Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
1187 levél
Válasz 11.05.14. 12:39 #3770
Baracklekvár
Gyuszi bácsi nagyon kitartó, ezt már évek óta el kell ismernünk. Fejlesztőtársamat ezúton felszólítom, hogy újra ölje meg a macskaéletű Gyuszi bácsit.
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.14. 10:42 #3769
Dave88
Felfedeztem egy érdekes dolgot. Dacára Gömbös Gyula halálának, még 1940-ben vígan hadseregparancsnokoskodik
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
264 levél
Válasz 11.05.14. 01:29 #3768
Attila148
Persze hogy a hadrafogható népesség a lényeg de egy több mint kétszer akkora lakosságú országban nyilván jóval több ember hadrafogható.
Mellesleg Németország fejlettebb ország vagyis az átlagéletkor magasabb mint a szu-ban azért a szuban kevesebb az öreg ezért több a fiatal katonának sorozható ember.

Persze ha szerinted semmilyen olyan adat nem valós ami megjelent nálunk és a nyugatnál akkor miért pont a szovjet propaganda veszteségadatokat fogadjuk el valósnak?

"A Wehrmacht emberállománya 1941. június 22-én nagyjából hárommillió főre rúgott; 7184 löveg, 3580 páncélos és 2470 repülőgép indította meg a támadást. A német OKH adatai szerint a Bialystok–Minszk–Szmolenszk térség katlancsatáiban a németek 642 ezer foglyot ejtettek, s 2929 löveget és 6537 páncélost zsákmányoltak vagy semmisítettek meg. A legújabb adatok szerint 1941. augusztus 10-éig a Wehrmacht 9372 szovjet páncélost és 10752 löveget pusztított el. Mindez azt bizonyítja, hogy a Vörös Hadsereg legjobb alakulatait a demarkációs vonalhoz közeli területeken helyezték el. Ez pedig arra enged következtetni, hogy offenzív célzattal vonultatták fel őket, de a német támadás előbb következett be, mint a szovjet stratégák várták.
A veszteségeket a szovjet jelentések is megerősítik. Adataik szerint az első háborús év embervesztesége négy és fél millió volt, továbbá huszonkétezer löveget, tizenötezer páncélost és kilencezer repülőgépet vesztett a Vörös Hadsereg. A már említett Alexander Werth brit publicista szerint a háború kitörésekor a szovjet páncélosok száma a németekénél hétszer nagyobb, a légi fölény pedig négyszeres volt. Igaz, a szovjet páncélosok nagy része már elavult, de ugyanez vonatkozott a németekre is. A 772 gyengébb minőségű páncélosból a Wehrmacht 1941 végéig 721-et veszített, az igazán jó minőségű III. és IV. jelzésű páncélosok száma pedig a háború kitörésekor 965, illetve 439 volt. Ezzel szemben a Vörös Hadsereg páncélosai közül a KV-k és T34-esek 1941-ben a világ legkorszerűbbjeinek számítottak, s 1941. június 22-én 1861 állt belőlük a szovjet fegyveres erők rendelkezésére. Kétségtelen, hogy 1941 végéig a németek több mint húszezer szovjet repülőgépet semmisítettek meg, ennek ellenére 1942 közepétől a légi fölény az oroszok javára billent. Ez a szovjet hadiipar nyomasztó fölényének volt a bizonyítéka. "

De ezek szerint vagy ez is hazugság (mit a többi történelmi témájú könyv illetve tanulmány), vagy a német hadsereg mégsem volt létszámfölényben.

No meg a németek precizitása a veszteségszámolás során sokkal pontosabb és szigorúbb volt mint a többi résztevő országnál. Pl erre a Luftwaffe légigyőzelmi rendszerének szigorúsága.

No mármost attól hogy nem vetették be túl nagy számban a párducot még fejlettebb technológia volt mint a szovjet típusok.
Ahogy kézifegyverekben is attól hogy nem volt sok Mp44-es attól fejlettebb volt mint az orosz ppsh. Vagy a német sugárhatású repülőgépekről sem mondhatod azt hogy nem fejlettebbek a szovjet típusoknál.

Értem én amit te mondasz hogy nagyobb számban voltak közel azonos vagy talán néhol kicsit jobb szovjet fegyverek a harcmezőn. De tagadhatatlan hogy ezek a fejlettebb német technológiák léteztek.

A szovjet ipar pedig végig felülmúlta a német ipar termelését. Ez a legyártott eszközök számából világosan látszik.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
250 levél
Válasz 11.05.13. 21:57 #3767
Dave88
Na, működik
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.13. 21:18 #3766
Dave88
Total commanderrel csináltam, de gondolom attól még működnie kéne
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.13. 21:06 #3765
Dave88
Már sokszor csináltam. Minden fájlt abba a mappába, amibe van. Pl AI mappában lévőt D/programfiles/paradox interactive/AoD/AI...

Valaki nem töltené fel valahova a felpeccselt játékot, mert nekem az Istenért nem működik. Feltettem mindent, és az eventeknél nincs szöveg, a miniszterek enyhén szólva hiányosak. A hírszerzési miniszterem nemzeti szocialista kormány alatt Gerő Ernő(stálinista) -.-" Valamint angol az egész játék. Eddig mindig működött minden, de most feltettem, és nem jó, nem értem -.-" Szóval megköszönném, ha valaki feltöltené vhova
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
1187 levél
Válasz 11.05.13. 20:44 #3764
Baracklekvár
Tippem az, hogy a pogessor modot rossz helyre másoltad... Ha nincs igazam, akkor nincs tippem...
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.13. 20:31 #3763
Dave88
Feltettem mindent, ami az oldalon volt, és továbbra sem magyar, és az event nevek sem jók.. csak event4542415, meg hasonlók
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
301 levél
Válasz 11.05.13. 14:22 #3762
hehe64
Nem a lakosságszám a döntő, hanem a hadrafogható népesség.

Ennek létszáma úgy van ahogy írtam. Egészen Sztálingrádig a német hadsereg létszámfölényben volt.

A veszteségadatoknál pedig nem a propaganda mondja meg a valóságot, hanem a történészek.
A nyugaton és nálunk megjelent "visszatekintések" nem valósak.
Ha a "népszerűsítő" irodalomban közölt adatok valósak lennének, a szovjet hadsereg 1942 közepére megszűnt volna harcképes erőként létezni.

A létszámfölény nem ok volt, hanem következmény.

A technikai színvonal pedig az eszközök terén egyértelműen az oroszok javára változott. Negyvenhárom közepétől, amikor nagy sorozatban sikerült gyártania a németeknek a Párduc és a Tigris harckocsikat, ezen a téren fölénybe kerültek, amit a nagyobb orosz termelés kompenzált. Viszont a német harckocsierők gerince nem ez a két típus volt, hanem a Pz4, amit a legyártott darabszámok jól mutatnak.
Minden ellenkező híreszteléssel szemben az orosz légierő, és a tüzérség valós technikai fejlettsége meghaladta a németekét, a kézifegyverek tekintetében pedig legalábbis egyenlő szinten állt. Az orosz hadtáp és anyagi szolgálat pedig Kurszk után sokkal sokkal magasabb szinten állt mint a németeké. Erre a legjobb példa a Bagratyion hadművelet, ami az egész háború legnagyobb offenzívája volt.

Egyébként mennyiségileg a német hadiipari termelés 1944 közepén végén volt a legmagasabb, ezután az iparvidékek elfoglalásával először lassan majd egyre gyorsabban csökkent.
144 levél
Válasz 11.05.13. 14:11 #3761
Vardar
Modern Day Scenoriban, meg úgy általánosságban, minden HOI-s játékban, hol kell azt beállítani egy hadosztályhoz/egységhez milyen dandárok csatlakoztathatóak?
780 levél
Válasz 11.05.12. 22:10 #3760
Quetzalcoatl
Bevallom, én b@sztam el...
Mélységes szomorúsággal kérek elnézést mindenkitől. Ugyanis egyszerűen elfelejtettem kikommentezni a diffcsomagra mutató linket, merthogy alapcsomagot készítettem. Vagyis a hivatalos patchre az alapcsomagot kell felrakni.
Remélem más bibi már nem lesz...
http://pogessor.pcdome.hu/
1187 levél
Válasz 11.05.12. 21:46 #3759
Baracklekvár
Hát, ha csak a diff kerül fel, akkor az mindamellett, hogy valószínűleg hibás lesz/lett, a legnagyobb része munkánknak nem is lesz benne...
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.12. 21:33 #3758
Dave88
Előbb :/ Én csak a diffet raktam fel
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
1187 levél
Válasz 11.05.12. 20:49 #3757
Baracklekvár
Először alapcsomagot, majd a diffcsomagot is.
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.12. 19:08 #3756
Dave88
Ezt kell rátenni az 1.07-re? Arsenal of Democracy játékhoz Pogessor alapcsomag??
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.12. 19:03 #3755
Dave88
Na sikerült... Leszedtem a gyári 1.04-et, feltettem, majd az 1.05-t, és utána rá az 1.07-et. De most látom csak, hogy ez egy mezei hivatalos patch, tehát se kormányváltások nincsennek benne, és semmi egyéb + event amit a mi progressoraink raktak bele. Ez elszomorító
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.12. 19:03 #3754
Dave88
Na sikerült... Leszedtem a gyári 1.04-et, feltettem, majd az 1.05-t, és utána rá az 1.07-et. De most látom csak, hogy ez egy mezei hivatalos patch, tehát se kormányváltások nincsennek benne, és semmi egyéb + event amit a mi progressoraink raktak bele. Ez elszomorító
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
9 levél
Válasz 11.05.12. 10:37 #3753
Menyus005
Én is szűz AoD-ra tettem fel és működik. Legalábbis a németekkel. És a nyelv 95%-ban magyar volt
780 levél
Válasz 11.05.11. 22:17 #3752
Quetzalcoatl
Korántsem biztos, az angol fórumon ezt állították, én magam nem próbáltam ki, csak 1.05-re telepítettem.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.05.11. 19:48 #3751
Dave88
Na, megint vészhelyzet... Biztos, hogy elég csak az 1.07-es patch? Feltettem a szűz AoD-ot, és rá az 1.07-est, azon túl hogy angol, Magyarországnak NEM LEHET KUTATNI!!! Nincsennek ott a körök, amibe ki lehet jelölni a kutató állomásokat -.-"
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
1187 levél
Válasz 11.05.11. 19:45 #3750
Baracklekvár
Igen,már volt erről szó, értem már a dolgot.
Oka ennek az egésznek az, hogy a Chrome nagyon nincs jóban a Microsoft ActiveX dologgal, amit felhasználtam a weboldalamon talán az XML feldolgozáshoz... A Chrome-hoz van valami kiegészítő, amivel IE módban lehet megnézni weboldalt - jelenleg csak így működik Chrome alól a dolog. Ez van...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 11.05.11. 19:41 #3749
Quetzalcoatl
A frissítések hiányáról:
DH-hoz pontosan egy hete jelent meg utoljára frissítésünk, valóban. Ennek Az az oka, hogy félbeszakítottam a munkát, hogy megcsinálhassam az AoD 1.07-hez is az épp aktuális anyagot, illetve, hogy kijött a DH 1.01. Így most a már meglévőt frissítem hozzá az 1.01-hez (előreláthatóan valamikor hétvégén lesz kint), utána jönnek a katonai vezetők.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.05.11. 19:08 #3748
Dave88
Köszi! A http://pogessor.pcdome.hu/Download/AOD/107.rar link működik. Akkor szerintem az átirányítással volt valami baj. Nézzétek meg, hogy jól van-e csatolva hozzá a hivatkozás
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
899 levél
Válasz 11.05.11. 18:50 #3747
sulyid
Most néztem meg Firefox-al és nagyvalószinűséggel csak a google chrome nem tudja megjeleníteni. -.-
899 levél
Válasz 11.05.11. 18:47 #3746
sulyid
A frissítési jegyzőkönyvet nem látom. Csak annyi van helyette : "BELSŐ HIBA!"
és semmi más.
1187 levél
Válasz 11.05.11. 18:21 #3745
Baracklekvár
Üdv!

Ezt fejtsd ki, mert nem értem. A frissítéseket magukat hiányolod, vagy a frissítési jegyzőkönyvet nem látod? Vagy úgy érted, egy hete nem láttál új frissítést?
Mert elvileg a Darkest Hour-hoz egy hete került ki utolsó frissítés...
Ha te nem ezt látod, akkor a böngésző előzményeit töröld. Ha ezt látod és emiatt/ennek ellenére vagy elégedetlen, igazad van... Mindkettőnknek sokkal több púp van a hátán, mint ahogy azt még 3 héttel ezelőtt is gondoltuk, hogy lesz...
pogessor.pcdome.hu
1187 levél
Válasz 11.05.11. 18:19 #3744
Baracklekvár
Elhiszem, hogy hős vagyok és elhiszem, hogy nem tölti le neked, de nem tudok mit tenni most, ötletem sincs... Sem az okra, sem arra, hogy hogyan oldjam meg. Fejlesztőtársam pontosan ugyanúgy rakta ki linket, mint az 1.05öst és mint bármi mást a weboldalunkon. Ilyenkor jövök rá, hogy fogalmam sincs még a webprogramozás legaljáról sem...

Próbáld esetleg közvetlenül a fájl elérési útját beírni böngészőbe, hátha akkor előrébb vagy - hitvány tipp csak, nincs most jobb..

http://pogessor.pcdome.hu/Download/AOD/107.rar

Aztán ha minden kötél szakad, akkor itt van ez:

http://games.softpedia.com/progDownload/Arsenal-of-Democracy-Patch-Download-66525.html
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.11. 17:58 #3743
Dave88
Te egy hős vagy... Lekamerázzam, hogy elhidd, hogy nem tölti le?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.11. 17:58 #3742
Dave88
Te egy hős vagy... Lekamerázzam, hogy elhidd, hogy nem tölti le?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
899 levél
Válasz 11.05.11. 17:50 #3741
sulyid
Miért van az , hogy az oldalatokon már hetek óta nem lehet látni a frissítéseket?
26 levél
Válasz 11.05.11. 16:35 #3740
Goldsmith
Tudom, de én nem is a te hozzászólásodra, hanem Baracklekvár hozzászólására reagáltam.
1187 levél
Válasz 11.05.11. 15:04 #3739
Baracklekvár
http://pogessor.pcdome.hu/hoi26.html

Nem létezik, hogy innen nem tudod letölteni. Nekem feldobja a fájlletöltési ablakot simán és le is tudom tölteni a fájlt - Firefoxszal legalábbis.

rájöttem: ha letöltés közben belekattintasz az ablakba, tényleg file not foundot mond... de ettől a letöltés még simán ment tovább...
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.11. 14:07 #3738
Dave88
De nekem nem ez kell. Az AoD 1.07-et nem adja be, az a NOT FOUND
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
26 levél
Válasz 11.05.11. 13:59 #3737
Goldsmith
1.01-re frissült, most néztem én is.
Innen szedhető ingyen is: http://www.gamershell.com/download_73560.shtml
1187 levél
Válasz 11.05.10. 22:52 #3736
Baracklekvár
A Steam kütyüm valamit tollászkodott a Darkest Hourral kapcsolatban, gyanítom, hogy megjelent valami patch hozzá...
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.05.10. 19:58 #3735
Dave88
Error 404: Page Not Found
Please click on the Back button of your browser.



404-es hiba: Az oldal nem található!
Kattintson a böngésző Vissza gombjára.
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.10. 19:50 #3734
Dave88
Az 1.07-re azt írja oldal nem található
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
264 levél
Válasz 11.05.10. 17:32 #3733
Attila148
Igazából több mint 2szeresének kellene lenni. Mert németeknek 69 milliós lakosság volt 39-ben a szu-nak meg 168 millió.
No meg a ruszkik azért néhol még nőket is bevontak, bár ez nem olyan jelentős.

Mellesleg a németek olyan 5,5 milliót vesztettek és a ruszkik kb 11 milliót.
Az össz veszteség pedig 7,2 millió a németeknél és 23 millió a szovjeteknél.

A ruszkik a gyorsan gyártható olcsó és praktikus eszközeikkel, és nagy iparukkal amit nem tudtak a németek lerombolni, és a létszámfölényükkel győztek. No meg persze egy kis szövetséges segítséggel.

A technikai fölény pedig csak egyes területeken jelentkezett. Mert más területeken a német fölény érvényesült.

"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 11.05.10. 17:02 #3732
hehe64
Az általad írtakból a német manpower nem reális.
Kb. kétharmada volt az orosznak, és nem az egyharmada.
Összességében a katonai vesztesége a két hatalomnak kb. 10-10 millióra tehető, így az oroszoknak több emberanyaga maradt a végére, ehhez jött hozzá 43-tól az orosz technikai fölény.
780 levél
Válasz 11.05.09. 20:21 #3731
Quetzalcoatl
Közben leesett mire gondolsz, kicsit változtattam a weboldalon is, így talán világosabb lesz másoknak is.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.05.09. 20:02 #3730
Quetzalcoatl
Ha jól értem a kérdést, akkor elég az 1.07, mert az tartalmazza az előzőeket is. Vagyis AOD (mindegy hányas verzió) -> 1.07 patch -> Pogessor 1.07.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.05.09. 19:40 #3729
Dave88
Az AoD-ba a pöcseket milyen sorrendbe kell feltenni? mert itt van ugye az 1.07-es, az uccsó pöcs az 1.04-es verzióhoz. Akkor azt a kettőt kell feltenni, nem pedig 1.04;1.05;és aztán a poggesor 1.07?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.09. 19:40 #3728
Dave88
Az AoD-ba a pöcseket milyen sorrendbe kell feltenni? mert itt van ugye az 1.07-es, az uccsó pöcs az 1.04-es verzióhoz. Akkor azt a kettőt kell feltenni, nem pedig 1.04;1.05;és aztán a poggesor 1.07?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.05.09. 19:31 #3727
Dave88
Egyáltalán lehetséges olyan IC képet rakni a DH-ba, mint ami az AoD-ba van? Vagyis, hogy kémkedésre külön pénz, meg lázongásra, stb. Mert annak úgy van értelme. A kémkedésről meg fingom sincs h működik :/ AoD a jó, az már az elején is játszható volt. Nem olyan élvezetesen mint most, de játszható
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
264 levél
Válasz 11.05.09. 14:52 #3726
Attila148
Sikerült mesterségesen (eventszámmal) előidézni a teljes mobilizációt. Azt kell mondjam így már elég az emberanyag. Csak azt nem értem hogy miért nem történik meg normális körülmények között. Aki ért hozzá megnézhetné, mert én nem értem miért nem következik be.
Darkest Hour\Mods\Darkest Hour Full\db\events\Mobilization
Nekem nem volt hajlandó a 7-estől tovább menni.

Viszont megnéztem a teljes elérhető emberanyagot:
SZU 31000
GER 11000
HUN 1500
Így már tökéletes lenne az emberanyagosdi ha működne a mobilizációs eventek vége is.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.05.09. 13:44 #3725
Attila148
A szovjeteké már viszonylag értelmes de még mindig kevés a valóságoshoz képest. Nálunk 7467 + a napi termelésből (0,0475*365*9) 156.
Persze náluk sem számolva 7es mobilizációtól tovább.

Vagyis ha sikerülne a többi mobilizációt elérni valahogy akkor lenne elég manpower, de ez nem történik meg.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.05.09. 13:44 #3724
Attila148
A szovjeteké már viszonylag értelmes de még mindig kevés a valóságoshoz képest. Nálunk 7467 + a napi termelésből (0,0475*365*9) 156.
Persze náluk sem számolva 7es mobilizációtól tovább.

Vagyis ha sikerülne a többi mobilizációt elérni valahogy akkor lenne elég manpower, de ez nem történik meg.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.05.09. 13:26 #3723
Attila148
Megnéztem a németekkel a 36-os kampányt. A teljes hadsereg feltöltve (amit a játék elején kaptunk) és a mozgósítások 7-esig összesen 2521 manpowert tesznek ki. A napi manpower növekedés 0,0155 amit szorozva 365-tel és szorozva a háború 9 ével összesen 50 manpowert ad ki. Vagyis ez szánalmasan kevés a német hadsereghez képest. Legalább 3szor ennyinek kéne lenni. Bár talán ha valaha bejönne a maradék mozgósítás akkor még jó is lenne de nekem 45-ig egyszer sem jött be. 45-ben mindenkinek max 7-esen volt a mozgósítás.
Vagyis annyi manpowerünk sincs amivel Németország megtámadta a szu-t.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
144 levél
Válasz 11.05.09. 12:52 #3722
Vardar
A sebesség-manpower viszonnyal vitatkoznék. A mozgósítási rendszer főként arra hat, hogy nem tudod 100-as erővel harcba küldeni csapataidat, nem pedig arra, hogy nem tudsz legyártani elég hadosztályt. Az erősítések miatt fogy el az emberanyag, ami gyakorlatilag azt eredményezi, hogy nem marad építeni. Tehát vagy feltöltöd a hadosztályaid, vagy újakat építész. És utóbbi esetben, ott vagyunk ahol az Arma, AoD és IC esetében is. Szerintem komoly optimalizáció áll a háttérben.
Egyébként arra nem lehet rávenni az AI-t hogy egy bizonyos egységszám után inkább építkezni kezdjen? SZU, USA, Anglia, Franciaország IC-jét bőven lekötné az ha elkezdenének mindenhova 100-as infrastruktúrát rakni, főbb városaikba légvédelmet, radarállomást stb. telepíteni. Ez valóban csökkentené a lassulást - szerintem.
264 levél
Válasz 11.05.09. 12:10 #3721
Attila148
Csak ha ilyen szánalmas mennyiségű manpower van akkor tök fölösleges a gyártási időt csökkenteni mert úgysem lesz elég embered gyártani. Én a magyarokkal kb 20 hadosztálynyi embert tudtam összeszedni. Aztán már a reinforcmentre sem volt elég.

Szerintem az előző verziókban sem volt elég a manpower soha. Túl kevés ember állt fegyverben, nem voltak meg a valós méretű hadseregek soha, mert még a szunak is kifogyott az emberanyaaga. Ilyan max 500 hadosztálya volt ami már nagyon max és sehol sem volt a 10 milliós hadserege, és a 10milliós vesztesége. Na szóval lényeg ami lényeg nem tudott kitermelni 20000 manpower sehogysem 45-ig. Vagyis minden nap 6 manpoverrel kéne gyarapodnia ha 36-os játékkezdetet nézzük, és akkor elérné 45 re a 20000 manpowert.


Ráadásul nem tudom mikor lehetne a mozgósítást maxra vinni mert 7-től tovább nem mozdult a jó életnek sem. Mert ha mozdult volna talán emberanyag is lett volna véletlenül...

Lehet jó alap a modolásra de szerintem sose lesz belőle egy aod szintű játék. De remélem nem lesz igazam.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.