Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
1187 levél
Válasz 11.04.13. 21:00 #3620
Baracklekvár
Hoi2 alapú és még nem ismerem annyira részletesen, hogy teljesn értékűen tudjak erre válaszolni, tegye meg más, aki már több mint fél órán át látta.
pogessor.pcdome.hu
102 levél
Válasz 11.04.13. 19:37 #3619
Kalenics
Ti most megvettétek a Darkest Hourt?
250 levél
Válasz 11.04.13. 18:54 #3618
Dave88
Az AoDba felfedeztem egy érdekes hibát. Magyarországgal kezdtem (feltettem minden patch-t hozzá, a pogessorrol leszedtem az összeset), és ha gyártok vmi gyalogságot, és elhelyezem, nem nő a szervezettsége. Ez miért van? Marad 0-án, és nem javul
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.04.13. 18:37 #3617
Dave88
A Darkest Hour HoI 2 alapú, vagy HoI 3? És milyen a politikai menüje?
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
114 levél
Válasz 11.04.13. 18:20 #3616
NuCL3aR
Készítettem a DH-hoz egy kicsi GFX módosítást. Ha esetleg kellene feltöltöm valahova.
Itt van pár kép:
http://postimage.org/image/12jzskgmc/
http://postimage.org/image/12k4r6i3o/
http://postimage.org/image/12k829738/
899 levél
Válasz 11.04.13. 16:45 #3615
sulyid
Örülök , hogy a pogessor mod készítőinek is bejön a DH. ^,^
1187 levél
Válasz 11.04.12. 22:46 #3614
Baracklekvár
Üdv!

Nos, ma sikerült megnéznem futólag a Darkest Hourt. És minden előítéletem ellenére tetszik. Arra számítottam, hogy 3 perc után törlöm a hibák tömkelege miatt, de semmi dráma, nem szállt el, tisztesen működött - és ami szintén meglepett: tetszik a játék látványra is. Persze senki ne várjon csillogó 3D effekteket és a bomló tetemeken átcsikorgó lánctalpak szaga sem csavarja a játékos orrát, de tényleg tetszetősebb, mint az alap Hoi2.

Szó mi szó, a Hearts of Iron 3 megjelenése óta tartó apátiám és kiábrándultságom talán most száll el kissé majd, s első blöffre minden alap nélkül azt ígérem, hogy besegítek fejlesztőtársamnak majd, hogy a PogessorMod lehetőség szerint még színvonalasabb legyen és még gyorsabban készüljön el, mint ahogy az egyébként történne.

Mondani sem kell talán, ez borzasztó munka lesz. Egy egyszerű gyári verzióváltás is elkedvetleníti az embert, de most gyakorlatilag és félig-meddig egy új játék MODolásáról beszélünk. Nyilván sok minden felhasználható, főleg a fordításokból, de még a fordítandó szövegeket is keményen ellenőrizni kell, hogy nem változott-e meg esetleg a szövegek sorrendje, nem kerültek-e a régiek közé újabb sorok, stb... És akkor még az érdemi MODolásba bele sem mertem gondolni...

Aztán persze már a részben a távolabbi jövő, hogy a 14es kampánnyal is kezdeni kell majd valamit a név kötelez alapon..

Nem ígérjük, hogy mikorra mivel foglalkozunk és mivel leszünk kész. Minden ígéret minden alapot nélkülözne. Annyit ígérünk, hogy érdeklődünk a játék MODolása iránt és legalább ma este meg van a szándék is a hangyamunkához.

ui.: Na jó, hogy egy kicsit mégis hazudjak előre: én majd a régi fordítások beintegrálásához és az új szövegek lassú tempójú fordításához látok hozzá a tervek szerint. Az oroszlánokon meg bajtársiasan megosztozunk, nekem a csillagjegyem oroszlán, a fejlesztőtársamnak meg a munkarésze az.
pogessor.pcdome.hu
899 levél
Válasz 11.04.12. 18:06 #3613
sulyid
Hát akkor azt is csak , majd holnap fogom leszedni... de azért örülök a munkádnak , és drukkolok neked!
780 levél
Válasz 11.04.12. 16:45 #3612
Quetzalcoatl
Hacsak nem kell túlóráznom, akkor igen.
Definíció: este = 22-23 óra.
http://pogessor.pcdome.hu/
899 levél
Válasz 11.04.12. 15:33 #3611
sulyid
Ma estére várható a következő "alapcsomag" avagy frissítés a DH-hoz?
1187 levél
Válasz 11.04.12. 14:56 #3610
Baracklekvár
Szélsőséges esetben előzmények törlése a böngészőben...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 11.04.12. 13:33 #3609
Quetzalcoatl
A fórum motorja monnyon le!
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.04.12. 13:32 #3608
Quetzalcoatl
Időnként a böngésző meg tudja tréfálni az embert - minket is meg szokott. Az F5 gyakori nyomogatása és/vagy a böngésző újraindítása segíteni szokott.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.04.12. 13:32 #3607
Quetzalcoatl
Időnként a böngésző meg tudja tréfálni az embert - minket is meg szokott. Az F5 gyakori nyomogatása és/vagy a böngésző újraindítása segíteni szokott.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.04.12. 13:32 #3606
Quetzalcoatl
Időnként a böngésző meg tudja tréfálni az embert - minket is meg szokott. Az F5 gyakori nyomogatása és/vagy a böngésző újraindítása segíteni szokott.
http://pogessor.pcdome.hu/
264 levél
Válasz 11.04.12. 12:10 #3605
Attila148
Köszönet érte. Most már az oldalon is látható lett.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
1187 levél
Válasz 11.04.12. 11:30 #3604
Baracklekvár
http://pogessor.pcdome.hu/hoi27.html

A letölthető fájl. Még én sem láttam...
pogessor.pcdome.hu
780 levél
Válasz 11.04.12. 11:30 #3603
Quetzalcoatl
http://www.pogessor.pcdome.hu/hoi27.html
Itt találsz egy tömörített fájlt, amit kissé nagyképűen alapcsomagnak neveztem el.
http://pogessor.pcdome.hu/
264 levél
Válasz 11.04.12. 10:53 #3602
Attila148
Hol van ez a pár file? Mert én nem találom.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
31 levél
Válasz 11.04.12. 10:18 #3601
Wanq
278 levél
Válasz 11.04.12. 09:22 #3600
Adamra
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
780 levél
Válasz 11.04.12. 08:48 #3599
Quetzalcoatl
Sokmindenki másnál is elfogy, csak a briteknél meg a jenkiknél van elég.
Más:
Megkezdtük a modkészítést a DH-hoz. Az első 3 fájl már letölthető a szokott oldalról.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.04.11. 17:03 #3598
Dave88
Az mi h az AoDba '43 elejére elfogyott az ember a SZU-ból? Onnan sosem fogy el, Stalin halomra gyilkolja őket, halálba küld milliókat, de mindig lesz utánpótlás...
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
264 levél
Válasz 11.04.10. 21:27 #3597
Attila148
Hát nekem meg az volt a németekkel hogy a nyugat nem csinált semmit. A szerbeket meg Montenegrót + Albániát elvertünk az OMM-mel, az oroszokat meg ütöttük a játék végéig. Ugyan a monarchia egy katlanba küldte a hadserege 60% át a keleti fronton de sikerült stabilizálni a helyzetet, bár tovább juthattunk volna ha bevetem a francia határon állomásozó 20-25 hadosztályomat de hát jobb az óvatosság.
Az olaszok hadat üzentek ugyan de 1 év alatt békére kényszerültek.
Az oroszokat végül nem sikerült elfoglalni vagy békére kényszeríteni.
A központi hatalmak könnyűszerrel megnyerte a háborút a játék 1921 es befejeződésével

Bár azért hiányolok pár hadba lépést(anglia, franciák, japók) meg eventet(októberi szoci forradalom a ruszkiknál). No és a zeppelineket és főként a harci gázokat.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
278 levél
Válasz 11.04.10. 21:07 #3596
Adamra
Nekem a monarchiával volt olyan hogy egyszerűen képtelen voltam elverni Montenegrót és Szerbiát! Utána meg fellázadt Budapest amire jött egy event hogy bukta a háború...

1915 február...

De voltak jó pillanatok, mikor Svájc belépett központi hatalmak közé és hadat üzent a franciáknak kifejezetten tetszett...
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
780 levél
Válasz 11.04.10. 20:52 #3595
Quetzalcoatl
Nemcsak majdhogynem, hanem abszolút és véglegesen lehetetlen. Legalábbis egy moddercsapat számára.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.04.10. 20:51 #3594
Quetzalcoatl
Fogalmam sincs, az olaszokkal mentem '36-'41 között (csak benéztem Keletafrikát, és most nem tudom, mit csináljak).
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.04.10. 20:03 #3593
Dave88
Az AoD politikai képét/formáját átalakítani HoI 3-asá majdhogynem lehetetlen, igaz? Mert szerintem a HoI 3 egy rakat...trágya. Két értelmes dolgot tartalmaz összesen: 1. A sok provincia - jól megfelel a valóságnak, valóban sok értéktelen provincia van, sok kicsi, de mégis el kell foglalni. 2. A politikai kép: pl SZU marad komcsi történjék bármi, és Németországban is marad a führer. És ahogy befolyásolod az országokat, és magad mellé állítod, az nagyon tetszett, de semmi más. Azt nagyon hiányolom az AoDból :'(
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
114 levél
Válasz 11.04.10. 19:47 #3592
NuCL3aR
Egyébként nálad van olyan probléma a DH-nál, a 1914-es hadjáratban, hogy: 1915-1916-ban véget ér a háború?
780 levél
Válasz 11.04.10. 19:44 #3591
Quetzalcoatl
Nálam Kína '39-re esett el. A SZU-t még senki sem támadta meg...
Egyelőre nem segítségre van szükségem, hanem elszántságra - merthogy munkahelyemen is valami hasonlót csinálok (úgy értem nem játékot, hanem kódokat hasonlítgatok össze). Amikor este hazaérek, valahogy nem hiányzik, hogy ugyanezt folytassam . De majd kitalálok valamit.
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 11.04.10. 19:41 #3590
NuCL3aR
Akkor kész van, de ha alakítani akarsz rajta akkor nyugodtan.
780 levél
Válasz 11.04.10. 19:39 #3589
Quetzalcoatl
Berlin ID-je (legalábbis Armageddon és AOD alatt 300).
Pannwitz pedig már szerepel a leaderek között, 214-es ID-vel (legalábbis AOD alatt, Arma most nincs fent, hogy meg tudjam nézni).
http://pogessor.pcdome.hu/
114 levél
Válasz 11.04.10. 19:33 #3588
NuCL3aR
Picit javítottam rajta.
#########################################################################
# Kozákok a német hadseregben
#########################################################################
event = {
ID = 955112
Country = GER
Trigger = { war = { country = GER country = SOV } }

Picture = "kozakok"
Name = "Kozákok a német hadseregben"
Desc = "Az orosz polgárháború alatt sokan harcoltak a kommunisták ellen is. A sztálinizmus évei alatt elnyomás alatt álltak. A második világháború alatt számtalan kozák férfi harcolt a Harmadik Birodalom oldalán. A németek nagyra értékelték a kozákok segítségét, akik felszabadítóként tekintettek rájuk és élelmet osztottak számukra, valamint tömegesen jelentkeztek a német vezérkarnál, felajánlva szolgálataikat a kommunizmus ellen. A kozákok félelmetes harcosoknak bizonyultak, és meg az elit Waffen SS egységek elismerését is kivívták. 1943-ban Adolf Hitler beleegyezett egy önálló kozák lovas hadosztály felállítására és felszerelésére. A hadosztályt később hadtestté szervezték a nagyobb hatékonyság elérése céljából. Egyes kozák alakulatok még 1945-ben is harcoltak az oroszok ellen, akik rettegtek tőlük az elszántságuk, vadságuk és megingathatatlan bátorságuk miatt. - Wikipédia"

Style = 0
Date = { Day = 3 Month = August Year = 1943 }
Deathdate = { Day = 4 Month = August Year = 1943 } # Igazi dátum

Action_A = {
Name = "Nagyszerű!"
Command = { Type = dissent Value = -2 }
Command = { Type = supplies Value = -100 }
command = { type = money value = -180 }
command = { type = oilpool value = -150 }

### Leader: Helmuth von Pannwitz
Command = { Type = add_corps Which = "I. Kosaken-Kavallerie-Div." Value = land When = [leader ID] Where = 300 } # Berlin
Command = { Type = add_division which = "1. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "2. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "3. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "4. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
}
}
Csak a leadert kell még elkészíteni.
114 levél
Válasz 11.04.10. 19:11 #3587
NuCL3aR
### Leader: Helmuth von Pannwitz
Command = { Type = add_corps Which = "1. Kosaken-Kavallerie-Div." Value = land Where = 300 } # Berlin

Itt segítséget kérnék, még pedig a Berlin ID-jéhez és a Leader elkészítéséhez. http://en.wikipedia.org/wiki/Helmuth_von_Pannwitz
114 levél
Válasz 11.04.10. 19:08 #3586
NuCL3aR
Csináltam egy eventet, ha gondoljátok használjátok.

#########################################################################
# Kozákok a német hadseregben
#########################################################################
event = {
ID = 955112
Country = GER
Trigger = { }

Picture = "kozakok" # Itt töltsd le: http://href.hu/x/f0xl
Name = "Kozákok a német hadseregben"
Desc = "Az orosz polgárháború alatt sokan harcoltak a kommunisták ellen is. A sztálinizmus évei alatt elnyomás alatt álltak. A második világháború alatt számtalan kozák férfi harcolt a Harmadik Birodalom oldalán. A németek nagyra értékelték a kozákok segítségét, akik felszabadítóként tekintettek rájuk és élelmet osztottak számukra, valamint tömegesen jelentkeztek a német vezérkarnál, felajánlva szolgálataikat a kommunizmus ellen. A kozákok félelmetes harcosoknak bizonyultak, és meg az elit Waffen SS egységek elismerését is kivívták. 1943-ban Adolf Hitler beleegyezett egy önálló kozák lovas hadosztály felállítására és felszerelésére. A hadosztályt később hadtestté szervezték a nagyobb hatékonyság elérése céljából. Egyes kozák alakulatok még 1945-ben is harcoltak az oroszok ellen, akik rettegtek tőlük az elszántságuk, vadságuk és megingathatatlan bátorságuk miatt. - Wikipédia"

Style = 0
Date = { Day = 3 Month = August Year = 1943 }
Deathdate = { Day = 4 Month = August Year = 1943 } # Igazi dátum

Action_A = {
Name = "Nagyszerű!"
Command = { Type = dissent Value = -2 }
Command = { Type = supplies Value = -100 }
command = { type = money value = -180 }
command = { type = oilpool value = -150 }

### Leader: Helmuth von Pannwitz
Command = { Type = add_corps Which = "1. Kosaken-Kavallerie-Div." Value = land Where = 300 } # Berlin
Command = { Type = add_division which = "1. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "2. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "3. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
Command = { Type = add_division which = "4. Kosaken-kavallerie" Value = cavalry When = 3 }
}
}
278 levél
Válasz 11.04.10. 19:05 #3585
Adamra
Én is kipróbáltam, és nagyon bejön. Bár a SZU már 40-re be lett darálva és Kína sem bírta sokáig de eddig ez a legjobb HOI. Ha kell segítség a GFX részben tudok segíteni...
"Vagy találunk ott utat, vagy építünk egyet."- Hannibal
899 levél
Válasz 11.04.10. 18:42 #3584
sulyid
Időközben én is játszottam vele 4 órát. Szerintem még irdatlan sokat kéne rajta dolgozni. Ha lehet 1 javaslatom akkor vonjatok be minél több embert a munkába , hogy gyorsabb legyen.
780 levél
Válasz 11.04.10. 18:24 #3583
Quetzalcoatl
Kipróbáltam a Darkest Hour-t. Tetszik, bár egy-két patch még nem ártana.
Viszont: olyan szinten különbözik az alapjátéktól (technikailag, nem játékmenetben), hogy a hozzá való Pogessor Mod elkészítésének időszükséglete csakis a "bazi sok" kifejezéssel írható le. Épp ezért még gondolkodom, hogy nekiálljak-e.
http://pogessor.pcdome.hu/
102 levél
Válasz 11.04.09. 15:05 #3582
Kalenics
Egy kérdés olaszokkal, melyik szárazföldi doktrínára érdemes fejleszteni, mert eddig mindig az alapot fejlesztettem.?
301 levél
Válasz 11.04.09. 12:55 #3581
hehe64
Ha a szükséges dokumentációt, és igényeket megadjátok, szívesen részt veszek a fejlesztésben, elvégre szakmába vág.
Ennyit nekem megérne az, hogy jobb legyen a szimuláció.
31 levél
Válasz 11.04.08. 20:41 #3580
Wanq
csináltam én is két játékot amiben nem veszek tevékenyen részt. h megnézzem mit alkot a gép.
két nagyon különböző végeredményt kaptam. Mindkettő 36os kampány
1. Németország elsöprő de koránt sem könnyű győzelmet arat 1950-re. Afrika Ázsai Európa totális megszállása partraszállás Új-Skóciában. Nem is folytatom.
2. Franciaország valamiért a háború során szocialista állammá vált és bedarálta a németeket. kilépett a szövetségből és európa ura gyakorlatilag a keleti blokk kivételével ahol a szovjetúnió bábállamai sorakoznak. mindezt szintén az 50'es évekre. Ebben a játékban a háború korábban indult, a csehek ellenálltak a németeknek.
A játékban kubával veszek részt nem fejlesztek nem harcolok nem csinálok semmit.
Nekem a térkép is jobban tetszik mint az Iron Crossban és az is nagy különbség h ez nem lassult be (!). persze vannak hibái de eddig ez a legjobb.
780 levél
Válasz 11.04.08. 14:28 #3579
Quetzalcoatl
Egyeztetéseket már folytattunk róla, ígérni nem ígérünk semmit.
http://pogessor.pcdome.hu/
49 levél
Válasz 11.04.08. 00:12 #3578
Mart
Miért duplázza meg minden hozzászólásomat?
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
49 levél
Válasz 11.04.08. 00:11 #3577
Mart
Na azóta nekifutottam újra. Már nem vagyok olyan jó véleménnyel róla. Nem menthetetlen, mint az iron cross. De: A 14-es kampányban tényleg hiányzik 1-2 év felkészülés esetleg, az oroszok túl vannak erősítve, az AI nem tud megküzdeni vele. Partraszállnak az angolok bárhol, de amikor Portugália szállt parta Kiel-ben, azthittem beszarok. Az IC elosztás tényleg nem mindenhol optimális, de ezen a legkönnyebb változtatni, az AI már egy kicsit nehezebb. A németek, a 36-os hadjáratban, ok, hogy lenyomják a szovjeteket, volt példa rá az AOD-ban, Doomsdayben is, bár kicsit túl könnyen ment nekik, de az olaszoknak nem nagyon kéne eljutniuk Szuezhez és a japánoknak Ammanba, ez kicsit azért erős. Szóval lenne mit fejleszteni az angolok AI-án. Mindemellett annyi a pozitívuma, hogy kisebb-nagyobb fejlesztések mellett ez lehetne a legjobb HOI2 játék... Szerintem.
Ami viszont tetszik, hogy nincsenek "végleg" megszállt területek, az AI megismerte a "nemzet felszabadítása" opciót. Főleg az tetszik, hogy sok országból kettő van, így lehet normális polgárháborút csinálni (pl. Finn Demokratikus Köztársaság vs. Finnország).
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
49 levél
Válasz 11.04.08. 00:11 #3576
Mart
Na azóta nekifutottam újra. Már nem vagyok olyan jó véleménnyel róla. Nem menthetetlen, mint az iron cross. De: A 14-es kampányban tényleg hiányzik 1-2 év felkészülés esetleg, az oroszok túl vannak erősítve, az AI nem tud megküzdeni vele. Partraszállnak az angolok bárhol, de amikor Portugália szállt parta Kiel-ben, azthittem beszarok. Az IC elosztás tényleg nem mindenhol optimális, de ezen a legkönnyebb változtatni, az AI már egy kicsit nehezebb. A németek, a 36-os hadjáratban, ok, hogy lenyomják a szovjeteket, volt példa rá az AOD-ban, Doomsdayben is, bár kicsit túl könnyen ment nekik, de az olaszoknak nem nagyon kéne eljutniuk Szuezhez és a japánoknak Ammanba, ez kicsit azért erős. Szóval lenne mit fejleszteni az angolok AI-án. Mindemellett annyi a pozitívuma, hogy kisebb-nagyobb fejlesztések mellett ez lehetne a legjobb HOI2 játék... Szerintem.
Ami viszont tetszik, hogy nincsenek "végleg" megszállt területek, az AI megismerte a "nemzet felszabadítása" opciót. Főleg az tetszik, hogy sok országból kettő van, így lehet normális polgárháborút csinálni (pl. Finn Demokratikus Köztársaság vs. Finnország).
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
264 levél
Válasz 11.04.07. 22:51 #3575
Attila148
Hát én eddig még csak a '914-es kampányt próbáltam, de nem ilyen jó a véleményem. A tech fa az IC után röhelyesen egyszerű, a térkép is visszalépésnek tekinthető, bár az ic területei néhol indokolatlanul és idegesítően kicsik...
Az ipar és infra összefüggése hiányzik nekem és van még pár apróság ami szintén hiányzik.
A a 1vh-s kampányt jó ötletnek találom de semmi felkészülési idő nincs és az eventek is gyakorlatilag semmisnek tekinthetőek.

Az OMM ai-ja is borzalmas volt a hadserege 70 % át beküldte egy katlanba elpusztulni...

Remélem a másik kampány többet mutat majd.


"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
31 levél
Válasz 11.04.07. 22:22 #3574
Wanq
Én is kipróbáltam. Teljesen egyetértek, remekül sikerült. Erre megérné egy Pogessor mód, nem olyan vacak mint az Iron Cross.
Remélem megcsináljátok
49 levél
Válasz 11.04.06. 16:32 #3573
Mart
Mindenki akit érdekelne az új HOI2 játék, a Darkest Hour!

Kipróbáltam, alapvetően jól van megcsinálva a térkép, az tech tree. Jók az eventek, a kereskedelem, NEM LASSUL be a játék, stb... Ami nekem nem tetszik benne az AOD-hoz képest, hogy itt valamiért nincs polgári célú atomreaktor ami energiát termel, és visszajött a Doomsdayben megszokott, hogy az infrastruktúra nem befolyásolja az IC-t és a nyersanyagokat, viszont idővel fokozatosan többet termelnek ki. Ha ez - és a magyar cégek - egy esetleges új pogessor modban módosításra kerülne, akkor azt mondanám, hogy hibátlan!
Amúgy meg mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki, az Iron Crosshoz képest teljes felüdülés.
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
49 levél
Válasz 11.04.06. 16:32 #3572
Mart
Mindenki akit érdekelne az új HOI2 játék, a Darkest Hour!

Kipróbáltam, alapvetően jól van megcsinálva a térkép, az tech tree. Jók az eventek, a kereskedelem, NEM LASSUL be a játék, stb... Ami nekem nem tetszik benne az AOD-hoz képest, hogy itt valamiért nincs polgári célú atomreaktor ami energiát termel, és visszajött a Doomsdayben megszokott, hogy az infrastruktúra nem befolyásolja az IC-t és a nyersanyagokat, viszont idővel fokozatosan többet termelnek ki. Ha ez - és a magyar cégek - egy esetleges új pogessor modban módosításra kerülne, akkor azt mondanám, hogy hibátlan!
Amúgy meg mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki, az Iron Crosshoz képest teljes felüdülés.
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
780 levél
Válasz 11.04.05. 08:53 #3571
Quetzalcoatl
Szerintem mindenféleképpen. Sokkal pontosabban lehetne ábrázolni az egyes hadosztályok közti különbségeket.
http://pogessor.pcdome.hu/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.