Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
899 levél
Válasz 11.09.10. 15:29 #1123
sulyid
Én annak örülnék, ha IDF katonaként lehetne 1 jó kis hadjáratot lejátszani még a szép időkből, mondjuk 67-ben... Persze mindenki a hazaiakkal játszana a legszívesebben, de nagyon kevés ilyen játék van, de az ARMA szériában gyak. bármit meglehet csinálni! És ezért szeretjük! Reális és személyre szabható, kell-e ennél több?
899 levél
Válasz 11.09.10. 15:26 #1122
sulyid
Igazad van, a kultúráltabb ember tisztában van az első ponttal, de a többi [tehát a nagyátlag] meg sajnos nincsen...
254 levél
Válasz 11.09.10. 15:01 #1121
mark1993
A hadjáratban az irániak fogják játszani a rosszfiúkat. Az arabokat meg az irániakat sajnos egy kalap alá veszik. Szerintem az arabok semmivel sem szélsőségesebbek mint a keresztények vagy zsidók. Keresztényeknél is van jó sok szélsőséges szekta, példaként a Hitgyüli. De szerintem itt hagyjuk abba a "politizálást", azt inkább a politika fórumba folytassuk.
254 levél
Válasz 11.09.10. 15:01 #1120
mark1993
A hadjáratban az irániak fogják játszani a rosszfiúkat.
10961 levél
Válasz 11.09.10. 14:57 #1119
Lacko
1. Az irániak nem arabok!!!!!

2. Az a jó az ArmA-ban, hogy nincs "jó" oldal. Van kék, meg piros. De hogy ebből melyik a jó, azt te választod ki.
2048 levél
Válasz 11.09.10. 13:56 #1118
PanzerWolf
Teljesen igazad van!Olyan játékot miért nem csinálnak,hogy az amerikaik a rosszak?Ők teszik bele az orrukat mindenbe, mikor semmi közük nagyon sok dologhoz.De hát ők a nagy hősök...ezt etetik meg az emberekkel.Nah nem akarok itt politizálni.Szóval még egyszer, igazad van teljes mértékben.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
254 levél
Válasz 11.09.10. 13:32 #1117
mark1993
Én annak örülnék, ha az ArmA3ban észak-koreaiakat kéne ölni irániak helyett. Ez a csúnya gonosz arab téma már nagyon unalmas. Régebben még a német-fóbiát "népszerűsítették" a játékok, most pedig az arabok az ördög teremtményei. A hadjárat története azon a szinten van, amikor a tálibok ostromolják washington dc-t és a fehér házat.
899 levél
Válasz 11.09.10. 12:45 #1116
sulyid
Politika? Propaganda? Netán így könnyebb eladni nyugaton?
254 levél
Válasz 11.09.10. 12:23 #1115
mark1993
Szerintetek miért az irániak lesznek az ellenségek minden új játékban (ArmA3, Battlefield3)?
10961 levél
Válasz 11.09.08. 14:13 #1114
Lacko
Tök igazad van. Nyilván a koop sokkal jobb, mint az AI társak! De egyedül lenni nemcsak szar, hanem irreális is. Szóval még az AI társak is jobbak, mint a társtalanság.

Abban is igazad van, hogy a kampány hiába egyszemélyes, a szerkesztővel lehet csinálni csapatos küldetéseket/kampányokat (fogok is). De azért én személy szerint örülnék neki, ha a BIS is készítene ilyet. Az OFP részeknek annyira hihetetlenül zseniális kampánya volt és ezek hangulata/élménye nagyon hiányzik nekem az ArmA1 megjelenése óta. Én is azért készítem folyamatosan a szakasz-, század-szintű kampányokat, mert igényem van rá. De azért nem vagyok annyira beképzelt, hogy azt gondoljam, a BIS ne tudna nálam sokkal jobbat.

Az átöltözés az csak kifogás. Ha tudok olyan parancsot adni egy AI-nak, hogy cserélje le a fegyverét egy ellenséges halottéra, akkor azt is meg lehetne oldani, hogy az egyenruha cserét is parancsba adhassam.
41 levél
Válasz 11.09.08. 14:03 #1113
DancZer
Szerintem azért lesz az A3 ban egyszemélyes a kampány, mert átt lehet öltözni az ellenség ruhájába és behatolni az ellenség bázisára. Gondolom ezt elég nehezen tudták volna megoldani ezért döntöttek úgy, hogy egyszemélyes lesz. De ettől függetlenül lehetnek csapatos részek is, ahol egy teamben hajtunk végre küldetést.

Személy szerint én örülök, hogy nem kell parancsokat adnom az AInak és várnom, hogy milyen fura módon hajtja végre azokat.

A COOP lehetőség a kampányban jobban hiányzik, mint az AI társak.
161 levél
Válasz 11.09.07. 20:16 #1112
erik1818
Hat igen en is jobban szerettem mikor tobben voltunk nem csak magamban egy ember nem tud anyi fegyvert maganal tartani hogy mindent ki tudjon loni,de ha van egy capat akkor van tobb fegyver mindenre van egy ember a megfelelo fegyverrel es nem kell azon agyalni hogy bakker van egy rpg de hogy lovom le vele a helikoptert mozgas kozben
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
10961 levél
Válasz 11.09.07. 14:50 #1111
Lacko
Pár gondolat az ArmA3-ról.

Nagy utat tettek meg a cseh srácok az OFP óta. De valahogy nem feltétlenül mindenben jó irányba. Pl a századnyi mérettől eljutottak a team méretig (4-6 ember) az ArmA2-ben és ugye az új részben ezt is sikerült leredukálni egy főre. Soha nem szerettem egyik részben sem (bár tény, hogy jómagam is csináltam ilyen küldit a kampányaimhoz), amiben egyedül kellett kúszni-mászni, csendben gyilkolni. Sokkal jobb egy fegyveres testület egységében, másokkal vállt vállnak vetve harcolni.

Míg a többi FPS nagy nehezen jutott el az "egy ember a teljes 3. birodalom ellen" stílustól, a csapatig; addig a BIS mintha visszafejlődne, a csapattól az egy emberig.
207 levél
Válasz 11.09.05. 13:51 #1110
Feró Flex
"Horthy Miklós katonája vagyok,
legszebb katonája.
Vígan élem katona életem,
nincsen gondom másra.
Masírozom káplár úr szavára,
úgy gondolok az én violámra,
Horthy Miklós katonája vagyok,
legszebb katonája."


10961 levél
Válasz 11.09.05. 08:39 #1109
Lacko
"Horthy Miklós katonája vagyooóook,
legszebb katoooooóóóóóónááááááája!"
254 levél
Válasz 11.09.04. 21:43 #1108
mark1993
Szerintetek melyik BLUFOR-os frakciónak van a legjobb és "legrosszabb" egyenruhája?
41 levél
Válasz 11.09.03. 22:56 #1107
DancZer
Megjelent az Arma 2-höz a Project Reality mod. Infók, magyar leírás az www.arma2.hu->Project Reality Mod főmenü alatt találtok.
254 levél
Válasz 11.09.03. 15:09 #1106
mark1993
Most megint nem ismeri fel a DVD-t
10961 levél
Válasz 11.09.03. 14:27 #1105
Lacko
Kapcsold ki a tűzfaladat erre az időre.
254 levél
Válasz 11.09.03. 14:25 #1104
mark1993
Előző gépre gond nélkül felment. Olyat is ír, hogy az internetbiztonsági beállítások megakadályozták. Mi tegyek?
899 levél
Válasz 11.09.03. 13:38 #1103
sulyid
254 levél
Válasz 11.09.03. 13:24 #1102
mark1993
Miért van hogy az új gépem felismeri az ArmA2 OA DVD-jét, míg a sima ArmA2-ét meg nem?
10961 levél
Válasz 11.09.03. 12:43 #1101
Lacko
Van itt olyan, aki Zoli néven tolja az Insurgency-t multiban?
41 levél
Válasz 11.09.01. 14:29 #1100
DancZer
Lessétek meg: www.arma3.hu
899 levél
Válasz 11.08.31. 11:11 #1099
sulyid
Tehát teljesen alkalmatlan vagy a katonai szolgálatra...
254 levél
Válasz 11.08.31. 02:32 #1098
mark1993
OFF: Mit csináljak, ha elvesztettem az OFPhoz való CD kulcsomat?
254 levél
Válasz 11.08.30. 19:15 #1097
mark1993
Akkor lövöldöznék vaktába, ha mindehonnan lőne ill. jönne az ellen.
161 levél
Válasz 11.08.29. 18:54 #1096
erik1818
a masodiknal nem vaktaban lo azzal semmi gondom de az elsonel vaktaban lo es olyat nem csinal normalis ember ha az ellenseg nem vette eszre es nem szaladnak rafele mint aki be van tepve.
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
254 levél
Válasz 11.08.24. 20:06 #1095
mark1993
Vagy egy ilyen is jól nézne ki:
http://www.youtube.com/watch?v=GaWiZdCmnrE&feature=related
254 levél
Válasz 11.08.24. 20:04 #1094
mark1993
http://www.youtube.com/watch?v=lYGcB1acawM
Ilyenre gondoltam.
Szívesen látnám, hogy az amcsi katona "normálisan" lődöz a fedezékből, míg a nigger felkelő vaktában tüzel az amcsi katonára á la Black Hawk Down.
161 levél
Válasz 11.08.24. 17:44 #1093
erik1818
Hat ha te vak tuzelesbe kezdel mikor ellenseget latsz akkor ne menj katonanak mert nem sokaig huzod
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
254 levél
Válasz 11.08.23. 17:22 #1092
mark1993
Vagy az ArmAHolicon vagy az ArmedAssault.info-n láttam ezt a videót. Az ArmA3 facebook profilján jó sok víz alatti kép is van. Remélem, itt már bebújik a katona a HMMWV mögé ha ellenséget lát és vaktüzelésbe kezd
899 levél
Válasz 11.08.23. 16:48 #1091
sulyid
Rinya off, olvasást megkezdeni!
http://www.pcpilot.hu/armed-assault/arma-3-a-gamescom-kiallitason.html
254 levél
Válasz 11.08.23. 16:09 #1090
mark1993
De az röhej hogy nem süketülsz meg ha ágyúval lőnek melletted...
Ami hiányosságokat írtam, azok nem befolyásolják a hardcore-ságot, azok csak "szépséghibát" ejtenek ezen a játékon. Azokat a hiányosságokat könnyen ki javíthatnák.
Az is röhej hogy Tengerészgyalogosként vagy Specnazként nem tudom felvenni a lelőtt katona hátizsákját
Mikor fogom megérni, hogy az alap ArmA3ban csak egyszer lehet használni az M136ost vagy RPG18ast?
41 levél
Válasz 11.08.23. 13:54 #1089
DancZer
A BIS azt nyilatkozta, hogy ők nem akarnak 100%-ig Hardcore játékot készíteni arra ott az ACE. Ők inkább egy kiegyensúlyozott szimulátort készítenek, amiben vannak arcade részek is, hogy többen tudjanak játszani vele, ne csak egy szűk közösség. Persze megmaradnak a szimulátor színvonalnál, nem lesz belőle Battlefield se CoD.
899 levél
Válasz 11.08.15. 14:28 #1088
sulyid
Elsőre se tudtam a választ, s most se tudom...
254 levél
Válasz 11.08.15. 14:12 #1087
mark1993
Az miért van, hogy egyes animációk működnek az animáció nézőben, küldetésszerkesztőben viszont nem?
899 levél
Válasz 11.08.15. 13:14 #1086
sulyid
Alapvetően nem foglalkozom velük, én csak feltelepítem őket, s használom.
254 levél
Válasz 11.08.15. 12:49 #1085
mark1993
Mennyire értesz a modoláshoz?
899 levél
Válasz 11.08.15. 01:32 #1084
sulyid
A FLIR képes bugokra én sem tudom a választ, eddig nem figyeltem rá, hanem tüzeltem, ha valami világított a FLIR képernyőn...

"Miért az ACE mod készítő raknak egylövetű páncéltörőket és ideiglenes süketséget a játékba? Miért nem tanulnak a BIS-es srácok az Armed Assaulthoz és ArmA2-höz kiadott ACE és ACE 2 modokból?"
Ha jól tudom, akkor viszonylag jó kapcsolat van az ACE 2 és a BIS csapata között, sőt szinte felvásárolták az ACE 2 modot, illetve a készítőit, így belekerülhettek az OA-ba az érdemesnek ítélt dolgok pl hátizsákrendszer, távcsőállítás, irányzékállítás...stb. Persze nem vettek át mindent, pedig lett volna még mit átvenni.

"Az UH-1Y Venomnak miért van másodpilótája, míg az UH-60M-nek miért nincs?
Az UH-1Y másodpilótája gunner osztályú, a többi heló másodpilótája is gunner osztályú lehetne."
Ezt továbbra is becsülendő ötletnek tartom, de én sem tudom a választ... pedig érdekelne...

"Ha kis távolságon befogható az F-35B, akkor az F-117-eseket miért nem tudták lelőni 91'ben, amikor Bagdadot bombázták? Az F-117-es sokkal régebbi mint az F-35-ös, mégis nem tudják a legtöbb radar irányítású rakétával befogni."
Párévvel később Szerbia felett egy átalakított magas hullámhosszú radarral mégis elkapták. Egyébként megfelelő közelségből, modern radarral simán érzékelhető 20-30 km-ről.
Ui: Ráadásul bármilyen FLIR/infrával dolgozó felszereléssel lehet érzékelni megfelelő távolságról, s gyak simán utána lehet küldeni egy önirányítós IR rakétát, az ellen nem sok dolog segít...

"Az újra tárazási animációk olyan "hangulatossá" teszik a játékot."
Ez igaz.

"Miért vették ki a káromkodásokat és az ordibálást a rádióüzenetekből? Sokkal "realisztikusabb" ha tűzharc közben ordibál a katona rádióba."
Legyünk őszinték: én sem tudom, de én mint már írtam, tűzharc közben nem igazán figyelem a rádiót, kivéve ha medic vagyok, de akkor is csak félszemmel.

A füstel és a robbanásokkal kapcsolatban: irdatlanul fogják az FPS-t, így emiatt is lehetett szándékosan butítani.

"Jó játék lehetne az ArmA2, ha kijavítanák ezeket a hiányosságokat."
Én úgy állok hozzá, hogy majd az ARMA 3-at fogom haditechnikai értelemben vissza butítani az alap ARMA 2 idejére.
254 levél
Válasz 11.08.15. 00:16 #1083
mark1993
Najó, kevertem a fogalmakat. Amikor korábban bugokat mondtam, az alatt ezeket a hiányosságokat értettem. Készítettem screenshotokat, a tengerészgyalogos fehéren világított rajta, míg a hadsereg katonája meg nem. A hadsereg katonáján sokkal sötétebb volt a golyóálló mellény, ACU egyenruha, míg a tengerészgyalogosén ugyanúgy világít a mellény és az MCCUU, mint az arca.

Miért az ACE mod készítő raknak egylövetű páncéltörőket és ideiglenes süketséget a játékba? Miért nem tanulnak a BIS-es srácok az Armed Assaulthoz és ArmA2-höz kiadott ACE és ACE 2 modokból?

Az UH-1Y Venomnak miért van másodpilótája, míg az UH-60M-nek miért nincs?
Az UH-1Y másodpilótája gunner osztályú, a többi heló másodpilótája is gunner osztályú lehetne.

Ha kis távolságon befogható az F-35B, akkor az F-117-eseket miért nem tudták lelőni 91'ben, amikor Bagdadot bombázták? Az F-117-es sokkal régebbi mint az F-35-ös, mégis nem tudják a legtöbb radar irányítású rakétával befogni.

Az újra tárazási animációk olyan "hangulatossá" teszik a játékot.

Miért vették ki a káromkodásokat és az ordibálást a rádióüzenetekből? Sokkal "realisztikusabb" ha tűzharc közben ordibál a katona rádióba.

BIS robbanások és nyomjelzős lövedékek vs WarFX Blastcore:
http://www.youtube.com/watch?v=bTq8atxUuwQ&feature=player_embedded#at=31

Jó játék lehetne az ArmA2, ha kijavítanák ezeket a hiányosságokat.
899 levél
Válasz 11.08.14. 23:24 #1082
sulyid
sorrendben:
"ArmA3ból egy futurisztikus lövöldét csinál (iráni katona futurisztikus sisakkal és TAR-21-el, Kamov Ka-50, Mi-28 Havoc és Mi-24 keresztezése = Kamokum) " -> mivel az ARMA 3-at úgysem a történet és a hattérvilágért fogjuk szeretni, hanem a játékmechanizmusban lévő változtatásokért ez nem oszt, nem szoroz... én pl nem fogok majd játszani a kampányával, ellenben felfogom olyan szinte modolni, hogy kb az alap ARMA 2-ős felszerelések lesznek majd benne.

Amiket te felsoroltál, azok nem BUGOK, hanem HIÁNYOSSÁGOK.
Példa a BUG-ra, a katonák elakadnak, ha belemennek a bokorba
Példa a HIÁNYOSSÁGRA:
"- dísznek vannak az USMC/Orosz/NAPA/ChDKz/CDF katonákon a hátizsákok, az alap ArmA2 katonák/civilek nem tudnak semmit se kezdeni a földön levő hátizsákokkal "
Ez egy értelmes gondolat.

"- különbözik az USMC és US Army járműveinek és katonáinak hőképe"
Ez egy nem értelmes gondolat, alapvetően minden embernek egyezik a hőképe...
a járművek esetében persze érthető a logika, de a valóságban nincsen olyan irdatlan nagy eltérés.

"- hiányzó másodpilóták (UH-60 Blackhawk változatok, Mi-8 változatok, M/AH-6 Littlebird, V-22 Osprey, UH-1H Huey)" -> szintúgy jó gondolat, a megoldás majd jön az ARMA 3-al a remények szerint

"- F-35-öst lehet látni a radaron, be lehet fogni és lehet lőni rá rakétával"
A valóságban is belehet fogni radarral kis távolságból, s a játékban nincsenek olyan távolságok, ahol ténylegesen is képes lenne a lopakodásra + bármilyen infrás rakétával lelehet szedni a lopakodókat...

"- Sidewinderrel, AMRAAM-mel be lehet a tankokat, autókat, csapatszállítókat, leállított helikoptereket és repülőket fogni."
Alapvetően a leguljabb változatoknál már tényleg létezik ez a képesség [mármint a korlátozott levegő-föld csapásmérés]


"- nem sebesíti meg a páncéltörő mögött álló katonát a rakéta hajtógáza"
Elméletileg ezt már javítani fogják az ARMA 3-ban...

"- nem maradnak meg a hüvelyek a földön"
Nem forgolódok miatta este az ágyamban, egyébként meg lassítaná a játékot...

"-az M203, GP-25/30 és AG-36 gránátvetőket rosszul fogja a katona"
Reménykedjünk, hogy az ARMA 3-as modokban már javítani fogják.

"-nincsenek animált pisztolytokok"
Itt 3 pontom is lenne:
1. Ott már bőven rossz, ha elő kell venned a pisztolyt.
2. Belső nézetben tűzharc közben az ember nem ilyesmire figyel.
3. Ha éppen nem nézelődsz, akkor nem látszik a pisztolytok, tehát felesleges lenne.

"-lövegek, ágyúk és nagyobb géppuskák nem süketítik meg azt ideiglenesen, aki a közelükben van"
Elméletileg ez is javítva lesz...

"-gyenge robbanások és nyomjelzős lövedékek"
Mit tekintünk gyengének? Én pl szoktam a játékban robbantgatni robbanódszerrel, s néha meglepően messziről is leterít a lökéshullám, illetve a repeszek áradata. Egyébként a nyomjelzős lövedékek pont jól vannak megcsinálva.

"Bogfixek":

"- az F-35-öst ne lehessen befogni semmilyen jármű radarjával, ne lehessen semmilyen rakétával lőni rá és ne jelenjen meg radaron."
Pipa, megválaszolva.

-" Sidewinderrel, AMRAAM-mel ne lehessen tankokat, autókat és csapatszállítókat, leállított helikoptereket és repülőket befogni."
Pipa, megválaszolva

"-hosszab tárazási idő géppuskáknál és tolózáras mesterlövész puskáknál"
Érdekes módon, nekem eddig is eltérők voltak a tárazási idők különböző fegyverek között...

"-animációszerkesztő program"
Ez a te egyedi gumicsontod, ehhez nem lehet mit hozzászólni...

"-oldalfüggő rádiózüzenetek (Tengerészgyalogos Corpsman-t hív, a hadsereg katonája medic-et)"
Ütközet közben pont leszarom a rádió jelentéseket, ha lövöldözés van, akkor az ellenségre figyelsz, s nem a rádióadásokra [ kivéve ha medic vagy ].

"- A páncéltörők hajtógáza sebesítse meg a mögötte állót"
Pipa, megválaszolva.

"-valódi nyomjelzős lövedékek és robbanások (WarFx Blastcore és Tracers addonokat bele implantálhatnák a patchbe)"
Pipa, megválaszolva.

"- az M136-ost és RPG-18-ast csak egyszer lehessen használni és 1 rakétát lehessen belőle kilőni"
Feltételezzük, hogy javítani fogják...

"- hátizsákrendszer kijavítása, az alap ArmA2 USMC/Orosz/ChDKZ/NAPA/CDF katonák és a civilek tudják felvenni a hátizsákokat"
Pipa, reagáltam rá.

"-legyenek másodpilóta pozíciók az említett helikopterekben"
Kérdés: mit csinálsz, ha az AI másodpilóta totál más manővert hajtana végre mint te? Ezt hogyan küszöbölnéd ki?

"-animált piszolytokok (OA Desert Mercsben volt ez)"
Pipa, megválaszolva.

"-M203, GP-25/30 és AG-36 gránátvetők fogásához új, helyes animációk"
Pipa, megválaszolva.

"-megmaradó töltényhüvelyek a földön"
Pipa, megválaszolva.

"-lövegek, ágyúk és nagyobb géppuskák ideiglenesen megsüketítik azt, aki a közelükben van (ACE mod)"
Pipa, megválaszolva.
254 levél
Válasz 11.08.14. 22:42 #1081
mark1993
Szerintem Binkowski vagy Johannes ACU-s katonái vagy tengerészgyalogosai jóval túlszárnyalják a BIS munkáit. ArmA2-őt totálra lesz@rja, az ArmA3ból egy futurisztikus lövöldét csinál (iráni katona futurisztikus sisakkal és TAR-21-el, Kamov Ka-50, Mi-28 Havoc és Mi-24 keresztezése = Kamokum) a BIS. A BIS-ből ezek miatt kiábrándultam.

A következő lista a bugokat illetve a kijavításukat tartalmazza:

BuG
- dísznek vannak az USMC/Orosz/NAPA/ChDKz/CDF katonákon a hátizsákok, az alap ArmA2 katonák/civilek nem tudnak semmit se kezdeni a földön levő hátizsákokkal
- különbözik az USMC és US Army járműveinek és katonáinak hőképe
-alap ArmA 2 rádióüzenetek kivétele( Corpsman! Got that sucker! Fuck that's close! üzenetek meg ordítva mondja ezeket ne semlegesen) *
- hiányzó másodpilóták (UH-60 Blackhawk változatok, Mi-8 változatok, M/AH-6 Littlebird, V-22 Osprey, UH-1H Huey)
- F-35-öst lehet látni a radaron, be lehet fogni és lehet lőni rá rakétával
- Sidewinderrel, AMRAAM-mel be lehet a tankokat, autókat, csapatszállítókat, leállított helikoptereket és repülőket fogni.
- nem sebesíti meg a páncéltörő mögött álló katonát a rakéta hajtógáza
- nem maradnak meg a hüvelyek a földön
-az M203, GP-25/30 és AG-36 gránátvetőket rosszul fogja a katona
-nincsenek animált pisztolytokok
-lövegek, ágyúk és nagyobb géppuskák nem süketítik meg azt ideiglenesen, aki a közelükben van
-gyenge robbanások és nyomjelzős lövedékek
-az M136-osból és RPG-18-ból a valósággal ellentétben 3 rakétát is ki lehet lőni

Bugfix
- az F-35-öst ne lehessen befogni semmilyen jármű radarjával, ne lehessen semmilyen rakétával lőni rá és ne jelenjen meg radaron.
- Sidewinderrel, AMRAAM-mel ne lehessen tankokat, autókat és csapatszállítókat, leállított helikoptereket és repülőket befogni.
-hosszab tárazási idő géppuskáknál és tolózáras mesterlövész puskáknál
-animációszerkesztő program
-oldalfüggő rádiózüzenetek (Tengerészgyalogos Corpsman-t hív, a hadsereg katonája medic-et)
- A páncéltörők hajtógáza sebesítse meg a mögötte állót
- az M136-ost és RPG-18-ast csak egyszer lehessen használni és 1 rakétát lehessen belőle kilőni
-részfüggő tanksérülés legyen a jelenlegi HP alapú tanksérülés helyett (ACE mod)
-animált piszolytokok (OA Desert Mercsben volt ez)
-valódi nyomjelzős lövedékek és robbanások (WarFx Blastcore és Tracers addonokat bele implantálhatnák a patchbe)
- hátizsákrendszer kijavítása, az alap ArmA2 USMC/Orosz/ChDKZ/NAPA/CDF katonák és a civilek tudják felvenni a hátizsákokat
-legyenek másodpilóta pozíciók az említett helikopterekben
-M203, GP-25/30 és AG-36 gránátvetők fogásához új, helyes animációk
-megmaradó töltényhüvelyek a földön
-lövegek, ágyúk és nagyobb géppuskák ideiglenesen megsüketítik azt, aki a közelükben van (ACE mod)


Visszarakhatnák a CO-ba az alap ArmA2 rádióüzeneteit, röhej hogy nem ordítva mondja a katona, hogy "Got that sucker/Fuck that's close"
Miért vették ki az előbb idézett "káromkodásokat"???
Továbbá lecserélhetnék a gyári nyomjelzős lövedékeket és robbanásokat a WarFX Tracers és WarFX Blastcore addonokkal.
899 levél
Válasz 11.08.14. 18:54 #1080
sulyid
De nem olyan minőségben... a BIS munkáit gyak csak a PR 2 csapata közelíti meg, de ők is a BIS BAF kiegjéből indulnak ki!
254 levél
Válasz 11.08.14. 18:28 #1079
mark1993
Rajongók is tudtak volna PMC-s és BAF-os addont csinálni ingyér
254 levél
Válasz 11.08.14. 13:30 #1078
mark1993
Az miért van, hogy egyes animációk működnek az animáció nézőben, küldetésszerkesztőben viszont nem?
899 levél
Válasz 11.08.14. 11:31 #1077
sulyid
Egyébként csak nekem van olyan érzésem a takisztáni hadsereg kapcsán, hogy kiköpött iráni hadsereg?
899 levél
Válasz 11.08.14. 11:07 #1076
sulyid
Írj egy levelet a BIS-nek, ők majd megindokolják, egyébként meg 1000+1 mod van, amivel a fegyvereket, fegyverhangokat fellehet javítani.
254 levél
Válasz 11.08.14. 02:13 #1075
mark1993
Miért ilyen harmatgyenge fegyverhangok vannak az ArmA2ben?
899 levél
Válasz 11.08.14. 01:02 #1074
sulyid
Szerintem az a hülyeség, amit leírsz.
Okok:
"Ahelyett kijavíthatták volna a bugokat" -> a bugokat ígyis-úgyis javítják..
"animáció szerkesztő programot is kiadhattak volna." -> mindennek oka van, ha nem akarják kiadni, akkor nem adják ki, de pl a PR 2-nél simán megtudták oldani a dolgokat.
"Illetve csinálhattak volna a tengerészgyalogosoknak erősebb színű MarPat mintát a gyakorlóikra." -> itt különösen őszinte leszek: nagyívben leszarom a USMC ruháit...

Ui:
"Hülyeség volt a BAF és PMC kiegészítőket megcsinálni."
Ne nézd hülyének a Bohémiás srácokat...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.