Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3 Uprising

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 09.07.27. 18:32 #96
Kanduhrka
Egyébként az oroszok durván előnyben vannak gyorsaságban, hiába a japánok droidos építkezése. Amcsikat például skrimishben nagyon meg lehet alázni a daruk miatt.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.07.27. 18:27 #95
Kanduhrka
Most fejeztem be az orosz kampányt én is, plusz az első amcsi küldetés kipipálva. Egyre jobban tetszik ez a játék, bár a japánokat én se erőltettem volna.
AMúgy ezek a FutureX tankok nagyon durvák, volt, hogy mindössze egyetlen egy darab megölte 10 Apocalypseomat és 20 kisebbet. (Persze elfelejtettem hogy az előbbi magához tudja húzni a járműveket, úgy már sikerült)
horrorgeeks.blogspot.com
51801 levél
Válasz 09.07.27. 16:50 #94
Barthezz
Hát nem tudom, most újrakezdtem a küldetést, s a zúzódarus bakit nem elkövetve abszolút nem volt vészes ez a pálya, a tesla-tornyok is működtek. Szal tegnapelőtt nem tudom, mi lehetett, de akkor közvetlen közelre egyáltalán nem lőttek a tornyok. Ma meg ugyebár nem tapasztaltam ilyet, szal fene se érti.

Amúgy így a szovjet kampány kipipálva, s szomorúan nézem, hogy a maradék 3 az már mind japán-centrikus, oylan terepekkel, amiknek köze nincs az RA világához... Pedig ez a szovjet kampány tök jól visszaadta a régi feelinget.
8608 levél
Válasz 09.07.27. 09:53 #93
davkar9
Bitzos be van dugva a konektorba? Még arra tudok gondolni hogy bár erősebb lett a tesla torony ugyanakkor tovább tölt. Tehát egy gyors egységgel simán ki lehet kerülni. Nem az van hogy a többi egységed már kilövi az ellent? Vagy talán a lőtávolságán kívül van.
Simple. Eternal. Beige.
51801 levél
Válasz 09.07.27. 09:50 #92
Barthezz
Úgy értettem, energia van elég és nem is az a gond, hogy ne tudnék tesla tornyot építeni, hanem hogy egy idő után fogják magukat és nem lőnek. Mintha EMP hatása alatt lennének, de a többi egységem a körzetben nem bénul le. És nem is a szárnyas hajó csinálja, azt ugyanis megint csak látom, ha rávetíti a zöld sugarat. Szóval kérdésem, hogy mivel okozza a toronybénítást az allies, mert akkor hatványozottan védekeznék az ellen...
8608 levél
Válasz 09.07.27. 09:46 #91
davkar9
Áramod van? Minden követelményt teljesítettél? Mit tudom én, pl a reptérhez kell finomító, ilyenekre gondolok. A daráló meg tényleg javítja az egységeket, persze csak ha nem küldöd bele őket, ha mégis akkor csak pénzt kapsz vissza. Én abból építettem 2-3-at a gyártóépületekhez így csak azokhoz kellett visszaküldeni a sérült egységeket.
Simple. Eternal. Beige.
51801 levél
Válasz 09.07.27. 00:54 #90
Barthezz
Neked csak az első mondat ment, a többi Kanduhrkának, illetve mindenki másnak, akit érdekel.

Tényleg nem lett egy könnyen végigjátszható küldetéslemez, de ez abszolút nem probléma, hiszen pont a kihívást hiányoltam mostanában a legtöbb RTS-ből. Anno az RA1 küldetéslemezeivel (Aftermath, Counterstrike) pl. iszonyatosan sokat szoptam, volt 1-2 olyan küldetés, ami 10-edszeri nekiállásra is még mindig full lehetetlennek tűnt. Ennyire azért persze nem durva az Uprising, de legalább nem is ujjgyakorlat.
27765 levél
Válasz 09.07.27. 00:49 #89
LordMatteo
Nem játszottam a kieggel de azért köszi, hogy leírod
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51801 levél
Válasz 09.07.27. 00:47 #88
Barthezz
Kipróbálom. A gond az volt, hogy ugyebár én közvetlenül ráklikkeltem a darura, hogy menjenek oda, franc gondolta, hogy az a bezúzás parancs. S mivel a küldetés olyan, hogy egy perc nyugtot nem hagy az ellen, s minden percét leköti az embernek a védekezés, nem tudtam odafigyelni, mi történik a darunál, csak arra lettem figyelmes, hogy az 1-es osztag gombot megnyomva nincs már benne egység. Ezt meg fél órán keresztül betudtam annak, hogy biztos a nagy tűzharc alatt megsemmisültek (a szárazföldi roham mellett repülőkkel is jött folyamatosan, illetve délről a víz felől anyahajókkal is betámadott, szal hihető variációnak is tűnt így ez). Mikor észrevettem a gikszert, akkor éppen 5 apocalypse tank tűnt el egyszerre és az azért már gyanús lett.

Amúgy nem tudom hogyan, de a Tesla tornyaimat is mindig megbénítja (valószínű ezzel az új prototípus robottal). Áram van, mégsem támadnak sehogy sem, még ha direktbe tűzparancsot is adok nekik egy kijelölt egységre.
27765 levél
Válasz 09.07.27. 00:39 #87
LordMatteo
De szerintem ha odaküldöd a járműveket a zúzda vonzáskörzetébe, akkor a robotok automatikusan javítanak majd.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51801 levél
Válasz 09.07.27. 00:35 #86
Barthezz
Nah, nem is gondoltam, hogy végül rajtad fog segíteni az a hsz-em.

Amúgy a másodlagos képességeket én se nagyon szoktam használni, de kommandós jellegű küldetéseknél mindig lecsekkolom a kapott egységek speckóit, ugyanis sosem véletlenül adják pont azokat az adott feladatra.
9326 levél
Válasz 09.07.26. 23:48 #85
Kanduhrka
Baz, mák, hogy ezeket leírtad, mert tökre elfelejtettem hogy a kispóknak van még egy fegyvere. Így már én is meg tudom csinálni a küldetést.
horrorgeeks.blogspot.com
51801 levél
Válasz 09.07.26. 11:58 #84
Barthezz
Nah igen, én is így gondoltam, de ugyebár ha közvetlen a zúzdára klikkelek velük, akkor bezúzza nekem az összeset. Nah mindegy, az Apokalipszis tankok úgyis önjavítóak, a többi egységet meg legfeljebb pótlom.

Amúgy eddig le a kalappal a küldetéslemez előtt, eddig mind a 4 pályát elölről kellett kezdenem vagy visszatöltenem, szóval nem egyszerű a nehézsége. Ráadásul ezek a szovjet vs. szövetséges küldetések sztem felidézik a régi RA hangulatot. Kár, hogy a japán oldal betételével elcseszték a játékot... (Sajnos ezen küldetéslemezben is egyedül a szovjet kampány mellőzi a japánokat, pedig szívesen tolnám az allies missziókat is majd a szovjetek ellen.)
27765 levél
Válasz 09.07.26. 11:54 #83
LordMatteo
Úgy emlékszem, valamelyik épület (szerintem a zúzda körül) repkednek javító robotok.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51801 levél
Válasz 09.07.26. 11:51 #82
Barthezz
Amúgy mivel lehet akkor egységeket javítani szovjet oldalon? A tankgyár és a kikötő közelében sem regenerálódnak az egységeim, mint ahogy a szövetségeseknél történik...
27765 levél
Válasz 09.07.26. 11:34 #81
LordMatteo
/fetrengés a röhögéstől
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51801 levél
Válasz 09.07.26. 11:33 #80
Barthezz
Úgy tudtam, hogy megjelensz ebben a topicban is, ha beírok egy ilyet.
27765 levél
Válasz 09.07.26. 11:31 #79
LordMatteo
/röhögőgörcs
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51801 levél
Válasz 09.07.26. 11:30 #78
Barthezz
Hát igen.

És így is fél órán át bírtam tartani a bázisomat az érkező folyamatos rohamok ellenében. Azt hittem, az a buzi lépegető robot-prototípus tünteti el vhogy az egységeimet...

Nah de most elölről kezdem, s asszem ennek tudatában már jóval nagyobb esélyem lesz tartani a pozíciómat...
9326 levél
Válasz 09.07.26. 11:21 #77
Kanduhrka
horrorgeeks.blogspot.com
51801 levél
Válasz 09.07.26. 09:24 #76
Barthezz
A rohadt kurva életbe. Utolsó orosz pályán szopom a faszt már fél órája, alig bírok védekezni, ugyanis folyamatosan csoportosan eltűntek az egységeim (4-5 Apokalipszis tank egyszerre, 10 rakétás pók csak úgy, stb.), azt hittem, vmi speciális képességgel csinálja az ellen. Erre bazmeg a jó retkes kurva életbe, rájöttem, hogy a zúzódarú bezúzza és nem megreparálja az egységeimet. Mindig odaküldtem őket rá megjavulni és mikor legközelebb visszanéztem, mindig az összes egységem elűnt. Kurva élet, a TW-ben még ezek a daruk reparáltak, fullra azt hittem, hogy itt is...
51801 levél
Válasz 09.07.25. 13:25 #75
Barthezz
Nos, nem volt nehéz, csak szépen lassan kell előrefelé haladni. A terrorrobotoknak használni kell a bénító képességét is és akkor nem hagyják, hogy megjavítsa magát a tank, miközben eszi belülről az egyik ilyen gép. A hajók ellen ugyanez a taktika, csak ott gyorsan kell cselekedni és fedezni kell a robotokat a Sarlókkal a gyalogosok ellen.
51801 levél
Válasz 09.07.24. 21:44 #74
Barthezz
Én most vagyok pont ezen a pályán, még csak belelestem, de az alapján nem tűnik vészesnek. A droidokat ugyanis végtelen utánpótlással szállítja a program, a 2 nagyobb Spidernek meg ott van elszórva egy halom elsősegélycsomag. Holnap meg is próbálkozom vele, ha átvittem, leírom, hogyan sikerült.

(Tudom, 2 hónapos hsz-re reagáltam, de hátha azóta is ott vagy még.)
3 levél
Válasz 09.06.17. 10:31 #73
gator
Valaki nem tudna elkuldeni nekem az Uprising magyar nyelvfájlait mert rossz verziót töltöttem le.
Köszönöm gator666@vipmail.hu
941 levél
Válasz 09.05.26. 11:04 #72
Dbz
Valakinek nincs néletlenül "one hit kill" trainere hozzá? Mert a 3. ruszki pályán 2 nagyobb + 3 kisebb "pókkal" kellene kicsinálni az egész mapot. Olyan esélytelen, mint a McLaren a Brawn ellen! Találtam 2 trainert, de egyikbe sincs benne ez. Esetleg működhet hozzá a RA3 trainere?
51801 levél
Válasz 09.05.18. 13:30 #71
Barthezz
Azért klasszikus nem, mert gyakorlatilag semmi lényeges újítás nincs benne, de tény, hogy ha nem hülyülik el, akkor most hasonló elismertségnek örvendhetne, mint a többi C&C game.

Amúgy a Yurikos-s helyszínek tökre emlékeztetnek az RA1 föld alatti pályáira, nálam legalábbis visszahozta azt a nosztalgiaérzést.
9326 levél
Válasz 09.05.18. 00:45 #70
Kanduhrka
A japánok amúgy ilyen formában tényleg nem illenek bele ebbe a világba.

Klasszikus lehetett volna a RA3-ból, ha egy kicsit komolyabban veszik a projectet. (Nem lett rossz a játék, csak talán túl elvont)
horrorgeeks.blogspot.com
864 levél
Válasz 09.05.17. 20:42 #69
zolika07
3 gép van
minden tökéletes a többi játéknál de ez valami végett ezt írja ki
gondolom nem látja a másik gépet, de ha így van miért nem?
[Dome]zolika007[HUN] http://bf2s.com/player/191826989/
51801 levél
Válasz 09.05.17. 14:52 #68
Barthezz
Jaja, a Red Alert 3 kezdeti kipróbálása utáni abszolút negatív benyomásom alaposan feljavult időközben, s az Uprising-gal szembeni előítéleteim is eloszlottak így a képek alapján. Ha nem számítjuk, hogy van jónéhány gagyi egység, akkor egész élvezetes, RA-szerű a játékmenet.
9326 levél
Válasz 09.05.16. 18:43 #67
Kanduhrka
Mondom én, a sok negatív kritika ellenére nem lett ez olyan rossz játék. Végre nem annyi másodperc egy cucc legyártása, amennyi az ára.(persze ez már a sima 3-ban is így volt)
Uprising legnagyobb hibája, hogy nem lehet neten tolni(és lehetne több új egység is)
horrorgeeks.blogspot.com
441 levél
Válasz 09.05.16. 16:53 #66
TurboX
"h 2 játékos kell a széria játékhoz"

Ezt nem igazából tudom értelmezni.
Inkább arról lehet szó hogy 2 kulcsra van szükséged ha lanozni szeretnél 2 gépen(vagy nem?).
Amúgy tök jó helyen jársz..
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
864 levél
Válasz 09.05.16. 16:39 #65
zolika07
segítség kéne a red alert 2 juhri reverge kiegészíttő lan ba nem megy mert kiírja mikor belépnél h 2 játékos kell a széria játékhoz. pedig a gépek felismerik 1mást
lécci üzenetet írjatok ha tudtok valami megoldást
előre s köszi Zoltán
[Dome]zolika007[HUN] http://bf2s.com/player/191826989/
51801 levél
Válasz 09.05.16. 16:24 #64
Barthezz
Nah kipróbáltam a játékot és sztem egész jó lett így első ránézésre. A kihívás mód ötletes, illetve belenéztem a szovjet kampány első küldetésébe, ami szintén jó lett, ráadásul nem is olyan egyszerű, s taktikázni kell rendesen a gyalogosokkal. Yurikot meg bár utálom, szintén nem lett rossz a köré épített kampány, legalábbis az első pályát megsasolva. Olyan modern Diabloszerű hentelés, amit ésszel kell csinálni.
591 levél
Válasz 09.04.29. 20:28 #63
nazgul
Mármint gátlástalanul csal
591 levél
Válasz 09.04.29. 20:28 #62
nazgul
Kipróbáltam a kihívást,és egész bejön Persze én nem vagyok hű egy néphez,szerintem úgy írtó nehéz így is van egy-két pálya,ahol gátlástalanul a gép, néha már szinte hagyná az ember a fenébe
94 levél
Válasz 09.04.23. 12:14 #61
abyss
Ja a belassulások nálam is előfordultak de minek azt nem tudom.De ettől függetlenül tetszett.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
51801 levél
Válasz 09.04.23. 10:22 #60
Barthezz
Én anno végigjátszottam, de sztem rendkívül bugos (pl. indokolatlan belassulások) és egy idő után egysíkú volt a játék. Pár küldetés után vhogy kifulladt nálam a játékélmény 1-2 élvezetesebb küldetést leszámítva.
94 levél
Válasz 09.04.23. 08:09 #59
abyss
A Red Alertezők figyelmébe ajánlom a War Front:Turning Point nevű magyar játékot.Lehet hogy már ismeritek,de szinte teljesen red alert szerű csak alternatív 2.világháborúban játszódik.Szerintem jó kis game.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
9326 levél
Válasz 09.04.23. 01:41 #58
Kanduhrka
Gondolom időhiány... Kapnak az EA-től 100+1 napot, aztán, ami belefér. Az még a gond, hogy nincs az EA-én belül olyan fejlesztőcsapat, aki szabad kezet kapna egy-egy játéknál(pl Activison-Blizzard: Infinity Ward)

Egyébként maga a játék(ha nem számoljuk a net hiányt) egész jó lett, ahogy a Red Alert 3 is. Így utólag átgondolva nagyon jól néz ki, látványos, és tényleg lehetetlen az egy egységből 100ezret csinálok és szétverem az ellenfelet taktika.

A c&c3 legnagyobb hibája ez volt. Rengeteg egység volt, de fölöslegesen.
horrorgeeks.blogspot.com
94 levél
Válasz 09.04.22. 18:12 #57
abyss
Az jó lenne ha ketten nyomulhatnánk egy haverral.Nem is értem miért szedték ki belőle.Az alap játékban is bevált.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
94 levél
Válasz 09.04.22. 18:10 #56
abyss
Ja.Én is hanyagolom egy ideig piszkosul nehéz 1-2 csata után rá lehet unni. De még folytatni fogom,nem hagyom annyiban.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
9326 levél
Válasz 09.04.22. 15:15 #55
Kanduhrka
Hát, szerintem majd ha erősebb egységeim lesznek, visszatérek ide. Elég lassan haladok mert lenyomok 2 mapot, és megunom a játékot Nem értem miért nem raktak bele egy co-op módot, hogy a challenget egy haverrel meg tudjam csinálni...
horrorgeeks.blogspot.com
94 levél
Válasz 09.04.22. 13:54 #54
abyss
Ja ez az.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
51801 levél
Válasz 09.04.22. 13:50 #53
Barthezz
Ez az az úgynevezett challenge mód, vagy milyen fajta pályákról beszéltek most?
94 levél
Válasz 09.04.22. 13:38 #52
abyss
Nálam is bent van ez a pálya mert hanyagoltam.Ezen én se tudtam még tuljutni.Ez a pája kész pokol.Eleinte még visszatudom tartani de amikor legyártja a brutálisabb egységeket akkor nekem is végem van.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
9326 levél
Válasz 09.04.22. 12:31 #51
Kanduhrka
Az oroszokkal az a gond, hogy nincs normális védelmük Tesla nélkül(bár az engineerekkel még lehet bunkert felhúzni, de az meg körülményes)
Most special egy olyan mapon tartok, ahol csak csillagos amcsi egységek támadnak, egyre többen, és képtelen vagyok olyan gyorsan tejeszkedni, hogy megöljem.
horrorgeeks.blogspot.com
94 levél
Válasz 09.04.22. 07:20 #50
abyss
Áh.Én az oroszokkal szeretném végigcsinálni az egésszet.De ez eszembe sem jutott.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
9326 levél
Válasz 09.04.21. 20:36 #49
Kanduhrka
Ilyenkor kell frakciót váltani...
horrorgeeks.blogspot.com
94 levél
Válasz 09.04.21. 19:38 #48
abyss
A gép rohadtul csal.Alig lehet bedarálni én is szenvedtem eleget.14% körül tartok a ruszkikkal de kibasszott nehéz.Nem egyszer legyűrtek.Akkor szét tudtam volna verni a szobát mert háromnegyed óra kárba veszett.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling
94 levél
Válasz 09.04.21. 19:34 #47
abyss
Nincs mit.Ez csak természetes.
"The monster Abyss!!!" TNA Wrestling

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.