Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 2

Mass Effect 2

Mass Effect 2
A legutóbbi Mass Effect 2 cikkek, hírek
3728 levél
Válasz 10.09.02. 22:50 #1048
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hmmm...

Az eddigi DLC-k működtek? Eddig nem törődtem, velük, de gondlom itt sokan vitték végig őket.

Ezek pl. a Katsumi vagy az Overlord magyar felirattal voltak ellátva vagy sem? [Nekem ez azért fontos, mer elég gyér az angoltudásom...]

Mert ha igen, akkor nem értem a problémát...
3081 levél
Válasz 10.09.02. 22:44 #1047
Sucee
Amúgy én ezt a technikai problémát inkább nemtörődömségnek nevezném. Szerintem nem lett volna olyan nagy dolog nekik megoldani... Persze tévedhetek, lehet, hogy ez valami misön impásziböl...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1941 levél
Válasz 10.09.02. 22:39 #1046
Qwen
Ezt olvasva nem sok reményt látok rá.

Fontos még megemlíteni azt a szomorú tényt is az új DLC-vel kapcsolatban, hogy sajnos a mi régiónkban egyáltalán nem fog megjelenni, kizárólag angol nyelven lesz elérhető. Sőt, egyes információk szerint technikai problémák miatt állítólag fel sem lehet majd telepíteni a Mass Effect 2 európai kiadására.
31908 levél
Válasz 10.09.02. 19:35 #1045
Creativ3Form
És remélhetőleg megoldják a magyarítási problémát, különben baxhatjuk.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8621 levél
Válasz 10.09.02. 19:17 #1044
davkar9
Hmm, nem is rossz. Remélhetőleg nem csak 1 óra lesz...
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 10.09.02. 18:50 #1043
PC Dome
Új hír a játékról
Mass Effect 2 - Lair of the Shadow Broker DLC trailer
Egy videó az új kiegészítésről.
173 levél
Válasz 10.08.31. 14:13 #1042
úr
hát igen ez nagyon kedves lehet hogy valami marketing fogás vagy tényleg technikai problémákkal küzdenek nem tom
ellenségeid legyenek elég erősek hogy miattuk penge maradj
10589 levél
Válasz 10.08.24. 08:19 #1041
Dark Archon
Azt is tegyük hozzá, hogy a magyar, cseh és lengyel nyelvű verziókkal nem kompatibilis.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
766 levél
Válasz 10.08.23. 22:21 #1040
PC Dome
Új hír a játékról
Újabb Mass Effect 2 DLC
Szeptemberben jön az újabb kiegészítés.
31908 levél
Válasz 10.08.23. 16:57 #1039
Creativ3Form
Ettől féltem én is, hogy ha már összejöttem valakivel akkor bukta a dolog. Sebaj, ettől még megprobálom, de ha nem, akkor így jártam.-D Azért thx.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3081 levél
Válasz 10.08.23. 16:08 #1038
Sucee
Hát akkor lehet, hogy valaki mással már összejöttél.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31908 levél
Válasz 10.08.23. 15:26 #1037
Creativ3Form
Hm...akkor mindjárt betöltök egy régebbi végigjátszást, ahol megmentettem. Mondjuk beszéltem utána vele, de csak a látomásairól beszélt, semmi másról, mer levélre se emlékszem...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3081 levél
Válasz 10.08.23. 15:24 #1036
Sucee
Hát... Öngyilkos küldetésen mentsd meg, és utána küldeni fog neked egy üzenetet. Onnantól kezdve fel lehet hívni a kabinba.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31908 levél
Válasz 10.08.23. 15:22 #1035
Creativ3Form
És ezt hogy, mert a közös vacsi után semmi nem volt, pedig folyamatosan nyomultam rá...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
407 levél
Válasz 10.08.23. 15:21 #1034
Attak
Engedi a játék,hogy egyszerre akár két hölggyel nyomulj,vagy többször kell játszani?Mert amikor Miranda meg a Jack veszekedtek,hát azóta Mirandával nem igazán lehetett beszélgetni...
Fuck moneyocracy!
3081 levél
Válasz 10.08.23. 15:21 #1033
Sucee
Kellyvel lehet, még ha nem is úgy, mint a többiekkel.
(Achievement nem jár érte, szóval a játék sem veszi normál romance lehetőségnek, de ő az egyetlen, aki táncol neked, ha felhívod a kabinba )

Szerk.: Na ezzel a kommenttel elkéstem
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31908 levél
Válasz 10.08.23. 15:20 #1032
Creativ3Form
SPOILER
Kelly táncol? Hogy a picsába, nekem a közös vacsi után semmit nem produkált, pedig folyamatosan nyomultam. Vagy csak akkor táncol, ha nem kezdesz senki mással viszonyt?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10589 levél
Válasz 10.08.23. 15:16 #1031
Dark Archon
Tali, Jack, Miranda, Jacob - velük biztosan lehet (persze függ, milyen nemű a kapitány). Férfi karakterrel Jacob-bal össze lehet haverkodni, hogy ez mire jó amúgy, azt nem tudom Homulni nem lehet

szerk.: SPOILER
Samara elutasít, Kelly meg csak táncol
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31908 levél
Válasz 10.08.23. 15:16 #1030
Creativ3Form
Igen, sikerült szinte mindenkivel. Mirandával, Jackel és Talival is. Samarával és a titkár csajszival nem tudtam, de velük nem is lehet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
407 levél
Válasz 10.08.23. 15:13 #1029
Attak
Srácok, sikerült vmelyik karakterrel intim viszonyba kerülnötök?
Tök jó,hogy ilyen is van benne...
Valahol láttam képet,amin Shepard meg Jack...
...nagyon jó!
Szóval?
Fuck moneyocracy!
407 levél
Válasz 10.08.23. 15:12 #1028
Attak
Srácok, sikerült vmelyik karakterrel intim viszonyba kerülnötök?
Tök jó,hogy ilyen is van benne...
Valahol láttam képet,amin Shepard meg Jack...
...nagyon jó!
Szóval?
Fuck moneyocracy!
20 levél
Válasz 10.08.20. 20:57 #1027
Venefius
A Mass Effect 2 nem RPG hanem egy már 10 éve áhított interaktív akciófilm amibe belekevertek szerepjáték elemeket és a filmet Te játszod.
Tökéletes és lenyűgöző, a hibái ellenére is.

Akit meg zavarnak a hibái az meg így járt
Venefius mester, a mágia istene
407 levél
Válasz 10.08.19. 11:49 #1026
Attak
Köszi!
Fuck moneyocracy!
558 levél
Válasz 10.08.18. 18:53 #1025
Drukala
Van több terminál a környéken. Az egyik szám azt mutatja mennyire vagy közel hozzájuk. Fel kell törnöd mindegyiket mielőtt lejár az idő.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
407 levél
Válasz 10.08.18. 18:36 #1024
Attak
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Van egy olyan feladat,amikor Liarának kell segíteni terminálokat feltörni.Találtam is terminált,fel is töröm őket,de utána megjelenik egy fél perces időzítés,és egy felirat,hogy használjak vmi távmérőt vagy mit.De ez nem tudom,mi,vagy mit kell ilyenkor csinálni...?
Fuck moneyocracy!
10536 levél
Válasz 10.08.14. 08:24 #1023
TcG|Rommel|Hun
Így egy végigjátszás után abszolút egyet kell veled értenem. A ME2 valóban akcíójáték inkább, ám ne felejtsük el, hogy az 1-ben sikerült megoldani RPG és tömény akció keverékét. Szóval nem veszett fejsze nyele. Kár, hogy nem készülnek hozzá unofficial modok, egy komolyabb rajongói csapat simán nekiállna...

rudasos: igen, a sötét hangulat és Shepard félillegalitása igencsak megdobta a játékvilágot!
46 levél
Válasz 10.08.13. 18:39 #1022
rudasos2425
Sokaknak talán a hangulat miatt tetszhet jobban a második rész, sokkal sötétebb és véresebb! Úgymond emberibb! De szerintem 100%-ig igazad van! Hibái ellenére szeretjük és várjuk a folytatást
756 levél
Válasz 10.08.13. 17:58 #1021
pb69
Köszönöm az elismerést
Én is így állok hozzá egyébként. Félreértés ne essék, nagyon élveztem a ME2-t is és én is nagyon várom már a folytatást. Azt hiszem, ha nem tartanám a világ egyik legjobb játék(sorozat)ának a Mass Effectet nem is foglalkoznék vele ennyit csak félretenném a polcon. Ehelyett epekedve várok minden DLC-t annak ellenére, hogy azokkal sem vagyok igazán megelégedve, de kijátszom őket és élvezem azt a pár órányi szórakozást, amit nyújt, még ha az egész lehetne sokkal jobb is, főképp az előzményeket tekitve.
14264 levél
Válasz 10.08.13. 17:47 #1020
balays82
Jól összefoglalt, korrekt vélemény, ami messze túlmutat, a "Mass Effect 2 sz*r és kész, aki nem így gondolja az hülye és dögöljön meg" stílusú beírásoknál. Több olyan dolgot is említesz, amivel én is egyetértek, de szerintem szinte mindenki, aki ezek ellenére mégis nagyszerűnek tartja a második részt. Korábban is sokan és sokszor leírták már, hogy a BioWare több terülten is faragott a játék komplexitásából, annyira, hogy RPG-nek nevezni szinte már túlzás is, az enyhe RPG elemekkel tűzdelt akciójáték meghatározás sokkal közelebb áll a valósághoz. Aki azonban ezen túl tud lépni és helyén tudja kezelni a Mass Effect 2-t, az maradandó élményekkel gazdagodik, és tűkön ülve várja a folytatást, amitől valószínűleg szintén nem várhatjuk el, hogy visszatérést fog jelenteni egy vérbeli RPG felé.
90 levél
Válasz 10.08.13. 17:13 #1019
Virgil13
pb69,ott a pont! teljes mértékben igazad van!
"Nature's just like Space!Beautiful, but undiscovered!" |PS3 Owner|
756 levél
Válasz 10.08.13. 16:32 #1018
pb69
Én megmondom őszintén, hogy nekem az első rész után a ME2 csalódás volt.
Az 1-ben rengeteg korszakalkotó megoldás volt ilyen-olyan minden játéknál megoldandó problémákra, míg a 2-ben visszatértek a régiekhez.
Az egyik nagy szívfájdalmam a játék folytonosságának megszakítása. Az 1-ben olyan megoldások voltak, hogy a töltések idején, ahol meg lehetett oldani mondjuk egy liftben utaztunk és híreket hallgathattunk közben. Ez nyilván elég unalmas volt, de még mindig jobb, mint a klasszikus töltőképernyős megoldás, amit a 2-ben visszahoztak. Ugyanilyen volt a Normandiára/ról való be/kiszállás. Folyamatosságot adott a játéknak, ami szerintem nagyszerű újítás volt a játékok történetében, erre a 2-ben visszaléptek.
A mékós kalandokat is rengetegen szidták, hogy unalmasak és egyhangúak. Ez részben valóban így volt, de az alapkoncepció jó volt, hogy bolygókat barangolhatunk be és kutathatunk át törmelékeket, rendellenességeket, lezuhant szondákat, stb.. Az tényleg gáz volt, hogy lényegében a textúrák cserélésén kívül minden bolygó ugyanolyan volt és az épületek is mindenhol 3-4 sablonból kerültek megvalósításra. Viszont én ebben a 2-től fejlődést vártam, erre előszedték a bolygószkennelést, ami dögunalmas és ha van elég nyersanyag semmi motivációt nem ad. Ráadásul egy nyomorult rendszer vizsgálása még fejlesztett hajó esetén is minimum 2 út oda-vissza a szondák miatt.
És akkor a legnagyobb hiányosság, amit már többen itt is felvetettek: az RPG elemek hiánya. Az első részben már zavaróan komplikáltak voltak a fegyver- és a karakterfejlesztések. Órákat lehetett csak azzal eltölteni, hogy a csapat felszerelésével és képességeivel babrálunk. Ehhez képest a 2-ben nincs semmi. Van többféle fegyver, de semmit nem tudunk róluk. Az 1-ben kihívás volt a kereskedelem és a tárgyak gyűjtése és stratégiát igényelt ahogy azt egy RPG-től el is várná az ember. A 2-ben semmiféle adat nincs a fegyverekről, páncélból is egyféle van. A boltokban lehet fejlesztéseket venni, de ezt egy ügyes játékos kb. a játék negyedére teljesen ki is használja.
A fegyverekbe már lőszer (vagy vmi olyasmi) kell ami csak arra volt jó, hogy belerakjanak egy idegesítő korlátozást a játékba. A karakterfejlődés is röhejesen gyér. Minden szint egyre több pontba kerül, ami megszakítja a folyamatos fejlődés lehetőségét. Az 1-ben sűrűn volt szintlépés és minden egyes pontot el lehetett egyenként költeni. És meg volt oldva, hogy egy képességnél csak minden 4. vagy 5. pont eredményezzen komolyabb változást, míg a többi csak kis dolgokon javított. Mégis azt az illúziót keltette, hogy karakterünk masszívan fejlődik. Ehhez képest a 2-ben gyakran több főküldetést sem elég elvégezni ahhoz, hogy elegendő pontot kapjunk a fejlesztésekhez, addig meg csak egy helyben toporog a karakterünk.
Aztán ott van a térkép. Az 1-ben egyszerű volt, néhány jelmagyarázattal. Magyarul olyan volt, mint egy térkép és megvolt kicsiben is a sarokban, igen jól használható volt. A 2-ben már csak a teljes képernyős változat érhető el, illetve néha a kicsi, de akkor is csak gombnyomásra. A nagy térkép pedig egy túlcicomázott, leginkább használhatatlan dolog, amin alig lehet kiigazodni (noha ez lenne a fő célja).
Aztán a mékós bolygófelfedezés kiírásának újabb kellemetlen velejárója, hogy alig van mellékküldetés és felfedezési lehetőség. Az 1-ben azért szinte minden rendszerben volt egy bolygó, ahova leszállhattunk és azon 1-1 épület ahol érdekességek voltak elrejtve vagy jó kis harc várt. Ez a 2-ben nagyon kis számban érhető el.
A főküldetések a 2-ben leginkább a dossziékra és a lojalitásküldetésekre korlátozódik, ami elég sablonos. És annak ellenére, hogy sokan a 2 elkezdésekor ébredtek az EPIC-érzésre, azért ha valaki rendesen kijátszotta az 1-et, érzékelte, hogy a 2 korántsem olyan mély. A galaxis világában nem lehet igazán elmélyedni. Nem lehet hosszú órákat barangolni a Fellegvárban, visszatérni minden bolygóra egy jobb képességű karival visszatérni és kiaknázni a lehetőségeket, stb.. A mellékküldetések sem annyira részletesek összességében, mint az 1-ben. Emellett csak néhány olyan bolygó van ahova mindig el lehet menni, a többi az ott végzett küldetések után inaktívvá válik. Lényegében pont az 1-nél kellett volna biztosítani az utólagos játékfolytatást, mert ott lett volna értelme. Például az összes jelvényt, anyagokat össze lehetett volna gyűjteni utólag. Ez a 2-ben szinte értelmetlen. Van néhány mellékküldetés, de igazából a DLC-k miatt éri meg a főküldetés után is folytatni.
Ami a 2 mellett szól (természetesen a grafikától és a karakterábrázolástól, MI-től eltekintve, amik alapvetően javulnak az idők során, ezért kár velük foglalkozni) a minijátékok. Ha ezek a 2-ben nem is annyira reálisak, mint mondjuk a Fallout 3-ban, de lényegesen változatosabbak és találóbbak, mint az 1-ben.
Hát nagyjából ennyit a két rész összehasonlításáról. Remélem nem hagytam ki semmit, igyekeztem mindent rendszerezni. Persze nyilván van aki nem így gondolja és a 2 jött be neki jobban (elsősorban azok, akik azzal játszottak először), ez csak szubjektív leírás.
10536 levél
Válasz 10.08.13. 15:30 #1017
TcG|Rommel|Hun
Először azt gondoltam, hogy én vagyok béna, és valahol hatalmas boltok vannak elrejtve ebben a játékban, de tévedtem. Gyakorlatilag ez az egyetlen hibája, ám ez komoly: mi az hogy négy fajta gépkarabély van? És nem más a helyzet a többi fegyverrel sem... Csodálkoztam, hogy miért tűnt el az 1-ben oly jól megszokott U-I billentyűkre kiosztott szintlépés(hogy ezt miért butították le ennyire???)-felszerelés kombináció, de így már teljesen érthető... Az 1-ben komoly motivációs erő volt számomra a szintlépés és a minél jobb fegyverek keresése, itt meg kb ki se írja a dolgokat. Szintlépés? who cares? Lőjj tovább! Az akció persze nem baj, csak nem értem, miért kellett a járt utat a járatlanra cserélni.


Amúgy uccsó 10 másodperces videóért - minden túlzás nélkül - megéri végigjátszani a Mass Effect első és második részét.
3081 levél
Válasz 10.08.13. 09:52 #1016
Sucee
Y'know, egyelőre abban reménykedek, hogy egyáltalán az esélyt megkapjuk, hogy letöltsük az új, Liarás DLC-t...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8621 levél
Válasz 10.08.13. 09:29 #1015
davkar9
Nos úgy látszik csak az Operát nem szerette, ie alól már meg tudtam venni. Hát sajnos ezek továbbra se valami lenyűgöző dlc-k... 1 óra 15 perc volt a játékidő, annyit a történethez se tett hozzá szóval megint odalett 560 pont. Remélem a liarás dlc csak 480 lesz mert már csak annyim maradt.

Azért bízom benne hogy a 3-ban legalább előkerülnek ezek a plusz tartalmak, minimum megemlítés szintjén, végül is a bdts döntés is visszaköszön a hírekben. Pont emiatt nem foglalkozom a DA-val, oda tök fölöslegesek hisz úgysem visszük tovább a karaktert 2-ben.
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 10.08.12. 22:00 #1014
davkar9
Hmm, amúgy az Overlordot hogy lehetne beszerezni? Mármint van pontom, az oldalt is beadja viszont kéri hogy pipáljam ki a "elfogadom a vásárlási feltétel..." cuccot. Megnyitom a szerződési izét, végiggörgetem viszont utána sem lehet kipipálni a kis négyzetet. Ötlet?
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 10.08.12. 21:42 #1013
davkar9
A héten végigjátszottam újra az első részt, ezúttal női karakterrel (rámegyünk Garrusra) és a döntéseimet is igyekeztem úgy meghozni hogy a 2-ben más hatásuk legyen. Holnap állok is neki a folytatásnak.

Az EPIC meg teljesen jogos 2 esetében, én is így éreztem először (meg 2. és 3. alkalommal is). Évjátékatízpertíz. Ennyi.
Simple. Eternal. Beige.
1 levél
Válasz 10.08.12. 03:47 #1012
Blaqkx
Célzáson látszik, hogy valami konzolos verzió
31908 levél
Válasz 10.08.12. 01:20 #1011
Creativ3Form
Vagy az, vagy egy kezdeti stádiumban lévő gameplay vidi...ki tudja, de érdekes...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
173 levél
Válasz 10.08.12. 01:16 #1010
úr
Bocsánat tudom hogy ez mass effect 2 topic de találtam furát az egyről ez nem iolyan mint amivel játszottam mi ez xboxos verzió vagy nem tom?


http://www.youtube.com/watch?v=ZmzHVoybUYk&feature=related
ellenségeid legyenek elég erősek hogy miattuk penge maradj
31908 levél
Válasz 10.08.11. 11:49 #1009
Creativ3Form
A végjátékot meg a kis kiruccanást a játék közepe felé.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3728 levél
Válasz 10.08.11. 10:33 #1008
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Suceevel egyetértve, ha meglátod a végjátékot, arra mit fogsz majd írni? UltraEPIC?
3081 levél
Válasz 10.08.11. 10:31 #1007
Sucee
Mindhárom terminál ugyanazon a helyen van, a kereskedelmi résznél.
(Ahol egy fegyverbolt meg valami szuvenírbolt van, Emlékek Illiumról talán.)

TcG|Rommel|Hun: Nekem az az érzés volt überelhetetlen, amikor először Omegára mentem, az Afterlife-ba.
Meg persze a végjáték is nagyot ütött.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10536 levél
Válasz 10.08.11. 08:07 #1006
TcG|Rommel|Hun
Az az igazság, hogy van egy szó, amit az online sajtó sajnálatos módon túlságosan elcsépelt ahhoz, hogy megtartsa eredeti súlyát, de jómagam azt hiszem elég kevésszer használom: mert a Mass Effect 2 EPIC játék lett, a szó klasszikus értelmében.

Én úgy gondoltam, hogy a ME1-re nem lehet rálicitálni, de ez... eeezzz. Ez valami zseniális. És épphogy belekezdtem. Egyszerűen eddig nem találtam negatívumot, valami egészen lenyűgöző.
2401 levél
Válasz 10.08.10. 23:33 #1005
Diszkósajt
Még 1 kérdés. Liara megbízott, hogy törjek fel biztonsági terminálokat. Először feltörtem egyet biztosan, majd elutaztam. Most feküdtem rá erre a témára. Elmentem a taxiállomáshoz, ahol egy terminált tudtam feltörni, valszeg akkor a másik kettő korábban megvolt. Hol van még terminál? Liarának nem tudom mondani, hogy megcsináltam.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 10.08.10. 22:17 #1004
Diszkósajt
Gondoltam hűséges maradok az első részből Ashley-hez, de kiaknázom a Mirandában rejlő lehetőségeket, csak az utolsó pillanatban visszakozom. Az a baj, hogy nem tudok beszélni vele, mióta a húgával összehoztuk. A Jackel folytatott vitájában egyikük pártját sem fogtam. Jackel sokat beszéltem, de amikor úgy tűnt lenne közöttük valami, leállítottam, azóta mindig elzavar. Ez volt a célom, csak Mirandával nem tudok beszélni.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
10536 levél
Válasz 10.08.09. 13:33 #1003
TcG|Rommel|Hun
Köszi a válaszokat! Két Szigetes este közt kitűnő átvezetés lesz a második rész.
3081 levél
Válasz 10.08.09. 11:33 #1002
Sucee
Meg ad pénz és XP bónuszt.
De szerintem érdemesebb importálni a mentést, vannak érdekes visszautalások mellékküldetésekre is, nem csak a fő szálat változtatja meg.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10589 levél
Válasz 10.08.09. 11:16 #1001
Dark Archon
Rövidebben: csak a sztorit módosítja.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1941 levél
Válasz 10.08.09. 10:18 #1000
Qwen
"Mass Effect 2-ben felhasználhatjuk majd az első rész végi mentéseinket, és aszerint alakul majd a történet, valamint azokkal a karakterekkel találkozhatunk majd az első részből, miképpen azt végigvittük. Ergo ha meghalt az egyik csapattársunk, akkor nyilván nem találkozhatunk majd vele a második részben.A játék komplexitása és az újrajátszhatóság felrúgásának a lehetősége miatt ugyanis a karaktereket nem hozhatjuk át egy-az-egyben az első részből, így tehát senki ne számítson rá, hogy a sokszori végigjátszás során felfejlesztett karakterével végigzúzza majd a második részt. Így tehát új karakterrel kell majd nekivágnunk a játéknak. A sztori viszont tényleg úgy fog folytatódni, ahogyan alakult, tehát azokkal a karakterekkel nem találkozunk, akik elestek az első rész végigjátszása során, valamint a karakterünk jelleme is megmarad a folytatásban. A legfontosabb azonban az, hogy ha áthozzuk a mentéseinket az első részből, akkor elérhetővé válik némi extra tartalom is, amit első részbeli mentések nélkül nem kapunk meg.A másik dolog, ami ténylegesen befolyásolja majd a Mass Effect 2 végigjátszását a mentések használatával - legalábbis kezdetben -, az az első rész végén elmentett karakterünk szintje lesz. Ugyanis minél magasabb szintű karakterrel fejezzük be az első részt, annál több speciális bónuszt kapunk majd a folytatásban. Ez főleg pénzt jelent, de kaphatunk fegyverek fejlesztéséhez szükséges alapanyagokat is. Kezdetben ezek jól fognak jönni, de a későbbi játékot nem fogják döntően befolyásolni."
10536 levél
Válasz 10.08.09. 09:55 #999
TcG|Rommel|Hun
A napokban tervezem a játék megvételét, és az lenne a kérdésem, hogy ez a mentésátvitel az 1-ből egészen pontosan mit befolyásol? Az 1-ben szerzett képességek/xp/tárgyak átkerülnek, vagy csak a sztorit módosítja?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.