Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Last Remnant

12565 levél
Válasz 09.03.27. 11:58 #26
McCl@ne
Ez nem igaz, de minimum országfüggő.
Ha havonta keresel 1600-1800€-t, akkor bőven belefér egy játékért kiadni 50€-t. Ha keresel mondjuk 60-70ezer forintot, akkor kurva sok érte még 8 is.
Respect is not given. It's taken.
645 levél
Válasz 09.03.27. 11:55 #25
4rc28
Egy játék sem ér ennyit!
"A gonosz győzelméhez csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak."
12565 levél
Válasz 09.03.27. 11:53 #24
McCl@ne
Anyád, most nézem, hogy 12 rongy lesz a játék
8ért befigyelt volna, de ez rengeteg.
Respect is not given. It's taken.
2088 levél
Válasz 09.03.27. 11:34 #23
Shadowguard
Hát legyen inkább 3-4 óra, az elején elég sok a videó, meg az oktatórész. Nagyjából Drillmore-nál kezd beindulni a történet. És nem lesz rövid, legalábbis ha alapos munkát akarsz végezni. Én azért nem haladok a főtörténettel, mert a csapatomat tápolom, van egy rusnya szárnyas(rare szörny: Longbeak), akit meg akarok ölni, csak nem jön össze. Tegnap már 40-45 ezer HP-t lesebeztem rajta és még nem villogott a csíkja(ja igen, ami kimaradt: rare szörnyeknél nem mutatja a HP-csík fogyását, csak a teljes csíkot kérdőjelekkel)
Egyébként kérdezz nyugodtan, ha tudok válaszolok
Bozotszály: Én 19-es szinten vagyok még csak, de már egy-két gyengébb rare-t(Jade Golem, Nanotyrannus) levertem. Sok múlik a jó taktikán és a csapat összetételén is
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
410 levél
Válasz 09.03.27. 11:32 #22
Bozotszály
Nem rövid játékról játékról van szó az biztos, én már kb. 30-35 játékóránál tartok de történeti szinten valahol a felénél járok.

Magáról a történetről annyit hogy, tetszik de nem hozza a Final Fantasyk színvonalát de attól függetlenül jó, már rég volt hasonló pc-re Grafikával nekem semmi bajom nincs. Angol nyelvvel sincs szerintem olyan nagy probléma, igaz japánul nem próbáltam, pedig hozzá vagyok már szokva ahhoz is.

Shadowguard: Sárkányos küldetést Baltarossában, vagy rare monsztákat hányas Battle rankon érdemes gyepálni? Jelenleg 33as vagyok és elég lassan haladok, próbálok minden mellék küldetést csinálni de egy idő után a harcokhoz nincs türelmem.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
12565 levél
Válasz 09.03.27. 10:50 #21
McCl@ne
Na, én nagyon szépen köszönöm az ismertetőt, ez nagyon jól hangzik, már töltöm is, aztán ha néhány óra után is meggyőzőnek találom, akkor leadom a rendelést!
Valószínűleg fogok ide járkálni kérdezni, majd egyeztetjük, amit kitapasztaltunk, remélem, hogy nem egy rövid játékról van szó! Én imádom a jRPG-ket, legalábbis az a kevés, amihez szerencsém volt, teljesen lenyűgözött!

A grafikáról meg annyit, hogy amit a demóban lehetett látni belőle, az förtelem volt, viszont ott nem is lehetett fullra húzni, ha jól emlékszem, meg mindegy is, mert azóta néztem róla videókat és tényleg nagyon szép!
Respect is not given. It's taken.
1653 levél
Válasz 09.03.27. 10:42 #20
AstorAnt
Köszi az ismertetőt, nálam kötelező talonban van a játék.Időhiány miatt a későbbi időkre hagyom a játék végigtolását, mindenesetre biztató hogy pozitívan nyilatkoztál a játékról
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
2088 levél
Válasz 09.03.27. 10:17 #19
Shadowguard
McCl@ne (és akit érdekel még) kedvéért kis ismertető (kicsit hosszú, lehet zavaros is, de most írtam melóban)

Továbbra sem értem mi a gond a játék grafikájával, mondjuk egyébként sem a látvány a lényeg Nekem tetszik, bár mindent maxra húzva vannak érthetetlen akadások benne, furcsa módon olyankor, amikor semmi extra nincs a képernyőn
A sztori: nem fog Oscar-díjat kapni, de hozza a japán animék szintjét. A főhős ráadásul ritka szimpatikus, sokkal hihetőbb karakter, mint sok nyugati RPG világmegmentő parasztfiúja. A reakciói is a legtöbb esetben egész emberiek, nem játssza a kemény fiút. A többi szereplő ennyire nincs kidolgozva, talán egyedül David-től eltekintve. Arra kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle, mert a fősztorival lassan haladok, tápolgatom inkább kicsiny csapatomat.
A harcrendszer: első látásra(tehát a gyakorlóharcok alatt) nincs túl sok értelme a választási lehetőségeknek. Az alapszörnyek simán legyőzhetőek sima támadással is. Aztán jön az első főbb ellenség a sztoriban és megmutatja, hogyan is néz ki a játékban a Game Over felirat Szóval vannak a játéknak igen fontos taktikai mélységei, főleg a nevesített, Multi-Deadlockos szörnyeknél. Ehhez kis magyarázat is jár:
Alapszörnyeknél egy csapat egy csapattal tud közelharcot vívni morálbüntetés nélkül. Ha több csapatunk üti ugyanazt az ellenfelet(vagy inkább fordítva, több szörny minket), akkor erősebb sebzést lehet bevinni és a morál is csökken. Három ellenfélig Flank attack, utána Rear és van egy harmadik is, de akkor az már Reload Plusz ott van a Raidlock(lehetőség van megszakítani a közelharcot, de ha a szörny megtámad az durvát sebez) és az Intercept(hamarabb támad minket egy szörny, mint mi támadnánk a kiszemelt csapatot). A Multi-Deadlock(sárkányok és egyéb nagy rusnyaságok sajátja) pedig azt jelenti, hogy az ellenfél három csapatunkkal is közelharcot vív. (És ha egész harcmezőt sebző támadása van lehet is temetni a csapatot).
A harc maga AP alapú, minden körben adott mennyiségű akciópontot kapunk, ezekkel kell okosan gazdálkodnunk. A sima támadás nulla pont, a különböző Art-ok használata pedig pontfüggő. Ha van rá mód megéri spórolni a pontokkal és a nagy ellenfelet később támadni, mert brutális sebzéseket lehet összehozni(és a kicsi könnyebben leüthető, ergo kevesebb a Flank Attack). A sorrendet egy Deadlockban a csapattagok sebessége határozza meg, kivéve ha sikerül Perfect támadást(megfelelő pontban lenyomott kurzorbillentyű vagy Space) elérnünk, mert akkor folyamatosan jönnek a csapattagok, amíg mindenki sorra nem kerül vagy el nem rontjuk a gombnyomást.
Irányítás: bár konzolátirat, de ha az ember nem rontja el a beállítást(mint én ) akkor tökéletesen irányítható billentyűzetről is(egér opcionális), bár elsőre kicsit szokatlan a kiosztás(állítható ugyan, de ha megszokja az ember akkor jó a gyári). A játék mindent alaposan elmagyaráz és az esetek többségében ki is írja mit kel nyomni.
RPG(?)-elemek: nem sok, de jó is így Amit használsz az fejlődik és kész. Azonfelül a tárgyak befolyásolják a dolgokat, de azokból nem sok van idáig, ami nem is baj, mert nem is fér ránk csak egy(vagy két) kard, és két egyéb dolog. Viszont a tárgyak is fejleszthetőek, jó sok pénzért és szörnyekből szerezhető komponensekért, de csináltathatunk is új tárgyat ugyanezen feltételek szerint. Néha csapattagjaink is megkérdezik mi legyen belőlük(harcos, mágus, vegyes) vagy megkérnek vadásszunk nekik komponenst. Itt nem árt jegyzetelni sem, nehogy a tankot képeztessük mágusnak
Zene és hang: mint páran panaszkodtak csak a fontosabb párbeszédek alatt van beszédhang, de ez szerintem nem akkora probléma, főleg, mert a zene ilyenkor is megy a játék alatt. Szinkron japán és angol nyelven van, én az előbbiről tudok nyilatkozni: a nyelvet ugyan nem ismerem, de szerintem jól meg van csinálva, tényleg átéléssel beszélnek a szereplők és a környezethez is jobban illik. Persze a sztori miatt a feliratot angolra állítottam
Mindent összevetve idáig egy 9/10-et megérdemel a játék, kíváncsi vagyok, hogy később mi fog kisülni a történetből. Az egyetlen negatívum a túl sok töltés a játékban(gyorsan tölt, de akkor is rengetegszer látjuk a loading képernyőt)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2088 levél
Válasz 09.03.23. 21:50 #18
Shadowguard
Valaki esetleg játszik már vele rajtam kívül? Mert néhány dolog még nem tiszta és elég volt böngészni a kontroller vs. billentyűzet miatt a külföldi fórumokat
Egyébként ennek a grafikájával egész pontosan mi is a baj?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2745 levél
Válasz 09.02.28. 08:43 #17
cygary
Sajna a mai grafika-buzi társadalom nem fogadja el hogyha egy játéknál a kinézet tizedrangú dolog. Mert megvan alá a vas, nézzen ki brutálisan. A szomorú az, hogy ha az emberek túltennék magukat a kinézeten rájönnének hogy a Last Remnant igazi gyöngyszem, egy hiánypótló program amihez hasonlóval talán évekig nem játszhatunk a PC-n!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
1653 levél
Válasz 09.02.28. 06:54 #16
AstorAnt
Nekem már volt pár JRPG-hez szerencsém, és a tény az hogy nem nagyon volt egyiknél sem a beszédeknél szinkron.Mellesleg megjegyzem igazából sosem zavart, egyrészt mert a játékélmény szinte mindig magasan verte a legtöbb hagyományos RPG-t, másrészt viszonylag elég régóta van szerencsém játszani(valamint még mai napig simán előveszek 10-20 éves RPG-ket ha jót hallok róluk, és nem volt hozzájuk még szerencsém) és bizony nekem már-már az szokatlan ha van beszédA Japán játékok általában inkább kreativitásukról híresek, és sokaknak szokatlan lehet hogy nem a grafika és egyéb külsőségek számukra a legfontosabbak, hanem a játék egyedisége.
Igazából ezért is csodálkoztam hogy a SquareEnix bepróbálkozik ismét ezzel a platformmal, mert itt ha a játék már nem ér el egy bizonyos grafikai szintet, már létjogosultsága sincs.Ha meg eléri, akkor a nagy része úgyis lewarezolja.A maradékból meg lehet csipegetni
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
4187 levél
Válasz 09.02.28. 02:06 #15
Madrac
Hat az eleg gaznak hangzik, na majd meglatjuk.
Quoth the raven, `Nevermore.'
2 levél
Válasz 09.02.28. 02:02 #14
MrAndree
Hát youtube-on vannak gameplay videk és ott sincs hang a párbeszédek alatt. Kicsit zavaró de azért ha már ezer évente egyszer kijön egy Square játék PC-n akkor ilyen apróság miatt nem fogom kihagyni.
4187 levél
Válasz 09.02.28. 01:36 #13
Madrac
FFX XII rendes hanggal van a parbeszedek alatt mar. En nagyon hianyoltam vmi bevezetot a demohoz, legalabb 1 videot vagy valamit. A kontroler is elegge kotelezonek tunik, ami megint nem epp plusz pont a szememben.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 09.02.28. 00:40 #12
balays82
Szerintem meg könnyen előfordulhat, hogy a teljes játéknál sem lesz hang a párbeszédek során, csak az átvezető videókban, ahogyan a demóban is (véleményem szerint az angol és a japán hang közötti választás is erre vonatkozik a menüben). Lehet, hogy nekünk ma már elvárás a teljes szinkron, de egy japán RPG esetében ez huszadrangú szempont (emlékeim szerint a Final Fantasy korábbi részeinél is előfordultak ilyen néma pérbeszédek).
Az biztos, hogy szokni kell a játékot, és nem fog ártani egy vaskos kézikönyv a harcrendszer leírásáról (is) a játék megjelenésekor.
2745 levél
Válasz 09.02.27. 21:32 #11
cygary
Nézd, ez Keleti piacra készült. Ott meg azon röhögnek hogy tudunk 200-szor is végiglövöldözni 7 órát. Nekem nagyon megtetszett a játék, hangulat elképesztő, harcrendszerre ha rájösz szintén jó, statiszikák fejlődés taktika toppon! Teljes Verzóit akarok
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
4187 levél
Válasz 09.02.27. 20:52 #10
Madrac
A teljes jatekban van hang az tuti, meg valaszthatsz is a menuben japan es angol kozott. A hardrendszernek a legfobb hibaja talan hogy a tutorial kimaradt. A grafika ronda, de nekem jol futott.
Quoth the raven, `Nevermore.'
10106 levél
Válasz 09.02.27. 20:48 #9
mucius
hát ez elég elvetemült. 2009ben párbeszédeknél nincs audió csak text (egy 10 pontos játék nálam már itt 5re zuhan) . grafika okádmány, ennek megfelelően persze szarul is fut. pokemon harcrendszer meg... xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1653 levél
Válasz 09.02.26. 18:54 #8
AstorAnt
Akinek esetleg nem sokat mondana a SquareEnix név, annak csak röviden:bődületes nagy sztorik(komolyan egy-egy játékuk története már-már (hős)eposzi méreteket ölt-lásd FF7-), formabontó világ, fejlődő személyiségek, sajnos néha elrontott, de időnként hihetetlen balanszos és élvezetes harcrendszerek.A játékaik persze konzolos portok, így ezzel meg kell mindenkinek barátkoznia, de higgyétek el ezek a "srácok" tényleg értenek ahhoz amit csinálnakÖröm látni minden játékukat a jó öreg PC-n, így öröm látni ezt a játékot is.Sajnos én a kipróbálással várok egy kicsit, mert én csak úgy szeretek leülni a játékaik elé, ha elegendő szabadidővel rendelkezem, de akkor hamar ott ragadok előtte(pedig az utóbbi időben ez ritkán fordul nálam elő, nah azért a Fallout 3 ilyen volt)
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
18840 levél
Válasz 09.02.26. 17:01 #7
Peace
Akkor még jó hogy leszedtem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 09.02.26. 12:00 #6
balays82
Ez mondjuk akár jelzésértékű is lehet a portolás minőségét illetően, bízzunk benne, hogy más téren nem lesznek ilyen gondok. Szerencsére (vagy inkább sajnos) nem ez az első játék, ami megköveteli a gamepad létét, ezért nekem is csak izzítani kell a Logitech ChillStream-et (gondolom, XBox360 portról van szó, így elvileg a támogatás rendben lesz).
12565 levél
Válasz 09.02.26. 11:50 #5
McCl@ne
Belekezdtem, de ki is léptem... Ugyanis ami elsőre 100%-ig kijelenthető, az az, hogy gamepad nélkül ne álljon neki senki. Szerencsére van, úgyhogy majd azzal újra nekifutok, de mondom, ha nincs otthon egy, le se töltsétek...
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 09.02.26. 11:43 #4
balays82
Nálam ez a nap híre, kár hogy csak a hétvégén tudom kipróbálni. A nemrég kiadott benchmark alapján annyi biztos, hogy a látványvilágot és a zenét illetően nagyon rendben lesz a játék, mondhatni hozza a szokásos Square-Enix szintet.

Várom egyébként a tapasztalatokat a demóról.
12565 levél
Válasz 09.02.26. 11:25 #3
McCl@ne
A Flashgetből másoltam ki a címet, ha nem megy, google-be egy "The Last Remnant demo" és dobálja is be a címeket

(Na, innen is lehet szedni, de elvileg nem szabadna linkelnem...
Respect is not given. It's taken.
18840 levél
Válasz 09.02.26. 11:03 #2
Peace
The requested URL /remnant/na/vmt4ykvo5o1nnsrc.zip was not found on this server.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12565 levél
Válasz 09.02.26. 10:44 #1
McCl@ne
Ahogy nézem, nem sokan ismerik/várják a Square/Enix PC-re történő visszatérését... Pedig lehet, hogy minőségi anyagról van szó, ezek az arcok felelnek a Final Fantasy-kért, ami gondolom mindenkinek ismerős lehet!

Szóval kidobták ezt a játékot Xbox360-ra, én nem sokat tudok róla, csak néhány FF-vel játszottam, ezt nem próbáltam, de ez egy órán belül megváltozik, ugyanis ITT a kipróbálható verzió. 1GB terjedelmű, majd beszámolok a tapasztalataimról.

Szerintem aki szereti az RPGket, adjon neki egy esélyt, bár mindezt egyelőre látatlanban ajánlom, de a Square isten ebben a témában. Sajnos semmiféle visszhangja nincs a játék PC-s megjelenésének, pedig gondolom megfelelő siker esetén elgondolkodnának, hogy a Final Fantasy VIII után visszatérhetnének ismét a kedvenc platformunkra...
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.