Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Unreal 2

4065 levél
Válasz 03.02.24. 14:05 #243
xeLaR
De...ez játékosoknak készült...
Olyanoknak akik nem játszottak az elsővel...mert amúgy a maga nemében jó játék, de lesz jobb (reméljük)...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
12750 levél
Válasz 03.02.24. 10:20 #242
okoska3000
Ez nem a játékosoknak készült...

Sajnos...
12750 levél
Válasz 03.02.24. 10:17 #241
okoska3000
ja je vally, mint lenntebb én is írtam, ez kb. arra jó, hogy megnézzék és megvegyék az engine-t...

- rövid
- idióta sztori (?)
- unalmas
- nagyon könnyű
- feeling no...
- a zene is nagyon gyenge

az első rész korszakalkotó volt, jó hosszú sztori, kaland, izgalom, iszonyú jó zene, feeling, ez meg ilyen bemutató jellegű, mintha hülyéknek készült volna...

az év csalódása....

azt hittem, folytatják az első részt, ahol abbamaradt, erre tessék... én ezt vártam az évben a legjobban, mondhatom, a legnagyobb csalódás
1113 levél
Válasz 03.02.24. 05:53 #240
Death666
vally:
kösz hogy egyetértesz
pont így gondoltam csak hirtelen felindulásból nem tudtam magam jól kifejezni
Twelve galaxies, and all coming at me!
9765 levél
Válasz 03.02.23. 23:23 #239
vally
Ja, 2 dolgot nem találtam, pedig vártam:
-atombrutal fizika
-jó sztori, egyjátékozra kihegyezett játék.

Ez egy techdemó kéremszépen...
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
9765 levél
Válasz 03.02.23. 23:21 #238
vally
Most lett meg. Tetszik, bár nem játszottam az elsővel. Monoton, de a grafika feledteti.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
11 levél
Válasz 03.02.23. 19:30 #237
renato_f1
én adtam rá 90%-ot, de ez mögött (belűl) csalódtam, talán akkor nem csalódtam vólna, ha no csinálnak ilyen nagy felhajtást az előzetesek alatt stb...

de azért jáccok vele...

UI: a doom a brut gépigény, és a kis terület (csak "alagutak"... miatt lehet szar, de aztán lehet csúcs lesz...bizok benne!

4956 levél
Válasz 03.02.23. 19:19 #236
bodajoci
A magyarosítás uninstall rutinja egy nagy szar!A save könyvtárat vedd ki a game könyvtárából,utána uninstalláld a gamét.Töröld le a maradékot,ha maradt vmi.Utána install,aztán vissza a save könyvtárat,akkor angol lesz.Menj tovább ott ahol kiakadt,aztán mentsél.Utána már visszarakhatod a magyarítást,menni fog.Egyébként küldtem a gamehunteres srácoknak mélt,azt ígérték,hogy utána néznek a dialog fájloknak,de azóta nem frissítettek.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
5697 levél
Válasz 03.02.23. 15:49 #235
Peeter
Kipróbáltam hogy uninstalltam a magyarosítást,de még mindig magyar és még mindig kilép.
I don't want you back!!!
3488 levél
Válasz 03.02.23. 11:58 #234
jatfield
Végülis ez is egy vélemény. Azt viszont csendben hozzáfűzném, hogy a Digital Extremes-nek semmi köze hozzá...
4956 levél
Válasz 03.02.23. 10:14 #233
bodajoci
Hát megmondom őszintén engem se nyűgözött le a game,és akkor még finom voltam-)))
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1113 levél
Válasz 03.02.23. 06:44 #232
Death666
Ja és mégvalami:
kurvára nem tudnak érdekelni azok akik "Ja figyelj death te mekkora egy állat vagy" beszólással tudnak csak hozzáaszólni,ez a dolog amit írtam megdönthetetlen,rengetegen igazolták ezeket (nem a quake-esek) tehát igazam van és a DE elmehet a picsába az Unreáljával együtt
Twelve galaxies, and all coming at me!
1113 levél
Válasz 03.02.23. 06:39 #231
Death666
Na asszem ezek a százalékok úgy 40-nel lemennek ha megjön a DooM III.
Jáccottam az U2-vel,hááát...nem azért de eddig nem sok olyan részt láttam ami saját ötlet lenne és ez amúgy általánosan jellemző a Digital Extremes összes játékára.Megyek,nézem a falat csőrendszer mindenütt sötét van,halálsikolyok...DooM III...megyek tovább...nézem a falat UXAN Corp...ja tényleg?Mintha ez is lett volna már valahol csak UAC néven,mellesleg a jele se kicsit hasonlít...itt volt az hogy na mégegy esély a játéknak osztán törlöm...erre nem egy karóra felszúrt hullába botlok ami nempicit emlékeztet mondjuk a doom2 hasonlóan szerencsétlenül járt áldozataira?Hátöcsém,bemegyek a liftbe,elindul...sötét lesz eccer csak,leszakad...namondom jójátékaza Half-Life is nemigaz fiúk?Na ezért rühellem az Unreal-t és ha valaki kétségbe merné vonni amiket mondtam akkor máris postázom neki a screenshotokat amiket mentettem...
Twelve galaxies, and all coming at me!
11 levél
Válasz 03.02.23. 00:49 #230
renato_f1
ja,ja!!!

csak asztat nemtom, hogy hól lehet leszedni a magyar felíratot, előre is kösz a segítséget...
UI: értékelésem(ma kaptam + a játkot:
grafika - egetverő... 97%
MI - enné jobb ne nagyon legyen, bár néha... 90%
hangulat - üti a szert az biz... 92%
hang, zene - sehr gut... 96%

gépigény - sztem jobb mint a az ut2003-nak... 85%

játékmenet - bár még korántsem vittem végig, de mivel közületek sokan aszt mondják, hogy rövidke, akkor + ez a szám itt kicsinyke (lesz)...85%

GŐzömsincs ennek mennyi az átlaga, de én 1 90%-ot adnék rá...
5113 levél
Válasz 03.02.22. 22:14 #229
rage
Egyik kollégának ugyanígy csinált, ő használta a magyar feliratozást.

Miután kikapcsolta, egyből működött minden
Próbáld ki te is...
5697 levél
Válasz 03.02.22. 22:00 #228
Peeter
Lenne egy probeszem:mikor azt a küldetést kapom hogy nem tudom mi(amikor másodjára kell elindulnom az űrhajómmal egy bolygóra)akkor a pálya kezdetén a videonál kilép a windosba és azt írja ki,hogy:elfogyott a virtuális memória,szabadítson helyet a merevlemezen.Letörlök 2 gigát,de akkor is ezt írja ki.Miért?Jobb gép kell neki?
I don't want you back!!!
3488 levél
Válasz 03.02.22. 12:01 #227
jatfield
[Tab]-bal megnyitod a konzolt, majd beírod, hogy "stat fps". Ugyanezzel ki is lehet kapcsolni. Hasonló eredményt hoz a "timedemo 1" konzolparancs, amit "timedemo 0"-val lehet kikapcsolni.
2276 levél
Válasz 03.02.22. 11:00 #226
Trebor
Ez érdekes... mint már mondtam, nálam meg se zizzen a graf csak ha 5 vagy több ellenfél EGYSZERRE támad rám de itt nem a kis izékre gondolok ami abban az "élő" bolygóban jön hanem az embrei ellenfelekre!

És nekem nincs egy csúcsszuper gépem (GeForce 2 MX400 64MB, 512SD, Celeron 1.7GHZ, Sound Blaster Live)

800*600 31bit, Világ Textúra: Medium, Emberek textúrája: Medium
Árnyékok: Közepes, Vsync bekapcs,Víz: High, Paca árnyék bekapcs és megy simán ja és az a sok emberke ha jön nem szaggat csak LASSÚ!

És feltettem full grafra is (1024, minden high, meg ultra high árnyékok stb) és ott már elkezd 1-2 embernél lassulni de JÁTSZHATÓ!!!

Most tuti, hogy a többség nem hisz nekem de nem hazudok...
Amúgy az FPS-t hol lehet kiíratni?

Ja DX8.1, Det 40.72
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
3488 levél
Válasz 03.02.21. 22:22 #225
jatfield
Szerintem meg is lehet majd. De a Devastation-t semmiképp se próbáld ki, mert felborul a világképed. Sőt, az UT2k3-t se.
8067 levél
Válasz 03.02.21. 19:26 #224
Gerry
A mai játékoknak (főként az FPS-ek nek) igencsak magas a gépigénye, ez ellen nem lehet mit tenni.

Majd nézzétek meg a Doom 3 gépigényét....))
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
3488 levél
Válasz 03.02.21. 19:23 #223
jatfield
"nem irreálisan magas, szerintem összhangaban van a brutális grafikával."
Szerintem nincs, és nem vagyok ezzel egyedül.
8067 levél
Válasz 03.02.21. 19:22 #222
Gerry
A magas gépigényt nem lehet negítívumként felhozni, helyesebben a The Avakening esetében nem, hiszen nem irreálisan magas, szerintem összhangaban van a brutális grafikával.

Persze a gépigény Mo.-n sokkal fájdalmasabban érinti az embereket, de ezt már valamely fórumban bővebben kifejtettem.

Az Unreal2 ugyan nem hozza a legendás előd színvonalát, de ettől még ott van a szeren.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
20332 levél
Válasz 03.02.21. 19:17 #221
Z-Master
Hát igen,a gépigénye igen magas.
5697 levél
Válasz 03.02.21. 18:54 #220
Peeter
Megvan a gaem.Sztem jó.A grafika az a mostani ász.Az biztos.Csak egy óriási baja van.Túl nagy vasigény.Az én gépemen minden kikapcsolva,minimumon 800x600-ban szaggat mint állat így sajna nem a legjobb az élmény.de tudok játszani.Ezekkel a beállításoknál alig éri el a 30 fps-t.Ez vanDe az átlag fps az 10-20 között mozog)
I don't want you back!!!
12750 levél
Válasz 03.02.18. 16:56 #219
okoska3000
Mármint maximum 15 másodperc, amíg megtalálod őket, egy völgyben vannak asszem
12750 levél
Válasz 03.02.18. 16:56 #218
okoska3000
Mármint maximum 15 másodperc, amíg megtalálod őket, egy völgyben vannak asszem
12750 levél
Válasz 03.02.18. 16:55 #217
okoska3000
Nos a következő trükkös megoldáshoz kell folyamodni: 15 másodperces bóklászás során megtalálni a többieket...

Én nem is néztem néztem a fényeket, nyomtam előre, azt ott voltak...
2 levél
Válasz 03.02.18. 16:52 #216
Mnemonic
Szevasztok,

Abban a rohadt esős erdőben mi a jóistent kell csinálni? Próbálom követni a fényeket, de mindig ugyanoda jutok... van valami tipp??
KÖSZI!!
4065 levél
Válasz 03.02.18. 16:22 #215
xeLaR
TYŰŰŰŰ!!! Elfelejtettem a dodge-t beállítani!
Talán azzal könnyebb lenne?
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
9563 levél
Válasz 03.02.18. 16:00 #214
kEnAcE
Egyértelmű, mi vagyunk túl jók!
Én is csak egyszer haltam meg. Egy híd lábánál véletlenül ledodge-dzsoltam (dupla balkurzorral) a szakadékba, sajna túl érzékeny volt a dodge.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 03.02.18. 09:53 #213
okoska3000
Gyakorolni kell, szerintem FPS-ek között ez nagyon könnyű lett, az első részben olyan kemény csaták voltak, hogy szétizzadtam benne...

Ha túl vagy kb.... 125-150 játékvégígjátszáson, meglásd, ez könnyűnek fog számítani
4065 levél
Válasz 03.02.17. 18:01 #212
xeLaR
Sziklaleugrás:LOL

kifejezetten könnyű volt, egyszer nem haltam meg a harcban: LOL! Akkor tényleg vagy én vagyok béna vagy ti vagytok túl jók!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
12750 levél
Válasz 03.02.17. 17:44 #211
okoska3000
Szerintem kifejezetten könnyű volt, egyszer nem haltam meg a harcban, nem kellett visszatöltenem az állást (ja de egyszer igen, de az csak azért volt, mert kíváncsi voltam, hogy milyen a szakadék mélye, hogy néz ki, azt addíg kukkoltam lefelé, amíg véletlenül leestem a szikláról )...
4065 levél
Válasz 03.02.17. 17:44 #210
xeLaR
Mert te biztos hardcore FPS gamer vagy,akinek a 6. érzéke megsúgja, hogy hol az ellenség és máris lesújt rá mielőtt támadna...


De amúgy a többi AI-vel nincsen bajom...Pókok agya pókszerű(LOL)...emberek meg nem hülyék(hihetetlen)...normálon játszok, de még ez is megizzaszt néha (pókboss, 1. ember encounter, Liandri encounter(nehézpáncélos rakétásbaby rulz , merthát az ember nagyon kemény ellenfél és a páncélon is szinte áthatol a lövedék...vagy csak én vagyok felelőtlen és mindig a legnagyobb pisztolyharcokba keveredek bele

Amúgy Okoska...SZÍVESEN!!!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
9563 levél
Válasz 03.02.17. 17:33 #209
kEnAcE
It mindenki mondja, hogy az AI így meg úgy, ilyen nehéz, olyan nehéz. Szerintem nem volt nehezebb, mint bármely másik játék.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 03.02.17. 17:28 #208
okoska3000
4065 levél
Válasz 03.02.17. 16:42 #207
xeLaR
Na meglett a játék és most egy kis élménybeszámolót tartok (még nem vittem végig)...
Grafkó: Üt mindent, ami eddig kijött...Nagyon durva és durva gépigény is kell hozzá...és legyen benne RAM...sok RAM (readmeben 256MB RAM a minimum...az van nekem, de a többibe a gépem veri a min. konfigot). De amúgy minden király a grafikával...
Történet, játékélmény: én egy picit játszottam az Unreal 1-gyel, de nem sokat, szal nemtom hozzá hasonlítani a játékot. Az élmény csak a szokásos volt, amit az AvP2-ben megszoktam...Nem találok ellenséget, aztán elmegyek egy pontig és aztán jönnek a szörnyek...mondom fasza lesz egy kis akció(értsd=agyatlan lövöldözés). Dehát már ehhez is ész kellett, mert akkormeg elfogy a lőszer. Szal egy picit nem tetszik ez benne. Másik az AI pontossága(normálon játszok). Rohadt szemetek már K messziről meglátnak és azzal a géppuskaszerűséggel mindig eltalálnak. De annyira nem vészes, csak irritáló. A játék picit monoton lett az elején (nézd meg vannak-e túlélők itt-ott), aztán szinte már felüdültem amikor Aida mondta, hogy az egyik küldetés csak feltérképezés lesz...semmi ölés. Aztán ott is ugyanaz...mondom szép...De amikor az űrhajót kellett javítani, az kisebb felüdülés volt...vagy 6-szor kezdtem újra mert kinyírtak. Ragdoll effektus ittis jó, csak néha elég különös pózba esnek...egyik nekem pl. olyat csinált, hogy hanyattesett, aztán vhogy a keze feje alá került és a fel felfele nézett...mint egy fekvő gondolkodó...

Én azt mondom, hogy ez egy jó játék. Rövid(igaz ezt még nem tudom , de jó...mindenki ez tud vele játszani...csak akik játszottak az eredetivel, annak csalódás. Én meg csak kipróbáltam...sztem végig fogom játszani...de aztán jöjjön vmi jobb...
Lényeg a lényeg: Jó játék, de egy kicsit uncsi...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
12750 levél
Válasz 03.02.17. 16:24 #206
okoska3000
Azért a grafika nem annyira vészes szerintem, mondjuk én a biztonság kedvéért Q élsimítva toltam

De én jobban szerettem volna, ha folytatódik a sztori a bevált butyuta módon, ahol vége volt az elsőnek, mittudomén, újra lezuhanok, mint Ripley az Alienben, mindíg lezuhan, sose ér haza (na jó, a negyedikben meglátja a Földet), szal inkább fapadosan kellett volna folytatni az elsőt...

Én ezt vártam...
1892 levél
Válasz 03.02.17. 16:17 #205
Trafikos
én is csalodtam a játékban sajnos a játék élmény elég lapos... a kivielezés is elég felületes. hiába van pár helyen nagy bejárhato terület ha nincs értelme bejárni mert nincs rajta se ellenfél se extra cucc se-semmi. a végén amikor a kezdő bázishoz visszatértünk én először nem mentem fel a lifttel hanem bejártam a nagy teret és semmi értelme nem volt. sőt egy idő után már a nagy ágyu sem lődözött mert a gyenge script ami ezért felelős csak akkor müködtette ismét mikor visszatértem a lifthez. minden esemény előre megvolt irva semmi interaktivitás. pl mikor a a nagytornyos pályán ahol a komputert kicsinálják majd amig rendbehozzák és védeni kell. na ott pl én időben észre vettem a csávot és hiába lőttem addig nem is engedte a program meghalni amig a számitogép felnem robbant. ja és egyszer kiestem a pályárol a nagy semmibe a nagy vizeséses pályán fent a fizesés és a part találkozásánál!

sajnos nagy volt az elvárásom evvel a játékkal szemben főleg hogy milyen reklám is volt körülötte és a fele sem igaz. milyen izgalmas volt az Unreal 2 karma fizikát bemutato muvikat nézni amint a lövésre röpködnek a tereptárgyak meg a füst megtekeredett a rakéta suhanására. Erre a játék interaktivitása kimerül egy szétlőhető gázpalackban és hordoban ami a robbanáson kivül semmilyen hatással nincs a környezetére
losztmucsacsosz
9563 levél
Válasz 03.02.17. 16:12 #204
kEnAcE
Én isten tudja hányszor vittem végig, és hány konfigon. Emlékszem, nekem nem sokkal a megjelenés után meg lett (talán fél évvel ). Akkor még egy Cyrix 233 MIII-om volt 32-96 MB Rammal. Nagyon szarul futott, ennek ellenére nem tudtam ott hagyni. Ugyan így volt a Unreal-Return to Na Pali kiegészítóvel is. Ugyanúgy képes volt hozni a hangulatot. Ez sajna katasztofálisra sikeredett.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 03.02.17. 15:40 #203
okoska3000
Ja, visszaolvastam, tényleg megmondtad

Pedíg a kedvencem volt az Unreal, úgy vártam ezt a másodikat, aszonták egyjátékosmód, meg minden, azt hittem majd megint kalandozhatok folyamatosan meg minden, olyan jó volt az első....

Vagy már én öregszem? Meglehet...

A Mafia viszont tök jó feelinges volt, kalandos, izgalmas, szal akkor nem velünk van mégsem a baj... Ezt elszúrták a fiúk...

Emlékszem, az első részben volt, hogy órákíg tököltem, mert cseles volt a továbbhaladás, vagy amikor lecsapódott a folyóson a lámpa és a sötétben beindult a zene és rád támadt a Skaarj bácsi ilyen villogó fények kiséretében, ahhoz képest ez a liftes utánzat semmi

Nah, mindegy...

Majd 5 év múlva a harmadik rész
9563 levél
Válasz 03.02.17. 15:13 #202
kEnAcE
Én megmondtam......
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
12750 levél
Válasz 03.02.17. 10:40 #201
okoska3000
Hát én most 1 hét szabin voltam, úgyhogy volt időm végigjátszani (na nem mintha olyan hosszúra sikerült)...

De nagy csalódás volt...

A grafika csodás valóban, de hol van az Unreal feeling, ami az elsőben volt, a kalandérzet, semmi köze szinte az elsőhöz, úgy tűník, mintha egy bemutató lenne, hogy sokan megvegyék majd a játék engine-jét...

Grafika szép, de mint Unreal játék számomra megbukott.... Ennél még a CCRenegade is izgalmasaabb perceket okozott, semmi akciófeeling... Sajnos...
5113 levél
Válasz 03.02.16. 23:12 #200
rage
40.71-es driver okozza a textúra hibákat
32.80-as is jó, 41.09-es is jó

Válassz ezek közül egyet
4956 levél
Válasz 03.02.16. 21:20 #199
bodajoci
Ott van a gáz egy szöveges fájllal,mer forditás nélkül tovább mentem,elmentettem,visszaraktam a magyarítást és OK minden!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4956 levél
Válasz 03.02.16. 20:21 #198
bodajoci
Na megvan!A magyarítás csinálta a ricsit!A "dialog"-ból jöttem rá!Írok a srácoknak egy mailt!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4956 levél
Válasz 03.02.16. 19:29 #197
bodajoci
Van bőven hely.Mondom volt,hogy 4 gigára állítottam a swapfájlt,akkor is ez volt az üzenet.Sztem nem ez a baj,csak vmiért ezt az üzenetet küldi!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
481 levél
Válasz 03.02.16. 16:14 #196
Hokum
Egy nagy problémám van... A szereplők kinézete egyszerűen csapnivaló. El van mosódva, minden féle textúrák vannak rajtuk. Tehét, mintha mutánsok lennének. Szóval biztosan textúra hiba! Gépem: AMD 1700 XP, KT4 ULTRA alaplap, GF3 Ti200, 512 RAM, Detonator 40.71-es driver. Nemtom mi lehet...
SEGÍTSETEK PLÍZ!!!
2276 levél
Válasz 03.02.16. 15:43 #195
Trebor
"Ha el akarja kerülni a jövőben ezt az üzenetet, szabadítson fel több helyet a merevlemezen."

Mennyi szabad hely van a vinyón?
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
4956 levél
Válasz 03.02.16. 15:40 #194
bodajoci
Itt a hibaüzenet:

Elfogyott a virtuális memória. Ha el akarja kerülni a jövőben ezt az üzenetet, szabadítson fel több helyet a merevlemezen.

Előzmények: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -1739560032 FArray <- FArray::Realloc <- 1393167732*8 <- FUnrealfileSummary<< <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Sound intro.introdialog NULL) <- UObject:rocessEvent <- (DialogSession M06_Acheron.DialogSession1, Function U2Dialog.DialogSession.Talk) <- ADialogSession::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.