Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Codename: Panzers - Cold War - demo (Hírek)

Codename: Panzers - Cold War

Codename: Panzers - Cold War
A legutóbbi Codename: Panzers - Cold War cikkek, hírek
1281 levél
Válasz 09.02.15. 11:20 #32
Indigo
Na ja, gépigény szempontjából én sem erre számítottam, de nem is erről beszéltem...
1531 levél
Válasz 09.02.14. 21:39 #31
Hofi
"pillantra is megakad" Hát ha neked 10 fps egy pillanat akkor egészségedre. Nekem inkább diavetítés.
1531 levél
Válasz 09.02.14. 21:36 #30
Hofi
"és a célközönség, akik már ismerik az eddigi SR játékokat, azok tudják, hogy mire számíthatnak."

Na én ismerem minden játékukat, de én nem erre számítottam. Pocsék a demó. Optimalizálatlan. Nekem 10 fps volt a max még minimum grafikán is. Core2-es géppel. Állítom, hogy max. annak fut 25 frame fölött aki kb. fél milliót költött gépre. Ha nem csinálnak vele valamit senki se fogja megvenni.
51828 levél
Válasz 09.02.13. 16:31 #29
Barthezz
Nah kipróbáltam én is a demot. 15 percig bírtam. Mindent leírtatok már, ragoznom felesleges. Élvezhetetlen, játszhatatlan, ocsmány. Ez egy rakás fos lett, sajnos...
3 levél
Válasz 09.02.13. 10:52 #28
urmy
Én elég sokat toltam tolmo CoH-val azt kell mondjam ezt hasonlitani sem érdemes. Látványba ez kb 2003-ban elment volna igaz akkor nem tudom mi futatta volna el. Sajnálom mert jo kis magyar csapat volt ez annak idején sokat toltam a játékaikkal de szép lassan csökkent a színvonal ez meg feltette a pontot az i-re..
Kár volt ezt igy felpiszkálni nyugodt volna békében..
Amuyg milyen gépen tesztelték ezt a fejlesztők vagy ők nem vették észre hogy 10fps-el fut??
2426 levél
Válasz 09.02.13. 10:20 #27
Szabip
Tökéletesen igazad van, és ha belegondolunk hogy a CoH (2006) és a WiC (2007) mikor ki lettek adava és még ma is szebbek és 100x élvezetesebbek mint ez...

Utánozni, lesni másokat nem szégyen (de szép is a magyar nyelv, így körülírni a lopást )de jól kell csinálni, most ez nem jött össze...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
16989 levél
Válasz 09.02.13. 10:15 #26
KisCsirkee
Sry, összekeversz valakivel.

De kösz, hogy mint (gondolom) volt SR-es hozzászóltál. Én nem tudtam, hogy a Phase One után konkrétan közötök nem volt az egészhez, ez esetben elnézést, de még mindig a csapat logójával adták ki a cuccokat, így joggal hiheti az ember, hogy közötök volt hozzá!

abban is egyetértek, a 3 játék közül, amit felhoztál tényleg vannak különbségek és látványos fejlődés, de a cucc a Phase Two után igencsak hatalmas rókabőrnyúzás, de akkor ez érthető, ha tulképp nem is ti dolgoztatok rajta!

De igazából itt már csak annyit tudok mondani: Jobb lett volna, ha a CW projekt a zúzdában marad, mert ennek így semmi értelme nincs!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12568 levél
Válasz 09.02.13. 10:08 #25
McCl@ne
Na, épp most kezdtem volna bele nagyjából ugyanebbe, de tökéletesen összefoglaltad, így csak annyit írok, hogy +1.
Szégyen az egész, én marha meg erre vártam, az előző részei ugyanis a maguk idejében tényleg jók voltak, kategóriában is csak a CoH volt a kihívója (igaz, le is győzte, de ennyi belefér)
Respect is not given. It's taken.
2426 levél
Válasz 09.02.13. 09:52 #24
Szabip
Csalodótt vagyok de nagyon, még azt se éreztem amit az RA 3 beta tesztje közben vagy a végigvitel után.

Kezdem a leg fájóbbal, optimaloizálás egy vicc, tök mindegy mit hova állítok ugyan olyan szarul fut, jó ha 20fps-t ki tud préselni magából, ha a Crysisra azt mondtuk gépigényes erre nem is tudom milyen jelzőt tudnék találni.

Grafika: pocsék, mikor megláttam a vízet a RA3 után mintha 5 évet mentem volna vissza az időben. Az egységek szépek közelről, viszonlyag részletesek,az efektek viszont hm...
A pálya alap textúrája ronda elnagyolt a színek nagyon fakók (lehet RA3 hoz van szokva a szemem).
A katonák gépfegyvereinek torkolatüze és a nyomjelző lövedékek kidolgozottsága csapnivaló egy vektort lövöldöznek A-B be hol van a CoH csodálatos tűzvezetése, célt tévesztett lövedékekkel...
Árnyékolási hibák is vannak benne szép számmal.

Lopás a m3: A Company of Heroes játékmenetét lopták el egy az egyben, területfoglalás, és a pálya teljes felörlése. Dög unalmas, ami a CoH sőt a WiC ben kiválóan működött itt dögunalmas. Elérek a a pálya végére elfoglalnám a végén a bázist de nem engedi mert a téglalap alakú pályán 2db zászlót nem foglaltam el. Nevetséges a CoH nál erre nem volt szükség.
Eleve nem csipem azokat az RTS-eket amikben csak úgy nyerhetsz egy ütközetben, ha minden egységet és épületet megsemmisítesz, ez 10 éve volt elfogadott ma egy kicsit unalmas.

Nagy csalódás, minden téren...

Teccik vagy nem az RA 3 ami sokaknak nagy csalódás volt ennél fényévekkel jobb, aminek legalább egy közepes SP mellett van egy parádés MU ja...

Ja a pálya betöltését ki is felejtettem, nem emlékszem olyan játékra ami ennyire sokáig vakaródzott volna...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
28 levél
Válasz 09.02.13. 09:40 #23
GabrielThorn
A pofátlanság határát bőven túllépte ez a játék. Köszönjük, csak éveket vártunk rá.
2 levél
Válasz 09.02.13. 09:37 #22
Jeffes
Nem, mi nem éltünk belőle. Ami a PP1-ből bejött az se a mi zsebünkbe ment. Ilyen az élet, van aki dolgozik, termel, van aki szüretel.
A hozzám eljutott információk alapján 1001%, hogy az RFB-ből nem lett volna semmi ha mi maradunk a Stormregion KFT. Egy FPS került volna a piacra a panzersek után, persze a PP2 se pár új pályából állt volna, hanem technikai fejlődés is látható lett volna a gámán, ahogy a többi játékon is látható, szvsz.
2 levél
Válasz 09.02.13. 09:31 #21
Jeffes
Okod van ócsárolni, csak a tisztánlátás végett: a Stormregion kivált 2004-ben a Stormregion KFT-ből (jogilag sajnos örökölték a nevet), a viharsarki csapatnak semmi közük nincs a Panzers Phase Two, Rush for Berlin, Rush for the Bomb és a Cold War nevű játékokhoz. Semmi.
A viharsarkiaknak a következő játékokhoz volt közük:
SWINE
Codename Panzers: Phase One
Joint Task Force
...

Mindhárom játéknál - ha bár nekem csak az első kettőhöz volt konkrétan közöm - volt technikai előrelépés (grafika, hang, ingame, stb), szerintem, ezekben meg azért nincs, mert sz@rtak bele.

Ismertem egy Csirkét, de nem tudom, hogy te azonos vagy e vele. Haverral, M.Róberttel csináltak játékot, meg aztán valami alapítványt akartak csinálni. Azonos vagy azzal a Csirkével vagy nem ? Ha igen, akkor üzenem Robinak, hogy sikerült, csak cigányútra ment a dolog, de meg lehet csinálni.
3 levél
Válasz 09.02.12. 21:14 #20
urmy
Hát ezt kár volt kiadni ez nem sokat tett hozzá a világhoz.
Ekkora rakat szar de legalább ronda viszont akad is..
Nem is értem ezt most minek ? igy 2009-ben ez ingyér sem sokaknak kéne..
27769 levél
Válasz 09.02.12. 18:51 #19
LordMatteo
Terep2 kell

A kibaszás társas játék, sose feledd.
5241 levél
Válasz 09.02.12. 18:34 #18
Pras
Mondjuk igazad van, a "nagyok" (ha mondjuk például a Red Alert 3-ra gondolunk) valóban felállítottak egy "szintet", amihez viszont már vitatható, hogy olyan dícséretes lenne alkalmazkodni. A C64-es Blade Runner, ahogy a Terep2, de az Imperium Galactica sem nagyon kopizott különösebben semmit sem, hogy magyar innovatív példákat mondjak. A jelenleg faragott Pannónia Rally pedig szintén nem "átvétellel" fejleszt. Amúgy, tisztelettel, szerintem ez nem Panzers-es. Ez SWINE-s. Azóta abból élnek, mint Delhusa Gjon a nikászépérimenóból.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16989 levél
Válasz 09.02.12. 18:20 #17
KisCsirkee
Közlöm veled, a GTA IV a második patch óta tükörsimán fut, elég magas beállításokon, viszont ez a sz@r (most már nincs jobb szó rá) Mediumon képes akadni. Nyugodtan hívhatom optimalizálatlannak, azt hiszem....

A baj az, hogy ez, a számolok: 7-edik(SWINE, Phase One, Phase Two, RfB, RfB kieg, RfB kieg, CW) SR játék, ami tulajdonképpen semmit nem újított. Ebből mondjuk az első 3-at lehet levenni. Nem ócsárolom a hazai csapatokat, van pl. Ak. vs Dr és egyéb más jó strat. játék, de ez már csak szimplán rókabőr!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12568 levél
Válasz 09.02.12. 18:16 #16
McCl@ne
A GTA 4 nálam jobban fut, mint ez a félkész kacat...
Respect is not given. It's taken.
8624 levél
Válasz 09.02.12. 18:15 #15
davkar9
Miért szerinted az építés meg a nagyoktól átvett térkép meg a többi újdonság az mi? Ha panzerses az a baj ha nem panzerses az a baj... Jó lesz ez, egyedül az a bajom, hogy az egységekhez nem fogunk kötődni, összes kijelölése és attack move. Az elfoglalható pontok/épületek meg nagyon jók. A gtanégy után meg nem hiszem hogy minden játékra rá kéne vágni, hogy optimalizálatlan ami egy pillantra is megakad...
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 09.02.12. 17:33 #14
KisCsirkee
Igen, anno 2004-ben oda voltam a Codename: Panzers: Phase One-ért. A Phase Two is tetszett. Az RfB már kivágta a biztosítékot, már nem azért a 20 fillérért, de azért nem kéne újra és újra kiadni ugyan azt a játékot egyre rosszabb minőségben. Ez már úgy viszonylag pofátlan, semmi új játékmenetbeli dolog nem jut az eszükbe? Már 2004 óta ugyan az a cucc, sőt! Már a S.W.I.N.E is ugyan ez volt!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27769 levél
Válasz 09.02.12. 17:24 #13
LordMatteo
10 fps azért tényleg nevetségesen alacsony, de végülis mindegy, ez egy demo.

Viszont veszem elő a SWINEt, és tolom azt, ez csak mod...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1281 levél
Válasz 09.02.12. 17:17 #12
Indigo
Ha valami időközben megszűnik, az már nem fog átállni semmire
Sajnos itt az elsődleges cél csupán annyi, hogy kiadják a játékot, úgy-ahogy, amíg még valaki egyáltalán emlékszik rá... Nyilván nem is pályáznak ezzel a "2009 legjobb játéka" címre, de sokaknak nyújthat kikapcsolódást. Nem kell minden játéknak megváltania a világot, és a célközönség, akik már ismerik az eddigi SR játékokat, azok tudják, hogy mire számíthatnak.
5241 levél
Válasz 09.02.12. 17:15 #11
Pras
Én - mint azt már a Panzersnél is megtettem, pedig akkor még nem is kellett - leszarom a grafikát, körülbelül úgy a sztratoszféra magasságából. Két kérdésem viszont lenne:

Ez most komoly?
Ez is?

Tényleg csak ennyi, azt igazán meg sem kérdem, hogy a SWINE-pofától még ebben az évezredben várható-e elszakadás...?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1281 levél
Válasz 09.02.12. 17:11 #10
Indigo
Nézd, ez nem egy first preson shooter, ami 50 fps alatt már szarul játszható. Tény, hogy irtó rosszul van optimalizálva (ez gondolom betudható annak, hogy befejezetlen volt a játék, amikor a Stormregion feloszlott), de nem voltak akkora szaggatások, hogy játszhatatlan legyen, amikor mondjuk 10 fps közelébe esett a frame-rate...

Az is tény, hogy ha nem javítanak ezen az állapoton, akkor nem leszek rá vevő. Nagyon merem remélni, hogy mire megjelenik, addigra sokat javítanak rajta. Bár... Atari... Nem a support-járól a leghíresebb... A TDU-hoz egyetlen egy patch jelent meg, pedig nagyon ráfért volna...
16989 levél
Válasz 09.02.12. 14:54 #9
KisCsirkee
Remek cucc....ERR NEM!

Gratulálok, az időközben megszűnt SR úgy néz ki egyszerűen nem tud átállni Next-Genre. Ne értsetek félre, nem vagyok egy grafikabuzi, hiszen, tulajdonképp a Comat Missionöket is szépnek találom, de ez....

Nem elég, hogy a 2008/2009-es színvonalat meg sem közelíti, olyan ordenáré szarul sikerült optimalizálni, hogy közepes beállításon is játszhatatlan. Taktika sincs a játékban. Veszel sok embert, aztán rush, rush és rush, mert megállíthatatlan vagy!

Ez így tényleg ordenáré bukás, nem stratégia. Ez alapján megértem, miért is kukázta ki a 10Tacle magával együtt a CW-t.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27769 levél
Válasz 09.02.12. 14:13 #8
LordMatteo
10 fps nem teszi élvezhetetlenné a játékot? Hát akkor mi? Ha már lefagy?

Én mindenesetre elkezdem szedni (már csak 4 óra...), majd meglátom, hogy tetszik...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1281 levél
Válasz 09.02.12. 14:06 #7
Indigo
Hány fps-től számít egy vélemény mérvadónak? A véleményed mérvadóbb 100 fps-el, mint az, amit én leírtam a játékról? Pff...

Természetesen nem így játszottam végig a demót, próbálgattam a beállításokat, és kíváncsi voltam, mit tud a játék max grafika mellett. A 10 fps minimumként értendő, és játszható maradt, nem voltak olyan szaggatások, amik átláthatatlanná vagy irányíthatatlanná tették volna a játékot. Ennyi, de neked ebbe is bele kell kötnöd, mert te meklén vagy...
51828 levél
Válasz 09.02.12. 13:54 #6
Barthezz
Hát nem túl jó hírek ezek, mindenesetre megkönnyíti akkor a döntést a most megjelenő RTS dömpingben, hogy mivel játsszak (RA3: Uprising ugyebár egy vicc lesz, ezek szerint ez is kiesik, szal marad a DOW2 és a WiC:SA).

Hétvégén ha lesz időm, kipróbálom én is a demot.
12568 levél
Válasz 09.02.12. 13:13 #5
McCl@ne
Az aztán a mérvadó vélemény, ahol a 10 fps játszható...
Respect is not given. It's taken.
1281 levél
Válasz 09.02.12. 12:44 #4
Indigo
Szinkronról: kicsit kiábrándító volt, hogy a parancsaim nyugtázását egyszer angolul hallom, máskor meg stólbuci (ha jól hallottam, ő az) jelenti, hogy a kijelölt célpont felé haladnak... :S Jó lenne, ha vagy teljesen magyarul szólalnának meg, vagy teljesen angolul. Lehet hogy csak szőrszálhasogatás, de engem kicsit zavart.
1281 levél
Válasz 09.02.12. 12:30 #3
Indigo
Nos, nekem tetszett! Tipikus magyar RTS, tipikus játékmenettel, még a grafika is tipikus Gepard-engine

A gépigény a grafika minőségéhez képest tényleg hatalmas, ezen remélem javítani fognak. Mindent maxra húzva (AA is 8x-os) nekem 15-20 fps-t produkált, harc közben meg leesett 10 körülre, de így is játszható volt. Ezt leszámítva meg vagyok elégedve. Bár igazság szerint ennek már egy évvel ezelőtt meg kellett volna jelennie, de jó lesz ez még így is.
12568 levél
Válasz 09.02.12. 12:08 #2
McCl@ne
Na, amennyire vártam, akkora pofáraesés...
Legalábbis így, ebben a formában. A teljes játékra mindenképpen javítaniuk kell rajta, mert komoly gondok vannak, lássuk is:
-véleményem szerint a leggépigényesebb játék a piacon, a pl. abban nyilvánul meg, hogy 'normál' textúraminőség mellett is olyan 20 fps környékén produkál... békeidőben. Amint beindul a matek, azonnal lemegy ez alá, ergo játszhatatlan. és a robbanásokat leszámítva nem is egy szívderítő látvány, pedig minden más fullon van, közelre zoomolva a katonák pl. környékén nincsenek a Company of Heroes szintnek
-bugos: ha fullra akarom húzni a grafikát -csak hogy állóképekben is gyönyörködhessek(?)- lefagy

De a körítés és a játékmenet rendben van, tehát nagyon fájó pont lesz, ha nem kezdenek vele valamit, viszont ez ebben a formában csak arra jó, hogy fájdítsa a szívem.
Respect is not given. It's taken.
1281 levél
Válasz 09.02.12. 10:38 #1
Indigo
Örülök, hogy sikerült újból életet lehelni a Panzers-be, remélem megfelelő támogatást is fog kapni a játék, és jönnek hozzá kiegészítők és új részek. Hiába no, szeretem a tankos RTS-eket
766 levél
Válasz 09.02.12. 10:38
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Codename: Panzers - Cold War - demo (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.