük nem már játszanak az ArmA sorozattal.
899 levél
Válasz 11.09.11. 20:02 #1133
sulyid
Látom mások az elvárásaink.
254 levél
Válasz 11.09.11. 19:33 #1132
mark1993
Binkowski Tengerészgyalogosai ( a Schnapsdrosel Tengerészgyalogosai gyenge reskinnelt változatok )
Binkowski US Army 09' , 08', 05'
RH M4/M16 Pack
RH AK Pack
SuddenDeath AK-74M pack
Myke F-16C-je
ZetaBorn Aliens
Southy F-15C/E Eagle-jei
ACE mod (csak a core-t használom)
RWS Soundmod
Blastcore Tracers
WarFX Blastcore
CWR Winter
CBA
INKO Disposable Launchers
Csecsen háborús orosz katonák
csecsen lázadók
899 levél
Válasz 11.09.11. 17:04 #1131
sulyid
Én:
- CDF UH-1N
- DESERT USMC
- BRIT SAS
- NAPA MI-24
- MEDEVAC
- OROSZ fegyvercsomag
- AMERIKAI m-14-es csomag
- T-72 csomag az összes alap nemzetnek
- CHALLENGER 2
254 levél
Válasz 11.09.11. 14:13 #1130
mark1993
Ki milyen addonokat használ az ArmA2höz?
899 levél
Válasz 11.09.10. 19:37 #1129
sulyid
Én az általad említett adddonok közül semelyiket sem használom, szóval engem nem érint!
254 levél
Válasz 11.09.10. 18:29 #1128
mark1993
Hát a project 85 nevű addonpackot meg az SLA és RACS katonákat is tudták konvertálni ArmA2be. Majdnem az összes repülő valamilyen átkonvertált modell. Myke F-16osának a modellje az OFPból származik
899 levél
Válasz 11.09.10. 18:04 #1127
sulyid
Lehet, hogy annyira különbözik a kettő rendszere, hogy nem érné meg? Amúgy ha jól sejtem akkor majd lehet arma 2-ős cuccokat a 3-asba konvertálni, mert nem térnek el annyira egymástól, mint pl az arma 1 esetében.
254 levél
Válasz 11.09.10. 16:14 #1126
mark1993
A BiS miért nem hajlandó kiadni egy olyan programot, amivel az ArmA1-es addont át lehet konvertálni az ArmA2be? ArmA1-ben voltak DCU egyenruhát viselő katonák, ArmA2ben meg nincsenek:S
899 levél
Válasz 11.09.10. 15:50 #1125
sulyid
Ezt fájlalom is, nem kicsit, nagyon! :S
254 levél
Válasz 11.09.10. 15:45 #1124
mark1993
Sajnos csak az ArmA1-hez vannak szép idf-es katonák. Az ArmA2-höz is vannak, de azok egyszerű reskinnelt cseh katonák.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.