Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Tomb Raider Underworld (Ismertető)

Tomb Raider Underworld

Tomb Raider Underworld
A legutóbbi Tomb Raider Underworld cikkek, hírek
13840 levél
Válasz 09.07.27. 21:11 #27
powerhouse
Azért nem mozog, mert szilikon. Tudom, nagy csalódás, de ez van.
If I look back I am lost
2 levél
Válasz 09.07.27. 20:55 #26
aom0betti

az X-Blades-be már mocorog a lány melle,m

csak a játék béna, ill.
9563 levél
Válasz 09.07.22. 15:02 #25
kEnAcE
Ja csak kár hogy az irányítása és bugzása elviselhetetlen volt...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
31909 levél
Válasz 09.07.22. 13:14 #24
Creativ3Form
Igen, ez a legfontosabb változtatás illetve újítás, amit alkalmazni kell az új részben
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2 levél
Válasz 09.07.22. 13:06 #23
aom0betti
rá kéne venni a programozókat,hogy a következő részben már egy kis tehetetlenséggel mozogjon Lara melle pl.mikor ugrik
167 levél
Válasz 09.07.14. 12:18 #22
froginator
én eddig az anniversarit tartom a legnagyobbra de azért a legend is jó.
az újjal meg sajna még nem tok játszani mert valami memória címre hivatkozik ahhoz meg nem értek japánul
14 levél
Válasz 09.01.19. 18:56 #21
chemzi
szerintem nem olyan rövid a TRU és nem is túl könnyű, mint a Legend. olyan "pont jó". a játék miatt új videókártyát kellett vennem (már ideje volt), de megérte d: odavág a grafika, isteniek a helyszínek! a vége nagyon tetszik, Lara vs Natla!!! a kameraállásokkal meg a motoros részekkel néhol meggyűlt a bajom, de ezt leszámítva tökéletes... (:0
4178 levél
Válasz 08.12.29. 03:59 #20
U.R.H.
Azért ne feledkezzünk meg az angel of darknessről sem. Szerintem az is pöpec rész volt. Igaz ő már kezdett más műfajban utazni, de a hangulata és a története nagyszerű, magával ragadó és fasza volt. A pályák egyszerűbbek voltak, nem túl nehézkes fejtörőkkel, de szerintem csak ez volt az egyetlen gyengesége.(leszámítva a hatalmas bugokat, de hálistennek a patchek orvosolták)

Kisebb RPG-s elemket is belszórták, bár nem vitték túlzásba, de azért az is dobott rajta egy keveset.

Számomra hangulatilag és történetileg a tr-k közül a last revelation és angel of darkness volt a legkirább.
3729 levél
Válasz 08.12.28. 18:10 #19
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Mármint utólag mennyire béna.
3729 levél
Válasz 08.12.28. 18:08 #18
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Én pl. azzal is szórakoztam, hogy minél magasabb másszak Larával, majd onnan levetve minél tovább sikítson.

A legtökéletesebb ebből a szempontból a legelső rész volt, ahol a piramis belsejében, ha levetetted a legtetejéről háromszor végig tudta a sikoly-hangot "mondani".

[Jó, jó, lehet kicsit beteges, de olyan jókat röhögtem a kimeredt zuhanáson, semmi kapálózás, csak bele a vakvilágba. ]

Pl. Az új TR-ből akció közben abszolút hiányzott az ugrás+(előre+hátra )nyilakkal véghezvihető tigrisbukfenc a levegőben. Ekkor még nem volt egér, meg WASD, hanem szépen az "nyilakkal" kellett mindent irányítani.

Ejh, egy kis kitérő, OFF, ha megengeditek. Elkapott a nosztalgia.

Pl. Ha összeadnám azt játékidőt, amit GTA Vice Cityvel és GTA San Andreas-al játszottam, eltörpülne amellett, amit az eredeti GTA-val űztem, illetve a űztünk testvéremmel.

Abban ráadásul mindhárom város benne volt! Meg egy csomó karakter (és már akkor megfordult a fejünkben, milyen lenne 3D-ben, de bőven meg voltunk elégedve a felülnézettel ). És ott úgy kellett megtalálni a rejtekutakat a tankokhoz. Volt, hogy eltorlaszoltam magam kocsikkal egy focipályának tűnő beton-téglalapon, és órákig gyaktam a városlakókat meg a rendőröket.

Egyetlen stratégiával sem játszottam annyit, és nem kötött le annyira, mint a StarCraft anno, még saját kis történetet is csináltam, meg a testvérrel battle-pályákat (itt olyan nehézre is lehetett venni a fokozatot, ami nem állítható a játékban; Így volt olyan, hogy a protossok ellen mentem, és két Airbiter támadt rám [ami ugye "láthatatlanná teszi az egységeket, de ha jobban figyelsz lehet látni, hogy a massza mozog], kilőttem őket, és akkor előtűnt a hadsereg, ami addig nem támadt, és széjjel is szedték a bázisom. ).

A másik ilyen a Red Alert II volt talán, meg az eredeti C&C.

És sok-sok órába nyúló Duke Nukem meg Redneck Rampage az smafu? A rövid kis kampányokat hányszor de hányszor végigvittük! Meg a LAN-partik a havernál. Wolfeinstein 3d? Máig nem hozza semmi rám úgy frászt, mint amikor abban előugrott a baka, és felkiáltott.

És visszább haladva az időben? Az eredeti Prince? Prehistorik 2? Golden Axe co-op módban egy billentyűzettel?

Hihetetlen mennyire béna voltam hozzájuk!

Vagy a régi FIFA/NBA? Egyik ember billentyűvel, és a gombok adta lehetőségekkel, míg a másik csak a kétgombos, neminfra egérrel? Amit folyton tisztítani kellet, mert ha felszedte a koszt, nem működött rendesen?

Nemrég feltettem egy DOS emulátort, mert itt van ez az oldal:

http://www.bestoldgames.net/

Szemezgessetek ti is!

Bocsánat a hosszú postért, de hát, a régi szép idők, a PC-s játékok kezdete és bizonyos szempontból aranykora!
51824 levél
Válasz 08.12.28. 13:52 #17
Barthezz
Jaja, én is szoktam szórakozgatni vele Citadelle Gate-en emlékszel vmi gabonaszerű lejtős rakásra, aminek a tetején egy ajtó volt és bemenve egy faszival lehetett beszélni? Nem tudtam egy darabig, hogy oda a motorral kell átugratni és kb. fél óra alatt összehoztam, hogy felugrabugráltam vhogy Larával azon a lejtős szaron

Nah meg a Great Pyramid oldalán való ugrándozást sem felejtem el sohasem, nem kicsit volt idegölő
14642 levél
Válasz 08.12.28. 13:36 #16
Razor03
Ne tudd meg milyen bravúrokat csináltam a régi részekben, olyan helyekre felmásztam, hogy csak na. A 3. részben a Croft Manor tetejére is fel lehet menni, egy kis trükk segítségével .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
51824 levél
Válasz 08.12.28. 13:32 #15
Barthezz
Én az Underworld-ről is azt hittem a megjelenéséig, hogy teljes egészében Mexikóban fog játszódni, s a demoban látható thaiföldi rész pedig csupán egy a Last Revelation Angkor Wat-jához hasonló bevezető/gyakorló pálya lesz.

Amúgy tényleg tök fura lenne már bármelyik régi TR irányítása, hiszen a mostaniak nagyon gyépés szintre vannak ilyen téren degradálva. Ott még valóban folyamatosan nyomni kellett a cselekvés gombot kapaszkodásoknál, ugrásoknál is ki kellett számolni, honnan kell nekifutni, ugyanis ott nem volt beprogramozva minden ugrás arra, hogy automatikusan sikerüljön és kapaszkodjon meg utána Lara, sőt, néhány nagyobb szakadéknál szinte 10-15-ször is neki kellett futni, mire összejött. De szép idők is voltak ezek
14642 levél
Válasz 08.12.27. 14:22 #14
Razor03
Szívemből szóltál, szeretjük az ilyen posztokat .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3729 levél
Válasz 08.12.27. 12:42 #13
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Akartam mondani, golyóálló tálcával és ruhával.
3729 levél
Válasz 08.12.27. 12:37 #12
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Sziasztok!

Maximálisan egyetértek azzal, hogy a negyedik rész volt a csúcs, történet és pályaszerkesztések szempontjából koherens egészet alkotott. Ezt több helyütt elmondtam. Nekem kifejezetten tetszett, hogy nem kellett ide-oda utazgatni a világban, hanem csak Egyiptomban játszódott.

Megjegyezem, ez remek ötlet volt a készítőktől, mert Egyiptom kiválóan alkalmas arra, hogy egész játékot építsenek rá.

Ráadásul ekkor még nem voltak olyan rásegítések, mint pl. az automatikus kapaszkodás, hanem a CTRL gombot nyomva kellett tartani.

Annak meg külön örültem, hogy Lara meghalt. A negyedik részt és a végét méltó lezárásnak tartottam, úgy éreztem a sorozat ezzel elérte a csúcsát [és ezt máig megtartotta]. Örültem, hogy nem akarnak újabb rókabőrt lehúzni, és nem válik végeláthatatlan franchise-á.

[Én még a játékokat C64-en kezdtem el nyúzni havernál, magnókazettás mváltozattal. Ahhoz képest hol tartunk ]

Én játszottam a Legenddel, nem tetszett (egyszerűen szörnyű volt a végén a zöld masszás kardozás), a pozitív véleményeknek köszönhetően kipróbáltam az Underworld demóját, és egyáltalán nem tetszett a grafikán kívül. Borzalmas irányítás, kamerakezelés.

[Nektek nem hiányzik az öregember, a komornyik? A harmadik részben, az edzőpályán, mikor kezembe kerültek a pisztolyok, egyből rohantam az öreghez, hogy legyakjam, de mit ad Isten, az öreg golyóálló tálcákkal és ruhákkal védekezett! ]

Bár a játékkal nem játszottam, a közép-amerikai indián kultúrák kiváló alapot képezhettek volna arra, hogy egész játékot alapozzanak rájuk Egyiptomhoz hasonlóan (mellesleg ez áll Thaiföldre és Dél-Kelet Ázsiára - Vietnam, Kambodzsa [Angkorwat!]), függetlenítve a Legend történetétől.

Bocs, ha hosszú lettem volna.
200 levél
Válasz 08.12.26. 14:09 #11
EvolutioN
Én direkt a TR miatt vettem gamepad-ot, de kiderült, h annyira béna vok vele, h kénytelen voltam visszatérni az egér+billentyűzet kombinációra
The Last of Us
51824 levél
Válasz 08.12.25. 18:50 #10
Barthezz
Hát én még a mostani részt is billentyűzetről tolom, nincs gamepad-om Amúgy ennyiféle funkció, ami a játékban van (kb. 20 gomb) beállítható az esetben is?

U.R.H.: A kairói pályáknál nagyon ott volt ez a bizonyos világvége hangulat, valóban iszonyatosan jól eltalálták azokat a helyszíneket. Nah meg emlékszem, napokig szívtam a Citadelle Gate, Trenches, Chambers of Tulun hármason (még a nevük is így megragadt ), mire át tudtam vinni azt a nyavalyás motort vhogy. Sztem az eddigi TR-ek legdurvábban összetett és legelgondolkodtatóbb része volt az.
14642 levél
Válasz 08.12.24. 17:30 #9
Razor03
Anniversary mennyire hozza az első rész összetettségét? Mennyire remake? Csak helyszínekben egyezik és kb. Legend szint?

Creative: 2.-3.-4. rész alap, de csak billentyűzettel lehet nyomni, és a mai világban már nem ehhez vagytok szokva (nem lenézés , félre ne értsd), továbbá a játékmenet sem olyan cső mint a mai részek. Most mondanám, hogy vidd végig mert etalon, de akkor nagy feladat elé állítanálak, a 2. és 3. résszel inkább Barthezz-t fogom szekálni .

Hogy őszinte legyek, a 3. annyira hangulatos, és a maga idejében grafikailag is olyan volt, hogy padlót fogtunk tőle, az átvezetők, boss fight-ok, és a "mi fog történni" érzet azóta sem igazán jött elő eggy játéknál sem...kis gyerekek voltunk, azt is hozzá kell tenni, de ennyire egy játékot sem élveztem, kb. örök emlék...

A 4. pedig a hamisítatlan, ha Egyiptomba akarsz "menni", és ehhez tartozó filmszerű hangulatra vágysz, ezt a játékot kell betölteni.

ps. XP-n csak trükközéssel futnak, tombraider.hu-n fent van minden információ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
7180 levél
Válasz 08.12.24. 17:00 #8
nyomi
jó cikk lett... egy dologban nem értek egyet, a 4-5 órás játékidőben, nekem 8-9 lehetett de lehet, hogy csak simán balfasz vagyok

beszállva itt a toplistázásba, sztem a 3. és 4. rész volt eddig a csúcs, remélem ezeknek is lesz anniversary féle remake-je... és akkor persze már a 2. résznek is...
Damn it!!! - Jack Bauer
4178 levél
Válasz 08.12.24. 01:42 #7
U.R.H.
Én mindegyiket kipörgettem. Szerintem a 4. rész a legjobb. Sokan azért nem szeretik, mert csak egy helyszínen (egyiptomban) játszódik, de akkor is az a legérdekesebb és legkiforrottabb a régi generációs TR közül. Történet is nagyon ott van. Végre közvetlen közelről érezzük benne a világvége eljövetelét, nem pedig csak hajkurásszuk a gonoszt, aki feltehetőleg majd világuralomra akar törni évekkel később.

De szerintem a legjobb, ha mind a 8 részt kipörgeted és esetleg még az anniversary-t is. Így a leghatásosabb a széria.
51824 levél
Válasz 08.12.23. 23:54 #6
Barthezz
A 4. részt (Last Revelation) se hagyja ki Én azzal kezdtem Tomb Raider-es ismerkedésemet, s máig is ezt tartom a legjobb résznek, sőt, életem egyik legmeghatározóbb játékélményének is. (Az első 3-mal nem játszottam, szal azokon kívül mondom ezt. Sokak szerint az első és a harmadik rész is nagyon nagy etalonnak számít.)
27767 levél
Válasz 08.12.23. 21:17 #5
LordMatteo
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31909 levél
Válasz 08.12.23. 21:16 #4
Creativ3Form
Óóóóóóóó tényleg, csak a szememet szúrja ki. Kösz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
27767 levél
Válasz 08.12.23. 21:12 #3
LordMatteo
Legend, első három (cikkben is kiemelve), őőő, elsőre ennyi ugrik be., én ezekkel toltam.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31909 levél
Válasz 08.12.23. 21:08 #2
Creativ3Form
A borzalmas irányítás és a rettenetes kameraállások miatt nem nagyon rajongtam a Tomb Raiderekért...mondjuk az igazat megvallva, csak egy résszel játszottam de sajna már nem vágom melyiket. Viszont, a sok pozitív kritika hatására kipróbáltam és lám, nagyon bejön. Jó, azért az új PoP résznél nem jobb (sőt) de ígéretes és lehet, bepótlom a többi rész is, így tanácsot kérnék, hogy melyik az a Tomb Raider rész, amit érdemes kipörgetni. Még nincs vége, de eddig olyan 7-8 pont körül mozog.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
44 levél
Válasz 08.12.23. 11:56 #1
fubenalvo
Messzemenőkig jobb játékélményt nyújt mint a többi mostanában kijött játék.
Ha ez sablonos és nincs benne újítás akkor a GTAIV mi?
Elismerem, ugyanazokat az elemeket használja mint a korábbi részek, de mégis élvezhetőbb. Karácsonyra tökéletes
http://gw2.variance.hu - Variance Guild Wars 2 magyar hírblog
766 levél
Válasz 08.12.23. 11:56
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Tomb Raider Underworld (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.