Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
301 levél
Válasz 11.02.19. 08:10 #3520
hehe64
1. Az első csatarepülőgépet, az IL-2-őt, az oroszok fejlesztették ki, alkalmazási módjával együtt.

2. Hasonló típus a háborúban nem volt.

3. A németek próbálkoztak a létrehozással, de az átalakított(pl. Stuka), illetve a kifejlesztett(pl.ME-110/210) típusaik nem váltak be erre a célra.

A németek fejlett zuhanóbombázó, illetve frontbombázó repülőgép típusokat gyártottak, de ezek NEM csatarepülőgépek.
264 levél
Válasz 11.02.19. 01:12 #3519
Attila148
Azért gondolnám a sutkát "ellenfelének" mert jóval több stukát gyártottak mint Hs-129-est. Ezáltal elterjedtebb volt.

De annyiban igaz hogy a modernebbel talán érdemesebb összehasonlítani.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
49 levél
Válasz 11.02.18. 18:28 #3518
Mart
Az Il-2nek nem a stuka az "ellenfele", hanem a Hs-129, strapabíróbb, jobban fegyverzett. Ugyan kevésbé manőverezhető, de tűzereje kárpótolja. A németek konzervnyitónak hívták, mert az IS2 sem jelentett neki problémát. Egyetlen igazi hátránya az IL-2-höz képest, hogy sokkalta kevesebbet gyártottak belőle.
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
264 levél
Válasz 11.02.18. 10:59 #3517
Attila148
Én amerikaira emlékeztem, de úgytűnik rosszul. Abban biztos voltam nem német találmány volt. A németek túl soká ragaszkodtak az elavult stukákhoz.
Az Il-2-esek jóval felülmúlták a német stukákat. Az il-2-es jóval nagyobb bombaterhet tudott szállítani és gyorsabb is volt. No meg nem utolsósorban jól bírta a strapát is.
De hát a szovjet gép később állt szolgálatba, illett is jobban lennie.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
49 levél
Válasz 11.02.18. 10:53 #3516
Mart
Ezzel a csatarepülős kérdéssel nagyon hosszan foglalkozik amúgy Viktor Szuvorov Az m-nap. Ki kezdte a második világháborút? c. könyvében. A Stukák, Suhoj-2esek és a Nakajima B5N (Kate) mind ugyanazt a célt szolgálják, a gyors lefolyású, ipart nem rongáló katonai célpontok elleni támadó háborút. Ezek közül valóban a Su-2-es a legrégebbi, de legelavultabb is. Szuvorov úgy érvel, hogy Sztálinnak azért volt szüksége ezekre a gépekre, hogyha a nyugati "imperialista nagyhatalmak" úgyanúgy összevesznek, és egy első világháborúhoz hasonlóan elhúzódó háborúban kimerülnek, akkor ő a csatagépeivel keletről megvalósíthatja a világforradalmat úgy, hogy közben csak a német haderőt semmisíti meg, az ipart nem.
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
250 levél
Válasz 11.02.18. 07:05 #3515
Dave88
Igen? Azt hittem a németek, de mind1, az tény, h az orosz csatarepülő jobb volt, mert alul páncélozott volt, így kevesebb veszteségeket szenvedtek a rajtaütéseknél
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
301 levél
Válasz 11.02.17. 13:10 #3514
hehe64
Igen. És a csatarepülőgépeket az oroszok találták ki.
11 levél
Válasz 11.02.16. 18:39 #3513
zocs
A repülőgépek támadó idejét mi v mik határozzák meg?
250 levél
Válasz 11.02.16. 17:07 #3512
Dave88
Nos, én ebben a kérdésben teljes mértékben veled értek egyet. A stratégiai repülők viszonylag keveset ártanak, de súlyos veszteségekkel térnek vissza, a vadászokat úgy ahogy van, mindig szétveri az ellenséges légierő, de a csatarepülők, azok igen hasznosak, főleg 47 után, mikor már a friss erőket is képesek megsemmisíteni(főleg páncélosokat)
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
144 levél
Válasz 11.02.15. 19:33 #3511
Vardar
Na az egy olyan dolog, amit még sose használtam
Ha nem "lobog" a zászló csak egy egy sima, 2D-s copypaste, akkor az nagy baj? ModernDayhez lenne továbbra is
1186 levél
Válasz 11.02.14. 23:42 #3510
Baracklekvár
Lám-lám, mennyire másképp látjuk. Én a stratégiai bombázókat és a nagy hatótávú vadászokat tartom feleslegesnek. (Esetleg atombombához kellenek) Csatarepülők és taktikai bombázók remekek arra, hogy segítsék az áttörést, szanaszét bombázzák a lázadókat és a futó ellenséget szó szerint megsemmisítsék, hogy még egyszer ne kelljen harcolni azzal a hadosztállyal...
Gyönyörű ez a helyzet. Mint a valóságban. Mindenki másképp látja a légierő fontosságát, mindenki más doktrinákat érez magáénak.
Ugye amerikaiak elsősorban katonai célok távolsági bombázását erőltették, britek a polgári célokat is nagyon lelkesen bombáztatták, németek elsősorban közeltámogató célra használták...
Gyönyörű, hogy ezek a különbségek kicsapódnak a játékban.
pogessor.pcdome.hu
264 levél
Válasz 11.02.14. 23:26 #3509
Attila148
Hát növelni lehet az értéküket, ha módosítod az értékeit. Vagy olcsóbbá teszed, vagy pedig növeled az attribútumokat(páncélosok elleni támadás stb..)
db/units/division könyvtárban megtalálod a módosítandó filéket hozzá

Bár nem tudom mennyire borítaná fel a játékot, de ha gondolod egy próbát megérhet.

Én magam nem nagyon használom a légierőt, mert nem éri meg az árát csak kivételes esetekben. Volt már erről szó régebbi posztokban, ha gondolod keress vissza.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
11 levél
Válasz 11.02.14. 22:21 #3508
zocs
Sziasztok!
Szerintetek van-e értelme repülőket gyártani? Mert drága és majd hogy nem felesleges.Főleg a taktikai és csatarepülő! Én azt tapasztaltam hogy repülőgépeknek de főleg ennek a két típusnak elég kevés harci érteke van pedig a valóságban igen jelentős értéket képviselt.Esetleg valahogy lehetne ezen javítani, hogy nagyobb befolyása legyen a harc kimenetelére
26 levél
Válasz 11.02.14. 18:08 #3507
Goldsmith
Az Osztrák-Magyar Monarchiát viszont sajna nem lehet megoldani úgy, ahogy a legreálisabb lenne. Mármint, hogy alapból elindítom a játékot 36-ban, létezik Ausztria és Magyarország is, reális az lenne, hogy ha javul a két ország közt a kapcsolat, létrejön szövetség...stb, akkor a két ország az OMM-ként egyesül, megkapja a helyes vezetőket, techteameket, területi követeléseket....stb
114 levél
Válasz 11.02.14. 13:35 #3506
NuCL3aR
264 levél
Válasz 11.02.13. 14:50 #3505
Attila148
A területi követeléseket is megtaláltam már.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
144 levél
Válasz 11.02.13. 14:22 #3504
Vardar
Új zászlót hogy tudok létrehozni? ModernDay Scenariohoz akarok egy kis agymenéses minimodot csinálni.
264 levél
Válasz 11.02.13. 11:32 #3503
Attila148
"Jah és mégegy dolog, az mitől függ hogy melyik ország szabadíthatja fel? "
Ez a gond már megoldódott, egy elírt dátum volt a gond.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.02.13. 11:30 #3502
Attila148
Jah és mégegy dolog, az mitől függ hogy melyik ország szabadíthatja fel?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.02.13. 11:19 #3501
Attila148
Köszönöm, egyenlőre működik a dolog, kísérleti jelleggel. Most már csak az lenne a kérdés hogy mitől függ hogy kikor szabadíthatom fel. Úgy értve hogy melyik területek kellenek hozzá, és miket követel.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
780 levél
Válasz 11.02.13. 09:15 #3500
Quetzalcoatl
Még ma rakok ki frissítést, abban lesznek majd megfelelő fájlok, onnan leshetsz majd.
Egyébként különbözik az elv a leadereknél és a minisztereknél is, bár vannak közös pontok.
Leaderek:
A leaders mappában létrehozol egy fájlt, teljesen mindegy, hogy milyen néven, én pl. az eu.csv fájlnevet használtam, de még lehetett volna kiskutya.csv is, sőt, belerakhattam volna mindent a hungary.csv végére is, bár az igen gagyi megoldás lett volna. Aztán a fejlécet valamelyik másik fájlból kopipészteled (hacsak nem vagy mazochista alkat), és innentől kezdve lehet hozzáadni leadereket. Már csak két dologra kell figyelni, mégpedig, hogy a country oszlopba kerüljön annak az országnak a kódja, ahová akarod, hogy tartozzon a vezető - jelen esetben U00, az ID oszlopba pedig valami olyan egyedi azonosító, ami máshol még nem szerepelt (ilyet találni már macerásabb).
Miniszterek:
A ministers mappában ministers_u00.csv néven kell létrehozni a fájlt, itt nem jó más név. A fejléc itt is kopipészt, viszont figyeljünk arra, hogy az A1-es cellába írjuk az országkódot - U00. Tehát itt ez az egy mező jelzi az országot, nem egy oszlop, mint a leaderek esetében. Az egyedi ID-ra itt is figyelni kell, illetve itt lesz egy plusz sor, amiben a replacement szó szerepel, ezt az egyszerűség kedvéért célszerű a második sorba rakni, akkor biztosan nem fagy (ezt a sort csak nagy gyakorlattal célszerű piszkálni, de inkább úgy sem).
Kutatóegységek:
A miniszterekhez hasonlít, teams_u00.csv, fejléc, A1-es cella, egyedi ID.
Röviden ennyi.
http://pogessor.pcdome.hu/
264 levél
Válasz 11.02.12. 17:03 #3499
Attila148
Engem először az alapok érdekelnének. Hogyan tudnék neki egyáltalán egyetlen vezetőt is adni? Egyszerűen létrehozom mondjuk az U100 filet és adok neki bele leadereket? Aztán ugyanilyen nevű file a miniszterekhez és bele a miniszterek és így tovább...
Elsőnek maga az elv érdekelne. Aztán a finomságok utána.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
1186 levél
Válasz 11.02.12. 14:19 #3498
Baracklekvár
Mindent lehet, toronyórát lánccal is. Csak ugye figyelni kell, hogy ha A ország nem létezik, de tagja az uniónak, akkor annak politikusai és kutatóegységei részt vehetnek unióban, B ország, C ország, D sosem volt, de létrehozható ország ugyanígy...
Ha külső hatalom felszabadítja A országot, akkor annak politikusai és kutatóegységei ne szerepelhessenek az unióban, B ország, C ország..

Ha a német birodalom alakítja meg az uniót, akkor lehet Hitler a vezetője, de ha a fasiszta Olaszország alakítja meg, akkor valószínű Mussolini lenne vezetője, de ha a franciák, Reynaud vagy isten tudja ki, de ha később alakul meg, akkor esetleg Darlan vagy De Gaulle... De mi van, ha Reynaud alakítja meg az uniót, de később politikailag jobbra csúszik, ki lesz vezető? Reynaud aligha maradhatna egy fasiszta/nemzetszocialista unió élén, tehát Franco, Mussolini, Hitler, Himmler, Göbbels, Mosley, Darlan, vagy esetleg valami csoda folytán Rydz-Smigly?

Szóval, meg lehetne csinálni, de szép munka. Hajrá.
pogessor.pcdome.hu
264 levél
Válasz 11.02.12. 13:14 #3497
Attila148
De nem lehet valahogy kijavítani? Úgy értem tech teamokat, illetve minisztereket katonai vezetőket adni neki?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
780 levél
Válasz 11.02.11. 09:33 #3496
Quetzalcoatl
Az említett zászló szerintem már kész volt, nem ők csinálták. A területi igénnyel ugyanez a helyzet(lásd még: Modern Day Scenario...).
Az értelmét pedig nem tudom.
http://pogessor.pcdome.hu/
250 levél
Válasz 11.02.08. 13:11 #3495
Dave88
De akkor minek rakták bele, ha nem képesek hozzá semmit se csinálni, csak területi igényt, meg egy k*rva zászlót...-.-"
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
780 levél
Válasz 11.02.08. 09:00 #3494
Quetzalcoatl
Semmilyen sincs, nem mi csináltuk (mármint az EUt), nem is voltam boldog, hogy belerakták, mert sok munkámba kerültek miatta a változtatások.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.02.08. 08:58 #3493
Quetzalcoatl
Passz. Egy mentés segíthet, ha küldesz nekünk - bár határidőt nem tudok ígérni, mikorra nézem meg.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 11.02.08. 08:57 #3492
Quetzalcoatl
Eventet meggondoljuk, Blackpoollal nem futottunk össze. Sőt, Mandzsúriát nem is piszkáltuk területileg (meg úgy egyébként sem nagyon).
http://pogessor.pcdome.hu/
301 levél
Válasz 11.02.07. 23:18 #3491
hehe64
Japánokkal, és Kínával játszva velem is előfordult.
Csak úgy tudtam elkerülni, ha nem kötöttem szövetséget egyáltalán.
250 levél
Válasz 11.02.07. 21:48 #3490
Dave88
Öm...Az érdekes...Akkor jó, azt hittem csak az NS-ről feledkezdtek meg, bár most h így mondod akkor is kellett vna ott lenni vkinek
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
264 levél
Válasz 11.02.07. 21:45 #3489
Attila148
Jah, és új nemzetet lehet létrehozni? És ha lehet mi a módja?
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.02.07. 21:36 #3488
Attila148
Jah én nem hogy fasiszta/Nemzeti Szocialista vezetői nincsenek semmiféle nincs...
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
264 levél
Válasz 11.02.07. 21:35 #3487
Attila148
Erre amúgy én is gondoltam, meg is akartam csinálni csak nem találtam meg a módját hogy beletegyem a német leadereket meg minisztereket.
De ha megmondaná valaki szívesen megcsinálnám.

De persze nem csak Ns vezetőket lehetne bele rakni, ha már megcsináljuk.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
250 levél
Válasz 11.02.07. 20:04 #3486
Dave88
Az Európai Uniónak mért nincsenek fasiszta/Nemzeti Szocialista vezetői? Mert most az OMM-el felszabadítottam őket, és mindenki kérdőjelfejű semmi. Szerintem vezethetné Hitler, kormányfő meg Mussolini, a többiek is beleférnének: Göbbels, Himmler, meg esetleg más országok NS vezetői. Nem túl valószínű, tudom, h ilyen a valóságban lehetett volna, de mégiscsak jobb megoldás, mint a sok kérdőjel, akik nem tudnak semmit, és nevük sincs
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
45 levél
Válasz 11.02.07. 18:39 #3485
torcyemperor
sziasztok

felraktam legújabb modot, 1,5 is megy, és 1942 körül, amikor a németekkel szövetséget kötök a japánokkal lefagy "szinte" azonnal
néha 1 nap, néha 2 óra néha 2 hét.
van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba, neadjisten valami megoldás is?
más változás nem nagyon történik
egészen pontosan, 42 áprilisa van.
ja, Aodről van szó
köszi
49 levél
Válasz 11.02.06. 18:24 #3484
Mart
Hallo,

írtam egy eventet, melyben amikor Kína megadja magát Pu-Ji utolsó kínai császár, Mandzsukuó uralkodója Hirohito-hoz fordul, hogy visszaszerezze trónját. Történelmileg nem túl valószínű a bekövetkezése, de Pu-Ji szándéka megvolt trónjának visszaszerzésére, szóval nem teljes baromság. Így érdemes Mandzsúriával is játszani, ha pedig a gép viszi, az AI chance 1%, szóval nem kavar be a játékba. Ha gondoljátok használjátok fel. Annyi lenne még a kérdésem, hogy mi a frászért kapja meg Blackpoolt nemzeti tartománynak Mandzsúria???
Ja, és ahhoz, hogy működjön alább berakom a kínai kapituláció módosított részét is. Aki nem tudja hová kell beszúrni, kérdezze meg. Nekem amúgy jól működik.

M

#########################################################################
# A Mandzsu császár kérése
#########################################################################
event = {
id = 99901
random = no
country = MAN


name = "Igény a kínai trónra!"
desc = "Itt az idő, hogy bejelentsük japán szövetségeseinknek, hogy igényttartunk a kínai trónra!"
style = 0
picture = "japanese_reinforcments"

#Triggered by CHI 3814A

action_a = {
name = "Éljen a Birodalom!" #
ai_chance = 1
command = { type = inherit which = CHI }
command = { type = inherit which = CSX }
command = { type = inherit which = CGX }
command = { type = inherit which = CXB }
command = { type = inherit which = CYN }
command = { type = domestic which = interventionism value = 1 }
command = { type = belligerence which = MAN value = 10 }

# Xilinhot
command = { type = addcore which = CHI value = 1386 } #
# Nationalist China area
command = { type = addcore which = 1398 } #
command = { type = addcore which = 1397 } #
command = { type = addcore which = 1203 } #
command = { type = addcore which = 1202 } #
command = { type = addcore which = 1323 } #
command = { type = addcore which = 1324 } #
command = { type = addcore which = 1322 } #
command = { type = addcore which = 1194 } #
# Shanxi area
command = { type = addcore which = 1209 }
command = { type = addcore which = 1226 }
command = { type = addcore which = 1206 }
command = { type = addcore which = 1205 }
command = { type = addcore which = 1204 }
command = { type = addcore which = 1203 }
command = { type = addcore which = 1210 }
command = { type = addcore which = 1211 }
command = { type = addcore which = 1212 }
command = { type = addcore which = 1213 }
command = { type = addcore which = 1224 }
command = { type = addcore which = 1225 }
command = { type = addcore which = 1216 }
command = { type = addcore which = 1272 }
# Guangxi Clique area
command = { type = addcore which = 1258 }
command = { type = addcore which = 1310 }
command = { type = addcore which = 1311 }
command = { type = addcore which = 1309 }
command = { type = addcore which = 1319 }
command = { type = addcore which = 1325 }
command = { type = addcore which = 1313 }
command = { type = addcore which = 1312 }
command = { type = addcore which = 1249 }
command = { type = addcore which = 1248 }
command = { type = addcore which = 1317 }
command = { type = addcore which = 1318 }
command = { type = addcore which = 1320 }
command = { type = addcore which = 1262 }
command = { type = addcore which = 1363 }
command = { type = addcore which = 1364 }
command = { type = addcore which = 1365 }
command = { type = addcore which = 1255 }
command = { type = addcore which = 1256 }
command = { type = addcore which = 1257 }
command = { type = addcore which = 1259 }
command = { type = addcore which = 1260 }
command = { type = addcore which = 1261 }
command = { type = addcore which = 1242 }
command = { type = addcore which = 1250 }
command = { type = addcore which = 1251 }
command = { type = addcore which = 1252 }
command = { type = addcore which = 1254 }
# Yunan area
command = { type = addcore which = 1263 }
command = { type = addcore which = 1327 }
command = { type = addcore which = 1308 }
command = { type = addcore which = 1362 }
command = { type = addcore which = 1293 }
command = { type = addcore which = 1294 }
command = { type = addcore which = 1305 }
command = { type = addcore which = 1263 }
command = { type = addcore which = 1265 }
command = { type = addcore which = 1279 }
command = { type = addcore which = 1280 }
command = { type = addcore which = 1360 }
command = { type = addcore which = 1361 }
command = { type = addcore which = 1282 }
command = { type = addcore which = 1281 }
command = { type = addcore which = 1277 }
command = { type = addcore which = 1363 }
command = { type = addcore which = 1307 }
# North Koumintag area
command = { type = addcore which = 1442 }
command = { type = addcore which = 1267 }
command = { type = addcore which = 1266 }
command = { type = addcore which = 1245 }
command = { type = addcore which = 1219 }
command = { type = addcore which = 1264 }
command = { type = addcore which = 1253 }
command = { type = addcore which = 1221 }
command = { type = addcore which = 1222 }
command = { type = addcore which = 1220 }
command = { type = addcore which = 1316 }
command = { type = addcore which = 1215 }
command = { type = addcore which = 1283 }
command = { type = addcore which = 1453 }
command = { type = addcore which = 1450 }
command = { type = addcore which = 1452 }
command = { type = addcore which = 1451 }
command = { type = addcore which = 1448 }
command = { type = addcore which = 1445 }
command = { type = addcore which = 1447 }
command = { type = addcore which = 1430 }
command = { type = addcore which = 1431 }
command = { type = addcore which = 1446 }
command = { type = addcore which = 1431 }
command = { type = addcore which = 1432 }
command = { type = addcore which = 1433 }
command = { type = addcore which = 1421 }
# Sinkiang és Tibet
command = { type = addcore which = 1227 }
command = { type = addcore which = 1228 }
command = { type = addcore which = 1229 }
command = { type = addcore which = 1230 }
command = { type = addcore which = 1231 }
command = { type = addcore which = 1232 }
command = { type = addcore which = 1233 }
command = { type = addcore which = 1234 }
command = { type = addcore which = 1235 }
command = { type = addcore which = 1236 }
command = { type = addcore which = 1237 }
command = { type = addcore which = 1238 }
command = { type = addcore which = 1239 }
command = { type = addcore which = 1239 }
command = { type = addcore which = 1240 }
command = { type = addcore which = 1241 }
command = { type = addcore which = 1243 }
command = { type = addcore which = 1244 }
command = { type = addcore which = 1246 }
command = { type = addcore which = 1247 }
command = { type = addcore which = 1214 }
command = { type = addcore which = 1215 }
command = { type = addcore which = 1217 }
command = { type = addcore which = 1218 }
command = { type = addcore which = 1223 }
command = { type = addcore which = 1314 }
command = { type = addcore which = 1321 }
command = { type = addcore which = 1268 }
command = { type = addcore which = 1278 }
command = { type = addcore which = 1276 }
command = { type = addcore which = 1440 }
command = { type = addcore which = 1443 }
command = { type = addcore which = 1441 }
command = { type = addcore which = 1444 }
command = { type = addcore which = 1363 }
command = { type = addcore which = 1435 }
command = { type = addcore which = 1271 }
command = { type = addcore which = 1275 }
command = { type = addcore which = 1270 }
command = { type = addcore which = 1315 }
command = { type = addcore which = 1269 }
}
action_b = {
name = "Nem kérhetünk ilyet!" #
ai_chance = 99
command = { type = trigger which = 3815 }
command = { type = belligerence which = MAN value = -10 }
}
}
#########################################################################
# Surrender events - China
#########################################################################

event = {
id = 3814
random = no
country = CHI
...

...

command = { type = end_mastery which = CHC }
command = { type = end_mastery which = SIK }
command = { type = end_mastery which = TIB }

command = { type = trigger which = 99901 } #MANDZSÚRIA!
}
action_b = {
ai_chance = 0

...
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához”/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
301 levél
Válasz 11.02.01. 16:15 #3483
hehe64
Eddig hasonlóan csináltam, most a PC SZNPC kombót próbálgatom + páncélos lovasság, fele fele arányban.
1186 levél
Válasz 11.02.01. 16:06 #3482
Baracklekvár
Én mostanában rászoktam arra, hogy mindenféle gyalogság helyett, vagy legalábbis domináns mértékben páncélosokat gyártsak önjáró tüzérséggel. Kevesebb manpowerbe kerül, ami mondjuk briteknél, németeknél nem hátrány és egy páncélos+önjáró tüzérség hadosztály bármikor mazsolává görget két átlagos hadosztályt.
pogessor.pcdome.hu
264 levél
Válasz 11.02.01. 15:54 #3481
Attila148
Hát azért a gépesített gyalogságnak is megvannak a korlátai. Pl ha kevés az olajad, de igen sebességben nem hasonlíthatóak össze. És pont emiatt támadásra jóval alkalmasabb a gépesített gyalogság.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 11.02.01. 14:33 #3480
hehe64
Mint írtam, védekezésre kiválóak.
Addig szoktam rendszerben tartani az általad említett országokban, amíg az alap gépgyalogságot ki nem fejlesztem. Utána már nincs sok értelme.
1186 levél
Válasz 11.02.01. 14:09 #3479
Baracklekvár
Nem értek egyet, gyalogsághoz képest sok területen jóval gyorsabbak. Lovassághoz képest persze nem rúghatnak labdába, de a lovasság meg szánalmas a hegyekben hozzájuk képest.
Maradjunk annyiban, hogy van, ahol jó, van, ahol nem. Pl. finnek szovjetek elleni védekezésének alapköve a hegyivadász egységek, s pl. Argentínával vagy Chilével játszva is ki szoktam használni őket...
Kétségtelen, hogy USA-val játszva talán egyetlen hegyivadász egységet sem gyártottam le... (Bár, a történelmi hűség kedvéért azért illene... )
pogessor.pcdome.hu
301 levél
Válasz 11.02.01. 13:48 #3478
hehe64
És amiért én nem használom, tetű lassúak.
264 levél
Válasz 11.01.31. 22:23 #3477
Attila148
A téli hadviselésre is kiválóak, és a legtöbb időjárási körülményen és a legtöbb terepviszonyon jól vagy kiválóan boldogulnak. Mellesleg szervezettek és jól bírják a strapát. Bár kicsit drágák.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
301 levél
Válasz 11.01.31. 22:06 #3476
hehe64
Hegyi terepen tök jól védekeznek.
144 levél
Válasz 11.01.31. 21:39 #3475
Vardar
Én hegyivadászok se szoktam használni:s Mire jók azok?
264 levél
Válasz 11.01.31. 12:19 #3474
Attila148
Furcsa jelenség, azt tudom elképzelni hogy nincs feltöltve az egységeid élelmiszer lőszer és egyéb tartaléka. Ezért fogyasztanak többet mert tölti fel a tartalékot.
Bár azt továbbra sem értem hogyan jelezheti növekedőnek még ennél a helyzetnél sem...
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
1186 levél
Válasz 11.01.30. 18:05 #3473
Baracklekvár
Én csak a Hoi2 Armageddont ismerem, az AoD-ot és egyéb, eltérő bináris kódokat használó verziókat nem, de a tapasztalataim alapján az általad leírtak lehetetlenek olyan verzió esetén, ami gyári bináris fájlokat használ. Egyéb továbbfejlesztett MODoknál el tudom esetleg képzelni, ebben az esetben kapitális hibát vétettek a kódban és szerintem a kb. orvosolhatatlan kategóriába sorolható a jelenség...
pogessor.pcdome.hu
250 levél
Válasz 11.01.30. 17:28 #3472
Dave88
Azt írja, h napi változás +300, de a valóság az h akár 2xesére is állíthatom a csúszkát, akkor is nap végére 0-lesz, arról nem is beszélve, h értékes IC-t vesz el, és a katonáim is éheznek
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!
250 levél
Válasz 11.01.30. 17:16 #3471
Dave88
Csak nekem csinál érdekes dolgokat a játék? Pl: Naponta 600 élelmet állítunk elő, 200 kell naponta, de mégsi délutánra már az ellátmánymutató 0-át mutat, zölddel, és nem is termelek ki annyi élelmet amennyit mutat, csak 400-at, de azt egy pillanat alatt felzabálják. Élelemhez szükséges 90 IC, én 103-al gyártom. Konvojaim nincsennek, OMM-el vagyok, csak Közép-Európát uralom, háborúban a szovjetek ellen, nem tom ez számít-e.
Mosolyogj! Ez a mosoly kora!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.