Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
899 levél
Válasz 11.07.03. 14:07 #3970
sulyid
Valaki eltudná mondani , hogy hogyan kell a különböző országok hadosztályait módosítani? Pl a harckocsizóknál konkrét harckocsit kiírni , lecserélni a képet...stb
264 levél
Válasz 11.07.03. 13:35 #3969
Attila148
A fő gond az ,hogy az egyik verzióban gyengék a szovjetek a másikban meg a németek bénák. A Japánokkal ugyanez a helyzet. Vagy még Indiát és Irakot is elfoglalják vagy Kína megveri őket és komcsik lesznek. Ez a két véglet fordul elő a különböző verziókban.
Aztán választhatsz ,hogy melyik tetszik jobban

De én pl személy szerint ezzel még megbékültem. Mert adok a Szu-nak egy kis + ic-t és szükség esetén pár gyalogost és elküzdök velük.

De az zavar ha nem a németekkel vagyok akkor pl ha véletlen partra szállnak nekik a nyugatiak akkor semmi erőt nem vonultatnak fel velük szemben. Pár szedett-vedett hadosztállyal elfoglalják Spanyolországot, Portugáliát, és Franciaországot. Mert ezeknek a védelmi erőit vagy a németek elviszik expedíciósnak, vagy maguk áldozzák fel értelmetlen partraszállásokra Afrikába. Az olaszok is az egész seregüket bedobják az Afrika nevű süllyesztőbe aztán védhetem én a partjaikat. Mert semmi serege nincs.

De ezt valószínű helyhez kötött kötött nem elmozdítható helyiőrségekkel megpróbálom megoldni. Legalább rendes partraszállást kelljen nekik csinálni és nem 2 hadosztállyal annektálják majd őket.

A német két frontos háború már keményebb dió.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
899 levél
Válasz 11.07.03. 12:57 #3968
sulyid
Ha annyira alternatív befejezést akarsz akkor legyél te a németekkel , és
úgy verd el a szovjeteket. Az olaszos cuccot 1 eventel meglehet oldani. A partaszállást pedig azzal , hogy belenyúlsz az AI-ba.
250 levél
Válasz 11.07.03. 12:14 #3967
Dave88
És? Ez a játék nem arról szólna, hogy több végkifejlett is előfordulhat? Abba semmi izgalmas nincs, hogy ha mindig ugyan az történik... Am meg, ha annyira nagyon hiteles, akkor az olaszok mér nem állnak át soha? És Britannia mér nem száll partra olaszba?

A másik, szerintem még pár finomhangolás kéne az AoD-ba, aztán tökéletes lesz(kijavítani, amit a gyártók elcsesztek), és utána hónapokat dolgozni a Dh-val, mert ráfér
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
780 levél
Válasz 11.07.03. 11:56 #3966
Quetzalcoatl
Fejlesztők válasza:
Fogalmam sincs. Amint végzünk a DH aktualizálásával, megnézzük, melyiken célszerű folytatni a fejlesztést. Hogy ez melyik lesz - és főleg, mikor dől el - egyelőre nem tudom. Mivel már másfél hónapja nem indítottam el a játékot, lelassult a munka.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 11.07.03. 10:54 #3965
sulyid
Lenne 1 kérdésem a készítőktől: nem szándékozzák-e vissza helyezni a hangsúlyt az AOD-ra , mivel azt többent játszák mint a DH-t , és idővel engem is meg még sok más játékost is elriasztott a DH , mivel kiderült , hogy nagyon elcseszték...
899 levél
Válasz 11.07.03. 10:53 #3964
sulyid
A valóságban is elveszítették a háborút , szóval ez nem meglepő , és japán is segg hülye volt a valóságban...
250 levél
Válasz 11.07.02. 23:52 #3963
Dave88
Épp ez az, hogy arról váltottam le, mert egy szar. Oroszország nem jöhet létre, mer ha puccsot csinálok SZU-ban, a játék hibát észlel, a németek mindig elveszítik a SZU elleni háborút, nem gyártanak erősítést, meg semmit, Japán is segg hülye...
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.07.02. 23:52 #3962
Dave88
Épp ez az, hogy arról váltottam le, mert egy szar. Oroszország nem jöhet létre, mer ha puccsot csinálok SZU-ban, a játék hibát észlel, a németek mindig elveszítik a SZU elleni háborút, nem gyártanak erősítést, meg semmit, Japán is segg hülye...
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
899 levél
Válasz 11.07.02. 18:40 #3961
sulyid
Szerintem válts 1.05-ös AOD-ra az már egészen jó!
250 levél
Válasz 11.07.02. 17:50 #3960
Dave88
Az normális, h Britanniának a kezdetektől fogva - os a ritka nyersik termelése? Annyira, hogy '39-re, mikor teljes iparom lesz -100 naponta... És az egész világon szinte senkinek nincs ritka nyersanyaga, Még az USA is csak +0.02-t termel(!!!!9 /AoD 1.04
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
49 levél
Válasz 11.07.02. 10:27 #3959
Mart
A legegyszerűbb úgy végigcsinálni, hogy Indiát nem szabadítod fel 1947-ben, nem engeded, hogy önálló legyen, hanem Te csinálsz egy bábállamot és annak a hadseregét felhasználod, az nagyon sokat számít, mert a perzsa és iraki hadsereg nagyon kaki.
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
250 levél
Válasz 11.07.01. 22:03 #3958
Dave88
jA NEM SZÓLTAM ,FENN VAN
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.07.01. 22:02 #3957
Dave88
Ha már ennyire leszarjátok az AoD-t, legalább pls feltennétek az 1.04es verziót, és az ahhoz készült legutolsó kompatibilis verziójú pogresszor csomagot? Az még működő képes volt, és fasza, elég nekem annyi is
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
899 levél
Válasz 11.07.01. 19:07 #3956
sulyid
Időközben nekem is lesett , hogy 50-55 környékére a VSZ-nek + a jugóknak már legalább 500-800 hadosztályjuk lesz tehát kb 5-8 millió katona... és az összes európai szövetségesnek lesz kb 300 hadosztály , tehát 3 millió katonája... na mindegy legalább a légierő nem fog majd unatkozni , s a part mentén úszó anyahajóknak és különböző hajóknak is lesz majd mit lőniük...
A távol keleti előrenyomulást éppenséggel , hogy azért is bízom majd az amikra és a japánokra , mert ott legalább 2-3 évig kell majd folyamatosan harcolni , és az angol hadsereg ezt nem bírná... de a közel keleten és a kaukázusban sem nyomulok majd előre ész nélkül , hanem csak az olajmezőket foglalom el , s védem meg az esetleges ellentámadások ellen.
1187 levél
Válasz 11.07.01. 19:02 #3955
Baracklekvár
A hiba - ha van - a végtelen távolságokban kereshető leginkább... A távol-keleten a szovjet területeken gyakorlatilag lehetetlen előrenyomulni a hatalmas távolságok miatt...
Hogy a keleti blokk mekkora létszámú hadsereget épít a tiédhez képest, az meg a másik kérdés.
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.07.01. 18:59 #3954
sulyid
Hát én kb 1950-55 között tervezem megtámadni a Szovjetuniót , s a csatlósállamait. Azért csak akkorra , mert akkor már elég erős lesz a francia , a német és az olasz hadsereg is , hogy majd érdemben támogathassa a hadműveleteimet. A terveim szerint jugoszlávián át fogok támadni , kb 10 teljesen feltöltött hadosztállyal ( 100k katona ) ennek a fele páncélos a másik fele pedig motorizált lesz + még kb 300-400k ( 30-40 hadosztály ) olasz katonával is számolok a hadműveletek alatt. A légiegységeket az amerikaiak biztosítanák. A németországi fronton főképp az amerikaiak , s a németek harcolnának én csak pár db páncélos hadosztályt helyeznék át oda. Norvégiában majd a norvég hadsereg feltartóztatja a szovjeteket , míg én partraszállok a Kola félszigeten , vagy Murmanszkban így lenullázván a szovjet északi flottát. Persze a közel keleti állásoknak a védelmére is szándékomban áll majd kirendelni kb 200k főt a háború elejére , s amikor európában kezd elfáradni az orosz maci és a csatlósai akkor a közel keleti állásokból kiindulván elfogom majd foglalni az összes fontosabb kőolaj mezőt a környéken. Ázsiában az egyesült amerikai és japán hadsereg meg majd elbánik a szovjetekkel és a kínaiakkal. Szerinted van valahol hiba a tervemben?
2 levél
Válasz 11.07.01. 17:38 #3953
marcell5
Végül csak tovább próbálkoztam és megoldódott. Az volt a baj, hogy az XP-n valamiért a Paradox Interactive könyvtárban külön hozta létre a HoI2 alapjáték, a Doomsday és az Arma könyvtárait, itt viszont a Doomsdaybe telepítette az Armageddont. A Pogessor modot pedig nem a Doomsday főkönyvtárba helyezte el hanem a Doomsday főkönyvtáron belül még létrehozott egy Doomsday nevű mappát és oda rakta őket.
Most már csak az zavar hogy ha kilépek Alt+Tab-bal akkor nem lehet visszalépni a játékba a Win 7-nél. De ez bőven túlélhető

Ha megengeded elgondokoztam a kérdéseden is.
Úgy gondolkodtam hogy nem csak Európában kell majd harcolni, hanem legyen elég sereg India és Perzsia védelmére is. Észak-Európába is betörhetsz, pl.
Szerintem akkori viszonylatban már nem sok, 50-60 hadosztály is elég, amiknek kisebb része páncélos, nagyobb része motorizált/gépesített, hogy okosan bekerítgethess kisebb-nagyobb részeket a Vörös Hadseregből Európában. Úgy ha te angol vagy és mögötted áll még egy sokkal nagyobb USA hds is.
899 levél
Válasz 11.07.01. 12:40 #3952
sulyid
Szerintetek a 2. vh után , ha angolokkal vagyok akkor kb milyen mérető hadsereget kell fent tartanom , ha vissza akarok majd verni 1 esetleges szovjet / VSZ támadást?

SZERK : ezt pls töröljétek , félre nyomtam!
899 levél
Válasz 11.07.01. 12:40 #3951
sulyid
Szerintetek a 2. vh után , ha angolokkal vagyok akkor kb milyen mérető hadsereget kell fent tartanom , ha vissza akarok majd verni 1 esetleges szovjet / VSZ támadást?
899 levél
Válasz 11.07.01. 11:18 #3950
sulyid
Háát én nem értem a problémádat , pedig kb 1 éve tolom win 7-el a HOI 2-t... Persze én AOD-dal nyomulok , tehát lehet , hogy itt van a kutya elásva. Szerintem szerezzél 1 AOD-ot , és tedd fel a gépedre , s ha azzal is baj van , akkor a te gépedben van a hiba ( legalábbis szerintem ) .
2 levél
Válasz 11.07.01. 10:42 #3949
marcell5
Sziasztok! Hatalmas problémáim vannak a Windows 7-tel futtatni kívánt HoI2-vel.

A telepítés elég felemás módon sikerül mindig. Az Armageddon modok nélkül verzióját úgy kell elképzelni, hogy a betöltőháttérkép az Armageddoné, de kb. minden más az alapjátékra hasonlít. Az eventek onnan valók, az egységek (tankok, repülők, hajók) kinézete is onnan van, de pl. néhány Armageddonos változtatás már megvan, pl. az új brigade-ok, a kísérővadászok, a könnyűharckocsik és más technológiák is megvannak.
Ha a Pogessort is felrakom, még bonyolultabb lesz. A szövegek kis része magyar lesz, de a nagyja angol marad. A Pogessoros eventek felugranak, de hatásuk nincs (pl. Észak-Erdélyből Bacau tartomány nem lesz Mo. része).
A mentésre pedig szavakat sem lehet találni. A szokásos scenarios/savegames mappa megvan, de az egész üres (Az Arma, DD és HoI2 könyvtárban is)! Nem találom egyszerűen a mentésfájlokat, miközben a játékban látszódnak és be is töltődnek. Ez főleg az egymillió felhalmozódó mentés miatt zavaró, amiket csak manuálisan, a könyvtárban lehet(ne) törölni.
17 levél
Válasz 11.06.30. 23:42 #3948
Majzy
Természetesen a Pogressor mod-hoz fog tartozni a fordítás.
Most a unit_names.csv,és a world_names.csv van kész 100%ig és azért is tettük ki, hogy ha hiba van benne az kiderüljön és a honlapra már csak a tesztelt verzió kerüljön föl. Üdv Majzy.
1187 levél
Válasz 11.06.30. 22:59 #3947
Baracklekvár
Üdv!

Ha kész vagy egy-egy fájllal teljesen, akkor arról adj hírt, hogy az bekerülhessen - természetesen csak engedelmetekkel - a Pogessor MOD-ba magába, hogy kényelmesebb legyen elérni őket. Valamint ha gondolod, gondoljátok, nevezzetek meg egy, a weboldalatokra mutató linket és a mi weboldalunkra kikerül egy hivatkozás arra.
Ha a Pogessor mod-ba betehető a munkásságotok - és be is kerülnek majd a fájlok, úgy nyilván ti is felkerültök a MOD készítőinek listájára...
pogessor.pcdome.hu
17 levél
Válasz 11.06.30. 22:14 #3946
Majzy
Sziasztok!
Mint már említettük Sylas és jómagam elkezdtük fordítani a Hoi2 DH Pogessort.
Elég jól haladunk és tesztelés céljából elérhetővé tesszük amit eddig csináltunk:
http://hunnia.weboldala.net/tar/...
Boostertext.csv
darkest_hour.csv
doomsdaytext.csv
event_text.csv
extra_text.csv
messages.csv
models.csv
mods.csv
new_text.csv
scenario_text.csv
tech_names.csv
text.csv
tutorial.csv
unit_names.csv
world_names.csv
Itt a ... helyére beírod azt a nevet amelyik filet le szeretnéd tölteni.
Jelenleg a következőket éri meg leszedni:
messages.csv
tech_names.csv
text.csv
unit_names.csv
world_names.csv
Amennyiben van előrehaladás mindig felülírjuk a régi file-okat.
Ha bármi javaslatotok van azt szívesen fogadjuk.
250 levél
Válasz 11.06.29. 20:27 #3945
Dave88
Tárgytalan, újratöltöttem, ott már jó volt

De plz vki csinálja már meg azt, ha puccsal összeomlik a SZU, létrejöhessen Russia, úgy mint régen, ne haljon be a játék... Már régen is hiba volt, de 1x már ki lett javítva, csak az 1.05 megin' elbaszta
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.06.29. 14:58 #3944
Dave88
Az miért van, hogy van 25 kémem Angliába, 5% esély a puccsra, de meg se próbálja(pedig arra van állítva) folyamatosan kémet küldözget...
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.06.28. 13:48 #3943
Dave88
Tehát nem sok esély van rá, azért köszönöm
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
780 levél
Válasz 11.06.28. 13:40 #3942
Quetzalcoatl
Egyrészt jó viszony kell (illetve úgy mondanám, hogy minél jobb a viszony, annál nagyobb az esélye), legalább +150-nél célszerű elkezdeni a puhatolózást.
Másodsorban nem árt, ha hasonló az államberendezkedésetek.
Harmadsorban - és ennek nem lehet, csak az AI fájlokban utána nézni - ne legyen semmi speciális kitétel. Arra gondolok, hogy pl. Magyarország és Románia között ha jól emlékszem tizedakkora esélye van egy szövetségnek, mint ha másik állammal próbálkoznánk. Hogy miért, az talán nem igényel bővebb magyarázatot. Dél-amerikai viszonylatban meg mondjuk Bolívia felejtős - minden szomszédjával utálják egymást.
Hasznos továbbá a közös ellenség megléte, esetleg olyan miniszter, akinek bónusza van szövetségkötésre.
Továbbá a két ország egyike se legyen nagyon elszigetelődéspárti.
Több most nem jut eszembe.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.06.28. 13:12 #3941
Dave88
Az AODban mi kell ahhoz, hogy új szövetséget alapítsak? Vágom hogy kell, de hogy érjem el, h csatlakozzanak is? pl Argentínával vagyok, van egy pár önkényuralmi Dél-Amerikai állam, ha +200 lesz a viszony, csatlakoznak?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
17 levél
Válasz 11.06.27. 21:10 #3940
Majzy
Még annyi kérdésem lenne, hogy a launcheren belül nem engedi az ékezeteket. Erre valami megoldás? mert a szöveget értem de hogy mi milyen kódolás (UTF-8 vagy mi)meg stb. azt nem.
17 levél
Válasz 11.06.27. 21:03 #3939
Majzy
Nézegetem, bár elég lassú mert ugya a ctrl+c majd ctrl+v okoz érdekes dolgokat ha közbeszúrnak 1-2 plusz sort...
1187 levél
Válasz 11.06.27. 21:01 #3938
Baracklekvár
Üdv!

Mikor fordítasz, mindenképp nézd meg az AoD fordítását, hátha az az épp vizsgált és fordítandó sor már megvan magyarul, ne dolgozz kétszer!
pogessor.pcdome.hu
17 levél
Válasz 11.06.27. 21:00 #3937
Majzy
Hali mindenkinek!
Én kezdtem el a játék fordítását, és jól jönne a segítség(itt nem feltétlenül kell angol tudás mert sokszor a legnagyobb gond a magyar megfogalmazással van). Jelenleg a unit_names.csv file van totál kész és a héten ha minden jól megy megcsinálom a text.csv-t is. Ezekkel a játék nagy része magyar lesz. Rengeteg szöveg vár még fordításra és sajnos a munka ennek a rovására megy, de azért igyekszem. Szóval ha valaki kedvet kapott esetleg a segítséghez írjon 1 e-mailt a mizser@citromail.hu címre.
Üdv.: Majzy
899 levél
Válasz 11.06.25. 14:34 #3936
sulyid
Hát már az ez is több a semminél szóval örök hála!
1187 levél
Válasz 11.06.25. 14:03 #3935
Baracklekvár
Én azt tudom megígérni, hogy én lusta vagyok bármit is csinálni munka és túlóra mellett. Viszont pofátlanul megígérem, hogy fejlesztőtársamat noszogatni fogom, hogy csináljon valamit. Valamint, van remény arra, hogy a fordítás halad egy külső segítő által...
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.06.25. 12:28 #3934
sulyid
Mikorra várhatók esetleges frissítések a PM DH-s kiadásához?
114 levél
Válasz 11.06.24. 15:45 #3933
NuCL3aR
Hogy lehet spritet konvertálni a Civ3-ból a HoI2-be?
114 levél
Válasz 11.06.24. 15:45 #3932
NuCL3aR
Hogy lehet spritet konvertálni a Civ3-ból a HoI2-be?
899 levél
Válasz 11.06.24. 14:59 #3931
sulyid
Körülbelül mennyi idő kell rá , hogy Iraknak és Iránnak rendes ipart lehessen kiépíteni? Hány év az ideális rá , s milyen ütemterv szerint?
1187 levél
Válasz 11.06.24. 09:55 #3930
Baracklekvár
Én a Steamen keresztül vettem meg. 10-15 euró mostanság ott. Most épp 10 euró...
pogessor.pcdome.hu
102 levél
Válasz 11.06.24. 07:07 #3929
Kalenics
Egy kérdés honnan lehet megvenni a Darkest hour?
145 levél
Válasz 11.06.23. 23:07 #3928
Turulbirodalom
A legfrissebb nem, de fent van az oldalon az utolsó 1.05-ös változat is.
899 levél
Válasz 11.06.23. 22:26 #3927
sulyid
Ugye a mostani AOD PM kompatibilis az 1.05-el is?
26 levél
Válasz 11.06.14. 17:12 #3926
Goldsmith
Bocsi, már megvagyok.
26 levél
Válasz 11.06.14. 14:39 #3925
Goldsmith
DH-ban miért nem lehet partra szállni? Szardínia szigetét akarom elfoglalni, Cagliari provinciában akarok partra szállni, ott a elvileg engednie kéne, csapatok organizációja maxon, mégsem enged. Megmondanátok, hogy hogy kell, köszi!
250 levél
Válasz 11.06.13. 15:25 #3924
Dave88
Erre annyit tudok mondani, hogy lehúzás... Hiszen, ha nem lennének a drága fejlesztőink, a HoI játszhatatlan lenne, mert amit ezek kiadnak egy összehányt szar
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
145 levél
Válasz 11.06.13. 11:49 #3923
Turulbirodalom
A négyesmetró is előbb elkészül, mint egy paradox játék. Nem beszélve arról, hogy például még a Divine Wind is egy bugtenger: nekem egyszer 800 megás mentéseket produkált.

Ezt kihagytam:
v0.3.5 Hearts of Iron Anthology
780 levél
Válasz 11.06.13. 09:24 #3922
Quetzalcoatl
Europa Universalis 3
Europa Universalis 3 - Napoleon's Ambition
Europa Universalis 3 - In Nomine
Europa Universalis 3: Complete
Europa Universalis 3 - Heir to the Throne
Europa Universalis 3 - Divine Wind
Europa Universalis 3: Chronicles

Nem csak a HoI-t kedvelik
http://pogessor.pcdome.hu/
145 levél
Válasz 11.06.12. 23:45 #3921
Turulbirodalom
Hearts of Iron II-t akartam írni.

Egyébként remélem jól számoltam:
v0.1 Hearts of Iron II
v0.2 Hearts of Iron II: Doomsday
v0.3 Hearts of Iron II: Doomsday Armageddon
v0.4 Arsenal of Democracy
v0.5 Iron Cross
v0.6 Darkest Hour
Ha valamit kihagytam volna, szóljatok.

u.i. és még ezek sajnáltatják magukat a kalózkodás miatt...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.